Net even getest op 2 Animo A540 , ik kan bij opnames geen OPNAMES meer verwijderen.
Locatie Winterswijk
Je krijgt het menu Programma-opties, Afspelen ,Verwijderen , Annuleren.
Als verwijderen kies gebeurt er niks.
Toen het nog werkte kreeg je de vraag na verwijderen de vraag Ja of Nee.
Dit gebeurt nu niet meer.
Openen ik net weer het menu is opeens het betreffende wel file weg, vroeger kreeg je eerst de vraag Ja/Nee als je iets verwijderd op HD.
Dat deze optie niet optimaal meer werkt zal toch niet te maken hebben met de nieuwe pilot die er aan komt voor Interactieve TV test op de Animo's.
Zie hier me mail van de uitnodiging:
Test als eerste onze nieuwe opnamemogelijkheden
Geachte heer .......,
Binnenkort introduceren wij nieuwe opname mogelijkheden voor Interactieve TV. Voordat wij nieuwe diensten op de markt brengen, willen wij een selecte groep klanten deze eerst laten testen. Hierdoor kunnen wij onze diensten nog beter maken.
Maak als eerste kennis met onze nieuwe opnamemogelijkheden
Als tester kunt u als eerste gebruikmaken van een aantal nieuwe opname functionaliteiten van Interactieve TV, zoals tot 6 programma's tegelijk opnemen en deze opnames afspelen op alle Interactieve TV ontvangers in uw huis.
Met het delen van uw ervaring, maken wij onze producten nog beter
Om deel te nemen aan de test verwachten we dat u:
• Tussen 9 april en eind mei gebruik maakt van de nieuwe opnamemogelijkheden
• Uw bevindingen deelt in een besloten testgroep op het Telfort forum op telfort.nl, dit kost verdeeld over de testperiode in totaal 1 uur
Meld u snel aan
Laat een reactie achter in het aanmeldtopic op het Telfort forum, u krijgt daarna toegang tot de besloten testgroep. Heeft u nog geen account op het Telfort forum? Dan kunt u deze gemakkelijk aanmaken bij het plaatsen van uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Martine Husmann
Directeur Telfort
[
Voor 77% gewijzigd door
NDSFREAK op 07-04-2014 16:19
]