Ik heb vandaag inmiddels gisteren voor de tweede keer de eerste brief gekregen. De eerste keer was ergens in september. En wederom volgt 'binnen enkele dagen' een persoonlijk overzicht 
Maar gelukkig hoef ik tot die tijd nog steeds niets te doen.
.
Vermoedelijk het aanbod waarvan de prijs het dichtst zit bij wat je nu voor 25 mbps betaalt, zou dus zomaar 100 mbps kunnen worden (sterker: het zou me verbazen wanneer het 50 zou worden wanneer je nu 25 mbps met iptv hebt). Maar 'k ben idd wel benieuwd wat ze voor de 'oude 25-ers' bedenken.
Maar gelukkig hoef ik tot die tijd nog steeds niets te doen.
.
Je krijgt (waarschijnlijk) geen aanbieding, maar een overzicht met hooguit een aanbod.hans558 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:44:
Eindelijk kreeg ik vandaag de eerste brief dat Lijbrandt Telfort wordt. Volgende week krijg ik de aanbieding..,
Ik heb nu nog 25 MB dus dat zal wel 50 worden
Ik houd jullie op de hoogte
Vermoedelijk het aanbod waarvan de prijs het dichtst zit bij wat je nu voor 25 mbps betaalt, zou dus zomaar 100 mbps kunnen worden (sterker: het zou me verbazen wanneer het 50 zou worden wanneer je nu 25 mbps met iptv hebt). Maar 'k ben idd wel benieuwd wat ze voor de 'oude 25-ers' bedenken.