Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
Anoniem: 225757 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:34:
[...]

Jawel, dat bedoel ik ook niet. Het kan er op een tablet best goed uitzien, maar dat betekent nog niet dat die facade ook elegant geprogrammeerd is. Met frames kan je in geval van websites ook best iets aardigs bereiken.
En Marijke Helwegen ziet er qua layout op een afstandje ook best aardig uit, maar toch...

Gewone tekst die het beeld uitloopt kán gewoon niet als je een beetje netjes programmeert. Wanneer je kijkt naar apps van onbetaalde ontwikkelaars (Sygic, Flitsmeister) en hoe die schalen over alle (mij bekende) devices (van S4 mini tot Tab 4) kan ik niet anders dan de kwalificatie 'knullig' geven voor de layout van de app van Stoneroos (die geprogrammeerd lijkt in de digitale StoneAge).
Mooier en beter kan altijd. Wat voor nu even voorrang had was de applicatie zo snel mogelijk geschikt maken voor meerdere tablet typen. Het feit dat de vorige applicatie maar op een 10-tal devices draaide was menig klant, en ons, een doorn in het oog. Met deze nieuwe versie gaan we van 1 a 2% van de tablet populatie naar het bedienen van 95-98%. En gezien de reacties van de meeste klanten was dit ook iets waar men echt op zat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225757

denan schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:38:
[...]

Wat voor nu even voorrang had was de applicatie zo snel mogelijk geschikt maken voor meerdere tablet typen. [...] Met deze nieuwe versie gaan we van 1 a 2% van de tablet populatie naar het bedienen van 95-98%. [...]
Helemaal eens.
.
denan schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:38:
[...]

Mooier en beter kan altijd. [...]
Minder mee eens: m.i. moet niet zozeer de huidige opzet mooier of beter, maar fundamenteel anders. Maar dat is slechts mijn mening ;)
Ik denk ook dat wanneer de Stoneage app vanaf het begin netjes was opgezet, hij vanaf het begin ook meteen op een veel groter aantal tablets had gewerkt.
Maar goed, gelukkig voor hen ben ik geen opdrachtgever... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glawen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:31
Ok, bedankt Barre73 en 1TinkyWinky, dat valt dan weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tick
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-12-2024

Tick

Im that jerk,who wants to know

Fiber als provider met Nexus 7 2013 met Android 5 werkt feilloos. Mis alleen Fox nog bij live kijken?

Zal het in de toekomst mogelijk worden opnames te bekijken op je tablet?

Kan je opnames ook buitenshuis instellen?

[ Voor 62% gewijzigd door Tick op 02-01-2015 21:43 ]

There are many mysteries in this universe, including me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezonnebril
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-06 17:11
Tick schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 19:58:
Kan je opnames ook buitenshuis instellen?
Als jij middels een VPN connectie maakt met je thuis LAN dan kan dat nu ook al :)
Ik gebruik zelf al jaren openvpn, streams vanuit de app werken perfect.

If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-05 23:39
Vandaag een haperende internetverbinding en een ander ip-adres gekregen. Volgens whatsmyip.org eindigd mn host naam nu op .telfortglasvezel.nl. Blijkbaar zijn ze verbindingen dus aan het omzetten..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonder aankondigingsbrief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Hier ook ftth.telfortglasvezel.nl en latency is omhoog gegaan, van 3.1 ms naar 4.6 ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Andere mensen vanavond ook problemen met het bereiken van google.com? Meerdere buitenlandse websites hebben ook veel moeite met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:02

Fiber

Beaches are for storming.

Was een landelijke storing, schijnt weer opgelost te zijn. Iets met google en DNS...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beodepeo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-01 14:46
Hier ook omzetting van xms naar telfort maar sinds dinsdagochtend duidelijk trager ladende pagina's en meerdere binnen- en buitenlandse websites die helemaal geen verbinding meer maken, en die problemen zijn zeker nog niet opgelost (en sowieso niet alleen dns problemen want resolving doet het meestal wel, maar gewoon geen reply. Bijvoorbeeld www.slashdot.org of www.xsnews.nl)
btw, hier wel een aankondigings brief gehad met als datum de 13e.
Plus de mededeling dat het _uiterlijk_ 12 uur weer zou werken :X

[ Voor 15% gewijzigd door beodepeo op 14-01-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-04 22:11
Krijg de hele dag al de melding "inloggen mislukt" op mijn samsung S4 bij mijn lijbrandt mail, meer mensen problemen mee? Oorzaak en oplossing bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388234

edjetfsi schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:29:
Krijg de hele dag al de melding "inloggen mislukt" op mijn samsung S4 bij mijn lijbrandt mail, meer mensen problemen mee? Oorzaak en oplossing bekend?
Ja gisteren inderdaad. Vandaag niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:45
Zojuist gebeld met telfort om over te zetten (omdat ik toch wel interactieve tv wil), gaan ze mij 30 euro activatiekosten rekenen 8)7 .
En door de manager daar werd geadviseerd om te wachten op de overnamebrief en niet zelf actie te ondernemen, wil je klant worden, adviseren ze tegen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319232

Lieuwe15 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:20:
Zojuist gebeld met telfort om over te zetten (omdat ik toch wel interactieve tv wil), gaan ze mij 30 euro activatiekosten rekenen 8)7 .
En door de manager daar werd geadviseerd om te wachten op de overnamebrief en niet zelf actie te ondernemen, wil je klant worden, adviseren ze tegen 8)7
Als voor die tijd overstapt kun je wel eens de coax verliezen. en krijg je het nieuwe pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Aha, dat wordt niet meer geleverd in het nieuwe en huidige pakket?
Ik kijk nu via dvb-c maar als ik interactieve tv heb met settop box ga ik dat waarschijnlik niet meer gebruiken (geen 2e tv).
Maar kan altijd handig zijn om nog wel dvb-c te behouden ;).

*edit*: bij nader inzien toch wel handig ivm radio.

[ Voor 9% gewijzigd door Lieuwe15 op 30-01-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firetrooper
  • Laatst online: 10:41
Is er ondertussen al bekend wanneer iedereen over is naar telfort?

Ik heb een jaar geleden gebeld met de helpdesk van de lijbrandt, er werd toen verteld dat het allemaal nog onduidelijk is. Na een jaar zal er inmiddels toch wel duidelijkheid zijn wanneer welke wijken/plaatsen over gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb begin september de eerste brief gekregen over de overgang naar Telfort, met daarin de mededeling dat er binnen enkele dagen een tweede brief met een persoonlijk overzicht zou volgen.
Sindsdien is het stil gebleven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Bel ze nog eens. Straks zijn ze je vergeten...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-05 19:35
...kan het niet meer reproduceren, maar waren er niet regio's waarbij de migratie on hold gezet is om onbeduide redenen. Meen periode NOV en regio dordrecht en omstreken.... (oud WDGO toevallig)

kan het hopeloos verkeerd hebben hoor, maar het speelde tegelijkertijd met de overgang van mijzelf en dat was november '14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep, Dordrecht / WGDO hier.
Zolang Lijbrandt nog maandelijks incasseert zijn ze me kennelijk nog niet vergeten ;)
En zolang heb ik iig nog de newsserver ter beschikking, dus ik heb er voorlopig wel vrede mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-08-2023
Vraag me wel af: blijft Dordt WGDO, ook als Lijbrandt overgaat in Telfort en blijft het DVB-C signaal ook in stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom vraag je je dat af? (m.a.w. welke voordelen of nadelen denk je nog in WGDO te zien t.o.v. de nieuwe(re) netwerken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
henrickus schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:12:
Vraag me wel af: blijft Dordt WGDO, ook als Lijbrandt overgaat in Telfort en blijft het DVB-C signaal ook in stand?
Telfort belooft dat je DVB-C blijft houden als je overgezet wordt maar nieuwe klanten krijgen dit niet meer dus hoe lang je nog DVB-C zult hebben is een grote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjoender
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 20:58
TonVH schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:00:
[...]
Telfort belooft dat je DVB-C blijft houden als je overgezet wordt maar nieuwe klanten krijgen dit niet meer dus hoe lang je nog DVB-C zult hebben is een grote vraag.
Nieuwe klanten in WGDO gebieden krijgen dit niet meer of alle nieuwe Telfort klanten? Wij gaan binnenkort verhuizen (Leeuwarden/WBA) en na een bak ellende met de verhuisprocedures van Lijbrandt eerder al eens meegemaakt te hebben wilde ik Lijbrandt opzeggen en me als nieuwe Telfort klant op het nieuwe adres melden. Voor mij is DVB-C de primaire reden om Telfort te kiezen, maar als dit niet meer aangeboden wordt, dan moet ik nog eens goed de andere aanbieders vergelijken en kon het best eens UPC worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
Geen enkele nieuwe abonnee krijgt nog DVB-C en Analoog. Ook je Amino's (als je die hebt) kun je weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjoender
Hmmm lekker is dat :(. Goed om te weten in ieder geval. Dank voor de heads-up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-06 07:51

MCP cloud

Op het web sinds 1998

TonVH schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 19:50:
Geen enkele nieuwe abonnee krijgt nog DVB-C en Analoog. Ook je Amino's (als je die hebt) kun je weggooien.
of terug sturen :P
soon verhuizen....ben benieuwd....geen DVB-C en Analoog voor mij meer.

Zal foto's hier zetten en op FD website.

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
Anoniem: 225757 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:55:
Waarom vraag je je dat af? (m.a.w. welke voordelen of nadelen denk je nog in WGDO te zien t.o.v. de nieuwe(re) netwerken?)
Volgens mij comprimeerd WGDO niet en WBA namelijk wel. Gaat dus ten koste van de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
En volgens mij ondersteunen Fiber, Solcon en Tweak nog wel DVB-C, dus mocht Telfort stoppen, dan stappen we maar over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

henrickus schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:18:
En volgens mij ondersteunen Fiber, Solcon en Tweak nog wel DVB-C,
Ik dacht het niet, misschien is er nog een handje vol bestaande Tweak Blauw klanten ...

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
Tjee, zou toch wel erg jammer zijn als men op glasvezel DVB-C en analoog (voor de radio, want hoe ga je dat dan oplossen) niet meer gaat ondersteunen.
Dan moet ik door heel het huis neterkkabels gaan aanleggen, terwijl ik er al coax heb liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als je nu nog analoog/dvb-c hebt en je gaat naar Telfort dan hou je dat als het goed is.
Elders lees ik dat je bijv. met een verhuizing zelf moet aangeven dat je analoog mee wilt nemen.
Fiber ziet er momenteel niet al te georganiseerd uit :P
Solcon heeft nog wel handleidingen voor analoge tv maar ik zie het niet duidelijk erbij staan als je iets bij ze wil bestellen ...

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Tweak is helaas zonder analoog/dvb-c. Maar wel een interessante partij om naar over te stappen ivm het 1000mbit abonnement in Enschede :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy-Andre schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:18:
Als je nu nog analoog/dvb-c hebt en je gaat naar Telfort dan hou je dat als het goed is.
[...]
Wanneer je 'gedwongen' wordt (ivm de overgang L->T) wel, wanneer je zelf overstapt waarschijnlijk niet. voor T ben je dan gewoon een nieuwe klant, hetzelfde als wanneer iemand zou overstappen van Ziggo naar telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Laatst online: 08-06 07:51

MCP cloud

Op het web sinds 1998

henrickus schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:58:
Tjee, zou toch wel erg jammer zijn als men op glasvezel DVB-C en analoog (voor de radio, want hoe ga je dat dan oplossen) niet meer gaat ondersteunen.
Dan moet ik door heel het huis neterkkabels gaan aanleggen, terwijl ik er al coax heb liggen
thja, Radio is easy heb hier 2 hardware lan/wifi internet radio's :P meer keuze uit radio zenders mp3s enz..via netwerk...

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H00GiE
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 00:10
Ook ik heb mogen genieten van het slappe excuus wat Lijbrandt verhuis"service" noemt.
-telefoonummer was niet te porteren naar Telfort, duurde uiteindelijk 19 dagen na de verhuizing voor ik weer telefonisch bereikbaar was. En 't is dat iemand mij er op aansprak dat ik telefonisch niet bereikbaar bleek te zijn, anders had ik het nooit geweten.
-tot op heden (maand nummer 4) Geen enkele brief van Telfort ontvangen alle informatie tot nu toe is via telefoon en email verlopen, (dit is al wel 4 keer gemeld)
-Bij Telfort mocht ik direct 2 maanden afrekenen.
-2e maand factuur werd 21 dagen later automatisch geïncasseerd, dus had in totaal 6 weken ruim €142,50 + belkosten afgerekend, en er waren talloze dingen nog steeds niet helemaal in orde (lees hierboven)
-Ik heb deze factuur gestorneerd (midden December) en dit netjes gemeld aan de helpdesk. (met de melding dat ik 2 maanden betalen in een keer genoeg vond) en gevraagd of de factuur eind December zou kunnen worden voldaan, ik had immers al 2 maanden voldaan. zoals afspraak (13 dagen later) netjes betaald.
-Ik word 16 januari zonder ook maar één herinnering (E-mail of post) direct afgesloten, en kreeg ik een extra rekening van 25 euro gepresenteerd. omdat ik November niet betaald zou hebben.... (maar October, December en Januari waren zichtbaar (en op tijd) wél betaald...)
-Direct met Ideal betaald, zoals verzocht in de quarantaine site die je te zien krijgt als je bent afgesloten.
(aldaar vermelden dat je dan uiterlijk 24 uur later weer bent aangesloten.)
-Bij het contact met helpdesk was (ivm weekeind?!?) de Financiële afdeling pas weer maandag bereikbaar.
dus zonder diensten (telefoon en internet) het weekeinde door..
-Maandag zeggen ze nog geen betaling te hebben ontvangen. Na doorvragen claimen ze "een papieren acceptgiro" betaling te hebben ontvangen en die was "nog niet op de rekening van Telfort bijgeschreven."
(grapje zeker, de factuur is via iDeal betaald naar een rekening van KPN en direct verwerkt! Niks van telfort bij, en zeker geen papieren acceptgiro.)
-Dinsdag hadden ze de factuur eindelijk op betaald gezet, dus ik bel weer met de vraag of ik opnieuw zou worden aangesloten op die dag... en redelijk geïrriteerd (doch respectvol) de melding gedaan dat ik geenszins van plan was de 25 euro afsluitkosten te gaan voldoen omdat het ging om een duidelijke fout van Telfort zelf. word er zonder ook maar iets te zeggen de horn er zo opgekwakt.
-Opnieuw gebeld en gevraagd of het bovenstaande "normaal" werd geacht bij hun helpdesk.
Omdat alles een automatisch systeem is konden ze me pas in de nacht van dinsdag op woensdag opnieuw aansluiten, en zou een klachten team me dezelfde dag nog terugbellen op mijn vaste lijn.
Ik vermelde hun dat dát niet zou lukken omdat ze me hadden afgesloten.
"Dat is een scherpe opmerking meneer, maar meer kan ik niet voor u doen."
Ik heb terug gemeld dat ze me per direct opnieuw konden aansluiten om dat het ging om een fout van Telfort niet van mij, en dan de klachtenafdeling de rest van de problemen te behandelen door mij te bellen na her-aansluiting.
Dit bleek alleen volgens haar, technisch, niet te kunnen vanwege het automatisch systeem. Waaruit ik opmaak dat ze of mij voorliegen, of een zeer uitgeklede versie van een controle paneel van KPN gebruik maken, want die kunnen wel per direct klanten aan- en/of afsluiten.
-Woensdag werd ik inderdaad zo rond 5 uur in de ochtend terug aangesloten en gingen alle telefoons af omdat de telefoonlijn opnieuw werd aangesloten. (waarom dit gebeurde snap ik nog steeds niet)
En zo rond 5 uur 's-avonds werd ik bij thuiskomst verrast door een telefoontje van telfort klachten helpdesk, die me kon melden dat "als compensatie" Telfort direct de €25 + €6 (voor de 2 gemiste werkdagen internet (ma/di)) wilde crediteren.
Ik vermelde dat ik dit wat aan de magere kant vond voor alle ellende, maar er viel volgens deze klachten helpdesk medewerker niets aan te doen.
-Ik vroeg mij door te verbinden met opzeggingen (ik had inmiddels na al deze problemen er SCHOON genoeg van.) en die vertelde mij dat ik nog tot October 2015 aan hun vast zit. want ik ben een nieuwe klant voor Telfort...
- tot op heden geen factuur voor februari ontvangen (Ik verwacht over 10/11 dagen weer te worden afgesloten...)

Het verschuilen achter regeltjes en algemene voorwaarden komt me de neusgaten inmiddels uit.
Is er niet een wet of dergelijke dat ik alsnog vanwege al deze problemen van Telfort af kan??

"Wat gebeurt er als ik ook dit knopje dr...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Homer1983 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 02:03:
-Ik heb deze factuur gestorneerd (midden December) en dit netjes gemeld aan de helpdesk. (met de melding dat ik 2 maanden betalen in een keer genoeg vond) en gevraagd of de factuur eind December zou kunnen worden voldaan, ik had immers al 2 maanden voldaan. zoals afspraak (13 dagen later) netjes betaald.
En daar ging het fout.. Als je facturen gaat storneren weet je zeker dat er een enorme administratieve rommel bij gaat komen kijken.

Alleen de eerste 2 punten zijn slordig en niet goed.
De 2 maanden direct afrekenen zal vast een logische verklaring achter gezeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh? Wanneer een ander bedenkt dat het een goed idee is om geld bij jou af te schrijven hen je je er maar bij neer te leggen?
Ga maar vast krom staan dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Anoniem: 225757 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:42:
Huh? Wanneer een ander bedenkt dat het een goed idee is om geld bij jou af te schrijven hen je je er maar bij neer te leggen?
Ga maar vast krom staan dan...
Nee, dat zeker niet, alleen veel bedrijven kennende (en dan vooral de grotere zoals kpn) moet je gewoon weten dat als je gaat storneren dat er een enorme administratieve rompslomp achterweg komt. En nee, dat hoort absoluut niet!
Ik zou pas gaan storneren na meerdere telefonische beloftes dat het gecorrigeerd zou worden, maar niet gedaan. Nu ga je gewoon storneren en de klantenservice melden dat het gestorneerd is, dat moet andersom gaan.
Als je meld dat je gestorneerd hebt, maken ze misschien een melding in het systeem, maar de automatische afsluitprocedure gaat gewoon in werking. Niet betaald -> afsluiten. En zo gaat het verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
fiberdordrecht schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:01:
[...]

thja, Radio is easy heb hier 2 hardware lan/wifi internet radio's :P meer keuze uit radio zenders mp3s enz..via netwerk...
Tja, maar als je nog gewoon 'ouderwets' radio wilt luisteren........, dan wordt je bijna gedwongen als ze het niet ondersteunen om over te stappen naar de kabel en dat zou wel weer jammer want dan moet weer gaan inleveren op snelheid en kwaliteit (beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
Lieuwe15 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:49:
[...]

Nee, dat zeker niet, alleen veel bedrijven kennende (en dan vooral de grotere zoals kpn) moet je gewoon weten dat als je gaat storneren dat er een enorme administratieve rompslomp achterweg komt. En nee, dat hoort absoluut niet!
Ik zou pas gaan storneren na meerdere telefonische beloftes dat het gecorrigeerd zou worden, maar niet gedaan. Nu ga je gewoon storneren en de klantenservice melden dat het gestorneerd is, dat moet andersom gaan.
Als je meld dat je gestorneerd hebt, maken ze misschien een melding in het systeem, maar de automatische afsluitprocedure gaat gewoon in werking. Niet betaald -> afsluiten. En zo gaat het verder..
Nou dan wordt het eens tijd dat zulke bedrijven leren dat het jouw geld is en niet van hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 538320

Er is blijkbaar een storing.
Onsbrabantnet schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 15:45
Op 5 februari 2015 is er om 15.45 uur een storing geconstateerd met betrekking tot de dienst Interactieve TV. De storing kenmerkt zich door het volgende: De tekst 'Authenticating... ' komt in beeld voor lange tijd, waarna een afwijkend menu getoond wordt.

Door dit probleem is het zo dat alle zenders uit de extra zenderpakketten, zoals Plus, HD, etc. niet worden weergegeven.

De storing is op het moment in onderzoek.

Onze excuses voor het ongemak.

Update: 16.30 uur De storing is inmiddels opgelost. Excuses voor het ongemak.
Edit: ook hier blijft hij op "Authenticating" hangen :o .
Gek genoeg staat er niks over op de lijbrandt/telfort website...

Edit 2: ondertussen werkt het weer :+ .

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 538320 op 05-02-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Lijkt dat internet hapert :/
Kennelijk landelijke storing als ik t xms forum bekijk

[ Voor 50% gewijzigd door JJ Le Funk op 06-02-2015 20:25 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H00GiE
Lieuwe15 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:49:
[...]
Voor die "Administratieve rompslomp" betaal ik mijn ISP gewoon.
De kosten van service worden echt wel doorberekend.
Dat is dan verder ook hun probleem als dat wat meer werk is dan alleen incasseren.
(Je zou toch eens denken dat je, als werknemer, bij een ISP daadwerkelijk arbeid moest verrichten...choquerend! </sarcasme>)

Een ieder die vanuit Lijbrandt naar Telfort is verhuist zal bevestigen dat je in eerste instantie met een beetje ongeluk 3 maandbedragen mag afrekenen**...

Dan als je (in mijn geval) eind October verhuist, dan heb je October bij Lijbrandt betaald, 1 week later krijg je van Telfort een rekening voor October en November.

Toen werd bij mij ook nog eens 2 weken later (zo rond 26 Nov.) de nieuwe rekening voor December afgeschreven. ;w (Doei geld.)

In al die tijd wist ik dus niet waar ik aan toe was, ik zou namelijk (2 keer toegezegd) brieven moeten hebben ontvangen van Telfort. :X

Maar het spijt me, dan is bij mij de maat vol hoor dan laat ik geen ISP zomaar zonder post of welkomst papieren van mijn rekening afschrijven. :(
Ik wist in November nog niet eens hoe ik in moest loggen bij "Mijn Telfort"... gebruikersnaam was bij mij niet bekend in elk geval. |:(

**Van Lijbrandt kreeg ik wel netjes (na een maand) 80% van de factuur van October terug. Maar dat stond dus pas na 34 dagen weer op mijn rekening.

Ik had al 3 dagen door de verhuis"service" zonder internet gezeten.
Nu was dat wel Soleo hun schuld, zij zouden zorgdragen voor de verhuizingen.
En zo was ook de "downtime" niet de schuld van Lijbrandt of Telfort.
(tenminste dat zeggen ze dan.)

En in het gezeur gezeten van een (onvolledige) verhuizing.
Mijn telefoon nummer was voor een groot aantal dagen niet bereikbaar..
Dit alles ivm het ongevraagd & verplicht verhuizen na het stoppen van de provider waar je WEL voor had gekozen.

Ik heb gewoon besloten in elk geval niet alles zomaar meer over me heen te laten komen.
En ja dan is je enige mogelijkheid stoppen met betalen, daar heb je als klant dan nog wel de macht over.
Ik vind het ook reëel dat als je betaald voor een service dat de service dan ook geleverd word zoals je bent overeengekomen in een contract, en dat was ook (nog) niet gebeurt!
Bovendien, dat contract heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:57
MrJayMan schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:22:
Lijkt dat internet hapert :/
Kennelijk landelijke storing als ik t xms forum bekijk
Hier in Leeuwarden inderdaad ook flink last van... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Laatst online: 23:23

mb1

Homer1983 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:10:
[...]

Een ieder die vanuit Lijbrandt naar Telfort is verhuist zal bevestigen dat je in eerste instantie met een beetje ongeluk 3 maandbedragen mag afrekenen**...
Een ieder die van Lijbrandt naar Telfort is verhuisd en het toppic hier een beetje had doorgelezen had drie maanden gratis gehad bij Telfort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Internet hapert ook hier in Houten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H00GiE
mb1 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:47:
[...]

Een ieder die van Lijbrandt naar Telfort is verhuisd en het toppic hier een beetje had doorgelezen had drie maanden gratis gehad bij Telfort!
Dat ik niet hier heb gelezen om zo voordeel te behalen is dan mijn "fout" geweest, ik heb ook niet de hele dag tijd om een (gigantisch) topic van 3 delen over Mijn ISP te lezen op Tweakers forum. :'(
Verder doet dit niets af aan de hufterige graai mentaliteit van deze ISP en de problematiek rondom mijn opgedrongen wissel van dienstverlener.

(ik bedoel niemand heeft me verplicht om Telfort te kiezen, maar al deze problemen had ik nou ook weer niet verwacht tijdens een verhuizing van KPN Wholesale 1 naar KPN Wholesale 2, en de verhuizing weg van lijbrandt is me wel opgedrongen, bovendien zat ik helemaal niet op een verhuizing te wachten.)

Nu zit ik tot October aan deze (voor mij) ellendige ISP vast en mag ik hopen dat er niet nog meer onzinnige dingen gaan gebeuren.

[ Voor 38% gewijzigd door H00GiE op 06-02-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
Dordt had/heeft ook last van haperingen, Lijkt wel een DNS probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
Ook last van een hogere latency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleNL
Verhuizing van Homer1983 klinkt als een ramp.
Heb zelf ook niet gekozen voor 3 maanden korting omdat ik liever niet 12 maanden aan een partij vast zit, waar ik bij voorbaat niet zo vrolijk van wordt. De migratie zelf is bij mij goed verlopen en in het begin wat kleine issues gehad maar goed opgelost.

Helaas vind ik het debacle DVB-C serieuze vormen aannemen. Dat er uitgefaseerd zou gaan worden, och daar kan ik nog mee leven. Maar het zou tot dan in stand gehouden worden en er is nu al dik een week issues op het analoge/DVB-C en oplossen lukt ze niet.... En stiekem de experia box van rechts voor de nieuwe propositie.....

Begin er moeite mij te krijgen terwijl ik zelf niet zo een KPN-hater ben

Het budget gevoel komt heel hard van rechts ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H00GiE
Ik moet er wel bij vermelden dat Telfort nu wel 2 keer crediteringen heeft gedaan voor de extra (gemaakte) kosten.
(toen hun helpdesk per minuut werd verrekend, hebben ze de totale belkosten naar de Telfort helpdesk terug betaald, en de afsluitkosten van Januari hoef ik niet te betalen.)
Lijbrandt heeft (achteraf, na ruim een maand) alsnog de October factuur recht getrokken.

Dit neemt natuurlijk de wrange nasmaak niet weg, en zoals ik al liet merken is mijn vertrouwen (nagenoeg) nul. Als klantenbinding hadden ze mij uit coulance wel een compensatie kunnen aanbieden die hoger was dan alleen de (door mij) daadwerkelijk gemaakte kosten.

[ Voor 14% gewijzigd door H00GiE op 06-02-2015 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 23:34
Het lijkt wel of bepaalde sites het niet meer doen bij mij.....

Berkel en Rodenrijs (Telfort Glasvezel) >>> PVoutput.org werkt niet meer.
Gechecked door een VPN op te zetten naar mijn werk en daar een system over te nemen, om vervolgens naar PVoutput.org te gaan, daar werkt het wel.

Op IP alleen kom ik er ook niet.

Update:

Telfort gebeld om te melden dat ik bij specifiek 1 site niet kan komen.
Krijg ik als oplossing om mijn CPE 1 uur stroomvrij te maken.
Dat zou de oplossing moeten zijn.

In mijn beleving de grootste lariekoek ooit gehoord.

[ Voor 94% gewijzigd door toxict op 07-02-2015 10:50 ]

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edjetfsi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-04 22:11
Met de overgang naar telfort heb ik een nieuwe amino ontvangen. Deze heb ik nu geïnstalleerd. Wat mij opvalt is dat ik nu meer functies heb dan de oude amino, maar het meest opvallende is dat ik de amino nu ook in kan stellen op 1080P. Dat kon niet eerder, en was technisch ook niet mogelijk heb ik altijd begrepen, het was altijd 720p of 1080i. De tv herkent het signaal ook als 1080p, maar of het nu werkelijk zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nee, het blijft 1080i, wat uitgezonden wordt. Als de scaler in je tv beter is dan die in de Aminio kun je de Amino beter op 1080i zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toxict schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 09:07:
[...]
Telfort gebeld om te melden dat ik bij specifiek 1 site niet kan komen.
Krijg ik als oplossing om mijn CPE 1 uur stroomvrij te maken.
Dat zou de oplossing moeten zijn.
[...]
Dat is het standaard antwoord op bijna alles en de oplossing voor bijna niets.
Maar de onnozelheid van de helpdesk kan nog veel erger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Anoniem: 225757 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:04:
[...]

Dat is het standaard antwoord op bijna alles en de oplossing voor bijna niets.
Maar de onnozelheid van de helpdesk kan nog veel erger...
Dat die mensen die daar werken zo dom kunnen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/009/993/tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toxict schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:37:
[...]

Eigenlijk hoop ik maar dat het domheid is.
Maar ik ben bang dat het meer een kwestie is van totale desinteresse in zowel het product waarop men support levert, als in onderliggende techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H00GiE
Anoniem: 225757 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:42:
[...]

Eigenlijk hoop ik maar dat het domheid is.
Maar ik ben bang dat het meer een kwestie is van totale desinteresse in zowel het product waarop men support levert, als in onderliggende techniek.
Er zitten er tussen waar dit verhaal zeker opgaat, helaas (voor diegene in kwestie) zitten er ook zeer gemotiveerde en oprecht behulpzame helpdesk medewerkers tussen, die door hun "collega's" de wind van voren krijgen en zo ook hun motivatie verliezen. (wat ik heel goed kan begrijpen)

De kwaliteit, (on)deskundigheid en (de)motivatie van het callcenterpersoneel verschilt heel sterk van persoon tot persoon. En dat komt de betrouwbaarheid/bedrijfszekerheid van de helpdesk niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zal ongetwijfeld waar zijn. Afgaande op de inhoud van de adviezen en reakties die ik lees (zowel van (voormalige) webcare teams op Tweakers als op het Telfort forum) denk ik echter dat de 'inhoudelijk goeien' zeer in de minderheid zijn.

Maar misschien moet ik zelf af van de illusie dat een helpdesk / webcare er is om de klanten te helpen, en is de realiteit dat ze er voornamelijk zijn om damage control te doen voor de aanbieder.
Zie bijvoorbeeld de standaard holle frase waarmee op bijna iedere klacht wordt gereageerd: "Wat vervelend dat ..." of "Wat jammer dat ..." Dit soort ingeblikte compassie doet de geloofwaardigheid van de betrokkene geen goed, en de veelvuldige herhaling ervan de oprechtheid ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Om Telfort blij te kunnen maken en zodat ze kunnen lachen daar heb ik mijn CPE de hele nacht uit gehad.
Heb nog steeds hetzelfde IP adres wat dat betreft.
Mijn Fortigate firewall een firmware flash gegeven en een oude config restored, waarvan ik weet dat ie OK is.

Mocht ook niet baten.

Trouwens, als ik een MTR doe naar pvoutput.org, waar ik niet bij kom, dan blijft ie pertinent op de ena laatste hop hangen.
Via andere netwerken gaat ie er wel voorbij.

Ik snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleNL
Heb even snel gekeken @toxict , pvoutput.org is vanuit regio 1326 gewoon te bereiken. Heb geen login (ken de site ook niet) maar werkt gewoon prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
TripleNL schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:02:
Heb even snel gekeken @toxict , pvoutput.org is vanuit regio 1326 gewoon te bereiken. Heb geen login (ken de site ook niet) maar werkt gewoon prima
Ik denk dat het aan mij ligt....denk dat ik een IP Ban heb gekregen. Heb al gemailed met PVOutput, nu nog antwoord afwachten.
Had een link naar een grafiek van de site op een bij mij intern draaiende site gezet, die om de 5 secs refreshed.

Denk dat ik zo teveel requests doe richting PVOutput.

Even afwachten wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
toxict schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:37:
[...]

[afbeelding]
dat mensen op een forum zo onrespectvol kunnen praten over iemand anders

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Respect moet je verdienen... en sommigen doen dat niet.
Het is in mijn beleving nl ook erg onrespectvol om als professioneel helpdeskmedewerker zó onachtzaam en slordig om te gaan met een vraag die één van de klanten je stelt.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 225757 op 08-02-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 225757 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:17:
Het is in mijn beleving nl ook erg onrespectvol om als professioneel helpdeskmedewerker zó onachtzaam en slordig om te gaan met een vraag die één van de klanten je stelt.
Ik ben het van harte met White Collar eens dat je best op een andere manier kan aangeven dat je niet tevreden bent met de hulp van de helpdesk. Anders dan je te verlagen tot dit niveau.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
White_Collar schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:52:
[...]
dat mensen op een forum zo onrespectvol kunnen praten over iemand anders
Ik heb ook weleens te maken gehad met Helpdeskmedewerker die zich totaal niet professioneel gedragen.

Dan kun je moeilijk van de klant (die dus een probleem heeft) verwachten dat hij rustig, kalm en beleefd blijft. vroeger was de meest gehoorde "oplossing" dat je Win maar moest installeren tegenwoordig is de standaard kreet om het Glasvezelkastje maar minstens een half uur uit te zetten. Niet dat dit iets oplost. Vooral bij signaalproblemen is het standaard antwoord "nee, er is hier niets bekend, vervangt u eens de antennekabel".

helaas komt het vaak voor dat je iemand aan de lijn krijgt met totaal geen verstand van zaken en is het enige wat je doen kunt zo lang doorgaan dat je met de 2de-lijn wordt doorverbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barre73 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:21:
[...]

Ik ben het van harte met White Collar eens dat je best op een andere manier kan aangeven dat je niet tevreden bent met de hulp van de helpdesk. Anders dan je te verlagen tot dit niveau.
Helemaal eens dat dat kán, maar de ervaring leert dat dat geen enkel effect heeft.
Hoe vaak zijn de webcare teams niet gewezen op de onzinnigheid van het 'van de stroom halen' (men bedoelt spanningsloos maken) van de Genexis, of op de onzinnigheid van het vervangen van kabels bij een configuratie die al twee jaar probleemloos werkt, of op het verschil tussen 'analoge TV' en 'Digital Video Broadcasting'.

Kennelijk is het ho(o)g(er)staande niveau niet het niveau waarop aan de ontvangstzijde de boodschap daadwerkelijk wordt ontvangen. Wat overblijft is een niveau dat is afgestemd op het niveau aan de ontvangstzijde, en dat wellicht wat confronterender is.
Waarbij 'dom' in mijn beleving nog best meevalt als karakterisering ;)

Wat overblijft is m.i. toch de vraag waarom ik van mijn kant respect zou moeten opbrengen voor mensen die dat respect niet verdiend hebben (als in: zich niet als respectwaardig bewezen hebben), terwijl zij door hun opstelling juist een toonbeeld zijn van gebrek aan respect voor de klant / de vraagsteller.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 225757 op 08-02-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Anoniem: 225757 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:16:
[...]

Helemaal eens dat dat kán, maar de ervaring leert dat dat geen enkel effect heeft.
Hoe vaak zijn de webcare teams niet gewezen op de onzinnigheid van het 'van de stroom halen' (men bedoelt spanningsloos maken) van de Genexis, of op de onzinnigheid van het vervangen van kabels bij een configuratie die al twee jaar probleemloos werkt, of op het verschil tussen 'analoge TV' en 'Digital Video Broadcasting'.

Kennelijk is het ho(o)g(er)staande niveau niet het niveau waarop aan de ontvangstzijde de boodschap daadwerkelijk wordt ontvangen. Wat overblijft is een niveau dat is afgestemd op het niveau aan de ontvangstzijde, en dat wellicht wat confronterender is.
Waarbij 'dom' in mijn beleving nog best meevalt als karakterisering ;)

Wat overblijft is m.i. toch de vraag waarom ik van mijn kant respect zou moeten opbrengen voor mensen die dat respect niet verdiend hebben (als in: zich niet als respectwaardig bewezen hebben), terwijl zij door hun opstelling juist een toonbeeld zijn van gebrek aan respect voor de klant / de vraagsteller.
Modem en of router van het stroom halen is vaak een oplossing. Ook bekabeling uitsluiten is iets wat vaak een oplossing is. Dat het jou ervaring is dat het niet zo is, wil niet zeggen dat het nooit de oplossing is,

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Anoniem: 225757 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 15:17:
Respect hangt niet af van iemand zijn/haar aangedragen oplossing. Soms is het bij probleem X het protocol om het modem uit te zetten. Dan kan jij het nog zijn/haar "dom" vinden, het is het protocol of troubleshoot path waar een eerstelijner zich aan moet houden.

Het zou voor typisch zoals jou eens goed zijn om eens een dagje mee te draaien op een helpdesk. Het zou je verbazen hoe vaak klanten aan de lijn onredelijk zijn of totaal niet willen mee werken met de troubleshoot. (kuch)
En ik spreek inmiddels uit ervaring, 2,5 jaar XMS en een jaar Ziggo. Genoeg klanten die geen enkele moeite willen nemen om even live wat te testen. En gewoon de haak erop gooien met: "je zorgt maar dat het werkt anders zeg ik op" ;) Erg frustrerend kan ik je vertellen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door White_Collar op 08-02-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar tegenover de situatie die leidde tot de karakterisering 'dom' (zeer samengevat):

Klant meldt:
SD streams op DVB-C zijn van 8 naar 6 mbit gegaan. Kan dat teruggezet worden?

Reaktie Telfort:
Geen idee, ik ga het navragen (tot zover prima).

Reaktie Telfort via email:
Sluit de TV direct op het modem aan. Werkt dit?
Werkt het wel als de klant opnieuw naar zenders heeft gezocht?
Andere coax kabel testen met goed afgeschermde connectoren. Werkt dat?

-> Wat heeft dit met bitrate van doen?

Aktie Telfort:
In het klachtensysteem vastleggen dat de klant last heeft van ruis op analoge TV.

-> HUH???

Aktie Telfort:
Monteur sturen om CATV module te vervangen.

-> HUH???

En dat mag je, in het licht van de vraag die ging over bitrates op digital video broadcasting, en of de oude streams teruggezet konden worden, niet kwalificeren als 'dom' of 'ongeïnteresseerd' of 'onkundig'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Ah en jij vind het normaal om mensen dan maar gewoon uit te maken als dom?
Wellicht hebben ze verkeerd begrepen. Ik vind de stelling te kort door de bocht.
Sterker nog, ik vind het ronduit asociaal om je zo uit te laten over andere mensen. Ongeacht wat er vooraf is voor gegaan. Zoiets doe je niet.

Één keer raden wat er hier op het forum gebeurd als ik jou dom noem als ik je betrap op een foutje.
Ik zal het alvast verklappen: Een mod edit en een pm dat ik niet zo raar moet doen.

het lullige van het hele verhaal is dat de eerste lijners zich niet kunnen verdedigen op een openbaar forum maar wel ondertussen poep naar hun hoofd geslingerd krijgen. Terwijl deze lieve mensen ook gewoon hun best doen om jou zo goed mogelijk te helpen en zich houden aan de troubleshoot paden die zijn bedacht door hogerop. Wijk je daar vanaf dan krijg je giga problemen. In mijn tijd bij Ziggo en XMS liep ik daar meerdere malen tegenaan. Terwijl het wel een oplossing bood.

Het actief bemoeien met de telefonie problemen van Nick (dit forum) op zijn xms lijn, met als resultaat dat uiteindelijk 4 verschillende partijen het voor elkaar kregen om het op te lossen.
Tot het regelen dat elk jaar serieus request gratis te zien is op het Glashart media platform.

Je hebt altijd problemen waar niks op bedacht is, het probleem is dan al snel dat je terug moet vallen op een troubleshoot path dat niet geschikt is of dat je moet gaan improviseren met je eigen kennis en zelf een oplossing bedenken. Dat laatste durfde ik wel aan, maar niet iedereen weet dan wat hij/zij moet doen als het buiten het troubleshoot path valt. Dan val je terug op je eigen IT kennis en kennis op de oplos structuur van het bedrijf waar je voor werkt.
En dat maakt het lastige aan het hele verhaal. Jij merkt, terecht op, dat er niet geluisterd word. Echter, ik denk dat er wel geluisterd word, maar dat er geen troubleshoot beschikbaar voor dit probleem en vervolgens een troubleshoot path gepakt word dat het meest dichtbij komt.
Intern word dvb-c onder de noemer "Analoog" gegooid, wat krijg je dan: Vermindert beeld, lijkt op ruis, laten we dat path gaan volgen. Met als eind conclusie dat je module vervangen gaat worden.
Waar het nu mis gaat is dat de eerstelijner een ticket eigenlijk moet open knallen direct naar NOC eerste lijn in overleg met tweede lijn van Lijbrandt of contact moet zoeken met derde lijn KPN ITNS (Als hij/zij daar bevoegd voor is)
NOC knalt hem dan direct door naar Glashart media die de oplos partij is van dit probleem.

Dat jij niet eens bent met de procedure kunnen de eerstelijners niks aan doen. Daarvoor moet je naar de managers die dit soort oplos paden bedenken en eigenlijk een nieuw script moeten schrijven die de juiste procedure uitlegt.

Bij Ziggo heet de functie Proces Analyst en ligt minder simpel dan je denkt. Een goed filmpje hieronder vind je hier:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Yc5O8rzfHv8]

Ik snap dat het eind resultaat gewoon erg frustrerend is. Je krijgt door deze manier het gevoel dat er niet geluisterd word en niet begrepen word. En dat is semi ook zo.

Jammer dat ik weg bezuinigt ben, want dit was één van mijn taken vroeger om het-tussen-het-wall-en-schip geraakte problemen op te lossen. Want je blijft, als je straks nog een keer belt, waarschijnlijk in de zelfde cyclus hangen.
Onterecht, want een ticket naar noc die hem door moet sturen naar Glashart media zal al wonderen verrichten :D

[ Voor 133% gewijzigd door White_Collar op 09-02-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vraag over de bitrate van digitale streams in het systeem zetten als een klacht over ruis op analoge TV zou ik niet karakteriseren als 'slim'. Dan ben je in mijn beleving óf dom inderdaad, óf je weet niet waar je het over hebt (óf je hebt een werkgever die de terminologie verkeerd hanteert, dat zou ook nog kunnen ;) ).
Overigens is de uitspraak 'dom' niet van mij, ik reageerde slechts op jouw stelling dat je voor iedereen maar altijd ongebreideld respect moet hebben. Dáár was en ben ik het niet mee eens.
Je mag mensen best beoordelen op de kwaliteit waarmee ze hun professie uitvoeren.

Wanneer je mij betrapt op een foute uitspraak hier op het forum over iptv (wat niet aan mijn beroep is gerelateerd) is het misschien niet sympathiek om mij dom te noemen, hoewel het mij persoonlijk werkelijk een worst zal wezen.
Wanneer je mij in de uitvoering van mijn beroep betrapt op een beginnersfout zie ik niet in waarom je dat niet mag kwalificeren als dom.

De eerstelijners zitten er niet als hobbyisten maar als professionals. Ze vinden zichzelf zo goed dat ze zich tegen maandelijkse vergoeding verhuren als klantondersteuner bij een isp (ik chargeer). Dan mag je m.i. ook verwachten dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Wanneer er ingewikkelde vragen komen over SIP poorten en vlans of opnemen in de cloud heb ik er best begrip voor wanneer ze de plank eens mis slaan (hoewel je in mijn beleving als professional geen antwoord moet geven wanneer je niet zeker bent van je zaak, maar navraag moet doen).

Maar het verschil niet kennen tussen analoog en digitaal is m.i. wel een heel basale omissie.

/edit:
Een deel van deze post is geschreven terwijl White Collar de post hierboven nog aan het editten was.
Volgens mij zijn we het inhoudelijk grotendeels eens maar verschillen we over de 'vrijheid van kwalificatie' ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 225757 op 08-02-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Lees mijn edit, dan lukt het je misschien wel om in het proces te kijken waar het mis gaat.
Het steekt hem waarschijnlijk niet om "de dommigheid" maar meer op de kromme procedure bij providers waar je als eerste lijner aan moet houden.
Dat ik zo koppig was om me daar niet altijd aan te houden heeft ook vergaande consequenties gehad voor mij.
Helaas werk ik er niet meer, anders had ik je uit principe alsnog nu willen helpen. :)
Anoniem: 225757 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:53:
Een vraag over de bitrate van digitale streams in het systeem zetten als een klacht over ruis op analoge TV zou ik niet karakteriseren als 'slim'. Dan ben je in mijn beleving óf dom inderdaad, óf je weet niet waar je het over hebt (óf je hebt een werkgever die de terminologie verkeerd hanteert, dat zou ook nog kunnen ;) ).
Precies dat. Intern word het verkeerd gehanteerd. Althans dat vermoed ik uit de correspondentie die ik meerdere keren al voorbij zie komen bij verschillende forum gebruikers.

[ Voor 111% gewijzigd door White_Collar op 09-02-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, dat laatste vind ik dan wel verontrustend, als de (illusoire) insteek van 'het management' is dat 'de helpdesk' er is om de klanten daadwerkelijk te helpen.

Maar goed, de laatste posts in dit draadje zijn wellicht een indicatie dat 'het management' niet altijd deze insteek heeft... iig niet in die zin dat dat voor de klanten meteen duidelijk is.

/edit
met "dat laatste" doel ik op de "vergaande consequenties" die eerder de afsluiting van de post waren (wordt wel moeilijk te volgen zo op deze manier ;) )

/edit 2:
OK, ik ben overtuigd. 'dom' is niet een accurate omschrijving, en ook niet sympathiek. Mijn excuses voor de ondersteuning van deze kwalificatie

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 225757 op 09-02-2015 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H00GiE
Voor een ISP ben je tegenwoordig gewoon een melkkoe, een zak met geld die valt uit te persen.
Zo laten de afgelopen 3 ISP's mij door hun acties wel denken, één ervan heb ik notabene zelfs voor gewerkt.

Ik voel me door de "neppe" geforceerde behandeling en de hufterige "door management opgelegde procedures" gewoon niet serieus genomen, en zelfs beledigd.

Hoe moet ik dan nog het respect opbrengen voor mensen die het verschil tussen digitaal en analoog niet weten of mij niet kunnen vertellen wat mijn telefoonnummer is? (terwijl het eerste inderdaad basiskennis is die m.i. noodzakelijk is om voor een ISP te werken en het tweede ECHT wel zichtbaar is voor de helpdeskmedewerker.)

Ook ik heb in het verleden bij de eerstelijns helpdesk van een ISP gewerkt en na mijn betaalde training ben ik er na 2 weken (op eigen initiatief) weer weg gegaan met het commentaar tijdens dagelijkse evaluatie: Ik hield me niet aan beltijden (want ik loste altijd het probleem echt op, geen halve maatregelen van "kijk eens naar je binnenhuis bekabeling, is dat allemaal vervangen bel dan maar eens terug.") en ik was niet commercieel genoeg.

Ja dat lees je goed, ik voldeed niet aan hun gewenste percentage cross-sales en het probleem lag altijd bij de binnenhuisbekabeling van de klant, tenzei de klant kon bewijzen dat het niet zo is... 8)7

Ik heb na mijn periode ook per direct het uitzendbureau gebeld om de vacature "technische helpdeskmederwerker" te laten veranderen.

Even over die genexis, dat is toch eigenlijk een verbasterde media changer van glas naar UTP met een switch die verschillende poorten instelt op VLAN basis? (en dat daar dan weer een voip module en een tv data > coax converter op aangesloten zit.)

[ Voor 20% gewijzigd door H00GiE op 09-02-2015 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
Dembar schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:20:
[...]
Modem en of router van het stroom halen is vaak een oplossing. Ook bekabeling uitsluiten is iets wat vaak een oplossing is. Dat het jou ervaring is dat het niet zo is, wil niet zeggen dat het nooit de oplossing is,
En als ik de Helpdesk vertel dat ik al dat soort dingen altijd doe voordat ik bel dan wens ik toch echt niet gekleineerd te worden door zo iemand die het perse wil dat ik het nog een keertje doe. Standaard probleem met veel HD's is dat ze er vanuit gaan dat de andere kant een dombo is die nergens verstand van heeft en met 2 linkerhanden is uitgerust.

Laat de HD eerst maar eens beginnen de klant als intelligent te behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homer1983 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 03:10:
Voor een ISP ben je tegenwoordig gewoon een melkkoe, een zak met geld die valt uit te persen.
Zo laten de afgelopen 3 ISP's mij door hun acties wel denken, één ervan heb ik notabene zelfs voor gewerkt.

Ik voel me door de "neppe" geforceerde behandeling en de hufterige "door management opgelegde procedures" gewoon niet serieus genomen, en zelfs beledigd.

Hoe moet ik dan nog het respect opbrengen voor mensen die het verschil tussen digitaal en analoog niet weten of mij niet kunnen vertellen wat mijn telefoonnummer is? (terwijl het eerste inderdaad basiskennis is die m.i. noodzakelijk is om voor een ISP te werken en het tweede ECHT wel zichtbaar is voor de helpdeskmedewerker.)

Ook ik heb in het verleden bij de eerstelijns helpdesk van een ISP gewerkt en na mijn betaalde training ben ik er na 2 weken (op eigen initiatief) weer weg gegaan met het commentaar tijdens dagelijkse evaluatie: Ik hield me niet aan beltijden (want ik loste altijd het probleem echt op, geen halve maatregelen van "kijk eens naar je binnenhuis bekabeling, is dat allemaal vervangen bel dan maar eens terug.") en ik was niet commercieel genoeg.

Ja dat lees je goed, ik voldeed niet aan hun gewenste percentage cross-sales en het probleem lag altijd bij de binnenhuisbekabeling van de klant, tenzei de klant kon bewijzen dat het niet zo is... 8)7

Ik heb na mijn periode ook per direct het uitzendbureau gebeld om de vacature "technische helpdeskmederwerker" te laten veranderen.

Even over die genexis, dat is toch eigenlijk een verbasterde media changer van glas naar UTP met een switch die verschillende poorten instelt op VLAN basis? (en dat daar dan weer een voip module en een tv data > coax converter op aangesloten zit.)
Volgens mij kan de NT die Lijbrandt/Telfort gebruikt wel wat meer dan alleen "media converten". In theorie moet die volgens mij zelfs als router in te stellen zijn. Maar dat laatste weet ik niet zeker. Maar hij kan dus iig al wel meer dan de "pure mediaconverters" die op KPN WBA gebruikt worden, iig tot op layer 2.

Wat betreft de Coax module: Dat is wel weer een simpele mediaconverter die gewoon het radiofrequent spectrum dat als 'licht' binnen komt via de tweede vezel omzet op coax. Dat heeft in zoverre weinig met "tv data" te maken, dat de "tv data" gewoon op radiofrequenties gemoduleerd je meterkast in komt, eigenlijk net als bij de kabelaar. Alleen komt het bij glas dus tot in de meterkast optisch binnen en bij de kabelaar tot in de wijkverdeler of mogelijk zelfs al straatverdeler.

En wat betreft je servicedesk ervaring: Ja, dat is inderdaad echt wel diep triest :'). De vacature zou dan inderdaad gewoon "eerstelijns non-skilled helpdeskmedewerker" moeten zijn als ze je alleen maar de 'domme' werkzaamheden hadden willen laten uitvoeren.

Op zich is het natuurlijk niet zo'n slechte zaak als een provider een klant eerst door een 1e lijns helpdesk heen loodst. Daar kan je namelijk wel goed de échte gevalletjes "probleem ligt bij klant" eruit filteren voordat je er (duurdere) 2e-lijns mensen naar laat kijken. Natuurlijk kan je ook voor je 1e lijn wel wat basiskennis verwachten maar toch krijg je dan, als je je niet tot scripts en basic troubleshooting wil beperken, alweer te snel verschillen tussen kennisniveau en dan wordt het voor de klant ook weer te veel een roulettespelletje of hij toevallig iemand met wat meer technische kennis aan de lijn krijgt of niet.

[ Voor 35% gewijzigd door eymey op 09-02-2015 09:18 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
Mensen... ik heb na wat jaren ITNS en GlashartMedia besloten om wat anders te gaan doen. Over anderhalve week is mijn laatste werkdag en dit heeft tot gevolg dat ik vanaf die datum niet meer op tweakers kan reageren over diensten van ITNS/GlashartMedia. Ik heb hier altijd met plezier gezeten, maar aan alles komt een eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
denan schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:07:
Mensen... ik heb na wat jaren ITNS en GlashartMedia besloten om wat anders te gaan doen. Over anderhalve week is mijn laatste werkdag en dit heeft tot gevolg dat ik vanaf die datum niet meer op tweakers kan reageren over diensten van ITNS/GlashartMedia. Ik heb hier altijd met plezier gezeten, maar aan alles komt een eind :)
Veel success en plezier toegewenst bij je nieuwe werkgever! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans558
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-05-2023
Succes in je nieuwe baan, Ik zal je deskundige bijdragen missen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
denan schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:07:
Veel suc6 met je nieuwe job.
Je feedback zal gemist gaan worden................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay_seal
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik woon zeker al 3 jaar in het buitenland en ontvang nog steeds facturen van Lijbrand terwijl ik nog niet eens een modem van hen heb mogen ontvangen. Mailtjes met inschrijvingsbewijs in een ander land worden wel constant gevraagd maar nooit aangenomen.

Als het NET niet klant worden al z'n ellende is dan vraag ik me af wat het NET wel klant worden gaat geven :P

[ Voor 18% gewijzigd door jayjay_seal op 10-02-2015 09:49 ]

• hans558
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-05-2023
Eindelijk kreeg ik vandaag de eerste brief dat Lijbrandt Telfort wordt. Volgende week krijg ik de aanbieding..,
Ik heb nu nog 25 MB dus dat zal wel 50 worden
Ik houd jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag inmiddels gisteren voor de tweede keer de eerste brief gekregen. De eerste keer was ergens in september. En wederom volgt 'binnen enkele dagen' een persoonlijk overzicht ;)
Maar gelukkig hoef ik tot die tijd nog steeds niets te doen.

.
hans558 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:44:
Eindelijk kreeg ik vandaag de eerste brief dat Lijbrandt Telfort wordt. Volgende week krijg ik de aanbieding..,
Ik heb nu nog 25 MB dus dat zal wel 50 worden
Ik houd jullie op de hoogte
Je krijgt (waarschijnlijk) geen aanbieding, maar een overzicht met hooguit een aanbod.
Vermoedelijk het aanbod waarvan de prijs het dichtst zit bij wat je nu voor 25 mbps betaalt, zou dus zomaar 100 mbps kunnen worden (sterker: het zou me verbazen wanneer het 50 zou worden wanneer je nu 25 mbps met iptv hebt). Maar 'k ben idd wel benieuwd wat ze voor de 'oude 25-ers' bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.sharp
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:20
Ik kreeg van Telfort 50Mb aangeboden op mijn Lijbrandt Glasvezel Compleet 25 abonnement. Wel even met ze bellen om eerste 3 maanden gratis te krijgen (jaarcontract).
NB 3e maand kreeg ik direct gecrediteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
Je sluit dus een nieuw contract dus als je niet expliciet regelt dat je DVB-C wilt houden dan loop je grote kans het kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezonnebril
Als het goed is wordt ik morgen gemigreerd van Lijbrandt 25/25 naar Telfort 50/50. Fingers crossed.... :P

EDIT: Migratie succesvol afgerond, ik heb er eigenlijk niks van gemerkt... Nu een dns suffix en iprange van concepts, maar dat zal later nog wel gefixed worden.

[ Voor 47% gewijzigd door dezonnebril op 19-02-2015 12:34 ]

Anoniem: 455763

Wie heeft er een lijst of een suggestie voor de meest logiche volgorde van kanalen?
Ik kom er bij de nederlanders al niet meer uit :-(
NPO 1 1
NPO 2 2
NPO 3 3
RTL 4 4
RTL 5 5
SBS 6 6
RTL 7 7
RTL 8 8
SBS9 9
Veronica 10
NET 5 11
Een ?
Canvas
Discovery
NGC
Animal Planet/TLC
Nickelodeon
CNN
Euronews
MTV
Kindernet/Comedy Central
TV Oranje
Eurosport
Schlager TV
BBC 1
BBC 2
FOX
ARD
ZDF
Brava NL
TV 5 monde
Arte
Rai Uno
WDR
Al Jazeera
Ketnet
TVE
24 Kitchen
TV Gelderland
RTV Utrecht
TV Noord-Holland

• toxict
dezonnebril schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:43:
Als het goed is wordt ik morgen gemigreerd van Lijbrandt 25/25 naar Telfort 50/50. Fingers crossed.... :P

EDIT: Migratie succesvol afgerond, ik heb er eigenlijk niks van gemerkt... Nu een dns suffix en iprange van concepts, maar dat zal later nog wel gefixed worden.
Dhcp dus van concepts blijft voor zover ik weet

• TonVH
Anoniem: 455763 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 13:39:
Wie heeft er een lijst of een suggestie voor de meest logiche volgorde van kanalen?
Academische vraag die een ieder alleen voor zichzelf kan beantwoorden. Ik heb er zelf alleen voor gezorgd dat de NL talige programma's vooraan staan en die lokale zenders achteraan.

• dezonnebril
[message=43775r744,noline]toxict schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 14:57[/message]:
[...]

Dhcp dus van concepts blijft voor zover ik weet
Aangezien Concepts ook niet meer bestaat (na migraties) neem ik aan dat iig de dns suffix aangepast gaat worden. Is nu .ftth.concepts.nl.

Maar het mag de pret niet drukken, netjes 50/50 bij speedtests. Alles werkt naar behoren :)

Vanavond eens kijken of ik nu ook de optie "begin gemist" heb zoals ze nu standaard bij nieuwe pakketten verkopen.

Toevoeging: begin gemist is toegevoegd, "uiteraard" alleen op NPO gratis.

[ Voor 7% gewijzigd door dezonnebril op 19-02-2015 18:35 ]

• dezonnebril
Zo blij als ik was met mijn nieuwe telfort abbo (overgezet van Lijbrandt), zo geschokt zit ik nu aan tafel... :|

Zojuist aan de telefoon gehangen met de Telfort helpdesk i.v.m. het doorgeven van een aanstaande verhuizing. Dit was geen probleem maar ik kreeg te horen dat ik op het nieuwe adres apparatuur uit de nieuwe leverstraat ga krijgen, d.w.z. KPN backbone i.p.v. ITNS... ;(

Dat zou dan het volgende inhouden:
- Geen bridged modem meer, maar een Experiabox
- Geen DVB-C meer
- Nieuwe TV decoders (geen Amino)
- Een lagere bitrate van de TV streams (want KPN streams i.p.v. Glashart)

Dus.. een en al teneur :/

Gelukkig kreeg ik een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn die gaat proberen om mijn huidige (ITNS) situatie t.z.t. over te zetten naar het andere huis. Fingers crossed!

Mocht dit niet lukken dan ga ik er toch echt zwaar overna denken om een andere provider te zoeken, ik heb destijds niet voor niets voor Lijbrandt gekozen. Vooral het bridged modem is mij erg veel waard. Ook DVB-C gebruik ik nog in huis.

Aangezien ik bij de migratie van Lijbrandt naar Telfort in ruil wat korting een jaarcontract ben aangegaan, ben ik benieuwd of ik ook na de wettelijke bedenktijd (welke ik nog een aantal dagen heb) van het contract af zou kunnen aangezien dit toch hele andere voorwaarden zijn dan waar ik het contract mee ben aangegaan.

Iemand toevallig ook al een dergelijke situatie meegemaakt?

En wederom een helpdesk die niet weet wat KPN en Telfort in hun eigen persbericht hadden beloofd. Pas 2 maanden geleden....
Zie onderstaande link (laatste alinea) en bel ze dan nog eens...

http://corporate.kpn.com/...ere-internet-snelheid.htm

Wat beschikbaarheid betreft: als je op je nieuwe adres diensten kan krijgen bij www.fiber.nl dan kan je ze ook met Telfort houden.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• dezonnebril
Barre73 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:05:
En wederom een helpdesk die niet weet wat KPN en Telfort in hun eigen persbericht hadden beloofd. Pas 2 maanden geleden....
Zie onderstaande link (laatste alinea) en bel ze dan nog eens...

http://corporate.kpn.com/...ere-internet-snelheid.htm

Wat beschikbaarheid betreft: als je op je nieuwe adres diensten kan krijgen bij www.fiber.nl dan kan je ze ook met Telfort houden.
Bedankt voor deze link! Hierin staat het inderdaad duidelijk weergegeven.

Huidige Telfort glasvezelklanten behouden hun huidige pakket met het analoge signaal. Wanneer een klant verhuist, krijgen zij op het nieuwe adres automatisch de nieuwe glasvezelpropositie (uiteraard alleen indien het nieuwe adres in een glasvezelgebied ligt).Verhuist een klant binnen het glasvezelgebied en is het analoge signaal beschikbaar, dan kan op verzoek het bestaande pakket behouden worden..

Ik verhuis naar een paar straten verderop... dezelfde plaats, dezelfde postcode (behalve de letters uiteraard.. ;) ) Dus dit moet inderdaad geen probleem opleveren. Vreemd dat men dit niet meteen aan kan geven, als het goed is wordt ik hier morgen over terug gebeld.

[ Voor 3% gewijzigd door dezonnebril op 26-02-2015 16:15 ]

• tsjoender
dezonnebril schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:57:

Iemand toevallig ook al een dergelijke situatie meegemaakt?
Nog niet meegemaakt, maar dit staat voor mij wel aan te komen. Wij gebruiken DVB-C meer dan interactieve TV en ik wil dit dan ook graag behouden (ben blijkbaar een afwijkende klant als ik dat persbericht mag geloven O-) ).

Nu ben ik nog Lijbrandt klant, maar als het goed is zijn we vanaf 25 maart Telfort klant en onze verhuizing zal eind mei zijn binnen dezelfde woonplaats. Dus ik volg dit met grote belangstelling en ben benieuwd hoe dit voor ons gaat verlopen.

• dezonnebril
tsjoender schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:18:
[...]

Nog niet meegemaakt, maar dit staat voor mij wel aan te komen. Wij gebruiken DVB-C meer dan interactieve TV en ik wil dit dan ook graag behouden (ben blijkbaar een afwijkende klant als ik dat persbericht mag geloven O-) ).

Nu ben ik nog Lijbrandt klant, maar als het goed is zijn we vanaf 25 maart Telfort klant en onze verhuizing zal eind mei zijn binnen dezelfde woonplaats. Dus ik volg dit met grote belangstelling en ben benieuwd hoe dit voor ons gaat verlopen.
Ik zal jullie op de hoogte houden :). Hopelijk wordt ik morgen gebeld met de uitspraak dat dit geen probleem is, anders moet ik met hun eigen persbericht gaan zwaaien... |:(

Er is nu in de vorm van een klacht een procedure opgestart om dit voor elkaar te krijgen, en ik moest ook onderbouwen waarom ik niet naar het andere platform wilde zodat dit opgenomen kon worden in de klacht.

Huh, waarom moet je als klant onderbouwen dat je ergens voor kiest???
Of is het inmiddels gebruikelijk dat je als klant bij de Jumbo ook onderbouwt waarom je Coca Cola koopt en geen Pepsi, anders mag je niet afrekenen?

Wat is dat voor kolder zeg.

• dezonnebril
Anoniem: 225757 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:49:
Huh, waarom moet onderbouwen dat je ergens voor kiest???
Of is het inmiddels gebruikelijk dat je als klant bij de Jumbo ook onderbouwt waarom je Coca Cola koopt en geen Pepsi, anders mag je niet afrekenen?

Wat is dat voor kolder zeg.
I know... :D
Ik was op dat moment al lang blij dat ik iemand zo ver kreeg om e.e.a. in gang te willen zetten (op dat moment leek het een voldongen feit, en ik was nog niet op de hoogte van het persbericht). Van de vriendelijke dame die ik daarvoor aan de lijn had kreeg ik deze optie dan ook niet, ik werd doorgeschakeld naar de technische lijn omdat ik meer diepgaand (en zeker) wilde weten wat er nu allemaal aan apparatuur zou veranderen. Aan de technische lijn zat een meedenkende medewerker en die heeft dan ook de procedure opgestart....

Hier heb ik ook aangegeven dat ik anders mijn abonnement op ga zeggen. Voor mij geen experiabox! 8)7

EDIT: ik denk overigens dat de onderbouwing op dat moment nodig was omdat het in de vorm van een klacht gegoten werd, op dat moment was het nog geen keuze... maargoed ik hoor morgen meer als het goed is.

[ Voor 22% gewijzigd door dezonnebril op 26-02-2015 20:43 ]

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste