Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Benieuwd waar ze mee komen en of overstap de moeite is.
Verwijderd
Hier ook zo'n brief.jaspov schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:04:
Net een brief dat mijn lijbrandt telfort wordt. Details over abonnementen volgen nog. Biedt telfort ook een gratis langzame nieuwsserver?
Had vernomen dat er geen nieuwsserver meer bij zit.
Verwijderd
Met de IPV6 weathergirl-read.tele2.net geen ervaring
Alleen geeft de ipv6 server van xsnews.nl helaas geen route (kon je in het verleden gratis voor aanmelden)
Tracing route to reader.ipv6.xsnews.nl [2001:67c:174:101::1337]
over a maximum of 30 hops:
1 * * * Request timed out.
2 * * * Request timed out.
3 * * * Request timed out.
4 * * * Request timed out.
5 * * * Request timed out.
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 19:37 ]
Misschien vind je hier nog wat tips voor een gratis langzame nieuwsserver?jaspov schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:04:
Net een brief dat mijn lijbrandt telfort wordt. Details over abonnementen volgen nog. Biedt telfort ook een gratis langzame nieuwsserver?
http://www.nzbusenet.com/gratis-nieuwsservers/
Is het trouwens handig om de overstap meteen aan te vragen? Of gaan er dan twee migraties door elkaar lopen (van Lijbrandt naar Telfort en van Lijbrandt naar Xs4all)?
En is de overstap nu al "naadloos" mogelijk?
Verwijderd
Ik kan alleen de betreffende post niet meer terugvinden, weet iemand al iets of je een leuke aanbieding krijgt (en zo ja, waaruit die aanbieding bestaat)?
Omdat de nieuwsserver komt te vervallen na de overname ben ik me wel een beetje aan het oriënteren op iets anders (hetzij een andere isp, hetzij meegaan naar telfort en van het lagere tarief zelf een usenet abbo nemen).
Welk pakket heb je nu?Mr Magic schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:28:
Hier ook de brief over de overstap naar Telfort. Ga denk ik ook naar Xs4all, want ik wil m'n eigen mailserver blijven draaien
Is het trouwens handig om de overstap meteen aan te vragen? Of gaan er dan twee migraties door elkaar lopen (van Lijbrandt naar Telfort en van Lijbrandt naar Xs4all)?
En is de overstap nu al "naadloos" mogelijk?
Een alles in één pakket?
Ik heb nu Klaar 50, maar ik gebruik de TV en telefonie niet. Klaar 50 was goedkoper dan alleen Internet + Bellen, dus ben toen daarom overgestapt.mb1 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:52:
[...]
Welk pakket heb je nu?
Een alles in één pakket?
Bij Xs4all ga ik alleen internet afnemen.
Dit is iets dat je zelf moet doen, de overstap service kan je dan niet helpen.
Ik heb dus straks ongeveer 5 dagen telfort voor ik weer naar xs4all gaat.
(voor die tijd heb ik tijdelijk een vps servertje ergens voor de mail staan)
Verwacht dus paar dagen geen of slecht internet, maar dat kan ik wel hebben.
Ik heb dus opgezegd/overstap aangevraagd nu ik nog bij Lijbrandt zit, maar tijdens de overstap zit ik bij Telfort. Zou geen probleem mogen zijn volgens xs4all.
Verwijderd
Op dit moment heb ik Lijbrandt Klaar 50 (internet, bellen en analoge+dvb-c tv, geen animo) €46,-
Dit gaat over naar 'Alles-in-1 Basis'. €45,-
In de brief staat:
Nu, apparatuur in eigendom
Straks, u kunt uw huidige apparatuur blijven gebruiken.
Als ik op de Telfort site kijk, zie ik staan dat bij het alles in 1 pakket ook interactieve tv met ontvanger en een wifi router zit.
De wifi router boeit me niet zo veel, maar krijg ik die dan toegestuurd?
Op dit moment heb ik geen interactieve tv, en dus geen animo, maar krijg ik die dan ook toegestuurd?
Als ik op de brief afga niet, heeft iemand hier eerder wat mee gedaan?
Edit: Zou het verschil zitten in het woord 'Basis', aangezien dit niet op de site te vinden is.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 15:31 ]
Verwijderd
Bovendien kent Telfort maar 1 pakket en dat is met IPTV. Zonder zou dus goedkoper moeten zijn. In de folder die ik al eerder kreeg staat ook het gehele Telfort pakket vermeld.
Aanvulling:
Maar met Telfort gebeld en volgens hen is de procedure als volgt:
Op de afgesproken datum wordt e.e.a. overgezet, vervolgens krijgen degenen die dat willen (en blijkbaar zelf daarvoor moeten bellen) het IPTV pakket toegestuurd (incl. Amino) zonder verdere kosten. Of er dan ook een router wordt toegestuurd heb ik niet gevraagd want interesseert mij niet (heb er zelf een).
Dus pakweg een week of 2 na de overgang heb je dan dus het complete Telfort pakket.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2014 16:30 ]
Ik had een basis Telfort abo, en toen ik las dat daar ondertussen ook interactieve tv bijzit heb ik dat meteen aangevraagd.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:28:
Zojuist de brief van Telfort gehad m.b.t. de overstap.
Op dit moment heb ik Lijbrandt Klaar 50 (internet, bellen en analoge+dvb-c tv, geen animo) €46,-
Dit gaat over naar 'Alles-in-1 Basis'. €45,-
In de brief staat:
Nu, apparatuur in eigendom
Straks, u kunt uw huidige apparatuur blijven gebruiken.
Als ik op de Telfort site kijk, zie ik staan dat bij het alles in 1 pakket ook interactieve tv met ontvanger en een wifi router zit.
De wifi router boeit me niet zo veel, maar krijg ik die dan toegestuurd?
Op dit moment heb ik geen interactieve tv, en dus geen animo, maar krijg ik die dan ook toegestuurd?
Als ik op de brief afga niet, heeft iemand hier eerder wat mee gedaan?
Edit: Zou het verschil zitten in het woord 'Basis', aangezien dit niet op de site te vinden is.
Zonder kosten heb ik de Animo thuis gestuurd gekregen. Later zelfs nog een aparte kabel voor scart toegestuurd gekregen zonder kosten.
Het enige was dat mijn abo voor een jaar verlengd werd. Maar dat was geen probleem; ik was pas een maand bij hun.
Edit: Oh ja, de WiFi router heb ik ook ontvangen…….. die zit nog keurig in de doos.
[ Voor 3% gewijzigd door funske op 12-09-2014 19:15 ]
Have Fun Funske
Ik heb bericht gekregen dat ik op 15 oktober wordt overgezet naar Telfort.badnews.nl schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:35:
Verwacht dus paar dagen geen of slecht internet, maar dat kan ik wel hebben.
Ik heb dus opgezegd/overstap aangevraagd nu ik nog bij Lijbrandt zit, maar tijdens de overstap zit ik bij Telfort. Zou geen probleem mogen zijn volgens xs4all.
Ik denk dat ik dat maar even afwacht en daarna de overstap aanvraag. Als ik het goed begrepen heb kun je nog wel mail ontvangen op poort 25 bij Telfort en alleen niet versturen, maar dat doe ik dan wel via hun eigen relay voorlopig.
Verwijderd
Andere servers proberen altijd port 25 voor mail die naar je gestuurd wordt, en versturen van mail naar een andere mail server zal ook (zonder ssl) naar port 25 van de mail server van de andere partij gaan.
Dus staat binnenkomende port 25 dicht, kan een officiele mail server jouw geen mail sturen over port 25, en als de uitgaande port 25 dicht staat, kan jij niet naar de smtp van de andere partij sturen.
Dan wordt je gedwongen (uitgaand) om de mailserver van je provider te gebruiker (die soms geen mails vanaf een ander domain dan de provider (@telfort.nl bv) doorlaat) of als je inkomende dicht staat, krijg je gewoon geen mail meer via deze port en wordt je gedwongen je mailserver extern te draaien (wat ook weer geld kost) bij een eigen domain.
Verwijderd
Ik heb nu verschillende providers meegemaakt maar nog nooit een probleem gehad met een eigen adres zoals "pietje@mijndomein.nl". Ik heb in de documentatie van Telfort niet gezien dat er een beperking was.
Verwijderd
Je kunt bijv niet de e-mail versturen via een smtp server van Google op poort 25. Via bijv poort 465 (SSL) kun je gewoon de mail versturen met de Google smtp server.Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:27:
Geldt dus alleen als je zelf een mailserver draait of ook wanneer je (zoals ik) gebruik maakt van het mailprogramma van je OS?
Ik heb nu verschillende providers meegemaakt maar nog nooit een probleem gehad met een eigen adres zoals "pietje@mijndomein.nl". Ik heb in de documentatie van Telfort niet gezien dat er een beperking was.
Inkomend poort 25 staat gewoon open en mijn ip adres staat ook niet op de spamlijst zoals dat bij KPN wel gebeurd.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 22:19 ]
Nopes, als je gewoon mail via provider of bv gmail gebruikt zal alles blijven werken, mogelijk moet je naar andere partijen via ssl smtp gaan (gmail versturen). Maar 90% of meer van de gebruikers draaien geen eigen mailserver. Helaas behoor ik tot die paar procent die dat wel heeftVerwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:27:
Geldt dus alleen als je zelf een mailserver draait of ook wanneer je (zoals ik) gebruik maakt van het mailprogramma van je OS?
Dit was destijds de rede voor mij om Lijbrandt te kiezen, en nu de rede om weg te gaan bij Telfort en over te stappen naar xs4all.
Ik heb hetzelfde probleem: ik draai al 10 jaar een mailserver..Dit was destijds de rede voor mij om Lijbrandt te kiezen, en nu de rede om weg te gaan bij Telfort en over te stappen naar xs4all.
Overstappen naar XS4ALL is geen optie omdat zij geen DVB-C / analoog signaal voeren.
En om nou 4 TV's op de bovenverdiepingen over te zetten op IPTV is teveel van het goede.
Is er nog een provider die wel poort 25 in- en uitgaand open heeft staan EN een DVB-C / analoog signaal levert?
Begint er dus toch steeds meer op te lijken dat straks alleen nog Telfort gebruik zal maken van de ITNS diensten.
Erg jammer, er is dus straks ook nog maar 1 provider als je toch nog een CATV signaal wil houden zonder terug te moeten naar de kabelaar (en voor hoelang? ).
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
OnsBrabantNet heeft ook nog de CATV signaal, en maakt gebruik van de ITNS diensten. En die blijft ook nog zelfstandig bestaan.eymey schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:00:
http://glasvezelgids.nl/f...nsten-van-glashart-eruit/
Begint er dus toch steeds meer op te lijken dat straks alleen nog Telfort gebruik zal maken van de ITNS diensten.
Erg jammer, er is dus straks ook nog maar 1 provider als je toch nog een CATV signaal wil houden zonder terug te moeten naar de kabelaar (en voor hoelang? ).
[ Voor 3% gewijzigd door WilbertW op 16-09-2014 09:38 ]
Https://www.it-freak.nl
Met Fiber NL en nog een restje Solcon en Vodafone verdwijnen niet-KPN bedrijven langzamerhand allemaal uit het WMP+ portfolio.
Toch vind ik het ook allemaal nog wel vaag wat FiberNL betreft. Het genoemde bedrijf kan ik verder niets over terug vinden.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Ook is er nog Stipte, Mij onduidelijk.
Alternatief uiteraard de kabelaars die tegenwoordig hun DVB-C signaal ook ongecodeerd uitzenden.
Men neemt alleen de streams af van KPN BCS, moet ook zelf zorgen voor de rechten ervan, en dat op een eigen platform routeren met eigen decoders.
Overigens is Stipte ene prima bedrijf hoor. Dat was voorheen Scarlet Telecom (van die reclames met Beau van Erven Dorens) maar na een buyout gaan ze verder onder een andere naam.
Voor de mensen die niet kunnen wachten hier is de folder

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi
Hier in Dordrecht 3315 hetzelfde. Nog steeds geen tweede brief.Kw4kje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:06:
Heb die brief ook gehad, op 4 september. Kan me herinneren dat er in stond dat je over ''enkele dagen'' een nieuwe brief krijgt met een overzicht of iets. Bijna 3 weken verder , nog niks ontvangen.
Zijn ze bij Telfort trouwens van de verspilling? Ze hadden dit toch in 1 brief kunnen doen.
Of zoeken ze een mooi excuus voor een eventuele tariefsverhoging

3 weken, natuurlijk.Kw4kje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:06:
Heb die brief ook gehad, op 4 september. Kan me herinneren dat er in stond dat je over ''enkele dagen'' een nieuwe brief krijgt met een overzicht of iets. Bijna 3 weken verder , nog niks ontvangen.
Je zou bijna zeggen iets met Pabo student
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Hee vreemd... Hier ook 3315 maar al enkele weken geleden brieven gehad + omgezet.stoffel63 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:12:
[...]
Hier in Dordrecht 3315 hetzelfde. Nog steeds geen tweede brief.
Zijn ze bij Telfort trouwens van de verspilling? Ze hadden dit toch in 1 brief kunnen doen.
Fiber..... alles wat je wilt..... maar hebben geen eigen (web)mail en een nieuwsserver....nobodie14 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 07:30:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem: ik draai al 10 jaar een mailserver..
Overstappen naar XS4ALL is geen optie omdat zij geen DVB-C / analoog signaal voeren.
En om nou 4 TV's op de bovenverdiepingen over te zetten op IPTV is teveel van het goede.
Is er nog een provider die wel poort 25 in- en uitgaand open heeft staan EN een DVB-C / analoog signaal levert?
[ Voor 5% gewijzigd door emaurer op 17-09-2014 03:06 ]
Totdat het nieuwe contract van Fiber ingaat en je ook geen DVB-C meer hebt (hiero)emaurer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 03:03:
[...]
Fiber..... alles wat je wilt..... maar hebben geen eigen (web)mail en een nieuwsserver....
Verwijderd
Ik zie daar nergens staan dat er dan geen DVB-C meer geleverd wordt. Op de site van Fiber.nl staat ook nergens een voorbehoud inzake levering DVB-C.Deshmir schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:59:
[...]
Totdat het nieuwe contract van Fiber ingaat en je ook geen DVB-C meer hebt (hiero)
Zo'n voorbehoud wordt door Solcom op aanvraag wel gemaakt.
Het is gewoon hetzelfde als wat Vodafone en Tweak al doen op plaatsen waar ze geen eigen apparatuur hebben. Wel inkopen bij KPN Wholesale maar de KPN BCS streams op je eigen platform zetten met eigen decoder bij de klant.
Online doet dat trouwens ook al.
Verwijderd
Stipte
Solcon
Ons Brabant net
Makkelijker: elke provider die ook nog analoge en DVB-C biedt. Niet dat je dat nodig hebt maar dan leveren ze de diensten van KPN-ITNS en dat betekent: Amino
Dat wordt weer lachen.... als het zover is.... bedankt voor de info.... zal ik voor TV weer naar Ziggo moeten...Deshmir schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:59:
[...]
Totdat het nieuwe contract van Fiber ingaat en je ook geen DVB-C meer hebt (hiero)
[ Voor 4% gewijzigd door emaurer op 17-09-2014 23:47 ]
quote: Fiber Nederland
16 september 2014 om 10:04 am
In tegenstelling tot wat het artikel suggereert vervangen wij het huidige tv-platform niet, maar zullen wij het Solocoo platform gaan gebruiken voor nieuwe glasvezelnetwerken.
Verwijderd
Verwijderd
Dat Solocoo platform is dan bedoeld voor GOGAS etc?
Verwijderd
Ik ben 11 september overgegaan van Lijbrandt naar Telfort. Toen ik 's morgens uit huis vertrok was in ieder geval het internet en telefoon buiten werking, TV niet gecontroleerd.synoniem schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:59:
Aangezien het tarief per maand bij Telfort lager is ben ik zelf overgestapt en wordt de migratie 2 oktober uitgevoerd, ben benieuwd.
Toen ik 's avonds weer thuis kwam werkte alles probleemloos. Ik weet dus niet hoe lang ik down ben geweest, maar in ieder geval minder dan een werkdag.
Verwijderd
Ik vind de term "alternatieve" wel erg vreemd. Er kan van alles en niets onder versteen worden. precies zo'n term die politici gebruiken zodat ze later alle kanten kunnen opdraaien. Verre van exact.denan schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:54:
Nee, ze gaan het alleen voeren in gebieden waar alternatieve glasvezelnetwerken liggen. Wij leveren alleen op KPN-wba. De kop van het nieuwsbericht was een beetje tendentieus.. en ik keek er ook van op toen ik het las
Daarnaast maakt niemand mij wijs dat (zeer zeker) een kleine provider er verschillende platforms op na gaat houden. levert alleen verhoogde kosten en meer complexiteit qua onderhoud.
* Solcon, dat vooralsnog nog steeds de ITNS pakketten levert via Reggefiber en het IPTV pakket van Compenz via xDSL
* Telfort dat KPN ITV gebruikt voor xDSL en KPN ITNS/GHM voor glas.
En zeker die kleinere providers hebben helemaal niets met 'onderhoud' te doen. Ze nemen het platform, inclusief de set top boxen, middleware en on demand diensten af van danwel Compenz, danwel ITNS, danwel Solocoo, danwel Sparql, en zo voort.
En 'alternatieve' glasvezelnetwerken zijn er genoeg. Denk bijvoorbeeld inderdaad aan de glasvezelnetwerken van Cogas, Caiway of CAI Harderwijk. Dat zijn allemaal netwerken waar KPN niet aanwezig is als operator (en zeker niet als operator met een CATV feed). Wil een provider op 1 van die netwerken actief worden, dan zullen ze dus zelf iets moeten opzetten of daarvoor met een partij in zee gaan.
Maaruhm, @Denan, nog eens even heel iets anders (ja, ik blijf erover zeuren
De aanvullende diensten van ITNS/Telfort zoals begin gemist en cloud opnemen beginnen steeds leluker te worden. Maar de second screen en "tv kijken op andere apparaten" beginnen steeds meer achter te lopen op de concurrenten. Wanneer wordt nou -eindelijk- Stoneroos eens aan het werk gezet op bredere Android ondersteuning?
Aanstaande februari loopt mijn jaarcontract bij Vodafone af en en ik weet ook niet in hoeverre ze me tegen / na die tijd naar hun eigen Entone platform willen schoppen.
De kans is dus best aanwezig dat ik dan weer terug wil naar Telfort. Maar die verrekte Android support..... ik ben nu helemaal gewend geraakt aan de veelheid aan devices waar de Vodafone Thuis app op werkt en waarop ik bv. ook de opnames op de Amino kan beheren.
het heeft onze aandachteymey schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:46:
Maaruhm, @Denan, nog eens even heel iets anders (ja, ik blijf erover zeuren).
De aanvullende diensten van ITNS/Telfort zoals begin gemist en cloud opnemen beginnen steeds leluker te worden. Maar de second screen en "tv kijken op andere apparaten" beginnen steeds meer achter te lopen op de concurrenten. Wanneer wordt nou -eindelijk- Stoneroos eens aan het werk gezet op bredere Android ondersteuning?
Verwijderd
Ik zeg ook niet "dat het niet kan". Ik zeg dat met dergelijk dubbelzinnig uitlegbaar woordgebruik de deur wordt geopend om later te kunnen zeggen "I told you so". Gedrag een zichzelf respecterende ondernemer onwaardig en maakt hem ongeloofbaar.
Vertel duidelijk wat je de klant biedt en laat dat duidelijk zien op je website. Op beide punten (en zeer zeker hun website) geeft Fiber mij de indruk dat het is opgestart door een stelletje goedwillende studenten maar ademt geen betrouwbaarheid uit.
Als ik een goedkoper energiecontract wil dan kijk ik bij energieleveranciers en niet bij een TV/Internet leverancier.
Het Solocoo aanbod wordt nog opgezet en misschien is het zelfs op dit moment nog niet klaar voor activering op die andere glasvezelnetwerken.
En voor wat betreft het huidige ITNS aanbod zie ik geen onduidelijkheid.
Verwijderd
Gisteren tweede brief gekregen.stoffel63 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:12:
[...]
Hier in Dordrecht 3315 hetzelfde. Nog steeds geen tweede brief.
Ga voor 29 cent meer van compleet 25 naar alles in een 100mb.
met deze verhoging van prijs en snelheid heb ik geen moeite.
Van klaar 50 , naar alles en een 100mb wordt ik overgezet. 50 cent duurder.
Ik vind 50 mb snel zat, dus ik denk dat ik dat nog ga wijzigen naar gewoon 50 mb. 5 euro goedkoper
Verwijderd
Dat is toch voor 100 Mb/s down- en upload 7,50 euroKw4kje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:31:
Hier ook gisteren de tweede brief gekregen.
Van klaar 50 , naar alles en een 100mb wordt ik overgezet. 50 cent duurder.
Ik vind 50 mb snel zat, dus ik denk dat ik dat nog ga wijzigen naar gewoon 50 mb. 5 euro goedkoper
Verwijderd
Ofwel: eigen belang.
Met ook hier het (verrassende) voorstel om de 50/50 verbinding te upgraden naar 100/100 tegen een halve euro extra per maand.
Zojuist een poging gedaan om het informatienummer te bereiken.
Na een aantal minuten naar 'verschrikkelijke' wachtmuziek te hebben geluisterd de verbinding verbroken.
Hier ga ik niet op wachten.
Heb een e-mail verzonden naar Lijbrandt met de vraag om meer informatie en of wat een beter passend voorstel is.
Grappig detail, op de site met een welkomstactie van telfort:
Klaar 50 is een Lijbrandt abbonementsvorm.Bij Telfort krijgt u het abonnement "Klaar 50". In dit abonnement zitten de volgende diensten: interactive TV, analoge TV, bellen.
[ Voor 20% gewijzigd door .NCK op 24-09-2014 19:30 ]
Dat denk ik niet. Bij Concepts, dat ook is overgegaan naar Telfort, gebeurde precies wat hier ook staat: je houdt je oorspronkelijke mailadres en kunt er een @telfortglasvezel.nl (ik heb het ook niet bedacht) BIJ maken.[b]edjetfsi schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:06:Vreemd is ook dat er bij email staat; u heeft nu u behoudt uw lijbrandt email adres en u krijgt straks: via telfort kan ik een nieuw email adres aanmaken. Dat zou betekenen dat de lijbrandt email vervalt?
Verwijderd
Op je huidige snelheid blijven kan ik moeilijk zien als downgrade...Barre73 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:06:
Let op dat je bij vrijwillige downgrade een nieuw jaarabonnement zal aangaan. Blijf je bij hun aanbod dan geldt je oude contractduur
Ik heb het ook niet verzonnen maar zo ging het bij mij wel (Concepts-Telfort migratie)
Verwijderd
Klopt dat was ook het eerste wat ik dacht inderdaad. Ik snap hun ook wel, lekker makkelijk verkopen zo, maar echt klantvriendelijk is het niet nee. We kunnen online wel alvast extra paketten aanvullen, maar voor het wijzigen van het abonnement moeten we bellen...Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 17:50:
Dan lijkt het er wel op dat ze niet kijken naar de behoefte van de klant (dan zou je nl verwachten van 50/50 naar 50/50 voor een lagere prijs), maar naar zoveel mogelijk aansluiten op wat de klant nu ook bereid is te betalen.
Ofwel: eigen belang.
[ Voor 9% gewijzigd door Kw4kje op 25-09-2014 04:43 ]
Precies!Kw4kje schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:17:
[...]
Klopt dat was ook het eerste wat ik dacht inderdaad. Ik snap hun ook wel, lekker makkelijk verkopen zo, maar echt klantvriendelijk is het niet nee. We kunnen online wel alvast extra paketten aanvullen, maar voor het wijzigen van het abonnement moeten we bellen...
En als je belt krijg je niemand te spreken!
De maar bij dit alles is dat nieuwe klanten netjes een router en een amino in bruikleen ontvangen, overstappende lijbrandt klanten zonder nieuw jaarcontract lopen dit mis.
En een Amino 140 of zelfs een 540 heb je op MP van 60 tot 110 euro. Maar dan je eigendom. En dat werkt feilloos.
er zit bij mij nu al ruim 2 weken tussen volgens mij…?
Nou mijn 540 is niet echt feilloos hoor… als ik mijn 540 op 1080 zet krijgt mijn onkyo de hik en valt 1x per x tijd het geluid uit voor en seconde of 3… enorm irritant maar ligt puur aan de 1080 na alle instellingen geprobeerd te hebben… (maar verder doet hij het perfect)Barre73 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:22:
of zelfs een 540 heb je op MP van 60 tot 110 euro. Maar dan je eigendom. En dat werkt feilloos.
Edit: ook de tvguide is niet optimaal en gaat af en toe de mist in maar ik denk niet dat dat aan de 540 ligt...
[ Voor 70% gewijzigd door DRuw op 25-09-2014 19:24 ]
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Gebruik al jaren eigen router veel beter en meer vrijheid ook.Barre73 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:22:
Die router kan je missen als kiespijn, geloof me. Is niet bepaald de best presterende (Sitecom momenteel geloof ik).
En een Amino 140 of zelfs een 540 heb je op MP van 60 tot 110 euro. Maar dan je eigendom. En dat werkt feilloos.