Mechwarrior Online: Flapdrol
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Toch jammer dat ze "aprilfool" in de bestandsnaam verwerken.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Left arm: 2 ballistic
En dan die kleurencombi..
Wat half bakken...
Als ze dit nu in de patchnotes voor vanaaf zouden zetten met banner en dan een politiethema kleuren zou geven dan was het nog geloofwaardig.
De hele opzet van de Urbanmech is dat het ding een AC20 kan meenemen, die hadden ze er dan ook in moeten stoppen.
Torso movement 360c
Curse your sudden but inevitable betrayal!
En voor die AC20 hebben ze een hero: "A new Hero Mech arrives on the battlefield! The UM-CUB "Urbie Curby" comes hot from the manufacturer with two rear mounted AC/20s for pummeling at close range. Grab a partner pilot to join the glory, this Mech has no need for an engine! Ask a lancemate to tow you around (Attach hitch with "E") or stay put at your base like a defensive turret. "
We are proud to announce that Paul was quoted as saying “now everything is perfect and we never have to change anything ever again.”
We have also changed up the Trial ‘Mech offerings with the addition of a Victor Champion! The Victor Champion ‘Mech with it’s 10% XP boost will be available for MC purchase on April 8th.
#nee, de victor gaat newbies over de lijn heen trekken om hem te kopen.... als je een victor(c) tegenkomt hoef je nergens bang voor te zijn
----
- Left Arm: Medium Pulse Laser x2
- Left Torso: SRM 4 x2, SRM 2
- Right Arm: Ultra AC/5 x2
- Quirks:
- Identical to standard VTR-9S.
- Torso movement speed: 20% below default.
- Turning speed: 20% below default.
- Arm movement speed: 10% below default.
Nog langzamer dan de victor? + nog eens een arm nerf? wtf? DOA!
Lol, Raven hero met 4mg's en dubbele SSrm2 mogelijkheid. Dit gaat echt een aaseter worden.
- Multi-mode selection support for matchmaking

- LRM speed reduced by 15 m/s for a net change of 120 -> 160 (down from 175).
Alsnog te snel imo
Zal dan mumble ook wel aan zetten.
Zijn er nog anderen die denken online te zijn, en zo ja rond hoe laat?
Want a cookie?!
Op Twitter las ik een statement dat SRM hit detection als hoogste prio op de to-do-list staat....dat wordt weer een game changer. Ik zie mijn 4SP net een traantje wegpinken....van gereserveerde blijdschap.
Lol, dat zou wel nice zijn. Kan m'n Splatcat weer tervoorschijn komen uit het hoekje waar hij al een tijdje en foetushouding zit te huilen.Sapstengel schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:08:
Same old, same old. Weinig nieuws onder de zon.
Op Twitter las ik een statement dat SRM hit detection als hoogste prio op de to-do-list staat....dat wordt weer een game changer. Ik zie mijn 4SP net een traantje wegpinken....van gereserveerde blijdschap.
Want a cookie?!
Ik merkte geen verschil in hoe we vroeger alle potjes verloorden met Sap in het team en hoe we nu de potjes verloorden met Sap in het team...
LRM verminderde buff merk je ook niks van.. nog steeds gaat mijn FS kapodt door LRM zelfs als ik 130+ ga.
Wat mij wel opviel is dat Sap nog harder aan het killstealen was
SRM hit detection is ook hard nodig.. schiet 3*srm4/srm6 af en van de 12/18 raketten geven er 4 maar een hit aan.
Wat wij ook meemaakten in ten minste 3 potjes was dat als je van achteren werd beschoten je voor torso kapot ging. En met de ping van 100/110 die ik altijd al had met MWO heb ik ineens rubberbanding/lagg. Sap en ik denken dat dat komt doordat PGI met de communicatie steeds moet overschakelen van het metrisch naar het imperisch stelsel en vice versa. Daardoor wordt de 2seconden vetraging die je bij een ping van 100ms had nog hoger

Maar vreemdste vond ik wel de Disconnected Highlander die met laser in de rug geschoten werd (borsthoogte, niet pelvis area) en de damage gewoon aan de voorkant verscheen.
Daarnaast weten wij allemaal dat 100ms ongeveer 2,5 seconden is.

Screenshots besparen? De screenshots die zullen laten zien dat ik meer dmg doe in een light vs jouw assaults? Bedoel je die screenshots? {/e-peen}
Servers are undergoing maintenance

btw: Niko Snow is sinds 1 April officieel Community Manager. Benieuwd of we daar wat van gaan merken (anders dan nerdy veel te specifieke battletech zinnen en meme achtige content).
[ Voor 71% gewijzigd door RadioKies op 04-04-2014 20:50 ]
Verwijderd
heb net 4 uur lang offroad gecrossed.
ben kapot, typen is zelfs al veeel moeite (maar wat is offroad moto-x vet zeg)
Blijkbaar is de downtime van vanaaf gerelateerd aan het patchen voor een nieuwe public test (maandag a.s. meer info).
Fijn dat ze dat dan doen op een (voor EU) vrijdag avond en niet eens klaar na hun beloofde 12 PDT (tis nu 12:12 PDT)
[ Voor 88% gewijzigd door RadioKies op 04-04-2014 21:12 ]
Ik heb mn muble aan Justin Case.

In verhouding te grote benen of ligt dat aan mij? Sowieso ziet de hele torso er te klein uit vergeleken met de rest. Raar dat ze van de catapult een vette versie kunnen maken en dit ding mij totaal niet aan staat.
[ Voor 23% gewijzigd door RadioKies op 10-04-2014 23:32 ]
mañana?RadioKies schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:52:
Gaan er nog mensen online vanaaf?
Ik heb mn muble aan Justin Case.
@Timberwolf: flink uit proporties...cockpit/torso moet veel groter...hij staat niet dreigend voorover, if that makes sense...

Nou, weer een goede reden erbij waarom ik blij ben dat ik nog geen pre-order heb
Want a cookie?!
edit: mss gewoon rare camera angle

[ Voor 34% gewijzigd door haarbal op 11-04-2014 12:34 ]
Zeker aan de speed gezeten en dan week wakker en dan met deze onzin aan komen zettten..
-armen te bulky
-benen te lang
-benen te bulky
-rocket pots te breed
-uitstekels aan benen niet lang genoeg
Kom op hoe moeilijk kan het nu zijn om hem te maken zoals die hoort...
Zo moet het zoals zoals iedereen weet
http://fc07.deviantart.ne...ber_Wolf_by_Punakettu.jpg
[ Voor 16% gewijzigd door HStyles op 12-04-2014 16:34 ]
Ik snap er echt niks van.
Ze mogen er wel een eigen draai (mwo look&feel) aan geven zoals ze dat met de catapult, stalker e.d. hebben gedaan, maar dit is gewoon lelijk en hadden ze beter een 1op1 kopie kunnen maken van hoe hij eruit hoort te zien.
Wat ze hadden moeten doen is het origineel pakken en dan alleen de volgende paar dingen aanpassen:
De armen van rond naar wat ze nu uit gaan brengen
De pelvis aanpakken (is niet in mwo stijl)
De grote box die achter de cockpit zit maken naar wat ze nu hebben gedaan.
De verhoudingen, missile pods, benen, cockpit en onderarmen hadden ze origineel moeten laten.
Verwijderd
Dit moet overigens je vergelijkingsmateriaal zijn

Tenminste, daar lijkt de PGI versie het meeste op, dus gok dat ze hun versie naar dit voorbeeld hebben gedaan (vind in ieder geval niet zo snel een versie die er meer op lijkt)
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2014 10:39 ]
De highlights imo
A firestorm is brewing as a cold front of balance changes for small-caliber Auto-Cannons is sweeping in while things are heating up a bit for SRMs. These and other incendiary weapons should see a marked improvement in hit-registration, with fewer de-syncs taking place due to changes in the host-state-rewind logic
regarding in-game water, which has seen a performance boost on all settings lower than Very-High.
We've moved projectile explosion performance to the server-side.
the selection you make on your game mode preferences will now be saved in between matches if you are playing solo!
Some DX11 visual glitches as well as errors involving the Group and Social systems have also found themselves roasted under the firebird's breath.
(wat? werkt het social systeem nu wel en wat dacht je van group is not ready terwijl iedereen ready is en de 100ms=2.5seconde vertraging?)
- Autocannon/2
- Cooldown increased to 0.669 (up from 0.520) bringing DPS to 2.99
- Max range falloff reduced to 1440 (down from 2160).
- Autocannon/5 and Ultra Autocannon/5
- Projectile speed reduced to 1150 (down from 1300).
- Cooldown increased to 1.66 (up from 1.50) bringing DPS to 3.01
- SRM/2
- Cooldown reduced to 2 (down from 2.5)
- SRM/4
- Cooldown reduced to 3 (down from 3.25)
- Fixed a problem in the host state rewinding logic where weapon traces between the server and client could occasionally desync
Known Issue:
- In Assault Mode, the turrets have no ballistic or missile weapon collision.
- Players who had disconnected from a group and are re-invited will be removed from the group once more after the next match.
En nog meer:
http://mwomercs.com/game/patch-notes
- Fixed an issue where the defense turret is able to lock on enemies shielded by ECM.
- Fixed an issue where the first message received without having Social window open is not displayed
- Fixed an issue where the Group leader will get an error message when trying to immediately launches after readying up.
- Fixed an issue where the target letter designation goes up and down during a match.
Begrijp de toevoeging van "Phoenix" mechs niet goed, maar in principe een aardige update die wat irritatie zal besparen.
Nu nog ff een werkende mechlab graag.

Beetje jammer dit.Sapstengel schreef op donderdag 17 april 2014 @ 05:30:
Komen ze nu écht spelers te kort?
[afbeelding]
Vooral gezien het een Phoenix Mech is waar we eerst voor moesten betalen en die hierna niet meer uit zouden komen...
Echt FU PGI, FU!!!
Want a cookie?!
Of bedoel je dat het een nieuwe variant is?
Free mech! Ik ben v.d. partij.
get the Thunderbolt TDR-9S with a MechBay for Free! This Mech is released on April 22 for everyone to purchase, but by completing this challenge you can get early access to the TDR-9S and destroy battlefield!
Is dus een nieuwe Phoenix variant, waar ze nu net 2 dagen eerst MC voor hebben ontvangen denk ik. Maybe liep deze variant niet (wat wil je... battlemastert..) en willen ze toch spelers trekken met een waardeloze mech. /pessimist
PGI heeft een nieuwe community manager (Nikolai) en die gunt ons (de spelers) van alles. Of het is een godsgeschenk omdat het pasen is dit weekend. Net als de zoon van onze lieve heer is een Phoenix ook iets wat herrijst uit de dood. All together now: koombaya my lord... koooooooombayaaaaaa

Lijpe mech wel: http://mwo.smurfy-net.de/...290d000fd0125e6297fbd1bf9
[ Voor 5% gewijzigd door RadioKies op 17-04-2014 09:53 ]
Voor de rest, meh. Moet nog steeds de Phoenix-Thunderbolts masteren. Deze hebben nu nog enkel de basics.
Ah, verkeerd gelezen dan.RadioKies schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:50:
Alle mechs zijn voor CB uiteindelijk te koop. @Renquin, het is geen Phoenix (P) mech, maar een normale.
Free mech! Ik ben v.d. partij.
get the Thunderbolt TDR-9S with a MechBay for Free! This Mech is released on April 22 for everyone to purchase, but by completing this challenge you can get early access to the TDR-9S and destroy battlefield!
Is dus een nieuwe Phoenix variant, waar ze nu net 2 dagen eerst MC voor hebben ontvangen denk ik. Maybe liep deze variant niet (wat wil je... battlemastert..) en willen ze toch spelers trekken met een waardeloze mech. /pessimist
PGI heeft een nieuwe community manager (Nikolai) en die gunt ons (de spelers) van alles. Of het is een godsgeschenk omdat het pasen is dit weekend. Net als de zoon van onze lieve heer is een Phoenix ook iets wat herrijst uit de dood. All together now: koombaya my lord... koooooooombayaaaaaa
Lijpe mech wel: http://mwo.smurfy-net.de/...290d000fd0125e6297fbd1bf9
Klopt dat al deze mechs in dat geval al te koop zijn.
Dan nog voor mij enkel nuttig i.v.m. de Mech Bay, heb ze allemaal al.
Want a cookie?!
Lol, je hebt gisteren/eergisteren de 9S gekocht?
(ik bedoel Thunderbolt, niet Victor
Wait wut... Ze zijn er nog meer aan aan het toevoegen?Sapstengel schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:19:
[...]
Lol, je hebt gisteren/eergisteren de 9S gekocht?
(ik bedoel Thunderbolt, niet Victor)
Meh. Ach ja, zolang er maar geld binnen blijft komen heh
Want a cookie?!
Voor de vorm: http://mwomercs.com/game/patch-notes
Elke phoenix mech heeft nieuwe variant(en) erbij dacht ik.
9S mechs, gotta catch em all!
Shadowhawk: 2 varianten erbij = 5 varianten
Locust: 2 varianten erbij = 5 varianten
Thunderbolt: 1 variant erbij = 4 varianten
Edit: vrijdagavond die nieuwe 'mech verdienen?
[ Voor 12% gewijzigd door Sapstengel op 17-04-2014 14:31 ]
Als het vrouwtje nog geen plannen heeft gemaakt voor vrijdagavond (en ik niet gebeld wordt dat ik moet werken) doe ik graag meeSapstengel schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:30:
Battlemaster: 2 varianten erbij = 5 varianten
Shadowhawk: 2 varianten erbij = 5 varianten
Locust: 2 varianten erbij = 5 varianten
Thunderbolt: 1 variant erbij = 4 varianten
Edit: vrijdagavond die nieuwe 'mech verdienen?
Want a cookie?!
Ik weet niet hoe laat ze weg gaan.
Het lef/onfatsoen dat sommige mensen hebben om op een gameavond zomaar langs te komen!

Gelukkig is het daadwerkelijke vechten nog leuk, alles eromheen is echt ruk!
Want a cookie?!
Ach ja, kijk hoeveel uur je in het spel hebt zitten en deel dat door die 200.Torched schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 23:45:
Ik zie dat ik niet hoef terug te komen tot 2015 voor CW, mooi pgi waarom heb ik 200 euro in dit spel gestoken
Dan weet je of je genoeg plezier per euro hebt betaald of dat je genaaid bent
Want a cookie?!
Lol @ je signatureTorched schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 23:45:
Ik zie dat ik niet hoef terug te komen tot 2015 voor CW, mooi pgi waarom heb ik 200 euro in dit spel gestoken
"Burn Everything, Only Ashes Shall Remain !!!"
Nouja, je moet je er bij neerleggen dat MWO nooit zal worden waar je op had gehoopt. Als je er ook rekening mee houd dat PGI steeds pogingen blijft doen om te balanceren maar dat met veel te grote stappen per keer doet kun je er nog plezier uit halen.
Het is voornamelijk de teleurstelling die de moodkiller is. PGI is een soort van loverboy. Sommige potjes zijn ondragelijk door de LRM spam op dit moment, maar dan komen ze weer aan zetten met een gratis mechbay en dit keer zelfs met een die nog de moeite waard is ook. Net zoals een loverboy dus... die slaat je eerst lens en daarna krijg je een teddybeertje omdat hij toch lief is en het niet zo bedoelde.
Gisteren toch nog een paar mooie rondjes gedaan. Waarbij deze het mooist was:

Dit was ook leuk, Sapstengel voor de grap legaal schieten! Maar check vooral die cheatende Flapdrol

En het resultaat van dit alles:

Autobots, roll out!
-Optimus Prime-
PS: wat is je ingame naam PCDealer en wat is je eerste belevenis?
Toch jammer dat we elkaar niet tegen zijn gekomen met die sync-drop...RadioKies schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 11:52:
[...]
...
Dit was ook leuk, Sapstengel voor de grap legaal schieten! Maar check vooral die cheatende Flapdrol:
...
Flapdrol was flink aan het ownen die pot. Fijn staaltje situational awareness, chapeau!
P.s. @RadioKies: pssst
Ik zie dat er veel vergelijkingen zijn met [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42:
veel hate & lovin'
[ Voor 49% gewijzigd door PcDealer op 19-04-2014 15:15 ]
Verder zul je merken dat je bij MWO niet hoeft te grinden als een malle om een "tier 10" te verdienen.
Ook heb je veel meer mogelijkheden en variatie met samenstelling van je 'mech.
Een aanrader: http://mwo.smurfy-net.de/
Bouw eerst je 'mech in smurfy en ga daarna pas in 'mechlab de componenten goed zetten. Anders is het bijna niet te doen.
Verder is de kern van het spel (de drops/gevechten) echt wel in orde. Meeste hatin' komt door zinloze beloften (we horen al jaren dat CW over enkele maanden opgeleverd wordt) en doorslaan in nerfen/buffen (niet kleine stapjes, maar van 1 naar 10).
Daar zit ik nu een beetje meeSapstengel schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:10:
Verder zul je merken dat je bij MWO niet hoeft te grinden als een malle om een "tier 10" te verdienen.
Ook heb je veel meer mogelijkheden en variatie met samenstelling van je 'mech.

Ik heb nu dus die "Win 5 matches" Mech : http://mwo.smurfy-net.de/...d4d131add2f32c408ba5fe1b6Een aanrader: http://mwo.smurfy-net.de/
Bouw eerst je 'mech in smurfy en ga daarna pas in 'mechlab de componenten goed zetten. Anders is het bijna niet te doen.
Maar nu zoek ik iets van een guide die uitlegt hoe alles in elkaar zit en waar je naar moet kijken als je onderdelen uitkiest
Ik heb het idee dat ik totaal geen damage doe en mijn armor van papier is

Freelancer had nog wat ingame uitleg, maar dit spel totaal niet en ik wil dit spel leuk vinden, want ik wil al heeeel lang een leuke Mech game spelen namelijk
Drops ??!Verder is de kern van het spel (de drops/gevechten) echt wel in orde.
HELP!!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik ben een maand of 4 geleden begonnen en toen was het mechlab nog wel redelijk ok om een nieuwe mech te bouwen.
Echter tegenwoordig is het veel te omslachtig.
Linkje voor een degelijke thunderbolt:
(weggehaald, dit was niet de link die ik bedoelde....vaag want dat was wel een waardeloze build!)
Opties op alle afstanden.
Eentje die ik zelf nog moet proberen (onder werktijd gister gebouwd
http://mwo.smurfy-net.de/...16d1c968f4fb18cf564f3ccae
Gebruik je rechter kant om incoming damage op te vangen.
Wat overigens helpt is een champion of hero mech te kopen als deze in de aanbieding is.
En dan met name 1 die een XL engine heeft.
JR-7F(C), Firebrand, ILYA MUROMETS
Dit helpt je makkelijker starten was mijn ervaring.
Eerste mech om van Cbills te kopen was in mijn geval een shadowhawk wat een erg lekkere is om te spelen en mee te experimenteren.
Drop is een potje.
Naam komt van het feit dat mechs via dropships een battle ingestuurd worden volgens de "story".
[ Voor 26% gewijzigd door Lynx op 23-04-2014 13:21 ]
Hoewel het ongetwijfeld veel werk is geweest, is de startpost hier helaas een beetje achterhaald. Wellicht is het handig om een lijstje te maken van must reads en deze toe te voegen aan startpost?
- Ghost heat
- Guides & Tutorials
- ?
Met de Thunderbolt switch ik tussen twee builds:
Brawler
Long range (heerlijk hoog geplaatste PPC's)
De meta is nog steeds long range, maar ik zou zo graag weer willen brawlen
Algemene tips m.b.t. bovenstaande suggesties voor de TDR-9S: XL-engine enkel gebruiken als tweede-lijns/long range mech, c.a.s.e. heeft weinig zin in een XL, als je twee AMS-en kunt plaatsen: doen!, LRM meeslepen met slechts 180 raketten is zonde van het gewicht, met 20 beschikbare slots is Endo geen slechte optie
http://mwomercs.com/game/training-grounds
Paar dingen waar je iig rekening mee moet houden:
Protip 1 - FFarmor:
Neem nooit FeroFiberous (FF) als upgrade, behalve in een paar specifieke builds in light mechs. Het enige wat FF doet is het gewicht van je armor lager maken. Je krijgt niet meer armor met deze upgrade en je kan ook niet ineens meer klappen opvangen! Het enige wat het doet is een minimale hoeveelheid gewicht vrijgeven in ruil voor 14 vrije sloten die je daarna niet meer kan gebruiken.
Protip 2 - Armor / HP:
Het aller, aller, allereerste wat je moet doen bij een mech is de armor op vol gooien. Health is het belangrijkste in je mech. Als je gaat korten op armor ben je stom bezig. gewicht per armor is zo weinig dat je 16 punten aan armor weg moet doen voor een halve ton ruimte. 16 punten is meer dan de wapens individueel in MWO aan schade kunnen doen (behalve de AC20).
Protip 3 - Heatsinks:
Altijd je single heatsinks (SHS) upgraden naar dubble heat sinks (DHS). Altijd!
SHS = 1heat koeling per heatsink
DHS = 1.4heat koeling per heatsink buiten je motor om. De DHS in je motor doen 2.0heat koeling.
Per 25ton aan engine krijg je 1 heatsink gratis erin. Dit tot aan de 250engine die er dus 10 heeft.
Als je een STD250 engine in je mech hebt en verder geen heatsinks erbij dan ga je met een upgrade van SHS naar DHS met 10 punten (dubbele dus) vooruit.
Protip 4 - Ammo:
Als je ammo kapot wordt geschoten dan doet de resterende ammo enorm veel schade wanneer deze explodeert. Plaats daarom je ammo in je hoofd en benen (en evt center torso), in ieder geval niet in je sidetorso's. Als je hoofd eraf gaat ben je toch dood, als je been eraf ligt ben je ook zo goed als game over.
Wat betreft het aanpassen van de fipo, Rema is daar in beheer van. Maar die heb ik al heeeeel lang niet meer gezien.
In de openingspost staat een google-doc vermeld met Tweakers die dit spel spelen. Voeg je naam toe en stuur een friend-request naar de reeds vermelde spelers. Als iemand online is, start ik vaak Mumble. Goede onderlinge coordinatie is OP. Daarnaast kun je tussen neus en lippen door veel opsteken.
Protip 6 - Radio's mech-keuze:
Zodra je Radio in een Jagermech ziet -> zorg dat hij NOOIT achter je staat.
Goede onderlinge coordinatie is OP. Daarnaast kun je tussen neus en lippen door veel opsteken."
Inderdaad, maar dat heeft niet betrekking op de Tweakers Mumble. Daarvoor moet je toch echt een teamspeak server joinen met mensen die samenspelen en niet over de delta, wielrennen, Belgie, slavernij, eten, Duitsers, Neerlandsche geschiedenis e.d. praten.
Protip 6.1 - SapStengel & small arms & AC20:
Let op zijn small lasers en machineguns.. die kunnen spontaan afgaan als je voor hem langs loopt (oftewel, hij achter jou langs). Heeft de beste man een AC20 dan kan het zo zijn dat hij jouw mech aanziet voor een andere mech waar hij achteraan zat (vooral als je in een light zit).
the ball is in your court now Sap
Maybe heeft Aardschok nog wel wat tips over wat hij heeft gedaan, hij is onze "meest recente" newbie die het niet slecht doet.
Mouse sensitivity op laagst.
MarkC mouse fix (spel heeft geen raw input helaas)
Nvidia control panel: prerendered frames op 1, display op no scaling / display, prefer max performance.
mwo op fullscreen, settings niet te hoog.
verder natuurlijk vooral met de goeie mechs spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 23-04-2014 11:04 ]
Ik zei dat je iets opsteekt. Niet over welk onderwerpRadioKies schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:45:...
Daarvoor moet je toch echt een teamspeak server joinen met mensen die samenspelen en niet over de delta, wielrennen, Belgie, slavernij, eten, Duitsers, Neerlandsche geschiedenis e.d. praten.
Lol, je denkt nog steeds dat dat "per ongeluk" gebeurde?RadioKies schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:45:...
Protip 6.1 - SapStengel & small arms & AC20:
Let op zijn small lasers en machineguns.. die kunnen spontaan afgaan als je voor hem langs loopt (oftewel, hij achter jou langs). Heeft de beste man een AC20 dan kan het zo zijn dat hij jouw mech aanziet voor een andere mech waar hij achteraan zat (vooral als je in een light zit).
the ball is in your court now Sap
...
Dat was payback voor jouw AC40 in mijn rug en een week later in Itsalright's rug.
MWO heeft hele irritante mouseacceleration van Windows. Dat moet je uit je Windows slopen en dan heb je veel meer controle over je aim.
Je framerate is ook erg belangrijk. Maar pas wel op bij te lage settings... dan gaat het spel ook minder ver mechs renderen, zo kun je voor situaties komen te staan dat een mech jou wel kan zien op 1200m afstand en jij hem niet. Wat ook fijn is dat bij lagere settings dingen zoals rotsblokken verdwijnen in de verte. Zo denk je iemand vol op zn hoofd te raken maar eigenlijk schiet je gewoon een onzichtbare steen en merkt hij niks. Dit kun je in je user.cfg aanpassen. Staat ergens eerder in het topic al vermeld door mij met welke settings je aan kan passen in je user.cfg
Wat betreft Endo-steel....mijn fout was een verkeerde link.Sapstengel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:43:
Algemene tips m.b.t. bovenstaande suggesties voor de TDR-9S: XL-engine enkel gebruiken als tweede-lijns/long range mech, c.a.s.e. heeft weinig zin in een XL, als je twee AMS-en kunt plaatsen: doen!, LRM meeslepen met slechts 180 raketten is zonde van het gewicht, met 20 beschikbare slots is Endo geen slechte optie
Wat betreft LRM? Ik vind die dingen leuk aan het begin van een match
De builds die jij neerzet zijn leuk om vanavond is te proberen
@ Radiokies: kan je iets specifieker zijn over die instellingen? een topic van 11 pagina's uitvlooien is nogal irritant eerlijk gezegd

[ Voor 5% gewijzigd door Lynx op 23-04-2014 13:32 ]
"gp_mech_view_zoom_transitiontime = 0.05
Dit zorgt ervoor dat bij het inzoomen er geen overgangseffect is tussen de niveau's.
e_ViewDistRatioCustom = 100
e_MaxViewDistance = 2000
cl_fov = 70
i_mouse_smooth = 0
i_mouse_accel=0
-De 1e twee regels zorgen ervoor dat je op lage specs alsnog mechs kan blijven zien in de verte.
-De 3e regel is je fov, oftewel hoeveel graden kun je zien. Bij MWO is het standaard 60 en normaal is een fov bij een FPS op de pc rond de 80. fov van 60 is voor consoles en zie je dan ook bij spellen zoals COD...
-De laaste 2 regels zijn om alle controller/console foefjes uit te zetten. Bij een muis wil je niet muisacceleratie en smoothing hebben."
Grappig, toen haalde ik ook al smoothing en acceleratie aan. Ik heb dit alsnog erin zitten dacht ik.
Als ik eraan denk zal ik vanaaf of morgen mijn user.cfg wel weer eens posten. PGI heeft in de afgelopen 3 maanden ergens een patch doorgevoerd dat je hele user.cfg niet wordt uitgelezen als daar instellingen worden aangehaald die niet mogen (zo had je een instelling om je cockpit te verwijderen).
Met name de ON1-V lijkt wel wat om als volgende chassis mee te beginnen.
Heb alleen de Atlas nog steeds niet unlocked end at voelt wel een beetje als een must have.
Is dat het ook?
Van de heavies hebben Cataphracts, Boomjaegers en Catapults vaak een hogere prio om neer te halen bij mij.
Zelf heb ik overigens nog nooit in een Orion gespeeld.
Mijn Atlaii heb ik al tijden niet meer aangeraakt. Stabiel platform, maar persoonlijk beleef ik weinig lol in dat chassis.
Mijn favorieten (gesorteerd op prijs): Firestarter, Jenner, Hunchback, Shadowhawk, Catapult, Jagermech, Victor, Stalker.
Van elk chassis is er wel een leuke variant te noemen, maar imho heeft elk van bovenstaande chassis minimaal 3 varianten die goed te doen zijn. Dat maakt het eliten van mechs een stuk fijner.
Edit: overigens met de cadet bonus moet het ook te doen zijn, maar die 300XL gaat gewoon nog van pas komen.
[ Voor 41% gewijzigd door Sapstengel op 23-04-2014 14:41 ]
Ik ben gewoon weer op zoek naar een nieuw chassis om te eliten haha
Shadowhawk, Jaeger, Jenner, Blackjack zijn elite. (en 1 thunderbolt natuurlijk
10mil Cbills op voorraad nu.
heb tijdje niet gespeeld wegens Titanfall en pak het weer wat op nu.
Geen light, en heb al 2 mediums gedaan dus kijk naar een heavy of assault nu.
Mijn huidige favorieten zijn de SHD-2D2 of JM6-A
SHD zoiets: http://mwo.smurfy-net.de/...1398c23e08c0d58b32382bb85
Jaeger(ff snel): http://mwo.smurfy-net.de/...c95ebebab2f1bbf54e8541cff
[ Voor 81% gewijzigd door Lynx op 23-04-2014 15:16 ]
Meestal hark je genoeg CBills binnen als je mechs elite, maar als je van plan bent om toch te kopen met MC, dan zou ik een dag wachten en de CTF-1X halen.
Bij Sap zijn lijst wil ik graag nog de Raven toevoegen, dat is een leuke mech, maar niet de makkelijkste.
Mijn lijstje met mechs om aan te raden (gesorteerd op prefereer factor per gewichtsklasse)
Light:
Ember, Raven
Medium:
Hunchback, (volgens vele ook de shadowhawk maar die komt strakjes net als de BlackJack)
Heavy:
Jagermech, Quickdraw, Cataphract
Assault:
Stalker
Victor zuigt na de vorige nerfpatch, tenzij je van poptarten kan houden. Anders stond die ook in de lijst.
De Atlas was 1 van de eerste mechs die ik kocht, maar dat kwam ook omdat het een battletech/mechwarrior icoon is. Ding doet mij niks. Eens in de zoveel tijd probeer ik weer eens een andere loadout, maar blijft een stom ding ipv het imposante geval in voorgaande games. Vooral met de LRM stats nu is een Atlas zo nuttig als een baksteen.
Heb je nog geen Stalkers ga dan eerst daarvoor. Geweldig ding en volgensmij is er niemand die dat ding slecht vind.. enige nadeel van het ding is dat hij door elke steen stil staat, maar je kan er zo veel loadouts op kwijt en op zo veel verschillende manieren ermee spelen dat er voor een ieder wat wils is.
Ravens zijn zeker leuk, de 3L (met ECM) en de 4X. De 2X is een beetje afzien (en heb ik ook verkocht toen ik elite vrij had). Maar wat mooi is is dat je ipv de 2X een Raven hero Huggins kan nemen.
Orion geen ervaring mee. Behalve dan ertegen te vechten. De Orion is een mech die mij niks doet. Als ik hem tegenkom denk ik niet:
-Snel slopen want die kan makkelijk dood!
-Snel wegrennen (dat denk ik sowieso nooit want ik ben hardcore! awww yeah!) want die is gevaarlijk!
-Oh dat is die mech, daar moet je zus en zo bij doen.
Ik denk dat de Orion ondergewaardeerd is en daardoor gevaarlijk uit de hoek zou kunnen komen, vooral nu met de LRM buff. Orion is toch wel echt een LRM mech.
Kon het niet laten
3x10LRM, 2LLAS en 2xMG.
MAx armor en XL300.
ben benieuwd
http://mwo.smurfy-net.de/...925a35a22b04a860025b7288d
eerste potje was redelijk jammer.
Denk dat dat mede door de "paar"biertjes komt.
Geen idee wie me raakte
[ Voor 48% gewijzigd door Lynx op 23-04-2014 18:20 ]
Mag ik je vragen waarom je al die ammo in je torso hebt zitten? Dat is vragen om problemen.
Als iemand je 1 keer crit op je LT dan ben je een homp dood metaal.
Je kan beter dit doen:
http://mwo.smurfy-net.de/...6ea7b697f8d994052ce9916ce
Ik heb ook een DHS uit je engine gehaald en in je torso gedaan. Als ze je torso critten dan heb je meer kans dat je DHS stuk gaat en niet meteen je LRM of BAP.
Overigens die CASE is nergens voor nodig. CASE+XL engine heeft geen zin. Een CASE zorgt ervoor dat als je ammo ontploft dat het alleen dat gedeelte sloopt en niet de rest van je mech. Bij een ammo explosie ben je dus sowieso dood met een XL engine. Helaas kun je een CASE niet in armen stoppen.
Je kan die CASE er dus uithalen en een AMS in de plaats doen als je 1 ton ammo gaat vervangen voor ams ammo.
[ Voor 69% gewijzigd door RadioKies op 23-04-2014 18:53 ]
Niet dus....
Ik pas de build aan
Orion voelt aan als papier mache tot dusver.
Gaat niet echt lekker.

Hier de rest: http://mwomercs.com/news/...dder-screenshots-revealed
Vooral met die cammo kun je goed de mech bekijken......
en oh wauw.... kijk eens naar de bergen op de achtergrond.. textures ftw!
Overigens.. op al die foto's zijn de textures hier en daar blurry as hell en zie ik heel veel kartel (geen AA). Ik mag aannemen dat PGI wel een PC heeft die alles op max kan draaien waar ze dan screenshots mee kunnen maken.
Deze is dan wel weer koel:

Ligt het aan mij, of lijkt het alsof de "shell" te vroeg stopt/te schuin terugloopt of de cockpit/core te ver uitsteekt?
[ Voor 20% gewijzigd door RadioKies op 23-04-2014 21:02 ]
Hoop binnenkort weer ff en dan zal ik mijn headset van creative ook is aansluiten
Is dit wat
Dan ga ik nu effe nog meer lezen... zoveel dingen die ik nog niet snap

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb ook nog een duurdere creative soundblaster
Zit alleen ingepakt wegens aankomende verhuizing.
Hou met de tdr rekening met de twee hoge hardpoints in de right torso.
Liefst de 2 grote energy weapons daarin ivm over hheuvels en gebouwen schieten.
In jouw geval zou ik 2 pcc in de rt stoppen en nog een medium laser ergens anders.
[ Voor 46% gewijzigd door Lynx op 24-04-2014 10:47 ]
@Nero
Als je ballistic neemt (uitzondering machineguns) dan heb je niet veel aan 2 pakketen ammo. Zonde van je tonnage is dat. Je schiet er namelijk zo door heen. Ook bij het bouwen van je mech zou ik erg letten op de locaties van je hardpoints. Zo heb jij in elk deel 1 wapen zitten.
Bij die TDR is het juist heel fijn dan de 2engergy points van de RT hoog op de mech zitten (naast je hoofd zelfs). en je daardoor makkelijk kiekeboe kan spelen bij heuvels. Even snel eroverheen kijken, schieten en weer naar achteren lopen om te herladen zodat je zo min mogelijk van je mech laat zien.
De ERLLas zorgen voor een stuk meer warmte dan de gewone LLas. Daarnaast mag je maximaal maar 2 LLas/ERLLas afvuren omdat elke extra laser die je tegelijkertijd afvuurt extra hitte genereerd over zijn normale hitte (ghost heat). Tenmisnte, volgensmij was het bij 3 LLas net zoals bij PPC's (tis nog vroeg in de morgen). Deze hitte wapens vooral in combinatie met de 10+6externe DHS koelt niet heel snel.
Dit is mij build van de TDR-9S:
http://mwo.smurfy-net.de/...a3e0668ba71bc41a469374820
De armen gebruik ik als schilden om schade mee te absorberen (torso twisten is belangrijk in dit spel, vooral met LRM). Ik heb alleen de machineguns voor dichtbij, critten en omdat het kan.
Ook deze build heeft maar 6 heatsinks, echter als je de MG's en MGammo eruit haalt kun je nog 1 in je mech kwijt en nog een 2e in je engine. 3Mlas voor dichtbij/medium afstand. Met de 2 PPC's kun je mooi kiekeboe doen dus.
Als je die 300XL al hebt dan zou de build er meer zo uit komen te zien:
http://mwo.smurfy-net.de/...4dc3262d7d56acfabdf862dc3
Extra AMS ammo omdat je met dualAMS er toch redelijk snel doorheen kan jagen, een extra SPLas in je arm om te combineren met je MG's (ongeveer zelfde range en je kan je laser met je MGs in 1 groep plaatsen voor dichtbij), heatsink meer, geen EndoSteel omdat je ruimte te kort komt anders,
Het is geen brawler en geen LRM (long range mech

Shit Lynx, hij heeft de code voor: "Radio is gedumpt, je kunt weer online komen" gekraakt. Tijd voor een nieuwe code!RadioKies schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:45:
Hey, wat de fuck Sap... je zei dat je ging slapen om 5 over 11! Zie ik je hier online zijn na die tijd.... /paranoidmode)
...
MWO woordenboek:
Crit-ten (de, m, critte, heeft gecrit)
Het vernietigen van equipment, wapens of ammo gepositioneerd in een deel van een mech die niet langer van armor voorzien is. Door de hoge snelheid waarmee machinegun (MG) rounds afgevuurd worden, hebben MGs een hoge kans op een "critical" hit.
Edit: Vanavond public test met launch module. De nieuwsgierigen onder ons worden beloond met maar liefst 1 dag aan premium tijd: "Don't forget to complete 5 Public Matches during the Test to receive your free day of Premium Time!"
[ Voor 14% gewijzigd door Sapstengel op 24-04-2014 11:13 ]
Heel fijn, ik heb nog een halve maand aan p-tijd, echter kun je dat nog steeds niet zien op de website/mechlab..
Public test, dan moet je de testclient geinstalleerd hebben of is het public zoals in op de live servers?
Nee, je moet ff de public test client downloaden, installeren en die kun je bij elke public test patchen.
Kost je regulier een dag werk en je krijgt er een premium dag voor terug: lijkt me een goede ruil!
Ja want 300mc (1 dag premium?) is 1.5euro is 10petaflops aan xorp en is gelijk aan 1 werkdag.
Die one day of free premium time, wedden dat je die dan op de testserver krijgt
En of je nog ff 25gb aan schijfruimte oid vrij wil maken voor een 2e install........ Wel mooi is dat je altijd een shitload aan CB en MC krijgt om mechs van te kopen en te customizen.
Iets voor Lynx en vooral Nero355 om mechs mee te bouwen en testen. Orions kopen en aanpassen tot je helemaal blij gaat worden. Denk dat ik het ook evt ga doen om BlackJacks met Shadowhawks te vergelijken.
[ Voor 25% gewijzigd door RadioKies op 24-04-2014 13:46 ]
Nou, je had me bijna te pakken, ik geloofde het bijna. Maar ik heb even met Charlene gebeld en het lampje op de router brandt ook groen, dus hij doet. Bij gehackt issie natuurlijk rood.
Knippert het groene lampje of zie je oranje? Daaraan kun je herkennen dat mijn backdoorsoftware werkt. Zeg weet jij wel eens of je expandet sata koelie convector hebt op je interprijst sistem tjipset? Als je dat niet weet dan separaat je de dualkoor even.
Ik heb soms nog wel eens een goed idee! Wat is de timeframe waarin we kunnen testen? De Banshee lijkt mij ook wel lache, maar heb te weinig mediums in mn bay.
Even serieus btw, wtf is koelie? Filmpje al 100x gezien in mn leven, maar weet nog steeds die niet te vertalen.
gokje: koelie = GUI of cooling?
http://mwomercs.com/forum...pid__3317546#entry3317546
Who?
Players who have registered to MWO before 10:00am PDT (1:00pm EDT) on Wednesday, April 23rd, 2014 will be eligible to participate in the Public Test.
Laat maar... ik kan beter gaan slapen denk ik.. Ze bedoelen geen accounts die na gisteren zijn aangemaakt..
Your Public Test account will be based on a snapshot of your Live account taken at 10:00AM PDT on Wednesday, April 23rd, 2014. Any changes made to your account after this time will not be reflected in the Public Test.
Jammer, geen extra CB/MC dus... maar je kan wel al je rotzooi verkopen en dan nieuw spul kopen.
[ Voor 43% gewijzigd door RadioKies op 24-04-2014 20:04 ]
Heb me helemaal kapot gezocht naar de user.cfg.
Welke map staat die file?