• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 01:08

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

?Russ weg? Die heb ik gemist. Of bedoel je Garth?

Ik benijd Garth absoluut niet; ik zou zijn (oude) baan niet willen hebben. Je kunt het niet goed doen, enkel de schade beperken. Nogmaals, ik weet niet of het PR gestuntel voor 100% Garth z'n verantwoordelijkheid was, maar het feit dat ze met PR (Garth, NGNG, Russ en alles bij elkaar) tekort schieten staat voor mij als een paal boven water.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Verwijderd

iedere stap lijkt verder de afgrond in... geloof niet dat Garth daar invloed op had gezien hij PR doet, niets kwa ontwikkeling van het spel.

dus als ze zeggen dat hij niet meer bij PGI past,... kan dat alleen maar betekenen dat Garth het niet eens is met de richting waar PGI gaat... en geef hem eens ongelijk...

zodra BF4 bug vrij is ga ik die wellicht aanschaffen, MWO gaat het niet lang volhouden als favo shooter

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dat zal nog wel even duren.
YouTube: ☼ Battlefield 4 - Why its broken & current state of the gaming industry

Zou Garth btw nog een gouden handdruk hebben gekregen in de vorm van een golden Timberwolf clanpackage?

-edit-
MWO nostalgia, als ik zo terug kijk vond ik MWO in CB koeler.
YouTube: AC/20 Murder of Ravens - MechWarrior Online (HD)

Probeer nu eens met een AC20Raven een commando neer te halen. Ook de look&feel en het geluid (engine, lopen van de mech) heeft meer weg van een oldschool Mechwarrior game.

Wat vinden jullie?

[ Voor 41% gewijzigd door RadioKies op 20-02-2014 20:22 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Gasten!!!
http://mwomercs.com/forum...pid__3169894#entry3169894

Afbeeldingslocatie: http://infinitegamepublishing.com/images/mwosale-2014-02-21-5winsmechgiveaway.jpg

Wie doet er vanaaf mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:54
Een gratis mechbay, waarom niet?

moet nog wel ff eten

[ Voor 27% gewijzigd door haarbal op 21-02-2014 19:44 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hmz... Hoezo dat nou weer ineens? Zijn ze er eindelijk achter dat ze spelers nodig hebben?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Of een verkapte excuus voor alle ellende die ze sinds (en al voor) UI2.0 hebben toegebracht aan de spelers ;)

of ze hebben een nieuwe PR man die nog niet aangekondigd is... als dat zo is, mag ik hem/haar nu al!
2 rondjes gedaan zit nu op 2/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zo ik heb mijn Cent en koppijn.

Bedankt voor de drops vanaaf! ik ga ff plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

https://twitter.com/russ_bullock/status/439538135165202432

En dat is dan de grote baas van PGI...

Volgende mech gaat een Assault hero (nieuwe mech) worden btw. Dat las ik ook in een bericht van hem.

Stukje leesvoer:
Stats over hoe spelers spelen en wat ze in de toekomst gaan doen met MatchMaker ed.
http://mwomercs.com/forum...pid__3185728#entry3185728

[ Voor 35% gewijzigd door RadioKies op 01-03-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Geheel conform PR-richtlijnen gecommuniceerd, chapeau!

Goh, hoe zou het toch komen dat 84% solo dropt? Misschien omdat elke vorm van georganiseerd droppen tot op heden gewoon niet mogelijk is....? Omdat er geen georganiseerde endgame is....? Omdat de huidige "endgame" grinden is....?

R.I.P. Team Hunchie. Moeten we nog eens doen vóór de 29e van april (ik laat het jaartal bewust even achterwege)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
team hunch was best een succes ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Gaan jullie vanaaf nog de IS op zijn kop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
pc heeft kuren, ben er denk niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Gaat lastig worden, misschien na negenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Na 9en?
Ik zal dat eens inloggen. Wil wel een paar rondjes doen, ben nu toch Das Experiment aan het kijken tot 9uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Of nu... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

lol, jahwol!

Danke fur die bloemen!
Zaten paar mooie potjes tussen.

[ Voor 131% gewijzigd door RadioKies op 02-03-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yipyip, was fun na een anderhalve week niet gespeeld te hebben.

Vanavond weer veel wijzer geworden:
- "In game" status van een 'mech is arbitrair en met enige wilskracht te omzeilen
- RVN-3L > D-DC + D-DC + TDR-5S + VTR-9S + SHD-2H + JM6-DD + nog eentje
- Een Centurion is op z'n best zonder armen, met één been, één rood side torso en een rood center torso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:39
Ook maar eens begonnen aan MWO ^^ vroeger de oude mechwarrior gespeelt en moet aangeven dit is best wel fun.

Ik ben er alleen nog niet over uit welke mech ik moet hebben voor LRM..lange afstands terreur :-)

de een zegt stalker..ander zegt catapult..

Ik zoek dus een mech die al artillerie platform gebruikt kan worden

[ Voor 24% gewijzigd door TheRyzenDude op 03-03-2014 09:44 . Reden: aanpassing text ]

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Stalker is wel een stabiele LRM boat. Niet echt mobiel, maar wel een voor de hand liggende keus.
Je kunt een Awesome 8R overwegen, maar dan zit je met een chassis waar je verder weinig aan hebt.
Battlemaster 1S is mobieler dan een Stalker en biedt ook meer afwisseling met de andere varianten.

De CPLT-C4 vond ik zelf de leukste LRM boat. Met 4xLRM10 (let op ghost heat, 2 bij 2 afvuren) heb je geen Artemis nodig door de geringe spread, je kunt Tag gebruiken, Jumpjets om op de juiste plek te komen/vanachter beschutting je raketten af te vuren en met een 300XL ben je redelijk mobiel.

De laatste tijd zie ik ook medium missile boats (Griffin & Shadowhawk). Die kunnen erg efficiënt zijn op de flanken, maar die zou ik pas aanraden nadat je meer ervaring hebt opgedaan met de verschillende maps. Die builds zijn namelijk erg afhankelijk van jouw situational awareness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Sap, hij is net begonnen met MWO, dan moet je niet meteen beginnen met trollen......

Awesome adviseren :/ (aub begin niet aan de awesomes, vooral niet omdat je 3 varianten van een mech wil/moet hebben om ze te masteren)

De Catapult is een koele mech, maar zou ik alleen aanraden als je een wat meer gevorderde speler bent.

Ik zelf raad de Stalker aan. De 5M is een goede mech om mee te beginnen. Je kan er veel mee doen op LRM gebied en je kan hem mixen met/ombouwen tot laserboat.
Nadelen van de Stalkers zijn echter wel dat hij traag is en vrij snel stiltaat (een steen is al genoeg om hem te blokkeren waar andere mechs geen/weinig moeite mee hebben). Echter blijf je naar mijn mening langer in leven in een Stalker dan met een Catapult.

Ik vond de Stalker btw ook de enige Assault mech die leuk was. (Met de Victor ben ik er nog niet helemaal over uit)

De setup die ik ongeveer heb:
http://mwo.smurfy-net.de/...724db666c9f89cfd16935a384
(heb zelf een std 280 met een halve ton armor uit de benen weg, heb zelf ook geen std275 engine maar wel een 280)
Doordat de lrm 15 in de side torso's zitten schieten ze 3 maal per schot 6+6+3. Als je dan ook nog eens via singlefire schiet dan heb je al helemaal een mooie stream raketten. Bijkomend voordeel is ook dat de kleppen die op je armen zitten niet open hoeven gaan om te vuren (waardoor je geen vertraging in je schot hebt). De 2 LLasers zijn voor close/med combat.
Je kan ook de 2 LLas voor 4MLas+2DHS extra vervangen en de overige tonnage in een grote engine steken en meer internal DHS in je engine.
Je zou overigens ook een tag kunnen doen met 3MLas.

Erg belangrijk is wel dat als je met LRM bezig gaat dat je de bijbehorende modules ook koopt zoals target decay (is echt een must have).

Iemand btw een idee of dit een nuttige Victor build is?
http://mwo.smurfy-net.de/...d5f8228e1700f0c6f542c48d8
Als ik hem vergelijk met mijn Jager-DD heeft de Victor alleen meer HP en JJ's, maar verder faalt hij t.o.v. de JM6-DD met 3*AC5+3*MG.
En deze build zat ik ook aan te denken:
http://mwo.smurfy-net.de/...35ed490dcb6a916c3c6b57a27

[ Voor 43% gewijzigd door RadioKies op 03-03-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Thou shalt Tag thy own targets. Altijd Tag meenemen dus. Hoofdreden waarom de A1 net iets minder is dan de C4 als LRM boat.

Overigens, indien je geen prijs stelt op het dubbelen van de basics of eliten (geen idee waarom iemand dat niet zou willen, maar gisterenavond heb ik zoiets vernomen ;)), is de 8R een beest van een LRM boat. Vóór de introductie van de Stalkers zelfs dé LRM-Assault-boat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja hallo, voor de introductie van de Stalkers... Als we terug gaan naar ClosedBeta dan was de Awesome 1 van de betere mechs überhaupt!

Ik kan mij prima voorstellen dat iemand een mech niet zou willen masteren/eliten overigens. Een scenario: Men wint een gratis mech+mechbay, laten we zeggen een Champion Centurion (overigens was de Centurion ook een ubermech in den beginne). De Champion Centurion is de enige Centurion die je hebt. Ik kan mij voorstellen dat je dan niet de overige Centurions wilt gaan kopen en eliten. Je zit dan met een mech waar je dus niet mee van plan bent om hem te eliten, maar omdat je hem hebt wel op zijn minst de basics van wilt unlocken.

Overigens TAG is zeker handig, maar ik ben een te grote autist/OCDer om toe te staan dat in mijn rechter arm 2 MLas zitten en in mijn linker arm maar 1 MLas (met een TAG). Niet synchroon.... niet synchroon...
*begint al heen-en-weer wiegend in zijn torso te snijden*
kuch
Nu kun je denken: ,,dan stop je toch de TAG in je CT bij de 5M?". Geval met de CT plaatsing is dat de TAG dan te laag zit om over bergen heen te taggen, wat in de armen wel weer prima kan.

Of anders krijg je dit:
http://mwo.smurfy-net.de/...da38c16b5f0f941ff19bf241b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zodra we de launch module krijgen en 1vs1 mogelijk is, daag ik je graag uit. Jij in een Stalker LRM, ik in een 8R.Mag jij de map kiezen...

Gisteren viel mij op dat jouw 3xAC5 Jäger ook asymmetrisch is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Why wait? Premade drop doen en dan FF. Ik ben rond half 10 vanaaf weer thuis :+

Ja maar die AC15jager heeft dubbel asymmetrie wat het weer symmetrisch maakt 8)7
(neemt niet weg dat ik alsnog het heel irritant vind dat ik geen 4*AC5+2*Mg kan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Pre-patch info!

https://twitter.com/russ_bullock

To continue the tradition here is a quick run down of tomorrow's patch content.

First off DX11 of course. Default setting will be DX9 but those that have the machine for it may switch to DX11. Upon initial release you can use MSAA but not TXAA or 3D vision expect those to come online likely in the following patch.

Next we have the Banshee Hero Mech. Interesting name and theme which should stand out.

New Champion Trial is the Cataphract 3D(C)

All maps now have turrets in assault mode

Series of JJ bug fixes and tweaks. Thrust and turning rate properly scaled for # of JJ's and mech size. Proper diff between full JJ and 1 JJ. - "I suppose it will impact them, but I think of this more as proper intended functionality of JJ then a nerf"

A fix in UI 2.0 for "lists" most notably the social window loading but also other lists like inventory and mechlab should work better.

Weapon range modules now affect Artemis weapons. Testing grounds now impacted by player talents and mech efficiencies. Win 8 fixes.

tl:dr
•Direct X 11
•New Assault Chassis: Banshee http://imgur.com/TLfhb96
•New Champion Trial is the Cataphract 3D(C)
•All maps now have turrets in assault mode
•Jump Jet thrust and turning scaling.
•UI 2.0 social window loading fix.
•Weapon range modules now affect Artemis weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ben benieuwd of hij nu wel mijn Nvidia kaartje herkent of nog steeds met een foutmelding komt.

Hopelijk hebben ze de Victor niet te veel generfed met die JJ aanpassing.

Heb ik net 250+ namen uit de social list verwijderd, gaan ze het fixen!

Overall aardige update.

P.s. FF met LRM boats? Sterkte met jouw Stalker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik zit op mumble mocht iemand online zijn

*kijkt sap recht aan*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vreemd, want ik stond toch voornamelijk in jouw rug te schieten. "Nee hoor, ik heb geen MachineGuns hihihi"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

het is dat ik super lui ben, anders had ik een paar mooie screenshots gepost in respons..

Ik vond gisteren MWO best leuk btw en zal vanaaf ook wel weer online zijn. Mocht dat zo zijn zet ik mumble wel aan (doe ik voortaan standaard wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

De core game zit inderdaad wel vermakelijk in elkaar.

De screenshots kan ik je wel mee helpen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot0493.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot0497.jpg

>:)

*Mental note: ff geen JF7-K meer kiezen als RadioKies in de groep zit ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Sapstengel op 06-03-2014 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zo, hoezo selectieve screenshots posten!
Ik kreeg tenminste geen commentaar van andere spelers dat er een light (Sap was de enige) in het team zat die niet wist wat hij deed en zelfs door hem het rondje was verloren :+
inb4 pics or it didn;t happen, als eind vd middag weer thuis ben...

btw
Hier een digitaal portret van sapstengel: O-)

Hoezo geen jenner meer kiezen als wij in een groep zitten? Ik ging de overige potjes hardstikke prima met mijn Raven 3L. Of zeg je dat omdat je dan meer screenshots kan maken waar je wel een redelijke score in hebt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door RadioKies op 06-03-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:52:
Zo, hoezo selectieve screenshots posten!
Ik kreeg tenminste geen commentaar van andere spelers dat er een light (Sap was de enige) in het team zat die niet wist wat hij deed en zelfs door hem het rondje was verloren :+
inb4 pics or it didn;t happen, als eind vd middag weer thuis ben...

btw
Hier een digitaal portret van sapstengel: O-)

Hoezo geen jenner meer kiezen als wij in een groep zitten? Ik ging de overige potjes hardstikke prima met mijn Raven 3L. Of zeg je dat omdat je dan meer screenshots kan maken waar je wel een redelijke score in hebt ;)
Ik ontken alles! Als je toch screenshots hebt, zijn die ongetwijfeld geshopt!!!
Vreemd, jouw ip-adres is hetzelfde als de mijne...?!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Paintmaster pro hier!

Hetzelfde IP adres? Wait what? Waar zie je dat {paranoid modus:aan}

Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/131/714/7proxies.PNG

[ Voor 24% gewijzigd door RadioKies op 06-03-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/46892447.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Hoe ik mij voel...
|:(

Well, that was 12mil well spended...
Als ik een Atlas pilot was zou ik zo mijn mech voortbewegen:
http://youtu.be/43vUEmR0KZs?t=10s
(vooral na de actie van vanaaf)

Afbeeldingslocatie: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/04/totally-worth-it-pooh-bear.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door RadioKies op 06-03-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hoe ik mij voel:
_O-
_O-
_O-
_O-

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/46894609.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Wat heb ik gemist m.b.t. die 13mil c-bills?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Een episch momentje. Radio was aan het pochen dat ik zo'n pauper was met mijn 9 mill CBills en hij maar liefst 13 mill had om stuk te slaan op een nieuwe mech. De keuze ging tussen Jenners en Victors. Uiteraard raadde ik hem de 9S aan.

Na een rondje knallen ging meneer de pilot tree in om de eerste skills te unlocken....althans dat dacht hij.

Bleek dat hij al een 9S in zijn mechbay had!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:29:
Een episch momentje. Radio was aan het pochen dat ik zo'n pauper was met mijn 9 mill CBills en hij maar liefst 13 mill had om stuk te slaan op een nieuwe mech. De keuze ging tussen Jenners en Victors. Uiteraard raadde ik hem de 9S aan.

Na een rondje knallen ging meneer de pilot tree in om de eerste skills te unlocken....althans dat dacht hij.

Bleek dat hij al een 9S in zijn mechbay had!! _O-
Rofl, das wel zuur idd :D

Ach ja, baat het niet dan schaad het niet :X

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Oh yeah, laten we allemaal even lachen om Radio...
Ik zal u even een momentje geven..

..

..

Oke

het aanraden van Sap ging toch behoorlijk geforceerd, ik had het eerst over een andere Victor type die ik eigenlijk wou, maar Sap was zo overtuigend met de 9S en met welke loadout en hoe erg dat zou heersen dat ik helemaal even vergat te controleren of het niet de mech was die ik al had.

Tijd om een naamwijziging aan te melden bij support@mwo, een nieuwe gebruikersnaam op Tweakers aan te maken en dan vervolgens te doen alsof ik een nieuw iemand ben die jullie niet kennen ofzo. *kuch*

Maargoed,
To koop: Victor 9S ZGAN
Nooit gebruikt (1 maal uit de stal gehaald voor een testdrive)
Is van een oud vrouwtje geweest die nog nooit over de 40kph is gegaan.
Nieuwe lik verf zit erop met de kleur (of verzameling van alle kleuren kleuren..) zwart met een klein beetje wit als warpaint.
Prijs: TEAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 13:43:
...
Tijd om een naamwijziging aan te melden bij support@mwo, een nieuwe gebruikersnaam op Tweakers aan te maken en dan vervolgens te doen alsof ik een nieuw iemand ben die jullie niet kennen ofzo. *kuch*
...
Helpt niet, zodra je tijdens de eerste drop (nadat we erg lang op je hebben gewacht, voordat je ready was) iemand in de rug schiet met een AC40-Jager val je door de mand.

Karakteristieke uitlatingen als "Awww yeah", "Screw you guys, I'm going home" en "This is how I roll" zullen ook bijdragen aan het deja vu gevoel.

Heb je het bonnetje niet bewaard? Bij koop op afstand kun je het binnen de schouwperiode zonder opgave van reden retourneren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ach, je krijgt iig de helft terug bij mwo, could be worse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Whee, net een mailtje van MWO support dat omdat ik een goede speler ben (Zoals in feeback bug reports e.d. sturen met veel details because thats how I roll) zijn ze aan het overleggen of ze het gaan omkeren voor mij.

nogmaals speciaal voor Sap
Awww yeah!

Maargoed, het is nog niet over voordat de dikke dame heeft gezongen en ze daadwerkelijk mij een deel van mij leven terug geven (bedoel, 4 tot 6 miljoen CBills zijn redelijk wat uren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 17:08:
Whee, net een mailtje van MWO support dat omdat ik een goede speler ben (Zoals in feeback bug reports e.d. sturen met veel details because thats how I roll) zijn ze aan het overleggen of ze het gaan omkeren voor mij.
...
De sarcastische toon in hun mail is jouw ontgaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Kan een jongen niet gewoon even een paar uur in de waan blijven dat hij daadwerkelijk gewaardeerd wordt?

De sarcastische toon kun je uit mijn post halen, hun mail daarentegen ziet er oprecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Pssssst Radio.....mechje veur weinig kopuh?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/9S.JPG

>:)

[ Voor 5% gewijzigd door Sapstengel op 07-03-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

DIAF O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 12:47
Wat betekent dat DIAF Radiokies?

Ow wacht, google geeft al antwoord...dat is ook niet aardig zeg...

Anywho, MWO'tje vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yup, ben online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
wat is er gebeurd!? Opeens schieten ze zo mijn benen van mn stalker...

dat gebeurde vroegah nooit. Heb wat dat betreft niks veranderd aan mijn setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Wat er is gebeurd?
De heer Sapstengel heeft de hele avond op je zitten wachten, maar je kwam maar niet online! :D

Men heeft tegenwoordig door dat benen makkelijk te slopen zijn (vooral omdat veel spelers daar op armor ook nog eens bezuinigen), ze vaak ammo bevatten wat de destructie nog verder helpt en als bonus worden mechs trager met 1 been wat het afmaken nog sneller laat gaan.
Vergeet ook niet dat interne hitpoints = max armor /2 per sectie. dus een been schiet je er veel makkelijker af dan een torso deel en het resultaat van een exploderend been vol met ammo (waarvan de schade wordt doorgegeven aan het naastgelegen been en center torso maakt het een mooi doelwit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yup, LRM-Stalker -> benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Holy shitballs Batman!

Mijn JM6-S-AC40 omgetoverd naar dit (ivm met gisteravond):
http://mwo.smurfy-net.de/...798bfad3224adb3e01b90dc3e
Resultaat:
1e rondje
http://i.imgur.com/JSnjxIi.jpg
2e rondje (met debielenteam)
http://i.imgur.com/eiNBKvu.jpg

Nog wat screens van gisteraaf:
Team bigtits Jeager:
http://i.imgur.com/9Gshf8m.jpg
Team Stalker:
http://i.imgur.com/ZqmZ2jX.jpg
Team Hunch:
{file not found}

Hey vette mech, daar ga ik ook voor sparen!
http://i.imgur.com/HQryq7g.jpg (wauw wat een grafische pracht ook met de huidige settings om 45+fps te halen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hier nog wat ontbrekende shots:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot0534.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot0544.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/ScreenShot0545.jpg

Lol, team Hunch ben ik ook kwijt ;-)
RadioKies schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:28:
...
Hey vette mech, daar ga ik ook voor sparen!
http://i.imgur.com/HQryq7g.jpg (wauw wat een grafische pracht ook met de huidige settings om 45+fps te halen!)
Snel, vandaag kun je hem nog met 35% korting kopen...wel voor de snelle beslisser ;-)

[ Voor 35% gewijzigd door Sapstengel op 09-03-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

hey... hey Sap.. hey... hey hey... HEY SAP!
Checkit!

There once was a time a boy called Radio and he liked Victors, and specifically the 9S variant, so much that he bought two of them. Even though it was not his intention. He'd gone to MWOsupport to cry that he spend all his allowance on something he didn't want afterwards. And this is what they said:
Sure we'll help you because you're a cool guy and doesn't afraid of anything etc.. sell that shit yo and we'll refund it.

http://i.imgur.com/QRSKfzV.jpg (Warning: this action is not refundable reversable)
http://i.imgur.com/6XcevZM.jpg (dem names)
{intermission}
http://i.imgur.com/WEw1g3H.jpg
http://i.imgur.com/VJqxif7.jpg
Ik ben blijkbaar beter in PUGgen... jullie houden mij terug blijkbaar
{/intermission}
http://i.imgur.com/AwfCIWu.jpg
http://i.imgur.com/SVCECSs.jpg (YouTube: I'm Rich Biatch)

Een simpele rekensom:
3.629.115 (mech sale)
7.000.000 +
----------------
10.629.115
7.440.407 - (VTR-9S)
1.500.000 - (DHS)
0.750.000 - (endo-steel)
----------------
938.708

Zelfs als endo steel duurder is dan de 750.000, dan heb ik alsnog 7 of 8 goede rondjes aan winst gemaakt rente ontvangen. Aww yeah!
Moraal van het verhaal, support heerscht. :+

Waar is Rema eigenlijk? Daar heb ik al heel lang niks meer van gehoord/gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Where's my cut? You owe me a piece of that action.
(waarom lullen we in het engels?!?)

Fijn, ik heb weer een schoon geweten. Nu nog ff support mailen hehehehe.

Weet je wat je met die cash moet doen? Een JM6-S kopuh, vette mech jonguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja vet! en dan met 4*ac2 erop. Ga ik meteen kopen!
Yeah. awesome! and with four AC2's on it.. I'd buy that for a dollar!

We are talking in English because we are using more and more English words to replace normal functioning Dutch words in our own language, so why won't we just take the next step and replace Dutch with English altogether? Because that's why!

Anyone online tonight btw?

[ Voor 77% gewijzigd door RadioKies op 12-03-2014 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik waarschijnlijk ook, firestarters weer wat verder levelen. Ben er ook 1 aan het levelen zonder double heatsinks, in een poging wat cbills te sparen, misschien maar een tag erop doen en een uav deployen als de first victory of the day in zicht lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ohs nohs! Daar gaat mn precious K/D ratio :/
Vraag mij af of individuele mechstats wel gewoon blijven bestaan. De stats op je frontpage doen mij niks.
Alhoewel de onderste 2 wel indicatief zijn.. deze zijn de laatste maanden aan het droppen.
Accumulative C-Bills Per Match 92,001.86
Avg. XP Per Match 640.91

Waar heb ik het over? Nou dit:
http://mwomercs.com/forum...__p__3221881#entry3221881

We are excited to announce that the Achievement system for MechWarrior Online will be available in our next update currently scheduled for March 18th!

Achievements are a way to track specific accomplishments when playing the game such as, destroying a certain number of components, amassing kill assists in each weight class and various single game challenging feats! Get three kills in a single match? Hat Trick! Lose 5 components, do top damage and survive the match? You’re Liquid Metal!

A full list of Achievements and how to get them will be available in the MechWarrior Online game client on March 18 when you will begin accumulating them automatically. Your progress will be tracked in the game client.

To accommodate the new Achievement system, all player gameplay stats will be reset on March 18th. All current gameplay stats will be archived and will remain available to players in a historical view available on the website in the near future.

The stats that are being wiped are match play related. Kills, deaths, wins, losses, C-Bills/match, XP/match, kill assists, spot assists, etc. are some examples.

What will NOT be wiped are player’s current XP balance, GXP balance, C-Bill balance, Mech Trees, Pilot Trees, Inventory, Mechs/Mech Bays and ELO.

We look forward to seeing your progression through these achievements and the future additions to this exciting new feature!

---------

Als ze maar niet dingen gaan implementeren zoals "Achievement for getting K:D of 5.0"
En dat je dan daarvoor een MC/CB/oid bonus krijgt.
Killstealing wordt dan een meta.

-edit- op reddit info gevonden, hebben ze uit een xml of ander bestand geript:

•Creeping Death - Get three kills while your health stays above 90%?

Special
•Pyrric Victory - Win as the last man standing
•All-Around Helper - Complete max tier on all the weight class assists
•Phoenix Down - Kill a phoenix mech while piloting a non-phoenix mech
•Bird of Prey - Kill a non-phoenix mech while piloting a phoenix mech
•Then You Get The Winning - Pilot a non-trial mech
•Knight Errant - Complete your 25 cadet games
•Liquid Metal - In a single match: Lose 5 Components, Score top damage and win
•Seriously!? - Achieve top damage while not getting a kill

Headshots
•H-H-Headshot! - Get 1 headshot
•Headhunter - Get 10 headshots
•Headshot Machine - Get 100 headshots
•Guillotine - Get 1000 headshots

Survival
•Crap, I'm Gonna Die - Survive with less then 40% health remaining
•Seriously, I'm Dead This Time - Survive with less then 30% health remaining
•SeYep, Dead For Sure - Survive with less then 20% health remaining

Victories
•It Has Begun - Score a victroy
•Less Green, More Mean - Get 5 victories in a trial mech

C-bill Earnings
•A Fistful of C-bills - Earn 2,000,000 C-bills
•A Few C-bill More - Earn 5,000,000 C-bills
•Peace Sells - Earn 7,000,000 C-bills
•All You'll Ever Need - Earn 11,328,987 C-bills
•First You Get The C-bills - Earn 25,000,000 C-bills
•Richer Than Blake - Earn 250,000,000 C-bills

Component Destruction
•Internal Injuries - Destroy 10 components
•Breakin - Destroy 100 components
•Mech SMASH! - Destroy 1000 components
•Shreddin - Destroy 10000 components

Assists - Light
•Light Assist - Get 1 assist with a light mech
•Little More Help - Get 50 assists with a light mech
•Little Helper - Get 500 assists with a light mech
•A Light Push - Get 2500 assists with a light mech
•A Light Shove - Get 10000 assists with a light mech
•The Littlest Helper - Get 20000 assists with a light mech

Assists - Medium
•Medium Assist - Get 1 assist with a light mech
•Fair Helper - Get 50 assists with a light mech
•A Moderate Giver - Get 500 assists with a light mech
•Sharing in Moderation - Get 2500 assists with a light mech
•A Fair Hand - Get 10000 assists with a light mech
•The People's Hero - Get 20000 assists with a light mech

Assists - Heavy
•Heavy Assist - Get 1 assist with a light mech
•Big Helper - Get 50 assists with a light mech
•Big Brother - Get 500 assists with a light mech
•A Big Helping - Get 2500 assists with a light mech
•Accounting Heavy - Get 10000 assists with a light mech
•Heavy Lifter - Get 20000 assists with a light mech

Assists - Assault
•Assault Assist - Get 1 assist with a light mech
•A Giant Helping - Get 50 assists with a light mech
•Giant Helper - Get 500 assists with a light mech
•Friendly Giant - Get 2500 assists with a light mech
•Jolly Giant - Get 10000 assists with a light mech
•Big Daddy - Get 20000 assists with a light mech

Assists - Within a single match
•Sharing is Caring - Get 5 assists within a single match
•Share the Love - Get 10 assists within a single match
•Philanthropist - Get 12 assists within a single match

Kills - Within a single match
•Hat-Trick! - Get 3 kills within a single match
•Johnny Five - Get 5 kills within a single match
•Ace of Spades - Get 8 kills within a single match
•Death Star - Get 12 kills within a single match

[ Voor 47% gewijzigd door RadioKies op 15-03-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Wees gerust, jouw precious K/D blijft bewaard, net als mijn precious teamkill: "All current gameplay stats will be archived and will remain available to players in a historical view available on the website in the near future."
(uit jouw eigen quote)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Indeed net overheen gelezen,
Jammer want ik zie net dat mijn K/D al lang niet meer 2.2+ is, maar 1.6 :(

Achja krijg je met alle lolbuilds, teamkills van Sap en zuigmatches.

Ik ben al lang blij dat K/D ratio niet een achievement voorwaarde is. Helaas wel killstealing tijdens matches.
5 components verliezen en meeste damage doen is op zich niet heel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Mijn k/d is 4,7 en altijd dalende, stamt nog uit de tijd dat er geen matchmaking was en je altijd dik won met een groep, werd wel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

RadioKies schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:43:
...
5 components verliezen en meeste damage doen is op zich niet heel zwaar.
Centurions worden grossier in deze achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Patchday!

Achievements enabled
Ok.

Front End
- Added "Mech Detail" screen in Mech Lab. (Phase 1 - Static)
jeej... phase 1 - static (oftewel een interactive versie komt ook?)

Mech Tuning
- All Victor variants' turning speed and torso movement speed changed from default to -20%.
- All Victor variants' arm movement speed changed from default to -10%.
Wat.. de... fuck? Waarom? Ding was al redelijk traag en dan nu ook nog eens 20% trager?!!?!?

Locust Hitbox Update
- Locust leg hitboxes reduced by approximately 10% to make them a little harder to hit.
Alsof dat nodig was?

LRM Weapon Update
- LRM flight speed has been increased from 120m/s to 175m/s
Alsof er nog niet genoeg LRM spam was de laatste tijd....

AMS Weapon Update
- AMS active range has been increased to 120m (up from 90m)
Heb liever een toggleknop voor AMS, nu schiet dat ding nog meer loze raketten neer die niet op jou of een teammaat af komen.

TL;DR:
Wat een kudtpatch imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yip, interactieve versie komt nog. Maar Russ heeft al laten vallen dat het nooit de volledige werking van Smurfy zal bevatten.

Heeft iemand post-patch nog gespeeld? Is het weer LRM-apocalypse?

Locust hitbox is niks mis mee imho.
Soms veranderen ze spontaan in een Firestarter en core je ze met één alpha strike in de rug, maar met de benen is niks mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-05-2022

_JM

Sapstengel schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:16:

Heeft iemand post-patch nog gespeeld? Is het weer LRM-apocalypse?
Yep !

[ Voor 44% gewijzigd door _JM op 19-03-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
welke mechs hebben er ook al weer dual ams? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Locust, Firestarter, Stalker & Atlas-K dacht ik

Ik ga vanaaf eens kijken wat de "schade" is. Wie kijkt er mee?

(alle drie binnen dezelfde tijdsperiode op t forum, je kan merken dat het tussen 12 en 1 is ;) )

[ Voor 71% gewijzigd door RadioKies op 19-03-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
jester ook zo te zien, maar goed, doe niet aan hero mechs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik doe bijna net zo vaak aan hero's als dat ik aan AMS doe en ik gebruik AMS vrijwel nooit. Maar daar zal wel verandering in komen... Ik snap echt niet waarom ze dachten dat LRMs anderhalf keer zo snel moeten vliegen, je had al weinig tijd om weg te rennen en nu helemaal niet meer. tijd voor LAMS.

Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/3rohi9.jpg

Gisteraaf even 3 rondjes gedaan,
Eerst gedachte: Achievementhunter unlocked
Wel leuk dat je GXP en CB krijgt voor het behalen van achievements zodat je er ook nog wat aan hebt, voor sommige krijg je echter alleen een titel/badge in je profiel waar je niet iets mee kan.
Ik had in mijn eerste rondje 1 been, CT en een head over op mijn mech, dacht als ik nou top damage had gedaan had ik meteen die Achievement binnen... bleek aan einde vd match dat ik 7dmg oid minder had gedaan dan de hoofdspeler... lame!

LRM zijn niet normaal zo snel. Samen met de hoge boog die ze maken tijdens het vliegen maakt het heel moeilijk om cover te zoeken. Zelfs in een Firestarter ben je de lul als ze een lock op je hebben.
AMS is weer verplicht blijkbaar.

Nog geen catapult met 6*LRM5 tegengekomen, maar ik denk dat die nu naast irritant ook nog eens veel meer schade toe kan brengen.

Victors zie je niet meer rondlopen en met goede reden. ;w Victor met je onnodige nerf...

[ Voor 69% gewijzigd door RadioKies op 20-03-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vanavond ff proberen om een paar achievements binnen te halen.
Klopt het trouwens dat je elke achievement met bijhorende bonus (GXP/C-Bills) maar één keer kan behalen/krijgen?

Edit: Victor's kracht is jump snipen. Daarvoor heb je niet zo gek veel turnspeed nodig. Heb nog niet gespeeld post patch, maar ik denk niet dat het jump snipen onmogelijk is gemaakt.

[ Voor 34% gewijzigd door Sapstengel op 21-03-2014 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Jumpsnipen is lame, dat was de taak van de highlander. De Victor was juist leuk als een redelijk snelle wendbare assault. Een lichtere variant van de logge Atlas.

Ik doe vanaaf denk ik ook wel ven mee, en ja je kan 1x een achievement halen. In je mechbay heb je een nieuwe knop waarbij je progressie kan vinden per achievement en bijbehorende cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kan me goed voorstellen dat je de achievements maar één keer krijgt...gaat anders wel heel snel:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/_1.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/2.JPG

Zoveel heb ik in twee potjes nog nooit verdiend.

Edit: D-DC missile base is OP >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Sapstengel op 21-03-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Wat de hell?
De enige Atlas die ik heb, welke loadout heb je? Smurfy aub. Dan ga ik die vanaaf ook maar eens maken.

Ooooooh... dat heeft helemaal niks te maken met de mech.. dat zijn alleen maar achievements voor het winnen van een match, 3 kills maken en boven de 90% hp blijven. Neem aan dat je doelde op je mech omdat die 90%+ HP daarmee makkelijker is te halen.

[ Voor 52% gewijzigd door RadioKies op 21-03-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

De bijhorende scores, respectievelijk:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/Eerste.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54710585/Tweede.JPG

Die Awesome in dat tweede potje maakte slim gebruik van mijn Tag en ECM. Samen hebben we degene die dichterbij kwamen flink te grazen genomen.

Punt was eigenlijk dat het goed is dat zulke bonussen eenmalig uitgedeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Even 1 rondje gedaan dan maar met mn Firestarter (die nog niet eens basic unlocked heeft overigens) omdat ik toch in het achievement menu zat.

EoS:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IZ1si2h.jpg
Lol @ chat met gezeur over LRM die heeft gewonnen... top dmg door mij en een CTF, verder ook geen LRM mechs in mijn team.
Helaas ging ik 1 sec voor het einde dood, anders had ik de achievement voor less than 10%hp gehad aangezien ik negens meer armor op had zitten en alles rood was. Zou mij niks verbazen als mijn dood een TK was of doordat ik te hard op de grond kwam met jumpen waardoor mn benen eraf vielen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i6wU20g.jpg
Achievements:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2MlazoL.jpg
10 components destroyed
3 kills in a game
5 kills in a game
first win
first win in a non trail mech

@Sap, whee 1 dmg meer met een light :+

[ Voor 19% gewijzigd door RadioKies op 21-03-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Chapeau, jij kunt verder plassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

ghehe, daar ging ik niet eens voor O-)
Maar dank je dat je bevestigd dat ik heer en meester ben *kuch*
E-peen +1

Maargoed, vanaaf met zn allen FirestarterWarfare doen!

[ Voor 61% gewijzigd door RadioKies op 21-03-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ga het misschien niet redden vanaaf, onverwachts bezoek liep net naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Je hebt toch een vrouw en kinderen die het bezoek kunnen afleiden? :)

Heren hebben wij dit al gezien?
http://mwomercs.com/tournaments

Opt-in en vecht voor de top10 plek in je factie en in de top 5 graties MC. Sowieso krijg je na 10 potjes een graties Gazelle statue.
Rank: Prijs:
1st 1600MC
2nd 625MC
3rd 300MC
4th 300MC
5th 300MC

Zo te zien kun je het beste als Merc corps gaan vechten dit weekend, omdat daar de laagste scores staan.
-edit-
Oh lame... je moest je voor 10 uur MWO tijd op vrijdag inschrijven... dus kon tot 10 min geleden...

[ Voor 83% gewijzigd door RadioKies op 21-03-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Lekker dan...opt-in is ook gelijk weggehaald. Blijkbaar valt werkend Noord-Amerika niet onder hun target group?

Cheese builds zijn toch echt niet aan mij besteed. D-DC met LRM's schopt kont, maar maakt het spel redelijk saai/eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Sap, hoe heb je de loadout van je DC? Ben dol op kaas namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Mijn D-DC is niet optimaal, omdat ik te cheap ben om de Artemis eruit te "kopen".
Smurfy

Zelfs inclusief ghost heat ben je nagenoeg hitte neutraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ben maar in m'n raven 3L gaan spelen.

2x ERLL
tag
ams
ecm

advanced zoom,
uav
artillery
airstrike

so far so good, 15 kills, 0 deaths, 10 wins, 0 losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Wat een waardeloze kudt patch. GG, close..
LRM spam overal, probeer eens in een Victor rond te lopen die nog niks aan basic heeft.. weg ben je in 3 tellen als iemand een lock heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Dan wordt het eens tijd dat je speed tweak unlockt...gewoon ff de 9S kopen. Die had je nog niet, toch?

Helaas moet ik ook tot de conclusie komen dat LRM het meest saaie wapen is in dit spel. Je schopt kont, maar adrenaline stroomt er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Als je niet tegen speculeren en slecht nieuws kan klik dan niet op onderstaande link:

http://4x.reddit.com/r/mw...ity_warfare_then_and_now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

[sarcasme]
Gôh, CW wordt naar 2015 verplaatst...dat zag ik niet aankomen....
[/sarcasme]

Onvoorstelbaar dat ze het nog steeds niet begrijpen:
Geen Community Warfare + Geen Community Tools = Geen Community.

En maar afvragen waarom spelers massaal dit spel verlaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 07:22:
[sarcasme]
Gôh, CW wordt naar 2015 verplaatst...dat zag ik niet aankomen....
[/sarcasme]

Onvoorstelbaar dat ze het nog steeds niet begrijpen:
Geen Community Warfare + Geen Community Tools = Geen Community.

En maar afvragen waarom spelers massaal dit spel verlaten...
Wat...
De...
Neuk...

Deze mensen hebben echt geen idee wat ze aan het doen zijn heh?
Volgens mij hebben ze gewoon ook geen flauw idee van hoe ze CW van de grond moeten krijgen.
Technisch lukt het ze gewoon niet en dus blijven ze het maar vooruit gooien.
Makes me very, very sad :'(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Renquin schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:11:
[...]
...
Deze mensen hebben echt geen idee wat ze aan het doen zijn heh?
...
Lijkt me een retorische vraag.

De herhaalde teleurstellingen over de afgelopen twee jaren heeft er gelukkig voor gezorgd dat mijn mening over PGI door dergelijke berichtgeving niet bijgesteld hoeft te worden. Ik ga gewoon gestaag verder met de endgame: Gotta catch 'em all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Enige moment waarop jullie dit forum lezen is op kantoor of niet?

@Renquin
YouTube: Sad Panda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Yip, kantoorpikkie hier.

Vanavond nog mensen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dat zou kunnen, ligt eraan wat ik vanaaf ga doen anders ben ik wel online. Laat mumble maar open als je online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
RadioKies schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:11:
Enige moment waarop jullie dit forum lezen is op kantoor of niet?

@Renquin
YouTube: Sad Panda
Vaak wel ja ;) Meestal 's avonds ook wel hoor, maar niet heel vaak.
Idd Sad Panda, maar eigenlijk zat ik al op een dieptepunt qua PGI...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zijn er nog Tweakerts online vanaaf?

Afbeeldingslocatie: http://infinitegamepublishing.com/images/mwosale-2014-03-28-winamechbay.jpg
http://mwomercs.com/forum...pid__3256507#entry3256507

[ Voor 73% gewijzigd door RadioKies op 28-03-2014 20:53 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 37 Laatste