Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Kwabbernoot schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:40:
[mbr]Dit is hier niet de bedoeling.[/]
Das niet slecht. Krijg je ook de echte, en die kan net iets meer dan de andere. Je hebt toch niet met T&T besteld hé? Die grappenmakers verzonden de laatste maanden steeds met MY, en dat is niet gunstig. Mijn pakket van 31-5 staat nog steeds op :

2014-07-12 10:40, Prepare dispatch to destination country, PHILIPPINES

Gelukkig heb ik na een hoop heisa toch het meeste van mijn geld terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Gisteren op Mystery Land geweest en enkele filmpjes gemaakt om er thuis achter te komen dat de geluidskwaliteit echt enorm brak is zodra de bass erin knalt.

Hebben jullie dit ook ? Het lijkt wel alsof er onder water opgenomen is ofzo.. Beeld kwaliteit is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:15
http://en.miui.com/thread-36699-1-1.html

zou dat betekenen dat we al vanaf dit weekend Miui 6 krijgen? :o

da's sneller dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 16:23
De_Bastaard schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 10:29:
Gisteren op Mystery Land geweest en enkele filmpjes gemaakt om er thuis achter te komen dat de geluidskwaliteit echt enorm brak is zodra de bass erin knalt.

Hebben jullie dit ook ? Het lijkt wel alsof er onder water opgenomen is ofzo.. Beeld kwaliteit is prima!
Met festivals ed. heb ik de tip om je vingers op de microfoonopeningen te drukken, dan wordt het geluid dusdanig gedempt dat je achteraf kan horen wat je opneemt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritskew
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-08 17:59
Ik neem aan dat je de case inmiddels binnen hebt, hoe bevalt ie? Is de case net zo degelijk als hij er op de foto's uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
ik heb deze binnen erg mooi in het zwart.

http://www.ebay.com/itm/U...geName=ADME:X:AAQ:US:1123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ziet er netjes uit! Had eerst zon plak flipcase, maakt hem niet veel dikker maar ik ben niet zo van die flip cases. Vandaag mijn tempered glass protector en zo'n silicone hoesje binnen gekregen. Hoesje is niet erg fijn, screen protector wel :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi ding, jammer dar hij de voorkant niet beschermd. :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb dat standaard Xiaomi hoesje ... wat een prul zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De_Bastaard schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:31:
Ik heb dat standaard Xiaomi hoesje ... wat een prul zeg :X
Die heb ik ook, heb er totaal geen vertrouwen in. Ben daarom ook opzoek naar een mooie vervanger, maar tot nu toe zijn de enige mooie alleen achterkantjes. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:55:
[...]

Die heb ik ook, heb er totaal geen vertrouwen in. Ben daarom ook opzoek naar een mooie vervanger, maar tot nu toe zijn de enige mooie alleen achterkantjes. ;(
Love mei heeft een leuke. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omg, wat een lelijke dingen zijn dat. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via aliexpress ook de xiaomi gekocht de snapdragon 800 maar ik kreeg de tegra 4 versie met alleen maar de Chinese atenes voor mobiel internet na veel gezeur 80 euro terug weten tekrijgen van de 200 euro die ik heb betaalt de hulp die je van aliexpress krijgt wanneer je problemen ondervind met de verkoper is belabberd en ze volgen meestal gouw wat de verkoper zegt om er zo van af te komen.

Als er iemand geïnteresseerd is in de tegra 4 variant voor een schappelijk bedrag op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritskew
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:31:
[...]

Mooi ding, jammer dar hij de voorkant niet beschermd. :(
Inderdaad een mooi ding! Absorbeert waarschijnlijk niet echt een schok als de telefoon valt zoals een rubberen hoes omdat de case van hard aluminium is, maar hopelijk biedt hij in combinatie met een tempered glass screen protector genoeg bescherming (heb je ook meteen de voorkant beschermd ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:39
Hmm. Mijn 3 kwam klaarblijkelijk met een ROM van de shop. Facebook, Play Store en Superuser voorgeïnstalleerd en niet verwijderbaar (ingebakken), als ik op System Update druk in Settings krijg ik het homescherm te zien. Ik draai nu MIUI-JXDCNBD14.0 op basis van 4.3 JLS36C.

Denken jullie dat v6 al snel beschikbaar komt internationaal/Engels? Ik las dit weekend al? Of gewoon de laatste versie flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kwabbernoot schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:56:
Hmm. Mijn 3 kwam klaarblijkelijk met een ROM van de shop. Facebook, Play Store en Superuser voorgeïnstalleerd en niet verwijderbaar (ingebakken), als ik op System Update druk in Settings krijg ik het homescherm te zien. Ik draai nu MIUI-JXDCNBD14.0 op basis van 4.3 JLS36C.

Denken jullie dat v6 al snel beschikbaar komt internationaal/Engels? Ik las dit weekend al? Of gewoon de laatste versie flashen?
Aangezien ze in closed alpha zitten en ze nog 300 Beta testers zoeken, verwacht ik niet dat die zo snel gaat komen.

Jij hebt trouwens nog een behoorlijk oude versie er op staan, dus doe in elk geval een upgrade.

http://files.miuiandroid....ncro_4.8.22_kk-4.4-v5.zip

De uitleg hoe deze te installeren zonder de updater app, staat bovenaan pagina 19 als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Dank! Heb wat post van je in dit topic doorgenomen. :) Zal na dit weekend eens even kijken.

Verwijderd

Heb sinds 26 augustus mijn toestel via DHL ontvangen. Nederlands ingesteld, sim geplaatst en met veel "plezier" begonnen. Helaas kwam ik na enige minuten erachter dat ik het toetsenbord niet geopend kreeg. Wie oh wie kan mij hiermee helpen ?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:33:
Heb sinds 26 augustus mijn toestel via DHL ontvangen. Nederlands ingesteld, sim geplaatst en met veel "plezier" begonnen. Helaas kwam ik na enige minuten erachter dat ik het toetsenbord niet geopend kreeg. Wie oh wie kan mij hiermee helpen ?
Welke rom heb je er op, en heb je ook de updater app?

Verwijderd

Topicstarter
Kwabbernoot schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:56:

V6 komt morgen beschikbaar in de Dev versie. Stable build moet nog wat langer wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritskew
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:33:
even bij instellingen, taal en invoer, kopje toetsenbord en invoermethoden een toetsenbord aanvinken (staat standaard alleen google-toetsenbord geloof ik). Stond bij mij ook standaard uitgevinkt waardoor er geen toetsenbord tevoorschijn komt bij een invoerveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:21:
[...]

V6 komt morgen beschikbaar in de Dev versie. Stable build moet nog wat langer wachten. :)
Naar wat ik nu al in de commentaren lees, lijkt het me voor de meesten hier niet verstandig om over te gaan naar V6. Kan ook niet via update maar moet met Miflash als ik het goed lees. Ook werken een aantal zaken niet, zoals de camera.

En:

Language included in MIUIv6 and tablets:

English (MarkHUK & iBotPeaches, xiaomi.eu)
Chinese (Xiaomi, miui.com) - Report Bugs - CHANGELOG
Polish (Acid, miuipolska.pl) - Report Bugs - CHANGELOG
Slovak (ingbrzy, miui.cz) - Report Bugs - CHANGELOG
Czech (kynio, miui.cz) - Report Bugs - CHANGELOG
Bulgarian (MIUI.BG) - Report Bugs - CHANGELOG
Hungarian (vagyula, miuiandroid.hu) - Report Bugs - CHANGELOG
French (cpasmoi) - Report Bugs - CHANGELOG
Russian (KDev Group, romz.bz) - Report Bugs - CHANGELOG
Croatian (Masva) - Report Bugs - CHANGELOG
Vietnamese (Belmont-Gabriel) - Report Bugs - CHANGELOG
Italian (miui.it)

[ Voor 43% gewijzigd door starcopy op 29-08-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
heb de MIUI v6 net binnen gekregen via de standaard updater, lijkt voorlopig goed te draaien inclusief de camera. (Mi3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Nmgn schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:12:
heb de MIUI v6 net binnen gekregen via de standaard updater, lijkt voorlopig goed te draaien inclusief de camera. (Mi3).
ik heb even gekeken en bij mij staat er bij de update dat ik de laatste update heb
moet ik m dan via de update zelf installeren??

Gelukt inmiddels ook op v6 werkt tot nu toe prima

[ Voor 6% gewijzigd door Paperbag24 op 30-08-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Hier gewoon V6 erop staan, ik zie alleen maar blije gezichtjes bij m'n vriendin over wat je er allemaal mee kan. De features die bij de camera zitten zijn bijzonder goed. Kortom tot nu toe geen grote problemen. Gps instellingen zijn nog even zoek naar wie weet vinden we die nog.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
mee eens ziet er allemaal goed uit maar het doet me verdacht veel aan ios 7 denken heel gek :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 16:56
Ziet er een stuk beter uit dat V6, werkt als een speer, merk tot nu toe geen vreemde zaken. Helemaal up-to-date weer zo met Kitkat 4.4.4 en V6 :-)
Wel vreemd dat het knopje linksonder een andere functie heeft gekregen, dat is even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Hoe ervaren jullie deze bugs in v6? Zwakke wifi en missende notificatie iconen is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kwabbernoot schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 13:18:
Hoe ervaren jullie deze bugs in v6? Zwakke wifi en missende notificatie iconen is wel jammer.
Dit soort zaken is voor mij de reden om voorlopig bij V5 te blijven. Door V6 opeens vrij te geven hebben ze iedereen die het gebruikt, Beta tester gemaakt. Laten ze eerst maar eens laten zien dat ze wat aan bugfixing doen. Daar haperde het bij V5 al aan. Simpelste voorbeeld. Cache wipe: 20 minuten wachten voordat je verder kunt. Oude bug, echter nooit verholpen.

en in V6 is de GPS ook niet aan of uit te zetten. Al met al leuke eyecandy, weinig nuttigs.

[ Voor 7% gewijzigd door starcopy op 31-08-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
De eerste 98% duurde bij mij een paar seconden, de laatste 2 inderdaad meerdere minuten. De updater geeft alleen aan dat ik de laatste versie draai en dus niet kan updaten naar 29/v6 - mocht ik dat willen.

Ik wacht inderdaad ook nog een weekje. Wifi is voor mij een must ivm ontbreken data abonnement :D

[ Voor 15% gewijzigd door Kwabbernoot op 31-08-2014 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 14:48
twijfel om een mi3 aan te schaffen, 275 dollar lijkt me geen slecht bedrag voor deze telefoon, maar misschien zakt die nog iets als de mi4 straks goed beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Vlizzjeffrey schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:43:
twijfel om een mi3 aan te schaffen, 275 dollar lijkt me geen slecht bedrag voor deze telefoon, maar misschien zakt die nog iets als de mi4 straks goed beschikbaar is?
Ik denk eerder dat de Mi4 iets zal zakken, althans de uitvoering die op dit moment te bestellen is. Hardwarematig bied die weinig meer, maar qua prijs is dat ding over the top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Naast enkele bugs ontbreken er ook (nog?) dingen in V6: http://en.miui.com/thread-40223-1-1.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje01
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-03-2024
Hier draait de Mi3 ook op V6, hij werkt soepel. Wel inderdaad een erg uitgeklede camera app. Ook leken de weer widgets niet goed te werken, maar volgens mij kan dit verbeterd worden door de betreffende programma aan te vinken bij 'opstarten" bij Security. Buienradar en de Weather & Clock widget werken nu goed, is iets waar je op moet letten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Weet iemand of er wat te doen valt aan de lelijke playstore icoon? Hier te zien. Er wordt wel een mooi icoon weergegeven in de notificatiebalk. Ik heb er ergens over gelezen, maar kan het niet weer vinden.

Daarnaast, wat is eigenlijk het verschil tussen de roms van xiaomi.eu en en.miui.com? Naast het verschil in officialiteit.

[ Voor 5% gewijzigd door Kwabbernoot op 02-09-2014 21:30 ]

• Vlizzjeffrey
wow die vind ik echt mooi heb gelijk bijna alle kleuren besteld haha

Verwijderd

Topicstarter
Wil toch wel graag weten of die cover de knoppen op de zijkant ook beschermd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:11:
De knoppen vallen binnen de randen van de cover

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:11:
Lekzzz was mij voor maar inderdaad ze vallen binnen de case de buitenkant is wel behoorlijk glad
En het is vrij dun het maakt het toestel nauwelijks dikker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Paperbag24 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 10:37:
[...]

Lekzzz was mij voor maar inderdaad ze vallen binnen de case de buitenkant is wel behoorlijk glad
En het is vrij dun het maakt het toestel nauwelijks dikker :)
Thanks, hij beschermd alleen niet de voorkant. Werkt dat tempered glass goed? Ik heb nu namelijk de originele flipcase, en wil natuurlijk niet iets kopen wat '' slechter'' is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 17:30:
[...]

Thanks, hij beschermd alleen niet de voorkant. Werkt dat tempered glass goed? Ik heb nu namelijk de originele flipcase, en wil natuurlijk niet iets kopen wat '' slechter'' is.
ik heb zelf ook een temered screen protector en ik merk niet dat het erop zit het aanbrengen is eenvoudig zonder luchtbellen of het werkt met een val plat op de voorkant weet ik niet maar kwa krasbestendigheid is het dik in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Paperbag24 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:05:
[...]

ik heb zelf ook een temered screen protector en ik merk niet dat het erop zit het aanbrengen is eenvoudig zonder luchtbellen of het werkt met een val plat op de voorkant weet ik niet maar kwa krasbestendigheid is het dik in orde :)
Een aantal pagina's geleden was er iemand met een kapot scherm na een val, die had er ook een tempered glass opzitten. Verwacht dus geen wonderen. Het is in elk geval wel goed beschermd tegen krassen en andere kleine beschadigingen. Ik gebruik het hier ook en heb er geen spijt van. alleen heb ik hem in een flipcase zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Mijn Mi3 haalt bijna 43k in Antutu. Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Die van mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Oh haha. Ik zag in alle reviews niks boven de 36k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Zo ongeveer elke (Chinese) bouwer zorgt er voor dat het toestel in de hoogste versnelling gaat lopen zodra Antutu geïnstalleerd is en wordt opgestart. Je krijgt dan totaal onwerkelijke scores. Bij Htc, Samsung, of noem maar een merk, precies zo. die lui lachen zich een ongeluk om al die brave gebruikers die de uitkomst voor waar aannemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Kwabbernoot schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:59:
Mijn Mi3 haalt bijna 43k in Antutu. Huh?
De mijne ook, maar alleen in miui6.
In miui5 had ik 35k
In cm11 had ik 25k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Is het niet zo dat Antutu (5) nieuw is, en een andere testsuite aflevert, paar weken terug haalde je volgens mij een andere versie binnen, ik was al blij die van mij haalde bijna 45K :D

Me oude HongMi met mediatek soc haalde de 18K net
Ik zie hier toch wel mooie hoesjes..
Is er nog iemand een mooi hoesje over heeft, die hij niet gebruikt?
Dan kun je me een DM sturen, en help ik je er eventueel af

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• esox-oc
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

esox-oc

atec

Sinds een week nu ook in het bezit van de MI3 en moet zeggen dat hij erg goed bevalt. Heb hiervoor al een Jiayu G4 en 2x een Hongmi gehad, maar dit is toch wel echt net effe een betere telefoon, die de meerprijs waard is. Snel, mooi scherm, goede accu, ligt fijn in de hand, camera is "gewoon prima".

Had in eerste instantie nog een oude rom erop staan met android 4.3. Gisteren geupdate naar de 4.4 versie op aanraden van Starcopy(thanks), dat is toch wel een behoorlijk verschil in snelheid en gebruiksgemak, kan ik iedereen aanraden.

Verder heb ik zelf een klein probleem gehad met de gevoeligheid van het touchscreen, soms was deze te ongevoelig. Dit is verholpen sinds de update naar 4.4.

Enige nadelen vindt ik dat in geval van garantie je het toestel terug zou moeten sturen, en het dus maar de vraag is hoe dat allemaal behandelt zou worden. En het feit dat er geen microSD slot aanwezig is. Die mis ik toch wel, maar valt mee te leven.

http://specs.tweak.to/10443

• Vlizzjeffrey
ik heb met de 4.4 versie een bug volgens my, linksboven die 3 puntjes die je ziet staan als je een notificatie hebt, die gaan niet weg als je je berichtje hebt gelezen, pas als je je scherm eerst locked en dan weer unlocked.

ook heb ik vandaag gehad dat ik in instellingen naar scherm ging en dat alles heel donker was en ik nauwlijks iets kon lezen in dat menu, ben toen naar lockscherm gegaan en toen weer terug naar instellingen en toen was het goed.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
esox-oc schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:30:
Enige nadelen vindt ik dat in geval van garantie je het toestel terug zou moeten sturen, en het dus maar de vraag is hoe dat allemaal behandelt zou worden. En het feit dat er geen microSD slot aanwezig is. Die mis ik toch wel, maar valt mee te leven.
Soms de 16Gb versie gekocht? Ik heb gelijk maar voor de 64Gb gekozen omdat ik die bui al zag hangen. Dacht eerst ook teveel/te duur. Maar als je er wat muziek en Tomtom op gaat zetten, is 16Gb zo weg.

Garantie kan een probleem zijn, maar ibuygou heeft ook een store in Bulgarije waar het heen kan. Bij andere kan het wat langer duren, maar ik lees zelden dat een Mi3 terug moet. Meestal is het toch een rom kwestie blijkbaar.
Vlizzjeffrey schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:34:
ik heb met de 4.4 versie een bug volgens my, linksboven die 3 puntjes die je ziet staan als je een notificatie hebt, die gaan niet weg als je je berichtje hebt gelezen, pas als je je scherm eerst locked en dan weer unlocked.

ook heb ik vandaag gehad dat ik in instellingen naar scherm ging en dat alles heel donker was en ik nauwlijks iets kon lezen in dat menu, ben toen naar lockscherm gegaan en toen weer terug naar instellingen en toen was het goed.
Soms overgestapt op kk4.4 V6 ipv V5?

Mocht dat niet het geval zijn, probeer eens een andere launcher. Nova of Apex bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
starcopy schreef op donderdag 11 september 2014 @ 21:48:
[...]

Soms de 16Gb versie gekocht? Ik heb gelijk maar voor de 64Gb gekozen omdat ik die bui al zag hangen. Dacht eerst ook teveel/te duur. Maar als je er wat muziek en Tomtom op gaat zetten, is 16Gb zo weg.

Garantie kan een probleem zijn, maar ibuygou heeft ook een store in Bulgarije waar het heen kan. Bij andere kan het wat langer duren, maar ik lees zelden dat een Mi3 terug moet. Meestal is het toch een rom kwestie blijkbaar.

[...]

Soms overgestapt op kk4.4 V6 ipv V5?

Mocht dat niet het geval zijn, probeer eens een andere launcher. Nova of Apex bv.
ik heb de telefoon pas eergisteren ontvangen van to2c.com, er zit standaard android 4.4.2 op en ik denk mui v6, kan niet vinden daar dat staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:00:
[...]

ik heb de telefoon pas eergisteren ontvangen van to2c.com, er zit standaard android 4.4.2 op en ik denk mui v6, kan niet vinden daar dat staat.
Dan denk ik eerder dat het aan de rom ligt die to2c er op zet. Had ik hier ook met de1S. En dat geeft in een aantal punten problemen omdat ze de niet belangrijke bugs niet aanpakken. En laat die nou net hier weer belangrijk zijn.

Installeer deze: http://files.miuiandroid....ncro_4.8.22_kk-4.4-v5.zip

En waarschijnlijk zijn al je problemen opgelost. Als ik het me goed herinner staat op pagina 19 of zo, de handleiding hoe het moet. Kost je max 5 minuten werk. Wel aan denken: Bij een full wipe ben je alle instellingen kwijt. Wil je dat niet, dan alleen een cache wipe doen.

• Vlizzjeffrey
ik probeer viper4android op me telefoon te zetten, dan kan je het geluid harder zetten.

hij installeerd gewoon en in de app als ik naar install drivers ga werkt het ook gewoon, vraagt voor reboot.

Als ik in de app het volume harder zet hoor ik helemaal geen verschil in volume als ik muziek luister.
Heeft iemand hier ervaring met deze app ?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:14:
ik probeer viper4android op me telefoon te zetten, dan kan je het geluid harder zetten.

hij installeerd gewoon en in de app als ik naar install drivers ga werkt het ook gewoon, vraagt voor reboot.

Als ik in de app het volume harder zet hoor ik helemaal geen verschil in volume als ik muziek luister.
Heeft iemand hier ervaring met deze app ?
De meeste apps werken niet echt op dat gebied. wil je harder geluid, zul je een externe versterker erbij moeten gebruiken. Een FiiO 5 of 6 bv.

• lekzzz
starcopy schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:14:
[...]

De meeste apps werken niet echt op dat gebied. wil je harder geluid, zul je een externe versterker erbij moeten gebruiken. Een FiiO 5 of 6 bv.
Neem er dan meteen een goede zorgverzekering bij die gehoorbeschadiging dekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
lekzzz schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 21:49:
[...]

Neem er dan meteen een goede zorgverzekering bij die gehoorbeschadiging dekt :+
Tja, die had hij toch al nodig gehad als zo'n app zou werken. :9

Maar je moet bij die dingen niet aan veel watt denken hoor.

http://www.mp4nation.net/...audio-headphone-amplifier

Specifications:

Output power: 150mW (16ohms loaded); 16mW (300ohms loaded)
Signal to noise ratio: >= 95dB (A weight)
Distortion: < 0.009% (10mW)
Frequency response: 10Hz - 100KHz
USB charger port and rechargerable li-ion battery
Dimensions (E6): 41 x 40.2 x 8mm
Dimensions (Packaging): 170 x 86 x 20mm
Net weight: 16g
Gross weight: 93g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
ik heb van de week de xiaomi pistons 2 ontvangen wat een geluid goede diepe bassen zeg

ik had er niet veel van verwacht voor de prijs van 16 euro (ze kunnen zeer hard ) :)

ziet er allemaal top uit goede materialen een aanrader

[ Voor 6% gewijzigd door Paperbag24 op 14-09-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
starcopy schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:15:
[...]

Dan denk ik eerder dat het aan de rom ligt die to2c er op zet. Had ik hier ook met de1S. En dat geeft in een aantal punten problemen omdat ze de niet belangrijke bugs niet aanpakken. En laat die nou net hier weer belangrijk zijn.

Installeer deze: http://files.miuiandroid....ncro_4.8.22_kk-4.4-v5.zip

En waarschijnlijk zijn al je problemen opgelost. Als ik het me goed herinner staat op pagina 19 of zo, de handleiding hoe het moet. Kost je max 5 minuten werk. Wel aan denken: Bij een full wipe ben je alle instellingen kwijt. Wil je dat niet, dan alleen een cache wipe doen.
ik klik op je link maar volgens my werkt de link niet meer,

ik ben op de mui site en zie deze update als nieuwste voor mui v5:

Author: MIUI Official TeamVersion: KXCCNBF25.0 (V5) Size: 333M

kan ik die installeren of heeft deze geen nederlandse taal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Vlizzjeffrey schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:44:
[...]

ik klik op je link maar volgens my werkt de link niet meer,

ik ben op de mui site en zie deze update als nieuwste voor mui v5:

Author: MIUI Official TeamVersion: KXCCNBF25.0 (V5) Size: 333M

kan ik die installeren of heeft deze geen nederlandse taal ?
Nope, dan krijg je weer de Chinese. Pm/dm me je email adres maar, dan mail ik je het goede bestand wel.

Edit: Ik heb net de link getest, maar hier werkt die gewoon. Duurt alleen ff omdat de download klaargezet wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door starcopy op 14-09-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
starcopy schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:20:
[...]

Nope, dan krijg je weer de Chinese. Pm/dm me je email adres maar, dan mail ik je het goede bestand wel.

Edit: Ik heb net de link getest, maar hier werkt die gewoon. Duurt alleen ff omdat de download klaargezet wordt.
bedankt, ik heb hem gedownload de link deed het inderdaad gewoon, ga hem van de week of anders volgend weekend even installeren.

het is android 4.4.3 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Vlizzjeffrey schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:46:
[...]

bedankt, ik heb hem gedownload de link deed het inderdaad gewoon, ga hem van de week of anders volgend weekend even installeren.

het is android 4.4.3 toch?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
zijn er costum roms zoals CM voor de mi3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
CM11 staat wel ergens op XDA ofzo.

http://forum.xda-develope...ogenmod-11-alpha-t2844343

[ Voor 62% gewijzigd door Kwabbernoot op 15-09-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Wat vind jij van je camera van je mi3?
Ik had hiervoor een jiayu g4 , heb ik nog steeds, maar die maakt denk ik toch iets mooiere fotos dan de mi3, het kan misschien aan me software liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Vlizzjeffrey schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:49:
[...]

Wat vind jij van je camera van je mi3?
Ik had hiervoor een jiayu g4 , heb ik nog steeds, maar die maakt denk ik toch iets mooiere fotos dan de mi3, het kan misschien aan me software liggen.
Software is het grootste probleem. Gooi eerst die rom er maar op en oordeel dan nog eens. Dat kan al een hoop uitmaken. Al gebruik ik ook de "a better camera" app erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Ik heb toen ik mijn Mi3 binnen kreeg meteen de Multilang rom erop gezet, MIUI 4.7.18. Hierbij werkt de OTA update functie echter niet. Weten jullie met welke rom OTA updates wel werken? Of is dit alleen de bij officiële?

Daarnaast wil ik graag enkele system apps verwijderen, weten jullie hoe dat kan? Sommige van die MIUI apps gebruik ik namelijk nooit.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• lekzzz
jooncheez schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:41:
Ik heb toen ik mijn Mi3 binnen kreeg meteen de Multilang rom erop gezet, MIUI 4.7.18. Hierbij werkt de OTA update functie echter niet. Weten jullie met welke rom OTA updates wel werken? Of is dit alleen de bij officiële?

Daarnaast wil ik graag enkele system apps verwijderen, weten jullie hoe dat kan? Sommige van die MIUI apps gebruik ik namelijk nooit.
Gebruik voor het de-installeren de app uninstaller, te vinden in de play store

• De_Bastaard
Ik heb laatst al eens gevraagd hier of er nog meer mensen waren met slecht geluid bij video opnames na mijn ervaring met de Mi3 op Mysterland. Even dacht ik/we dat het misschien kwam door de harde muziek, maar bij een video opname dit weekend in Rome was het weer bagger.

Dit maal gewoon een opname op straat van een straatmuziek, waarbij het geluid erg blikkerig klonk.

Iemand tips? Ik draai nu 4.4.3 / MIUI 4.7.11

Hier is het filmpje te beluisteren ... (en jup, verticaal opgenomen! :7): http://www.bassius.nl/geluid.mp4

[ Voor 11% gewijzigd door De_Bastaard op 17-09-2014 18:17 ]

• Kwabbernoot
Ik heb laatst toevallig iets opgenomen, theatercabaret - erg slecht overigens, daarom nam ik het op :D, maar dat was bijna niet te verstaan. Ik hoopte dat het incidenteel was, maar ik zal er wat vaker op letten.

*fijn, nu heb ik nekpijn en een deuntje in mijn hoofd.
*² zojuist getest; rustig muziekje afgespeeld en inderdaad, bedroevend. Blikkerig, schel.
*³ nu ik toch bezig ben; de standaard camera-app snijdt een stuk van de bovenkant af (dus foto's zonder haar), soms lags in subway surfer, theme app gaat steeds in Chinees.

[ Voor 45% gewijzigd door Kwabbernoot op 17-09-2014 19:57 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
De_Bastaard schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:08:
Ik heb laatst al eens gevraagd hier of er nog meer mensen waren met slecht geluid bij video opnames na mijn ervaring met de Mi3 op Mysterland. Even dacht ik/we dat het misschien kwam door de harde muziek, maar bij een video opname dit weekend in Rome was het weer bagger.

Dit maal gewoon een opname op straat van een straatmuziek, waarbij het geluid erg blikkerig klonk.

Iemand tips? Ik draai nu 4.4.3 / MIUI 4.7.11

Hier is het filmpje te beluisteren ... (en jup, verticaal opgenomen! :7): http://www.bassius.nl/geluid.mp4
Welke maker? de officiële, of die van xiaomi.eu? Die laatste zit aan 4.8.2.2 op V5. Opname kan ik helaas zo niet controleren, aangezien ik in de normale omgeving niets van slecht geluid merk.

In de oudere versies werd wel regelmatig geklaagd over dan weer wel, dan weer niet, slechte opnames. Het zou in elk geval een rom probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Daarstraks de aosp rom geïnstalleerd, telefoon loopt beestig nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Ik zag hem voorbijkomen! Ga ik ook proberen. Heeft Xiaomi dan toch al de sources van mi3 vrijgegeven?

• Vlizzjeffrey
Kwabbernoot schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:19:
Ik zag hem voorbijkomen! Ga ik ook proberen. Heeft Xiaomi dan toch al de sources van mi3 vrijgegeven?
als ik het goed begrijp is dit dan de meest recente versie?

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Law0070 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 06:04:
Daarstraks de aosp rom geïnstalleerd, telefoon loopt beestig nu!
Die rom loopt goed, maar qua Looks en feel wel heel erg kaal en basic. Toch maar weer terug naar miui6, best een fijne rom.

Tdb in cwm is trouwens een hele goede uitvinding _/-\o_

• Ch3ckmate
Ik mis niks van miui... So far :) alles weer lekker customizen as before :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Law0070 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:43:
Ik mis niks van miui... So far :) alles weer lekker customizen as before :)
is je telefoon ook sneller met die stock android?

• De_Bastaard
starcopy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:16:
[...]

Welke maker? de officiële, of die van xiaomi.eu? Die laatste zit aan 4.8.2.2 op V5. Opname kan ik helaas zo niet controleren, aangezien ik in de normale omgeving niets van slecht geluid merk.

In de oudere versies werd wel regelmatig geklaagd over dan weer wel, dan weer niet, slechte opnames. Het zou in elk geval een rom probleem zijn.
Hey, sorry voor de late reactie.. Zit midden in een verhuizing ;)

Volgens mij heb ik de rom die jij een aantal weken/maanden terug in dit topic plaatste. Ik heb nu de meest recente (door jou gelinkte) gedownload en zal ik straks installeren.

Zijn er toevallig meerdere mensen hier die cm11 getest hebben? Hoe bevalt die?

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb sinds kort ook een Mi3 en sinds gisteren een Chromecast, tijdje terug las ik van de wireless display functie van de Mi3, is dit te combineren met de CC om zo je phone te miroren?

found it: http://webtrickz.com/how-...-3-to-tv-with-chromecast/

[ Voor 18% gewijzigd door SAiN ONeZ op 24-09-2014 21:57 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Ch3ckmate
Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 23:17:
[...]

is je telefoon ook sneller met die stock android?
ik vind'm echt een pak sneller gaan, RAM gebruik ligt ook lager (rond de 800mb over, bij miui rond de 250-400)

wel zit er soms een kleine bug, heb 2x gehad dat het geluid door m'n mic echt haperde tijdens een telefoongesprek, heropstarten heeft het opgelost en sindsdien geen last meer van. zeer tevreden en wil niet meer terug nu

Verwijderd

Hallo, kan iemand mij begeleiden van het verrichten van een fast boot recovery? Heb inmiddels wel een tutorial gevonden op miui.com maar daar kom ik niet uit. Telefoon blijft hangen in reboot modus namelijk. Help! :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga de rom van Ivan toch maar eens proberen. Gebruiken jullie die ook?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 18:56 ]

• Vlizzjeffrey
SAiN ONeZ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:26:
Ik heb sinds kort ook een Mi3 en sinds gisteren een Chromecast, tijdje terug las ik van de wireless display functie van de Mi3, is dit te combineren met de CC om zo je phone te miroren?

found it: http://webtrickz.com/how-...-3-to-tv-with-chromecast/
is het je gelukt om het werkend te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Zou deze case goed zijn? Ziet er alleen niet echt mooi uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 21:29 ]

• Kwabbernoot
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 21:26:
Zou deze case goed zijn? Ziet er alleen niet echt mooi uit.
Ik denk dat dat zoiets is als deze, waarvan ik al een tijdje op zoek ben naar 'echte'/user-foto's. Heb zowel een Mofi als een Xiaomi flip case, maar kan er niet echt mee overweg. Mofi staat in de V&A, de xiaomi gebuik ik bij gebrek aan beter. Dat frame ziet er uit als een instant Mi4 update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Heb de spigen case voor mi3 en het is perfect... Echt zijn geld meer dan waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Kwabbernoot schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:28:
[...]

Ik denk dat dat zoiets is als deze, waarvan ik al een tijdje op zoek ben naar 'echte'/user-foto's. Heb zowel een Mofi als een Xiaomi flip case, maar kan er niet echt mee overweg. Mofi staat in de V&A, de xiaomi gebuik ik bij gebrek aan beter. Dat frame ziet er uit als een instant Mi4 update :D
wow echt een mooie hoesjes, kga er ook gelijk een paar van bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
Vlizzjeffrey schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:32:
[...]

wow echt een mooie hoesjes, kga er ook gelijk een paar van bestellen
Kun je foto's uploaden als ze binnen zijn? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noktai
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb mijn Mi3 helaas laten vallen vandaag, het scherm werkt nog wel, maar de digitizer niet meer :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0hUcwpG.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wZjumL7.png

Heb hier al een replacement screen gevonden.
http://www.xiaomishop.com...d-lcd-for-xiaomi-mi3.html

Maar ik heb geen idee hoe moeilijk het is om te vervangen. Iemand ervaring hiermee?
Heb ook nog een mailtje gestuurd naar ibuygou om te kijken of zij iets kunnen betekenen.

Ik ben ook nog totaal niet toe aan een nieuw toestel dus ik zou bijna weer een nieuwe mi3 willen kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kwabbernoot schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:28:
[...]

Erg mooie case, maar kan helaas niet bestellen. PayPal wordt niet geaccepteerd en heb geen creditcard. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Noktai schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:59:
Ik heb mijn Mi3 helaas laten vallen vandaag, het scherm werkt nog wel, maar de digitizer niet meer :(

[afbeelding]
[afbeelding]

Maar ik heb geen idee hoe moeilijk het is om te vervangen. Iemand ervaring hiermee?
Heb ook nog een mailtje gestuurd naar ibuygou om te kijken of zij iets kunnen betekenen.

Ik ben ook nog totaal niet toe aan een nieuw toestel dus ik zou bijna weer een nieuwe mi3 willen kopen 8)7
Ik heb nog wel een Mi3 64gb te koop voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Noktai schreef op zondag 28 september 2014 @ 00:59:

[afbeelding]
[afbeelding]

Hier kun je zien hoe het in elkaar zit.

http://en.miui.com/thread-7633-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte vraag: kun je met de Tegra 4 versie nu echt helemaal niks in NL of kan je nog wel op 2g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 14:07
Heb inmiddels verschillende roms geprobeerd, even kort samengevat:

AOSP 4.4.4 Stock Android for Mi 3 W/C:
Kale nexus achtige rom, geen gapps dus moet je los flashen. Performance is prima en geen gekke dingen/bugs tegen gekomen echter miste ik MIUI na een tijdje.

MIUI Official Team 4.9.26 (MIUI6), Developer ROM:Prima voorproefje van MIUI 6 echter wil ik niet iedere week een nieuwe update en er ontbreken nog wat zaken in MIUI 6 (is ook nog volop in ontwikkeling).

MIUI Weekly ROM Releases, xiaomi.eu:
Afgeleide van de developer roms met wat toevoegingen (bv. playstore) en inclusief Nederlandse vertalingen. Ook bij deze roms zoals de naam doet vermoeden weekly updates. Voor mij een rede om een andere rom op te zoeken.

MIUI Official Team KXDCNBF24.0 (V5), Stable/China:
De laatste stable eigenlijk altijd zonder problemen gedraaid echter met alle ontwikkelingen had ik toch de behoefde verschillende ROMS te proberen. Bij deze rom ook geen gapps. Deze zijn wel te installeren via MIUI store.

MIUI Official Team KXDMIBH32.0 (V5), Stable/Global:
Dit is de laatste stable ROM voor buiten china, voordelen gapps/play store standaard geïnstalleerd en geen chinese apps meegeleverd. Dit is dan ook mijn huidige rom, MIUI zonder iedere week updates. Heb zelf de Singapore versie geflasht aangezien hier ook een fastboot versie van is en je dan helemaal schoon kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
ik zit op aosp en ga niet meer terug denk ik :) performance boost is enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Law0070 schreef op maandag 29 september 2014 @ 22:36:
ik zit op aosp en ga niet meer terug denk ik :) performance boost is enorm
Volgens mij is alles beter dan de V6. Heb die er dit weekend opgezet, niets aangepast, en van gemiddeld 1.2 Gb vrij afgezakt naar max 650Mb vrij.

Toch maar eens naar een andere kijken of terug naar V5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:01:
Even een korte vraag: kun je met de Tegra 4 versie nu echt helemaal niks in NL of kan je nog wel op 2g?
Je kunt gewoon op 2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Vraagje ik wilde stock Android proberen maar als ik hem aan de PC aansluit zie ik geen SD kaart alleen mi3 oudere versies geprobeerd maar SD kaart blijft onzichtbaar op meerdere PC's getest iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
Paperbag24 schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:57:
Vraagje ik wilde stock Android proberen maar als ik hem aan de PC aansluit zie ik geen SD kaart alleen mi3 oudere versies geprobeerd maar SD kaart blijft onzichtbaar op meerdere PC's getest iemand een oplossing?
gewoon op mi3 klikken en dat is de SD kaart denk ik? ..

waarom hang je hem aan de pc om AOSP te proberen? is toch niet nodig? CWM recovery downloaden op je device samen met de AOSP rom en de Gapps en 1 na 1 flashen (na de CWM recovery de aosp rom flashen en daarna dalvik, cache en user data wipen)

daarna nog gapps flashen
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: Xiaomi Mi3 - Importeren, Levertijden en Prijzen
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken