Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:03:
[...]

Idd, in Nederland hadden Ziggo-users er ook problemen mee heb ik gelezen.
Machtiging --> Root toegang zie ik er bij beveiliging niet eens tussenstaan. Ik zal die ROM er maar best eens opzetten die je me eerder had gestuurd zeker? ( staat het er letterlijk zoals jij het beschrijft normaal ? )
Yup. Als je gaat flashen, wel weer even aandachtig mijn berichtje hierover goed lezen. Alleen ipv swipe data, dan voor wipe all kiezen. Wel doen dus gelijk na het flashen, anders ben je alle kwijt. Ook geen backup terugzetten van de huidige rom, anders kon je wel eens rare dingen zien gebeuren.
Ik wil overigens bij deze even een waarschuwing plaatsen, kan een hoop gezeur schelen.
Ik zou bij IBUYGOU aanraden om alleen maar met Dhl verzending te bestellen, want anders ga je goed nat.
31-5 een bestelling gedaan. Die is verstuurd per Philipine post (PH) staat tot op de dag van vandaag op prepare to send to destination country. Ik was 1 dag te laat met het aanmaken van een case bij Paypal, en aangezien ze bij Ibuygou ook niet gek zijn, zit ik nu met de gebakken peren. Eerste mailtje werd nog op gereageerd zo van:
But You are so lucky because your battery have been taken away.So much customers cant buy battery because shipping company will never receive sensitive parcel again. What a pity!
Met andere woorden, weg is pech. Sindsdien kan ik mail sturen met vragen wat ik wil, antwoord krijg ik niet meer.
Zo ver wat het woord "vertrouwen" daar waard is. Viel mij vies tegen, nu begin ik me dus ook af te vragen hoe zij met garantie om gaan springen.
[
Voor 65% gewijzigd door
starcopy op 30-07-2014 19:13
]