Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:51:
[...]

En de monk/ritualist teruggooien, dedicated heal skills, 500+ skills primairy/secondairy profession, échte MM pets, mwah.. komen we aardig einde.
Als ik echt iets niet mis, is het de healing of protecting monk (mijn monk was met name smiting). Noch die 500+ skills. En MM heb ik nooit leuk gevonden, zowel in 1 als 2 niet.

Wat ik wel mis is de mogelijkheid om mijn volledige balk met skillpoints vol te kunnen stoppen, ipv weapon-based skills. En als we al weapon-based skills moeten hebben, waarom kan ik de volgorde dan niet aanpassen? En waarom moet mijn healing skill op 6 staan en kan ik deze niet bijv. op 9 zetten?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

Ik heb heal aan middle mouse gebind :)

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Vluuks schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:47:
Haha de blauwe dorito. :P Wil ze er verder nog wat mee of was het echt een hebbeding? :P Voor guild missions enzo is het wel handig trouwens.
Nou af en toe commanden denk ik, geen idee wat ze precies wil :+ We hebben maar een kleine guild dus daar zal ze er niet veel aan hebben :p

Over WvW trouwens; gisteren kwam ik af en toe twee mensen tegen in WvW (van de vijandige server) en die heb ik tot 3 keer toe beiden doodgemaakt :+. Ze kregen me gewoon niet dood, geeft aan dat m'n tank build toch wel geslaagd is.

Wat betreft Guild Wars 1; ik mis wel enkele dingen hoor, maar aan de andere kant is GW2 wel een veel gevarieerder spel waar je lekker een beetje rond kan huppelen. Als ze WvW nog een goede update geven en de klasses iets meer uit elkaar trekken, ben ik heel tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Zijn er mensen die het spelen op een Mac? Is dit de moeite waard of echt te vol met bugs? De prijs is best wel betaalbaar en net leuke review gezien van Angry Joe en voor die prijs nu lijkt het enigzins een koopje. Zeker als het ook nog prima werkt op de Mac. Heb wel Bootcamp maar toch. Dat herstarten de hele tijd is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Ik speel het op een IMac en MBP 2011 onder OSx en op een ander systeem onder windows. Als je iets specifieker bent met wat je met Mac bedoelt kan ik je misschien wel vertellen wat je kan verwachten. Kijk anders de minimale specs na van guild wars en vergelijk het met je Mac.

Ben je van plan om onder Windows te spelen of OSX (gezien je bootcamp hebt)?

De OSx client is goed te bespelen. Ik ervaar niet veel meer bugs dan op de Windows clients. Je moet wel even je client goed configureren.

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
xTmPizzaMan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:21:
Ik speel het op een IMac en MBP 2011 onder OSx en op een ander systeem onder windows. Als je iets specifieker bent met wat je met Mac bedoelt kan ik je misschien wel vertellen wat je kan verwachten. Kijk anders de minimale specs na van guild wars en vergelijk het met je Mac.

Ben je van plan om onder Windows te spelen of OSX (gezien je bootcamp hebt)?

De OSx client is goed te bespelen. Ik ervaar niet veel meer bugs dan op de Windows clients. Je moet wel even je client goed configureren.
Ik bedoel dus inderdaad spelen onder OSX op de Mac. Aangezien het bericht bij Guild Wars 2 site was van er komt een beta client voor de Mac maar ik kan zo snel dus niet vinden dat er ook een non-beta client is, als in, gewoon een client die aangeeft dat het ook echt onder OSX werkt :)

Gezien de leeftijd van de game kan dit wel gedraaid worden op mijn 27" iMac. Als de client dus maar goed werkt zonder al te veel bugs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Het klopt dat er alleen een beta client is. Er is alleen een "non beta" client voor Windows. Dus het kan zijn als je problemen hebt onder OSx, je niet dezelfde support krijgt als onder Windows. Gelukkig dat je een iMac hebt want de spelprestaties vallen tegen onder een MBP uit 2011 met SSD.

Je kan problemen ervaren met de trading post.
Je kan problemen ervaren met frames per seconde.
Je kan problemen ervaren met wat glitches.

Gelukkig zijn voor de meeste problemen een workaround.

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
xTmPizzaMan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:56:
Het klopt dat er alleen een beta client is. Er is alleen een "non beta" client voor Windows. Dus het kan zijn als je problemen hebt onder OSx, je niet dezelfde support krijgt als onder Windows. Gelukkig dat je een iMac hebt want de spelprestaties vallen tegen onder een MBP uit 2011 met SSD.

Je kan problemen ervaren met de trading post.
Je kan problemen ervaren met frames per seconde.
Je kan problemen ervaren met wat glitches.

Gelukkig zijn voor de meeste problemen een workaround.
Ach de prestaties vallen op een Windows bak ook vies tegen. Als het echt druk is heb ik nogal last van framedrop en nee ik vind een 680GTX en I7 4820 niet echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:36
Vraag me af wat de eisen zijn voor 60 fps+ bij het verslaan van de wurm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverbleed
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-09-2014
orange.x schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:56:
Zijn er mensen die het spelen op een Mac? Is dit de moeite waard of echt te vol met bugs? De prijs is best wel betaalbaar en net leuke review gezien van Angry Joe en voor die prijs nu lijkt het enigzins een koopje. Zeker als het ook nog prima werkt op de Mac. Heb wel Bootcamp maar toch. Dat herstarten de hele tijd is ook niet alles.
Ik zou zeker aanraden om Bootcamp op je Mac te zetten als je daar bereid toe bent. Het verschil is enorm en ik ervaar geen enkel probleem. Op de Mac client haal ik medium en low graphics (eigenlijk altijd low anders crashte ik in LA), op Bootcamp haal ik alles op high.
Als je alleen de Mac Client gewend bent dan is het geen ramp, maar nu ik op Bootcamp heb gespeeld wil ik nooit meer terug xD _/-\o_

Ik heb het ook puur en alleen voor GW2 erop gezet. Voorheen gebruikte ik de computer alleen voor studie en werk, maar voor GW2 maak ik een uitzondering =D

[ Voor 10% gewijzigd door Silverbleed op 30-04-2014 22:53 ]

Voeg me toe op Guildwars2: Silverbleed.3169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Laatst online: 10:36
Is er ergens een actuele roadmap van wat anet nog gaat toevoegen? Of is dat top secret?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even m'n armor gerestyled. En een rugzak gekocht, ik ben helemaal klaar voor mijn kampeer vakantie!

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e343/LadyRhownyn/Diversen/GW2%20Screenshots/GoodCampingSpot_zps3beeb1bd.jpg

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Wat is dat voor backpack? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyr Rucksack

Ik had die Fortune Scraps nog steeds liggen. Wist maar niet wat ik er mee moest kopen (nog een roos of deze). Maar met de wardrobe was die keuze een stuk makkelijker, aangezien ik die roos al unlocked had.

Oh, het armour is een combinatie van (medium)
Strider's Tunic
Dualist Gloves
Viper's Leggings
Assassin's Boots

[ Voor 12% gewijzigd door Wailing_Banshee op 01-05-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SinergyX schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:51:
[...]

En de monk/ritualist teruggooien, dedicated heal skills, 500+ skills primairy/secondairy profession, échte MM pets, mwah.. komen we aardig einde.

Dus eigenlijk GW1, graphics van 2, opgelost :)

[...]

Door bovenstaande speel ik nu eerder GW1 dan 2, ligt hier al aardig tijdje stof te happen.
(heb ik geluk mijn CE te hebben verkocht :P)
:D ja toch geef mij de wereld van guildwars 2 (mischien iets groter) en dan alle bossen zoals in gw1 met hun elite skills , second professions , Springen met je character!! en wauw ik zou zeker nog fanatiek spelen als dat zo was.dus eigenlijk gw1 met de graphics van gw2 mappen niet instanced maar zoals in gw2 alle skills, GEEEN heroes en het was voor mij de perfecte game. Ik denk dat veel guildwars 1 spelers daar ook op hoopte. maar helaas |:(

Gw2 kan mij helaas ook niet meer boeien, soms log ik in om het te proberen maar ik log vaak na 20 minute al weer uit. vanavond maar weer een keer gw1 starten en misschien ff rondje fow rennen of solo UW met mn ritje :)

[ Voor 10% gewijzigd door Freakiebeakie op 01-05-2014 15:33 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Nee, wel 1 hero :) Soort van travel/combat companion, zoals NWO dit ook heeft. Die gewoon beetje z'n ding doet als je rondhuppelt door de wereld. In GW1 was het leuk om hele setup te bedenken met al je heroes, soort van 'hoe zo een imba team zijn'. Of juist exotisch, allemaal */beastmaster specs met een pet :P

Kijk soms nog wel eens op mn warrior of mesmer, maar is de lol er toch weer snel vanaf.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:23
Ik heb de Topicstart even een grafische update gegeven! Iemand enig idee hoe je afbeeldingen rechts in een tekst zet? :) En zijn er toevallig nog mensen die inhoudelijk iets toe kunnen voegen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Misschien bij de wapens per profession ook de onderwater wapens toevoegen? :) Is niet een heel groot deel maar wel volledig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timfoes
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-03 11:00
Eventueel een stel links naar handige sites met informatie/tools?
denk aan timers, builders en wiki's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-07-2022
Ik heb een ranger aangemaakt, maar lees nu op verschillende fora dat een ranger niet heel populair is. Slecht in zowel PVE als PVP. Hebben mensen hier ervaring mee? En met welke char hebben mensen beste ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
siempievk schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:50:
Ik heb een ranger aangemaakt, maar lees nu op verschillende fora dat een ranger niet heel populair is. Slecht in zowel PVE als PVP. Hebben mensen hier ervaring mee? En met welke char hebben mensen beste ervaring?
Ren er mee rond en doe je eigen mening op. Vind je het leuk om als ranger te spelen, wat boeit het dan wat anderen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
LOTG schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Ren er mee rond en doe je eigen mening op. Vind je het leuk om als ranger te spelen, wat boeit het dan wat anderen vinden?
Het speelt wel relax, maar ik wil niet straks op lvl 80 overal geweigerd worden omdat ik een ranger heb. Nu kan ik nog redelijk makkelijk een nieuwe maken. Vandaar mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverbleed
De grootste reden dat mensen een hekel hebben aan rangers is omdat velen niet begrijpen hoe hun pet werkt. Als de pet niet op passive staat, kan hij een heleboel enemies triggeren. Als je dan een fout maakt is het meteen eentje die kan zorgen voor een wipe in een dungeon.

In PvP vindt men een ranger gewoon irritant :P Het is een hel om die pet van je af te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
Silverbleed schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:24:
De grootste reden dat mensen een hekel hebben aan rangers is omdat velen niet begrijpen hoe hun pet werkt. Als de pet niet op passive staat, kan hij een heleboel enemies triggeren. Als je dan een fout maakt is het meteen eentje die kan zorgen voor een wipe in een dungeon.

In PvP vindt men een ranger gewoon irritant :P Het is een hel om die pet van je af te schudden.
Dat klinkt allemaal al wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

siempievk schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:54:
[...]

Het speelt wel relax, maar ik wil niet straks op lvl 80 overal geweigerd worden omdat ik een ranger heb. Nu kan ik nog redelijk makkelijk een nieuwe maken. Vandaar mijn vraag...
zoals silver ook al zei is de pet van een ranger niet erg handig, je moet als je echt goed wil spelen met een ranger dat beest goed in de gaten houden en eventueel zelf handelen om te voorkomen dat hij iets stoms doet. vaak genoeg gezien dat een pet de hele tiefus zooi agroed en zelf binnen 3 sec sterft :D ik vind een ranger opzich wel sterk in pve.

zorg gewoon dat je wel de juiste pets klaar heb staan voor bepaalde situaties.

solo is een tank (beer) pet leuk , bij boss fights een ranged enz.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:55:
[...]

zoals silver ook al zei is de pet van een ranger niet erg handig, je moet als je echt goed wil spelen met een ranger dat beest goed in de gaten houden en eventueel zelf handelen om te voorkomen dat hij iets stoms doet. vaak genoeg gezien dat een pet de hele tiefus zooi agroed en zelf binnen 3 sec sterft :D ik vind een ranger opzich wel sterk in pve.

zorg gewoon dat je wel de juiste pets klaar heb staan voor bepaalde situaties.

solo is een tank (beer) pet leuk , bij boss fights een ranged enz.
Spelen als beer ranger gaat z'n populariteit nou niet echt vergroten! Beer ranger is nu juist de reden voor de slechte naam! Levelen met een beer is op zich best wel een goed idee, maar gebruik ook andere pets. In dungeons/boss fights pet wisselen afhankelijk van de situatie.

/start rant
Helaas is het waar dat de AI van pets nog steeds niet ideaal is. Maar de meeste niet Ranger spelende noobs in deze game hebben niet door dat er al een hoop verbeterd is. Mesmer clones en Necro pets zijn ook niet altijd het toonbeeld van intelligentie. Sommige min/max-ers die GW2 spelen om alles zo snel mogelijk kapot maken zullen je als Ranger ook niet pruimen. Want een Ranger past niet in de speed clearing van dungeons. Het is wel zo dat het aantal keren dat mijn Ranger de show moest redden in zo'n speedrun niet meer op de vingers van één hand te tellen zijn. Normaal vermijd ik dat soort runs, maar iedereen maakt wel eens een foutje. Zelfs in onze guild heb je er een aantal tussen lopen die liever speed runnen dan lol hebben.
/einde rant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempievk
Ik ga gewoon door tot lvl 80 en maak daarna gewoon een alt ernaast. lvlen in gw2 gaat wat dat betreft snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ranger met spotter + traited frost spirit is wel lekker om mee te hebben in de dungeon, maar het probleem is dat sword mh je beste damage source is en die AA chain is super vaag soms, dus als je je dodges perfect moet timen (bv kohler/subject alpha) is dat lastiger omdat die chain niet zo goed te onderbreken is. Maar als iemand dat echt goed kan hoeft een ranger je damage echt niet naar beneden te halen. Heb ze wel mee gehad in speed runs en dat ging prima, zolang diegene echt maar weet wat ie doet (lees: niet met longbow op 300 range gaat aanvallen en z'n beer overal heen laat rennen) en idd ook de juiste pets pakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vluuks schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 17:03:
Ranger met spotter + traited frost spirit is wel lekker om mee te hebben in de dungeon, maar het probleem is dat sword mh je beste damage source is en die AA chain is super vaag soms, dus als je je dodges perfect moet timen (bv kohler/subject alpha) is dat lastiger omdat die chain niet zo goed te onderbreken is. Maar als iemand dat echt goed kan hoeft een ranger je damage echt niet naar beneden te halen. Heb ze wel mee gehad in speed runs en dat ging prima, zolang diegene echt maar weet wat ie doet (lees: niet met longbow op 300 range gaat aanvallen en z'n beer overal heen laat rennen) en idd ook de juiste pets pakt. :P
Ik pak juist m'n longbow als ik afstand wil hebben... Anders geef mij m'n axe + torch maar!

Misschien moet ik het zwaard nog maar weer eens een kans geven op 1 van m'n andere rangers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:45
Condition damage ranger is ziek sterk. Je kunt in je eentje makkelijk champs solo doen en in dungeon zullen ze Je haten want je damage output is verschrikkelijk hoog en daar door pak je continu agro van de boss. Want je doet solo 25 stacks bleed + poison +burning. In pvp is het ook leuk om tanks dood te zien bloeden want bleed negeert thougness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ja, theoretisch gezien wel alleen heb je met je andere party members binnen no time de cap van 25 bereikt waardoor je damage drastisch wordt verlaagd, omdat nieuwe stacks van andere mensen jouw sterkere stacks overwriten. Plus aggro werkt bij mijn weten niet zo simpel in GW2. :P

In PvP zijn conditions inderdaad wel heel sterk, maar in PvE is het door de cap gewoon heel vervelend dat de uiteindelijke damage van condi builds veel minder is dan de potentiële damage.

[ Voor 25% gewijzigd door Vluuks op 03-05-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
Iemand nog tips om karma te farmen?
We zijn nu blauw in EOTM.. En karma daarmee is enorm traag (15k/uur).
Champ trains lijkt me ook niet echt bepaald handig meer tegenwoordig door die megaservers.

Beetje zonde dat ik een maandje terug 1mil+ heb weggegooit aan bags.
Moet alleen nog T6 & Mystic Clovers voor mn Legendary..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
Vluuks schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 18:24:
Ja, theoretisch gezien wel alleen heb je met je andere party members binnen no time de cap van 25 bereikt waardoor je damage drastisch wordt verlaagd, omdat nieuwe stacks van andere mensen jouw sterkere stacks overwriten. Plus aggro werkt bij mijn weten niet zo simpel in GW2. :P

In PvP zijn conditions inderdaad wel heel sterk, maar in PvE is het door de cap gewoon heel vervelend dat de uiteindelijke damage van condi builds veel minder is dan de potentiële damage.
Solo pve werkt heel goed. Alleen niet met grote pve zoals living story maar dungeons is nog best goed te doen.

Ben zelf nu heel veel aan het pvp'en met 2 andere maten best lache om samen plus 2 vreende flink te stompen. Alleen systeem moet wel beter want opgegeven moment begon de match terwijl het 3vs5 was dus daar ging onze winning streak :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 23:47
De matchmaking moet sowieso beter. Sinds de feature patch kom ik in tPvP vaak gewoon tegen sPvP pugs. Wel lekker makkelijk, niet zo uitdagend. En als ik even sPvP kom ik ook erg veel tegen R80 tPvP groepen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Tuurlijk, het werkt wel maar echt optimaal zal het niet zijn in dungeons omdat pure raw damage gewoon nog steeds de voorkeur heeft als je het snel wilt doen. Voor solo PvE zijn conditions heerlijk, ook met mijn Necro was dat een groot succes, Epidemic, woehoe!

In PvP is het inderdaad heel stom, die matchmaking mag sowieso wel beter want ik kwam op een gegeven moment echt met level 60 mensen ofzo (pre patch) terwijl ik nog geen 30 was dus dat was echt wel een heeeel groot verschil. Niet leuk voor hen, niet leuk voor mij. Ook matches die starten met minder dan 5 mensen slaan nergens op, als vanaf het begin al duidelijk is dat een speler niet komt, dan zou je gewoon weer terug de queue in moeten eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

Zo de eerste legendary is een feit.

Heb hem nog niet gebruikt, want zit te denken om deze te verkopen, zodat ik de Frostfang kan kopen of wellicht The juggernaut

Twijfels, twijfels, twijfels......

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverbleed
Gefeliciteerd Bouli :3

Ik weet niet of ik nog een legendary wil. Op zich lijkt het me wel leuk, maar het is zoveel werk. Dus ik denk dat ik gewoon mijn T6 stacks voortaan bewaar en als ik een redelijke collectie heb overweeg ik misschien nog een (of spontaan een precursor krijg maar dat betwijfel ik). Bifrost ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Silverbleed op 11-05-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Hehe, ja zo dacht ik ook, maar toen ik een flinke verzameling gold had.... toch maar een precursor gekocht, had alle stacks al vol en allen characters zijn maxxed gegeared en heb nog tonnen aan dungeon en wvw tokens over, dus ja wat moet je met je gold?

Heb overigens uiteindelijk de Incinator verkocht en de Frostfang gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Gold kan je doneren bij mij ;)

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bouli schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:44:
Hehe, ja zo dacht ik ook, maar toen ik een flinke verzameling gold had.... toch maar een precursor gekocht, had alle stacks al vol en allen characters zijn maxxed gegeared en heb nog tonnen aan dungeon en wvw tokens over, dus ja wat moet je met je gold?

Heb overigens uiteindelijk de Incinator verkocht en de Frostfang gekocht
Ik had het grootste probleem met de fine T6 crafting materialen... Ik heb niet zoveel met dungeons... Nu met die ascended crafting zou het voor mij wel een stukje makkelijker zijn, omdat ik daar niet zo'n behoefte aan heb. En wel stacks met lower level crafting materialen heb... Die zou ik dus kunnen omzetten naar goud en dan kan ik mijn T6 materialen kopen. Als ik ooit zou beginnen aan een tweede legendary... Het probleem daarvan is dat ik Arah zou moeten doen (ik kreeg daags na het afronden van m'n legendary (Frenzy) The Hunter van Zomorros...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gisteren nog fijn aangeklooid in WvW! Waar we netjes Wildcreek opgebouwd en verdedigd hebben. Je merkt toch wel dat het zin heeft om een fort te upgraden en er AC's en dergelijke te plaatsen. Jammer dat er in de praktijk weinig van komt, er zijn niet veel spelers die die manier van spelen toepassen.

Maar goed, zo heel fanatiek speel ik zelf niet. Dus nog maar eens zien of Wildcreek nog steeds van ons is aan het einde van de week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:40
Man wat is CoF path 3 lastig op een gegeven moment een stuk dat je een stuk of wat elites tegelijk en achter elkaar aan moet doen. Is na X aantal pogingen nog steeds niet gelukt. Iemand nog tips?

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Wailing_Banshee schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:34:
[...]

Ik had het grootste probleem met de fine T6 crafting materialen... Ik heb niet zoveel met dungeons... Nu met die ascended crafting zou het voor mij wel een stukje makkelijker zijn, omdat ik daar niet zo'n behoefte aan heb. En wel stacks met lower level crafting materialen heb... Die zou ik dus kunnen omzetten naar goud en dan kan ik mijn T6 materialen kopen. Als ik ooit zou beginnen aan een tweede legendary... Het probleem daarvan is dat ik Arah zou moeten doen (ik kreeg daags na het afronden van m'n legendary (Frenzy) The Hunter van Zomorros...)
Ah netjes. Arah is wel een langdradige dungeon om te doen, ik heb er niet zoveel moeite mee, maar het kan soms lang duren.

Ik heb nog nooit een precursor drop gehad, ook niet met veelvuldig gokken in de mystic toilet. Daarom verzamel ik lekker gold, dan kan ik kopen wat ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

ocwil schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:10:
Man wat is CoF path 3 lastig op een gegeven moment een stuk dat je een stuk of wat elites tegelijk en achter elkaar aan moet doen. Is na X aantal pogingen nog steeds niet gelukt. Iemand nog tips?
Warrios/Guards in je party meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Hmm oftewel we zullen moeten terug vallen op trinity force met 2 tanks, 1 healer en 2 rdps :P

[ Voor 11% gewijzigd door ocwil op 12-05-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Nee, eigenlijk gewoon 5x keiharde DPS. :P Guardian heeft genoeg innate support in principe, dus daarmee zou het moeten lukken.

[ Voor 60% gewijzigd door Vluuks op 12-05-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bouli schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:30:
[...]
Ik heb nog nooit een precursor drop gehad, ook niet met veelvuldig gokken in de mystic toilet. Daarom verzamel ik lekker gold, dan kan ik kopen wat ik wil ;)
Het was ook m'n eerste. (de precursor Rage heb ik van de TP gehaald). En toevallig was het The Hunt die ik als precursor mooier vind dan de legendary The Predator.... Zag hem anderhalf jaar geleden in de PvP locker. En kwam er toen achter dat het een precursor was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Wat is er met al die PVP gebeuren, sommige commanders 'vluchten' als ze tegenstanders tegenkomen :S Heb idee dat groep pvp alleen voor train gaan en niet PVP battles. Laatst liepen we gewoon door enemy groep heen (of ze door ons heenliepen) beetje hier en daar hits geven en dat was het. :S
Of was het dat bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zandhaas schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:45:
Wat is er met al die PVP gebeuren, sommige commanders 'vluchten' als ze tegenstanders tegenkomen :S Heb idee dat groep pvp alleen voor train gaan en niet PVP battles. Laatst liepen we gewoon door enemy groep heen (of ze door ons heenliepen) beetje hier en daar hits geven en dat was het. :S
Of was het dat bedoeling?
Je bedoelt neem ik aan WvW? Was dat in Edge of the Mist (nieuwste map)? Die map lijkt alleen maar gebruikt te worden om tokens, karma en exp te farmen. Join een zerg, ren naar een objective, capture het en run naar de volgende objective. (Wat een heerlijk Nederlandse zin was dit :) ). Als alle drie de servers dit doen kun je mooi in een cirkeltje achter elkaar aanhollen en krijg je het meeste resultaat uit je tijd. Saai, maar waar. Ik hou dan ook niet van deze map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Het was inderdaad Edge of the Mist. Dus het is een zakvullende map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Wij gaan met de guild juist altijd op zoek naar enemy zergs om te slachten als we in EotM zitten, ik haat het als commanders een confrontatie vermijden. Maar inderdaad het wordt gebruikt als een karma-train-map jammer genoeg.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Dat was idd EotM. Ik vind het wel best als de commander de gevechten vermijdt, als je niet het geluk hebt dat je in de grootste zerg zit word je namelijk constant afgeslacht. :P EotM is een bij elkaar geraapt zooitje met kei veel upleveled mensen of niet WvW specced mensen dus echt tactiek is er ook niet te vinden. Vind het irritanter als een commander perse wil vechten terwijl we echt al 3x gewiped waren... Maar nee het is niet echt leuk ofzo, maar wel handig om XP te farmen of de tournament achievements. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Vluuks op 14-05-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
Speel deze game al een tijdje niet meer maar wat heb ik genoten van de WvWvW. Was echt een hele leuke form van PvP. Juist met een klein groepje vrienden beetje sneaky supply deps overnemen en een verdwaalde enemy het zwijgen opleggen. De grote zerg gevechten voelde wel epic maar toch heb ik me meer vermaakt met de kleine groepen

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Ik ben recent juist weer begonnen met spelen. had weer es zin om een MMORPG te spelen met dungeons en zo. /age ondertussen alweer anderhalve maand verder :P
PvP zal ik binnenkort weer es proberen ben ik nooit zo fan van geweest in MMORPG's voor pvp speel ik liever iets van lol of een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Laatst online: 24-02-2023
Weer opnieuw geinstalleerd, speel op shiv's peek ofzoiets ben pas lvl 38 rogue dus nog ff wat grinden en doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverbleed
Ik ben best wel benieuwd naar dinsdag. Zephyr Sanctum is iets anders qua uiterlijk, ben benieuwd of er iets anders zal zijn in de Crown Pavilion, of we nieuwe Gauntlets krijgen of dezelfde (en zelfde mini of nieuwe), maar vooral de hints voor het volgende seizoen. Ik las op twitter dat er hints waren verwerkt in komende patch over het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Ik vind het behoorlijk rustig op de GW2 news en announcements page. Ik krijg amper het gevoel dat ze aan nieuwe content werken.. Maar goed het event van Zephyr komt weer terug. Misschien krijgen we wel te horen dat LA die weer opgebouwd wordt. Ik ben benieuwd of de Zephyr Rucksack Skin terug komt.

Gisteren mijn engy naar lvl 80 gebracht. Ik ga hem voornamelijk in PvE gebruiken. Wat raden jullie aan? Condition damage of Power Crit? Ik heb nu een bomber/granate en soms een bomber/flamethrower build.

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, ben nog aan het stoeien met mijn engineer... Ze is nu lvl35 en is net Rata Sum uit (tot lvl32 ofzo met een scroll en wat crafting gedaan...)

Ik ben ook benieuwd wat de update gaat brengen, maar met name hoe lang het gaat duren voordat we een nieuwe update gaan krijgen... Ik heb nu nog 1 1/2 week en dan ga ik 3 1/2 week op vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
[b]xTmPizzaMan schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:04:
Gisteren mijn engy naar lvl 80 gebracht. Ik ga hem voornamelijk in PvE gebruiken. Wat raden jullie aan? Condition damage of Power Crit? Ik heb nu een bomber/granate en soms een bomber/flamethrower build.
Wat mijn ervaring tot nu toe is dat ze schreeuwen om berserker stat's (power, crit)
Maar ik zelf ga liever voor een klein beetje survivability erbij anders ben je in 2 klappen neer XD.

En wat ook heel belangrijk is, condition removal.

Voor de rest maakt het niet veel uit maar goed ik ben geen pro dus pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverbleed
xTmPizzaMan schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:04:
Ik vind het behoorlijk rustig op de GW2 news en announcements page. Ik krijg amper het gevoel dat ze aan nieuwe content werken.. Maar goed het event van Zephyr komt weer terug. Misschien krijgen we wel te horen dat LA die weer opgebouwd wordt. Ik ben benieuwd of de Zephyr Rucksack Skin terug komt.

Puur door China gok ik. Zelf roepen ze het in elk geval wel steeds dat het door China's release komt. Snap ik ergens ook wel, zag dit dan ook wel aankomen, en ze hebben er ook voor gewaarschuwd. Ik heb deze afgelopen weken mijn ele geleveled, dus ben wel steeds bezig geweest.

Van een engi weet ik niet helaas, ik ken ze niet echt. Ik kijk meestal op youtube enzo voor filmpjes inclusief uitleg en argumenten waarom de build goed is. Heb je meteen uitleg wat je build ook echt doet.

@Wailing_Banshee: Morgen is een nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silverbleed schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:54:
[...]
@Wailing_Banshee: Morgen is een nieuwe patch.
Ja, de Zephyrs zijn terug en ook Queen Jennah gooit alles weer open. Maar ik bedoel eigenlijk de start van LS Deel 2. Van mij mogen de Zephyrs een maand blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Zo'n miniature is dat eenmalig of kun je die later weer terug in je collectebles terug stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ocwil schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:26:
Zo'n miniature is dat eenmalig of kun je die later weer terug in je collectebles terug stoppen?
Die kun je gewoon weer in je collectables terug stoppen. En er met een ander character ook weer uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
ok cool dan ga ik vanavond(rest van de week) tijdens deze event met een mini queen Jennah rondlopen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe patch is daar ... en ik ben onder de indruk! Er zit veel meer in dan ik had verwacht.

Een paar hoogtepunten:
  • Zowel de Festival of the Four Winds als de The Crown Pavilion/The Queen's Gauntlet heeft nieuwe content gekregen.
  • Er wordt een begin gemaakt met de opbouw van LA en de meeste services zijn daar weer naar toe verhuisd.
  • Een aantal van de Adapt Trait Unlocks voor nieuwe karakters zijn aangepast. ArenaNet heeft dus geluisterd naar ons commentaar.
  • En als klapstuk Champion events in de starter areas zijn aangepast naar Veteran/Elite. Het einde van de Queensdale champion train!
Ik ben echt verbaasd. Nu maar hopen dat er niet alleen maar geklaagd gaat worden over de dood van de Queensdale Champion Train :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:45:
Nieuwe patch is daar ... en ik ben onder de indruk! Er zit veel meer in dan ik had verwacht.
ik was het wachten om 21:30 zat :P
Ik ben echt verbaasd. Nu maar hopen dat er niet alleen maar geklaagd gaat worden over de dood van de Queensdale Champion Train :)
Oh, nu gaat het forum natuurlijk uitbarsten, tijd om te gaan genieten daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli

Bouli

9000 rpm

Je kon beter lvl 80 vijanden farmen dan champignons, kreeg daar veel consistenter betere loot van, dan die champignon trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb het nooit gedaan, maar misschien makkelijk voor die champion dailies/monthlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:30:
Ik heb het nooit gedaan, maar misschien makkelijk voor die champion dailies/monthlies?
Ik deed alleen soms een ronde of 2 als ik champs wilde voor de monthly. Maar dan ging het mij eigenlijk nog steeds alleen om de events... En die zijn er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me alleen af wat ze willen bereiken met het weghalen van die champ-trains. Ik deed het zelf nooit dus voor mij persoonlijk maakt het niets uit maar gaat het ze echt puur erom om die begin-mappen wat ' schoner' te krijgen zoals ze het stellen of willen ze eigenlijk zulk soort grinden in totaal tegen gaan.

In dat laatste geval lijkt me dat ze nu meer de symptomen bestrijden. Dan kunnen ze veel beter al die generieke loot verminderen en juist meer zorgen voor wat specifiekere drops en ook wat meer van zulke drops in de wereld (dus op veel plaatsen) zodat mensen ook echt direct daar naartoe kunnen werken.

Nu is goud namelijk voor zo veel dingen nodig dat mensen vaak niet eens een andere keus hebben dan gold grinden. Haal je de champ-trains op de ene plaats weg dan gaan ze het op de andere plaats doen of gaan ze andere manieren zoeken om te grinden.

Al is het probleem natuurlijk dat de echte oplossing een probleem is voor hun cash-shop want mede het feit dat veel items daar in zitten zorgt juist ervoor dat goud zo belangrijk is plus dat het voor gem-sales natuurlijk ook goed is als goud ergbelangrijk is. Alleen vanuit perspectief van GW2 als game is het natuurlijk wat minder en krijg je zulke gold-grind.

Ik ben dus benieuwd of het ze echt er puur om ging om ze uit die begin-gebieden te krijgen (dan zou dit wel moeten werken) of dat ze eigenlijk die hele grind aan willen pakken en we later dus ook op andere plaatsen de mogelijkheid voor champ-trains zien verdwijnen. Dan denk ik alleen niet dat dit de oplossing is.

Verder ben ik wel benieuwd naar LS S2 (hopelijk niet meer allemaal tijdelijk spul) maar liever nog zie ik gewoon een mooie expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Devata schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:37:
Ik ben dus benieuwd of ze het echt er puur om ging om ze uit die begin-gebieden te krijgen (dan zou dit wel moeten werken) of dat ze eigenlijk die hele grind aan willen pakken en we later dus ook op andere plaatsen de mogelijkheid voor champ-trains zien verdwijnen. Dan denk ik alleen niet dat dit de oplossing is.
Gezien het feit dat alleen maar de 0-15 gebieden genoemd zijn, denk ik dat eerste.

Waarom was Queensdale zo populair? Omdat het zo makkelijk is. En je kunt het ook niet moeilijker maken, want een character wat er werkelijk thuis hoort (omdat hij nog onder level 15 is) moet ze ook kunnen doen.

Ik vind het in ieder geval een goede actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn twijfels bij de motivatie die ArenaNet geeft voor het aanpassen van de level van de events in de 1 - 15 gebieden. De wijziging zou zijn gemaakt om er zeker van te zijn dat nieuwe spelers zich richten op het leren van de kern van de game. (waardeloze vertaling van: This change is being made to ensure new players focus on learning the core game experience) Hoe vaker ik deze zin lees hoe minder ik de zin begrijp. Volgens mij zijn de champion events een wezenlijk onderdeel van GW2. De meeste events in de startgebieden zijn nu niet zo moeilijk dat ze nieuwe spelers de fijnere kneepjes van het spel zullen bijbrengen. Hoe gaan nieuwe spelers leren dat je niet solo een champion moet aanvallen? En dat dodgen in deze game belangrijk is? Dat samenwerken met andere spelers een meerwaarde heeft?

Wat anders: Ik heb gisteren heel wat uren gespeeld (vrije dag :) ) en mijn mening over de patch is wat veranderd. Labyrinthine Cliffs vind ik goed. De nieuwe events zijn leuk. Het was leuk om als Dolyak te rennen en dat zal het ook nog wel een paar dagen blijven. De Charged Crystals event is ook leuk en heeft genoeg afwisseling in waar die crystals zijn. Ik vond vorig jaar het zoeken naar 40 crystals al fantastisch en dat is dit jaar niet anders. De Cliffs zijn voor mij top (ook qua map design!)
De Crown Pavilion is een ander verhaal. Boss Blitz is een zerk drama :'( Ik begrijp dat ArenaNet wil dat de community beter samenwerkt in grote open wereld events, maar daar zullen ze dan wel iets meer voor moeten doen in het design van de events. Gisteravond was de Boss Blitz één groot drama op de server waar ik speelde. Gelukkig heb ik de 6 bosses gekild dus nu nog een paar van de kill 50 vijanden achievements halen en ik hoef hier niet meer terug te komen.
Dat de Gauntlet Achievements weer zijn teruggekomen is een goede zaak. Maar vorig jaar heb ik al ontdekt dat die niet echt voor mij zijn. Misschien dat ik er dit jaar nog een paar kan halen.

Ik blijf aangenaam verrast over de inhoud van deze patch, maar het Crown Pavilion deel vind ik niet geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:05:
Ik heb mijn twijfels bij de motivatie die ArenaNet geeft voor het aanpassen van de level van de events in de 1 - 15 gebieden. De wijziging zou zijn gemaakt om er zeker van te zijn dat nieuwe spelers zich richten op het leren van de kern van de game. (waardeloze vertaling van: This change is being made to ensure new players focus on learning the core game experience) Hoe vaker ik deze zin lees hoe minder ik de zin begrijp. Volgens mij zijn de champion events een wezenlijk onderdeel van GW2. De meeste events in de startgebieden zijn nu niet zo moeilijk dat ze nieuwe spelers de fijnere kneepjes van het spel zullen bijbrengen. Hoe gaan nieuwe spelers leren dat je niet solo een champion moet aanvallen? En dat dodgen in deze game belangrijk is? Dat samenwerken met andere spelers een meerwaarde heeft?
Ik denk juist door het verwijderen van de champion events in de starter areas hier veel aan kan bijdragen.

Hiervoor: Ik ben een lvl10, ik sluit me aan bij een champain train zerg in Queensdale, hoef nooit de dodgen en geen idee wat er eigenlijk gebeurt als ik hem alleen aanval. Ik level tot 80 hier, want ik verdien veel goud! Ik kom m'n eerste "echte" champion tegen als lvl80 en faal natuurlijk vreselijk (want er is geen zerg en ik heb alleen een vriend meegenomen)

Nu: ik ben een lvl10, doe events in Queensdale, heb hier en daar wat hulp, maar geen zerg. Ik level langzaam aan tot 80, door te dodgen en slim spelen beperk ik mijn schade. Dan kom ik m'n eerste "echte" champion tegen in mijn 15-30 gebied, weet hoe ik moet dodgen en dat het misschien verstandig is om er een paar mensen bij te halen voordat ik er tegenin ga.
Wat anders: Ik heb gisteren heel wat uren gespeeld (vrije dag :) ) en mijn mening over de patch is wat veranderd. Labyrinthine Cliffs vind ik goed. De nieuwe events zijn leuk. Het was leuk om als Dolyak te rennen en dat zal het ook nog wel een paar dagen blijven. De Charged Crystals event is ook leuk en heeft genoeg afwisseling in waar die crystals zijn. Ik vond vorig jaar het zoeken naar 40 crystals al fantastisch en dat is dit jaar niet anders. De Cliffs zijn voor mij top (ook qua map design!)
De Crown Pavilion is een ander verhaal. Boss Blitz is een zerk drama :'( Ik begrijp dat ArenaNet wil dat de community beter samenwerkt in grote open wereld events, maar daar zullen ze dan wel iets meer voor moeten doen in het design van de events. Gisteravond was de Boss Blitz één groot drama op de server waar ik speelde. Gelukkig heb ik de 6 bosses gekild dus nu nog een paar van de kill 50 vijanden achievements halen en ik hoef hier niet meer terug te komen.
Dat de Gauntlet Achievements weer zijn teruggekomen is een goede zaak. Maar vorig jaar heb ik al ontdekt dat die niet echt voor mij zijn. Misschien dat ik er dit jaar nog een paar kan halen.

Ik blijf aangenaam verrast over de inhoud van deze patch, maar het Crown Pavilion deel vind ik niet geslaagd.
Ik zie er ook tegenop om die Crown Pavilion te doen. Ik twijfel echt of ik er heen ga.... De Cliffs vind ik gaaf, al is het alleen maar om naar boven te springen, vliegen en klauteren om dan weer naar beneden te springen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:31:
[...]

Ik denk juist door het verwijderen van de champion events in de starter areas hier veel aan kan bijdragen.

Hiervoor: Ik ben een lvl10, ik sluit me aan bij een champain train zerg in Queensdale, hoef nooit de dodgen en geen idee wat er eigenlijk gebeurt als ik hem alleen aanval. Ik level tot 80 hier, want ik verdien veel goud! Ik kom m'n eerste "echte" champion tegen als lvl80 en faal natuurlijk vreselijk (want er is geen zerg en ik heb alleen een vriend meegenomen)

Nu: ik ben een lvl10, doe events in Queensdale, heb hier en daar wat hulp, maar geen zerg. Ik level langzaam aan tot 80, door te dodgen en slim spelen beperk ik mijn schade. Dan kom ik m'n eerste "echte" champion tegen in mijn 15-30 gebied, weet hoe ik moet dodgen en dat het misschien verstandig is om er een paar mensen bij te halen voordat ik er tegenin ga.
Ik zie jouw punt. Als ze de Champions in de startgebieden hebben vervangen door Elites dan kan deze wijziging goed uitpakken. Ik denk niet dat Veterans moeilijk genoeg zijn om een echte uitdaging te betekenen. Nu zijn mijn recente ervaringen met het levelen van een nieuw character natuurlijk niet echt representatief. 20 maanden ervaring, level 20 scroll, al vier karakters op 80; ik weet ondertussen wel wat ik doe :)
Veel spellen hebben een soort van tutorial gebied om nieuwe spelers de basis te leren. ArenaNet wil dit niet en moet dus andere manieren vinden om toch een nooby vriendelijk gebied te creëren. Ik vraag me wel af of ze de champion train niet op een andere manier hadden kunnen verwijderen uit de startgebieden. Bijvoorbeeld door de loot van champions in deze gebieden niet afhankelijk te maken van de player level, maar van de area level. Dat neemt loot weg als reden om de train te doen. Het doet alleen niets aan het snel halen door ervaren spelers van de Monhtly Champion Achievement via de train.
[...]

Ik zie er ook tegenop om die Crown Pavilion te doen. Ik twijfel echt of ik er heen ga.... De Cliffs vind ik gaaf, al is het alleen maar om naar boven te springen, vliegen en klauteren om dan weer naar beneden te springen :D
De Cliffs zijn echt fantastisch. Het was al mijn favoriete gebied voor een festival vorig jaar en dit jaar is het nog steeds leuk.
Ik wil je wel aanraden om minstens één keer naar de Crown Pavilion te gaan. Het gebied van de Boss Blitz is best leuk, op een vrij klein oppervlak een grote verscheidenheid aan landschappen en mobs. En met een zerg zijn de 6 boss achievements in één poging te halen. Dat is 44% van de meta achievement. De Gauntlet is een mooie mogelijkheid om eens te kijken of je in staat bent om één boss een beetje snel te verslaan. En die van de eerste level zijn voor de meeste spelers wel te doen. Ik ga zeker proberen om de eerste vier te verslaan met al mijn level 80 karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al m'n lvl80 characters gaat het zeker niet worden, daar heb ik gewoonweg niet genoeg tijd voor :P (ik heb er nu 12) Ik zal al blij zijn als ik de meta voor Cliffs haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:40:
Al m'n lvl80 characters gaat het zeker niet worden, daar heb ik gewoonweg niet genoeg tijd voor :P (ik heb er nu 12) Ik zal al blij zijn als ik de meta voor Cliffs haal...
Je bedoelt de meta voor de Festival of the Four Winds? Volgens mij kun in de Cliffs maar 7 achievements halen voor de meta (inclusief de Crate Consumer). Voor de story krijg je er één, dus je hebt er toch minstens 6 van de Crown Pavilion nodig. De 6 bosses zijn het makkelijkst te halen.

Ik heb maar 4 lvl 80 karakters dus ik kan een heel eind komen met de eerste 4 Gauntlet bosses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:50:
[...]

Je bedoelt de meta voor de Festival of the Four Winds? Volgens mij kun in de Cliffs maar 7 achievements halen voor de meta (inclusief de Crate Consumer). Voor de story krijg je er één, dus je hebt er toch minstens 6 van de Crown Pavilion nodig. De 6 bosses zijn het makkelijkst te halen.

Ik heb maar 4 lvl 80 karakters dus ik kan een heel eind komen met de eerste 4 Gauntlet bosses :)
Er zijn twee nieuwe categorieen in de achievement lijst. De ene is puur voor de Gauntlet en de andere is is voor de combinatie (inderdaad). Ik bedoel dus degene die een combi is. En gezien mijn tijd nogal beperkt is, zal ik al blij zijn als ik deze haal, aangezien ik niet zo heel veel zin in die Gauntlet heb (en dus eerder geneigd zal zijn om verder te gaan met de voorbereidingen voor de vakantie :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverbleed
Mijn elementalist is eindelijk level 80! Heb haar meteen een make over gegeven met de nieuwe faces.
Ben heel blij dat ik weer een ele heb. De vorige heb ik weggegooid (zielloze human, heb ik al), maar misschien had ik haar beter kunnen houden tot deze 80 was haha.
screenies; [x] [x]

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5313/14245948524_e8f4a0ebe8_z.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Silverbleed op 22-05-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:59:
[...]

Er zijn twee nieuwe categorieen in de achievement lijst. De ene is puur voor de Gauntlet en de andere is is voor de combinatie (inderdaad). Ik bedoel dus degene die een combi is. En gezien mijn tijd nogal beperkt is, zal ik al blij zijn als ik deze haal, aangezien ik niet zo heel veel zin in die Gauntlet heb (en dus eerder geneigd zal zijn om verder te gaan met de voorbereidingen voor de vakantie :D)
Ik ben in 1 avond tot 14/14 gekomen, vooral door me een uurtje lang aan te sluiten bij de zerg in het Crown Pavillion. Iedere boss 1x gemold (6 achievements), 50 van iedere mob gemold (6 achievements, laatste stukjes met wat guildies gefarmd, zo gebeurd), Welcome Party in LA en Crate Consumer in Lab Cliffs. Done. Meta is echt piss easy te halen als je verder geen completionist bent. Verder heb ook ik geen reden om terug te komen in het Crown Pavillion. Ben er nog 1x geweest om voor 1 zo'n ticket (van de meta) en 7G ofzo een Sovereign Shield skin te kopen.

Voor de rest zal ik me waarschijnlijk nog een keer een avondje in Lab Cliffs vermaken, erg leuk gebied maar op de crystal hunt na is er niet bepaald veel te doen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silverbleed schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:56:
Mijn elementalist is eindelijk level 80! Heb haar meteen een make over gegeven met de nieuwe faces.
Ben heel blij dat ik weer een ele heb. De vorige heb ik weggegooid (zielloze human, heb ik al), maar misschien had ik haar beter kunnen houden tot deze 80 was haha.
screenies; [x] [x]

[afbeelding]
Schattig! ik heb eigenlijk nog niet eens naar die nieuwe gezichten gekeken...

(en hoe heb je je character zo mooi uitgeknipt!)
SnoeiKoei schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:27:
[...]

Ik ben in 1 avond tot 14/14 gekomen, vooral door me een uurtje lang aan te sluiten bij de zerg in het Crown Pavillion. Iedere boss 1x gemold (6 achievements), 50 van iedere mob gemold (6 achievements, laatste stukjes met wat guildies gefarmd, zo gebeurd), Welcome Party in LA en Crate Consumer in Lab Cliffs. Done. Meta is echt piss easy te halen als je verder geen completionist bent. Verder heb ook ik geen reden om terug te komen in het Crown Pavillion. Ben er nog 1x geweest om voor 1 zo'n ticket (van de meta) en 7G ofzo een Sovereign Shield skin te kopen.
Na een uur had ik eindelijk alle 6 de bosses. En nog een uur later had ik 5-15 van elke mob. Even doorrekenen duurt het echt nog wel een paar uur voordat ik deze heb (en dan hoef ik er nog maar 4). Na twee uur pure frustratie betwijfel ik of ik de meta wel ga proberen te halen.

[ Voor 38% gewijzigd door Wailing_Banshee op 23-05-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:50:
[...]

[...]

Na een uur had ik eindelijk alle 6 de bosses. En nog een uur later had ik 5-15 van elke mob. Even doorrekenen duurt het echt nog wel een paar uur voordat ik deze heb (en dan hoef ik er nog maar 4). Na twee uur pure frustratie betwijfel ik of ik de meta wel ga proberen te halen.
Mijn ervaring is dat er genoeg andere mensen zijn die nog X centaurs of ogres of etc. willen killen voor hun achievement. Even vragen, teamen en elkaar helpen. Kan ook als alle bosses dood zijn! 50 stuks van 1 soort killen is dan nog geen 5 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
SnoeiKoei schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:45:
[...]

Mijn ervaring is dat er genoeg andere mensen zijn die nog X centaurs of ogres of etc. willen killen voor hun achievement. Even vragen, teamen en elkaar helpen. Kan ook als alle bosses dood zijn! 50 stuks van 1 soort killen is dan nog geen 5 minuten werk.
Dat duurt wel langer dan 5 minuten maar ook weer niet 2 uren :D denk om elke soort 50 keer te killen ben je 6 uren bezig maar dan heb je ondertussen de bosses ook wel 2 keer gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Na een foutje vanmorgen bij de Bart Smit :+ (die een foutief prijslabeltje) de Heroic Edition voor een tientje mogen kopen :D Ze waren niet blij maar uiteindelijk heb ik hem wel mee gekregen, dit is dus voor het eerst sinds de launch dat ik weer Guild Wars 2 ga spelen ( Oude account verkocht ), dus waar zitten de tweakers tegenwoordig ? op welke server ?

nvm: Me Oude account op de clanwebsite werkte nog :D

[ Voor 11% gewijzigd door ShadowBumble op 24-05-2014 11:08 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverbleed
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:50:
[...]

[...]
Bedankt! ^^

In photoshop met maskers en een brush, het kan nog veel netter maar heb het een beetje haastig gedaan. Het scheelt een stuk omdat ik gebruik maak van een pen tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 13:30
ShadowBumble schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:04:
Na een foutje vanmorgen bij de Bart Smit :+ (die een foutief prijslabeltje) de Heroic Edition voor een tientje mogen kopen :D Ze waren niet blij maar uiteindelijk heb ik hem wel mee gekregen, dit is dus voor het eerst sinds de launch dat ik weer Guild Wars 2 ga spelen ( Oude account verkocht ), dus waar zitten de tweakers tegenwoordig ? op welke server ?

nvm: Me Oude account op de clanwebsite werkte nog :D
Toch redelijk veel nederlandse spelers op shiverspeak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dauwie schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:15:
[...]

Toch redelijk veel nederlandse spelers op shiverspeak
Inderdaad inmiddels weer op Shiver gestart en gelijk weer de guild gejoined ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Ik zit zelf in DIE, Dragons in Exile. Volgens mij is die wel bekend bij GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silverbleed schreef op zondag 25 mei 2014 @ 14:59:
[...]

In photoshop met maskers en een brush, het kan nog veel netter maar heb het een beetje haastig gedaan. Het scheelt een stuk omdat ik gebruik maak van een pen tablet.
Da's cheating! Maar ik krijg mijn randen niet zo mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Aah ik dacht al dat DIE een Nederlandse guild was want ik zag mensen met een Nederlandse naam er in.

Ik gebruik gewoon altijd de polygonic lasso ofzo, werkt ook prima als je ff inzoomt en gewoon netjes de randen volgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Hoi iedereen,

Ik zit eraan te denken mn gw2 key te activeren (had ik destijds gepreordered maar nooit gespeeld).

Ik speelde in gw 1 vooral ritualist en paragon. Welke professions zijn hiermee te vergelijken.

Daarnaast kan je van je HoF of WoF weet iknveel hoe dat heette in gw1 dingen overhalen naar gw2 kan dat in een later statium alsnog? Keb nog een hoop dingen open staan in gw1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squishie schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:05:
Hoi iedereen,

Ik zit eraan te denken mn gw2 key te activeren (had ik destijds gepreordered maar nooit gespeeld).

Ik speelde in gw 1 vooral ritualist en paragon. Welke professions zijn hiermee te vergelijken.

Daarnaast kan je van je HoF of WoF weet iknveel hoe dat heette in gw1 dingen overhalen naar gw2 kan dat in een later statium alsnog? Keb nog een hoop dingen open staan in gw1.
Paragon zou ik zeggen: Guardian. Ritualist hangt ervan af wat je met name deed. Als je van Spirits hield, dan zou ik zeggen de Engineer met turrets.

Oh, en over de HoM items, als je je GW1 account koppelt aan je GW2 account, kun je altijd net zoveel skins overhalen van je HoM als dat je wilt. Je kunt ook altijd in GW1 meer dingen unlocken als je dat wilt.

[ Voor 14% gewijzigd door Wailing_Banshee op 26-05-2014 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Wailing_Banshee schreef op maandag 26 mei 2014 @ 07:56:
[...]

Paragon zou ik zeggen: Guardian. Ritualist hangt ervan af wat je met name deed. Als je van Spirits hield, dan zou ik zeggen de Engineer met turrets.

Oh, en over de HoM items, als je je GW1 account koppelt aan je GW2 account, kun je altijd net zoveel skins overhalen van je HoM als dat je wilt. Je kunt ook altijd in GW1 meer dingen unlocken als je dat wilt.
Thx voor de reactie. Ik zit nog te twijfelen tussen de servers: shiversspeak en piken square :P Enige ervaringen over die 2?

Ben namelijk op zoek naar een hardcore server :D! Dus geen dooie noob boel.....

[ Voor 6% gewijzigd door Squishie op 26-05-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ocwil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:31:
[...]

Dat duurt wel langer dan 5 minuten maar ook weer niet 2 uren :D denk om elke soort 50 keer te killen ben je 6 uren bezig maar dan heb je ondertussen de bosses ook wel 2 keer gedaan :D
Huh? 6 uren, wtf? Da's erg lang hoor. Als je met 2 of 3 man bent pull je gewoon 5-10 ogres tegelijk en die mol je binnen een paar seconden met alle AoE die je hebt. Kost je echt niet meer dan een paar minuten om aan 50 te komen. En dat keer 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Tweakers,

Mijn eerste post in dit forum. sinds afgelopen week guildwars2 weer is aan geslingerd, vermaak me prima, mis alleen de chitchat in guild met de mensch! Welke realm zitten jullie? Is er een tweakers guild?

b.v.d.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
SnoeiKoei schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:32:
[...]

Huh? 6 uren, wtf? Da's erg lang hoor. Als je met 2 of 3 man bent pull je gewoon 5-10 ogres tegelijk en die mol je binnen een paar seconden met alle AoE die je hebt. Kost je echt niet meer dan een paar minuten om aan 50 te komen. En dat keer 6.
Zit em ook niet in het killen maar in de respawn tijd...
Maar goed 6 uur was wel wat overdreven.

[ Voor 4% gewijzigd door ocwil op 26-05-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squishie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:58:
[...]

Thx voor de reactie. Ik zit nog te twijfelen tussen de servers: shiversspeak en piken square :P Enige ervaringen over die 2?

Ben namelijk op zoek naar een hardcore server :D! Dus geen dooie noob boel.....
Wat is hardcore? Met de mega servers heb je in PvE geen "eigen" servers meer, sPvP heb ik geen idee van hoe dat werkt, en alleen in WvW is je server nog echt belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ocwil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:08:
[...]

Zit em ook niet in het killen maar in de respawn tijd...
Misschien hangt het van de fase af waarin het pavillion is, ik heb al die monstertjes gemold terwijl er geld werd ingezameld om de bosses weer te activeren. En toen was er nauwelijks sprake van respawntijd, je molt groepje 1, je molt groepje 2 en groepje 1 is alweer gerespawnd.
Anyways, heb van het weekend niet gespeeld dus ik weet niet hoe het pavillion er nu aan toe is maar ik kan me voorstellen dat er nu weinig mensen meer komen. Geen fuck te beleven als je je achievements weer binnen hebt geharkt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:14:
[...]

Misschien hangt het van de fase af waarin het pavillion is, ik heb al die monstertjes gemold terwijl er geld werd ingezameld om de bosses weer te activeren. En toen was er nauwelijks sprake van respawntijd, je molt groepje 1, je molt groepje 2 en groepje 1 is alweer gerespawnd.
Anyways, heb van het weekend niet gespeeld dus ik weet niet hoe het pavillion er nu aan toe is maar ik kan me voorstellen dat er nu weinig mensen meer komen. Geen fuck te beleven als je je achievements weer binnen hebt geharkt. :/
Met die Ogres ging het erg langzaam... Er zat soms echt een minuut of 2 tussen de respawns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Jha alleen de ogres... waren ook minder van vanwege pets de rest is wel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Wailing_Banshee schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:13:
[...]

Wat is hardcore? Met de mega servers heb je in PvE geen "eigen" servers meer, sPvP heb ik geen idee van hoe dat werkt, en alleen in WvW is je server nog echt belangrijk.
Op WoW zat ik op een server met relatief veel hardcore guilds die veel raiden en waarbij PvP op best hoog niveau gedaan werd, de server was ook enorm druk. Dat was leuk en wil niet dat als ik dadelijk PvP of PvE ga doen, dat ik alleen met noobs opgescheept wordt :)!
Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic