Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:31
Toch even een vraag.

Ik zit nu op 353 mastery points gebruikt, en 8 HoT mastery points waar ik geen gebruik van kan maken.
Nu begreep ik dat er een Raid HoT mastery track is die pas zichtbaar word als je een boss in een raid verslagen hebt.
Zit zouden dan precies die laatste 8 ongebruikte HoT mastery points zijn om 361 te behalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sincery schreef op woensdag 7 april 2021 @ 17:13:
Toch even een vraag.

Ik zit nu op 353 mastery points gebruikt, en 8 HoT mastery points waar ik geen gebruik van kan maken.
Nu begreep ik dat er een Raid HoT mastery track is die pas zichtbaar word als je een boss in een raid verslagen hebt.
Zit zouden dan precies die laatste 8 ongebruikte HoT mastery points zijn om 361 te behalen ?
Ja, die raids track heeft 8 punten nodig (1, 1, 3 en 3). En daarna zijn er nog meer punten te halen die je niet kunt gebruiken (ik heb er nu 21 als reserve en nog een hele zuts die ik voorlopig niet ga halen)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Wailing_Banshee schreef op donderdag 8 april 2021 @ 07:30:
[...]

Ja, die raids track heeft 8 punten nodig (1, 1, 3 en 3). En daarna zijn er nog meer punten te halen die je niet kunt gebruiken (ik heb er nu 21 als reserve en nog een hele zuts die ik voorlopig niet ga halen)
Nu heb ik gelezen dat om deze raid track te unlocken je één boss in een raid moet verslaan.
Zijn er ook guilds die tegen betaling van bijvoorbeeld 250 Mystic Coins random spelers mee laten raiden om deze track te unlocken ?
Ik raid zelf niet en zit ook niet in een guild, maar zou wel graag deze track willen unlocken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sincery schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:17:
[...]

Nu heb ik gelezen dat om deze raid track te unlocken je één boss in een raid moet verslaan.
Zijn er ook guilds die tegen betaling van bijvoorbeeld 250 Mystic Coins random spelers mee laten raiden om deze track te unlocken ?
Ik raid zelf niet en zit ook niet in een guild, maar zou wel graag deze track willen unlocken. :)
Geen idee, ik doe geen raids, ik heb er ook maar 1 gedaan omdat er meerdere mensen in ons guild er wel eens wilde proberen... De reden dat ik GW2 ben gaan spelen is omdat er geen verplichte coop nodig was (daarom speel ik het steeds minder, die verplichte coop wordt steeds belangrijker).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:53
Sincery schreef op donderdag 8 april 2021 @ 17:17:
[...]

Je zou DNA(nederlandse guild). Die heeft 1x p/w raid training avond. En zal vast wel her en der een boss gekilt worden.

En er komt weer een nieuwe IBS

YouTube: Guild Wars 2 The Icebrood Saga: Champions Finale - Judgment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:53
https://www.guildwars2.co...-wars-2-live-summer-2021/

Voor de mensen die nog DLC missen. Vanaf 25 mei is er iedere week een DLC in de spotlight en is dan ook weer gratis te claimen. En er komen nieuwe achievements en je kan alvast werken aan je nieuwe legendary. En nog VEEL meer. Dus leuke tijden voor GW2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-09 22:38

CoeliJoeli

Gamer

Nieuws van vorige week dat veel toekomst perspectief biedt voor Guild Wars 2 :

- Uitbreiding End of Dragons naar 2022 uitgesteld
- Terugkerend personeel : Collin Johanson (voormalig game director en nu co-lead van Arenanet) en Josh Davis (voormalig Head of Live Operations
- Alliances dit jaar (wordt als Beta fase opgestart)
- Directx 11

En 27 juli een First Look livestream, maar dit was volgens mij al bekend.

Bovenstaand geeft mij weer motivatie om het spel weer op te pakken. Beginnend met het unlocken van de Roller Beetle. Vervolgens verder met mijn Ascended Armor set

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Gisteren was de First Look stream van End of Dragons

Ik kijk het meest uit naar de Raptor skin lol

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 09:13:
Gisteren was de First Look stream van End of Dragons

Ik kijk het meest uit naar de Raptor skin lol
Ik heb de stream nog niet bekeken, maar ik heb wel even de website gekeken. En ik vind die schildpad wel een geinig idee. Geen idee hoe dat precies gaat werken, maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 10:11:
[...]

Ik heb de stream nog niet bekeken, maar ik heb wel even de website gekeken. En ik vind die schildpad wel een geinig idee. Geen idee hoe dat precies gaat werken, maar toch :p
Het is in ieder geval zo dat je met een andere speler op de schildpad kan. Dus handig als je mensen zonder mounts moet vervoeren. Daarnaast is het een combat mount, dus je kan iets mee aanvallen. Hoe geen idee, maar ik zie het voor me dat we kanonnen (aka Blastoise van Pokemon) kunnen gebruiken om te schieten op enemies.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Ik had gehoopt op een nieuwe race eigenlijk :D al kijk ik alsnog uit naar de nieuwe content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 11:59:
Ik had gehoopt op een nieuwe race eigenlijk :D al kijk ik alsnog uit naar de nieuwe content.
Ja, als de Tengu als ras waren toegevoegd, had ik gelijk een paar nieuwe character slots gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Wailing_Banshee schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 13:57:
[...]

Ja, als de Tengu als ras waren toegevoegd, had ik gelijk een paar nieuwe character slots gekocht :D
Ja, idem :D

Veel mensen zaten er op te wachten, toch wel een teleurstelling. Maar ach, ze kunnen het nooit goed doen voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynare
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:44
klopt, Maar ik ben in ieder geval weer begonnen met spelen heb nog genoeg in te halen :D

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13:42
Leeft het hier nog een beetje!?

Ik ben van plan om GW2 weer eens aan te slingeren deze week. Heb eigenlijk maar tot de expansions uit kwamen gespeeld dus ben wel benieuwd wat er zo allemaal veranderd is. (heb toen wel HoT en PoF gekocht maar nooit gespeeld)

Weet iemand een leuke (liefst NL) Guild waar ik kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:13
BenvandeKaart schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:03:
Leeft het hier nog een beetje!?

Ik ben van plan om GW2 weer eens aan te slingeren deze week. Heb eigenlijk maar tot de expansions uit kwamen gespeeld dus ben wel benieuwd wat er zo allemaal veranderd is. (heb toen wel HoT en PoF gekocht maar nooit gespeeld)

Weet iemand een leuke (liefst NL) Guild waar ik kan aansluiten?
Hier ondertussen ook opnieuw de draad opgepikt. Is er nog ergens een leuke guild om aan te sluiten? :)

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 14:16
Ik zat bij NLT. Die slaapt op het moment een beetje. Wel vaak mensen online, maar geen guild runs enzo.

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 13:42
Balen, Laptop is schijnbaar zo verneukt en lang niet gebruikt dat hij zelfs GW2 niet meer trekt..

[ Voor 3% gewijzigd door BenvandeKaart op 09-09-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:52

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:42
Gister FFXIV geprobeerd maar ben bij de intro afgehaakt, misschien toch maar weer eens GW2 opstarten :)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Na bovenstaande 2 reacties de game ook nog maar eens gedownload op mijn crappy laptop...

Ben blij verrast dat hij nog werkt. Was al een jaar of 3 niet meer ingelogd op mijn character van level 20.

Ik had zoveel items gekregen in die 3 jaar dat ik inmiddels level 60 ben. Ia nog eventjes wennen aan de game maar dat komt vast goed.

Inmiddels ook lid van bovenstaande Guild

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Ik ben zelf nog zeer actief (voor een casual lol) in Guild Wars 2 en ben ook lid van de gemelde guild

Er is heel veel content beschikbaar, dus het kan soms een beetje too much zijn. Mijn advies is om lekker te levelen in een map en de story te volgen.

Twitch.tv/coelijoeli

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Gisteren is de Directx 11 beta ingegaan.
Bij mij loopt het spel veel obv fps veel stabieler. Het schiet minder snel alle kanten op lol.

Twitch.tv/coelijoeli

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:05
Spel crasht bij mij bij het opstarten sinds ik d11 beta heb aangevinkt en opnieuw heb opgestart.

Voor nu even geen GW2 totdat ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CutePuppy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:57:
Spel crasht bij mij bij het opstarten sinds ik d11 beta heb aangevinkt en opnieuw heb opgestart.

Voor nu even geen GW2 totdat ze het oplossen.
Kun je nog wel in het character select screen komen? Want dan kun je via F11 het vinkje voor DX11 beta uitzetten. Als je al crasht bij het opstarten kun je proberen om -dx9 toe te voegen aan de snelkoppeling om het spel op te starten. Voor sommige spelers lijkt dit te werken. Meer informatie over command line arguments kun je hier vinden https://wiki.guildwars2.com/wiki/Command_line_arguments.

Tot nu toe heb ik goede ervaringen met de DX11 beta. Ik had al een goede performance en die is alleen nog maar verbeterd. Het enige minpuntje tot nu toe is dat Alt-Tab vanuit de game naar mijn tweede scherm niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
RoseSolane schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:39:
[...]

Kun je nog wel in het character select screen komen? Want dan kun je via F11 het vinkje voor DX11 beta uitzetten. Als je al crasht bij het opstarten kun je proberen om -dx9 toe te voegen aan de snelkoppeling om het spel op te starten. Voor sommige spelers lijkt dit te werken. Meer informatie over command line arguments kun je hier vinden https://wiki.guildwars2.com/wiki/Command_line_arguments.

Tot nu toe heb ik goede ervaringen met de DX11 beta. Ik had al een goede performance en die is alleen nog maar verbeterd. Het enige minpuntje tot nu toe is dat Alt-Tab vanuit de game naar mijn tweede scherm niet meer werkt.
Nee, crasht gelijk bij loginscherm. Had ook de 50 gb .dat file verwijderd, dat opnieuw gedownload bij login, maar dat had het helaas niet opgelost. Uiteindelijk gewoon het spel volledig opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer wel (en D11 beta optie is niet meer aangevinkt). Vreemd genoeg zijn mijn keyboard instellingen ongewijzigd.

Na herinstallatie zijn mijn profielfoto's ook niet meer bugged (zagen er eerst heel raar uit). Dus ms werkt D11 beta nu wel met deze schone installatie, maar ik ga het nog niet proberen.

Performance bij mij is altijd al so so geweest, dus ben eigenlijk wel benieuwd of D11 dit gaat verbeteren, maar voorlopig toch maar even niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CutePuppy schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:34:
[...]

Nee, crasht gelijk bij loginscherm. Had ook de 50 gb .dat file verwijderd, dat opnieuw gedownload bij login, maar dat had het helaas niet opgelost. Uiteindelijk gewoon het spel volledig opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer wel (en D11 beta optie is niet meer aangevinkt). Vreemd genoeg zijn mijn keyboard instellingen ongewijzigd.

Na herinstallatie zijn mijn profielfoto's ook niet meer bugged (zagen er eerst heel raar uit). Dus ms werkt D11 beta nu wel met deze schone installatie, maar ik ga het nog niet proberen.

Performance bij mij is altijd al so so geweest, dus ben eigenlijk wel benieuwd of D11 dit gaat verbeteren, maar voorlopig toch maar even niet proberen.
Mooi dat het nu wel werkt. Je opmerking over profielfoto's die er raar uitzagen doet me afvragen of je misschien een overlay had geïnstalleerd? Want vreemd uitziende profielfoto's was één van de bijwerkingen van de d912pxy overlay. En die conflicteert zeker met de dx11 beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
RoseSolane schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:38:
[...]

Mooi dat het nu wel werkt. Je opmerking over profielfoto's die er raar uitzagen doet me afvragen of je misschien een overlay had geïnstalleerd? Want vreemd uitziende profielfoto's was één van de bijwerkingen van de d912pxy overlay. En die conflicteert zeker met de dx11 beta :)
Ik had geen 3de partij mods/addons geinstalleerd. Bedoel je dat?

Ik zit wel op Linux, dus heb GW2 via PlayOnLinux geinstalleerd. Weet niet of dat nog uitmaakt? Ik weet eigenlijk niet meer precies of ik vanaf het begin dat issue met portraits had of dat dat later kwam na iets anders.

Maar je wilt dus zeggen dat ik nog best wel D11 beta kan proberen? :) Tja, ergste wat er kan gebeuren is opnieuw downloaden/installeren, dus ms toch het proberen waard. Een performance boost is altijd welkom. En ik hoop eigenlijk dat die mount bug dan ook eindelijk weggaat bij mij (mount spawned later in, scherm loopt "vast" tot die tijd).
CutePuppy schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:56:
[...]

Ik had geen 3de partij mods/addons geinstalleerd. Bedoel je dat?

Ik zit wel op Linux, dus heb GW2 via PlayOnLinux geinstalleerd. Weet niet of dat nog uitmaakt? Ik weet eigenlijk niet meer precies of ik vanaf het begin dat issue met portraits had of dat dat later kwam na iets anders.

Maar je wilt dus zeggen dat ik nog best wel D11 beta kan proberen? :) Tja, ergste wat er kan gebeuren is opnieuw downloaden/installeren, dus ms toch het proberen waard. Een performance boost is altijd welkom. En ik hoop eigenlijk dat die mount bug dan ook eindelijk weggaat bij mij (mount spawned later in, scherm loopt "vast" tot die tijd).
Ik bedoelde inderdaad 3e partij mods/addons. Maar misschien dat PlayOnLinux wel het probleem is voor de DX11 beta. Ik kan me voorstellen dat de werking van DX11 voor Guild Wars 2 onder Linux/PlayOnLinux niet de hoogste prioriteit heeft gekregen in de ontwikkeling van een DX11 versie. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:05
Enige Guild Wars 2 veteranen aanwezig die tips en tricks kunnen geven? Wat te doen? Waar op focussen? Zoals gewoonlijk volg ik eerst een beetje de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:59:
Enige Guild Wars 2 veteranen aanwezig die tips en tricks kunnen geven? Wat te doen? Waar op focussen? Zoals gewoonlijk volg ik eerst een beetje de main quest.
Plezier. Wat vind je leuk? Dat kun je dan doen. Wat vind je niet leuk? Doe dat dan niet. klinkt misschien een beetje cheesy, maar het is wel zoals ik speel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Wailing_Banshee schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:34:
[...]

Plezier. Wat vind je leuk? Dat kun je dan doen. Wat vind je niet leuk? Doe dat dan niet. klinkt misschien een beetje cheesy, maar het is wel zoals ik speel :p
Voornamelijk pve, wellicht later pvp, questen, exploreren, toffe gear verzamelen etc. Zit nog in de 1e map, volgens mij kan ik pas verder als ik level 20 ben. De main quest line hield ook ineens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Westland1940 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:09:
[...]

Voornamelijk pve, wellicht later pvp, questen, exploreren, toffe gear verzamelen etc. Zit nog in de 1e map, volgens mij kan ik pas verder als ik level 20 ben. De main quest line hield ook ineens op.
Nee, er zijn in ieder geval 5 starter mappen (1 voor elk ras). Maar dat de story ineens ophoudt klopt, dat hebben ze een paar jaar geleden aangepast om het "beginnersvriendelijk te maken"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 22:49
Westland1940 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 09:09:
[...]

Ik zou inderdaad ook lekker de maps ontdekken en de "hartjesquests" doen, verder kan je wel naar andere maps toe, alleen kunnen daar plekken zijn met sterkere mobs. aan iedere start map zit ook een vervol map welke goed te doen zijn vanaf lvl 15-16. als je een hoger level bent wordt het level gedownscaled om het uitdagend te houden!

Dat je main quests stopt heeft te maken met bovenstaand bericht. elke 10 levels worden er meer main story missies beschikbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:42
Zijn er nog mensen die dit spelen?

Ik heb het aantal jaren terug redelijk veel gespeeld en heb een thief, warrior, ranger en guardian op level 80, maar weet niet zo goed waar ik nu weer moet beginnen als ik het nu opstart. Er is zoveel te doen :o

Ik heb beide uitbreidingen ook en ben met mijn thief ergens halverwege het verhaal van de 2e, HoT heb ik wel "uitgespeeld" (nog niet alle mastery's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

invine schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:59:
Zijn er nog mensen die dit spelen?

Ik heb het aantal jaren terug redelijk veel gespeeld en heb een thief, warrior, ranger en guardian op level 80, maar weet niet zo goed waar ik nu weer moet beginnen als ik het nu opstart. Er is zoveel te doen :o

Ik heb beide uitbreidingen ook en ben met mijn thief ergens halverwege het verhaal van de 2e, HoT heb ik wel "uitgespeeld" (nog niet alle mastery's).
Ik ben ook onlangs weer begonnen. Een eerste character rond lvl 65. Net wel met Black Friday korting de expansions gekocht. Vermakelijk spel wel en de DirectX upgrade helpt een hoop.

Geen idee hoe je me kan toevoegen, maar wellicht heb je een suggestie voor een guild naast de al eerder genoemde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 23:54
@invine @Westland1940
Nog wat tips van een veteraan als je je een beetje verloren voelt in de hoeveelheid content ;)

Check dit fimpje even (als je de Engelse taal machting bent): What to do in Guild Wars 2

Het gehele spel en alles wat mogelijk is wordt stap voor stap uitgelegd met voorbeelden.
Kies je game mode wat voor jou het leukst is.

En ik had eerder al een reactie geplaatst, welke nog steeds prima van toepassing ook voor jullie!

Nog een tip voor wat te doen na level 80:

• Sincery
Helaas nog steeds niet de optie om via de Gemstore Gems te kopen via IDEAL.
Even gesproken met Anet en blijkt dat de betaalserver niet goed werkt, dit staat ook vermeld op de site.

( https://help.guildwars2.c...ent-Method-Purchase-Issue )

Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Het lijkt erop dat alleen de optie met ABN-AMRO niet werkt, want bijvoorbeeld als ik de ASN bank aantik kan ik wel verder gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Volgens mij had ik een tijdje terug ook wat problemen gehad met gems kopen, maar uiteindelijk toch gelukt. Weet niet meer hoe/waarom.

Laatste tijd toch weer wat actiever met GW2. Eind vorig jaar Twilight afgekregen en gelijk Eternity gecraft (Sunrise had ik eerder in het jaar gecraft). Speel nu wel vaak een toon die geen greatsword gebruikt, zal je net weer zien.

Ondertussen ook weer begonnen aan Vision. Flinke grind weer, maar beetje bij beetje is wel OK. Heb wel veel lol met Mesmer/Mirage hehe.

Baal wel een beetje dat ik pas een maand geleden achter kwam dat je een mystic coin krijgt voor de leyline event die je elke dag kan doen. Veel gemiste coins :(

[ Voor 13% gewijzigd door CutePuppy op 13-01-2022 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Iedereen al klaar voor EoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Nee, nog hartstikke aan het genieten van Living Story 4... en waaauw, wat is Dragonfall ongelofelijk mooi en indrukwekkend qua design!

Dus nog veel te druk bezig met LS4 en Skyscale :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Waarom valt GW2 (bijv met Black Lion Chests) eigenlijk niet onder de gokregeling zoals bijvoorbeeld Lost Ark wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trin1ty schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 01:59:
Waarom valt GW2 (bijv met Black Lion Chests) eigenlijk niet onder de gokregeling zoals bijvoorbeeld Lost Ark wel?
Ik ken Lost Ark niet, maar hoe valt dat onder de gokregeling? Ik weet dat Belgen in GW2 geen keys mogen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 07:15:
[...]

Ik ken Lost Ark niet, maar hoe valt dat onder de gokregeling? Ik weet dat Belgen in GW2 geen keys mogen kopen.
Precies, wij mogen dat wel dus daarom vind ik het ergens raar. Lost Ark kun je ook lootboxes kopen. In GW2 niet voglens mij maar wel de keys er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trin1ty schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 07:56:
[...]

Precies, wij mogen dat wel dus daarom vind ik het ergens raar. Lost Ark kun je ook lootboxes kopen. In GW2 niet voglens mij maar wel de keys er voor.
Ik weet alleen dat in Nederland het alleen verboden is als je lootbox dingen kunt verkopen voor echt geld. En dat kan niet in GW2. Bijna alles wat je uit die boxen kunt krijgen (behalve dan wat crafting materialen) zijn account bound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Je kan je keys ook op een manier verdienen welke geen fiat vereist. Wellicht dat daar een verschil in zit...?

Map completion, quest completion e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Wat volgens mij ook echt uniek is aan GW2 zijnnde mounts en de manier waarop deze echt uniek zijn qua wat ze kunnen:

Afgelopen week the Griffon gehaald, nu bezig met de masteries voor de Griffon en met Skyscale :D

Dat de masteries de mounts super coole nieuwe skills geven, maakt het alleen maar nog leuker :D

• Sincery
Heb zelf niet zo gek veel meer te doen in het spel, dus ben maar begonnen met Legendary weapons te maken voor verkoop. Mijn goudvoorraad wat aanvullen voor in de nieuwe uitbreiding. Hopelijk komt er nog wat nieuwe fashion bij, je kan immers nooit genoeg keuze hebben. :)

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Ben er klaar voor! Ook al heb ik met de huidige content genoeg te doen, ben ik er wel klaar voor. Heb expres niet veel gameplay en visual video's gekeken, zodat ik alles voor het eerst kan ervaren.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:56:
[...]

Ben er klaar voor! Ook al heb ik met de huidige content genoeg te doen, ben ik er wel klaar voor. Heb expres niet veel gameplay en visual video's gekeken, zodat ik alles voor het eerst kan ervaren.
Heb zelfs helemaal niets gekeken...

Maar ik ben er absoluut nog niet klaar voor, ik heb nog veel te veel te doen! Ben nog steeds bezig met de precursor achievements, moet er nog 3 (alle drie de HoT precursors). En daarna wil ik alle precursors die ik heb gemaakt nog omzetten in legendaries... In eerste instantie heb ik daar nog 5 Gifts of Exploration en 15 Gifts of Battle voor nodig (dat is exclusief de HoT legendaries). Voor de HoT legendaries heb ik dan nog 4 GoB's nodig en nog wat andere Gifts maar daar heb ik nog niet in detail naar gekeken.

En ik heb een hekel aan WvW :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:08:
[...]

Heb zelfs helemaal niets gekeken...

Maar ik ben er absoluut nog niet klaar voor, ik heb nog veel te veel te doen! Ben nog steeds bezig met de precursor achievements, moet er nog 3 (alle drie de HoT precursors). En daarna wil ik alle precursors die ik heb gemaakt nog omzetten in legendaries... In eerste instantie heb ik daar nog 5 Gifts of Exploration en 15 Gifts of Battle voor nodig (dat is exclusief de HoT legendaries). Voor de HoT legendaries heb ik dan nog 4 GoB's nodig en nog wat andere Gifts maar daar heb ik nog niet in detail naar gekeken.

En ik heb een hekel aan WvW :p
Dus volgend jaar pas aan EoD beginnen? :9

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Ben er eigenlijk ook niet echt klaar voor qua storyline. Ik zit qua storyline nog bij Drizzlewood Coast. Dus heb nog wel wat verhaal te gaan. Ondertussen wel goed op weg met mijn Vision grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Sincery schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:11:
Heb zelf niet zo gek veel meer te doen in het spel, dus ben maar begonnen met Legendary weapons te maken voor verkoop. Mijn goudvoorraad wat aanvullen voor in de nieuwe uitbreiding. Hopelijk komt er nog wat nieuwe fashion bij, je kan immers nooit genoeg keuze hebben. :)
Sinds mijn laatste post, heb ik de RP ( RolePlay) maar weer even opgepakt met wat vrienden.
Al een tijdje niet meer gedaan, en moet zeggen dat het wel weer eens fijn is om te doen.
Zijn er hier meerdere mensen die aan RP doen ? :D ( Niet te verwarren met ERP natuurlijk. /3 )

[ Voor 3% gewijzigd door Sincery op 20-02-2022 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sincery schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:02:
[...]

Sinds mijn laatste post, heb ik de RP ( RolePlay) maar weer even opgepakt met wat vrienden.
Al een tijdje niet meer gedaan, en moet zeggen dat het wel weer eens fijn is om te doen.
Zijn er hier meerdere mensen die aan RP doen ? :D ( Niet te verwarren met ERP natuurlijk. /3 )
En wat is ERP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Dat weet je toch wel, als je in de MMO wereld zit behoor je die termen te weten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sincery schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:49:
[...]

Dat weet je toch wel, als je in de MMO wereld zit behoor je die termen te weten. >:)
Ik heb absoluut geen idee. De term RP ken ik, maar geen idee waar die E voor staat. En ik zit niet in de MMO wereld. Ik speel alleen maar Guild Wars (en er zijn genoeg MMO-puristen die dat geen MMO noemen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yulunga
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 17:01
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:05:
[...]

Ik heb absoluut geen idee. De term RP ken ik, maar geen idee waar die E voor staat. En ik zit niet in de MMO wereld. Ik speel alleen maar Guild Wars (en er zijn genoeg MMO-puristen die dat geen MMO noemen :p)
...Is ERP niet gewoon de afkorting van Enterprise Resource Planning? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yulunga schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:06:
[...]

...Is ERP niet gewoon de afkorting van Enterprise Resource Planning? :D
In de MMO wereld zou dat dan Enterprise Role Playing zijn? :p

Ik ben niet echt een role player, het is wel zo dat mijn characters wel allemaal andere karakters hebben en ik bepaalde situaties anders in ga. Zo doet mijn main ranger (mijn hoofd character) gevechten het liefst op mid-range tot melee afstand (gebruikt een axe en torch). Een andere ranger (ik heb er meerdere :p) gaat liever juist op afstand staan (gebruikt een small bow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeDee855
  • Laatst online: 29-07 15:10
Erotic roleplaying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Dat bedoel ik dus. :)

Het komt nog wel eens voor dat het als een onschuldig RP begint, maar dat het na een uur of twee naar de ERP kant toegaat. Tijdens het farmen naar hout, steen en plantjes gebeurt het nog wel eens dat ik ineens naast twee ERP-ende mensen staat. Ben er inmiddels wel aan gewend. :)

Verder ben ik weer bezig met de Seasons of the Dragons archivments, gisteren tot half 3 in de nacht doorgegaan, toen vond ik het wel tijd om richting bed te gaan. B)

Heb nog wel een screenshot gemaakt van mijn character, vond ik wel gepast. >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BaYIkrfWoa-IECm5cvWnqdZ45O0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bDgzr9iX3eUG5Nx4ZsMJ058t.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 42% gewijzigd door Sincery op 22-02-2022 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog nooit van gehoord... Maar goed, zodra dat soort opmerkingen komen, ben ik meestal weg, of ik block ze... (de meeste van dat soort opmerkingen zijn zeer vrouw-onvriendelijk en daar heb ik geen behoefte aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Had de skyskale quests (noem het maar even zo) eerder moeten doen... Zijn best wel tof!

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Wailing_Banshee schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:30:
[...]

Nog nooit van gehoord... Maar goed, zodra dat soort opmerkingen komen, ben ik meestal weg, of ik block ze... (de meeste van dat soort opmerkingen zijn zeer vrouw-onvriendelijk en daar heb ik geen behoefte aan).
In de 9 jaren dat ik nu speel ben ik zover ik mij kan herinneren maar één vrouw onvriendelijke speler tegen gekomen, stond toevallig in Queensdale bij de bank en toen kreeg ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd in de whisper, maar die moet je gewoon niet antwoorden en dan zijn ze zo weer weg. Verder altijd wel aardige spelers met complimenten over mijn fashion. Heb overigens ( gelukkig ) nog nooit iemand op mijn block list hoeven zetten. :)

Maar inderdaad spelers met een grote mond daar blijf ik liever ook ver vandaan.

Wat ik zelf eigenlijk nooit heb begrepen, is dat mensen mij toevoegen in hun vrienden lijst zonder dat wij elkaar ooit gesproken hebben, dit komt veelal voor wanneer ik even aan het rusten ben in Queensdale of Divinity's Reach... Zo staan er snel opgeteld zo'n 60 mensen in mijn volg lijst die ik nog nooit heb ontmoet of gesproken.

[ Voor 15% gewijzigd door Sincery op 23-02-2022 14:33 ]

Sincery schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:07:
[...]

In de 9 jaren dat ik nu speel ben ik zover ik mij kan herinneren maar één vrouw onvriendelijke speler tegen gekomen, stond toevallig in Queensdale bij de bank en toen kreeg ik een opmerking naar mijn hoofd geslingerd in de whisper, maar die moet je gewoon niet antwoorden en dan zijn ze zo weer weg.
Naar mij gericht niet, maar ik hoef het ook niet in chat te lezen.
Wat ik zelf eigenlijk nooit heb begrepen, is dat mensen mij toevoegen in hun vrienden lijst zonder dat wij elkaar ooit gesproken hebben, dit komt veelal voor wanneer ik even aan het rusten ben in Queensdale of Divinity's Reach... Zo staan er snel opgeteld zo'n 60 mensen in mijn volg lijst die ik nog nooit heb ontmoet of gesproken.
Die snap ik ook niet... Ik zet alleen vrienden in m'n vrienden lijst.. De naam zegt het al :D

• Sincery
Wailing_Banshee schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:09:
[...]

Naar mij gericht niet, maar ik hoef het ook niet in chat te lezen.

[...]

Die snap ik ook niet... Ik zet alleen vrienden in m'n vrienden lijst.. De naam zegt het al :D
Jij hebt ( bijna ) geen mensen in je volg lijst ?
Ja ik snap ze ook niet, mensen die mij adden maar nooit iets tegen mij hebben gezegd. :+
Maar goed, gisterenavond twee raids gedaan ( full clear ), en lag pas om 2:30 in bed.
Voel mij nog een beetje duf, vandaag maar wat rustig aan doen in de game. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sincery schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:19:
[...]

Jij hebt ( bijna ) geen mensen in je volg lijst ?
Ja ik snap ze ook niet, mensen die mij adden maar nooit iets tegen mij hebben gezegd. :+
Ik heb geen idee hoeveel mensen ik in m'n volg lijst heb...
Maar goed, gisterenavond twee raids gedaan ( full clear ), en lag pas om 2:30 in bed.
Voel mij nog een beetje duf, vandaag maar wat rustig aan doen in de game. :Y
Guild Wars trok mij omdat het een spel was die je op je eigen tempo kon spelen. In Guild Wars heb ik bijvoorbeeld soms uren gedaan over 1 hard map clear. Raids is iets wat mij dus echt afstoot. Ik wil dingen doen die ik wil doen op tijdstippen dat ik ze wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 07:14:

[...]

Guild Wars trok mij omdat het een spel was die je op je eigen tempo kon spelen. In Guild Wars heb ik bijvoorbeeld soms uren gedaan over 1 hard map clear. Raids is iets wat mij dus echt afstoot. Ik wil dingen doen die ik wil doen op tijdstippen dat ik ze wil doen.
Dat is inderdaad het mindere van raids, je gaat bijvoorbeeld om 19:00 beginnen, maar je weet eigenlijk nooit hoe laat je klaar bent. In mijn geval was het rond 2:30 in de nacht geworden en ik begrijp dat dit voor de meeste spelers geen normale tijden zijn om achter een computer te zitten.

Het gebeurt overigens niet zo vaak, maar de kans zit er altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

End of Dragons is Live!

Story recap

Launch event

Tot nu toe geen problemen tegengekomen, en het startgebied is werkelijk prachtig!

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyrian schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 06:20:
Tot nu toe geen problemen tegengekomen, en het startgebied is werkelijk prachtig!
Heb alleen nog maar de eerste missie gedaan (zodat ik naar Cantha ging), maar daar blijven hangen... (dat start gebied is inderdaad erg mooi).
Nog wel even geprobeerd te vissen in Tyria, maar daar kreeg ik een melding over lure of bait die ik niet zou hebben... Maar in Cantha werkte het wel allemaal, dus geen idee wat ik fout deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 07:28:
[...]

Heb alleen nog maar de eerste missie gedaan (zodat ik naar Cantha ging), maar daar blijven hangen... (dat start gebied is inderdaad erg mooi).
Nog wel even geprobeerd te vissen in Tyria, maar daar kreeg ik een melding over lure of bait die ik niet zou hebben... Maar in Cantha werkte het wel allemaal, dus geen idee wat ik fout deed...
Van wat ik begrijp kan je op bepaalde spots vissen zonder bait en bepaalde spots heb je bait nodig

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:46:
[...]

Van wat ik begrijp kan je op bepaalde spots vissen zonder bait en bepaalde spots heb je bait nodig
Had dat hele bait nog niet gevonden. Blijkbaar is er een "Fishing" tab in je Hero scherm. En die bait/lure is character based, ipv account based...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:55
De eerste twee maps van de nieuwe expansion heb ik inmiddels 100% completed.
Tot nu ben ik erg onder de indruk van wat de expansion heeft gebracht.

Ik lees hier en daar wat negatieve comments van spelers, maar ik heb het idee dat de helft v.d community geen flauw idee heeft van hoe het er aan toe is gegaan achter de schermen bij ArenaNet de afgelopen jaren. Persoonlijk ben ik al superblij met het feit dat er uberhaupt een expansion is uitgebracht. Velen realiseren zich denk ik niet dat we blij moeten zijn dat ze uberhaupt nog geld en mankracht tegen de game hebben aangesmeten. NCSoft waar ArenaNet toe behoort verdient bakken met geld aan low-effort/high-payout mobile games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDizzle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:08:
Ik lees hier en daar wat negatieve comments van spelers, maar ik heb het idee dat de helft v.d community geen flauw idee heeft van hoe het er aan toe is gegaan achter de schermen bij ArenaNet de afgelopen jaren.
Dat is iets wat je vaker leest over elk digitaal product. De beste stuurlui staan altijd aan de wal, of dat nou fysiek of digitaal is...

Ik ben gisteren in Kaineng City aangekomen en heb tot nu toe twee (negatieve) opmerkingen.

Het vissen: het is niet duidelijk dat die lure/bait niet account bound zijn en je kunt het op veel te weinig plekken kopen.
Jade Bot: het feit dat je in het Hero scherm eerst die core moet toevoegen is niet intuitief. Ik heb echt 10 minuten zitten uitvogelen hoe ik die Jade Battery moest gebruiken (niet zelf uitgekomen, iemand uit m'n guild gaf aan dat ik een Jade Core had gekregen). Ik kijk niet standaard in m'n inventory na elke missie of er iets bijzonders gedropped is. Dat zie ik wel als ik weer aan het opruimen ben na een speelsessie...

Het verhaal vind ik tot nu toe geweldig, zit veel humor in, en veel lore. Soms lastig, meestal goed te doen. En het ziet er ook allemaal erg gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

JDizzle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:08:

Ik lees hier en daar wat negatieve comments van spelers, maar ik heb het idee dat de helft v.d community geen flauw idee heeft van hoe het er aan toe is gegaan
Er zijn altijd een paar mensen, die altijd wel wat te klagen hebben. Arenanet heeft de launch echt goed uitgevoerd. Nagenoeg geen problemen geweest.

Ik vermaak me prima met de expansion. Werkt een event niet? Dan kom ik later terug.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDizzle
CoeliJoeli schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:09:
[...]

Er zijn altijd een paar mensen, die altijd wel wat te klagen hebben. Arenanet heeft de launch echt goed uitgevoerd. Nagenoeg geen problemen geweest.

Ik vermaak me prima met de expansion. Werkt een event niet? Dan kom ik later terug.
Precies dit..

In mijn guild gingen mensen helemaal los over het feit dat er een specifieke hero point in Seitung Province niet werkte.. Waar maak je je druk om op de eerste release dag van de nieuwe expansion..

Ik ben de discussie maar niet aan gegaan met ze. Iets zegt me dat ze geen van allen ooit op release day gespeeld hebben van andere mmo's 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDizzle schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:17:
[...]

Precies dit..

In mijn guild gingen mensen helemaal los over het feit dat er een specifieke hero point in Seitung Province niet werkte.. Waar maak je je druk om op de eerste release dag van de nieuwe expansion..
En het ergste? De mensen die klagen hebben die hero point niet eens nodig omdat ze alles all unlocked hadden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:33:
[...]

En het ergste? De mensen die klagen hebben die hero point niet eens nodig omdat ze alles all unlocked hadden :p
Ik gok dat ze verbolgen waren dat ze niet gelijk op day 1 de nieuwe legendaries konden maken. Daar heb je dus de map completion van de 4 nieuwe maps voor nodig. Een ander veel gehoord issue wat ik zelf ook ondervonden heb(ik ervoer het echter niet echt als problematisch) was dat men vond dat de maps erg leeg aanvoelen. Ik heb echter begrepen dat dit een bewuste actie is vanuit ArenaNet om de mega-servers niet over hun zuiger te laten gaan op dag 1. Er pasten merkbaar minder gelijktijdige spelers op dezelfde map instance. Dit heeft inderdaad tot gevolg gehad dat de grote maps erg leeg aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Moet je werkelijk op elke char die hele bullsh... het hele verhaal van elke NPC weer aanhoren om die jade core te krijgen? Leuk verhaal en alles, maar mij veeeeeel te traag om dit gewoon op meerdere characters te doen.

Goed, de helft van mijn chars boeien mij totaal niet, de nieuwe elite's voegen echt weinig toe (wtf is dat met die ranger pet.. ziet er niet uit), dus heb er maar 4 nodig. Vooralsnog voelt het wel leuk allemaal, maar buiten een nieuwe gimmick die je daar kan gebruiken, denk ik dat ik gewoon op Silverwaste, Auric of Tangled rond blijf hangen, daar zijn de public events gewoon leuk om te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2022 22:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 6 maart 2022 @ 22:24:
Moet je werkelijk op elke char die hele bullsh... het hele verhaal van elke NPC weer aanhoren om die jade core te krijgen? Leuk verhaal en alles, maar mij veeeeeel te traag om dit gewoon op meerdere characters te doen.

Goed, de helft van mijn chars boeien mij totaal niet, de nieuwe elite's voegen echt weinig toe (wtf is dat met die ranger pet.. ziet er niet uit), dus heb er maar 4 nodig. Vooralsnog voelt het wel leuk allemaal, maar buiten een nieuwe gimmick die je daar kan gebruiken, denk ik dat ik gewoon op Silverwaste, Auric of Tangled rond blijf hangen, daar zijn de public events gewoon leuk om te doen.
De HoT kaarten vind ik juist vreselijk! Maar ik ben het met je eens dat het een domme keus is om dat vissen en die Jade robot accountbound te maken, maar het gebruik daarvan juist characterbound. Dat gliden en de mounts zijn toch ook niet characterbound?

De meta heb ik afgelopen weekend een paar keer geprobeerd, maar ga dat voorlopig niet meer doen. We kwamen elke keer niet eens in de buurt van het einde. Als je elke keer een minuut of 2 te kort komt, kun je nog denken: de volgende keer iets beter en dan lukt het wel. Maar als je zelfs bij een volle kaart, met max level bij de start, nog zeker een minuut of 10 te kort komt....

Ik heb het verhaal daardoor ook nog niet afgespeeld. Ik had al gehoord dat die laatste missie nogal lang duurt en daar had ik toen geen zin meer in.

Kortom: het verhaal tot de laatste kaart is leuk, veel humor, en leuke missies (behalve het laatste deel van de mansion, die duurde veel te lang). De laatste kaart zelf is mooi, meta is vreselijk en missie weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
HoT zijn klote mappen (zeker Tangled), maar ze zijn altijd actief, altijd wel ergens een meta te doen en je kan overal wel direct aanhaken.

Ik heb alleen die meta in kaineng city gedaan, waar je uiteindelijk die big boss in de powerstation moet vechten. Maar iedereen volgt blind de NPC (vleugel icoontje) of de commander icons, dus niemand verdedigd de 4 (of 6?) powernodes.

Viel mij ook op hoeveel meer HP die mobs lijken te hebben, zelfs solo, tov oudere mappen. Ook die spark-nogwat dingen doen imho teveel damage, zelfs in story mode in de powerplant denk 4x dood gegaan. En dan die verplichte combo-field onzin... :/

Maar momenteel de meest grootste irritatie.. die NPC conversaties. Ik dacht even snel 2 andere chars richting het eiland te sturen, mijn god je kan werkelijk niets skippen. Zelfs die 6 recorders MOET je afluisteren voordat je de volgende mag luisteren.

Denk per saldo ik verhaal zal doen, misschien keer een meta, maar is voor mij geen blijvertje helaas.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die meta's over het algemeen niets. Heb alleen die in DE gedaan omdat dat een achievement was (dat je de meta doet voordat je de laatste story part doet). Voor de rest skip ik ze allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Another update, planned for March 15, will provide an alternate path toward securing your Siege Turtle egg. A new vendor on the Jade Sea map will sell the egg for 200 Writs of the Jade Sea, though players can still acquire the egg via the previous method of completing the meta.
Ding kopen en nooit meer terug naar die map, wat een aanfluiting is dit allemaal geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Klein vraagje....

Na jaren van afwezigheid, wil ik GW2 weer eens proberen en vanmorgen is het na 3 dagen samenwerken met support, eindelijk gelukt mijn account (alleen de base game) weer in te komen :).
  • Kan ik alleen EoD kopen, of moet ik ook de PoF&HoT combi kopen?
  • Zo ja, zijn in PoF&HoT nog wel spelers of is het daar uitgestorven?
  • Zo nee, mis ik dan belangrijke zaken of is dat evt later nog goed in te halen mocht het weer goed genoeg bevallen om alsnog PoF&HoT te kopen?
  • Is er ergens nog een actief Tweakers guild oid zodat de chat wat gezelliger is? Ik ben niet op zoek naar boosts etc, puur wat extra gezelligheid.
Alvast bedankt voor evt antwoorden!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:03:
[...]

Ding kopen en nooit meer terug naar die map, wat een aanfluiting is dit allemaal geworden.
Ach, heb voorlopig toch niet genoeg MP's om die mastery line te doen :p

Gisteren wel de story uitgespeeld, dat laatste gevecht was wel gaaf, afwisselend, met zo nu en dan een vloek moment, maar over het algemeen wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:29:
[...]

Ach, heb voorlopig toch niet genoeg MP's om die mastery line te doen :p

Gisteren wel de story uitgespeeld, dat laatste gevecht was wel gaaf, afwisselend, met zo nu en dan een vloek moment, maar over het algemeen wel leuk.
Heb gisteren ook de story uitgespeeld, waar ik eerst de meta voor het eerst heb gehaald. Wat tof is de Jade Sea meta. Wat ik vooral tof vind is georganiseerd je de meta moet doen om het daadwerkelijk te halen. Iedereen zal samen moeten werken.

EDIT : Doet me trouwens denken aan de tijd dat Tequatle en Triple Trouble net uit kwamen. Moeilijk maar haalbaar

[ Voor 8% gewijzigd door CoeliJoeli op 14-03-2022 09:10 ]

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:07:
[...]
EDIT : Doet me trouwens denken aan de tijd dat Tequatle en Triple Trouble net uit kwamen. Moeilijk maar haalbaar
Wat ik me van Tequatle en TT kan herinneren was dat je na een week er een 50/50 kans was om hem te halen en als je hem niet haalde was dat omdat je net even iets te kort kwam. In DE ben ik nog niet dichterbij gekomen dan 25% van de health over. En daar ben je dan 20 minuten mee bezig geweest. Dat vind ik zeer deprimerend en zorgt er zeker niet voor dat ik de volgende keer weer mee doe omdat ik weet dat het weer een faal gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:26:
[...]

Wat ik me van Tequatle en TT kan herinneren was dat je na een week er een 50/50 kans was om hem te halen en als je hem niet haalde was dat omdat je net even iets te kort kwam. In DE ben ik nog niet dichterbij gekomen dan 25% van de health over. En daar ben je dan 20 minuten mee bezig geweest. Dat vind ik zeer deprimerend en zorgt er zeker niet voor dat ik de volgende keer weer mee doe omdat ik weet dat het weer een faal gaat worden.
De meta op DE eindigde bij ons op +/- 5 minuten. Het is gewoon zeer belangrijk dat je in een instance zit dat georganiseerd de meta wilt doen. Als je dat er al niet is, dan hoef je er inderdaad niet aan te beginnen.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:29:
[...]

De meta op DE eindigde bij ons op +/- 5 minuten. Het is gewoon zeer belangrijk dat je in een instance zit dat georganiseerd de meta wilt doen. Als je dat er al niet is, dan hoef je er inderdaad niet aan te beginnen.
Ik heb 7 keer de meta geprobeerd, 6 keer in een georganiseerde instance. En 6 keer gefaald. De laatste keer ging wel beter, toen hebben we die 3 laatste bosses die je tegelijkertijd moet afronden net dood gekregen voordat de tijd afliep.

(de eerste keer was in een niet georganiseerde kaart, toen was de tijd op voordat het laatste gevecht ook maar begon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:04:
[...]

Ik heb 7 keer de meta geprobeerd, 6 keer in een georganiseerde instance. En 6 keer gefaald. De laatste keer ging wel beter, toen hebben we die 3 laatste bosses die je tegelijkertijd moet afronden net dood gekregen voordat de tijd afliep.

(de eerste keer was in een niet georganiseerde kaart, toen was de tijd op voordat het laatste gevecht ook maar begon)
Georganiseerd met voice chat? Zo ja, dan was de commander niet al te goed :P

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:22:
[...]

Georganiseerd met voice chat? Zo ja, dan was de commander niet al te goed :P
Geen idee, ik gebruik per definitie geen voice chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:26:
[...]

Geen idee, ik gebruik per definitie geen voice chat.
Zolang je de commander hoort, is dat voldoende. Zo ging het gisteren bij mij in ieder geval wel. De commander legde het uit en gaf tijdens de meta aan wat we moesten doen.

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben inmiddels weer terug gegaan naar HoT/PoF/Jormag, meta's zijn daar nog steeds druk bezocht en zijn gewoon leuk en lekker door te spelen. Af en toe wat paniek maar gaat meestal allemaal net goed, geen boze woorden, iedereen happy en weer verder. Ik speel voor de lol, niet voor zware irritatie tot niveau raid/strikes eisen (tot zelfs niveau 100 KP eisen.. serieus?). GW2 forums liep ook aardig over rond hele shoowan meta, mij boeit het inmiddels niet meer. Ik wil die turtle die straks gewoon te koop is, doe m'n farm en vind het helemaal prima.

Er is volgens mij gewoon een strike versie van deze meta, ga die dan lekker doen, nerf die hele shit en laat het simpel volk gewoon wat meta doen zoals elke andere world meta een 99% is.

Grootste irritatie is nu nog wel een map te worden uitgekicked als je een crash hebt, heb je heel die pre-meta netjes alles gedaan, om vervolgens in een lege map terug te keren.. geef dan gewoon 1 minuut ofzo reservering :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:54:
Ik ben inmiddels weer terug gegaan naar HoT/PoF/Jormag, meta's zijn daar nog steeds druk bezocht en zijn gewoon leuk en lekker door te spelen. Af en toe wat paniek maar gaat meestal allemaal net goed, geen boze woorden, iedereen happy en weer verder. Ik speel voor de lol, niet voor zware irritatie tot niveau raid/strikes eisen (tot zelfs niveau 100 KP eisen.. serieus?). GW2 forums liep ook aardig over rond hele shoowan meta, mij boeit het inmiddels niet meer. Ik wil die turtle die straks gewoon te koop is, doe m'n farm en vind het helemaal prima.

Er is volgens mij gewoon een strike versie van deze meta, ga die dan lekker doen, nerf die hele shit en laat het simpel volk gewoon wat meta doen zoals elke andere world meta een 99% is.

Grootste irritatie is nu nog wel een map te worden uitgekicked als je een crash hebt, heb je heel die pre-meta netjes alles gedaan, om vervolgens in een lege map terug te keren.. geef dan gewoon 1 minuut ofzo reservering :/
Inderdaad!

Daarom ben ik wel blij dat de story delen wel leuk zijn, inclusief die laatste missie (in tegenstelling tot dat laatste gevecht in HoT, die gewoon irritant is, of je nou alleen bent of met een groep).
CoeliJoeli schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:06:
[...]
Zolang je de commander hoort, is dat voldoende. Zo ging het gisteren bij mij in ieder geval wel. De commander legde het uit en gaf tijdens de meta aan wat we moesten doen.
Hoe kan ik hem horen als ik geen voice chat gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:24:

Hoe kan ik hem horen als ik geen voice chat gebruik?
Als je het wil halen, is het verplicht :9

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoeliJoeli schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:00:
[...]

Als je het wil halen, is het verplicht :9
Daarom ben ik het met @SinergyX eens, als zoiets "verplicht" zou zijn, gooi het dan achter een raid/strike en houd het leuk voor de gemiddelde speler, die gewoon een spelletje speelt voor de ontspanning. Want zo is Guild Wars wel begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Wailing_Banshee schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:30:
[...]

Daarom ben ik het met @SinergyX eens, als zoiets "verplicht" zou zijn, gooi het dan achter een raid/strike en houd het leuk voor de gemiddelde speler, die gewoon een spelletje speelt voor de ontspanning. Want zo is Guild Wars wel begonnen!
Ben ik het niet mee eens. Er moet voor iedere type speler content zijn. Wil je geen moeite voor content doen, prima dan speel je het niet. Ben er wel mee eens dat er een alternatief zou moeten komen om in dit geval een mount te krijgen

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
CoeliJoeli schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:22:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Er moet voor iedere type speler content zijn. Wil je geen moeite voor content doen, prima dan speel je het niet. Ben er wel mee eens dat er een alternatief zou moeten komen om in dit geval een mount te krijgen
Dat is er ook, dat heel strike missies, met zelfs Challenge Mode, dan moet niet opeens 'zoals elke andere world boss' dit opeens de nieuwe meta-raid niveau worden, dan breek je de gewoonte van voorgaande.

Maar het is wat je zegt, 'ieder type', en vooralsnog is dat slechts weggelegd voor dat groepje 'dedicated', niet de longrunners, niet de bossfarmers, niet de casuals, en vooralsnog.. iedereen die de mount wil hebben.

De opbouw in de map vind ik geweldig, pre-build naar high krijgen, de 3 takken afwerken, centrale crystal defense ding, en daar doet iedereen ook zwaar dedicated aan mee. En dan komt de boss.. Ik noem mij zelf geen elite, verre van, maar ik ben een aanzienlijk snelle leerling. Dat is instant kill, bubble is poppen, waves doen au, green is er in staan, jump is veilig (beetje HoT niveau), CC op de blauwe balk, dat spul. Dood is respawnen, down is hopen op het beste, en dan.. wordt het fucking chaos.

Over een maand of wat zal het allemaal wel prima generfed zijn, leuk om een keer mee te huppelen, leuk om een keertje te doen, maar de manier hoe het nu gewoon is neergezet, dat is niet leuk, dat is geen uitdaging, dat is meer een reden te zeggen 'meh, nee dank je'. Vind het alleen raar dat diverse groepen bv Drizzlewood EMP 2.0 eisen, of zelfs de turtle om mee te doen. Maarja.. wie ben ik? Simpele peon met amper 1800 uur op m'n account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Was is de grap met armor? Ik ben level 60, speel het ook pas enkele weken, maar ik heb tot nu toe de zelfde saaie troep aan alleen met betere stats. Hoe of wanneer kan ik toffere stuff dragen? Behoorlijk saai tot heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli

CoeliJoeli

Gamer

Westland1940 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:01:
Was is de grap met armor? Ik ben level 60, speel het ook pas enkele weken, maar ik heb tot nu toe de zelfde saaie troep aan alleen met betere stats. Hoe of wanneer kan ik toffere stuff dragen? Behoorlijk saai tot heden.
Craften, dungeons, kopen met karma of gold, gems

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
CoeliJoeli schreef op maandag 14 maart 2022 @ 22:05:
[...]

Craften, dungeons, kopen met karma of gold, gems
Waar kopen met karma of gold? Heb je sowieso niks boeiends tot aan level 60? Mij allemaal nog vrij onduidelijk.
Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic