CoeliJoeli schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:22:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Er moet voor iedere type speler content zijn. Wil je geen moeite voor content doen, prima dan speel je het niet. Ben er wel mee eens dat er een alternatief zou moeten komen om in dit geval een mount te krijgen
Dat is er ook, dat heel strike missies, met zelfs Challenge Mode, dan moet niet opeens 'zoals elke andere world boss' dit opeens de nieuwe meta-raid niveau worden, dan breek je de gewoonte van voorgaande.
Maar het is wat je zegt, 'ieder type', en vooralsnog is dat slechts weggelegd voor dat groepje 'dedicated', niet de longrunners, niet de bossfarmers, niet de casuals, en vooralsnog.. iedereen die de mount wil hebben.
De opbouw in de map vind ik geweldig, pre-build naar high krijgen, de 3 takken afwerken, centrale crystal defense ding, en daar doet iedereen ook zwaar dedicated aan mee. En dan komt de boss.. Ik noem mij zelf geen elite, verre van, maar ik ben een aanzienlijk snelle leerling. Dat is instant kill, bubble is poppen, waves doen au, green is er in staan, jump is veilig (beetje HoT niveau), CC op de blauwe balk, dat spul. Dood is respawnen, down is hopen op het beste, en dan.. wordt het fucking chaos.
Over een maand of wat zal het allemaal wel prima generfed zijn, leuk om een keer mee te huppelen, leuk om een keertje te doen, maar de manier hoe het nu gewoon is neergezet, dat is niet leuk, dat is geen uitdaging, dat is meer een reden te zeggen 'meh, nee dank je'. Vind het alleen raar dat diverse groepen bv Drizzlewood EMP 2.0 eisen, of zelfs de turtle om mee te doen. Maarja.. wie ben ik? Simpele peon met amper 1800 uur op m'n account