Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 23:54
Het is weer bijna augustus!

Dat betekent een maand lang korting op vanalles en nog wat in de Black Lion Shop.

Ben je op zoek naar goeie deals voor skins of account upgrades, dan is het nu een goed moment om alvast wat gems te traden, meestal stijgt de koers flink tijdens deze periode.

Hier het overzicht van voorgaande (en aankomende) Gem Store/Anniversary Sales

Je kunt ook in-game dit in de chat box copy/pasten om direct naar deze pagina te gaan:
/wiki Gem Store/Anniversary Sales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:49
TheNazgul schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 11:35:
Het is weer bijna augustus!

Dat betekent een maand lang korting op vanalles en nog wat in de Black Lion Shop.

Ben je op zoek naar goeie deals voor skins of account upgrades, dan is het nu een goed moment om alvast wat gems te traden, meestal stijgt de koers flink tijdens deze periode.

Hier het overzicht van voorgaande (en aankomende) Gem Store/Anniversary Sales

Je kunt ook in-game dit in de chat box copy/pasten om direct naar deze pagina te gaan:
/wiki Gem Store/Anniversary Sales
Dat wordt voor mij weer black lion keys kopen :P
Mooie aanbiedingen zoals altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:24
Kriebelt bij mij toch ook wel weer nadat ik een Living World update in mijn mailbox voorbij zag komen, maar ik heb gewoon geen idee waar ik de tijd vandaan ga halen om dit te spelen 8)7 Zat voornamelijk in WvW.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Voor de eerste keer Gems gekocht in de gemstore, en deze betaald via direct banking.
Werkte allemaal perfect, dus wilde na 1 uur nog eens een aantal Gems kopen via de gemstore.
Echter bij het voltooien van de tweede aankoop werd ik niet automatische doorgestuurd naar de website van mijn bank.
Dus maar even opnieuw deze aankoop proberen te doen, deze keer kwam de melding dat het product niet beschikbaar was, daarnaast is de optie direct banking verdwenen uit mijn betaalkeuze.

Heb zo het idee dat mijn bestelling ergens vast zit, heb hier ook geen e-mail over gehad dat er iets fout is gegaan en deze alsnog kan betalen.
Ik heb al een ticket verstuurd aan de support, maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sincery schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:44:
Heb zo het idee dat mijn bestelling ergens vast zit, heb hier ook geen e-mail over gehad dat er iets fout is gegaan en deze alsnog kan betalen.
Ik heb al een ticket verstuurd aan de support, maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt ? :?
Niet bij ANet, maar wel eens bij Steam. Ik heb toen een paar uur gewacht.

Even iets anders: ik kijk de Guild Chats nooit, maar ik heb die van afgelopen vrijdag toch maar eens gekeken. Geeft een hele leuke inkijk hoe het er in Amerika aan toe gaat met thuiswerken ivm Corona. Heel veel dingen zijn herkenbaar ("we hoeven niet meer te zoeken naar vergaderruimtes"), maar er zijn ook dingen waar ik als Nederlander nooit aan zou denken ("ik moet nu meer afwassen, want anders ontbijt [dus niet een meegenomen boterham, maar echt daar in de keuken klaar gemaakt] en lunch ik altijd op kantoor!")

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:35
Zojuist Guild Wars 2 download gestart. Had een behoorlijk aantal max level karakters in GW1, maar kan niet meer bij dat account. En hulp van ArenaNet krijg ik niet, dus moet het helaas maar zonder de gifts en dergelijke doen die je zou krijgen als je GW2 start.

Ben heel benieuwd. Ben al jaren uit de GW scene.

--edit--

zie dat de website van http://www.guildoftweakers.org het niet doet. Bestaat er geen GOT GW clan?

[ Voor 15% gewijzigd door PdeBie op 22-07-2020 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-09 13:42
Hoihoi,

Is GW2 nog een beetje levend en de moeite waard om weer aan te beginnen? Ben hem nu weer aan het downloaden na een afwezigheid van +- 4 jaar. (er waren toen voor zover ik weet geen expansions)

Kan me nog herinneren dat ik 1 lvl 80 Norn Warrior had maar er zal in al die jaren een hoop veranderd zijn dus twijfel om gewoon opnieuw te starten. Iemand tips of zin om eventueel samen te levelen? En is het wijsheid om dan meteen de uitbreidingen er bij te kopen of merk je hier pas vanaf lvl 80 echt wat van?

Alvast bedankt,

[ Voor 4% gewijzigd door BenvandeKaart op 22-07-2020 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Kan iemand de topic warning eens bijwerken of verwijderen? Er klopt niets meer van.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@BenvandeKaart Ik ben vandaag compleet nieuw in GW2 begonnen. Vroeger wel GW1 veel gespeeld, maar nu dus helemaal weer vers in het spel.

Kunnen wel een keer samen spelen als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
PdeBie schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 22:00:
@BenvandeKaart Ik ben vandaag compleet nieuw in GW2 begonnen. Vroeger wel GW1 veel gespeeld, maar nu dus helemaal weer vers in het spel.

Kunnen wel een keer samen spelen als je wilt :)
Top, ik heb vroeger GW1 ook helemaal grijs gespeeld :) Kon toendertijd niet in GW2 komen dus vandaar dat ik vandaag maar weer eens ga starten!

Voeg me maar toe ingame: Ben van de Kaart of Pampaloerus

Ik zal vanavond wel online zijn denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Heb je toegevoegd. Hoop alleen wel dat we op dezelfde server zitten :+

Ben inmiddels al lekker bezig met mijn eerste karakter. Een ranger. Dat was ook mijn main in GW1.
Het spel is wel erg wennen weer als je zo'n tijd uit het GW wereldje bent. Controls zijn even zoeken, maar werkt op zich goed. Ben inmiddels level 15 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 22:31:
Heb je toegevoegd. Hoop alleen wel dat we op dezelfde server zitten :+
Server is alleen belangrijk als je WvW speelt. Het wat nog niet kan is dat mensen op US servers met mensen op EU servers samen kunnen spelen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@Wailing_Banshee ah ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen. :)

Gezien jij Karma keizer bent van GW2 hier op Tweakers. Weet jij of er nog Tweakers Guilds zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 08:33:

Gezien jij Karma keizer bent van GW2 hier op Tweakers. Weet jij of er nog Tweakers Guilds zijn?
Geen idee, ik heb nooit iets met een Tweakers guild gedaan (ik heb altijd een voorkeur gehad voor niet-Nederlandse guilds). Ik zit in het GWO guild (al sinds 2005). Maar ik zit op dit moment even in de dip van de sinus van m'n GW speeltijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:38
PdeBie schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 08:33:

Scroll even terug in dit topic of gebruik even de zoek functie.

Er zijn al een paar keer berichten over guilds met tweakers langs gekomen :)
Er zijn misschien nog enkele actief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stef120
TheNazgul schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 16:26:
NL guilds actief (die mij te binnen schieten):

[GOTD] Guardians of the Dutch (voertaal Engels)
[NLT] We will be friends
[atNL] De Nederlandse Leeuwen

Mocht je een opstapje zoeken in het spel, eventueel om andere guilds en spelers te leren kennen, kan ik je altijd een plekje bieden in (een van) onze guild(s): [NL] Northern Lïghts en [HOME] Ghost Riders of Tyria.

Bij NL ligt de focus meer op WVW (Far Shiver Peaks), raids en (cm) fractals.
Bij HOME ligt de focus op alle (PVE) content en organiseerd men geregeld (guild) events.

Stuur gerust een berichtje als je zoekend bent, we helpen je graag op weg ;)
Ahh hier is het bericht.
Ik meende dat er ook wat tweakers in deze guilds zaten maar correct me if wrong.

Ik ben zelf aangesloten bij Nothern Lïghts.

Super relaxte guild maar ben nu niet actief met de guildies.
Als je Fractals wilt leren is dit wel waar je moet zijn hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Zoeken op "guild" was niet heel handig in dit topic, maar thanks voor de linkjes :)

Heb een berichtje gestuurd naar HOME (https://ghostridersoftyria.com/). Eens kijken :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheNazgul
Hier wat linkjes om de (nieuwe) spelers wegwijs te maken in GW2.

Uitgelegd -> Inventory
Uitgelegd -> Guilds
Uitgelegd -> WVW
Uitgelegd -> Fractals

Best Builds for PVE -> Introductie
Best Builds for PVE -> Gear & Items
Best Builds -> The Ranger
Best Builds -> The Warrior
Alle (andere) Builds -> Full Playlist

Stel gerust vragen in dit topic, genoeg ervaren spelers aanwezig om te helpen.
En nog veel speel plezier toegewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
Bedankt allemaal voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee.

Vraagje nog: ik heb op mijn oude lvl 80 tot mijn verbazing 2 crafting professions op 400. Kan ik hiermee ook craften voor andere mannekes? Is dat account bount?

Ik zal ook eens even gaan kijken naar die guilds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Dat kan zeker! En is ook het advies om het zo te doen.

Let wel, er zijn meer dan 2 "crafting disciplines"...
Dus je wilt mogelijk ook 2 andere crafting disciplines doen op een ander popje.

Voor armors heb je 3 verschillende:

Tailor -> Light Armors -> te gebruiken voor Elementalist, Mesmer, Necromancer
Leatherworker -> Medium Armors -> te gebruiken voor Thief, Ranger, Engineer
Armorsmith -> Heavy Armors -> te gebruiken voor Guardian, Warrior, Revenant

Voor weapons heb je 3 verschillende:

Artificer -> Focus, Staff, Scepter, Tridents
Huntsman -> Short Bows, Longbow, Pistol, Rifle, Harpoon Guns, Torch, Warhorn
Weaponsmith -> Axe, Dagger, Sword, Greatsword, Mace, Hammer, Spear, Shield

Bij wapens kunnen elite specs (dus je special class in professions) soms ook andere wapens gebruiken.
Voorbeeld voor Elementalist -> Tempest (elite elementalist) kan een warhorn gebruiken -> Weaver (elite elementalist) kan een sword gebruiken.

En dan hebben we nog scribers jewelers en chefs, die elk hun eigen doel hebben. Maar niet voor wapens en armor gebruikt worden (tenzij je legendaries gaat maken).

Een groot verschil tussen Exotic gear (goud) en Ascended gear (roze), is dat je vaak Exotics moet "soulbinden" aan je popje. Dat betekent dat je het item niet meer kan hergebruiken op andere popjes. Bij Ascended kun je items wel hergebruiken. Misschien niet onbelangrijk tijdens het craften en gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
TheNazgul schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:05:
Dat kan zeker! En is ook het advies om het zo te doen.

Let wel, er zijn meer dan 2 "crafting disciplines"...
Dus je wilt mogelijk ook 2 andere crafting disciplines doen op een ander popje.

Voor armors heb je 3 verschillende:

Tailor -> Light Armors -> te gebruiken voor Elementalist, Mesmer, Necromancer
Leatherworker -> Medium Armors -> te gebruiken voor Thief, Ranger, Engineer
Armorsmith -> Heavy Armors -> te gebruiken voor Guardian, Warrior, Revenant

Voor weapons heb je 3 verschillende:

Artificer -> Focus, Staff, Scepter, Tridents
Huntsman -> Short Bows, Longbow, Pistol, Rifle, Harpoon Guns, Torch, Warhorn
Weaponsmith -> Axe, Dagger, Sword, Greatsword, Mace, Hammer, Spear, Shield

Bij wapens kunnen elite specs (dus je special class in professions) soms ook andere wapens gebruiken.
Voorbeeld voor Elementalist -> Tempest (elite elementalist) kan een warhorn gebruiken -> Weaver (elite elementalist) kan een sword gebruiken.

En dan hebben we nog scribers jewelers en chefs, die elk hun eigen doel hebben. Maar niet voor wapens en armor gebruikt worden (tenzij je legendaries gaat maken).

Een groot verschil tussen Exotic gear (goud) en Ascended gear (roze), is dat je vaak Exotics moet "soulbinden" aan je popje. Dat betekent dat je het item niet meer kan hergebruiken op andere popjes. Bij Ascended kun je items wel hergebruiken. Misschien niet onbelangrijk tijdens het craften en gebruiken ;)
Aha thanks voor je heldere uitleg! Hoeven ons niet te vervelen de komende tijd als ik dit zo lees :D
Zal eerst eens ff m'n verhaallijn uit gaan spelen van mijn lvl 80 en dan een nieuw poppeke aanmaken.
Iemand nog tips voor een leuke Profession?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Met mijn ranger ben ik 'Leatherworker' (in opleiding :+ ). Kan ik later leuke armor setjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inmiddels de game ook gekocht. Toch wel weer leuk voor de afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stef120 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 10:06:
[...]

Als je Fractals wilt leren is dit wel waar je moet zijn hoor!
Ik wil het niet leren, ik moet ze alleen doen om m'n precursor collecties af te ronden... Ben het al een hele tijd aan het uitstellen (is een reden waarom ik in een dip zit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyrian schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 21:12:
Kan iemand de topic warning eens bijwerken of verwijderen? Er klopt niets meer van.
Een deel van de inhoud klopt nog steeds, maar de lay-out lijkt nergens meer op. De guild [One] bestaat volgens mij nog steeds, maar of Devata nog steeds actief is weet ik niet. [Gwen], voluit The Descendants of Gwen, is nog steeds actief. Je kunt mij ingame (Rose Solane.1027) een bericht sturen als je meer wilt weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inmiddels zit mijn ranger op level 24 (of iets dergelijks). Vermaak mij weer goed met de game. Merk wel dat er véél meer te doen is dan in GW1, dus dat zorgt er aan de ene kant voor dat je je niet hoeft te vervelen, maar ook dat je soms snel afgeleid bent van wat je eigenlijk wilde doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
Dat is ook wel weer het mooie aan gw2.
Je hoeft je zeker nooit te vervelen.

Ben nu met Roller Beetle mount bezig.
Daarna heb ik alle mounts. (Ok behalve Warclaw WvW)

Daarna lekker Living Story oppakken.

Geniet vooral van de Story zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Stef120 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:53:
Dat is ook wel weer het mooie aan gw2.
Mooi en vervelend. Want sommige stukken zijn zo druk dat het onmogelijk is om even te free roamen zonder continu in een gevecht te belanden. Het lijkt soms wel pokemon waar je continu wordt aangevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch maar eens die laatste LS hoofdstuk gespeeld. Had het net zo goed niet hoeven doen, want ik heb nog steeds geen idee wat er allemaal aan de hand was. Het verhaal van GW2 is in mijn ogen niet geschikt om zonder voice te spelen.

Baal ook steeds meer van het feit dat mastery points verborgen zitten achter achievements waarbij je de content tig keer moet herhalen. Dus niet het feit dat er achievements zijn waar je dat moet doen, maar achievements waar 1 van rewards een punt is wat je nodig hebt om je karakter te laten groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 07:42:
Gisteren toch maar eens die laatste LS hoofdstuk gespeeld. Had het net zo goed niet hoeven doen, want ik heb nog steeds geen idee wat er allemaal aan de hand was. Het verhaal van GW2 is in mijn ogen niet geschikt om zonder voice te spelen.
Dat is ook mijn gevoel. Ik had soms al moeite om het verhaal te volgen in open world PvE met gesproken dialoog, laat staan nu zonder voices. Ik ben pas halverwege (denk ik?) het verhaal van dit hoofdstuk om deze reden. Dit hoofdstuk en de vorige zijn, mede om deze reden, tot nu toe de zwakste LS content in jaren voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:28:
[...]

Dat is ook mijn gevoel. Ik had soms al moeite om het verhaal te volgen in open world PvE met gesproken dialoog, laat staan nu zonder voices. Ik ben pas halverwege (denk ik?) het verhaal van dit hoofdstuk om deze reden. Dit hoofdstuk en de vorige zijn, mede om deze reden, tot nu toe de zwakste LS content in jaren voor mij.
Normaal gesproken doe ik het verhaal met meerdere characters, maar nu toch maar met 1. Die anderen gaan wel door het verhaal als het helemaal "af" is (dus met stemmen!). Ik heb nog genoeg andere dingen ook nog te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Heb de Meta nu 5 keer gedaan, moet wel zeggen dat er veel tijd in zit voordat deze klaar is.
Per keer is dit toch zo'n 2,5 // 3 uur. :o

------

Toevoeging :

Ik heb inmiddels 60 Black Lion Statue's bij elkaar gespaard voor de Wild Magic Backpack set.
Heeft iemand toevallig een idee in welke maanden deze backpack beschikbaar zou kunnen zijn ?
Gezien de rotatie van items in de Black Lion Statue Vendor vrij langzaam verloopt.

[ Voor 52% gewijzigd door Sincery op 04-08-2020 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
Gaaf, skimmers zullen binnenkort onder water kunmen zwemmen!

Kwam een artikelen tegen op PC gamer en mocht je alleen het filmpje willen bekijken, die staat hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Ik kom nu zo'n beetje bij het punt waar ik niet zo goed weet wat ik momenteel kan gaan doen.
Doe iedere dag de dailies, paar world bosses, maar dat is eigenlijk je verstand op nul zetten en gaan.
Mis momenteel de dingen waar je echt energie in moet steken, zoals toen der tijd voor de legendary trinket's.
Zou nog voor de staff ''Nevermore'' kunnen gaan, maar zal niet echt een upgrade zijn over de ''Bifrost''
PvP is niet echt mijn ding overigens.

Dat wordt even verzinnen wat mijn volgende ( project ) gaat worden. :)

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Sincery schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 19:41:
Ik kom nu zo'n beetje bij het punt waar ik niet zo goed weet wat ik momenteel kan gaan doen.
Doe iedere dag de dailies, paar world bosses, maar dat is eigenlijk je verstand op nul zetten en gaan.
Mis momenteel de dingen waar je echt energie in moet steken, zoals toen der tijd voor de legendary trinket's.
Zou nog voor de staff ''Nevermore'' kunnen gaan, maar zal niet echt een upgrade zijn over de ''Bifrost''
PvP is niet echt mijn ding overigens.

Dat wordt even verzinnen wat mijn volgende ( project ) gaat worden. :)
Wij spelen GW2 sinds launch en hebben dat gevoel ook al wel een paar keer gehad. We hebben allebei alle classes op level 80. Alle main gebieden dus meermaals gezien. Veel WvW gedaan. PvP ook. Ik heb zelf ondertussen al 12 legendary weapons. Af en toe is er een festival (winters day, etc), maar dat is ook elke keer hetzelfde. Iedere character heeft ascended armor.

Wanneer we terugkomen naar de game doen we dat meestal vanwege de Living Story. Achievements die daar bij horen. Losse achievements in andere gebieden. Nieuwe gebieden die bij een LS horen. Wat PvP of WvW, maar na een paar maandjes zijn we dan ook wel weer klaar. Gelukkig spelen wij meerdere MMO’s. Als we GW2 zat zijn doen we weer paar maanden meer World of Warcraft, en anders Elder Scrolls Online.

• Sincery
Alwayshappyz schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 17:17:
[...]

Wij spelen GW2 sinds launch en hebben dat gevoel ook al wel een paar keer gehad. We hebben allebei alle classes op level 80. Alle main gebieden dus meermaals gezien. Veel WvW gedaan. PvP ook. Ik heb zelf ondertussen al 12 legendary weapons. Af en toe is er een festival (winters day, etc), maar dat is ook elke keer hetzelfde. Iedere character heeft ascended armor.

Wanneer we terugkomen naar de game doen we dat meestal vanwege de Living Story. Achievements die daar bij horen. Losse achievements in andere gebieden. Nieuwe gebieden die bij een LS horen. Wat PvP of WvW, maar na een paar maandjes zijn we dan ook wel weer klaar. Gelukkig spelen wij meerdere MMO’s. Als we GW2 zat zijn doen we weer paar maanden meer World of Warcraft, en anders Elder Scrolls Online.
Afhankelijk van de hoeveel uren je per dag actief ben in de game zijn de nieuwe LW updates vrij snel gedaan, zoals in mijn geval.
Daarna wordt het weer een beetje rondhangen in Queensdale of zoals je zei wat losse archivments behalen. Kwa gear zitten er eigenlijk ook geen upgrades meer in, wel verander in soms van infusions met
glow effecten voor de ''fashion wars'' enigste waar ik nog wel achteraan zit is de Wild Magic Combo voor 60 Lion Statue's maar dat is een kwestie van wachten.
12 legendary weapons vind ik een aardige prestatie, toevallig ook de archivment '' Twice-told Legend'' behaald ? :9
World of Warcraft heb ik sins 2006 gespeeld tot aan de WotLK expansie, maar gestopt met raiden toen TBC expansie ten einde kwam.

• Alwayshappyz
Sincery schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 18:54:
[...]

Afhankelijk van de hoeveel uren je per dag actief ben in de game zijn de nieuwe LW updates vrij snel gedaan, zoals in mijn geval.
Daarna wordt het weer een beetje rondhangen in Queensdale of zoals je zei wat losse archivments behalen. Kwa gear zitten er eigenlijk ook geen upgrades meer in, wel verander in soms van infusions met
glow effecten voor de ''fashion wars'' enigste waar ik nog wel achteraan zit is de Wild Magic Combo voor 60 Lion Statue's maar dat is een kwestie van wachten.
12 legendary weapons vind ik een aardige prestatie, toevallig ook de archivment '' Twice-told Legend'' behaald ? :9
World of Warcraft heb ik sins 2006 gespeeld tot aan de WotLK expansie, maar gestopt met raiden toen TBC expansie ten einde kwam.
Ja, wel herkenbaar :P Ergens is het een voordeel dat je qua gear niet meer omhoog kan als je ascended armor hebt, maar aan de andere kant is het vaak ook wel leuk om telkens op zoek te zijn naar betere gear. Fashion wars is ook nog wel een van de leukste dingen van de game voor mij. Zoveel mooie skins en de game ziet er wel echt mooi uit. Helemaal ook met mount skins.

Niet de twice told archievement helaas :P Vind ik voor mezelf wat zonde, gaat veel gold in zitten, dan liever unieke skins.

WoW was aan het begin nog het allerbeste vind ik, maar het is nog steeds wel vermakelijk. Qua graphics loopt het alleen enorm achter op de nieuwere MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 19:52:
[...]
Niet de twice told archievement helaas :P Vind ik voor mezelf wat zonde, gaat veel gold in zitten, dan liever unieke skins.
Ik heb geen 12 legendaries, maar wel twice told legend :D Ik heb Frenzy twee keer gemaakt :p

Ik wil nu alle eerste generatie legendaries maken (inclusief precursor crafting). Ik zit alleen vreselijk tegen de Fractals op te hikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 07:25:
[...]

Ik heb geen 12 legendaries, maar wel twice told legend :D Ik heb Frenzy twee keer gemaakt :p

Ik wil nu alle eerste generatie legendaries maken (inclusief precursor crafting). Ik zit alleen vreselijk tegen de Fractals op te hikken...
Doe je goed d:)b

Fractals vind ik wel leuk, maar snap dat ze niet voor iedereen zijn. Zitten wel een aantal echt vervelende tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Wat nog niet voorbij is gekomen in dit topic, maar misschien wel leuk is om eens te posten.
Ik ben wel benieuwd hoe mensen hun main character's eruit zien.
Zou leuk zijn om eens wat mooie screenshots voorbij te zien komen in dit topic, dat mis ik eigenlijk wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Sincery op 20-08-2020 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
Is het nog de moeite om helemaal vanaf 0 te beginnen? Ooit een ranger gespeeld maar dat is echt een "makkelijk" character. Ik ben wel van de ranged characters. Is er dan nog echt een goed alternatief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

jaydenjarno schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 15:24:
Is het nog de moeite om helemaal vanaf 0 te beginnen? Ooit een ranger gespeeld maar dat is echt een "makkelijk" character. Ik ben wel van de ranged characters. Is er dan nog echt een goed alternatief?
Ben onlangs ook vanaf 0 begonnen, leuk voor tussendoor, de game is daar zeer geschikt voor!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 08:42
Engineer?

• PdeBie
Ik ben ook sinds kort begonnen met een Ranger en een Warrior. Inmiddels lvl 49. Erg leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Altijd de moeite om op nieuw te beginnen.

Elementalist kan ik aanraden als je van ranged characters houdt. Je hebt ook de optie om in melee range te vechten als je ervoor kiest om een ander wapen te equippen (dagger bv). Maar wel meer classes met leuke range opties. Mesmers. Necromancers (al heb ik weinig met necro's), Thiefs (pistol/pistol en later in de game rifle), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Alwayshappyz schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 19:52:
[...]

Ja, wel herkenbaar :P Ergens is het een voordeel dat je qua gear niet meer omhoog kan als je ascended armor hebt, maar aan de andere kant is het vaak ook wel leuk om telkens op zoek te zijn naar betere gear. Fashion wars is ook nog wel een van de leukste dingen van de game voor mij. Zoveel mooie skins en de game ziet er wel echt mooi uit. Helemaal ook met mount skins.

WoW was aan het begin nog het allerbeste vind ik, maar het is nog steeds wel vermakelijk. Qua graphics loopt het alleen enorm achter op de nieuwere MMO's.
Vind jij het ook wel interessant om met infusions te experimenteren ?
Ik heb gisteren 5 Peerless Infusions in mijn armour gestopt, moet zeggen dat het glow effect wel oog verblindend is :P
Verder zag ik geen interessante infusions, Bee Queen zag er ook wel leuk uit, maar voor dat effect vind ik het net teveel gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Sincery schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 17:21:
[...]

Vind jij het ook wel interessant om met infusions te experimenteren ?
Ik heb gisteren 5 Peerless Infusions in mijn armour gestopt, moet zeggen dat het glow effect wel oog verblindend is :P
Verder zag ik geen interessante infusions, Bee Queen zag er ook wel leuk uit, maar voor dat effect vind ik het net teveel gold.
Die effecten zijn leuk, maar voor mij denk ik té flashend voor lange tijd :P En ik hou best van wat flashy armor, haha. Daarnaast zijn er best een paar die echt te duur zijn inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 14:16
Zeker, je kan iedere keer wat veranderen. Race ook natuurlijk.Het gaat toch vrij snel naar 80.

Ranger is wel een beetje easy mode inderdaad. Als je een uitdaging leuk zou vinden, dan kan je voor de wat meer squishy types gaan. Elementalist, Mesmer e.d. Het hangt ook een beetje af van wat je doel is. PvP, WvW, fractals etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua

Ben benieuwd. GW2 versie van Pandaria?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Binnenkort een nieuwe laptop (ja een nieuwe laptop, I know) en dan weer eens oppakken!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
UTADDICT schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:54:
Binnenkort een nieuwe laptop (ja een nieuwe laptop, I know) en dan weer eens oppakken!
Ik speel ook uitsluitend op een Lenovo Legion Y530. Gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Heeft iemand de onder water skimmer al geunlocked? Las dat er wat bugs in zaten. Ik heb vandaag even snel 8 mastery point gehaald en de achievement gedaan voor de Skimmer. Nu nog 2 miljoen exp bij elkaar farmen.
JST94 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:55:
Heeft iemand de onder water skimmer al geunlocked? Las dat er wat bugs in zaten. Ik heb vandaag even snel 8 mastery point gehaald en de achievement gedaan voor de Skimmer. Nu nog 2 miljoen exp bij elkaar farmen.
Ja. Gisteren 2 maps in de Crystal Desert even gemapped, Even snel 2M XP gehaald: Crystal Oasis van 0 naar 100% en Elon Riverlands van 0 naar 80% was genoeg. Ik was bijna langer bezig om die skimmer race te halen (gehaald voor de update die de enorme bug gepatched heeft). En hij is gaaf! De mastery points had ik (heb er nu nog 5 over voor PoF).

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Spel binnenkort maar weer eens oppakken. Vrienden waren allemaal gestopt en raakte toen ook interesse kwijt. Misschien dat ze met deze uitbreiding terug komen.
Solo spelen is het toch niet helemaal.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

• Bandicool
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 12:12
Ik heb hem ook maar weer opgepakt. Had de basis game nog liggen, gelijk even met 50% korting beide expansions aangeschaft.

Ga wel opnieuw beginnen met de Ranger. Kijken of ik het nog snap hoe het werkt allemaal.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Desutoroiya schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:14:
Spel binnenkort maar weer eens oppakken. Vrienden waren allemaal gestopt en raakte toen ook interesse kwijt. Misschien dat ze met deze uitbreiding terug komen.
De uitbreiding komt pas in 2021. Nog geen officiele details of dit Q1, Q2 of later gaat zijn. Just so you know ;)

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sosua
Desutoroiya schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:14:
Je kan altijd aanhaken bij NLT. Nederlandse guild. Veel mensen online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Grim schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:36:
[...]

De uitbreiding komt pas in 2021. Nog geen officiele details of dit Q1, Q2 of later gaat zijn. Just so you know ;)
I know, maar toch hele lange tijd niet aangeraakt en heb HoT en PoF nog niet eens uitgespeeld :X Dus daar ben ik wel zoet mee tot die tijd

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 18:53
Sosua schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:54:
[...]

Je kan altijd aanhaken bij NLT. Nederlandse guild. Veel mensen online.
Ik heb gereageerd op het forum om lid te worden. Helaas nog geen reactie.
Zou je iemand willen vragen mij uit te nodigen? Funkit.5407

Ben inmiddels weer lvl 40 (op 0 begonnen sinds ik weer ben begonnen met spelen) en heb deze week het spel gekocht met 50% korting. (code: ANNIVERSARY50 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Kevintjeh schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:17:
[...]

Ik heb gereageerd op het forum om lid te worden. Helaas nog geen reactie.
Zou je iemand willen vragen mij uit te nodigen? Funkit.5407

Ben inmiddels weer lvl 40 (op 0 begonnen sinds ik weer ben begonnen met spelen) en heb deze week het spel gekocht met 50% korting. (code: ANNIVERSARY50 )
ik regel het morgen 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 22:01
De game jaren niet meer gespeeld en nu met 50% korting de twee uitbreidingen gekocht. Ben benieuwd, was wel een beetje uitgekeken op Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:52
HoT maps zijn echt lastig man. Zelfs met mounts ga ik nog regelmatig dood.

En Tangled Depths blijft een nachtmerrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Inmiddels de Twice-Told Legend archivment behaald, en moet nog één archivment doen voor de Vision trinket, ( https://wiki.guildwars2.com/wiki/Vision ) hopelijk vanavond met een beetje geluk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicool
Sosua schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 22:43:
[...]
ik regel het morgen 👍🏼
Zou ik ook een invite kunnen krijgen?
VincentG als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Bandicool schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:19:
[...]

Zou ik ook een invite kunnen krijgen?
VincentG als het goed is :)
heb je ook je volledige gw2 naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicool
Sosua schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:01:
[...]

heb je ook je volledige gw2 naam?
VincentG.8350 gok ik?
Ben nog niet zo bekend in GW2 :)

• CutePuppy
Woohoo na een maand ofzo elke dag Tequatl kreeg ik een Tequatl's Hoard drop gisteren.

Mijn eerste ascended weapon!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CutePuppy
Topic is een beetje dood :(

Hoop dat het nog goed gaat met iedereen?

Ondertussen ben ik ook met Fractals begonnen een week ofzo geleden. Erg leuk! Was er nooit aan begonnen omdat het zo intimiderend leek, maar iemand van mijn guild heeft mij even door wat makkelijkere Fractals gelopen en nu heb ik alle T1 wel minimaal 1 keer gespeeld en kan ze ook redelijk volgen nu.

Qua gold en ascended loot best wel leuk.

Mijn (dagelijkse) GW2 routine is nu normale dailies doen, fractals dailies doen en Teq. Voor de rest een beetje node farmen en aan een legendary weapon werken (Sunrise). Kost nu al veel geld/tijd en ben er nog maar niet zo lang mee begonnen. Misschien had ik eerst voor een ascended armour set moeten gaan? Oh well...

Grappig dat ik GW2 al sinds 2014 speel ofzo en nu het steeds leuker en leuker ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CutePuppy schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 12:06:
Topic is een beetje dood :(

Hoop dat het nog goed gaat met iedereen?

Ondertussen ben ik ook met Fractals begonnen een week ofzo geleden. Erg leuk! Was er nooit aan begonnen omdat het zo intimiderend leek, maar iemand van mijn guild heeft mij even door wat makkelijkere Fractals gelopen en nu heb ik alle T1 wel minimaal 1 keer gespeeld en kan ze ook redelijk volgen nu.

Qua gold en ascended loot best wel leuk.
Als ik iets niet zou spelen voor loot, zijn het Fractals :p Meestal krijg ik alleen een maximaal rare drop en paar masterworks...

Ik ben een beetje put-off door het feit dat de nieuwe LS delen geen voice dialog hebben. Ik vind er dan helemaal niets aan omdat ik het verhaal niet kan volgen (ik ben slecht in lezen en vechten tegelijkertijd...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Wailing_Banshee schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:26:
[...]

Als ik iets niet zou spelen voor loot, zijn het Fractals :p Meestal krijg ik alleen een maximaal rare drop en paar masterworks...

Ik ben een beetje put-off door het feit dat de nieuwe LS delen geen voice dialog hebben. Ik vind er dan helemaal niets aan omdat ik het verhaal niet kan volgen (ik ben slecht in lezen en vechten tegelijkertijd...)
Huh? Als je voor de dailies gaat dan krijg je nog wel eens een kans op Ascended drops. Gisteren bijv. 2 ascended drops van T2 fractal dailies (2 ringen weliswaar, maar toch niet slecht). Gold is ook best wel OK. Als je geluk hebt krijg je per daily fractal 1 g. En anders iets van 20-50 s. Ik vind het niet slecht voor casual play :)

Ik zit zelf nog in season 4, dus moet nog even verder spelen totdat ik bij nieuwe story content kom. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Is er iemand die ook mij een invite voor de guild kan sturen aan: Worra.4683

Ik ben net begonnen met spelen en kan af en toe wel wat tips gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CutePuppy schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:48:
[...]

Huh? Als je voor de dailies gaat dan krijg je nog wel eens een kans op Ascended drops. Gisteren bijv. 2 ascended drops van T2 fractal dailies (2 ringen weliswaar, maar toch niet slecht). Gold is ook best wel OK. Als je geluk hebt krijg je per daily fractal 1 g. En anders iets van 20-50 s. Ik vind het niet slecht voor casual play :)
Ik vind dat wel slecht, voor iets waar ik geen plezier aan beleef en vaak ook nog voor moet wachten :p Ik heb een bloedhekel aan wachten!

Tijdens de fractal week heb ik wel een hele serie fractals gedaan (alleen T1's, mijn max level is nu 15, geloof ik), maar het wachten was vreselijk.... En de drops ook, trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Wailing_Banshee schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:39:
[...]

Ik vind dat wel slecht, voor iets waar ik geen plezier aan beleef en vaak ook nog voor moet wachten :p Ik heb een bloedhekel aan wachten!

Tijdens de fractal week heb ik wel een hele serie fractals gedaan (alleen T1's, mijn max level is nu 15, geloof ik), maar het wachten was vreselijk.... En de drops ook, trouwens :p
Als je het niet leuk vindt dan houdt het snel op ja :)

Ik vind het wel geinig te doen. Leuke afwisseling van mijn normale pve activiteiten. Sommige fractals wat minder dan andere, maar er zitten ook wel een paar leuke bij. En 5-10 minuten per daily fractal vind ik wel goed te doen voor 25 s - 1,5 g per fractal. Zit zelf nog in T1, maar door guildmates word ik gedragen in T2 met iets betere drops. T4 is waar je moet zijn voor de beste drops, dus dat is ook mijn doel.

Qua wachttijden heb ik niet veel last eigenlijk. Meestal wordt een "T1 Dailies" advertentie snel gevuld. En in mijn guild zijn er genoeg mensen om makkelijk aan een groepje van 5 te komen.

Maar jij mag ook delen wat jij en leuk vindt en wat aardige gold oplevert. I'm all ears :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNazgul
Zeker spelen wat je leuk vindt! Anders zul je snel uitgekeken zijn op het spel.

De diversiteit van Guild Wars 2 is enorm, er valt zeker wat te halen voor ieders interesse.
- (personal) stories
- worldbosses
- pvp
- wvw
- role playing
- high level content (raid / fractals zonder en met challenge modes)

De voice acting gaat heel binnenkort toegevoegd worden (en ja het is een echt gemis als je de stories doet zonder).

Vrij recentelijk is een update doorgevoerd zodat je door het spelen van raids en fractals wat extra gold kan verdienen (weekly bonus), dus onderschat zeker niet het potentieel wat je uit fractals kan halen, als je gold wilt verdienen.

Tier 4 (T4) + recommended dailies (Recs 3 stuks) kan je al snel 20 gold (+andere goede drops) opleveren.
In gemiddeld een uurtje tijd.

Morgen (17-11) komt er weer een nieuwe episode van The Icebrood Saga: Champions Chapter 1: Truce
Gratis te unlocken (en spelen) door simpelweg in te loggen in het spel.

@Worra Ik heb je een guild invite gestuurd!
We zien je wel in game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
^

Dit inderdaad. En natuurlijk nog personal "quests":
Mounts
Ascended gear
Legendary weapons

Ben je wel een hele tijd zoet mee.

Echt zoveel te doen.

Heb een beetje spijt dat ik aan mijn legendary ben begonnen nu ik Fractals aan het doen ben en nog geen ascended gear heb (behalve wat je kan kopen met laurels en fractal relics).

Nu misschien even tijdelijk Sunrise op pauze zetten en concentreren op ascended gear eerst zodat ik een beetje fatsoenlijk fractals kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CutePuppy schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:31:
[...]

Maar jij mag ook delen wat jij en leuk vindt en wat aardige gold oplevert. I'm all ears :)
Ik doe eigenlijk nooit iets om specifiek goud te verzamelen... Dat komt vanzelf wel. Ik heb nooit haast :p Ascended spul heb ik geen behoefte aan, dus dat scheelt een gold-sink, en voor de rest verzamel ik gewoon zelf alle ingrediënten door gewoon te doen waar ik zin in heb. Duurt wat langer, maar ik heb er wel meer plezier in...

Mijn grote project zijn nu alle eerste en tweede generatie Legendary weapons (ben het niet helemaal eens met wat de wiki tweede generatie noemt). Dus dat zijn de wapens van het originele spel en diegene die met HoT geïntroduceerd zijn (HOPE, Nevermore, Chuka and Champawat en Astralaria). Ik heb nu bijna alle precursors van de eerste generatie, maar die overige 4 moet ik nog een serie achievements doen (de eerste set heeft maar 3 level of achievements, die andere 4 hebben er 4...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Ik hoop dat je een aardige hoeveelheid mystic clovers op voorraad hebt..
Want je mag dit zeker een groot project noemen 8)

Even snel uitgerekend.

gen.1 - 1540 clovers
gen.2 - 1232 clovers

Dat zijn echt... heel veel clovers ;)

O ja en 3600 gold voor de runestones >:)

Een groot meerdere jaren project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:10:
[...]

Ik doe eigenlijk nooit iets om specifiek goud te verzamelen
Dat vroeg ik niet :p En ik speel geen fractals specifiek om goud te verzamelen.
voor de rest verzamel ik gewoon zelf alle ingrediënten door gewoon te doen waar ik zin in heb. Duurt wat langer, maar ik heb er wel meer plezier in...
Duurt inderdaad een stuk langer. Ik werk nu aan Dawn en heb grotendeels zelf mat gebruikt wat ikzelf heb verzameld, maar ook een deel gekocht omdat het nu al om grote aantallen gaat.
Mijn grote project zijn nu alle eerste en tweede generatie Legendary weapons (ben het niet helemaal eens met wat de wiki tweede generatie noemt). Dus dat zijn de wapens van het originele spel en diegene die met HoT geïntroduceerd zijn (HOPE, Nevermore, Chuka and Champawat en Astralaria). Ik heb nu bijna alle precursors van de eerste generatie, maar die overige 4 moet ik nog een serie achievements doen (de eerste set heeft maar 3 level of achievements, die andere 4 hebben er 4...)
Wel TP gebruikt om materialen te kopen of alles zelf verzameld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CutePuppy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:25:
[...]

Wel TP gebruikt om materialen te kopen of alles zelf verzameld?
Je hebt wat fractal spul nodig voor de tweede set van achievements (Stabilizing Matrices bijv.) en dingen als dust heb ik veel gekocht. Maar alles wat je kunt harvesten heb ik grotendeels zelf verzameld.

Ben er ook al een tijdje mee bezig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
TheNazgul schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:04:
Ik hoop dat je een aardige hoeveelheid mystic clovers op voorraad hebt..
Want je mag dit zeker een groot project noemen 8)

Even snel uitgerekend.

gen.1 - 1540 clovers
gen.2 - 1232 clovers

Dat zijn echt... heel veel clovers ;)

O ja en 3600 gold voor de runestones >:)

Een groot meerdere jaren project.
Ik schrik me toch elke weer de tandjes als ik zulke aantallen lees.
Legendary's zijn echt way out of my league!

Maar toch bij elke laatste chest van de daily log bonus ga ik voor de clovers :9

Ach, met casual gaming kom ik er misschien wel ooit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNazgul
Stef120 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:15:
[...]

Ach, met casual gaming kom ik er misschien wel ooit _O-
Haha natuurlijk!!! En wellicht sneller dan je denkt ;)
Een legendary is echt wel een mooi doel op zich.
En hopelijk straks met de nieuwe uitbreiding, als ze de legendary armory gaan implementeren, kun je je legendary op al je popjes gebruiken. Dat is echt mega goede value.

Ik moet bekennen, die aantallen zijn niet het ergste.
Wat dacht je van 18 keer map completion te moeten doen. :/

Nu met mounts gaat dat echt stukken sneller, maar dan nog.
Dat is erg veel tijd die je gaat investeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNazgul schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:52:
[...]

Haha natuurlijk!!! En wellicht sneller dan je denkt ;)
Een legendary is echt wel een mooi doel op zich.
En hopelijk straks met de nieuwe uitbreiding, als ze de legendary armory gaan implementeren, kun je je legendary op al je popjes gebruiken. Dat is echt mega goede value.

Ik moet bekennen, die aantallen zijn niet het ergste.
Wat dacht je van 18 keer map completion te moeten doen. :/

Nu met mounts gaat dat echt stukken sneller, maar dan nog.
Dat is erg veel tijd die je gaat investeren 8)
Die 18 keer map completion is niet zo heel erg :p De clovers komen ook wel. Het grootste probleem zijn die 18 Gift of Battles :p (vooral omdat ik WvW niets vind, eigenlijk geen enkele vorm van PvP leuk vind in geen enkel spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Toch even OT klagen: 800 gems voor een character expansion slot is niet goedkoop. Dat is vertaald toch 10 euro om een nieuwe toon te mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CutePuppy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:07:
Toch even OT klagen: 800 gems voor een character expansion slot is niet goedkoop. Dat is vertaald toch 10 euro om een nieuwe toon te mogen spelen.
Ik heb ze alleen gekocht als ze in de aanbieding waren (640 gems) :p En er toch weer maanden plezier van gehad, en dus is het per dag niet zo heel duur...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNazgul
CutePuppy schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:07:
Historisch gezien zijn er 2 grote periodes waarin vanalles met korting op de trading post staat:

Anniversary Sale (augustus/september)
Maart Sale

En wat lastiger te voorspellen zijn thema sales momenten:

Thema sales

Ik spaar altijd mijn gems op (kopen op het moment dat de gold/gems ratio gunstig is).
En dan toeslaan op een van deze momenten. :9

Afgelopen anniversay sale waren de character slots 520 gems.
Dat scheelt je snel ~95 gold (280 gems).

MIsschien is er met Wintersday (15-12?) nog een kleine sale periode als je geluk hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
TheNazgul schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:47:
[...]

Historisch gezien zijn er 2 grote periodes waarin vanalles met korting op de trading post staat:

Anniversary Sale (augustus/september)
Maart Sale

En wat lastiger te voorspellen zijn thema sales momenten:

Thema sales

Ik spaar altijd mijn gems op (kopen op het moment dat de gold/gems ratio gunstig is).
En dan toeslaan op een van deze momenten. :9

Afgelopen anniversay sale waren de character slots 520 gems.
Dat scheelt je snel ~95 gold (280 gems).

MIsschien is er met Wintersday (15-12?) nog een kleine sale periode als je geluk hebt ;)
Gold inwisselen voor Gems is wel een optie, maar ik vind het ook leuk om naar mijn gold te kijken. Dus dan wordt het eerder met echt geld omwisselen.

Maar jullie hebben wel een goed punt, ik ga er ws nog heel lang van genieten, dus dan is een tientje het wel waard. En dan steun ik ook de makers van het spel waar ik zoveel van geniet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheNazgul
@CutePuppy Dit is je kans! :*)
Free Build Template Expansion is ook zeer welkom
Vergeet niet om in te loggen voor de gratis dingen! (Die staan er maar 24u vermoed ik)

November 26

Free Heroic Booster

November 27

Free Build Template Expansion
Level-80 Boost - 25% Off
Character Slot Expansion - 30% Off
Total Makeover Kit - 70% Off (limit one per account)

November 28

2 Free Black Lion Statuettes
Unbreakable Gathering Tools—25% Off
Storage Expander—25% Off
Home Instance Node Pack—35% Off

November 29

5 Free Transmutation Charges
Bank Tab Expansion - 30% Off
Guild Wars 2: Path of Fire™ Digital Deluxe Upgrade - 25% Off
Guild Wars 2: Heart of Thorns™ Digital Deluxe Upgrade - 40% Off

November 30

Free Revive Orb
Shared Inventory Slot - 20% Off
Living World Season 2, 3, and 4 Complete Packs—30% Off
Maguuma Pact Operation Portal Device - 20% Off
World Boss Portal Device - 20% Off

Enjoy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Wilde het net ook gaan posten! Erg goed nieuws :)

Ga zeker voor minimaal 1 bank slot expansion en char slot expansion!

Shared Inventory Slot is ook wel chill. Keuzes keuzes!

[ Voor 19% gewijzigd door CutePuppy op 25-11-2020 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Anyway, heb een nieuwe char exp slot gekocht en bank exp slot. Ga een Asura aanmaken, weet alleen nog niet goed welke class ik ga kiezen. Necro is mijn main. Thief mijn 2de meest gespeelde char. Maar voor Asura misschien iets anders? Hmm lastig.

Wilde nog wat gems kopen voor die shared inventory slot, maar lukte niet: webbrowser werd niet getriggered? Is dat omdat ik het op Linux speel? Ook iets waar ik naar moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik heb het spel na iets van 6-7 jaar ook weer opgepakt. Had nog geen max lvl chars met hoge gear, dus besloten alles te verkopen en dismantlen en opnieuw te beginnen.

Als main weer een Ranger aangemaakt, speelt best leuk tot nu toe (lvl 21)

Gisteravond in een van de begingebieden steeds disconnected van de server, waardoor je een stuk progress mist, komt dit vaak voor? Ben er gisteravond maar mee gestopt omdat het me op gegeven moment iedere paar minuten gebeurde...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Riqy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:08:
Ik heb het spel na iets van 6-7 jaar ook weer opgepakt. Had nog geen max lvl chars met hoge gear, dus besloten alles te verkopen en dismantlen en opnieuw te beginnen.

Als main weer een Ranger aangemaakt, speelt best leuk tot nu toe (lvl 21)

Gisteravond in een van de begingebieden steeds disconnected van de server, waardoor je een stuk progress mist, komt dit vaak voor? Ben er gisteravond maar mee gestopt omdat het me op gegeven moment iedere paar minuten gebeurde...
Zelf niet meegemaakt, maar er was gisteren een bug ontdekt waardoor mensen een map kunnen laten crashen door over een bepaalde skill te hoveren. Later op de avond zou er een nieuwe build van het spel gekomen zijn met een fix. Dus het zou kunnen dat dit hetzelfde issue was en dat het vanaf vandaag niet meer gebeurt.

Welkom terug in GW2 trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ook maar eens het topic schoppen :)

Gisteren ook maar weer eens besloten het spel te gaan spelen. Na een afwezigheid sinds augustus 2012. Toe maar dan. Had destijds alleen het originele spel gekocht. Aantal karakters gemaakt waarvan destijds de Elementalist het hoogste level had (51).

Maar ja, na 8,5 jaar ongeveer. Laten we maar fris beginnen. Een Mesmer gemaakt en net level 14 aangetikt. Wel even wennen als je andere, meer traditionele, MMO's gewend bent. Maar erg tof tot nu toe. Eens zien hoever we nu komen, heb beide uitbreidingen als een pakket gekocht :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
Heb het spel ook maar weer eens geinstalleerd. maar weet niet of ik verder ga spelen. Het is allemaal wel heel snel verouderd geraakt, zeker als je kijkt naar Shadowlands. Ook valt het mij grafisch sterk tegen, ondanks dat ik het vroeger wel mooi vond. daardoor merk ik dat ik moeite heb om in het spel te komen, maar ik zal het nog eens aankijken.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/mmG75qGz9TdrCpjyQ2rTbdKh.jpg

Zo net level 75 aangetikt en met outfits en wardrobes aan de slag gegaan :)
Spel bevalt me heel erg goed. Nog 5 levels en dan heb ik mijn eerste level 80 binnen :)

Mesmer bevalt me prima. En ik vind het een verfrissende class om te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNazgul
SandsOfArrakis schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:50:

Zo net level 75 aangetikt en met outfits en wardrobes aan de slag gegaan :)
Spel bevalt me heel erg goed. Nog 5 levels en dan heb ik mijn eerste level 80 binnen :)

Mesmer bevalt me prima. En ik vind het een verfrissende class om te spelen :)
Mooi zo ;)

Nog een tip voor wat te doen na level 80.

Om je account (geldt dus voor al je characters) meer mogelijkheden te geven, heb je masteries nodig.
Links onderin je scherm klikken opent je mastery menu.
Deze kun je levelen door, enerzijders XP te krijgen, en dan met Mastery Points te unlocken.
Elke "regio" heeft zijn eigen mastery punten, dus je kan niet HOT masteries voor POF masteries inzetten.

Daarnaast wil je nu misschien gaan werken aan "Elite Specialistions".
Voor Mesmer zijn dat: Chronomancer en Mirage .

De standaard manier is via Hero Points in de betreffende mappen (en kies de juiste) Core/HOT/POF.
Maar wat ook mogelijk is (soms door menigeen vergeten of gewoon niet bekend) is via WVW je elite specialisations te unlocken. Door te levelen en kiezen uit Skirmish Chest.
Met deze currency (Testimony of Heroics en Proof of Heroics) kun je Hero Points "kopen" bij de juiste vendor in WVW. (Kan een stuk sneller gaan)

Mijn advies voor volgorde van je masteries:
- Central Tryria -> Pact Commander (want: autolooooot!!! :9)
- Heart of Thorns -> Gliding (is toch prettig als je nog geen Griffon / Skyscale hebt)
- Path of Fire -> Raptor en Skyscale
- Iceboord Saga -> Raven Attunement (zodat je portals kan openen en verder kan in de map)

Veel succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

TheNazgul schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:33:
[...]

Mooi zo ;)

Nog een tip voor wat te doen na level 80.

Om je account (geldt dus voor al je characters) meer mogelijkheden te geven, heb je masteries nodig.
Links onderin je scherm klikken opent je mastery menu.
Deze kun je levelen door, enerzijders XP te krijgen, en dan met Mastery Points te unlocken.
Elke "regio" heeft zijn eigen mastery punten, dus je kan niet HOT masteries voor POF masteries inzetten.

Daarnaast wil je nu misschien gaan werken aan "Elite Specialistions".
Voor Mesmer zijn dat: Chronomancer en Mirage .

De standaard manier is via Hero Points in de betreffende mappen (en kies de juiste) Core/HOT/POF.
Maar wat ook mogelijk is (soms door menigeen vergeten of gewoon niet bekend) is via WVW je elite specialisations te unlocken. Door te levelen en kiezen uit Skirmish Chest.
Met deze currency (Testimony of Heroics en Proof of Heroics) kun je Hero Points "kopen" bij de juiste vendor in WVW. (Kan een stuk sneller gaan)

Mijn advies voor volgorde van je masteries:
- Central Tryria -> Pact Commander (want: autolooooot!!! :9)
- Heart of Thorns -> Gliding (is toch prettig als je nog geen Griffon / Skyscale hebt)
- Path of Fire -> Raptor en Skyscale
- Iceboord Saga -> Raven Attunement (zodat je portals kan openen en verder kan in de map)

Veel succes 8)
Zal me er eens in gaan verdiepen. Net al mijn skills geunlocked. En kan dus Mirage of Chronomancer gaan levelen zodra Ely 80 wordt. Ze is nu 77. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Hi allemaal!
Leuk om te zien dat hier nog mensen posten. Ben zelf sinds ruim een maand terug weer begonnen met GW2 (coronaverveling). Vindt het verrassend leuk, en heb inmiddels al meer gespeeld dan ik 8,5 jaar terug heb gedaan. Heb GW1 helemaal grijsgespeeld, maar GW2 beviel me bij release erg slecht. Nu vind ik het toch erg leuk en speel met een Ranger/soulbeast. Zit nu halverwege LW4 en heb Icebrood Saga dus nog voor me liggen.

Langzamerhand begin ik ook wat fractals en unranked pvp doen, wat ook erg leuk is. Ik vroeg me af of jullie nog actieve leuke guilds kennen, die ook dit soort content regelmatig doen? Mijn huidige guild organiseert veel, maar er zijn nog niet echt vaste fractalruns etc.

Edit:
SandsOfArrakis schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:48:
[...]

Zal me er eens in gaan verdiepen. Net al mijn skills geunlocked. En kan dus Mirage of Chronomancer gaan levelen zodra Ely 80 wordt. Ze is nu 77. :)
Let me know als ik je ergens bij kan helpen! M'n displayname is Sinaxo.4916, en ik zit in een grote Nederlands guild waarvoor je evt. een invite kan krijgen. Zitten veel behulpzame en actieve mensen in.

HoT is overigens de snelste manier om heropoints te halen. Er zijn zeer regelmatig heropoint runs in al die maps, en je krijgt 10 heropoints per keer, i.t.t. 1 per keer bij core. Ik heb nu bijv. 391 heropoints over, terwijl ik alles al unlocked heb.

[ Voor 40% gewijzigd door De Koempert op 02-02-2021 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mijn Mesmer is van het weekend level 80 geworden :) Heb mijn Raptor mount binnen. Tof dat je die ook van een dye kan voorzien :) Kan nu ook een Glider gebruiken.

Heb hiernaast ook mijn oude Ranger en Elementalist weer uit hun beauty slaap gehaald. Ook erg leuk om weer te spelen.

Ik zit zelf in een drietal guilds. Main guild is een kleine maar gezellige guild die ook veel dingen samen doen. De andere twee zijn helemaal into dansen en outfits 8)7 Daar pas ik ook prima tussen :D

Ik mag de community hier wel. Lekker chil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-09 10:29

Nielless

Born at a very young age.

SandsOfArrakis schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:59:
Heb hiernaast ook mijn oude Ranger en Elementalist weer uit hun beauty slaap gehaald. Ook erg leuk om weer te spelen.
Hier ook weer verder gegaan met mn dual dagger elementalist. Heerlijk :P

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
Ook hier een maandje gestopt, was even weinig te doen voor mij. ( speel maar 1 character in de game een elementalist ) ben niet zo'n alt persoon.
Toch maar weer even terug gekomen om nog wat kleine dingetjes te completen. :)
Pagina: 1 ... 31 ... 35 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic