Vrijdag rond 20:00 was ik de eerste instance door (3 keer moeten proberen, duurde ongeveer een uur, was pas rond 19:00 achter m'n PC, ik kwam ongeveer gelijk online met m'n guildmates die al om 18:00 begonnen waren

). Doorgespeeld tot vlak voor de reset. Geen story gedaan, alleen de kaart op 100% gekregen. Maar toen moest ik zaterdag toch echt wat story doen. Rond een uur of 11 begonnen en weer tot een uur of 1 doorgespeeld (ik zei toch: iets te veel gespeeld!) Alleen korte pauzes genomen (o.a. voor avondeten

). Maar toen had ik de story toch zo ver af dat ik naar de derde kaart moest (en natuurlijk die tweede kaart helemaal weer op 100% gekregen). Zondag weer tegen een uur of 11 begonnen, weer met alleen wat pauzes tussendoor en toen tot 21:00 gespeeld. Even wat extra MP's van de eerste kaart gehaald (3, die vierde moet nog, daar kon ik echt niet komen met Jerbie, heb je echt die skimmer voor nodig...) De hele derde kaart op 100% gekregen en aan het eind van de middag kwam mijn partner-in-crime ook online (Amerikaan) en hebben we samen de rest van de story daar gedaan.
Had ik al gezegd dat ik een beetje teveel gecomputered heb dit weekend?
Ik ben nog steeds in de eerste map. Hoe heb je trouwens zo veel kunnen spelen in de nieuwe mappen? Vrijdagavond en zaterdag overdag had ik grote problemen om de story instances van de eerste map op te starten, een probleem waar veel meer spelers in EU last van hadden. Speel je soms op de US servers? Zondagmiddag kon ik op een gegeven moment zelfs niet meer fatsoenlijk spelen in core Tyria. Toen heb ik het maar opgegeven.
Vrijdag avond vooral was heel erg (3 keer die eerste missie moeten doen voordat we hem af hadden), een aantal keren gekicked waarbij ook m'n progress gereset was en het starten van instances duurde eeuwen. Zaterdag had ik alleen nog wat problemen met het binnenkomen van die tweede kaart, en zo nu en dan een d/c. Zondag heb ik eigenlijk maar heel weinig problemen gehad, alleen nog twee of drie d/cs. Annoying (vooral als je net eindelijk die vista hebt bereikt, d/c en dan als je terug komt sta je weer bij de ingang van de kaart, die vista was natuurlijk helemaal aan de andere kant...)
Alles op Europese servers.
En nee, ik had geen haast, ik was eigenlijk gewoon overal aan het rond hoppen met Jerbie, ondertussen ook m'n kaart aan het ontdekken en als ik het weer tegenkwam een stukje story. Dingen als achievements negeer ik meestal trouwens, tenzij ik ze tegenkom (op 2 na, die gaven MP's). Ik heb gewoon teveel uurtjes gemaakt in het spel.... (nog 1 ding!, ja, nog even dit en dan...)
En volgens mij staan de EU servers in Duitsland en daar hadden ze gisteren meer te doen (landelijke verkiezingen).
Zo erg zat ik dus in het spel dat ik vanmorgen zoiets had van: hoezo is die partij derde geworden, zijn de verkiezingen al geweest dan?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.