Net gekocht eens kijken als dit me wat meer bevalt nu aangezien ik geen league of legends meer speel.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 07:34:
[...]
Ja, die bonus had je met beide expansies. Met een account bag slot als cadeautje erbij.
@prutser001 GW1 werkt nog erg goed. Moet zeggen dat ik dat met meer spellen heb. FFXI heel lang gespeeld, FFXIV een heel stuk korter. GW1 idem tegenover 2. Diablo 1 tegenover 2 en dan in mindere mate 3.
Bij mij is het meer dat er teveel keuzes komen wat me niet trekt. Dan maar van iemand anders een build stelen.
Bij mij is het meer dat er teveel keuzes komen wat me niet trekt. Dan maar van iemand anders een build stelen.
Ik blijf wel teruggaan naar oudere spellen, maar in bijv. GW1 mis ik ondertussen toch teveel dingen in (die ik ook al mistte toen GW2 nog niet uit was, maar ja, geen andere keusArunia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:44:
@prutser001 GW1 werkt nog erg goed. Moet zeggen dat ik dat met meer spellen heb. FFXI heel lang gespeeld, FFXIV een heel stuk korter. GW1 idem tegenover 2. Diablo 1 tegenover 2 en dan in mindere mate 3.
En dingen als builds heb ik me nooit zorgen over gemaakt. Ik doe al meer dan 10 jaar maar iets
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Hoe staat het er eigenlijk voor met de guilds ? Ik merk echt dat er maar enorm weinig echte acties Guilds zijn met interactie. Wel allemaal veel leden, weinig elkaar helpen beetje iedereen doet zijn ding.
Ik ben vorige week begonnen met PoF en dat bevalt mij echt uitstekend, inmiddels heb ik de eerste 3 maps op 100% map completion staan met nagenoeg alle mastery points die er met de op dat moment beschikbare mounts te halen zijn.
Enige wat ik rush als ik een nieuwe map binnen kom is eigenlijk gelijk de mount ophalen, en dan de storyline/map uitspelen.
Zijn fractals en dungeons nog een ding ? In mijn hele GW2 speeltijd heb ik namelijk nog nooit een dungeon of fractal aangeraakt (laat staan raid) misschien zijn er hier een aantal mensen die eens gezamelijk die content door willen lopen ? Ben lang geleden (lees in mijn WoW tijdperk) echt een diehard raider geweest.
Ik ben vorige week begonnen met PoF en dat bevalt mij echt uitstekend, inmiddels heb ik de eerste 3 maps op 100% map completion staan met nagenoeg alle mastery points die er met de op dat moment beschikbare mounts te halen zijn.
Enige wat ik rush als ik een nieuwe map binnen kom is eigenlijk gelijk de mount ophalen, en dan de storyline/map uitspelen.
Zijn fractals en dungeons nog een ding ? In mijn hele GW2 speeltijd heb ik namelijk nog nooit een dungeon of fractal aangeraakt (laat staan raid) misschien zijn er hier een aantal mensen die eens gezamelijk die content door willen lopen ? Ben lang geleden (lees in mijn WoW tijdperk) echt een diehard raider geweest.
[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 05-01-2018 11:42 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Even totaal off topic ik heb em zojuist besteld en mijn code gekregen ik heb deze ingegeven op redeem code maar krijg de level 80 boost nergens te zien ?ShadowBumble schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:38:
Hoe staat het er eigenlijk voor met de guilds ? Ik merk echt dat er maar enorm weinig echte acties Guilds zijn met interactie. Wel allemaal veel leden, weinig elkaar helpen beetje iedereen doet zijn ding.
Hoe weet ik dat de installatie juist verlopen is en PoF correct geinstalleerd is ?
Zodra je een character hebt aangemaakt en je de inventory open doet (hotkey 'i') zie je de boost helemaal boven aan in een shared inventory slot staan.Philtjens schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:49:
[...]
Even totaal off topic ik heb em zojuist besteld en mijn code gekregen ik heb deze ingegeven op redeem code maar krijg de level 80 boost nergens te zien ?
Hoe weet ik dat de installatie juist verlopen is en PoF correct geinstalleerd is ?
Lees dit even aangaande de boost want je kunt hem eerst " uit proberen" of je character wel bevalt op dat level voordat hij consumed wordt.
Dat dacht ik al dan is er wat mis gegaan 😵ShadowBumble schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:53:
[...]
Zodra je een character hebt aangemaakt en je de inventory open doet (hotkey 'i') zie je de boost helemaal boven aan in een shared inventory slot staan.
Lees dit even aangaande de boost want je kunt hem eerst " uit proberen" of je character wel bevalt op dat level voordat hij consumed wordt.
Heb dit niet in men inventory staan ?
Nog een andere manier om dit te controleren ?
Kan ook nog geen quests etc doen in nieuw gebied maar de code werkt ook niet meer als ik deze bij de gw2 page wil redeemen
Kan zijn dat er nog wat tijd nodig is en dat je je client opnieuw moet opstarten. Je kan verifieren of alles is goed gewoon door op guildwars2.com in te loggen en dan staat er naast "Path of Fire" active.Philtjens schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:57:
[...]
Dat dacht ik al dan is er wat mis gegaan 😵
Heb dit niet in men inventory staan ?
Nog een andere manier om dit te controleren ?
Kan ook nog geen quests etc doen in nieuw gebied maar de code werkt ook niet meer als ik deze bij de gw2 page wil redeemen
Geen idee hoe dit allemaal in elkaar zit 😵 ??ShadowBumble schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:02:
[...]
Kan zijn dat er nog wat tijd nodig is en dat je je client opnieuw moet opstarten. Je kan verifieren of alles is goed gewoon door op guildwars2.com in te loggen en dan staat er naast "Path of Fire" active.
Heb me aangemeld krijg al nergens path of fire te zien ?
Hij is ook de hele tijd aan het update nog misschien ligt het hier ook aan nog ?
Je kan met je account waarmee je inlogt in je Game Client ook inloggen op guildwars2.com. Als je bent ingelogged zie je gelijk welke games en expansions op je account zijn geactiveerd. Het is niet zo dat je ergens een knop krijgt in je client met "Path of Fire" aangezien dit een onderdeel is van Tyria.Philtjens schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:07:
[...]
Geen idee hoe dit allemaal in elkaar zit 😵 ??
Heb me aangemeld krijg al nergens path of fire te zien ?
Hij is ook de hele tijd aan het update nog misschien ligt het hier ook aan nog ?
Dat je ingame het e.e.a. nog niet ziet kan komen daardat alles nog niet helemaal up to date is maar dat durf ik je zo niet meer te zeggen.
//EDIT
We gaan even in pm verder
[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 05-01-2018 13:01 ]
Leuk zal ik die maar weer eens installeren, gelukkig kwam ik niet al te lang geleden de cd's + keys tegenArunia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:44:
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
@prutser001 Als het goed is heb je gewoon een account namelijk. Kan zijn dat er iets in is veranderd, maar moet niet teveel werk kosten. Download the client van de site, scheelt een boel.
@Philtjens Je moet perse de introductie zone door om de 80-boost te krijgen/zien, dus minimaal lvl 2
@ShadowBumble Dungeons zijn bijna dood (ook voor Anet), enige waarom mensen deze nog doen zijn de tokens om legends te craften i.m.o;
Fractals zijn een goede introductie naar raids, niet te vergeten de hoeveelheid goud die je krijgt als je de T4 dailies kan doen. enige nadeel Fractals vereist wel ascended gear.
Raids beats me ooit een keer boost gekocht om mastery-line te unlocken verder dan dat niet gedaan.
De guild waar ik in zit heeft maar 3 mensen die echt actief zijn, dus ik ben ook semi opzoek naar guild waar mensen lekker chatten en elkaar helpen etc maar die zijn zeldzaam, en moeilijk te vinden in de letterlijk 1000 guilds
@ShadowBumble Dungeons zijn bijna dood (ook voor Anet), enige waarom mensen deze nog doen zijn de tokens om legends te craften i.m.o;
Fractals zijn een goede introductie naar raids, niet te vergeten de hoeveelheid goud die je krijgt als je de T4 dailies kan doen. enige nadeel Fractals vereist wel ascended gear.
Raids beats me ooit een keer boost gekocht om mastery-line te unlocken verder dan dat niet gedaan.
De guild waar ik in zit heeft maar 3 mensen die echt actief zijn, dus ik ben ook semi opzoek naar guild waar mensen lekker chatten en elkaar helpen etc maar die zijn zeldzaam, en moeilijk te vinden in de letterlijk 1000 guilds
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ooh dat wist ik niet.Teunis schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:54:
@Philtjens Je moet perse de introductie zone door om de 80-boost te krijgen/zien, dus minimaal lvl 2
Maar er is nog altijd iets misgelopen met de key code wat niet werkt.
Als ik inlog op guildwars site met mijn account staat er altijd buy hearth of fire dus ben nogin overleg met de helpdesk maar das niet veel soeps daar .
Hehe Ja daar was ik ook al achter alhoewel ik toch nog eens alle dungeons wil doen gewoon voor de fun maar dat wordt dan eens een party zoeken voor een vrijdag avondTeunis schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:54:
Zo Episode A Bug in the System is uit
Ik heb bijna alle achievements al binnen;
die ambushes op de bounties zijn echt giga irritant aan het worden.
story wise vondt ik het matige, maar ik zit ook niet diep in de lore.
nu maar geduldige wachten op ls4.3 ...
Ik heb bijna alle achievements al binnen;
die ambushes op de bounties zijn echt giga irritant aan het worden.
story wise vondt ik het matige, maar ik zit ook niet diep in de lore.
nu maar geduldige wachten op ls4.3 ...
Dit weekend het verhaal van LS4.2 uitgespeeld. Vond het een leuk verhaal (muv van het gevecht tegen die eerste beta golem, als je niet op puur damage gespecced bent, kun je beter iets ernaast doen, want er komt dan geen einde aan dat gevecht, op het laatst stond ik alleen nog maar auto-attack te doen en een keer in de zoveel tijd mijn poppetje weer even goed te zetten omdat ze omgedraaid was).
Die bounties negeer ik over het algemeen, vind het hele concept niets (heb de meeste ook nog niet eens gedaan in de eerdere PoF kaarten). Heb alleen diegene gedaan waar ik toevallig tegenaan liep en die je nodig had voor de bandolier.
Die bounties negeer ik over het algemeen, vind het hele concept niets (heb de meeste ook nog niet eens gedaan in de eerdere PoF kaarten). Heb alleen diegene gedaan waar ik toevallig tegenaan liep en die je nodig had voor de bandolier.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
ArenaNet heeft erkend dat de ambush percentage in de nieuwe map te hoog is. Daar gaan ze in de volgende content patch wat aan doen. Wanneer die precies komt is nog niet bekend, maar deze komt eerder dan LS4.3. Uit de vage tijdaanduiding die ik las maak ik op dat het niet veel meer dan één maand zou moeten duren.
Die golem was inderdaad een fijne tegenstander. Je schijnt dat ding in 3 minuten te kunnen doden. Daar is tenminste een achievement voor. Dat is mij ook niet gelukt. En mijn Ranger heeft toch echt bijna volledig Berserker gear. Hoe puur damage specced wil je het hebben? Gelukkig heeft ze een pet die erg geduldig is, dus ik heb dat gevecht doorstaan
Ik moet zeggen dat ik deze episode wel aardig vond. Afgezien van korte periodes van razernij na weer eens een ambush heb ik me verder erg vermaakt. Ik heb al vier keer map completion gehaald, wat een verdubbeling is ten opzichte van de vorige map. Daar was ik vrij snel klaar mee, deze map ga ik misschien ook nog wel met mijn ander twee alts doen.
Die golem was inderdaad een fijne tegenstander. Je schijnt dat ding in 3 minuten te kunnen doden. Daar is tenminste een achievement voor. Dat is mij ook niet gelukt. En mijn Ranger heeft toch echt bijna volledig Berserker gear. Hoe puur damage specced wil je het hebben? Gelukkig heeft ze een pet die erg geduldig is, dus ik heb dat gevecht doorstaan
Ik moet zeggen dat ik deze episode wel aardig vond. Afgezien van korte periodes van razernij na weer eens een ambush heb ik me verder erg vermaakt. Ik heb al vier keer map completion gehaald, wat een verdubbeling is ten opzichte van de vorige map. Daar was ik vrij snel klaar mee, deze map ga ik misschien ook nog wel met mijn ander twee alts doen.
Ik speel deze game sinds kort ook weer. Heb het bij de release wel een beetje gedaan (max lvl 65 geworden) maar daarna lange tijd geskipped omdat WoW mij toch meer trok.
Nu heb ik echter sinds kort toch maar de Ultimate versie gekocht van PoF en HoT en 2 chars geboost (Necro en Revenant). Blijkbaar niet zo slim geweest want eigenlijk overal lees ik dat ik beter eerst even zelf max level had moeten fixen op een poppetje
Daar ben ik het deels wel mee eens want ik heb nu op level 80 echt 0,0 idee van wat ik moet doen. Als in, wat heeft nou prioriteit? Ik heb een char met volledige exotic gear. Ik heb van mijn gems LWS3 gekocht omdat je daar blijkbaar goeie ascended trinkets kunt krijgen.
Maar voor de rest zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb wel even een mount gefixed en een glider dus wat dat betreft zit het wel goed. Ook heb ik 2 crafting skills opgepikt (Tailoring & Artificer op m'n Necro) die ik zou kunnen gaan levellen.
Zit er überhaupt iets van een lijn in het spel of is het gewoon maar een gevalletje doen waar je zin in hebt (sowieso niets mis mee overigens).
Nu heb ik echter sinds kort toch maar de Ultimate versie gekocht van PoF en HoT en 2 chars geboost (Necro en Revenant). Blijkbaar niet zo slim geweest want eigenlijk overal lees ik dat ik beter eerst even zelf max level had moeten fixen op een poppetje
Maar voor de rest zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ik heb wel even een mount gefixed en een glider dus wat dat betreft zit het wel goed. Ook heb ik 2 crafting skills opgepikt (Tailoring & Artificer op m'n Necro) die ik zou kunnen gaan levellen.
Zit er überhaupt iets van een lijn in het spel of is het gewoon maar een gevalletje doen waar je zin in hebt (sowieso niets mis mee overigens).
Tesla M3LR '21
Ik zou toch beginnen met de personal story. Dan kom je zo ongeveer door alle gebieden heen, en krijg je vanalles en nog wat te zien. En tijdens het doen van je personal story doe je waar je zin in hebtApple schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:34:
Ik heb al contact gehad met Arenanet over mijn GW1 account. Helaas gaat het erg langzaam aan hun kant. Laatst vroegen ze om wat informatie 'de naam van je character' ik bedoel... het is ~12 jaar geleden? Ik heb zoveel mogelijk info gegeven maar nu is het alweer 3 weken stil..Arunia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:16:
@prutser001 Als het goed is heb je gewoon een account namelijk. Kan zijn dat er iets in is veranderd, maar moet niet teveel werk kosten. Download the client van de site, scheelt een boel.
Nu maar BDO aan het spelen wat nu nog leuk is, mis alleen raids/dungeons (Als in WoW) maar er is genoeg te doen in het spel. Scheelt dat ik een hele tijd terug van iemand een trial key kreeg en omdat de account er al was mijn 'house fame fund' oid gewoon doorliep en ik begon met 95mil
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Qua verhaallijn: Pesronal Story -> LS1 tm 4Apple schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:34:
Maar qua spel is inderdaad meer doe wat je leuk vindt; alles kan, maar niks moet.
Je kan bijvoorbeeld:
alle world bosses killen (zie www.gw2timers.com)
een legendary maken;
pvp tournament (mocht het actief zijn op dit moment)
materials grinden;
wvw (in wvw guild is dit meer fun)
100% map completion
Fractals
etc.
ArenaNet heeft vanavond 1583 accounts een "tijdelijke" ban van 6 maanden gegeven voor het gebruik van illegale 3rd party software.
- ArcDPS
- Mount Selector Circle
- Gw2Taco
Pas dus op met het gebruik van die software!
Volgens reddit komen vooral meldingen van mensen die gebruik gemaakt hebben van onder andere;Today, ArenaNet suspended 1583 accounts involved in the use of illicit third-party software. While we regret the necessity of suspending accounts, we intend to do our best to ensure that everyone is on a level playing field and these programs—which go against the Guild Wars 2 User Agreement and our Rules of Conduct—allowed the players to gain undeserved and unintended advantages.
The accounts in question will remain suspended for at least six months, and in the case of this investigation, we will not be accepting appeals about these account suspensions.
In addition to putting your game account at risk, using illicit third-party software on your machine may subject you to security risks such as malware or viruses. If you have installed any of these programs on your computer, please remove them.
- ArcDPS
- Mount Selector Circle
- Gw2Taco
Het gebruik van de bovengenoemde software is geen probleem. ArenaNet heeft een verklaring uitgegeven dat ze het gelijktijdig actief zijn van Guild Wars 2 en één van de onderstaande programma's tot een ban heeft geleid:xPhantom schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:04:
ArenaNet heeft vanavond 1583 accounts een "tijdelijke" ban van 6 maanden gegeven voor het gebruik van illegale 3rd party software.
[...]
Volgens reddit komen vooral meldingen van mensen die gebruik gemaakt hebben van onder andere;
- ArcDPS
- Mount Selector Circle
- Gw2Taco
- CheatEngine
- Nabster
- GW2MHRexe
- UNF
- MMOMINION
Hoi
Hoe kan ik in hemelsnaam zien welke uitbreidingen ik heb van GW2? Als ik op mijn account inlog, kan ik niks vinden.
Hoe kan ik in hemelsnaam zien welke uitbreidingen ik heb van GW2? Als ik op mijn account inlog, kan ik niks vinden.
Als je op de site aanmeld met je account, staat het daar op het overview tab bij game accounts.maartend schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:06:
Hoi
Per uitbreiding of deze actief is of niet.
Ook gw1, mocht je die gelinkt hebben.
Zat dus echt gewoon verkeerd te kijken. Thnx, gevonden. Heb dus idd PoF nietDutch_Celt schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:15:
[...]
Als je op de site aanmeld met je account, staat het daar op het overview tab bij game accounts.
Per uitbreiding of deze actief is of niet.
Ook gw1, mocht je die gelinkt hebben.
Deze ook nog eens van onder het stof gehaald. Zijn er nog leuke actieve guilds die ik kan joinen?
Mogelijk een hele foute vraag.
Maar behalve een PC heb ik ook een PS4. En daar zoek ik ook een soort GW2 op. Kijk nu even naar Tera, lijkt wel wat op GW2.
Maar weet iemand een geode vervanger?
edit ; en dan bedoel ik natuurlijk niet Zombies vs Plants.
Maar behalve een PC heb ik ook een PS4. En daar zoek ik ook een soort GW2 op. Kijk nu even naar Tera, lijkt wel wat op GW2.
Maar weet iemand een geode vervanger?
edit ; en dan bedoel ik natuurlijk niet Zombies vs Plants.
[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 08-05-2018 15:32 ]
Black Desert kom ook nog naar console, maar beide games zijn qua style/gameplay toch net weer iets anders. Tera is een duidelijke trinity instance MMO, Black Desert een open grind bak, Defiance (komt ook nog) ligt meer richting style van GW2 (world/local public events) maar is echt een shooter, DCU is weer een instance/hero game.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zit zelf bij NLT, grote Nederlandse guild met veel actieve members. Als je langer dan 3 weken onaangekondigd offline blijft wordt je ook verwijderd, maar je mag altijd terugkomen!dauwie schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 15:29:
Deze ook nog eens van onder het stof gehaald. Zijn er nog leuke actieve guilds die ik kan joinen?
Doet NLT ook raids/fractals? Ik zit zelf ook een beetje met dat ik wel een guild wil joinen, maar ik wil eigenlijk ook graag t4/CM fractals en raids weer oppakken maar niet alle guilds doen die natuurlijk.
Nadat ik GW1 12-15 jaar geleden grijs heb gespeeld, ben ik ook maar aan GW2 begonnen.
Weet alleen bij god niet meer wat mijn GW1 account was, of wat mijn characternaam was
Weet alleen bij god niet meer wat mijn GW1 account was, of wat mijn characternaam was
Ook geen oud mailtje meer van ANet? Kans is namelijk dat dat email adres je inlognaam was.AceAceAce schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:23:
Nadat ik GW1 12-15 jaar geleden grijs heb gespeeld, ben ik ook maar aan GW2 begonnen.
Nope, ik denk dat ik toen mijn universiteits mailaccount heb gebruiktWailing_Banshee schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:26:
[...]
Ook geen oud mailtje meer van ANet? Kans is namelijk dat dat email adres je inlognaam was.
Dan is je enige hoop nog dat je nog wel een serial code hebt (die bij de CD zat, toen je GW1 kocht...) Anders wordt het koppelen van accounts erg lastig...AceAceAce schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:28:
[...]
Nope, ik denk dat ik toen mijn universiteits mailaccount heb gebruikt
Min of meer dead-end, die CD ben ik ook een tijd kwijt. HelaasWailing_Banshee schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:33:
[...]
Dan is je enige hoop nog dat je nog wel een serial code hebt (die bij de CD zat, toen je GW1 kocht...) Anders wordt het koppelen van accounts erg lastig...
Ja op zondag raids geloof ik, ben zelf inmiddels weer gestopt met spelen.Vluuks schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 16:43:
Doet NLT ook raids/fractals? Ik zit zelf ook een beetje met dat ik wel een guild wil joinen, maar ik wil eigenlijk ook graag t4/CM fractals en raids weer oppakken maar niet alle guilds doen die natuurlijk.
Ik ben ook maar is (opnieuw) begonnen met Guild Wars 2. Ooit in het begin is gespeeld en level 80 geworden, maar verder nooit echt iets gedaan op max. level. En ik was eigenlijk wel toe aan een nieuwe/andere MMO. De reden was eigenlijk omdat Bless Online de komende tijd toch niet speelbaar is, en ik eigenlijk wil proberen om 1 vaste MMO te spelen. Het was of de nieuwe ESO expansion spelen, of Guild Wars 2. Tot nu toe ben ik heel erg verrast wat de status van Guild Wars 2 op dit moment is. Het loopt allemaal erg lekker, en de combat voelt ook anders dan enkele jaren geleden.
Heb een Necromancer aangemaakt, en nu ben ik iets van level 24. De community is heel erg aardig! Wordt constant aangesproken waarbij mensen vragen of ik nieuw ben
. Het voelt eigenlijk best fijn om Guild Wars 2 te spelen, omdat ik in deze game het gevoel heb dat je niet perse alles hoeft te rushen. Het is ook overal lekker druk, wat een game zoals dit ook aantrekkelijk maakt. Als je even hoog bent als de area waar je in bent, dan wordt de content ook behoorlijk moeilijk, wat eigenlijk best leuk is. Met de meeste MMO's rush je door de area heen, en dat wil niet zomaar in Guild Wars 2 (tenzij je natuurlijk een hogere level bent dan de area waar je in bent).
Wat de game toch wel goed maakt zijn de verschillende weapons met skills, waardoor je het gevoel hebt dat je veel spells hebt. Ik geloof dat ik ook las dat je op max. level (en 1 van de expansions) toegang hebt tot nieuwe skills. Deze trailer zag er best tof uit.
Ook is het een verademing als je allemaal verschillende mensen ziet met verschillende gear. Super tof om te zien.
Komende tijd dus erg zin om verder te gaan :)!
Heb een Necromancer aangemaakt, en nu ben ik iets van level 24. De community is heel erg aardig! Wordt constant aangesproken waarbij mensen vragen of ik nieuw ben
Wat de game toch wel goed maakt zijn de verschillende weapons met skills, waardoor je het gevoel hebt dat je veel spells hebt. Ik geloof dat ik ook las dat je op max. level (en 1 van de expansions) toegang hebt tot nieuwe skills. Deze trailer zag er best tof uit.
Ook is het een verademing als je allemaal verschillende mensen ziet met verschillende gear. Super tof om te zien.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Leuk om te horen dat spelers terug komen naar het spel. Ik ben zelf ook sinds een maand opnieuw gestart en ben enorm tevreden over de uitbreidingen van het spel. Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik tijd te weinig heb om nog maar te kunnen participeren in alle mogelijkse dagelijkse dingen die worden aangeboden in het spel. De uitbreidingen (zowel de gewone als de living world uitbreidingen) hebben voor een enorm aanbod gezorgd eens je level 80 bent. Geniet zeker en vast van je levellen maar weet dat er nog zoveel meer te beleven valt eens je 80 bent.Diigii schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:57:
Ik ben ook maar is (opnieuw) begonnen met Guild Wars 2. Ooit in het begin is gespeeld en level 80 geworden, maar verder nooit echt iets gedaan op max. level. En ik was eigenlijk wel toe aan een nieuwe/andere MMO. De reden was eigenlijk omdat Bless Online de komende tijd toch niet speelbaar is, en ik eigenlijk wil proberen om 1 vaste MMO te spelen. Het was of de nieuwe ESO expansion spelen, of Guild Wars 2. Tot nu toe ben ik heel erg verrast wat de status van Guild Wars 2 op dit moment is. Het loopt allemaal erg lekker, en de combat voelt ook anders dan enkele jaren geleden.
Heb een Necromancer aangemaakt, en nu ben ik iets van level 24. De community is heel erg aardig! Wordt constant aangesproken waarbij mensen vragen of ik nieuw ben. Het voelt eigenlijk best fijn om Guild Wars 2 te spelen, omdat ik in deze game het gevoel heb dat je niet perse alles hoeft te rushen. Het is ook overal lekker druk, wat een game zoals dit ook aantrekkelijk maakt. Als je even hoog bent als de area waar je in bent, dan wordt de content ook behoorlijk moeilijk, wat eigenlijk best leuk is. Met de meeste MMO's rush je door de area heen, en dat wil niet zomaar in Guild Wars 2 (tenzij je natuurlijk een hogere level bent dan de area waar je in bent).
Ben nu net enkele dagen geleden level 80 geworden. Heb ook gelijk de 2 expansions gezamenlijk gekocht (scheelde weer wat kosten). Heb nu de eerste quest van de nieuwste expansion gedaan, zodat ik die mount krijg.viperkesvp schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 13:29:
[...]
Leuk om te horen dat spelers terug komen naar het spel. Ik ben zelf ook sinds een maand opnieuw gestart en ben enorm tevreden over de uitbreidingen van het spel. Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik tijd te weinig heb om nog maar te kunnen participeren in alle mogelijkse dagelijkse dingen die worden aangeboden in het spel. De uitbreidingen (zowel de gewone als de living world uitbreidingen) hebben voor een enorm aanbod gezorgd eens je level 80 bent. Geniet zeker en vast van je levellen maar weet dat er nog zoveel meer te beleven valt eens je 80 bent.
Nu ga ik verder met de main-story, en als deze klaar is ga ik verder met Hearth of Thorns. Tot nu toe nog steeds erg blij me GW2. Ook de nieuwe specilization gekozen (Scourge) met mijn Necromancer, en het verschil is zo groot zonder de specalization. Ik kan nu heel makkelijk een groep mobs AOEen. Deze build probeer ik aan het houden: https://metabattle.com/wiki/Build:Scourge_-_Blood_Sage
[ Voor 3% gewijzigd door Diigii op 26-06-2018 13:46 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Nieuwe update was niet echt succes, die eerste missie met portal bleek dus niet te werken, was aardig druk daar 
Zal hopelijk inmiddels wel gefixed zijn, verhaaltechnisch wel weer beetje dom dat ze maar weer verder moeten gaan met Joko.
Zal hopelijk inmiddels wel gefixed zijn, verhaaltechnisch wel weer beetje dom dat ze maar weer verder moeten gaan met Joko.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zat gisteren naar de guild memberlist te kijken en zag continue mensen verdwijnenSinergyX schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:10:
Nieuwe update was niet echt succes, die eerste missie met portal bleek dus niet te werken, was aardig druk daar
Was bij die portal wel humor, aan het begin werd je random teruggezet in andere regio's, dus iemand had gezegd bij 5x random je een achievement kreeg. Dus mensen bleven juist massaal doorgaan met die portal gebruiken, tot je opeens zelfs DC en errors kreeg.Wailing_Banshee schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:16:
[...]
Ik zat gisteren naar de guild memberlist te kijken en zag continue mensen verdwijnenEn weer aanloggen. En weer verdwijnen. En weer aanloggen. Dus ik besloot maar even niet te starten met het nieuwe verhaal
Ik ben er nog niet eens aan begonnen, dus ik heb geen idee waar je het precies over hebtSinergyX schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:19:
[...]
Was bij die portal wel humor, aan het begin werd je random teruggezet in andere regio's, dus iemand had gezegd bij 5x random je een achievement kreeg. Dus mensen bleven juist massaal doorgaan met die portal gebruiken, tot je opeens zelfs DC en errors kreeg.
Merk je vanzelf, was 3rde missie ofzo.Wailing_Banshee schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:39:
[...]
Ik ben er nog niet eens aan begonnen, dus ik heb geen idee waar je het precies over hebt
Dear all,
Ik ben pas begonnen met deze game, spelen er nog nederlands en is er leuke guild om te joinen met Discord?
Ik ben pas begonnen met deze game, spelen er nog nederlands en is er leuke guild om te joinen met Discord?
Man en ik spelen vrij veel, maar zitten gewoon in een internationale WvW guild. Dit spel is echtloki53221 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:12:
Dear all,
Goedemorgen!
Ik heb tijdens de release vele uren GW2 gespeeld (met veel plezier), maar zoals vele ben ik ook weer gestopt.
Nu, aardig wat jaartjes later zag ik iets voorbij komen waarbij ik gelijk weer weer wou spelen.
Gelijk maar de expansions gekocht, en afgelopen weekend geïnstalleerd.
Heb diverse sPVP potjes gespeeld om weer wat feeling te krijgen, maar wil er nu toch echt weer even weer voor gaan zitten.
Ik heb ook nooit echt de story gedaan, was meer een "rush" naar 80 en dungeon runs gedaan voor tokens.
Dus ik wil er nu ook echt de tijd voor pakken en rustig aan spelen en alles "ervaren".
Heb dus mijn main character verwijderd (ben gehecht aan de naam
), en ga dus lekker helemaal schoon beginnen.
Ik zat destijds in de GoT guild, maar die lijkt er niet meer te zijn, heb nog een request gestuurd via de website maar ook daar lijkt er weinig actie te zijn.
Dus, kan ik mij nog aanmelden voor een NL guild?
PS:
Is server nog een belangrijk iets? Ik zit nu op Far Shiverpeak
Ik heb tijdens de release vele uren GW2 gespeeld (met veel plezier), maar zoals vele ben ik ook weer gestopt.
Nu, aardig wat jaartjes later zag ik iets voorbij komen waarbij ik gelijk weer weer wou spelen.
Gelijk maar de expansions gekocht, en afgelopen weekend geïnstalleerd.
Heb diverse sPVP potjes gespeeld om weer wat feeling te krijgen, maar wil er nu toch echt weer even weer voor gaan zitten.
Ik heb ook nooit echt de story gedaan, was meer een "rush" naar 80 en dungeon runs gedaan voor tokens.
Dus ik wil er nu ook echt de tijd voor pakken en rustig aan spelen en alles "ervaren".
Heb dus mijn main character verwijderd (ben gehecht aan de naam
Ik zat destijds in de GoT guild, maar die lijkt er niet meer te zijn, heb nog een request gestuurd via de website maar ook daar lijkt er weinig actie te zijn.
Dus, kan ik mij nog aanmelden voor een NL guild?
PS:
Is server nog een belangrijk iets? Ik zit nu op Far Shiverpeak
PSN: MaxxusNL
Ik ga vanavond, weer eens aan beginnen misschien dat we kunnen duo'en als je interesse hebt.
Leuk dat weer meer mensen beginnen. Op dit moment staat bij mij GW2 op een laag/lager pitje. Ben bijna klaar met mijn huis (nog een paar weken), en dan heb ik weer meer tijd om GW2 te gaan doen. Ik heb ook erg veel plezier met de game, en ik wil er zeker verder mee gaan.
Zelf zit ik nog te twijfelen om verder te gaan met de nieuwe WoW-expansion. Deze komt namelijk ook over 1 maand uit. Maar gelukkig dat GW2 geen sub heeft, dus dat scheelt weer.
Zelf zit ik nog te twijfelen om verder te gaan met de nieuwe WoW-expansion. Deze komt namelijk ook over 1 maand uit. Maar gelukkig dat GW2 geen sub heeft, dus dat scheelt weer.
Ik denk inderdaad dat ik ze ook allebei on en off speel, de een spelen wanneer je burnout hebt van de ander.Diigii schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:43:
Leuk dat weer meer mensen beginnen. Op dit moment staat bij mij GW2 op een laag/lager pitje. Ben bijna klaar met mijn huis (nog een paar weken), en dan heb ik weer meer tijd om GW2 te gaan doen. Ik heb ook erg veel plezier met de game, en ik wil er zeker verder mee gaan.
Leuk success met je huis! Is altijd leuk om je eigen stekkie je eigen te maken.
Ik speel random on/off, rustig m'n ding doen om een legendary te maken, wat achteraf toch meer werk was dan geplanned, zeker als je echt alles zelf wil maken
Voordeel is wel, met 9 characters gaat materials farmen aanzienlijk sneller.
Kwam er alleen achter dat voor laatste deel je dus in je mastery legendary craft maximaal moet hebben, kom ik dus 4 punten te kort en moet alsnog hele story gaan spelen voor die laatste puntjes
Blijf nog steeds jammer vinden dat professions zo simplistisch zijn, tijdje terug nog GW1 gespeeld voor nog 2 titels te maxen, echt een wereld van verschil qua skill-builds.
Voordeel is wel, met 9 characters gaat materials farmen aanzienlijk sneller.
Kwam er alleen achter dat voor laatste deel je dus in je mastery legendary craft maximaal moet hebben, kom ik dus 4 punten te kort en moet alsnog hele story gaan spelen voor die laatste puntjes
Blijf nog steeds jammer vinden dat professions zo simplistisch zijn, tijdje terug nog GW1 gespeeld voor nog 2 titels te maxen, echt een wereld van verschil qua skill-builds.
Add mij, misschien kunnen we iets samen gaan doen.loki53221 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:39:
Ik ga vanavond, weer eens aan beginnen misschien dat we kunnen duo'en als je interesse hebt.
Maxxus.1596
Ik weet alleen nog niet zeker of ik in het begin al duo doe, wil even weer lekker solo starten.
Twijfel nog tussen een ranger of mesmer (neig naar de ranger omdat ik graag alles solo doe, ook de moeilijke content).
Mocht er nog een leuke NL guild zijn, dan houd ik mij absoluut aanbevolen, ik vind een community altijd heel fijn om te hebben.
PSN: MaxxusNL
Ik heb gw2 ook weer eens afgestoft afgelopen weekend en ik ben blij verrast. na de launch veel gespeeld, maar daarna toch relatief snel gestopt.. nu twee dagen gespeeld en druk bezig met de living story inhalen. het verhaal van de living story spreekt me al meer aan dan de main story van gw2. ik ben benieuwd naar de uitbreidingen!
Zijn er nog gezellige nederlandse guilds? ik ben op dit moment nog een beetje guild loos
Zijn er nog gezellige nederlandse guilds? ik ben op dit moment nog een beetje guild loos
Zo LS4.4 klaar op de grind van 800 <insert ls4.4 node resource> na voor de rest van de armor skins.
Dus rustig de paar hearts elke dag doen en een paar events.
Ik hoop wel dat Suns refuge langer nut blijft hebben dan alleen nog ls4.
Zou het best als een echte home instance willen hebben (dus dat m'n nodes er ook staan).Teunis schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:36:
Zo LS4.4 klaar op de grind van 800 <insert ls4.4 node resource> na voor de rest van de armor skins.
Het verhaal van LS4.4 is wel leuk, met een paar vervelende gevechten/elementen. Die skins heb ik nog niet eens naar gekeken... (hoorde al wel dat er een element in zit dat enorm in prijs is gestegen, maar tegen de tijd dat ik daar aan toe ben, zal hij wel weer gedaald zijn
Na het jaren terug ooit een keer gekocht te hebben maar snel weer te zijn gestopt, het er nu nog eens opnieuw bijgepakt.. weten jullie nog een leuke (casual) guild ?
https://www.gw2bltc.com/e...or-Sigil-of-Nullification (zet voor de fun op 1 week; van 20s naar 10g ea)Wailing_Banshee schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:42:
[...]
(hoorde al wel dat er een element in zit dat enorm in prijs is gestegen, maar tegen de tijd dat ik daar aan toe ben, zal hij wel weer gedaald zijn)
Ja, die. Hij is blijkbaar alweer in prijs gedaaldTeunis schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 15:19:
[...]
https://www.gw2bltc.com/e...or-Sigil-of-Nullification (zet voor de fun op 1 week; van 20s naar 10g ea)
Ik zit momenteel in de DIE guild, dragons in exile. Super casual nederlandse guild.
https://dragonsinexile.enjin.com/
Er zijn in deze guild regelmatig mensen online. Got heeft ook een guild op guild wars 2 maar is beetje dood voor de moment.
Misschien zijn er mensen die zich geroepen voelen...
https://dragonsinexile.enjin.com/
Er zijn in deze guild regelmatig mensen online. Got heeft ook een guild op guild wars 2 maar is beetje dood voor de moment.
Misschien zijn er mensen die zich geroepen voelen...
Heb GW2 intensief gespeeld na de launch jaren geleden. Notabene in de GoT guild. Vond het erg leuk en verfrissend na jaren WoW maar op een gegeven moment gestopt. Ik hoor om me heen dat het spel dood is gebloed.. in welke mate vinden jullie dat dit id zo is?
[ Voor 0% gewijzigd door Soni op 15-10-2018 10:01 . Reden: Spelling ]
Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
"dood gebloeid"? Dat vind ik wel een leuke mixSoniqueta schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 01:03:
Heb GW2 intensief gespeeld na de launch jaren geleden. Notabene in de GoT guild. Vond het erg leuk en verfrissend na jaren WoW maar op een gegeven moment gestopt. Ik hoor om me heen dat het spel dood is gebloeid.. in welke mate vinden jullie dat dit id zo is?
Maar het is nog druk genoeg hoor. Gisteren maar even een push gedaan om Kudzu III collectie af te ronden. Daarvoor moest ik 3 groep events in Orr doen en Tequatl verslaan. Geen enkel probleem om dat voor elkaar te krijgen, atlijd meer dan genoeg mensen.
Deleted
[ Voor 96% gewijzigd door Soni op 15-10-2018 10:00 . Reden: Verkeerd knopje gedrukt ]
Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241
Hier nog een vrolijke GW2 speler. Speel nu sinds 3 maanden en ben lvl 187/189 ofzo. Alle PoF masteries al geunlocked, Core Tyria ben ik nog mee bezig en daarna ga ik z.s.m. proberen om de HoT masteries te unlocken.
Ondertussen vandaag WvW gaan proberen. Begrijp er nog weinig van en als je een goeie speler wil zijn daar, dan moet je helaas wel echt met de 'meta' mee gaan doen. Op het moment zijn er teveel spelers die die stealth oneshots doen. Als die in een groepje van vijf langskomen slopen ze iedereen uit je groep en dat haalt de lol er ook snel vanaf.
Speel voornamelijk op het GOTD guild. Nog meer mensen uit die club hier? Main characters zijn Mort Jr. (Necro minion master) en Morrik Bluetooth (core guardian).
Ondertussen vandaag WvW gaan proberen. Begrijp er nog weinig van en als je een goeie speler wil zijn daar, dan moet je helaas wel echt met de 'meta' mee gaan doen. Op het moment zijn er teveel spelers die die stealth oneshots doen. Als die in een groepje van vijf langskomen slopen ze iedereen uit je groep en dat haalt de lol er ook snel vanaf.
Speel voornamelijk op het GOTD guild. Nog meer mensen uit die club hier? Main characters zijn Mort Jr. (Necro minion master) en Morrik Bluetooth (core guardian).
Is er nog een Guild of Tweakers? En op welke server zitten die?
Ik denk dat ik de boel ook weer eens op ga pakken. Ben benieuwd of de mensen van vroeger toen het net uit was er nog op zitten.
Meteen even een vraagje, ik heb beide uitbreidingen (nog) niet. Maar wil eerst het liefst alle content van de originele game spelen, het liefst met de living stories. Ik heb er toen de 1e en 2e living story uit kwamen een klein beetje van meegekregen.
Maar vooral het gedeelte persoonlijke quest van Scarlet vond ik echt super tof, ik was (volgens mij in tegenstelling tot de rest wel fan van Scarlet)
Kan ik al die stukken nog opnieuw spelen? aangezien het natuurlijk al allemaal afgelopen is en de living story al verder is.
En als ik dat kan spelen is het dan ook singleplayer te spelen, of heb ik daar een groep mensen voor nodig?
Ik denk dat ik de boel ook weer eens op ga pakken. Ben benieuwd of de mensen van vroeger toen het net uit was er nog op zitten.
Meteen even een vraagje, ik heb beide uitbreidingen (nog) niet. Maar wil eerst het liefst alle content van de originele game spelen, het liefst met de living stories. Ik heb er toen de 1e en 2e living story uit kwamen een klein beetje van meegekregen.
Maar vooral het gedeelte persoonlijke quest van Scarlet vond ik echt super tof, ik was (volgens mij in tegenstelling tot de rest wel fan van Scarlet)
Kan ik al die stukken nog opnieuw spelen? aangezien het natuurlijk al allemaal afgelopen is en de living story al verder is.
En als ik dat kan spelen is het dan ook singleplayer te spelen, of heb ik daar een groep mensen voor nodig?
[ Voor 62% gewijzigd door kaasaanfiets op 05-11-2018 12:11 ]
Dat is Living Season 1 en dat is helaas niet meer te herspelen.kaasaanfiets schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:13:
Zou ook graag weer eens GW2 willen spelen. Heb een lvl 80 warrior, maar niet veel meer op gedaan, aangezien ik echt totaal geen idee had wat ik moest doen toen ik max lvl werd. Als er nog wat mensen met een guild zijn hier, zou ik graag weer eens gaan spelen. Vond de game altijd wel heel erg tof.
Wil als tip meegeven dat GW2 een spel is wat goed geschikt is voor een "casual" playstyle. Dus je hoeft niet per se een guild te joinen om lekker te genieten van GW2.
Met PvE (en dan met name personal + living stories) kom je al heel ver in GW2 qua map exploration en het verkennen van verschillende classes/races.
Ik ben zelf een beetje een vreemde eend dat ik wel in een guild zit, maar ik speel het spel toch voornamelijk alsof het een single player spel is: vaak gewoon alleen beetje chillen en hier en daar events/hearts doen.
Uiteraard leer je veel meer en sneller als je met actieve veteranen speelt, maar zelf achter dingen komen in GW2 is ook zeer vermakelijk.
Met PvE (en dan met name personal + living stories) kom je al heel ver in GW2 qua map exploration en het verkennen van verschillende classes/races.
Ik ben zelf een beetje een vreemde eend dat ik wel in een guild zit, maar ik speel het spel toch voornamelijk alsof het een single player spel is: vaak gewoon alleen beetje chillen en hier en daar events/hearts doen.
Uiteraard leer je veel meer en sneller als je met actieve veteranen speelt, maar zelf achter dingen komen in GW2 is ook zeer vermakelijk.
Haha @CutePuppy ja dat kan wel goed maar ik vind het sociale gedeelte samen op teamspeak oid ook erg leuk.
Toch weer begonnen met spelen. Heb een nieuwe revenant gemaakt en ben voornamelijk gewoon lekker de map aan het completen. Blijft een heerlijke game om lekker achterover geleund te spelen terwijl je netflix op je tweede scherm aan hebt staan. heeft er iemand nog tips wanneer je level 80 wordt? Zit pas op 38, maar het gaat allemaal zo rap dat ik niet denk dat het me heel lang zal duren om max lvl te worden.
Ja, spaar je karma op en koop daar exotic armor mee als je lvl 80 bent. Er zijn in Orr een aantal vendors te vinden die Berserker stats verkopen, daar kun je een power DPS build mee bouwen waarmee je dan het grootste deel van de PvE content mee kunt doen.Zironako schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 20:45:
Toch weer begonnen met spelen. Heb een nieuwe revenant gemaakt en ben voornamelijk gewoon lekker de map aan het completen. Blijft een heerlijke game om lekker achterover geleund te spelen terwijl je netflix op je tweede scherm aan hebt staan. heeft er iemand nog tips wanneer je level 80 wordt? Zit pas op 38, maar het gaat allemaal zo rap dat ik niet denk dat het me heel lang zal duren om max lvl te worden.
Als je die gear eenmaal hebt zijn fractals ook goed om te doen. Je krijgt daar goeie drops en verdient redelijk wat gold met die leveltjes. Doe in ieder geval de dailies elke dag, dit helpt je ook om de maps te verkennen. Ik weet niet of je al een oud account hebt met mounts enzo maar door map exploration krijg je experience en je kunt als je eenmaal lvl 80 bent, makkelijk overal heen.
Verder, als je de living world episodes wil gaan spelen krijg je er allemaal maps bij waar je local currencies kunt verzamelen/minen en daarmee op een makkelijke manier aan je eerste ascended trinkets kunt komen.
Daarnaast zijn er een aantal achievements die ook fijne gear geven zoals ascended wapens en een ascended backpack. En er is zelfs een ascended bag met 32 slots in een van die maps te krijgen. Voorwaarde is denk ik wel dat je dan alle expansions moet hebben.
Ik hoop dat dit een beetje op weg helpt. Verder; doe gewoon lekker alle hearts en als je een lokatie ziet oplichten op de map, ga erheen. De core tyria map completion geeft een goeie reward. En als je een bupsje gems voor in de gemstore wil hebben, dan kun je proberen om voor de 5000 achievement points te gaan. Dat duurt wel een paar maanden minimaal maar je krijgt er wel een ziek goeie reward voor. Door slechts te spelen.
Die moet ik dan nog steeds krijgen... Gisteren weer eens met een paar guildies wat fractals gedaan (moest nog een paar MP's hebben om m'n laatste mastery af te kunnen ronden). Welgeteld 0 exotics en 3 rare armour en rare spear. Nu waren het maar Tier 1 fractals (er zat iemand bij die nieuw was in GW2), maar als je er 4 doet verwacht je toch minimaal wel 1 exotic (de hoogste die we gedaan hebben was de Thaumanova en alle 4 waren de daily)Ohmarinus schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:07:
[...]
Als je die gear eenmaal hebt zijn fractals ook goed om te doen. Je krijgt daar goeie drops en verdient redelijk wat gold met die leveltjes.
Maar goed, gisteren eindelijk de laatste Tyrian Mastery gevuld, op m'n tweede account. Was al een tijdje XP aan het weggooien omdat ik Mastery Points te kort kwam. Dus toen er gisteren wat hulp gevraagd werd voor de low-level Fractals (de personal fractal level was 5
Is er iemand anders met disconnects op het moment? Het lijkt erop dat sommige mensen serverproblemen ervaren. Normaal gesproken heb ik dit zelden met GW2.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Dit vraag ik mij ook af. Ik ben afgelopen weekend begonnen met spelen en zou graag wat mensen hebben die mij zo hier en daar kunnen helpen.kaasaanfiets schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:13:
Is er nog een Guild of Tweakers? En op welke server zitten die?
Die is er zeker nog. Alleen gebeurd daar niet zo veel meer mee. volgens mij zat die origineel op Far Shiverpeaks. maar met Megaservers maakt dat niet veel meer uit. Ik ben er nog lid van, maar heb er geen rechten in. Ik zou allicht rond kunnen vragen of ik die zou kunnen krijgen. Ik speel namelijk nog erg actief.Kingsanity schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:22:
[...]
Dit vraag ik mij ook af. Ik ben afgelopen weekend begonnen met spelen en zou graag wat mensen hebben die mij zo hier en daar kunnen helpen.
Dagelijks zit ik bij NLT
|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|
De nieuwe Living Story trailer is uit voor wie hem nog niet gezien heeft: https://www.youtube.com/watch?v=Jx5yzWRBpiw
8 Januari krijgen we weer wat nieuws!
Nice misschien dat ik dan weer even met mijn story line begin heb sinds LS04E02 niks meer gedaan. Daarvoor een tijdje fanatiek weer gespeeld, zooitje masteries gedaan en druk bezig al mijn masteries te voltooien.GLeenders schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:58:
De nieuwe Living Story trailer is uit voor wie hem nog niet gezien heeft: https://www.youtube.com/watch?v=Jx5yzWRBpiw
Waarbij Central Tyria echt hopeloos achterloopt en ik veruit het meeste heb gedaan in PoF en HoTS ( beide gok ik op 90/95% mastery compleet.
Ik wil zelf ook na ontzettend lange tijd de game weer eens spelen. Bieden de expansions iets wat ik niet gelijk vanaf het begin kan doen als ik de expansions niet heb of kan ik gewoon tot "end game"door gaan en dan pas de expansion kopen ?
Je kan in principe gewoon de core game uitspelen en er uren plezier mee hebben. Beide expansions bieden een aantal nieuwe zones, waar naar mijn idee het meeste gespeeld wordt. Ook voegen de expansions een hoop nieuwe features toe, zowel qua skills als quality of life.Ricmaniac schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 14:31:
Bieden de expansions iets wat ik niet gelijk vanaf het begin kan doen als ik de expansions niet heb of kan ik gewoon tot "end game"door gaan en dan pas de expansion kopen ?
Heart of Thorns heeft het mastery systeem toegevoegd, hiermee kun je als het waren na lvl 80 nog door "levelen". Je speelt dan masteries vrij ipv dat je hoger dan 80 wordt. Masteries breiden je gameplay mogelijkheden uit, zo krijg je in het begin een glider (onmisbaar zodra je er aan gewend bent) en veel leuke toevoegingen in de HoT zones. Path of Fire voegt meer masteries toe gericht op de mounts die nu beschikbaar zijn.
duidelijk. Maar kan je dan bijv die mounts ook gebruiken voordat je lvl 80 bent ? vraag me zeg maar af of ik ze beter al kan kopen of eerst gewoon tot level 80 spelen ;pGLeenders schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 15:16:
[...]
Je kan in principe gewoon de core game uitspelen en er uren plezier mee hebben. Beide expansions bieden een aantal nieuwe zones, waar naar mijn idee het meeste gespeeld wordt. Ook voegen de expansions een hoop nieuwe features toe, zowel qua skills als quality of life.
Heart of Thorns heeft het mastery systeem toegevoegd, hiermee kun je als het waren na lvl 80 nog door "levelen". Je speelt dan masteries vrij ipv dat je hoger dan 80 wordt. Masteries breiden je gameplay mogelijkheden uit, zo krijg je in het begin een glider (onmisbaar zodra je er aan gewend bent) en veel leuke toevoegingen in de HoT zones. Path of Fire voegt meer masteries toe gericht op de mounts die nu beschikbaar zijn.
Zodra je op een van characters een bepaalde mount vrij hebt gespeeld kun je deze op al je characters gebruien. De eerte mount krijg je zodra je de eerste missie van Path of Fire afgemaakt hebt. Om deze missie te kunnen doen hoef je niet de core story of de HoT story gedaan te hebben, of je het kan doen voor je level 80 bent weet ik eerlijk gezegd niet, al denk ik van wel.Ricmaniac schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 15:56:
[...]
duidelijk. Maar kan je dan bijv die mounts ook gebruiken voordat je lvl 80 bent ?
Je moet wel lvl 80 zijn, anders kun je het volgens mij niet een starten. Overleven per definitie sowieso niet, tenzij je iemand bij je hebt die je er doorheen kan slepen (letterlijk).GLeenders schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 17:44:
[...]
Zodra je op een van characters een bepaalde mount vrij hebt gespeeld kun je deze op al je characters gebruien. De eerte mount krijg je zodra je de eerste missie van Path of Fire afgemaakt hebt. Om deze missie te kunnen doen hoef je niet de core story of de HoT story gedaan te hebben, of je het kan doen voor je level 80 bent weet ik eerlijk gezegd niet, al denk ik van wel.
@Ricmaniac volgens mij krijg je een ticket om naar lvl80 te gaan, als je PoF en HoT koopt.
Ik zou in ieder geval je eerste karakter zelf levelen van 0 naar 80. Daarmee leer je het spel veel beter.Wailing_Banshee schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:02:
[...]
Je moet wel lvl 80 zijn, anders kun je het volgens mij niet een starten. Overleven per definitie sowieso niet, tenzij je iemand bij je hebt die je er doorheen kan slepen (letterlijk).
@Ricmaniac volgens mij krijg je een ticket om naar lvl80 te gaan, als je PoF en HoT koopt.
Spel is niet meer interessant voor 80, zelfs bij 80 heb je nog je mastery punten en specialisations, dat is pas het punt om echt iets te gaan leren van je profession, zeker als je elite gaat gebruiken. En is inmiddels zoveel meer content post-80, dat het weinig tot geen toegevoegde waarde meer heeft door de hele 80 lvls heen te gaan, immers kan je als een instant-80 ook gewoon terug naar de lagere zones en daar lekker aankloten.RoseSolane schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:15:
[...]
Ik zou in ieder geval je eerste karakter zelf levelen van 0 naar 80. Daarmee leer je het spel veel beter.
Zeker de grotere events zoals silverwastes of auric basin kan je beetje rondhangen en met de rest meemeppen, heb je weinig extra kennis nodig van je profession, Voor PVP of Fractals misschien wel handig, maar zeker fractals is meer de map/mechanics te kennen dan je eigen profession.
Blijft irritant dat er nog zoveel in de game character-bound ipv account-wide is, game is weinig alt-vriendelijker geworden dan z'n voorganger, reden dat ook living story mij niet meer boeide, je blijft verplicht het op 1 character uit te spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 07-01-2019 12:33 ]
Hoezo? Ik kan nu gewoon een ander lvl80 pakken en morgen daar de nieuwe LS mee spelen, als ik dat wil.SinergyX schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:30:
[...]
Blijft irritant dat er nog zoveel in de game character-bound ipv account-wide is, game is weinig alt-vriendelijker geworden dan z'n voorganger, reden dat ook living story mij niet meer boeide, je blijft verplicht het op 1 character uit te spelen.
Daar ben ik het zeker mee eens, ik heb altijd maar een character gehad (Ele) en heb nog 2x lv80 boost plus genoeg tomes om nog 2x naar lv80 te gaan. Ook met betrekking tot account wide achievements mag inmiddels wel gedaan worden.SinergyX schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:30:
[...]
Spel is niet meer interessant voor 80, zelfs bij 80 heb je nog je mastery punten en specialisations, dat is pas het punt om echt iets te gaan leren van je profession, zeker als je elite gaat gebruiken. En is inmiddels zoveel meer content post-80, dat het weinig tot geen toegevoegde waarde meer heeft door de hele 80 lvls heen te gaan, immers kan je als een instant-80 ook gewoon terug naar de lagere zones en daar lekker aankloten.
@Ricmaniac mocht je een keer willen team om wat events te doen voeg mij maar toe ik speel altijd liever met een groepje dan solo
Maar niet je voortgang binnen de story, die is character bound. Je hebt wel masteries die account-wide zijn, maar niet de specifiek voortgang zelf.Wailing_Banshee schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:37:
[...]
Hoezo? Ik kan nu gewoon een ander lvl80 pakken en morgen daar de nieuwe LS mee spelen, als ik dat wil.
Blijft zo irritant dat je op elke character al die PoF en HoT masteries weer moet halen voor elite specialization, op 3 characters nog niet zo'n probleem, maar als je elke profession hebt, wordt het echt irritant. (en ze mogen van mij nu echt een keer nieuwe professions toevoegen, ritualist/paragon of zelfs dervish - maar canthan blijft ook maar op zich wachten
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 07-01-2019 12:45 ]
Dit vind ik ook zo jammer, als je iets specifieks nodig hebt voor een story achievement (Zoals een Sylvari char aan het begin van de HoT story) dan moet je tot dat punt spelen op dat character. Hetzelfde mbt tot exploration mode in dungeons vrijspelen, dat is ook per character.SinergyX schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:41:
[...]
Maar niet je voortgang binnen de story, die is character bound. Je hebt wel masteries die account-wide zijn, maar niet de specifiek voortgang zelf.
Ik ben blij dat mijn story progression niet accountbound is... Waarom zou je anders meerdere characters willen hebben? Een ranger speelt story parts anders dan een warrior en anders dan een elementalist...SinergyX schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:41:
[...]
Maar niet je voortgang binnen de story, die is character bound. Je hebt wel masteries die account-wide zijn, maar niet de specifiek voortgang zelf.
Je hebt toch meerdere characters met een reden? En anders doe je gewoon WvW en unlock je de HP's op die manier. Ik heb de story (inclusief map completion op 100% over alle maps) nu op 6 characters gedaan en ben bezig met nr 7 (die is nu halverwege het HoT verhaal).Blijft zo irritant dat je op elke character al die PoF en HoT masteries weer moet halen voor elite specialization, op 3 characters nog niet zo'n probleem, maar als je elke profession hebt, wordt het echt irritant. (en ze mogen van mij nu echt een keer nieuwe professions toevoegen, ritualist/paragon of zelfs dervish - maar canthan blijft ook maar op zich wachten).
Dungeons is nog oude content, toen echt alles nog character bound was. En achievements kijk ik niet eens meer naar. Sinds je steeds minder achievement points kreeg, vind ik ze niet meer interessant.GLeenders schreef op maandag 7 januari 2019 @ 12:46:
[...]
Dit vind ik ook zo jammer, als je iets specifieks nodig hebt voor een story achievement (Zoals een Sylvari char aan het begin van de HoT story) dan moet je tot dat punt spelen op dat character. Hetzelfde mbt tot exploration mode in dungeons vrijspelen, dat is ook per character.
In welk opzicht? Verhaal is identiek buiten je initiële keuzes (je zus/ouders/circus) en qua combat hebben genoeg professions redelijk wat overlappend spul. Zeker de 'oudere' maps (met name HoT) kan je diverse heropoints lang niet makkelijk meer halen (balthazar bv) omdat er nog amper mensen zijn. Veelal geluk als er een map-event bezig is, regelmatig nog wat groepjes te vinden zijn die heropoints langsgaan, zeker die 10punten versies zijn gewoon irritant.Wailing_Banshee schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:14:
[...]
Ik ben blij dat mijn story progression niet accountbound is... Waarom zou je anders meerdere characters willen hebben? Een ranger speelt story parts anders dan een warrior en anders dan een elementalist...
Elke elite spec die erbij kwam, kon je weer baggervracht aan HP's gaan vrijspelen per character, leuk voor 1-2x, niet zoveel op elke char (gelukkig boeide mij aantal elite specs toch niet, dus die skip ik
Niet om de reden om hele spel maar weer opnieuw te gaan spelen, maar puur afwisseling. Skillset van een enkele profession is tov GW1 saai en simpel, beetje variatie met meer skills om beetje rond te meppen in de divers event-maps. WvW is nog wel het laatste waar je mij zal zien, met grote irritatie het moeten doen vanwege een legendary die ik wilde maken, vond ik er verder werkelijk niets aan.Je hebt toch meerdere characters met een reden? En anders doe je gewoon WvW en unlock je de HP's op die manier. Ik heb de story (inclusief map completion op 100% over alle maps) nu op 6 characters gedaan en ben bezig met nr 7 (die is nu halverwege het HoT verhaal).
Living story zelf vind ik genoeg om 1x te doen, genoeg irritatie om er doorheen te komen, laat staan de masteries te gaan halen (zitten aantal behoorlijk irritante tussen), welke mogelijk met andere profession stuk makkelijker te doen zijn, maar moet je alsnog dat hele verhaal opnieuw gaan doen met die andere character om uberhaubt poging te wagen.
Als ik met een character speel, wil ik ook 100% map completion hebben, dus die HP's moet ik dan sowieso halen. En de meeste elite specs vind ik ook niet interessant en voor degene die ik wel wilde proberen/gebruiken waren de PoF (en base) punten meer dan genoegSinergyX schreef op maandag 7 januari 2019 @ 13:42:
[...]
Elke elite spec die erbij kwam, kon je weer baggervracht aan HP's gaan vrijspelen per character, leuk voor 1-2x, niet zoveel op elke char (gelukkig boeide mij aantal elite specs toch niet, dus die skip ik).
En daar is het grote verschil, ik wil die LS juist doen met andere professions, van begin tot eind.. Gewoon om te kijken wat de verschillen zijn.Living story zelf vind ik genoeg om 1x te doen, genoeg irritatie om er doorheen te komen, laat staan de masteries te gaan halen (zitten aantal behoorlijk irritante tussen), welke mogelijk met andere profession stuk makkelijker te doen zijn, maar moet je alsnog dat hele verhaal opnieuw gaan doen met die andere character om uberhaubt poging te wagen.
Alleen de core story heb ik meerdere keren gedaan, hoofdzakelijke om de missies van Vigil/Order/Priory allemaal gedaan te hebben en deels om de racial missies mee te krijgen (al mis ik die van Sylvari nog steeds).
LS1 heb ik half gemist. LS2, HoT, LS3, PoF en LS4 heb ik alleen op mijn main gedaan. Overigens ben ik wel van plan om op een van mijn lvl 80 boost characters de story van begin tot eind achter elkaar te spelen zodra de nieuwe expansion in de buurt komt.
LS1 heb ik half gemist. LS2, HoT, LS3, PoF en LS4 heb ik alleen op mijn main gedaan. Overigens ben ik wel van plan om op een van mijn lvl 80 boost characters de story van begin tot eind achter elkaar te spelen zodra de nieuwe expansion in de buurt komt.
Dit ben ik nu aan het doenGLeenders schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:21:
Overigens ben ik wel van plan om op een van mijn lvl 80 boost characters de story van begin tot eind achter elkaar te spelen zodra de nieuwe expansion in de buurt komt.
Dus heb die boost gebruikt en daarna even mount en glider unlockt en toen terug gegaan naar het gehele begin van me human story en rustig alles aan het questen enzo.
Die masteries gewoon lekker unlocked tijdens het levelen. Duurde alleen even voordat ik echt door had wat die masteries inhielden. En daarnaast gewoon alle gebieden weer completen.
Vanavond de release van LW S4E5! All or Nothing. ben benieuwd naar de story en hoe de map is!
Als ik ondertussen 1 ding geleerd heb, is dat je die eerste dag niet kunt spelenSlicey schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 14:42:
Vanavond de release van LW S4E5! All or Nothing. ben benieuwd naar de story en hoe de map is!
Als je nog vragen hebt laat maar weten hoor.Ricmaniac schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 13:40:
[...]
Was zolang weg geweest van guildwars dat ik niks meer wist.
Dit is helaas echt helemaal waar. LS4E2 was echt een ramp, duurde meer dan 24 uur voor de bug gefixt was dat je crashte tijdens de missie die je naar de nieuwe map brengt en zo dus niet aan de nieuwe content kon beginnen. Betekent verder niet dat ik om 6 uur niet klaar zit om te beginnenWailing_Banshee schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 15:04:
[...]
Als ik ondertussen 1 ding geleerd heb, is dat je die eerste dag niet kunt spelen
Ik ook, om de eerste update uit te voeren (ik heb een snelkoppeling met -image gemaakt die ik altijd gebruik als er een update is geweest). Ik wil nog wel eens inloggen als m'n online vriend de eerste missie heeft gespeeld om, via een friend stone, naar de nieuwe kaart te gaan om de scroll en home node te kopen, maar die laatste was blijkbaar ook even niet beschikbaar. Dus dat doe ik vanavond wel.GLeenders schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 16:17:
[...]
Dit is helaas echt helemaal waar. LS4E2 was echt een ramp, duurde meer dan 24 uur voor de bug gefixt was dat je crashte tijdens de missie die je naar de nieuwe map brengt en zo dus niet aan de nieuwe content kon beginnen. Betekent verder niet dat ik om 6 uur niet klaar zit om te beginnen
Deze blijkt gelinkt te zijn aan een van de nodes uit vorige episodes. Als je alle nodes al hebt kun je de nieuwe dus niet kopen.Wailing_Banshee schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 07:45:
[...]
.. de nieuwe kaart te gaan om de scroll en home node te kopen, maar die laatste was blijkbaar ook even niet beschikbaar. wel.
Ook stuurt de Teleport Scroll van Domain of Istan (E1) je naar de nieuwe map ipv Istan.
Verder wel een erg goede release overigens, de nieuwe map en story uitgespeeld zonder bugs. Het enige serieuze probleem waar ik van weet is dat de nieuwe fractal niet te spelen is op T3 en T4 en dat er een bugged instability is.
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic