Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abdus18
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08 18:23
RoseSolane schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:38:

[...]

Vind ik wel. Maar zou ik niet als eerste karakter nemen.

[...]

Druid is de elite specialization voor Ranger, die specialization kun je pas kiezen op level 80. Maar Ranger is een goede keus om mee te beginnen. Mijn main :)
Het is niet mn eerste char gelukkig, heb al een necro en mesmer op 80, maar beetje op uitgekeken. Heb nog een level 80 boost item liggen, dus zou zo een ranger naar 80 kunnen brengen :P
Kan het iig dan in silverwastes (dacht ik) testen, totdat je definitief die 80 boost gebruikt, handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 13:54
RoseSolane schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:38:
[...]

In een zorgelijke staat. Maar er wordt wel hard aan gewerkt en er is veel overleg tussen de developers en de community. Bijvoorbeeld over prioriteiten. ArenaNet heeft ook stappen genomen om de populatie van de verschillende werelden te verbeteren door sommige servers te linken. Ik verwacht dat WvW sterk zal verbeteren in de komende maanden.

Wijzigingen specifiek voor WvW worden los van de andere updates gemaakt. De volgende wijziging komt begin augustus (Repair hammers will be coming in the beginning of August). Bron hiervoor is Dulfy. Deze pagina geeft een overzicht van de Developer AMA van afgelopen dinsdag. Het begint met een summary die ik erg handig vond.
Hmmk, bedankt.
Ben redelijk up-2-date qua game updates omdat ik dit als service draai.
Wellicht binnenkort (na de vakantie) maar weer eens inloggen O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 16:50
Bijna 3.5k aan de nieuwe currency, main grind zal voor mij de home node zijn.
daarna gok ik dat wel weer gaat afzwakken voor mij, enige echt intresante chain is de jades-general de rest mwah.

De salvage-kit optie had ik persoonlkijk nog niet gevonden, dus bedankt voor de tip

Vergeet ook niet een enrichment item in je neck te slotten, ben zelf voor 20% magicfind gegaan (laurel vendor, 2de tab halvewege)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:40

ZeroCode

Woopie

Teunis schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:51:
Bijna 3.5k aan de nieuwe currency, main grind zal voor mij de home node zijn.
daarna gok ik dat wel weer gaat afzwakken voor mij, enige echt intresante chain is de jades-general de rest mwah.

De salvage-kit optie had ik persoonlkijk nog niet gevonden, dus bedankt voor de tip

Vergeet ook niet een enrichment item in je neck te slotten, ben zelf voor 20% magicfind gegaan (laurel vendor, 2de tab halvewege)
Hoe kom je zo snel aan zoveel gold? Ik speel nu weer een maand of 2 maar ik zit op 50 gold :'( Voornamelijk door herverkopen van materials en inloggen op 2 andere accounts en daar de daily materials verkopen.
Maar 3.5K aan gold snap ik echt niet. Zou je mij een kleine hint kunnen geven? Eventueel in PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZeroCode schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:56:
[...]

Hoe kom je zo snel aan zoveel gold? Ik speel nu weer een maand of 2 maar ik zit op 50 gold :'( Voornamelijk door herverkopen van materials en inloggen op 2 andere accounts en daar de daily materials verkopen.
Maar 3.5K aan gold snap ik echt niet. Zou je mij een kleine hint kunnen geven? Eventueel in PM
Het gaat waarschijnlijk om 3.5K van de nieuwe currency in de nieuwe map, Unbound Magic. Daar heb ik zonder specifiek te farmen ook al 0.5K van, dus 3.5K in één dag moet te doen zijn. Het gaat dus niet om 3.5K gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Unbound magic gaat HEEL snel. Jammergenoeg ben je er weinig mee zonder die andere nieuwe currency (ben de naam even kwijt) die een heel stuk trager gaat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ja het ging inderdaad om unbound magic, tenzij je acsended items wil heb je ook niet bar veel aan blood rubies
3.5k gold ga ik echt niet redden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

RoseSolane schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:15:
[...]

Het gaat waarschijnlijk om 3.5K van de nieuwe currency in de nieuwe map, Unbound Magic. Daar heb ik zonder specifiek te farmen ook al 0.5K van, dus 3.5K in één dag moet te doen zijn. Het gaat dus niet om 3.5K gold :)
Ik schrok al, ik ben al blij met mijn 50G haha. Niet dat ik veel gold nodig heb om dingen aan te schaffen maar ja, extra gold is altijd fijn ;)

Gisteren de Ele weer van level 55 naar 59 gekregen. Speelt toch lekker naast ranger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren het eerste deel van de Living Story Part 3 uitgespeeld.

Mijn eerste indruk: Taimi rules! Canach is fantastisch (vooral samen met Rytlock, ik vind het een leuke combinatie dan Logan en Rytlock). Caithe is onbetrouwbaar. En ik moet toch eens GW1 er weer eens bij pakken (vanwege die laatste scene)

Die nieuwe kaart vind ik heerlijk, ik vind niets leuker dan uren door de lucht te glijden en dat kan perfect op deze kaart :D De Meta is kort maar krachtig, en er zitten veel lore elementen in (die boeken).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 17:59

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Wailing_Banshee schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:26:

Mijn eerste indruk: Taimi rules! Canach is fantastisch (vooral samen met Rytlock, ik vind het een leuke combinatie dan Logan en Rytlock). Caithe is onbetrouwbaar. En ik moet toch eens GW1 er weer eens bij pakken (vanwege die laatste scene)

Die nieuwe kaart vind ik heerlijk, ik vind niets leuker dan uren door de lucht te glijden en dat kan perfect op deze kaart :D De Meta is kort maar krachtig, en er zitten veel lore elementen in (die boeken).
Ik kan je niet meer gelijk geven! Taimi is geweldig <3. Ik ben ook heel blij dat Canach heel erg intens betrokken blijft, want het karakter van die plant is geweldig. De nieuwe kaart is ook heel leuk, heel kort en intens, altijd dingen in te doen, veel exploration te doen, wat er voor zorgt dat er toch een hele hoop dingen te doen zijn in die kleine kaart...
En laat me het zo zeggen, een paar leuke vijanden waar je niet van kan wachten om de kop van in te slaan (na hun verleden...).

Smaakt naar meer!

Ohjah, en de allerbeste update ooit! Salvage all <3. Klik maar eens rechts op een salvage kit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was niet zo happy met de gevechten in de laatste story instance. Ik haat gevechten met onduidelijke mechanismen waarbij je geen tijd hebt om uit te vinden wat je moet doen, omdat je alleen maar bezig bent om mobs te doden. Gelukkig speel ik alles eerst op mijn ranger zodat ik tijd had om in een hoekje te gaan staan en in guild chat te vragen wat ik in vredesnaam moest doen. Ondertussen heeft mijn pet de achievement Mantle Pieces gehaald door al die mobs te doden. Canach hielp met doden en Majory hielp mij overeind als ik weer down ging. En Rytlock deed niets! Wat een waardeloze slappe zak. Geen idee of dit een bug is of dat hij niets moet doen.

Nieuwe map is goed, lore is in orde, de andere story instances zijn ok. De nadruk op kwaliteit heeft geholpen voor de open world PVE. Maar Guild Bounty gisteravond was een mislukking. We moesten Poobadoo vangen, maar die was onzichtbaar voor de meesten van ons. De "Enemy pathing out of sync" bug dat verschillende delen van het spel beïnvloedt is geen voorbeeld van kwaliteit. Daar ben ik echt teleurgesteld over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:21:
Ik was niet zo happy met de gevechten in de laatste story instance. Ik haat gevechten met onduidelijke mechanismen waarbij je geen tijd hebt om uit te vinden wat je moet doen, omdat je alleen maar bezig bent om mobs te doden. Gelukkig speel ik alles eerst op mijn ranger zodat ik tijd had om in een hoekje te gaan staan en in guild chat te vragen wat ik in vredesnaam moest doen. Ondertussen heeft mijn pet de achievement Mantle Pieces gehaald door al die mobs te doden. Canach hielp met doden en Majory hielp mij overeind als ik weer down ging. En Rytlock deed niets! Wat een waardeloze slappe zak. Geen idee of dit een bug is of dat hij niets moet doen.
Hmm, goede tip om die achievement te halen!
Maar Guild Bounty gisteravond was een mislukking. We moesten Poobadoo vangen, maar die was onzichtbaar voor de meesten van ons.
Daar hoorde ik ze gisteren ook al over klagen....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:24:
[...]

Hmm, goede tip om die achievement te halen!

[...]

Daar hoorde ik ze gisteren ook al over klagen....
Het meest teleurstellende aan de onzichtbare Poobadoo is dat ArenaNet op de hoogte is van de bug. En omdat het verschillende delen van de game raakt lijkt een oplossing nog ver weg. In eerste instantie suggereerde een developer zelfs dat het niet met een hot-fix zal worden opgelost. Dat zou betekenen dat we nog zeker een week moeten wachten (of in het ergste geval nog 2 maanden!). Latere posts van developers sluiten een eerdere oplossing niet uit. Deze bug had natuurlijk nooit in de game mogen zitten. En moet met de hoogste prioriteit worden opgelost. Communiceren (door een developer) dat het misschien wel tot de volgende patch gaat duren kan natuurlijk gewoon niet. Zelfs als dat intern de conclusie is moet dat fatsoenlijk gebracht worden. Niet door een losse post op het forum.

Mike O'Brien vertelde ons dat wij hem mochten afrekenen op de kwaliteit van de LW3 S1. De kwaliteit van de content is gewoon goed. Maar zo'n bug in de patch verknalt natuurlijk het beeld wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
De eerste keer de story was inderdaad confusing, heeft zeker wel paar rondjes geduurt voordat ik doorhad dat de bedoeling was om een lijn te maken tussen de shard en npc+shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Wailing_Banshee schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:26:

Taimi is dan ook echt een baas. Lachen hier thuis om bijna alle uitspraken die ze doet. Altijd dialoog waar je naar uit kijkt. Rytlock vind ik ook altijd geweldig.

Sowieso een goede living story. Verhaal zelf hadden we woensdag al uitgespeeld, van het weekend heel veel aan de meta van dat nieuwe gebied gewerkt. Moeten nog maar een achievement, dus gaat goed. Benieuwd wanneer de volgende delen komen. Enige nadeel? Ik betwijfel hoe snel je terug zal gaan naar dat gebied als je de meta eenmaal af hebt.

Onlangs onze computers geüpgrade. Kunnen nu GW2 in 4K spelen (28 inch scherm) met alles op highest/ultra en dan nog loopt alles vloeiend, zelfs grote boss fights. Maakt het spel zoveel leuker en mooier als je het met zulke graphics kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:09:
[...]

Sowieso een goede living story. Verhaal zelf hadden we woensdag al uitgespeeld, van het weekend heel veel aan de meta van dat nieuwe gebied gewerkt. Moeten nog maar een achievement, dus gaat goed. Benieuwd wanneer de volgende delen komen. Enige nadeel? Ik betwijfel hoe snel je terug zal gaan naar dat gebied als je de meta eenmaal af hebt.
Ik ben vrijdag pas begonnen met de LS, toen de eerste helft gedaan (totdat je de mastery unlocked en de magie kunt verzamelen). Zondag heb ik het dus afgerond. Ben nu met een tweede character bezig.
Onlangs onze computers geüpgrade. Kunnen nu GW2 in 4K spelen (28 inch scherm) met alles op highest/ultra en dan nog loopt alles vloeiend, zelfs grote boss fights. Maakt het spel zoveel leuker en mooier als je het met zulke graphics kan spelen.
Dus geen 5-8FPS als je tegen die legendary vecht? :p Ik had zaterdag daar wel wat pech (geluk?) mee. Die legendary was half dood: crash. Ik terug inloggen, was net de Jade event bezig, dus ik daar weer mee verder. En weer naar de legendary. Toen die rond de 50% kwam: crash... Weer opnieuw ingelogd, weer een kaart gevonden waar de events net waren begonnen, weer naar die legendary... En dit keer ging het wel goed. Een heleboel magie bij elkaar gesprokkeld toen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Wailing_Banshee schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:14:
[...]

Ik ben vrijdag pas begonnen met de LS, toen de eerste helft gedaan (totdat je de mastery unlocked en de magie kunt verzamelen). Zondag heb ik het dus afgerond. Ben nu met een tweede character bezig.

[...]

Dus geen 5-8FPS als je tegen die legendary vecht? :p Ik had zaterdag daar wel wat pech (geluk?) mee. Die legendary was half dood: crash. Ik terug inloggen, was net de Jade event bezig, dus ik daar weer mee verder. En weer naar de legendary. Toen die rond de 50% kwam: crash... Weer opnieuw ingelogd, weer een kaart gevonden waar de events net waren begonnen, weer naar die legendary... En dit keer ging het wel goed. Een heleboel magie bij elkaar gesprokkeld toen :D
Damn, dat is wel heel veel pech met crashes dan. Gelukkig is het uiteindelijk goed gegaan en heeft het je wel wat opgeleverd O+

Bij die legendary boss hadden we alsnog 40-50 fps. Zelfde bij Karka Queen/andere world boss. Open world exploration/pvp/wvw is het vaak boven de 70. Mogen niet klagen dus. Met onze oude computers konden we het net spelen op Medium/high (in een vrij normale resolutie - zitten nu een paar stappen hoger dus), maar vooral bij world bosses viel de fps heel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Teunis schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:24:
De eerste keer de story was inderdaad confusing, heeft zeker wel paar rondjes geduurt voordat ik doorhad dat de bedoeling was om een lijn te maken tussen de shard en npc+shield
Duurde bij mij ook even, maar uiteindelijk had ik het wel door. Een heel leuk gevecht overigens :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kevjoe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

Duurde bij mij ook even, maar uiteindelijk had ik het wel door. Een heel leuk gevecht overigens :)!
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.... dat laatste gevecht was toch niet zo lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.... dat laatste gevecht was toch niet zo lastig?
Het gevecht met de bloodstone shards waar de baas mee in connectie stond, waar je haar shield moest "aftappen" met de beam (man, moeilijk om uit te leggen).

Stond een paar minuten op haar te slaan zonder dat het iets uitdeed, toen besefte ik: die shards zijn er voor iets. Even kijken en paar seconden later had ik het door :).

Ik vond het leuk in deze LS dat je eens niet met je handjes vast gehouden werd, maar dat er soms de nood was om dingen uit te zoeken. En Taimi ofc! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kevjoe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:01:
[...]

Het gevecht met de bloodstone shards waar de baas mee in connectie stond, waar je haar shield moest "aftappen" met de beam (man, moeilijk om uit te leggen).

Stond een paar minuten op haar te slaan zonder dat het iets uitdeed, toen besefte ik: die shards zijn er voor iets. Even kijken en paar seconden later had ik het door :).

Ik vond het leuk in deze LS dat je eens niet met je handjes vast gehouden werd, maar dat er soms de nood was om dingen uit te zoeken. En Taimi ofc! <3
oh, nou snap ik wat mijn vriend (met wie ik dit gedaan heb) bedoelde.... Hij had het al over tennis :p Ik gooide alle shards die ik kon oppakken gewoon terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Heb het spel al heel lang, maar ben het afgelopen week pas gaan spelen. Bevalt me goed, en kom bij probleempjes er meestal wel goed uit met de GW2 wiki.

Met het volgende echter niet:
Heb voor m'n Ranger (lvl 80) 2 exotic Berserker rings plus eenzelfde amulet gekocht. Wilde die upgraden met Opal of Beryl orbs. Maar dat lukt dus niet... Ik begreep uit de wiki dat de upgrade gem van een bepaald level moet zijn, maar beide bovenstaande gems zijn lvl 80. Of bedoelt men dan de quality van de gem? (Ik zie geen betere gems dan orbs staan in de BLTC auctions.)

Kan iemand me svp verder helpen ermee?

Oh, en is er iets in game waarmee je exotic gear kan salvagen? Normale kits kunnen dat niet aan. (Was exotic gear wat ik op de Ranger kreeg, die niet de goede stats had voor die class.)

[ Voor 13% gewijzigd door Tao op 02-08-2016 19:04 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:54:
Heb het spel al heel lang, maar ben het afgelopen week pas gaan spelen. Bevalt me goed, en kom bij probleempjes er meestal wel goed uit met de GW2 wiki.

Heb voor m'n Ranger (lvl 80) 2 exotic Berserker rings plus eenzelfde amulet gekocht. Wilde die upgraden met Opal of Beryl orbs. Maar dat lukt dus niet... Ik begreep uit de wiki dat de upgrade gem van een bepaald level moet zijn, maar beide bovenstaande gems zijn lvl 80. Of bedoelt men dan de quality van de gem? (Ik zie geen betere gems dan orbs staan in de BLTC auctions.)

Kan iemand me svp verder helpen ermee?
Orbs zouden moeten werken, dacht ik... Ik heb het zelf nooit geprobeerd, ik heb mijn ringen, oorbellen en amuletten zelf gemaakt en dan zit er al een upgrade in.
Oh, en is er iets in game waarmee je exotic gear kan salvagen? Normale kits kunnen dat niet aan. (Was exotic gear wat ik op de Ranger kreeg, die niet de goede stats had voor die class.)
Je kunt elke kit gebruiken voor elk niveau. Maar de gear die je kreeg met die naar-level-80 upgrade niet. Die kun je alleen weggooien. Die is non-salvageable, non-sellable, non-forgeable.

Maar over het algemeen kun je het beste de mystic salvage kit gebruiken (https://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Salvage_Kit) of de Black Lion Salvage kit (https://wiki.guildwars2.com/wiki/Black_Lion_Salvage_Kit). De eerste kun je zelf maken (250 uses), de tweede kun je krijgen als dagelijks reward, van black lion chests of kopen in de store (25 uses).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Orbs zouden moeten werken, dacht ik... Ik heb het zelf nooit geprobeerd, ik heb mijn ringen, oorbellen en amuletten zelf gemaakt en dan zit er al een upgrade in.
Ik heb de orbs op de BLTC gekocht en dat werkte dus niet.
Nuja, ik zoek nog verder en zal die mystic kit craften.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Ik heb de orbs op de BLTC gekocht en dat werkte dus niet.
Nuja, ik zoek nog verder en zal die mystic kit craften.
Ik bedacht me ineens, je hebt het over de exotic gear die je krijgt als je die lvl80 booster gebruikt toch? Zit daar niet al een upgrade in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Wailing_Banshee schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Ik bedacht me ineens, je hebt het over de exotic gear die je krijgt als je die lvl80 booster gebruikt toch? Zit daar niet al een upgrade in?
Nope. Ik heb mijn lvl 80 Ranger braaf van lvl 1 af aan gelevelled :)
Ook nog zonder experience boosters of wat dan ook. Het gaat mij om het spel, de gebieden en zo. Want er valt erg veel te ontdekken.

Ik kreeg die gear uit boxes die dropten voor mij tijdens events in de Silverwastes.

[ Voor 8% gewijzigd door Tao op 03-08-2016 10:35 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Nope. Ik heb mijn lvl 80 Ranger braaf van lvl 1 af aan gelevelled :)
Ook nog zonder experience boosters of wat dan ook. Het gaat mij om het spel, de gebieden en zo. Want er valt erg veel te ontdekken.

Ik kreeg die gear uit boxes die dropten voor mij tijdens events in de Silverwastes.
Dan heb ik geen idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Het betreft zgn. "Sneakthief" gear, met power, vitality en condition damage.
Vreemde is dat het soulbound is, maar dat ik het toch in m'n bank tab kan plaatsen. (Dus op andere alts kan gebruiken, alhoewel die stats m.i. mij sowieso niet bruikbaar lijken.)

Nog een vraagske over gold :)
Grinden voor gold doe ik met dailies? Want heb momenteel 6 gold, en dat houdt niet over...
En goud kopen doe ik niet aan. Of moet ik daarvoor fractals gaan doen of (lf)raids?
Ik denk er wel aan om Heart of Thorns uitbreiding te kopen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Het betreft zgn. "Sneakthief" gear, met power, vitality en condition damage.
Vreemde is dat het soulbound is, maar dat ik het toch in m'n bank tab kan plaatsen. (Dus op andere alts kan gebruiken, alhoewel die stats m.i. mij sowieso niet bruikbaar lijken.)
Je kunt het wel in je bank stoppen, maar je andere characters kunnen het niet gebruiken, die krijgen de melding dat het al gesoulbound is aan een ander character.
Nog een vraagske over gold :)
Grinden voor gold doe ik met dailies? Want heb momenteel 6 gold, en dat houdt niet over...
En goud kopen doe ik niet aan. Of moet ik daarvoor fractals gaan doen of (lf)raids?
Ik denk er wel aan om Heart of Thorns uitbreiding te kopen.
Ik krijg mijn goud door gewoon te doen waar ik zin in heb. Gaat misschien minder snel dan wanneer je er voor gaat farmen, maar ik vind het wel leuker :p

En ik zou HoT zeker kopen, zoals ik eerder gezegd heb, vanwege de gliding. Vooral die nieuwe map die vorige week uitgekomen is vind ik heerlijk. Ik wilde gisteren op tijd afsluiten, maar heb uiteindelijk een uur te lang besteed in die map, gewoon van thermal naar thermal, zo hoog mogelijk komen, dan weer rustig naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Wailing_Banshee schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:16:

En ik zou HoT zeker kopen, zoals ik eerder gezegd heb, vanwege de gliding. Vooral die nieuwe map die vorige week uitgekomen is vind ik heerlijk. Ik wilde gisteren op tijd afsluiten, maar heb uiteindelijk een uur te lang besteed in die map, gewoon van thermal naar thermal, zo hoog mogelijk komen, dan weer rustig naar beneden...
Laat ik nou in het echt aan hanggliding doen, so I can relate to that :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:37:
[...]

Laat ik nou in het echt aan hanggliding doen, so I can relate to that :)
Ik zou het in het echie nooit durven, maar in GW2 vind ik het fantastisch. HoT was voor mij niet 100% success (vooral die raids hadden van mij nooit gehoeven), maar dat gliding maakt alles toch wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Wailing_Banshee schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

Ik zou het in het echie nooit durven, maar in GW2 vind ik het fantastisch. HoT was voor mij niet 100% success (vooral die raids hadden van mij nooit gehoeven), maar dat gliding maakt alles toch wel weer goed.
Ik heb veel raid ervaring in wow, maar dat zoek ik vooralsnog niet in GW2.
Ik was enkele dagen geleden in een frosty gebied, waar er met ongeveer 50 spelers tegen een draak geknokt werd. Vond ik wel een mooie ervaring, los van de loot.
Daarna tegen een mega grote draak ergens, waartegen ik-weet-niet-hoeveel players knokten (> 80 telde ik). Een event denk ik. We werden meedogenloos afgeslacht, keer op keer.
Our deeds will be remembered 8)7

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Ik heb veel raid ervaring in wow, maar dat zoek ik vooralsnog niet in GW2.
Ik was enkele dagen geleden in een frosty gebied, waar er met ongeveer 50 spelers tegen een draak geknokt werd. Vond ik wel een mooie ervaring, los van de loot.
Daarna tegen een mega grote draak ergens, waartegen ik-weet-niet-hoeveel players knokten (> 80 telde ik). Een event denk ik. We werden meedogenloos afgeslacht, keer op keer.
Our deeds will be remembered 8)7
De draak in het koude gebied was geen echte draak :) Het was waarschijnlijk de Claw of Jormag in Frostgorge Sound. Dat is één van de zogeheten world bosses. Vaak wordt dit event Jormag genoemd (dat is een elder dragon), maar de Claw is één van zijn luitenants.
De meeste world bosses zijn goed te verslaan met een grote groep, zonder verdere organisatie. En ze leveren relatief goede loot en gold op. Er zijn echter een paar world bosses die niet zo makkelijk zijn. Waarschijnlijk was Tequatl the Sunless die andere draak waar je werd afgeslacht. Deze staat in Sprakfly Fen aan de rand van een strand. Dat gevecht vereist wel enige coördinatie. Er is in Blolodtide Coast een event waar je de drie koppen van een worm moet verslaan. Een hele grote worm :) Dat event is nog veel lastiger. Sinds een paar maanden is The Shatterer (een paarse "draak") in Blazeridge Steppes ook een stuk lastiger. Maar met 80 man moet die toch echt verslagen kunnen worden.

Ik heb even nagedacht over je Exotic Berserker rings en amulet en de Opal en Beryl orbs. Weet je zeker dat de ringen en de amulet level 80 zijn? Wat je kunt orbs alleen in level 80 items stoppen. Je kunt altijd proberen om informatie over de specifieke ring of amulet te krijgen vanuit de wiki door in chat /wiki te tikken en dan shift-leftclick op het item (en dan Enter). Dat opent de wiki pagina voor het specifieke item. Mocht dat niets opleveren dan kun je de chat code (wat je krijgt door shift-leftclick) hier posten. Misschien dat ik aan de hand van de code je verder kan helpen.

Wat betreft grinden voor gold: Een tijd rondlopen in de Silverwastes is wat veel spelers doen voor gold grinden. Niet eens voor directe gold rewards, maar meer voor de andere rewards die je kunt verkopen. In de LFG tool (tweede tab van de Contacts and LFG panel, sneltoets Y) kun je vaak advertenties zien voor gold runs in The Silverwastes. Hiervoor heb je wel Silverwastes Shovels nodig, want dat soort groepen hollen door de map terwijl ze kistjes opgraven. Ik vind dit persoonlijk niet echt interessant, maar ik heb op dit moment 1.6K gold dus ik hoef niet echt te grinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tao schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:54:
Opal Jewel moet je eerst geschikt maken om te kunnen socketen, de volgde link is welke wel werkt:
https://wiki.guildwars2.com/wiki/Exquisite_Opal_Jewel
Eigenlijk alleen items die van monster droppen of uit chest komen kunnen gesalvage worden.
(misschien is hier en daar nog uitzondering op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Heb GW2 al sinds de release maar nooit echt serieus gespeeld want m'n pc vond het destijds niet zo fijn... Ben dan ook nooit verder gekomen dan level 19.

Nu maar eens opnieuw begonnen, een Thief dit keer. Die is wel redelijk squishy in het begin. Ik merkte dat dagger+dagger niet zoveel damage doet (op low level iig). Sword+pistol gaat al wat beter en merk dat ik soms ook alleen de shortbow gebruik.

Wel opvallend trouwens hoe druk de begin area's nog zijn. Ik kom altijd wel mensen van mijn level tegen om van die world events mee te doen. :)

Ik dacht erover direct HoT aan te schaffen, maar daar wacht ik toch nog even mee aangezien gliden pas op level 80 kan, volgens mij.

Ik zit op Far Shiverpeaks btw waar ook de GoT guild zit dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
ja HoT heeft pas echt zin vanaf level 80, je krijgt wel een gratis level 80 boost er bij.
misschien heeft het zin om zo bij guild hall te komen en 10% gratis boost te halen (als toch van plan bent om te kopen)

melee dps is in gw2 goed gebruik maken van je dodges, range is inderdaad stuk makkelijker.
thief vond ik wel geinig als dual pistol (Unload is behoorlijk sterk)

en ja grote voordeel van gw2 is toch dat in elke zone wel een groepje te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sowieso, als je bereid bent om het geld er aan uit te geven: Schaf je op level 80 (na het uitspelen van je personal story) eerst Living Season 2 aan, anders krijg je een gigantisch gat in je verhaallijn, en je leert er een paar heel coole personages kennen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:12:
Wel opvallend trouwens hoe druk de begin area's nog zijn. Ik kom altijd wel mensen van mijn level tegen om van die world events mee te doen. :)
Je wordt teruggeschaald in level als je in een gebied onder je level komt. De lagere gebieden blijven hierdoor mening houden.
Ik dacht erover direct HoT aan te schaffen, maar daar wacht ik toch nog even mee aangezien gliden pas op level 80 kan, volgens mij.
Ja en nee. Je moet een keer het gliden unlocked hebben op je account. En daarvoor is een lvl80 wel zeer handig. Maar zodra je het unlocked hebt, kan je lvl2 ook gliden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

RoseSolane schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

De draak in het koude gebied was geen echte draak :) Het was waarschijnlijk de Claw of Jormag in Frostgorge Sound. Dat is één van de zogeheten world bosses. Vaak wordt dit event Jormag genoemd (dat is een elder dragon), maar de Claw is één van zijn luitenants.

Ik heb even nagedacht over je Exotic Berserker rings en amulet en de Opal en Beryl orbs. Weet je zeker dat de ringen en de amulet level 80 zijn? Wat je kunt orbs alleen in level 80 items stoppen. Je kunt altijd proberen om informatie over de specifieke ring of amulet te krijgen vanuit de wiki door in chat /wiki te tikken en dan shift-leftclick op het item (en dan Enter). Dat opent de wiki pagina voor het specifieke item. Mocht dat niets opleveren dan kun je de chat code (wat je krijgt door shift-leftclick) hier posten. Misschien dat ik aan de hand van de code je verder kan helpen.

Wat betreft grinden voor gold: Een tijd rondlopen in de Silverwastes is wat veel spelers doen voor gold grinden. Niet eens voor directe gold rewards, maar meer voor de andere rewards die je kunt verkopen. In de LFG tool (tweede tab van de Contacts and LFG panel, sneltoets Y) kun je vaak advertenties zien voor gold runs in The Silverwastes. Hiervoor heb je wel Silverwastes Shovels nodig, want dat soort groepen hollen door de map terwijl ze kistjes opgraven. Ik vind dit persoonlijk niet echt interessant, maar ik heb op dit moment 1.6K gold dus ik hoef niet echt te grinden :+
Jup. De 1e was die Claw. Die naam zag ik staan inderdaad. My bad :)
Die 2e stond ergens waar er donkerpaarse krystal achtige structuren stonden op een zwart steenachtige vlakte. En als die draak blies lag gelijk de helft van de groep plat >:) Er stonden healing turrets, maar niemand die daar op lette, hehe (nuja ik, maar dat hielp bijster weinig).
Denk inderdaad dat het die Shatterer was.

Die amulet + ringen: weird, ik dacht automatisch dat alle exotic ringen lvl 80 waren. Maar zie nu pas dat er op staat lvl 78 required. Wellicht dat ze daardoor niet te upgraden zijn met lvl 80 orbs van de BLTM?
Wel vreemd dan dat ze beter zijn dan m'n lvl 80 sierraden...
(Als ik shift-click zie ik alleen de naam van het item boven me; geen code of zoiets.)

En ik hobbel regelmatig mee met groepjes in de Silverwastes ja. Levert inderdaad redelijke loot op.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
@ Teunis, boe2 en Wailing_Banshee:

Bedankt voor de info! d:)b
Eerst m'n Thief naar 80 levelen en dan zal ik eens kijken naar die Living Seasons en HoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:25:
[...]

Jup. De 1e was die Claw. Die naam zag ik staan inderdaad. My bad :)
Die 2e stond ergens waar er donkerpaarse krystal achtige structuren stonden op een zwart steenachtige vlakte. En als die draak blies lag gelijk de helft van de groep plat >:) Er stonden healing turrets, maar niemand die daar op lette, hehe (nuja ik, maar dat hielp bijster weinig).
Denk inderdaad dat het die Shatterer was.

Die amulet + ringen: weird, ik dacht automatisch dat alle exotic ringen lvl 80 waren. Maar zie nu pas dat er op staat lvl 78 required. Wellicht dat ze daardoor niet te upgraden zijn met lvl 80 orbs van de BLTM?
Wel vreemd dan dat ze beter zijn dan m'n lvl 80 sierraden...
(Als ik shift-click zie ik alleen de naam van het item boven me; geen code of zoiets.)

En ik hobbel regelmatig mee met groepjes in de Silverwastes ja. Levert inderdaad redelijke loot op.
Paarse draak op zwarte vlakte, dat is inderdaad de The Shatterer. Healing turrets zullen niet heel erg helpen, crystals kapot maken op het juiste moment wel :)

Level 78 Exotic equipment is beter dan level 80 rare. Maar inderdaad niet geschikt voor orbs. Toch denk ik dat je betere stats hebt met een level 78 exotic ring zonder gem dan met een level 80 ring met een gem.

Shift left-click geeft inderdaad de naam in chat. Met /wiki ervoor wordt dat vertaald naar een code waarmee de juiste pagina op de wiki wordt geopend. Ik dacht dat als je de naam in de chat kopieerde dat je dan eigenlijk de code kopieerde, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Weer wat geleerd :) Misschien was dat vroeger wel zo en heeft ArenaNet dat aangepast. De naam is natuurlijk veel handiger voor de meeste mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

RoseSolane schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:40:
[...]

Paarse draak op zwarte vlakte, dat is inderdaad de The Shatterer. Healing turrets zullen niet heel erg helpen, crystals kapot maken op het juiste moment wel :)

Level 78 Exotic equipment is beter dan level 80 rare. Maar inderdaad niet geschikt voor orbs. Toch denk ik dat je betere stats hebt met een level 78 exotic ring zonder gem dan met een level 80 ring met een gem.
Ben weer wat wijzer, dank!
2 andere vraagjes: met lvl 80 Ranger krijg ik in de Silverwaste nog steeds experience. How come?
Andere: het spel klapt er bij mij regelmatig uit. Soms bij bossfights, soms niet :( Hebben jullie dat ook?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Vandaag ook wat tijd gevonden om de eerste episode van LW S3 uit te spelen. Die laatste battles bij Adrienne en de Construct.. wat was dat slecht uitgevoerd zeg!
Bij Adrienne had ik alleen Canach die de White Mantle versloeg en de rest alleen aanviel als zij zelf werden aangevallen. De construct bleef telkens in het midden staan en ik kon hem maar niet tussen mij en de shard krijgen waardoor ik dus de hele instance opnieuw heb moeten doen.

Verder is die nieuwe map best tof, hopelijk kan ik van het weekend de nieuwe story achievements binnen harken.. heb nu precies genoeg mastery punten en hoef alleen die nieuwe van de raids nog maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Zo, vandaag ook maar besloten om mijn 3 jaar oude account weer eens op te starten op Seafarer's Rest..

Gelukkig wel afgerond met full exotic op mijn ranger, dus kon zo de eerste nieuwe story weer even doorlopen, goed om er weer even in te komen. Wel een hoop gewijzigd zo te zien in de afgelopen tijd. Eerst maar weer even wennen voordat ik HoT aanschaf. En even wat gold grinden. 13 gold is niks xD

Wel duidelijk dat er wat maps bij zijn gekomen, zit ineens nog maar op 63% world completed. Slik.

[ Voor 11% gewijzigd door Baroshir op 04-08-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:58:
[...]

Ben weer wat wijzer, dank!
2 andere vraagjes: met lvl 80 Ranger krijg ik in de Silverwaste nog steeds experience. How come?
Andere: het spel klapt er bij mij regelmatig uit. Soms bij bossfights, soms niet :( Hebben jullie dat ook?
Vraag 1: Ja, je blijft XP krijgen. Als je eenmaal lvl80 bent, en je hebt geen masteries (omdat je geen HoT) hebt, of je hebt alle masteries compleet, dan krijg je shards als je weer je bar vol hebt. Op die manier blijf je altijd beloond worden als je je max level gehaald hebt.
Als je wel HoT hebt, en de masteries niet compleet, dan gaat de XP naar de mastery.

Vraag 2: Ja, en best vaak de laatste tijd. Laatst zelfs tijdens het selecteren van een character... Dat doet hij sinds dat de 64-bit client standaard wordt gekozen als je een 64-bit OS hebt.
Baroshir schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:44:
Wel duidelijk dat er wat maps bij zijn gekomen, zit ineens nog maar op 63% world completed. Slik.
Helaas. Je dacht dat je al verder was dan je in werkelijkheid was, want die nieuwe kaarten tellen niet voor world completion. Er is wel iets toegevoegd, maar dat is maar een paar procent van het totaal (een paar WP's en een paar harten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:45:
Helaas. Je dacht dat je al verder was dan je in werkelijkheid was, want die nieuwe kaarten tellen niet voor world completion. Er is wel iets toegevoegd, maar dat is maar een paar procent van het totaal (een paar WP's en een paar harten)
Haha, nou dat verklaart dat dan ook weer ;) Kan ik in ieder geval mooi even de tijd gebruiken om er minimaal 80% van te maken. Zag dat ik me zelfs nooit volledig had equipped met max bags, ruimte was zo op met alle meuk die ik nog had.. Maar in ieder geval wel keurig alle birthday gifts nog in mijn mail, toch fijn van Arenanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Toen er nog alleen 32bit was en je bijna 50/50 crashde tijdens de mordem fight op die eilandjes
heb ik na wat map chat besloten om mijn grafische setting way down te gooien sindsdien eigenlijk niks meer,
zo af en toe maar daar kan ik wel mee leven.
Misschien moet ooit nog eens max settings weer proberen, maar stabiele gw2 ook tijdens mass gevechten vindt toch iets belangrijker.

Sinds gisteren de laatste item welke ik wou hebben gekocht van unbound magic, nu alvast sparen voor de earrings.
ben nog aan twijfelen over de neckpiece, we zien wel. het is toch sep/oct voordat de volgende deel komt.
en als heel hard gaat kijk ik ook nog wel naar de items voor alts
heb nog condi warrior rond rennen die nog wel max condi duration kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:45:
Vraag 2: Ja, en best vaak de laatste tijd. Laatst zelfs tijdens het selecteren van een character... Dat doet hij sinds dat de 64-bit client standaard wordt gekozen als je een 64-bit OS hebt.
Heb ik ook last van. Maar het is volgens mij begonnen met de laatste patch. Daarvoor had ik zelden een crash, sinds vorige week dinsdag een aantal per dag. En het gebeurt natuurlijk altijd op het verkeerde moment. Nu we met de nieuwe map veel XP krijgen voor de HoT masteries ben ik bezig om meer Mastery Points te verzamelen. De meeste Adventures zijn niets voor mij, dus de MP moet komen van de verschillende achievements. Bijvoorbeeld de achievements voor het het helpen van de verschillende groepen in Tangled Depths. Heb ik eindelijk het middelste event voor Rata Novus te pakken crash ik :( En heb ik eindelijk een aantal beetles zo ver dat ze in de pen willen crash ik :( Dat zijn de momenten dat ik overweeg om het spel te de-installeren. Maar gelukkig heb ik daarna mijn Mesmer kennis laten maken met Bloodstone Fen waar hij meteen de twee grote bosses heeft verslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:29:
[...]

Heb ik ook last van. Maar het is volgens mij begonnen met de laatste patch. Daarvoor had ik zelden een crash, sinds vorige week dinsdag een aantal per dag. En het gebeurt natuurlijk altijd op het verkeerde moment. Nu we met de nieuwe map veel XP krijgen voor de HoT masteries ben ik bezig om meer Mastery Points te verzamelen. De meeste Adventures zijn niets voor mij, dus de MP moet komen van de verschillende achievements. Bijvoorbeeld de achievements voor het het helpen van de verschillende groepen in Tangled Depths. Heb ik eindelijk het middelste event voor Rata Novus te pakken crash ik :( En heb ik eindelijk een aantal beetles zo ver dat ze in de pen willen crash ik :( Dat zijn de momenten dat ik overweeg om het spel te de-installeren. Maar gelukkig heb ik daarna mijn Mesmer kennis laten maken met Bloodstone Fen waar hij meteen de twee grote bosses heeft verslagen :)
Het is bij mij begonnen toen de 64-bit standaard werd, maar sinds de laatste patch is het wel erger geworden ja.

En ik heb die achievements een paar weken geleden allemaal gedaan om die masteries eindelijk eens af te ronden (muv de raid lijn, die is nog locked) De meeste van die adventures haal ik meestal wel brons, soms zilver en maar zelden goud... Ik had met name nog heel veel punten in DS liggen, ik had nog nooit de events van de noord toren gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:34:
[...]

Het is bij mij begonnen toen de 64-bit standaard werd, maar sinds de laatste patch is het wel erger geworden ja.

En ik heb die achievements een paar weken geleden allemaal gedaan om die masteries eindelijk eens af te ronden (muv de raid lijn, die is nog locked) De meeste van die adventures haal ik meestal wel brons, soms zilver en maar zelden goud... Ik had met name nog heel veel punten in DS liggen, ik had nog nooit de events van de noord toren gedaan :p
Brons heb ik voor bijna alle adventures. Zilver voor een aantal, maar goud volgens mij alleen voor de Salvage Pit. Ik heb volgens mij nog drie strongboxes in DS, dat zijn nog eenvoudige punten. Maar ik vind TD en DS vooral irritant (door de ellenlange meta events), dus het is echt grinden voor mij.

Krijg je eigenlijk nu weer spirit shards voor XP in HoT? Of moet je eerst de raid lijn afmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
RoseSolane schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:47:
[...]
Krijg je eigenlijk nu weer spirit shards voor XP in HoT? Of moet je eerst de raid lijn afmaken?
Sinds de update ja
(zodra je max mastery bent, of je daar persee ook de raid voor moet doen weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Sinds de update ja
(zodra je max mastery bent, of je daar persee ook de raid voor moet doen weet ik niet)
Dat van die raid is wat ik specifiek wil weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:55:
[...]

Dat van die raid is wat ik specifiek wil weten :)
Ja. Eerst de raid line afmaken voor je spirit shards krijgt. Ik zou dan dus eerst eens die raid line open moeten krijgen (geen idee hoe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:30:
[...]

Ja. Eerst de raid line afmaken voor je spirit shards krijgt. Ik zou dan dus eerst eens die raid line open moeten krijgen (geen idee hoe...)
:(

Volgens de wiki:
Forsaken Thicket is unlocked after killing a boss in the Forsaken Thicket raid, or completing the Prison Camp Encounter or Siege the Stronghold events. Completing the Prison Camp kun je volgens mij niet doen zonder eerst een boss te verslaan, dus dat lijkt me een onzin criterium. Siege the Stronghold event is waarschijnlijk het eenvoudigst te doen. Maar je zult dus wel een een raid moeten starten (de derde wing voor dat event). En dat was ik toch eigenlijk niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Dat proberen te grinden voor gold blijft toch wel wat moeizaam vind ik. Lijkt een beetje op m'n 1e jaar in vanilla WoW. Ik deed 1 jaar over 10 gold...

Nu snap ik wel dat ze dat expres doen (want ze willen ingame verdienen ermee), maar laat men dan wat grind opties bieden... (en dan binnen een aantrekkelijker timeframe :) ).

Om met craften wat te verdienen, heb ik snel opgegeven. De mats kosten meer dan de gear opbrengt. Tenzij ik de verkeerde professions level (artificer en tailoring) :)

[ Voor 20% gewijzigd door Tao op 05-08-2016 12:37 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tao schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:26:
Dat proberen te grinden voor gold blijft toch wel wat moeizaam vind ik. Lijkt een beetje op m'n 1e jaar in vanilla WoW. Ik deed 1 jaar over 10 gold...

Nu snap ik wel dat ze dat expres doen (want ze willen ingame verdienen ermee), maar laat men dan wat grind opties bieden... (en dan binnen een aantrekkelijker timeframe :) ).

Om met craften wat te verdienen, heb ik snel opgegeven. De mats kosten meer dan de gear opbrengt. Tenzij ik de verkeerde professions level (artificer en tailoring) :)
Volgens mij heeft craften in GW2 altijd meer gekost dan het opleverde. Iets krijgt meestal pas waarde als het zeldzaam is. En crafting op 400 krijgen is niet zo heel erg moeilijk. Dus heel veel spelers hebben dat gedaan. Waarom dan betalen voor het craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

RoseSolane schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Volgens mij heeft craften in GW2 altijd meer gekost dan het opleverde. Iets krijgt meestal pas waarde als het zeldzaam is. En crafting op 400 krijgen is niet zo heel erg moeilijk. Dus heel veel spelers hebben dat gedaan. Waarom dan betalen voor het craften?
Het grinden voor voldoende mats om aantallen te maken van een item kost laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang. Dus probeerde ik met in- en verkoop het craften wat te versnellen. Wrong idea dus.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
in alle prof gaat om discoveren van recepten als je het met gewoon craften doet duurt het lang en wordt het zeer prijzig

een aardige site als voor snelle prof leveling wilt gaan; http://gw2crafts.net/total.html

[ Voor 44% gewijzigd door Teunis op 05-08-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Teunis schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:06:
in alle prof gaat om discoveren van recepten als je het met gewoon craften doet duurt het lang en wordt het zeer prijzig

een aardige site als voor snelle prof leveling wilt gaan; http://gw2crafts.net/total.html
Ja, was al bezig met discoveren via de site http://www.guildwars2-crafting.com.
Zal ook nog eens naar jouw tip kijken, dank.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Gisteren een nieuw setje gecraft voor mijn elementalist. In mijn geval was craften goedkoper dan kopen (tenzij ik de moeite wilde nemen om de individuele materialen die ik nodig had te gaan verkopen om de items zelf terug te kopen, als je begrijpt wat ik bedoel). Ik heb na die jaren spelen natuurlijk een goed gevulde materialen bank en kon daarom zonder een copper te betalen (ok, ik moest wat draad hebben... dus ik heb wel een paar silver betaald...) mijn volledige armour maken.

Maar goed, na drie keer de LS3.1 uitgespeeld te hebben, vond ik het weer tijd worden om een character door het eerdere verhaal heen te halen. Mijn elementalist is dus van stal gehaald. Wel weer even wennen na de ranger, necromancer (reaper) en guardian!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
In weekend maar eens de timers rond maw/justicar uitgezocht.

begin maw is 60 min na succes(kill general)/fail van vorige maw,.
pre justicar is 30 min na kill/fail van vorige justicar.

Vandaar dat niemand nog echt iets had kunnen vinden, het is dus afhankelijk van de vorige kill/fail.
Ook nu wel 100% zeker, de home node geeft guaranteed 3 blood-rubies (getest met non-destructible tools)

1ste daily justicar kill & 1ste jade duo, geven ook gegarandeerd rubies.

Zelf ga ik nu rubies sparen, ik wil er ongeveer 750 hebben voor de volgende LS ben bijna op 1/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Ik had enorme problemen de laatste tijd in dat ik wel een hoge FPS had (meer dan 80), maar toch nog choppy animations had (bv. tendrils die een second animeerden, second later niet meer, dan weer een seconde etc). Was echt lastig ;3... de oplossing was echter heel simpel, gewoon mijn FPS cappen op 60, sindsdien geen problemen meer. Eerste game waar ik dat probleem bij heb...

Daarnaast ben ik momenteel druk bezig met het werken aan genoeg Blood Rubies bijeen te krijgen (nu zo'n 80 dacht ik al) voor de backpiece... alleen worden de hersenen van mijn asura een beetje doorboord erdoor...
Maar het ziet er wel cool uit...

Maar soit, de gifts voor de 4de verjaardag zijn al bekend! Wat het is ga ik hier echter nog niet spoilen... het ziet er wel cool uit en per ras is er iets anders ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik ben weer langzaam aan het spelen,
Ben eens opnieuw begonnen met een Revenant.
Maar ik blijf twijfelen tussen de Revenant en een Necromancer.
Het is een moeilijke keuze waar ik mee verder ga.
Ook heb ik een lvl 40 hunter staan waar ik wel verder mee ben maar het verhaal niet meer van weet.
Die laat ik lekker staan.

Maar de keuze met welke ik verder ga is moeilijk.
(Ik ben bewust opnieuw begonnen om weer in te komen.)

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kevjoe schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:58:
Ik had enorme problemen de laatste tijd in dat ik wel een hoge FPS had (meer dan 80), maar toch nog choppy animations had (bv. tendrils die een second animeerden, second later niet meer, dan weer een seconde etc). Was echt lastig ;3... de oplossing was echter heel simpel, gewoon mijn FPS cappen op 60, sindsdien geen problemen meer. Eerste game waar ik dat probleem bij heb...
Dat is een luxe waar ik geen last van heb :P Mijn PC is van september 2012 (ik heb de beta gespeed met iets minder dan de minimale specs, ik had toen op sommige locaties, zoals de Ascalon dungeon een FPS van rond de 0.5...). Hij werkt nog wel, maar je begint ondertussen wel te merken dat hij op z'n einde loopt als je nog enigszins FPS wilt hebben. Ben ook benieuwd hoe DX eruit gaat zien en of ik dus een nieuwe PC ga samenstellen volgende maand...
Daarnaast ben ik momenteel druk bezig met het werken aan genoeg Blood Rubies bijeen te krijgen (nu zo'n 80 dacht ik al) voor de backpiece... alleen worden de hersenen van mijn asura een beetje doorboord erdoor...
Ik vind dat ding lelijk... Ik heb al wel genoeg rubies (als ik het me goed kan herinneren moet je er 250 hebben), maar geen magic meer (wilde de node hebben, voor de heb). Dus ik salvage nu mijn extra rubies. Heb er alleen niet zo heel veel haast mee.
Maar soit, de gifts voor de 4de verjaardag zijn al bekend! Wat het is ga ik hier echter nog niet spoilen... het ziet er wel cool uit en per ras is er iets anders ;).
We zullen zien, de 25e heb ik twee characters die jarig zijn, en dan nog een paar vlot erachteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Persoonlijk zou ik gaan voor de necro, vind dat een pak leuker dan een revenant, maar da's natuurlijk persoonlijk.

Het zijn er 200 blood rubies die je nodig hebt...

Zijn jullie trouwens op de hoogte van de hack van het account van Gaile Gray (ArenaNet staff)? Wat er toen gebeurd is was nogal... schokkend.
Meer info erover staat op https://guildwarslegacy.com/thread-186.html

[ Voor 10% gewijzigd door Kevjoe op 10-08-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Guild Wars 2 is tijdelijk offline gehaald door een issue met soulbinden:
There’s a bug in today’s release that can cause soulbound items in an inventory bag other than your first bag to become soulbound to a different character on your account. We can fix the bug with no damage done, except we can’t straightforwardly fix it if you’ve moved one of those incorrectly soulbound items into bank storage. We’ll have to work on a solution for characters in that state. To prevent additional players from getting into this state, we’re going to shut down the game servers until we can fix this bug. We apologize for this inconvenience.
Mo
Met andere woorden, het spel kan er even uitliggen... in de tussentijd dit dus: YouTube: Interlude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Zijn nog steeds down atm. Ik geloof dat dit nu de 2e keer is sinds de release op 28 augustus 2012?

Schijnbaar zo lastig te fixen dat er ook een rollback komt tot voor de release van de update van vandaag.

We will have to roll back

[ Voor 37% gewijzigd door xPhantom op 23-08-2016 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Dit is de eerste keer sinds de release van het spel dat er een complete rollback gebeurt...
De eerste echt grote fuckup die de servers down brengt in 4 jaar tijd, best wel een achievement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Ah, ik dacht al wel eens gelezen te hebben dat er een paar maanden na de release een planned maintenance was waardoor ook alles even kort down was. Speel zelf net iets meer dan 2,5 jaar en ik vind het ook echt knap dat ze zo'n 4 jaar lang eigenlijk vrijwel 100% uptime hebben gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Het is opeens erg gezellig in Lions Arch (GW1). Dat moeten ze vaker doen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Ook het login systeem van het forum ligt er tijdelijk even uit Official Forums Temporarily Offline.

Helaas ben ik niet enorm ver gekomen met GW1, nadat ik me ooit eens bedacht wel 'even' het avontuur aan te gaan om 30 HoM punten te krijgen.. Volgens mij ben ik net van Shing Jea af en een paar questen gehad in Kaineng in GW1 Factions toen ik het wel prima vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

GW1 ligt er nu ook min of meer uit. Als je al ingelogd bent kun je blijven spelen maar als je uitlogt krijg je Error=042. (Waarschijnlijk login server down)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus ik had gewoon om 18:00 kunnen beginnen met Deus Ex! Nu wilde ik eerst nog mijn daily doen. Die uiteindelijk dus gerollbacked is...

Het wil wel iets zeggen dat ik me niet kan herinneren wanneer de laatste rollback is geweest... Of dat de server langere tijd offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 07:45:
Dus ik had gewoon om 18:00 kunnen beginnen met Deus Ex! Nu wilde ik eerst nog mijn daily doen. Die uiteindelijk dus gerollbacked is...

Het wil wel iets zeggen dat ik me niet kan herinneren wanneer de laatste rollback is geweest... Of dat de server langere tijd offline is.
Ik weet niet of er ooit een rollback is geweest. En de laatste keer dat de servers langere tijd offline waren? 4 jaar en twee dagen geleden denk ik :) De laatste dag voor de pre-release. ArenaNet telt blijkbaar alleen met jaren van 365 dagen want ik heb net mijn fourth birthday gift gekregen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:20:
[...]

Ik weet niet of er ooit een rollback is geweest. En de laatste keer dat de servers langere tijd offline waren? 4 jaar en twee dagen geleden denk ik :) De laatste dag voor de pre-release. ArenaNet telt blijkbaar alleen met jaren van 365 dagen want ik heb net mijn fourth birthday gift gekregen :*)
Ja, die 365 dagen was ik ook al achter. Al mijn characters die na 29 februari jarig waren, hebben hun cadeau een dag eerder gekregen :p

En ik ben benieuwd! Eerst vanavond die nieuwe grafische kaart installeren, en dan kijken wat ik als cadeautje heb gekregen. Wil graag verrast worden, dus ik heb expres alle locaties waar melding werd gemaakt van de 4e verjaardag gemeden :p

En volgens mij is er ooit 1 keer een rollback geweest in GW2. Ik kan me iets heel vaag herinneren...

Even gezocht, ik kan alleen iets vinden van september 2012...
https://forum-en.guildwar.../game/gw2/Rollback-Really

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjoe

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Dat was geen volledige rollback maar een kleine.. een full rollback duurt uren om te doen.

En als er iemand ooit Guild Wars 1 wilt spelen, feel free to let me join ^^ (Leanna Goldwing IGN).
Ik speel het nog dagelijks...

Voor de rest, het spel is weer volledig up maar er zijn nog wat gevolgproblemen na de rollback.
Ik kan niet wachten om straks in te loggen en mijn birthday gifts te krijgen, naar het schijnt kan je Shadow Abbys dye krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09 10:45
Ik ben misschien vanavond van plan om de dailys van GW1 te doen, moet alleen nog installeren en dat kan even duren ;).

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
zijn er ergens nog aanbiedingen met gem card <> €. want ingame gem kopen vind ik beetje overprice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39
Ik heb denk ik 3,5 jaar geleden een paar maanden gespeeld, volgens mij een ranger.
Op een gegeven moment ben ik ermee gestopt omdat ik het te druk kreeg met andere dingen.
Ik wil het weer eens gaan oppakken, gisteravond de gehele client gedownload.
Zijn de 3 guilds wel onder dit topic staan nog actief?
Ik vind het altijd wel gezellig om met wat Tweakers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Guild of Tweakers bestaat nog steeds en er zijn nog steeds guildies die actief spelen, maar je merkt dat het minder wordt. Mogelijk trekt het weer wat aan nu de vakanties (bijna) voorbij zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door MatHack op 26-08-2016 17:56 ]

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:00
MatHack schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:56:
Guild of Tweakers bestaat nog steeds en er zijn nog steeds guildies die actief spelen, maar je merkt dat het minder wordt. Mogelijk trekt het weer wat aan nu de vakanties (bijna) voorbij zijn.
Ik zit er weer aan te denken om te beginnen met mijn non HoT account. ben benieuwd of ik nu wel hooked raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Frank_P schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:36:
Ik heb denk ik 3,5 jaar geleden een paar maanden gespeeld, volgens mij een ranger.
Op een gegeven moment ben ik ermee gestopt omdat ik het te druk kreeg met andere dingen.
Ik wil het weer eens gaan oppakken, gisteravond de gehele client gedownload.
Zijn de 3 guilds wel onder dit topic staan nog actief?
Ik vind het altijd wel gezellig om met wat Tweakers te spelen.
Gwen is ook nog steeds actief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MatHack schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:56:
Mogelijk trekt het weer wat aan nu de vakanties (bijna) voorbij zijn.
Dat gevoel ken ik inderdaad, ik ben inmiddels ook weer terug van vakantie en zal ook weer wat meer gaan spelen mijn mijn Lv80 Ele. Mits werk en mijn studie het toelaat ;)

Ben ook nog opzoek naar een groepje wat 's avonds 22:00+ laat eens wat Dungeons gaat runnen / Storyline te completen (Moet PS nog en LW2 /HOT en LW3 nog afmaken :) ( ik ben Lv80 maar heb nooit alle Dungeons completed ;)) meeste zijn rond 20:00 al bezig en tegen de tijd dat ik online kom dus al vol.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Ben ook weer redelijk actief de afgelopen weken, wil namelijk weer 2 legends erbij maken :-) (weet nog niet welke) maar miste uiteraard the world completion.... dus nu bezig met mijn 3e world completion...boring.... maar met het gliden gaat het wel een stuk sneller en mijn lagere mats worden erg goed gevuld :)

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Goed, vermaak me nog prima, probleem met trophy's wat ik voorheen beschreven had is ook opgelost.

Vraag me alleen af wat de snelste manier is om punten te halen voor Central Tyria (Mastery). Heb nu bij alle 3 volle XP alleen geen punten om te vergeven.

Craften ben ik nog niet helemaal uit, vooral in samenhang met de mystic forge maar goed, komt nog wel, eerst maar Necromancer levelen(heb dan thief, warrior, hunter, mesmer en necromancer op max level).

Goud verdienen lukt niet echt met craften of ligt dat aan mij:P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Juke! schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:22:
Goed, vermaak me nog prima, probleem met trophy's wat ik voorheen beschreven had is ook opgelost.

Vraag me alleen af wat de snelste manier is om punten te halen voor Central Tyria (Mastery). Heb nu bij alle 3 volle XP alleen geen punten om te vergeven.

Craften ben ik nog niet helemaal uit, vooral in samenhang met de mystic forge maar goed, komt nog wel, eerst maar Necromancer levelen(heb dan thief, warrior, hunter, mesmer en necromancer op max level).

Goud verdienen lukt niet echt met craften of ligt dat aan mij:P?
Ligt niet aan jou :D

voor mastery points: kijk in je achievement lijst. Geen idee welke "makkelijke" er nog zijn voor jou :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:46:
[...]

Ligt niet aan jou :D

voor mastery points: kijk in je achievement lijst. Geen idee welke "makkelijke" er nog zijn voor jou :D
heheh goed te horen:P

Dank voor de tip(Achievements) 8)7

Verder me nog maar eens inlezen over fractals, heb wel story mode dungeon gedaan maar that's it. Is voor mijn gevoel nog teveel doen. Eerst maar eens die jumping puzzle in Lion's Arch afmaken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 29-08-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Sinds dit weekend weer een beetje GW opgepakt alleen om weer eraan herinnert te worden wat een rotwerk het is om aan die mastery punten te komen... Blijf hangen op die updraft. Speel nu op mijn sec HoT story door om maar aan XP te komen...

Snellere manier om masteries te trainen is er zeker niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuddingNL schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:41:
Sinds dit weekend weer een beetje GW opgepakt alleen om weer eraan herinnert te worden wat een rotwerk het is om aan die mastery punten te komen... Blijf hangen op die updraft. Speel nu op mijn sec HoT story door om maar aan XP te komen...

Mastery points of XP? Ik was het op een dag zat, heb er een vol weekend tegenaan gegooid en heb alleen maar in HoT gespeeld, een paar keer de meta in verschillende kaarten, kaarten op 100% gezet, alle losse mastery points verzameld, etc. Vooral het herhalen van adventures bracht nogal wat extra XP op, omdat ik toch minimaal die zilver mastery point wilde hebben (de meeste heb ik geen goud voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
PuddingNL schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:41:

Mastery points gaat in het begin nog, pas na de eerste tiers wordt het een grind voor Central Tyria, die andere (Maguuma?) gaat stuk sneller voor mijn gevoel:P.

XP vind ik nog redelijk snel gaan, wat adventures hier en daar plus ontdekken van de gebieden en voila 1 balk vol. Loop nu ook altijd achter qua Mistery Points, heb alle xp maar geen punten:(.

Grinden vind ik niet zo zeer erg, is onderdeel van het type spel, is alleen beetje onoverzichtelijk voor de nieuwkomer(zoals ondergetekende).

Goed, vanavond eerst maar paar jumping puzzles!

Is er eigenlijk een site waar je je char kan zien a la wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juke! schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:55:
[...]
Gezien het feit dat ik WoW niet ken, heb ik geen idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

Gezien het feit dat ik WoW niet ken, heb ik geen idee :p
muhahah maak dat de kat wijs :+

bedoel zoiets als armory of wowprogress, iets waar je je char kan zien zonder ingelogd te zijn zeg maar.
zou leuk zijn als het er was, geen groot drama als het er niet is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Juke! schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

bedoel zoiets als armory of wowprogress, iets waar je je char kan zien zonder ingelogd te zijn zeg maar.
Guild wars 2 werkt met een API om bepaalde data van een character te kunnen opvragen, dit wel met authenticatie met een API key.
Zelf ken ik WoW ook niet, maar er is bijvoorbeeld GW2 Efficiency. Hierbij maak je een account aan, genereer je via de officiele GW2 website een API key aan die de juiste rechten heeft en kun je je character info bekijken en delen. Zie bijvoorbeeld mijn thief waarbij ik alleen Equipment en Build deel (Playtime & Deaths, Inventory en Crafting kun je ook delen).

Ik hoef nu dus niet in te loggen om mijn character progress te zien zolang ik het gedeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juke! schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Ik ken het spel wel, maar heb het nog nooit gespeeld.

Ja, die zijn er. Meerdere sites zelfs. Ze worden alleen niet gemaakt door ANet of onderhouden door ANet, maar ANet heeft API's beschikbaar gemaakt waarmee dat soort sites gemaakt kunnen worden.

Ik gebruik deze: https://gw2efficiency.com/ (naast mijn eigen implementatie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
@xPhantom @Wailing_Banshee,

Mijn dank is groot, ik ga me hier wat in verdiepen.Hopelijk morgen werkend en kan ik mijn thief laten zien. Heb je link bekeken en mooie uitrusting trouwens!
Heb alleen amulet ascended, rest komt nog wel ooit, eerst maar de basics onder de knie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Awesome! Nu kan ik iig op werk even kijken hoe het staat :P Nooit gedacht dat er zoiets net als WoW zou zijn.

Bedankt!
xPhantom schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Guild wars 2 werkt met een API om bepaalde data van een character te kunnen opvragen, dit wel met authenticatie met een API key.
Zelf ken ik WoW ook niet, maar er is bijvoorbeeld GW2 Efficiency. Hierbij maak je een account aan, genereer je via de officiele GW2 website een API key aan die de juiste rechten heeft en kun je je character info bekijken en delen. Zie bijvoorbeeld mijn thief waarbij ik alleen Equipment en Build deel (Playtime & Deaths, Inventory en Crafting kun je ook delen).

Ik hoef nu dus niet in te loggen om mijn character progress te zien zolang ik het gedeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Wailing_Banshee schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

Mastery points of XP? Ik was het op een dag zat, heb er een vol weekend tegenaan gegooid en heb alleen maar in HoT gespeeld, een paar keer de meta in verschillende kaarten, kaarten op 100% gezet, alle losse mastery points verzameld, etc. Vooral het herhalen van adventures bracht nogal wat extra XP op, omdat ik toch minimaal die zilver mastery point wilde hebben (de meeste heb ik geen goud voor).
XP om aan masteries te komen. (volgens mij alle haalbare insights al gehad). Dus nu xp halen om punten te krijgen..
Juke! schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:55:
[...]

Mastery points gaat in het begin nog, pas na de eerste tiers wordt het een grind voor Central Tyria, die andere (Maguuma?) gaat stuk sneller voor mijn gevoel:P.

XP vind ik nog redelijk snel gaan, wat adventures hier en daar plus ontdekken van de gebieden en voila 1 balk vol. Loop nu ook altijd achter qua Mistery Points, heb alle xp maar geen punten:(.

Grinden vind ik niet zo zeer erg, is onderdeel van het type spel, is alleen beetje onoverzichtelijk voor de nieuwkomer(zoals ondergetekende).

Goed, vanavond eerst maar paar jumping puzzles!

Grinden vind ik juist het minst.. krijg een beetje het gevoel van de Make love not Warcraft aflevering van South Park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuddingNL schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:28:
[...]

XP om aan masteries te komen. (volgens mij alle haalbare insights al gehad). Dus nu xp halen om punten te krijgen..

[...]

Grinden vind ik juist het minst.. krijg een beetje het gevoel van de Make love not Warcraft aflevering van South Park.
Grinden voor XP vond ik ook vreselijk. Maar ik wilde wel die Gliding mastery helemaal af hebben. Daarom heb ik dat weekend alles op alles gezet om het maar zo snel mogelijk te krijgen. Uiteindelijk 3 characters nodig gehad om genoeg XP voor elkaar te krijgen om alle HoT masteries (muv raids) te krijgen. Nu nog een manier verzinnen om die Raid lijn te unlocken zodat ik die ook kan vol krijgen (punten zijn niet het probleem, XP is niet het probleem, het unlocken is een probleem...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Level 163 is het maximale wat je kan behalen, zonder raids, het level waar ik nu ben dus :-) Binnenkort eens goed wat builds en filmpjes bestuderen en maar eens opnieuw een goede poging wagen om te Raiden.

K20A daily :-)

Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic