AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dank je!DaDutchGuy schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:52:
Verder zijn er op Piken Square ook 2 grote nederlandse guilds "you aint much if you aint dutch" en nog eentje.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Fractals zijn eigenlijk best tof, voor HoT heb ik er weinig interesse in gehad, maar die backpiece is toch wel erg mooi
Ik heb nu een persoonlijk level 7, dus ik ben nog lang niet toe aan lvl40+ fractalsxPhantom schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:38:
Is er iemand bezig met de legendary backpiece Ad Infinitum? Ik ben momenteel bezig met tier 2 en zoek eigenlijk nog een groepje om scale 40 mee te farmen / scale 50+ te runnen. De guild waar ik momenteel in zit, is eigenlijk nog druk in de nieuwe HoT maps en pugs zijn bij 50+ niet optimaal. Wellicht een van de GoT guilds waar leden actief zijn in de wat hogere fractal scales?
Fractals zijn eigenlijk best tof, voor HoT heb ik er weinig interesse in gehad, maar die backpiece is toch wel erg mooi.
De fractals zijn wel beter, nu je niet 4 moet doen om door te kunnen. En dat de randomness weg is. Maar je moet nog steeds een groep hebben, en ik heb het niet zo met partying met vreemden...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Ik zit ook op de Tweede Tier op het moment.xPhantom schreef op maandag 30 november 2015 @ 00:38:
Is er iemand bezig met de legendary backpiece Ad Infinitum? Ik ben momenteel bezig met tier 2 en zoek eigenlijk nog een groepje om scale 40 mee te farmen / scale 50+ te runnen. De guild waar ik momenteel in zit, is eigenlijk nog druk in de nieuwe HoT maps en pugs zijn bij 50+ niet optimaal. Wellicht een van de GoT guilds waar leden actief zijn in de wat hogere fractal scales?
Fractals zijn eigenlijk best tof, voor HoT heb ik er weinig interesse in gehad, maar die backpiece is toch wel erg mooi.
Zit in een guild die redelijk veel fractals doen, al ben ik zelf niet echt aan het haasten om elke dag de dailies te doen. Join meestal als ze een groep aan het maken zijn en ik tijd heb
Is er al iemand met Winter's Presence? Nadat ik zag hoe lang het gaat duren om die drinks te krijgen en de priks daarvan, ben ik er maar mee gestopt.
There's no place like 127.0.0.1
Ik zat zaterdag wat te browsen op het officiele forum toen ik dat tegen kwam. Zelfs zonder updrafts zou ik het fantastisch vinden. Geen hoopjes mij meer op de grond omdat ik de hoogte weer verkeerd ingeschat heb...
Ik ben benieuwd of ze dinsdag wat meer tipjes van de sluier zullen oplichten...
Edit:
Nog twee weken wachten! Ik heb er nu al zin in. Ik had verwacht dat het langer zou duren voordat het opgeleverd zou worden...
[ Voor 18% gewijzigd door Wailing_Banshee op 13-01-2016 07:45 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Een guildie is van de vulkaan gesprongen, maar kwam erachter dat die te hoog was en hij dus niet beneden was voordat zijn glider er mee ophield. Toch die mastery maar eens afmaken!
Gewoon je glider wat later openenWailing_Banshee schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:34:
Ik kan nu eindelijk een aantal traits vervangen die ik al vanaf het begin gebruik: de soft falling traits. Er zullen minder splashes gemaakt gaan worden door mij, omdat ik nu mijn vleugels kan uitslaan als ik weer eens niet zit op te letten.
Een guildie is van de vulkaan gesprongen, maar kwam erachter dat die te hoog was en hij dus niet beneden was voordat zijn glider er mee ophield. Toch die mastery maar eens afmaken!
Kon toen ook wel, alleen was het een gegarandeerde splashRoseSolane schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:19:
[...]
Gewoon je glider wat later openenIk moet ook eens naar die vulkaan gaan en springen. Ik heb nog steeds een screenshot van één van mijn karakters die op het punt staat te springen. Dat kon toen niet, maar nu wel!
Dat is waar. Maar dat karakter heeft geen last van suïcidale neigingenWailing_Banshee schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
[...]
Kon toen ook wel, alleen was het een gegarandeerde splash
Die van mij hebben alleen last van tunnelvisie, ze vallen nogal eens wat van bergen af...RoseSolane schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:52:
[...]
Dat is waar. Maar dat karakter heeft geen last van suïcidale neigingen
Een heel mooi punt om te beginnen met gliden: de vista in Ebonhawke. Ik was toevallig bezig om die kaart 100% te krijgen, en toen de vista gisteren weer bereikbaar was gemaakt, ben ik er natuurijk gelijk naar toe geklommen. Je hebt vanaf daar een heel mooi uitzicht over Ebonhawke!
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik weet niet hoeveel sneeuw jullie hebben, maar ik zou daar mee beginnen om het idee onder de knie te krijgen. Wij hebben een mini puzzel nu om een centrale pilaar heen. Het is bijvoorbeeld nog best lastig om de juiste hoogte-afstand te bepalen waar mensen nog wel kunnen komen. En waarom die sneeuw: dat zijn mooie platformenTeunis schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:25:
Ben aan het denken om een jump puzzle in guild hall te gaan maken, maar gezien de deco tools zie ik wel paar uitdagingen. iemand hier al mee gestoeid en misschien een paar pointers ?
Alleen moet ik nu gaan denken over de stats. Voorheen was beserker erg populair en de goto stats maar meen dat sinds HoT dit niet meer zo populair is. Wat zouden jullie aanraden? (Voor een Ranger).
Doel is PvE (dungeon, raids etc) en WvW.
Het hangt van je speelstijl af. Ik houd wel van survivability. En dat daarmee de foes wat minder snel dood gaan, neem ik voor lief. Dus ik heb eigenlijk altijd wel of Vitality of Toughness in de stats zitten. Power heb ik meestal wel als eerste (hoofd stat), en de derde hangt van mijn gekozen wapen af (condition damage voor mijn axe/torch ranger bijvoorbeeld).PuddingNL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:39:
Ik ga mijn Ranger upgraden naar fully ascended. Op dit moment bezig om van 400 - 500 leatherworker te worden zodat ik mijn ascended armor kan craften.
Alleen moet ik nu gaan denken over de stats. Voorheen was beserker erg populair en de goto stats maar meen dat sinds HoT dit niet meer zo populair is. Wat zouden jullie aanraden? (Voor een Ranger).
Doel is PvE (dungeon, raids etc) en WvW.
Net weer begonnen met een nieuwe account (oude was niet meer te herstellen i.v.m. geen toegang oude e-mail e.d.). Elementalist aan het levelen.
Hoorde dat WvW wat doods is tegenwoordig, klopt dat? Zou wel jammer zijn want ik vond het altijd wel tof om te doen! Njah, i.i.g. genoeg te doen nu weer vanaf lvl 1 en HoT nog helemaal niet gespeeld.
Ik speel nog steeds dagelijks. Over WvW kan ik je niets vertellen, daar doe ik niet aan mee. Ik vind die nieuwe borderland kaarten vreselijk. Vroeger deed ik de dailies nog wel eens, maar sinds HoT heb ik dat nu 4 keer gedaan...Krukar schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:29:
Nog mensen die GW2 spelen?
Net weer begonnen met een nieuwe account (oude was niet meer te herstellen i.v.m. geen toegang oude e-mail e.d.). Elementalist aan het levelen.
Hoorde dat WvW wat doods is tegenwoordig, klopt dat? Zou wel jammer zijn want ik vond het altijd wel tof om te doen! Njah, i.i.g. genoeg te doen nu weer vanaf lvl 1 en HoT nog helemaal niet gespeeld.
Ben op dit moment bezig om nog een map completion te halen, voor de Gift of Exploration. De twee die ik heb gekregen bij mijn eerste character die een map completion heeft gedaan, heb ik gebruikt (Frenzy en Predator, die ik verkocht heb). Maar ik heb nu bijna Cacharias (de precursor voor de speer, waar ik de naam echt niet van ga onthouden) samengesteld, en ik ga die gebruiken om de legendary te maken (om weer zelf te houden). En daarna wil ik Kraitkin nog doen. Dan heb ik alle drie de onderwater legendaries
WvW is verre van dood vind ik (iig op FSP niet, weet niet op welke server je speelt).Krukar schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:29:
In Eternal Battlegrounds is het altijd druk en bijna elke avond wel een queue.
De borderlands beginnen ook steeds meer tot leven te komen, volgens mij houden de meeste Guilds nog raids op de verschillende borders. Zelf doe ik alleen aan roamen in de nieuwe borders en dan voornamelijk het zuiden van de map. Het verschil in hoogte maakt het ideaal om snel dekking te zoeken als je outnumbered bent om zo alsnog een kans te maken.
Het verschil in hoogte is juist de reden dat ik ze vreselijk vind... Ben ik eindelijk daar waar ik wil zijn, lig ik weer als een gebroken pop op de grond... Whoops, dat was een klif...Niekjuh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:50:
[...]
Het verschil in hoogte maakt het ideaal om snel dekking te zoeken als je outnumbered bent om zo alsnog een kans te maken.
Ik ben dan ook een zeer groot voorstander van dat gliding in PvE
True, moet toegeven dat ik er eerst ook gek van werd, zeker als je ergens snel heen wilt gaan is echt wel even zoeken (je kunt overigens een buff krijgen dat je geen immuun bent tegen fall dmg). Tevens ook een reden waardoor ik voornamelijk in het zuiden blijf aangezien de hoogte verschillen daar veel minder aanwezig zijn.Wailing_Banshee schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:03:
[...]
Het verschil in hoogte is juist de reden dat ik ze vreselijk vind... Ben ik eindelijk daar waar ik wil zijn, lig ik weer als een gebroken pop op de grond... Whoops, dat was een klif...
Ik ben dan ook een zeer groot voorstander van dat gliding in PvE
Nog mensen die fanatiek aan het raiden zijn? Er is vorige week een nieuwe wing uitgebracht, we zijn alleen nog niet zo ver gekomen met de guild aangezien we Sabetha (laatste boss eerste wing) nog niet gecleared hebben en dat echt een vreselijk irritante boss is.
Ik speel ook nog dagelijks, maar wel minder dan vroeger. HoT heeft voor mij niet gebracht wat ik had gehoopt. Ik ben geen liefhebber van de nieuwe mappen. Gliding is wel erg fijn, zeker ook in Tyria! Ook heb ik een Revenant gemaakt en naar 80 gebracht. Deze is nu langzaam alle (oude) mappen aan het verkennen. Ik doe de dailies vaak op dit karakter.Krukar schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:29:
Ik weet niet of je kunt zeggen dat WvW dood is. Wat ik wel weet is de nieuwe Borderlands niet erg goed ontvangen zijn en dat veel spelers klagen over de staat van WvW.
Niekjuh speelt op Far Shiverpeaks blijkbaar nog wel veel, maar zijn server doet het niet erg goed in score. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij als speler geen lol heeft in WvW.
ArenaNet heeft laten doorschemeren dat ze tevreden zijn over de mechanismen in PvE en sPvP, maar dat WvW nog heel wat aanpassingen nodig heeft. Daar wachten we alleen al wel meer dan een jaar op
Heb zelfs nog niet eens zo'n raid ding gestart. Ik zat er niet op te wachten (en de rest van mijn guild ook niet) en daarnaast is mijn guild niet zo heel groot dat we makkelijk 10 man zo ver kunnen krijgen om daar mee te starten. 5 is toch echt het max.Niekjuh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:43:
[...]
Nog mensen die fanatiek aan het raiden zijn? Er is vorige week een nieuwe wing uitgebracht, we zijn alleen nog niet zo ver gekomen met de guild aangezien we Sabetha (laatste boss eerste wing) nog niet gecleared hebben en dat echt een vreselijk irritante boss is.
ANet heeft zelf al gezegd dat raiden niet voor casuals is, dus het is niet voor mij.
Ik speel zelf ook casual en de meeste van mijn guild ook, we proberen het elke keer met dezelfde 9/10 of 11 man waardoor je wat sneller aan je taken gewend raakt. Wel gaaf dat er eindelijk iets is met uitdaging qua PvE content.Wailing_Banshee schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:49:
[...]
Heb zelfs nog niet eens zo'n raid ding gestart. Ik zat er niet op te wachten (en de rest van mijn guild ook niet) en daarnaast is mijn guild niet zo heel groot dat we makkelijk 10 man zo ver kunnen krijgen om daar mee te starten. 5 is toch echt het max.
ANet heeft zelf al gezegd dat raiden niet voor casuals is, dus het is niet voor mij.
Dat komt omdat FSP op de borders (afgezien van een paar guilds) veel minder actief is dan de meeste andere servers die het nog niet hebben opgegeven. Op EB heb je echt nog wel grote gevechten en doet FSP het over het algemeen aardig goed, maar met alleen EB win je geen matchup.RoseSolane schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:44:
[...]
Ik speel ook nog dagelijks, maar wel minder dan vroeger. HoT heeft voor mij niet gebracht wat ik had gehoopt. Ik ben geen liefhebber van de nieuwe mappen. Gliding is wel erg fijn, zeker ook in Tyria! Ook heb ik een Revenant gemaakt en naar 80 gebracht. Deze is nu langzaam alle (oude) mappen aan het verkennen. Ik doe de dailies vaak op dit karakter.
Ik weet niet of je kunt zeggen dat WvW dood is. Wat ik wel weet is de nieuwe Borderlands niet erg goed ontvangen zijn en dat veel spelers klagen over de staat van WvW.
Niekjuh speelt op Far Shiverpeaks blijkbaar nog wel veel, maar zijn server doet het niet erg goed in score. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij als speler geen lol heeft in WvW.
ArenaNet heeft laten doorschemeren dat ze tevreden zijn over de mechanismen in PvE en sPvP, maar dat WvW nog heel wat aanpassingen nodig heeft. Daar wachten we alleen al wel meer dan een jaar op
Ik had verwacht veel met scribing bezig te zijn, maar dat is erg grindy en zoals veel mensen hier weten is dat altijd mijn grootste klacht over GW2 geweest, de grind.
Met raids liep ik tegen een zelfde probleem aan. De eerste baas gedaan en buiten de moeilijkheid om een goede groep te vinden (dat viel vaak tegen, soms was je een hele avond bezig om het uiteindelijk op te geven) was het gevecht en de tactiek echt geweldig. Zo'n plezier had in al lang niet meer in GW2 gehad.
Helaas, toen kwam de tweede baas waar mijn karakter niet voor geschikt was en de manier om een karakter er geschikt voor te maken zou veel grind betekenen. Vandaar dus dat ik toen wat ben afgehaakt.
Overigens schijnt ArenaNet eindelijk in te zien dat er toch wel veel grind is en zou de volgende grote patch dat moeten gaan aanpakken. Ik moet het nog maar zien omdat ik een groot deel van de grind de schuld geef aan hun cash-shop model wat ze denk ik niet op de schop gaan nemen. Al zijn ze wel al met de volgende expansion bezig, die wie weet.
Al ben ik wel bang dat voor veel mensen het nu te laat is en ik verwacht dus ook minder goede verkopen bij die expansion. Maar ik vestig mijn hoop dus maar vooral op die patch.
Ik zit nu gewoon met het probleem dat ik niet weet wat ik in het spel moet doen. WvW, toch wel redelijk dood en minder leuk na de aanpassingen. Map-completion (voelt als grind), aan builds werken (uiterlijk of stats) te veel grind, raiden.. ja graag maar dan moet ik eerst dat karakter krijgen wat weer meer grind is. SAB... ja graag, maar is er nu ook niet.
Van de positieve kant. Aan alle dingen die voor mij momenteel een 'probleem' vormen zegt ArenaNet te werken (grind, WvW en SAB) dus wie weet. Verder ben ik benieuwd wat het vertrek van Colin voor het spel zal betekenen.
Mike O'Brien heeft nu tijdelijk zijn rol aangenomen en alle dingen die hij tijdens de presentatie van HoT vertelde, klonken mij erg goed in de oren. Wat HoT echter deed week daar erg vanaf. Misschien dat we nu dus weer meer in de directie van zijn visie gaan in plaats van die van Colin. Het is dan alleen jammer dat dat dan zo laat naar de release is waardoor al heel wat mensen permanent zijn afgehaakt.
Tijd zal het zeggen.
Als je regelmatig 10 man bij elkaar kunt sprokkelen, ja, dan lijkt het me wel leuk. Maar 5 is echt de max. En ik heb geen zin om alleen daarvoor naar een andere guild te gaan.Niekjuh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:52:
[...]
Ik speel zelf ook casual en de meeste van mijn guild ook, we proberen het elke keer met dezelfde 9/10 of 11 man waardoor je wat sneller aan je taken gewend raakt. Wel gaaf dat er eindelijk iets is met uitdaging qua PvE content.
En daar ben ik ook bang voor. Mijn main is een ranger. Die heeft alles unlocked, en kan ik alles mee doen. Maar ik betwijfel of ik daar ook maar 1 groep in kom. Ik speel omdat ik iets leuk vind. Als ik geen longbow wil gebruiken, gebruik ik het niet. Als ik geen Druid wil zijn, ben ik geen Druid. En als een spelonderdeel mij dwingt dat te doen (geen idee wat je allemaal nodig hebt, dit zijn maar voorbeelden...) dan doe ik dat spelonderdeel niet.Devata schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:51:
Ik had verwacht veel met scribing bezig te zijn, maar dat is erg grindy en zoals veel mensen hier weten is dat altijd mijn grootste klacht over GW2 geweest, de grind.
Met raids liep ik tegen een zelfde probleem aan. De eerste baas gedaan en buiten de moeilijkheid om een goede groep te vinden (dat viel vaak tegen, soms was je een hele avond bezig om het uiteindelijk op te geven) was het gevecht en de tactiek echt geweldig. Zo'n plezier had in al niet meer in GW2 gehad.
Helaas, toen kwam de tweede baas waar mijn karakter niet voor geschikt was en de manier om een karakter er geschikt voor te maken zou veel grind betekenen. Vandaar dus dat ik toen wat ben afgehaakt.
SAB! Nu! Mijn warrior asura heeft al heel lang niets meer gedaan (die is nog steeds lvl3, 3 jaar oud ondertussen, is nooit Rata Sum uitgeweest, maar wel heel veel speeltijd, allemaal in SABIk zit nu gewoon met het probleem dat ik niet weet wat ik in het spel moet doen. WvW, toch wel redelijk dood en minder leuk na de aanpassingen. Map-completion (voelt als grind), aan builds werken (uiterlijk of stats) te veel grind, raiden.. ja graag maar dan moet ik eerst dat karakter krijgen wat weer meer grind is. SAB... ja graag, maar is er nu ook niet.
Van de positieve kant. Aan alle dingen die voor mij momenteel een 'probleem' vormen zegt ArenaNet te werken (grind, WvW en SAB) dus wie weet. Verder ben ik benieuwd wat het vertrek van Colin voor het spel zal betekenen.
Mike O'Brien heeft nu tijdelijk zijn rol aangenomen en alle dingen die hij tijdens de presentatie van HoT vertelde, klonken mij erg goed in de oren. Wat HoT echter deed week daar erg vanaf. Misschien dat we nu dus weer meer in de directie van zijn visie gaan in plaats van die van Colin. Het is dan alleen jammer dat dat dan zo laat naar de release is waardoor al heel wat mensen permanent zijn afgehaakt.
Tijd zal het zeggen.
Over map completion: als je dat nog niet gedaan hebt na gliding, moet je dat vooral eens doen. Allerlei andere manieren vinden om op vista's te komen, alle hoge bergen beklimmen om naar beneden te gliden...
De afdaling van de vista in Mount Maelstrom bovenop de vulkaar richting Timberline Lake duurde lang! Ik kwam vlakbij de portal terecht (had iets verder kunnen komen als mijn kat niet ondertussen op mijn toetsenbord was gesprongen). Advanced Gliding required, want ik heb 2 keer mijn volledige stamina verbruikt om te versnellen
Maar na een aantal jaar spelen, zelfs casual, heb je toch wel meerdere charracters die een beetje gegeared zijn? Daarnaast is een setje armor ook zo aangeschaft (exotic) en een nieuw charracter is ook zo gemaakt (tomes of knowledge). Het grind gevoel komt bij mij alleen voor als je bijv een legendary wil, ascended weapons e.d. heb je zo bij elkaar. Het enige semi irritante is het grinden voor die nieuwe specialisations, die in elke top tier builds worden gebruikt. Gelukkig zijn er wel eens mensen die een hero point train organiseren waardoor je met een kleine 2 uurtjes spelen al je specialisation unlocked hebt.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:45:
En daar ben ik ook bang voor. Mijn main is een ranger. Die heeft alles unlocked, en kan ik alles mee doen. Maar ik betwijfel of ik daar ook maar 1 groep in kom. Ik speel omdat ik iets leuk vind. Als ik geen longbow wil gebruiken, gebruik ik het niet. Als ik geen Druid wil zijn, ben ik geen Druid. En als een spelonderdeel mij dwingt dat te doen (geen idee wat je allemaal nodig hebt, dit zijn maar voorbeelden...) dan doe ik dat spelonderdeel niet.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen graag met hun eigen builds willen spelen die verre van optimaal zijn, helaas werkt dat alleen in open world content. Voor raids moet je goed nadenken over de samenstelling van de groep (voldoende healing en dmg, want time limit) en voor dungeons en fractals gaat niemand met suboptimale builds lopen als ze weten dat full dps builds het zaakje vele malen sneller gedaan krijgen. WvW(roaming) en PvP hetzelfde, wil je meekomen, moet je de meta builds spelen.
Het leuke aan GW2 vind ik de mogelijkheid om binnen een dag een nieuwe charracter volledig klaar te hebben (als het lukt om een hero point train te vinden voor je specialisation) en dat het daarnaast wel casual te spelen is. Beetje wvw, beetje raiden af en toe, beetje pvp...
Ik heb 30 characters, de meeste zijn lvl80, en hebben exotics (ik moet nog 3 characters naar lvl80 brengen, en 1 zal altijd level 3 blijven, tenzij ze per ongeluk weer een level krijgt, dat is mijn SAB warrior).Niekjuh schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:39:
[...]
Maar na een aantal jaar spelen, zelfs casual, heb je toch wel meerdere charracters die een beetje gegeared zijn? Daarnaast is een setje armor ook zo aangeschaft (exotic) en een nieuw charracter is ook zo gemaakt (tomes of knowledge). Het grind gevoel komt bij mij alleen voor als je bijv een legendary wil, ascended weapons e.d. heb je zo bij elkaar. Het enige semi irritante is het grinden voor die nieuwe specialisations, die in elke top tier builds worden gebruikt. Gelukkig zijn er wel eens mensen die een hero point train organiseren waardoor je met een kleine 2 uurtjes spelen al je specialisation unlocked hebt.
Maar dat betekend niet dat ik alles met alle characters leuk vind om te doen.
Die laatste zin is bevat de reden waarom ik WvW, PvP en Raids niet leukt vind. Ik moet iets spelen wat ik niet kan/niet leuk vind. Waarom zou ik een spelletje spelen als ik het niet leuk vind? Gelukkig zit ik in een guild waar niet iedereen perse alles zo snel mogelijk wil doen, en hebben we fractals en dungeons gedaan zonder zelfs maar af te spreken wie wat zou mee nemen. En dat ging goed, en we hadden plezier. Wat wil je nog meer? Alleen, met de komst van HoT zijn er heel veel mensen afgehaakt. Zo veel zelfs, dat we nu zelden meer dan 5 mensen tegelijkertijd online hebben.Ik kan me wel voorstellen dat mensen graag met hun eigen builds willen spelen die verre van optimaal zijn, helaas werkt dat alleen in open world content. Voor raids moet je goed nadenken over de samenstelling van de groep (voldoende healing en dmg, want time limit) en voor dungeons en fractals gaat niemand met suboptimale builds lopen als ze weten dat full dps builds het zaakje vele malen sneller gedaan krijgen. WvW(roaming) en PvP hetzelfde, wil je meekomen, moet je de meta builds spelen.
Voor mij is casual spelen, iets doen wat ik leuk vind, in een tempo waar ik plezier bij heb. Als ik wil, kan ik ook grinden (heb ik gedaan om mijn leyline gliding af te krijgen en ik ben bezig mijn dungeon collection af te krijgen dmv een persoonlijke pvp arena), maar dat moet toch heel snel voorbij zijn. WvW, PvP en Raids zijn daar echter niet voor geschikt. Ik kan daar niet doen wat ik leuk vind, ik moet daar doen wat anderen zeggen wat ik moet doen, anders ben ik niet welkom. En daar speel ik geen spelletjes voor.
(en ascended is bijna nog erger dan legendary, wat betreft grind, vooral als je het over armour hebt...)
Devata schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:51:
Overigens schijnt ArenaNet eindelijk in te zien dat er toch wel veel grind is en zou de volgende grote patch dat moeten gaan aanpakken. Ik moet het nog maar zien omdat ik een groot deel van de grind de schuld geef aan hun cash-shop model wat ze denk ik niet op de schop gaan nemen. Al zijn ze wel al met de volgende expansion bezig, die wie weet.
Ik verwacht niet dat het vertrek van Colin en het tijdelijk aan het roer staan van Mike veel zal uitmaken. Ik denk niet dat één persoon zoveel invloed heeft. Daarnaast heeft Mike O'Brien hiërarchisch altijd boven Colin gestaan dus als Mike het anders had gewild dan had hij dat al eerder kunnen doen.Van de positieve kant. Aan alle dingen die voor mij momenteel een 'probleem' vormen zegt ArenaNet te werken (grind, WvW en SAB) dus wie weet. Verder ben ik benieuwd wat het vertrek van Colin voor het spel zal betekenen.
Tijd zal het zeggen.
Ik verwacht wel wijzigingen, maar die zullen denk ik gestuurd worden door meetresultaten van HoT. Wat werkte wel en wat werkte niet. Hun cash model zal zeker niet op de schop gaan. Al is de introductie van HoT een grote verandering van hun cash model geweest. Een paar jaar geleden leek ArenaNet te verwachten dat de eenmalige verkoop van GW2 (base game) en de verkopen in de gem store genoeg zou zijn om de game te financieren. Daar zijn ze al gedeeltelijk vanaf gestapt met het uitbrengen van een betaalde expansie.
Dat vat ook goed samen wat mij altijd in GW2 heeft aangetrokken. En dat is meteen ook mijn grootste bezwaar tegen HoT. Er is te weinig content in HoT dat ik in mijn eigen tempo kan spelen op het moment dat ik het wil spelen. Raids vallen daar zeker niet onder. Ik vind het heel goed dat raids zijn toegevoegd, het is een type content dat ontbrak in GW2 en wat wel een publiek heeft. Maar het is geen content dat mij aantrekt. De nieuwe Borderlands hebben WvW niet aantrekkelijker gemaakt. En de nieuwe mappen zijn voor het grootste deel ongeschikt om te spelen op het moment dat ik wil spelen voor zolang als ik wil spelen.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 10:00:
[...]
Voor mij is casual spelen, iets doen wat ik leuk vind, in een tempo waar ik plezier bij heb.
voor raids heb ik naast een boost voor de achiefs geen interesse. dus een beetje jammer dat LS3 pas in de zomer komt das een beetje it waar nu nog naar uit kijk,
Ik heb 1 keer Dragon's Stand geprobeerd. Na een uur (we hadden dus nog een uur te gaan), en tijdens het laatste gevecht, werd de kaart afgesloten....Teunis schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:10:
Heb veel lol gehad na de HoT-launch, maar nu tot de map-close + participation bug is opgelost, heb ik vrij weinig zin om me nog actief in te zetten om meta-ready maps te krijgen, sta vaak gewoon afk in de map en hoop er maar semi op dat het een meta-map wordt. niet dat ik op dit moment ook echt gemotiveerd wordt om weer actief te grinden. heb zo'n beetje alles al gedaan in HoT.
Toen had ik geen zin meer in HoT.
There's no place like 127.0.0.1
In HoT is participation zo'n big deal dat je liever niet weer van 0 begint, dus worden de maps vaak weer gevuld maar dat resulteert in 2 opties:
* map blijf functioneren zoals hoort en geeft netjes als aantal mensen weer te laag wordt een map closing popup
* map closing icoon verdwijnt maar naar 1u closed de map zonder enige waarschuwing
Als gewoon de partipation zouden transeren zou niemand moelijk doen om de nieuwe map te joinen
En de andere bug is waar je in goede t4 map als closing wordt gemarkeert en je naar t1 map geport.
beide komen wel in een update, en daar wachten we dus maar lekker op
Persoonlijk vind ik het geen probleem dat je 'gedwongen' bent om bepaalde rollen te kiezen. Er zit meestal toch wel een rol bij die me aan spreekt. Dat is een van de redenen waarom de raids ook goed tactische samenwerking vereisen, iedereen heeft zijn taak om te voltooien.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:45:
En als een spelonderdeel mij dwingt dat te doen (geen idee wat je allemaal nodig hebt, dit zijn maar voorbeelden...) dan doe ik dat spelonderdeel niet.
Dat maakt de gevechten interessanter en daarom zijn de Raids zo leuk.
Mijn probleem zit zich echt in het maken van dat karakter (omdat dat veel grind vereist). Als ik een karakter kon samenstellen zoals in sPvP dan zou ik nu waarschijnlijk volop Raids spelen.
Mijn probleem met grind kwam meestal voort uit de cosmetic grind.Veel mensen praten dat goed "want optioneel" maar aangezien juist dat bij MMO's vaak een drijfveer is, is het vervelend als juist dat een erge grind it.Niekjuh schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:39:
[...]
Maar na een aantal jaar spelen, zelfs casual, heb je toch wel meerdere charracters die een beetje gegeared zijn? Daarnaast is een setje armor ook zo aangeschaft (exotic) en een nieuw charracter is ook zo gemaakt (tomes of knowledge). Het grind gevoel komt bij mij alleen voor als je bijv een legendary wil, ascended weapons e.d. heb je zo bij elkaar.
Met Raids is dat echter veranderd. Daar zijn ook de stats een probleem. Bij de tweede baas heb je enorm veel DPS nodig. Als iedereen daar met exotic aan komt zetten heb je een probleem. Hoewel je niet allemaal full ascended hoef te zijn, heb je toch allemaal wat ascended nodig, en meer dan alleen de trinkets. Niet alleen dat, je moet dat ook nog met de juiste stats hebben.
Tja, dan wordt het toch echt grinden om zo'n karakter met de juiste build te hebben.
Overigens ben ik het met ArenaNet eens dat ze Ascended vereisen. Zouden ze het op exotic hebben gebaseerd dan zou het weer te gemakkelijk worden met full Ascended gear. Maar doordat Ascended bewust met een grind is opgezet betekent het nu dus ook dat je zult moeten grinden om karakters te hebben voor raids.
Het probleem wat ik met rollen heb (verplichte rollen!) is dat ik dan maar alle waarschijnlijkheid een rol zou moeten spelen die ik niet kan/ongelooflijke vervelend vind. En vertel me, welke rol zou ik als Ranger krijgen? (ik heb nog nooit Raids gedaan). Waarschijnlijk geen, want rangers zijn nooit welkom.Devata schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:42:
[...]
Persoonlijk vind ik het geen probleem dat je 'gedwongen' bent om bepaalde rollen te kiezen. Er zit meestal toch wel een rol bij die me aan spreekt. Dat is een van de redenen waarom de raids ook goed tactische samenwerking vereisen, iedereen heeft zijn taak om te voltooien.
Dat maakt de gevechten interessanter en daarom zijn de Raids zo leuk.
Mijn probleem zit zich echt in het maken van dat karakter (omdat dat veel grind vereist). Als ik een karakter kon samenstellen zoals in sPvP dan zou ik nu waarschijnlijk volop Raids spelen.
Ik had dat probleem in GW1 ook. Ik speelde graag monk, maar had een hekel aan de protection en healing line. Dus was ik nooit welkom in UW en FoW PUG "runs". Gelukkig hadden we een alliantie die niet zo op snelheid gericht was, en was ik daar ook welkom met een smiting beastmaster. Alleen heeft ANet het nu voor elkaar gekregen dat die groep mensen uit elkaar is gevallen (US en EU servers, enorme nadruk op gem store, enorme grind...)
Ik kan me echt niet voorstellen dat er niks tussen zit wat je niet leuk zou vinden. Er zijn zoveel groep samenstellingen mogelijk die werken binnen een raid.Wailing_Banshee schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:33:
[...]
Het probleem wat ik met rollen heb (verplichte rollen!) is dat ik dan maar alle waarschijnlijkheid een rol zou moeten spelen die ik niet kan/ongelooflijke vervelend vind. En vertel me, welke rol zou ik als Ranger krijgen? (ik heb nog nooit Raids gedaan). Waarschijnlijk geen, want rangers zijn nooit welkom.
Ik had dat probleem in GW1 ook. Ik speelde graag monk, maar had een hekel aan de protection en healing line. Dus was ik nooit welkom in UW en FoW PUG "runs". Gelukkig hadden we een alliantie die niet zo op snelheid gericht was, en was ik daar ook welkom met een smiting beastmaster. Alleen heeft ANet het nu voor elkaar gekregen dat die groep mensen uit elkaar is gevallen (US en EU servers, enorme nadruk op gem store, enorme grind...)
Als ranger heb je een aantal verschillende healing builds (als druid) en ook een dps condi build. Ik zou zeggen, check www.metabattle.com eens, kijk wat je leuk vind (of via youtube videos) en maak één van die 30 charracters klaar
Ik vraag me af of ascended echt nodig is als je eenmaal de tactiek onder de knie heb. Moet zeggen dat die tweede boss bij ons steeds sneller en sneller gaat, maar of dat alleen door ascended gear komt? Mensen gaan minder vaak down (bijna niet meer eigenlijk) en die oranje zooi aan het eind van de 2e boss houdt ook veel dps tegen.Devata schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:51:
[...]
Mijn probleem met grind kwam meestal voort uit de cosmetic grind.Veel mensen praten dat goed "want optioneel" maar aangezien juist dat bij MMO's vaak een drijfveer is, is het vervelend als juist dat een erge grind it.
Met Raids is dat echter veranderd. Daar zijn ook de stats een probleem. Bij de tweede baas heb je enorm veel DPS nodig. Als iedereen daar met exotic aan komt zetten heb je een probleem. Hoewel je niet allemaal full ascended hoef te zijn, heb je toch allemaal wat ascended nodig, en meer dan alleen de trinkets. Niet alleen dat, je moet dat ook nog met de juiste stats hebben.
Tja, dan wordt het toch echt grinden om zo'n karakter met de juiste build te hebben.
Overigens ben ik het met ArenaNet eens dat ze Ascended vereisen. Zouden ze het op exotic hebben gebaseerd dan zou het weer te gemakkelijk worden met full Ascended gear. Maar doordat Ascended bewust met een grind is opgezet betekent het nu dus ook dat je zult moeten grinden om karakters te hebben voor raids.
Ascended weapons geven een aardige dps boost maar gear volgens mij bijna niet? De grind voor de gear is inderdaad wel vervelend, al zijn er natuurlijk zat manieren te bedenken om gold bij elkaar te sprokkelen en zo als nog aan je ascended armor te komen.
In die cosmetic grind kan ik me stiekem ook wel een beetje vinden

Geef mij maar cosmetic grind. Ik heb geen zin om geld uit te geven aan iets omdat iemand anders vindt dat ik dat zou moeten gebruiken. Ascended armour, weet je hoe duur dat is? En ANet vond het nodig om het nog duurder te maken door overal nog even Elonian Leather aan toe te voegen (en ipv dat ze iets anders weg hebben gehaald, hebben ze het gewoon toegevoegd, en ook aangezien Elonian Leather tegenwoordig overal voor nodig is, is de prijs daarvoor door het dak gegaan).Ascended weapons geven een aardige dps boost maar gear volgens mij bijna niet? De grind voor de gear is inderdaad wel vervelend, al zijn er natuurlijk zat manieren te bedenken om gold bij elkaar te sprokkelen en zo als nog aan je ascended armor te komen.
In die cosmetic grind kan ik me stiekem ook wel een beetje vinden
Ik begrijp dat best hoor. Alleen voor mij maakt het op zich niet zo uit omdat ik veel rollen wel leuk vind.Wailing_Banshee schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:33:
[...]
Het probleem wat ik met rollen heb (verplichte rollen!) is dat ik dan maar alle waarschijnlijkheid een rol zou moeten spelen die ik niet kan/ongelooflijke vervelend vind. En vertel me, welke rol zou ik als Ranger krijgen? (ik heb nog nooit Raids gedaan). Waarschijnlijk geen, want rangers zijn nooit welkom.
Zelf heb ik dan eerder een probleem met content die wat saai is omdat alles een beetje van het zelfde is (wat je krijgt als je geen echte rollen hebt).
Mijn main is overigens ook een Ranger met Longbow. Voor de eerste baas was dat ook erg nuttig om veel te switchen tussen longbow en greatsword (er waren cirkels waar 4 mensen in moesten staan, om toch damage te blijven doen als je daar in stond was dan je greatsword handig, was er geen circel dan switchte je naar greatsword voor meer DPS).
Overigens moet ik je teleurstellen dat het scenario dat je over GW1 verteld (dat er een groep was die het prima vond wat langzamer-aan te doen) in GW2 geen optie is. Er zitten timers op en bij baas 2 is het bijvoorbeeld zo dat je voor een muur (die op je af komt) uit moet blijven rennen door andere muren (die je weg versperren) snel stuk te maken. Daarbij is veel DPS dus gewoon een vereiste, anders whipe je.
Ascended wapens vereisen ook een flinke grind en die heb je toch echt in voldoende maten nodig.Niekjuh schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:54:
Ascended weapons geven een aardige dps boost maar gear volgens mij bijna niet? De grind voor de gear is inderdaad wel vervelend, al zijn er natuurlijk zat manieren te bedenken om gold bij elkaar te sprokkelen en zo als nog aan je ascended armor te komen.
Bedoel je de kosten die het kost om die cosmetics te maken? Tja het is niet alleen een item (al wordt het vaak zo neergezet om het goed te praten als cash-shop item) maar voor veel mensen een spel-mode.Wailing_Banshee schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:22:
Geef mij maar cosmetic grind. Ik heb geen zin om geld uit te geven aan iets omdat iemand anders vindt dat ik dat zou moeten gebruiken.
Als ik de uitstap maak naar WoW (neem aan dat veel mensen dat hier wel eens hebben gespeeld). Daar was ik vooral bezig met mini's verzamelen, speciale items (bijvoorbeeld pet-rock), speciale pets voor mijn hunter verzamelen, mounts verzamelen en volop bezig met engineering (een craft waarbij je dat soort items maakte). Allemaal cosmetic items.
In feite zijn die cosmetics voor veel mensen dus vergelijkbaar met raids of PvP of WvW.. het is een spel-mode. En als je het spel koopt, betaal je ook voor al die modes, ook die wat je niet speelt. Daarom heb ik daar net zo'n probleem mee als bijvoorbeeld het verkopen van stats (wat feitelijk betekend dat je de PvP spel-mode verkoopt).
[ Voor 29% gewijzigd door Devata op 16-03-2016 21:58 ]
Ik ben nu bezig om mijn eerste precursor te maken. Er zijn daar drie stappen in.Devata schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:48:
[...]
Bedoel je de kosten die het kost om die cosmetics te maken? Tja het is niet alleen een item (al wordt het vaak zo neergezet om het goed te praten als cash-shop item) maar voor veel mensen een spel-mode.
Als ik de uitstap maak naar WoW (neem aan dat veel mensen dat hier wel eens hebben gespeeld). Daar was ik vooral bezig met mini's verzamelen, speciale items (bijvoorbeeld pet-rock), speciale pets voor mijn hunter verzamelen, mounts verzamelen en volop bezig met engineering (een craft waarbij je dat soort items maakte). Allemaal cosmetic items.
In feite zijn die cosmetics voor veel mensen dus vergelijkbaar met raids of PvP of WvW.. het is een spel-mode. En als je het spel koopt, betaal je ook voor al die modes, ook die wat je niet speelt. Daarom heb ik daar net zo'n probleem mee als bijvoorbeeld het verkopen van stats (wat feitelijk betekend dat je de PvP spel-mode verkoopt).
De eerste vereist dat je het spel gewoon speelt (je kunt items ook via PvP krijgen kwam ik achter, WvW weet ik niet). In de loop van de tijd heb je al je spulletjes wel bij elkaar (het enige waar ik wat problemen mee heb, zijn items die in Fractals lvl20+ verborgen zitten).
De tweede is gewoon puur grind. Grind niet voor items die als drop vallen, maar om goud bij elkaar te krijgen om ascended materialen te maken (want probeer jij maar eens 10 elonian leather te maken zonder leer te kopen). Dit is een vreselijke stap.
De derde is weer erg leuk om te doen. Doe events, bezoek plekken, oftewel, speel gewoon weer het spel. Het mag misschien wel wat tijd kosten, maar het is wel leuk om te doen. Ik heb plekken bezocht waarvan ik na 3 jaar niet meer wist dat ze er waren.
Ik zou wel willen dat er meer skins zijn die je op deze manier bij elkaar kon sprokkelen. Dat het tijd kost, geen probleem. Dat je overal op de kaart moet zijn, geen probleem. Dat je obscure events moet doen (zolang ze maar niet afhangen van een faal!), geen probleem.
Maar ik heb gisteren de laatste dungeon skin unlocked! Nu kan ik focussen op mijn legendarische speer...
Je beschrijft nu het proces om een precursor te maken die pas sinds HoT in de game zit. Dus na ruim drie jaar! En dus alleen werkt voor precursors. Als dit de toekomst is dan ziet het er goed uit. Maar ascended weapons en armor maken is nog steeds een grind.Wailing_Banshee schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:55:
[...]
Ik ben nu bezig om mijn eerste precursor te maken. Er zijn daar drie stappen in.
De eerste vereist dat je het spel gewoon speelt (je kunt items ook via PvP krijgen kwam ik achter, WvW weet ik niet). In de loop van de tijd heb je al je spulletjes wel bij elkaar (het enige waar ik wat problemen mee heb, zijn items die in Fractals lvl20+ verborgen zitten).
De tweede is gewoon puur grind. Grind niet voor items die als drop vallen, maar om goud bij elkaar te krijgen om ascended materialen te maken (want probeer jij maar eens 10 elonian leather te maken zonder leer te kopen). Dit is een vreselijke stap.
De derde is weer erg leuk om te doen. Doe events, bezoek plekken, oftewel, speel gewoon weer het spel. Het mag misschien wel wat tijd kosten, maar het is wel leuk om te doen. Ik heb plekken bezocht waarvan ik na 3 jaar niet meer wist dat ze er waren.
Ik zou wel willen dat er meer skins zijn die je op deze manier bij elkaar kon sprokkelen. Dat het tijd kost, geen probleem. Dat je overal op de kaart moet zijn, geen probleem. Dat je obscure events moet doen (zolang ze maar niet afhangen van een faal!), geen probleem.
Maar ik heb gisteren de laatste dungeon skin unlocked! Nu kan ik focussen op mijn legendarische speer...
Devata heeft een punt als hij stelt dat het verzamelen van skins in veel MMO's onderdeel is van de core game. In GW2 is het verzamelen van skins veel meer een gem store activiteit. Of je moet eindeloos grinden om gold bij elkaar te verzamelen om een item op de TP te kopen.Er zitten niet veel scavenger hunts in de huidige game. Nu is het natuurlijk wel zo dat het maken van een skin door andere ontwikkelaars wordt gedaan dan het maken van een bijbehorende scavenger hunt. Je hebt meer ontwikkelcapaciteit nodig als je een skin via een scavenger hunt wilt aanbieden. En die capaciteit is er blijkbaar niet bij ArenaNet.Omdat ik persoonlijk niet zoveel geef om cosmetische items heb ik liever dat de beperkte ontwikkelcapaciteit wordt gebruikt voor het ontwikkelen van story en nieuwe events, maar dat betekent niet dat Devata geen punt heeft.
Ja, het is gewoon belachelijk dat het zo lang heeft moeten duren. Maar ik noemde het als voorbeeld hoe het zou moeten (muv van die belachelijke hoeveelheid zeer dure ingredienten). Ze kunnen het dus wel...RoseSolane schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:35:
[...]
Je beschrijft nu het proces om een precursor te maken die pas sinds HoT in de game zit. Dus na ruim drie jaar! En dus alleen werkt voor precursors. Als dit de toekomst is dan ziet het er goed uit. Maar ascended weapons en armor maken is nog steeds een grind.
Het geeft je een reden om terug te gaan naar plekken waar je al geweest bent, want je zoekt nu iets anders.
Nu kun je furniture tokens krijgen, die je kunt inwisselen voor Super Clouds (je moet er wel iets voor doen...) En daar kun je leuke dingen mee bouwen!

Helaas ben ik de enige nog actieve speler in de guild die echt SAB speelt, dus alles moet van mij komen... Maar het bouwen van mijn trap is leuk!
Net als de winter variant , erg leuk om jump puzzle of gewoon trappen te maken.Wailing_Banshee schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 22:32:
Nu kun je furniture tokens krijgen, die je kunt inwisselen voor Super Clouds (je moet er wel iets voor doen...) En daar kun je leuke dingen mee bouwen!
mocht je het niet weten, de furniture shops kun je elke dag beroven van hun tokens
voor mij is SAB nieuw, dus in weekend erg veel tijd aanbesteed en heb alle non-tribulant achiefments.
moet nog zien hoeveel zin ik heb om alle blauwe skins te krijgen.
zal mij waarschijnlijk beperken tot de z2 van beide werelden welke een zeer goede short-cut hebben.
overal blij dat eindelijk een zomer event is in gw2. was altijd zo still na lunar event.
Maar deze zijn iets makkelijker te krijgen en te stapelen dan de sneeuw van de Wintersday.Teunis schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:09:
[...]
Net als de winter variant , erg leuk om jump puzzle of gewoon trappen te maken.
mocht je het niet weten, de furniture shops kun je elke dag beroven van hun tokens
voor mij is SAB nieuw, dus in weekend erg veel tijd aanbesteed en heb alle non-tribulant achiefments.
moet nog zien hoeveel zin ik heb om alle blauwe skins te krijgen.
zal mij waarschijnlijk beperken tot de z2 van beide werelden welke een zeer goede short-cut hebben.
overal blij dat eindelijk een zomer event is in gw2. was altijd zo still na lunar event.
Ik had alle blauwe skins al sinds 2014, dus ik koop nu alleen maar furniture tokens
gem. 2 per furniture shop (op easy mode) +8 uit de daily kom ik op 22 , dus 30 is waarschijnlijk wel te doen.
hij wil er giga veel hebben om gold frog king te maken :x
30 is nog weinig... Afgelopen zondag had ik er zo'n 180 ofzo... En dan heb ik mijn bauble bubbles niet ingewisseld (die zijn elk ook 10 coins waard). Eens kijken hoeveel ik er op een doordeweekse dag kan halen (een stuk minder in ieder geval!)Teunis schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:31:
ze zijn zeker stuk makkelijker te krijgen, volgens een guildie zou je stuk of 30 per dag kunnen krijgen
gem. 2 per furniture shop (op easy mode) +8 uit de daily kom ik op 22 , dus 30 is waarschijnlijk wel te doen.
hij wil er giga veel hebben om gold frog king te maken :x
Ik verveelde me in het weekend dus ook even een stairway omhoog gemaakt, dacht voor lange tijd dat geen limiet was, totdat ik bij het plafon wasWailing_Banshee schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 22:32:
Helaas ben ik de enige nog actieve speler in de guild die echt SAB speelt, dus alles moet van mij komen... Maar het bouwen van mijn trap is leuk!
Ben blij dat eindelijk de fractal backpack komt, beetje huiverig tot in welke maten ze nu de huidige fractals anders gaan maken.
Misschien is de update meer dan tot nu to tonen, maar tot op heden beetje teleurgesteld in big spring update
Het duurt ongeveer 4 minuten om van boven naar beneden te gaan, zonder onzichtbare muren tegen te komenTeunis schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:26:
[...]
Ik verveelde me in het weekend dus ook even een stairway omhoog gemaakt, dacht voor lange tijd dat geen limiet was, totdat ik bij het plafon washet ging nog best hoog, best leuk om dan naar beneden te gliden al vlieg je dan wel in veel onzichtbare muren.
Over die Spring Update, ik heb er expres nog helemaal niet naar gekeken, kan ik ook niet teleurgesteld worden
Ik word nog regelmatig voor de voeten gelopen door andere spelers, dus dood is het zeker niet (wat sommige ook mogen beweren). Het is wel dat sommige gebieden populairder zijn dan anderen, maar overal zijn wel mensen te vinden (of charr, of asura, of sylvari, of norn...)Inhumanous schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:43:
Ik heb ooit op de release van GW2 hem aangeschaft helaas draaide mijn laptop hem toen niet, ik heb sinds vandaag een nieuwe snelle laptop, ga ik er nog plezier in beleven als ik nu start met spelen of is GW2 op dit moment dood/weing spelers?
[ Voor 3% gewijzigd door Wailing_Banshee op 19-04-2016 07:28 ]
En mocht je geen zin hebben in levelen, je krijgt nu als je HOT koopt een level 80 boost die je ook voorziet van gear en de meeste high level waypoints unlocked. Dit hebben ze gedaan omdat HOT focussed op endgame content.Inhumanous schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:43:
Ik heb ooit op de release van GW2 hem aangeschaft helaas draaide mijn laptop hem toen niet, ik heb sinds vandaag een nieuwe snelle laptop, ga ik er nog plezier in beleven als ik nu start met spelen of is GW2 op dit moment dood/weing spelers?
Het leuke van dat ding is, dat je niet gelijk hoeft te beslissen of je lvl80 wilt worden of niet. Je kunt hem tijdelijk gebruiken!Niekjuh schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:12:
[...]
En mocht je geen zin hebben in levelen, je krijgt nu als je HOT koopt een level 80 boost die je ook voorziet van gear en de meeste high level waypoints unlocked. Dit hebben ze gedaan omdat HOT focussed op endgame content.
Ja en ook nog eens zo vaak als je wilt (tijdelijk), je kunt dus bijv. 4 charracters uitproberen, maar uit eindelijk maar één charracter permanent op 80 houden.Wailing_Banshee schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:23:
[...]
Het leuke van dat ding is, dat je niet gelijk hoeft te beslissen of je lvl80 wilt worden of niet. Je kunt hem tijdelijk gebruiken!
Binnen een paar uur op release day de fractal legendary backpiece gehaald, erg happy mee. was leuk om een keer fractal level 100 te doen. misschien nu ik de AR heb ga ik deze vaker doen
Opzicht is het vrij grote patch dat besef ik best, maar content wise is er vrij weinig bij gekomen.
Ben wel begonnen met de nieuwe legend shortbow, tot zover is het story-wise erg goed, hierdoor vindt ik het wel erg jammer dat er niet meer hot legends worden gedaan.
Als ik er nog 1 doe neig ik meer naar H.O.P.E, maar het behoorlijk grote gold sink commitment. en feit dat op dit moment maar op 1 class waar ik deze skin nog beetje zal zien is het op dit moment en te grote gold sink. kies liever voor nog 1 of 2 full ascended sets
Nu ik er zo over aan denken ben, had beter/cooler geweest als de gold-sinks/crafts pas aan eind moest doen hierdoor wordt de story en hunt beschikbaar voor iedereen.
De buff qua bags/mats in de HoT zones is behoorlijk, zal voor mij niet een reden zijn om vaker in hot zones te zijn, heb ook nergens gelezen dat de partipation nu ook met een zone-close meegaat als dit zo is gemiste update in mijn ogen.
Maar overal een betere update dan ik had verwacht
lol Ik zit op level 7...Teunis schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:42:
Tenzij je elke class al hebt, sommige zelfs meerdere malen vanwege de race.
Binnen een paar uur op release day de fractal legendary backpiece gehaald, erg happy mee. was leuk om een keer fractal level 100 te doen. misschien nu ik de AR heb ga ik deze vaker doen
Qua omvang was het eigenlijk maar een hele kleine patch. Er is met name getweaked. De download was er ook zo gedaan. Qua effect is het een hele grote patch, omdat er heel veel geraakt is.Opzicht is het vrij grote patch dat besef ik best, maar content wise is er vrij weinig bij gekomen.
Gisteren toch maar eens begonnen met scribing. Na wat stoelen en tafels gemaakt te hebben, zit ik nu op 50. Ik wil niet teveel materialen van de TP halen, dus ik ga het rustig aan doen (ik mis nog wel kleden, bloemstukjes, etc voor op die tafels!). En die tafels en stoelen heb ik op een leuk uitkijkpunt neergezet, op het dak van de hall
Ik ben op dit moment nog bezig om een 100% map completion te halen (zodat ik mijn precursor af kan maken en kan omzetten naar een legendary, heb zo ongeveer alles al, behalve die Gift of ExplorationRoseSolane schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:49:
Qua content is dit misschien niet zo'n grote patch. Maar de nadruk voor ArenaNet lag dan ook op het verbeteren van de content van de expansie. De bedoeling was om deze content meer in de lijn met de rest van de content te brengen als het gaat om te kunnen spelen wanneer je dat wilt. En niet zo afhankelijk te zijn van de map events. In zekere zin HoT beter voor te maken voor de casual player. Tijd zal leren of dat ook echt gelukt is.
De hoeveelheid "keys" voor de zone waar je in bent is drastisch om hoog gegaan (keys krijg je nu ook bij gewone events), ook zal je veel meer containers vinden waar deze keys voor zijn ook buiten de meta.
Nog maar te zwijgen of de local currency verhoging, in bv AB krijg je ongeveer 250 aurilium (spelling??) per meta, loot wise is on par met SW misschien zelfs better.
Maar dit was ook zeer nodige change, de oude HoT progression was leuk, maar niet als je de meta moest missen.
In weekend een nieuwe lvl 80 gemaakt (yeah gratis booster), dit maal een norn-necro met standaard viper horror build. even binnen no-time alle hps in eerste 2 hot-zones gedaan. erg fijne build om te spelen.
in het weekend even zo'n 2k geodes gefarmd, had nog 2 fossils + een buffer (legendary en ook met pvp bezig om alle amberite weapons te krijgen)
heb voorlopig een alternatief voor mijn tempest om in pve te farmen.
Nu nog proberen te bedenken welke legendary ik eigenlijk wil gaan maken :x
Ik speel eigenlijk voornamelijk raids/pvp/wvw en meta events, vroeger ook wel veel fractals en dungeons gedaan maar nooit echt iets gefarmed.
Ik heb een hekel aan farming puur voor goud/materialen (uitgezonderingen daar gelaten). Ik heb dan ook nooit haast om iets af te krijgen.Niekjuh schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:08:
Houden jullie je nog bezig met bepaalde farm methods om snel aan gold/materials te komen?
Ik speel eigenlijk voornamelijk raids/pvp/wvw en meta events, vroeger ook wel veel fractals en dungeons gedaan maar nooit echt iets gefarmed.
Mijn methode is dan ook om gewoon op een kaart te spelen (gewoon mijn eigen gang gaan), totdat ik er geen zin meer in heb, en ik iets anders ga doen. Ik moet ook nog geodes hebben, maar wil eerst mijn 100% map af hebben. Daarna zal ik weer zo nu en dan naar Dry Top gaan, daar weer één of twee cycles doen (afhankelijk hoe gezellig het is op de map) en dat wissel ik dan af met bijvoorbeeld mapping, of personal stories of living stories. Uiteindelijk krijg ik dan wel wat ik wil hebben en ik heb nog plezier ook!
dit eigenlijk ook meteen de reden dat ik pre-drytop maps niet doe, events die zomaar komen en gaan is te lastig om goed event trains te doen.
Deze doelen zijn wel vaak niet te kopen op de TP, als dat wel zo is ben zeer snel geneigd op deze route te kiezen
Zonder doel sta ik vaak gewoon afk in een hoekje te wachten op een meta, terwijl ik youtube kijk of ander spel speel.
[ Voor 105% gewijzigd door Teunis op 25-04-2016 14:16 ]
De living events tot en met SW duurden te lang merkte ik. Na 1-3 dagen had ik de story uitgespeeld, waardoor ik weer een maand moest wachten tot het volgende deel. Dit heeft ervoor gezorgd dat het verhaal van deze living events en uiteindelijk ook HoT niet genoeg gaan leven bij mij. Ik heb van HoT zelfs nog enkele storyline missions open staan, wegens de weinige motivatie.
Ik ga mij deze week eens aansluiten bij de Tweakers guild in de hoop iets meer motivatie te krijgen:)
Vreemd genoeg is het me nog niet gaan kriebelen.
Ik was altijd blij als ik de living story af had, kon ik weer verder met waar ik echt mee bezig was op dat momentZionrage schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:14:
Ik merk helaas dat ik het afgelopen half jaar steeds minder gw2 ben gaan spelen. Bij de living events was ik zowaar verplicht om te gaan spelen, gezien ik anders een deel van het verhaal mis. Uiteindelijk hebben de living events ervoor gezorgd dat ik steeds minder ben gaan spelen.
De living events tot en met SW duurden te lang merkte ik. Na 1-3 dagen had ik de story uitgespeeld, waardoor ik weer een maand moest wachten tot het volgende deel. Dit heeft ervoor gezorgd dat het verhaal van deze living events en uiteindelijk ook HoT niet genoeg gaan leven bij mij. Ik heb van HoT zelfs nog enkele storyline missions open staan, wegens de weinige motivatie.
Ik ga mij deze week eens aansluiten bij de Tweakers guild in de hoop iets meer motivatie te krijgen:)
De mainstory en de weg naar Orr toe vond ik geweldig. Het was voor mij ook erg meeslepend. Nu heb ik geen idee wat de story precies is. Ja... weer een dragon die dood moet, maar thats it.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:35:
[...]
Ik was altijd blij als ik de living story af had, kon ik weer verder met waar ik echt mee bezig was op dat momentIk heb gewoon nog teveel te doen
Heb je Living Story 2 gespeed? Want dat is best belangrijk om het verhaal van HoT te snappen. Persoonlijk vind ik dat HoT verhaal best goed in elkaar zitten (sommige missies vind ik kut, maar dat heeft niets met de story an sich te maken).Zionrage schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:38:
[...]
De mainstory en de weg naar Orr toe vond ik geweldig. Het was voor mij ook erg meeslepend. Nu heb ik geen idee wat de story precies is. Ja... weer een dragon die dood moet, maar thats it.
De rewards voor dungeons zijn verbeterd: 80 tokens ipv 40 en na elke 8 dungeon paths krijg je 5 goud en 150 tokens naar keuze.loki504 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:04:
Ik las mensen weer massaal dungeons aan het doen zijn sinds de laatste patch. Klopt dit? Zo ja dan ben ik van de partij:-)
Er zijn inderdaad weer veel meer mensen die nu dungeons doen.
Nice!Williekeilen schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:35:
[...]
De rewards voor dungeons zijn verbeterd: 80 tokens ipv 40 en na elke 8 dungeon paths krijg je 5 goud en 150 tokens naar keuze.
Er zijn inderdaad weer veel meer mensen die nu dungeons doen.
Wordt weer tijd om speedruns te gaan doen dan
Overigens komen de goede oude alpine borderlands weer terug naar world vs world! Ik las dat het met de volgende patch zou komen, dat zou dan dus morgen zijn. Ben benieuwd of ze dan morgen al direct vervangen worden, of dat het vrijdag met de reset pas gaat gebeuren.
Eindelijk m'n oude vertrouwde hills weer terug!
Ik vind die 100 wel mooi naast mijn naamxPhantom schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:54:
Gisteren eindelijk alle masteries unlocked, nu staat er een mooie 166 naast mijn naam.
Hmm, kan ik misschien weer eens naar de daily WvW's kijken. Ik vind die nieuwe borderland veel te groot...Overigens komen de goede oude alpine borderlands weer terug naar world vs world! Ik las dat het met de volgende patch zou komen, dat zou dan dus morgen zijn. Ben benieuwd of ze dan morgen al direct vervangen worden, of dat het vrijdag met de reset pas gaat gebeuren.
Eindelijk m'n oude vertrouwde hills weer terug!
Een HoT legendary is mooie stempel boven op alle masteries unlocken. ik ben nu bezig met HOPExPhantom schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:54:
Gisteren eindelijk alle masteries unlocked, nu staat er een mooie 166 naast mijn naam.
onderdeel 4 om de gift te krijgen.
Qua uitwerking van de collection vind ik deze een stuk minder, nevermore is gewoon stuk beter uitgevoerd.
Bladed Armor is geen uitdaging meer sinds de update (T4 night geeft nu een armor box i.p.v. alleen 1 specifiek slot)
Ley-line armor, succes of je hebt veel geluk met drops of je moet met veel lvl 80s door de story heen.
Zelf heb gewoon alle lvl 80s door story heen gelopen op speed-run niveau kost dit ongeveer 3u om alles te doen
Voor mij is zo'n legendary een mooi doel om oude content weer te doen. qua kosten kun je vaak beter de precursor kopen indien mogelijk
Ik heb de afgelopen paar weken in het weekend vooral veel achievements gehaald in de heart of thorns categorie. Strongboxes en mastery insights zijn best simpel te krijgen. Sommige adventures zijn dan wel echt ruk, en was ook blij dat ik voor alles ook minstens silver heb gehaald. Heb nu nog 5 mastery points over voor Central Tyria, en 1 voor Maguuma masteriesWailing_Banshee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:09:
[...]
Ik vind die 100 wel mooi naast mijn naamIk heb geloof ik nog 15 mastery points te besteden. Maar ik heb de laatste mastery die ik gehaald heb in HoT puur gehaald met flax oogsten... (serieus niets anders gedaan dan met een serie characters die flax patch geoogst, wel met een guild XP booster, gewoon om te kijken of het kon
)
De laatste tijd haal ik mijn dailies eigenlijk alleen maar in PvP, de huidige borderlands zijn inderdaad echt te groot. Gelukkig is met de patch van 19 april wel het een en ander aangepast aan de map, zo zijn de duinen rond de fire keep (oude bay) wat lager en kun je dus van meerdere kanten naar de fire keep.Wailing_Banshee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:09:
[...]
Hmm, kan ik misschien weer eens naar de daily WvW's kijken. Ik vind die nieuwe borderland veel te groot...
Vooral nu met die merge kom je ook bijna niet meer op EB, als ik 's avonds thuis kom en na het eten even met wat guildies wil roamen, is er al een queue van 50-60+.
Er is trouwens een poll om te kijken waar ArenaNet nu prioriteit moet leggen met world vs world; http://feedback.guildwars2.com/
Ik vind de hunt van de precursors wel leuk. Helaas zitten daar teveel elementen in die je alleen in een groep moet doen. En helaas zijn de meeste mensen die ik ken ondertussen vertrokken omdat GW2 een kant uit ging die ze niet leuk vonden. Ik ga dus net zo lang door totdat ik alleen nog maar fractals moet doen.Teunis schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:33:
[...]
Een HoT legendary is mooie stempel boven op alle masteries unlocken. ik ben nu bezig met HOPE
onderdeel 4 om de gift te krijgen.
Qua uitwerking van de collection vind ik deze een stuk minder, nevermore is gewoon stuk beter uitgevoerd.
spoiler:Bv het vangen van de spirit van ravens over geheel gw2, of je eigen raven uitbroeden en opvoeden
Bladed Armor is geen uitdaging meer sinds de update (T4 night geeft nu een armor box i.p.v. alleen 1 specifiek slot)
Ley-line armor, succes of je hebt veel geluk met drops of je moet met veel lvl 80s door de story heen.
Zelf heb gewoon alle lvl 80s door story heen gelopen op speed-run niveau kost dit ongeveer 3u om alles te doen
Voor mij is zo'n legendary een mooi doel om oude content weer te doen. qua kosten kun je vaak beter de precursor kopen indien mogelijk
Ik heb afgelopen week wel mijn tweede legendary gemaakt, naast Frenzy (harpoon gun) heb ik nu ook de legendary met de onmogelijke naam (speer). De precursor helemaal bij elkaar gesprokkeld. Nu zou ik eigenlijk nog voor de trident willen gaan, maar daar heb je de Solid Ocean fractal voor nodig (als ik me de naam goed herinner). Maar ik heb absoluut geen bloed en scales meer, dus ik heb nog even tijd om weer even te sparen voor een legendary...
Ik heb er nog 2 over voor Central Tyria, maar die is nu compleet. Daarom vond ik die 100 wel leukxPhantom schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:47:
[...]
Ik heb de afgelopen paar weken in het weekend vooral veel achievements gehaald in de heart of thorns categorie. Strongboxes en mastery insights zijn best simpel te krijgen. Sommige adventures zijn dan wel echt ruk, en was ook blij dat ik voor alles ook minstens silver heb gehaald. Heb nu nog 5 mastery points over voor Central Tyria, en 1 voor Maguuma masteries
Ik ga nu ook rustig aan weer wat aan m'n goals werken en tussendoor wat T6 materials farmen in central tyria. Ter voorbereiding op het maken van The Ascension (heb vorige week Ad Infinitum gemaakt). Daarna misschien maar eens verder kijken naar andere legendaries. Heb nu Incinerator en The Dreamer. Ik had Sunrise, maar nadat ik een Dusk als drop kreeg, heb ik Twilight gemaakt, Eternity gemaakt en die verkocht.Wailing_Banshee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:55:
[...]
Ik heb er nog 2 over voor Central Tyria, maar die is nu compleet. Daarom vond ik die 100 wel leukIk ben al een tijdje niet meer in HoT geweest, ik moest die map completion hebben voor mijn speer (ik heb al twee legendaries gemaakt, waarvan ik de tweede verkocht heb). Ik ga het nu even weer wat rustiger aan doen, even mijn thief wat verder levellen (alles stond op een laag pitje) en dan eens kijken welk character ik verder ga brengen met welke story line (PS, LS2 of HoT).
Hoe actief is [GoT] Guild of Tweakers qua dungeons / PvE in het algemeen? Na de dungeon reward buff, is het misschien een goed idee om rustig aan Dungeneer title te werken.
Er is nog zoveel te doen en te zien
Heb ik gedaan, maar als een story over meerdere maanden verspreid wordt, duurt het te lang om in het verhaal te blijven.Wailing_Banshee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 07:50:
[...]
Heb je Living Story 2 gespeed? Want dat is best belangrijk om het verhaal van HoT te snappen. Persoonlijk vind ik dat HoT verhaal best goed in elkaar zitten (sommige missies vind ik kut, maar dat heeft niets met de story an sich te maken).
3ds fc: 4270-0926-7440
Kijk even in de rode balk onder aan de pagina.Unigo schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:23:
Ben zelf ook weer begonnen, en zou het leuk vinden de Guild of Tweakers (zit op farshiver peaks) the joinen. Wie moet ik hiervoor hebben?
-_- missed that... thanksZionrage schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:41:
[...]
Kijk even in de rode balk onder aan de pagina.
3ds fc: 4270-0926-7440
/edit. Ben aangenomen!
[ Voor 6% gewijzigd door loki504 op 05-05-2016 16:48 ]
als mesmer is dat de meta Chronotank.
Buiten raids zie je van alles en nog wat, meeste spelen gewoon wat ze leuk vinden.
Zelf speel ik vaak of auramancer of een variant op viper horror.
In fractals speel ik meestal dragonhunter, mijn mesmer is meestal mijn go to voor guild mission and jump puzzles
Zoals je ziet speel ik veel verschilde profs, voor mij persoonlijk wordt snel boring als 1 en de zelfde class over en over speel. dus heb nu voor elk deel van het spel wel een goto char, en soms mix ik dat ook nog.
Na het maken van hope weer kleine down flow, voorlopig is shatter achievement genoeg.
Thx Met Tank bedoelde ik meer sword/shield gameplay. Daar hoef ik uiteraard niet super hoog mee te komen. Voor hoge gameplay zal ik gewoon META rennen. Maar een sword/shield mesmer in non ranked pvp bv klikt wel leuk:P Maar zag ook wat filmpjes van een greatsword warrior roaming... WOW... Dat wil ik ookTeunis schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:59:
enige plek waar "tank" enige vorm van nut is, zijn de raids
als mesmer is dat de meta Chronotank.
Buiten raids zie je van alles en nog wat, meeste spelen gewoon wat ze leuk vinden.
Zelf speel ik vaak of auramancer of een variant op viper horror.
In fractals speel ik meestal dragonhunter, mijn mesmer is meestal mijn go to voor guild mission and jump puzzles
Zoals je ziet speel ik veel verschilde profs, voor mij persoonlijk wordt snel boring als 1 en de zelfde class over en over speel. dus heb nu voor elk deel van het spel wel een goto char, en soms mix ik dat ook nog.
Na het maken van hope weer kleine down flow, voorlopig is shatter achievement genoeg.
Ik vind persoonlijk de greatsword op de warrior vreselijk. Ik heb daar sword + axe (of was het nou axe + sword, het is een tijdje geleden...) Maar ik speel geen PvP, doe ook niet aan metas, maar alleen wat ik leuk vind, of het nou efficient is of nietloki504 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 23:15:
[...]
Thx Met Tank bedoelde ik meer sword/shield gameplay. Daar hoef ik uiteraard niet super hoog mee te komen. Voor hoge gameplay zal ik gewoon META rennen. Maar een sword/shield mesmer in non ranked pvp bv klikt wel leuk:P Maar zag ook wat filmpjes van een greatsword warrior roaming... WOW... Dat wil ik ook
Oke dus gewoon spelen wat ik leuk vind? Got it. nu nog even een warrior en guardian tot 6 maken en even proberen:PWailing_Banshee schreef op maandag 09 mei 2016 @ 07:39:
[...]
Ik vind persoonlijk de greatsword op de warrior vreselijk. Ik heb daar sword + axe (of was het nou axe + sword, het is een tijdje geleden...) Maar ik speel geen PvP, doe ook niet aan metas, maar alleen wat ik leuk vind, of het nou efficient is of niet
Ik speel altijd warrior met Greatsword. Secondary weapon hangt altijd van de situatie af. Heb altijd 2 axes, mace, shield, rifle en longbow meeWailing_Banshee schreef op maandag 09 mei 2016 @ 07:39:
[...]
Ik vind persoonlijk de greatsword op de warrior vreselijk. Ik heb daar sword + axe (of was het nou axe + sword, het is een tijdje geleden...) Maar ik speel geen PvP, doe ook niet aan metas, maar alleen wat ik leuk vind, of het nou efficient is of niet

Speel dan over het algemeen met Greatsword en Longbow. Zelf ben ik een Regen warrior wegens de survivability. Dit werkt prima voor PVE en WvW!
Het was zeker de beste legendary collection die ik tot nu toe gedaan heb, en maakt mij een beetje
En als 1 zou moeten aanbevelen zou tot nu toe Chuka and Champawat zijn, en als iets meer bruikbaarder wilt Nevermore (maar wees bereid om veel geduld te hebben je bent van veel failed events afhankelijk)
Nu eens kijken of ik een fatsoenlijke viper druid in elkaar kan zetten die shortbow gebruikt.
En daarna wat pre-farmen voor het geval dat ik ook Astralaria wil maken.
Misschien dat ik binnen kort mij er toe zetten om de laatste 30 pristine relics te farmen, zodat ik de fractal skin set compleet kan maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Teunis op 10-05-2016 09:25 ]
Of doe elke dag een keer CoF path 1. Dat is zo gebeurd, meer mensen doen tegenwoordig weer dungeons en voor CoF tokens koop je ook berserker gear.ZeroCode schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:44:
Ik kom er net pas achter dat je Exotic beserker gear kan kopen met karma, laat ik daar nou net 380.000 van hebbenIk ben net weer begonnen met spelen na een jaar pauze, mijn revenant bijna op 80
Heel fijn!
CoF path 1, ik duik even in google. Maar op dit moment ben ik nog niet level 80, of kan het ook met een andere character?Williekeilen schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:51:
[...]
Of doe elke dag een keer CoF path 1. Dat is zo gebeurd, meer mensen doen tegenwoordig weer dungeons en voor CoF tokens koop je ook berserker gear.
Ah het is een dungeon, die heb ik nog nooit gedaan ookal heb ik meerdere level 80's. Nu even verdiepen in of er iets van group finders oid zijn. Ik ben echt helemaal blank op dungeon niveau.
[ Voor 19% gewijzigd door ZeroCode op 11-05-2016 09:38 ]
Je krijgt tokens voor elke run die in je account wallet worden gedaan. Dus je kunt het met elk character doen. Je kunt zelfs de armour met elk character kopen (dat kan in LA), want ze zijn accountbound until used.ZeroCode schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:22:
[...]
CoF path 1, ik duik even in google. Maar op dit moment ben ik nog niet level 80, of kan het ook met een andere character?
Ah het is een dungeon, die heb ik nog nooit gedaan ookal heb ik meerdere level 80's. Nu even verdiepen in of er iets van group finders oid zijn. Ik ben echt helemaal blank op dungeon niveau.
In LA? Enig idee waar, of een naam? Ik kan op internet alleen vinden dat je ze kan kopen in Orr voor 41.000 karma.Wailing_Banshee schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:40:
[...]
Je krijgt tokens voor elke run die in je account wallet worden gedaan. Dus je kunt het met elk character doen. Je kunt zelfs de armour met elk character kopen (dat kan in LA), want ze zijn accountbound until used.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic