Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
xPhantom schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 19:08:
EDIT;
Het is mogelijk om een revenant beta character te maken!
[afbeelding]
Weet nog niet wat ik er van moet vinden, beetje vage profession. Die 'nieuwe' camera truc met die jump en teleport back is grappig, maar vind het beetje chaotisch in z'n geheel. Wel leuk te zien dat staff voor melee gebruikt wordt, ben wel blij dat Shiro er nog bij gaat komen (met skills als referentie naar z'n originele uit GW1).

Nu nog wachten wat de andere elite-weapon sets gaan worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:24:
[...]

Weet nog niet wat ik er van moet vinden, beetje vage profession. Die 'nieuwe' camera truc met die jump en teleport back is grappig, maar vind het beetje chaotisch in z'n geheel. Wel leuk te zien dat staff voor melee gebruikt wordt, ben wel blij dat Shiro er nog bij gaat komen (met skills als referentie naar z'n originele uit GW1).

Ach, zolang er nog geen echte publieke beta's zijn, neem ik alle skills en traits met een flinke bak zout. Het is duidelijk allemaal nog in ontwikkeling en wat vandaag de waarheid is, kan morgen al lang in de prullenbak liggen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:24:
[...]

Het is een nieuwe class waar iedereen zijn eigen playstyle nog mee moet vinden. Ben het eens dat het lichtelijk chaotisch is. Ben benieuwd hoe sword/sword aanvoelt in combinatie met de nieuwe traits, naast mijn mesmer en thief wil ik nog wel wat meer variatie in het roamen.

Vanavond krijgen we als het goed is weer een teaser, ik hoop echt dat thief nu aan de beurt is en dat ze een rifle spec laten zien. Ik heb namelijk bijna genoeg gold om de predator te gaan craften. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Wailing_Banshee schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:35:
[...]

Ach, zolang er nog geen echte publieke beta's zijn, neem ik alle skills en traits met een flinke bak zout. Het is duidelijk allemaal nog in ontwikkeling en wat vandaag de waarheid is, kan morgen al lang in de prullenbak liggen.
De basis zit er al aardig in, zal best wat tweaken hier en daar zijn, maar verwacht niet dat ze complete animaties en gfx nog op de schop gaan gooien. Vind de interactie met dat condition-imune systeem ook niet fijn werken, warrior had al zoiets (bij een heal), maar blijft in volle combat meer gimmick dan tool.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xPhantom schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:48:
[...]
Vanavond krijgen we als het goed is weer een teaser, ik hoop echt dat thief nu aan de beurt is en dat ze een rifle spec laten zien. Ik heb namelijk bijna genoeg gold om de predator te gaan craften. :9
Ik heb mijn Predator verkocht omdat er gewoon te weinig classes zijn met rifle. Ik heb op mijn Charr warrior al een Mystic Rifle en op mijn Sylvari warrior de Hunter. Mijn Asuran engineer gebruikt geen rifle en my Charr engineer heeft dezelfde skin rifle als harpoon gun (mijn derde warrior is lvl3 en mijn derde engineer bestaat niet). Dus geen plek meer voor de Predator. Als de ranger nou een rifle had gekregen ipv een staff, had ik hem zeker gehouden.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Oh man, van de week had ik het met wat vrienden over mmo's en wat ze zouden kunnen doen als alternatief voor WoW. Let wel, hij is best wel lang actief in wow, zij pas sinds MoP. Dus voor haar nog genoeg te doen, gezien ze niet echt hardcore zijn.

Ik speel zelf met veel plezier FFXIV momenteel. Wat in bijna elk opzicht een verbetering is dan WoW in mijn ogen, echter het is best wel hardcore en dat moet je ding zijn. Toen bracht ik GW2 op. Uigelegd hoe de game was en dat ik het altijd met veel plezier gespeeld had. Ook aangeven dat het buy once, play forever is en dat de instap prijs redelijk laag ligt, dus waarom niet.

Door al dat gepraat, ben ik zelf ook weer gaan kijken van de status van de game. Wat speelt er nu, wat is er veranderd etc. Toen zag ik de core spec system. 9 traits ipv 7? Sommige skills zijn core geworden zonder daar een trait voor te nemen? Holy Shit. Hoe meer ik las en zag, hoe meer ik wilde zien en lezen. Het wil me echt weer terug hebben. Gelukkig is de game niet geinstalleerd :D Ik heb namelijk geen tijd voor 2 mmo's :S Toch maar is kijken of die 10k per maand op m'n staatslot is gevallen :p

Maja goed, ik zag dus ook dat conditions vanaf nu per class toegepast worden ipv 25 stacks gemengt over de classes? Its about time imho. Daarmee ook burning gaurdian meer viable. Hoe zit dat met condition mesmer? Of is dat meer een WvW build? Ik had op het laatst van GW2 een plan om een GB + S/S warrior te maken voor WvW. Really loved that playstyle. Is dat nog beetje viable?

Zie het probleem is dat ik een nieuwe telefoon heb besteld. Ik moet dus binnen kort even inloggen, m'n google authenticator omzetten naar me nieuwe telefoon. .. Gelukkig heb ik geen ruimte op m'n game SSD :p Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Anyways, ik las hierboven van Wailing_Banshee dat Ranger een Staff krijgt? Dat is vast in HoT? Iemand een linkje naar wat de andere classes krijgen? Also: Y U NO RIFLE RANGER?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
https://wiki.guildwars2.c...d_Wars_2:_Heart_of_Thorns
Zijn er pas een paar bekend.

Wel jammer, ranger net op 80 gekregen, die mag ook meteen op de plank om stof te vergaren. Axe werkt irritant, dagger heeft matige 2/3, greatsword is dan nog leuk, shortbow is puur conditions, longbow met marksmanship is echt irritant (piercing). En AI van de pet.. blijft retarted.

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:14:

Wel jammer, ranger net op 80 gekregen, die mag ook meteen op de plank om stof te vergaren. Axe werkt irritant, dagger heeft matige 2/3, greatsword is dan nog leuk, shortbow is puur conditions, longbow met marksmanship is echt irritant (piercing). En AI van de pet.. blijft retarted.
Ik snap dat je Ranger geen leuke profession vind. Ik snap alleen je argumenten niet.
  • Ik ben met je eens dat Axe main hand niet echt fantastisch is. Off-hand skill 5 is wel aardig.
  • Dagger is alleen off-hand en heeft dus geen 2 en 3 skill. Bedoel je misschien Sword? Daarvan is de 2 skill een prima skill om weg te komen (en te switchen naar een ranged weapon) en skill drie is een prima skill om mee te openen aangezien je naast/achter de mob terecht komt.
  • Shortbow is inderdaad voor een groot deel conditions, wat is daar het probleem van?
  • Wat is je probleem met Longbow met markmanship? Als je de grandmaster trait Lead the Wind gebruikt dan heb je inderdaad piercing arrows. Dat is toch alleen maar goed?
  • Pet AI ... kan inderdaad beter >:) Ik heb de hoop daarop al opgegeven. Ik werk nu gewoon met wat ArenaNet me heeft gegeven voor pet AI.
Ik kan een heleboel redenen geven waarom bijvoorbeeld Engineer en Necromancer "slecht" zijn.
Engi: Geen weapon swap, veel te weinig wapens beschikbaar, scaling kits is beroerd.
Necro: Minion AI zo mogelijk nog slechter dan die van de Ranger pet. Axe al net zo beroerd als die van de Ranger.
Zijn dat redenen om deze professions niet te spelen? Nee, want ze hebben ook een hoop goede dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik heb ongeveer 2.5 jaar niet gespeeld, is er al eens iets met PvP gedaan?
Hebben we al eens iets als Tombs of GvG zoals GW1 had?
Is er al eens iets wat mij als GW1 PvP fanaat terug zou kunnen trekken?
Die arena battles en WvW vond ik niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
RoseSolane schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:29:

Ik snap dat je Ranger geen leuke profession vind. Ik snap alleen je argumenten niet.
  • Ik ben met je eens dat Axe main hand niet echt fantastisch is. Off-hand skill 5 is wel aardig.
  • Dagger is alleen off-hand en heeft dus geen 2 en 3 skill. Bedoel je misschien Sword? Daarvan is de 2 skill een prima skill om weg te komen (en te switchen naar een ranged weapon) en skill drie is een prima skill om mee te openen aangezien je naast/achter de mob terecht komt.
  • Shortbow is inderdaad voor een groot deel conditions, wat is daar het probleem van?
  • Wat is je probleem met Longbow met markmanship? Als je de grandmaster trait Lead the Wind gebruikt dan heb je inderdaad piercing arrows. Dat is toch alleen maar goed?
  • Pet AI ... kan inderdaad beter >:) Ik heb de hoop daarop al opgegeven. Ik werk nu gewoon met wat ArenaNet me heeft gegeven voor pet AI.
Ik kan een heleboel redenen geven waarom bijvoorbeeld Engineer en Necromancer "slecht" zijn.
Engi: Geen weapon swap, veel te weinig wapens beschikbaar, scaling kits is beroerd.
Necro: Minion AI zo mogelijk nog slechter dan die van de Ranger pet. Axe al net zo beroerd als die van de Ranger.
Zijn dat redenen om deze professions niet te spelen? Nee, want ze hebben ook een hoop goede dingen.
Bedoelde ook de sword ipv dagger. Waar jij bepaalde skills nuttig vind, vind ik ze niet. De warrior (of assasin) varianten vind ik beter qua toepasbaarheid. En dat is precies wat ik dus mis uit GW1, grotere keuzes per wapen. Nu moet je maar doen met wat je hebt, wat voor mij enkel tegenvalt (dezelfde reden waarom ik dus necro helemaal niets vind).

Piercing heb ik nu 3x gehad dat ik precies weer iets pull achter een mob, wat niet de bedoeling. De line-up van meeste mobs (in dungeons bv) is altijd scattered, niet in een perfect lijntje. Had dan gewoon 10% dmg ipv piercing, maar die 20% cooldown is mij nu iets te fijn om piercing op te geven. Wil ik AoE ga ik toch niet met longbow spelen.

Engi speel ik inderdaad veel fijner mee, kits scalen matig maar kan ik wel geweldig mee combineren.

Ach, ga ik weer verder met guardian en mesmer, vermaak ik me wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

SinergyX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:14:

Thanks! 5min nadat ik m'n post gemaakt had had ik die inderdaad gevonden :) Maar is iig handig voor iedereen om te weten :D

Wat is er mis met ranger dan? Tenzij je echt met een boog wil spelen. Ik zag gister de video van Brazil met z'n sword/axe + greatsword build, gave me the goosebumbs. Sowieso nice dat greatsword meer viable wordt nu als Ranger (althans, tegenover de tijd toen ik ranger speelde). Link for reference: YouTube: [DNT] DPS Ranger Build (Core Specialization Patch)

Moet eerlijk zeggen dat ik Druid voor Ranger wel logische keuze vind, heb ook support build altijd wel leuk gevonden als Ranger. Maja, rifle was zoveel beter geweest :)

Ik ben wel beniewd of je die "elite" specs echt als 1 van je core specs moet hebben wil je die class aanzetten dan. Want 1 spec bar opgeven voor de nieuwe, dat zet je wel erg vast in 1 build. Chronomancer lijkt me ook leuk, vooral voor die 5de shatter, al lijken me de skills die je krijgt een beetje "meh".

Gaat de levelcap nog omhoog? Of blijft dat 80? Aan de ene kant nice als het blijft, maar aan de andere kant is dan het enige wat je krijgt de elite specs en nieuwe areas. Als ze namelijk nieuwe tier gear uitbrengen, dan word oude content nog steeds obsolete, dan kun je net zo goed de levelcap verhogen, dat heeft hetzelfde effect. Maar als je alles hetzelfde houd, inclusief de gear levels, dan is iedereen al maxed voordat ze er aan beginnen, lijkt me persoonlijk dat ik dan snel tegen het punt in PvE progression aan kom dat het me verveelt :p

Maja, ik hoop dat pvp goed word, ben niet echt een pvp persoon, maar wvw is wel 1 van de dingen die me aantrok in GW2(oud DAoC speler), maar nooit echt in ben gekomen. Hoe zit het trouwens met sword/sword + greatbow warrior momenteel?

Wat ik ook begreep is dat engineer momenteel ziek sterk is kwa deeps in PvE. Zag ook van Brazil een toffe necrobuild met heel veel group utility. Nog steeds lage overal deeps, maar super hoge sustain waardoor je veel aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
ye-roon schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:11:
Wat is er mis met ranger dan? Tenzij je echt met een boog wil spelen. Ik zag gister de video van Brazil met z'n sword/axe + greatsword build, gave me the goosebumbs. Sowieso nice dat greatsword meer viable wordt nu als Ranger (althans, tegenover de tijd toen ik ranger speelde). Link for reference: YouTube: [DNT] DPS Ranger Build (Core Specialization Patch)
Die kende ik al, maar let op goed tijdens het gevecht, zie je precies wat ik jammer vind.. sword/axe, 2/3 en 5 gebruikt hij simpelweg niet, het is een snelle filler (met axe4) om daarna weer naar greatsword te gaan.

Greatsword moet ik nog gaan proberen, maar ik heb nog geen exotic, nu gewoon even de gear gejat van m'n warrior (longbow icm burning arrows is best leuk spelen, die heb ik nu volledig ranged staan met longbow/rifle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:29:
[...]

Over die axe: die is mijn favouriet voor zowel de ranger als de necromancer :D

Ranger zwaard vind ik vreselijk. Ik kan daar gewoon niet goed mee omgaan. Greatsword is wel erg leuk. Nu heb ik 5 rangers, dus ik heb er twee met axe+torch, een met shortbow en twee met greatsword (als main wapen, die tweede is meestal een longbow om wat afstand te kunnen nemen). Ik heb ook geen enkel probleem met de pet AI, werkt in mijn ogen redelijk goed. Maar nu heb ik daar al bijna 10 jaar ervaring mee, aangezien ik in GW1 ook altijd met een pet rond liep (ook op mijn niet-rangers :p)

De minions van de Necro gebruik ik niet. Ik heb ze te vaak betrapt op niets doen. Ben ik daar druk aan het vechten, staat die zak met botten daar gewoon naar te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:07:
[...]

Over die axe: die is mijn favouriet voor zowel de ranger als de necromancer :D

Ranger zwaard vind ik vreselijk. Ik kan daar gewoon niet goed mee omgaan. Greatsword is wel erg leuk. Nu heb ik 5 rangers, dus ik heb er twee met axe+torch, een met shortbow en twee met greatsword (als main wapen, die tweede is meestal een longbow om wat afstand te kunnen nemen). Ik heb ook geen enkel probleem met de pet AI, werkt in mijn ogen redelijk goed. Maar nu heb ik daar al bijna 10 jaar ervaring mee, aangezien ik in GW1 ook altijd met een pet rond liep (ook op mijn niet-rangers :p)

De minions van de Necro gebruik ik niet. Ik heb ze te vaak betrapt op niets doen. Ben ik daar druk aan het vechten, staat die zak met botten daar gewoon naar te kijken!
Ranger sword autoattack is lastig. Als je axe of Greatsword gebruikt dan hoef je niet echt sword te gebruiken. Het is volgens mij wel het wapen met de meeste damage. Ik gebruik Longbow als main weapon en sword/warhorn as alternatief op mijn Ranger. Greatsword heb ik nooit echt prettig gevonden, maar dat is een persoonlijke voorkeur.

Ik heb vaak een heleboel zakken met botten met mijn Necro lopen. Ik hou nu eenmaal van gezelschap in PvE :) Maar aan de minion AI mag zeker wel wat gedaan worden. Meer nog dan aan de pet AI. Mijn pets zijn vrij betrouwbaar, ik weet redelijk zeker wat ze doen. Met mijn minions is het altijd weer afwachten wat ze nu weer gaan doen. Plus mijn pet luistert naar mijn Ranger en stopt met vechten als daarom gevraagd wordt, die minions die gaan maar door. Mesmer illusions kun je tenminste nog opblazen, minions moeten zelf sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Oh wow. Ik heb dus gisteren nogal veel gezien van de chornomancer.. Dat word echt geweldig. Zulke toffe skills. Die "shatter phantasms, summons the same phantams" trait. 2-3 Phantasmel Duelists, bleed on crit, shatter! gebruik je ult en high cooldown skills, shatter again p00f, cooldown weg, hey, nog een ult! plus 85miljoenmiljard stacks of bleed op je target van je duelists. Nog veel meer dingen schieten door me hoofd, maar dat is teveel om op te schrijven.. Dat "nieuwe" (voor mij nieuw) sinister armor word echt goed met een mesmer zo.

Wanneer was die release date ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:00:
Wanneer was die release date ook alweer?
De eerste die het weet mag het zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Hopelijk binnenkort nog een beta, rond GC hopelijk, Shiro stance van revenant lijkt me geweldig. Weet alleen nog niet wat ik van die alacrity moet vinden, leuk concept, maar als dit Mesmer exclusive gaat worden (denk het niet, maargoed), zal populariteit van mesmer factor 10 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Wel leuk fractals nieuws wat mij betreft.
Ik ga wel vaker fractals doen als je ze los (en gericht) kan spelen. Nu is de soms lange doorlooptijd voor mij vaak de reden om niet mee te gaan als guildies een fractal groep gaan vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Ah, volgende week weer beta, deze keer met de elite-specs :)

Vind toch leuk aan de beta dat je gewoon dungeons/etc met live-servers kan doen.

Fractals heb ik dacht ik 1x ooit gespeeld, dus geen idee hoe die wijziging is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

SinergyX schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:28:

Vind toch leuk aan de beta dat je gewoon dungeons/etc met live-servers kan doen.

Fractals heb ik dacht ik 1x ooit gespeeld, dus geen idee hoe die wijziging is :P
Deze keer speel je niet op de live servers, maar op (een deel) van Verdant Brink, de nieuwe map.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Williekeilen schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:29:
Wel leuk fractals nieuws wat mij betreft.
Ik ga wel vaker fractals doen als je ze los (en gericht) kan spelen. Nu is de soms lange doorlooptijd voor mij vaak de reden om niet mee te gaan als guildies een fractal groep gaan vormen.
Ik vind dat inderdaad ook wel fijn! Mijn grootste angst was altijd 2 uur opgezadeld zitten met een slechte PUG en een onfortuinlijke combi van fractals, of dat GW2 me er net tegen het eind uit mikt. :P Toch maar eens op zoek naar een knappe guild of iig vrienden om fractals mee te runnen nu. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:28:

Het grootste verschil is dat je eerst altijd 3 fractals + 1 eind boss moest afmaken voordat je een niveau omhoog ging. Met deze wijziging hoef je maar 1 fractal te doen en die kun je dan ook nog uitkiezen ipv dat hij random is. Ik zit nu op lv5 gewoon omdat het me altijd veel te lang duurt om een volledige ronde te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 07:46:
[...]

Het grootste verschil is dat je eerst altijd 3 fractals + 1 eind boss moest afmaken voordat je een niveau omhoog ging. Met deze wijziging hoef je maar 1 fractal te doen en die kun je dan ook nog uitkiezen ipv dat hij random is. Ik zit nu op lv5 gewoon omdat het me altijd veel te lang duurt om een volledige ronde te doen.
Je zult nog steeds een fractal moeten doen die hoger is dan jouw level. En je zult iemand in de party moeten hebben die die fractal kan starten. Jij kunt alleen fractals starten tot één hoger dan je huidige level. Nu zal dat voor jouw met fractal level 5 niet zo'n probleem moeten zijn. Voor mij hopelijk ook niet, gisteravond wilde iemand om 9 uur nog een level 49 of 50 fractal starten. Die had duidelijk wel vakantie :) Ik zal dus wel iemend in mijn guild kunnen vinden om een fractal te doen boven mijn 30+ level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:45:
[...]

Je zult nog steeds een fractal moeten doen die hoger is dan jouw level. En je zult iemand in de party moeten hebben die die fractal kan starten. Jij kunt alleen fractals starten tot één hoger dan je huidige level. Nu zal dat voor jouw met fractal level 5 niet zo'n probleem moeten zijn. Voor mij hopelijk ook niet, gisteravond wilde iemand om 9 uur nog een level 49 of 50 fractal starten. Die had duidelijk wel vakantie :) Ik zal dus wel iemend in mijn guild kunnen vinden om een fractal te doen boven mijn 30+ level.
Het idee natuurlijk is, dat je steeds beter wordt, en de fractal lengte dus ongeveer gelijk blijft (qua tijd). En zolang je zelf maar een fractal kan starten waardoor je steeds hoger komt, is er niets aan de hand.

Het probleem in mijn guild is dat veel mensen niet tevreden waren met de koers die ANet opzette en dus niet meer spelen... En dan wordt het heel moeilijk om mensen te vinden die een hele serie van fractals wil doen, omdat ze daar de tijd niet voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 07:44:
[...]

Het idee natuurlijk is, dat je steeds beter wordt, en de fractal lengte dus ongeveer gelijk blijft (qua tijd). En zolang je zelf maar een fractal kan starten waardoor je steeds hoger komt, is er niets aan de hand.

Het probleem in mijn guild is dat veel mensen niet tevreden waren met de koers die ANet opzette en dus niet meer spelen... En dan wordt het heel moeilijk om mensen te vinden die een hele serie van fractals wil doen, omdat ze daar de tijd niet voor hebben.
Ik ben ook blij met deze wijziging. Ik doe niet heel veel fractals de laatste tijd omdat ik daarvoor de tijd niet wil nemen. Maar één fractal van een half uur zal ik waarschijnlijk vaker gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Gisteren nog eentje gedaan voor de daily, dacht lvl3. 1 uit de party wist wat we moesten doen, rest van ons hadden geen idee. Blijkbaar had ik al tijd geleden fractals gedaan, mijn 'record' was lvl2 :P

Jumpen was ronduit een ramp, 2x toe waren we de hammer kwijt (map met die hele grote giant waar je seals kapot moet maken) en we konden blijkbaar flink stuk afsnijden omdat de persoon die wist wat we moesten doen een mesmer met portals was.

Weer eens wat anders :) Nu weer verder met m'n ascended bow te craften, legendary moet ik blijkbaar wordt completion hebben, wat ik nog steeds moet afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:43:
Gisteren nog eentje gedaan voor de daily, dacht lvl3. 1 uit de party wist wat we moesten doen, rest van ons hadden geen idee. Blijkbaar had ik al tijd geleden fractals gedaan, mijn 'record' was lvl2 :P

Jumpen was ronduit een ramp, 2x toe waren we de hammer kwijt (map met die hele grote giant waar je seals kapot moet maken) en we konden blijkbaar flink stuk afsnijden omdat de persoon die wist wat we moesten doen een mesmer met portals was.

Weer eens wat anders :) Nu weer verder met m'n ascended bow te craften, legendary moet ik blijkbaar wordt completion hebben, wat ik nog steeds moet afmaken.
Cliffside is één van de lastigere fractals. Bij onervaren spelers raakt die hamer om de haverklap zoek en er is altijd wel iemand die de eerste twee mobs dood bij de arm seals. Dat laatste kun je beter niet doen als het level wat hoger is want dan spawned er een nieuwe wave mobs die je het leven meer dan zuur maken. En dat jumpen kan ook vrij irritant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Van het weekend even met de nieuwe necro en guardian elite sets kunnen spelen en natuurlijk shiro revenant. Die laatste, man wat speelt dat toch leuk, impossible odds is heerlijk te gebruiken als filler als je skills op CD staan, quickness on command :D

Necro bevalt me aardig, jammer alleen dat die skill2 van shroud een vage dash is, past totaal niet in de combat. De rest oogt aardig, gezien de spec kan je behoorlijk wat spul zelf gaan stacken (might op slow is leuk). Guardian speelt vaag, beetje ranger/warrior mix waar ik skill2 vind tegenvallen. Zie wel dat alles dat alacrety (of hoe je dat schrijft) krijgt, dat brengt aardig wat verwarring in parties, zeker op mijn ranger met die extra 60% reduction na swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:56:
Van het weekend even met de nieuwe necro en guardian elite sets kunnen spelen en natuurlijk shiro revenant. Die laatste, man wat speelt dat toch leuk, impossible odds is heerlijk te gebruiken als filler als je skills op CD staan, quickness on command :D

Necro bevalt me aardig, jammer alleen dat die skill2 van shroud een vage dash is, past totaal niet in de combat. De rest oogt aardig, gezien de spec kan je behoorlijk wat spul zelf gaan stacken (might op slow is leuk). Guardian speelt vaag, beetje ranger/warrior mix waar ik skill2 vind tegenvallen. Zie wel dat alles dat alacrety (of hoe je dat schrijft) krijgt, dat brengt aardig wat verwarring in parties, zeker op mijn ranger met die extra 60% reduction na swap.
Ik heb niet zo heel veel met de beta gedaan, een paar keer een revenant gemaakt om te kijken wat de skills zijn en een necro om te kijken wat die specialization nou precies inhoudt. (Ik heb er verder (expres) niets van gelezen/gezien/gevolgd dus het was allemaal nieuw voor mij). Ik vond die shroud skills van de necro wel geinig, inderdaad m.u.v. die skill 2. Was ik lekker aan het aanvallen, vloog ik ineens weer weg van mijn foe (oh ja, skill 2 NIET gebruiken!)

Ook even in die nieuwe kaart geweest, maar na 5 minuten mijn client maar afgesloten, wat een vreselijk ding. Je zet twee stappen voorbij het begin punt en je bent al dood... Ik heb nog steeds geen idee wat mijn geraakt heeft waardoor ik ineens downed was. En als je dan drie rode circles om je heen ziet verschijnen, probeer ik nog niet eens overeind te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:33:
[...]

Ik heb niet zo heel veel met de beta gedaan, een paar keer een revenant gemaakt om te kijken wat de skills zijn en een necro om te kijken wat die specialization nou precies inhoudt. (Ik heb er verder (expres) niets van gelezen/gezien/gevolgd dus het was allemaal nieuw voor mij). Ik vond die shroud skills van de necro wel geinig, inderdaad m.u.v. die skill 2. Was ik lekker aan het aanvallen, vloog ik ineens weer weg van mijn foe (oh ja, skill 2 NIET gebruiken!)

Ook even in die nieuwe kaart geweest, maar na 5 minuten mijn client maar afgesloten, wat een vreselijk ding. Je zet twee stappen voorbij het begin punt en je bent al dood... Ik heb nog steeds geen idee wat mijn geraakt heeft waardoor ik ineens downed was. En als je dan drie rode circles om je heen ziet verschijnen, probeer ik nog niet eens overeind te komen.
Was dat je al echt in het nieuwe gebied of nog in het fort in de Silverwastes? Want in dat fort ging het er ook al aardig hard aan toe. In de nieuwe map is er een dag en nacht cyclus. Als je daar aankwam in de nacht kon je meteen aan de bak. Want de nacht is zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:34:
[...]

Was dat je al echt in het nieuwe gebied of nog in het fort in de Silverwastes? Want in dat fort ging het er ook al aardig hard aan toe. In de nieuwe map is er een dag en nacht cyclus. Als je daar aankwam in de nacht kon je meteen aan de bak. Want de nacht is zwaar.
Nee, echt dat nieuwe gebied. Het zag er wel mooi uit, maar het is absoluut onvriendelijk voor mensen die er wel van houden om alleen of met een vriend samen te roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ben wel beniewd naar wie hier de Chronomancer gespeeld heeft afgelopen weekend en wat je er van vond?

Ik had juist GW2 geinstalleerd, maar kan nu inmiddels al 2 weken niet online gamen(cast skill, 5 sec later word het uitgevoerd, groot probleem bij ziggo inme woonplaats). Dus mijn "return to tyria" moet even op zich laten wachten... Maar dus wel benieuwd naar de Chronomancer, het lijkt me echt zo'n toffe manier van de mesmer spelen. Volgens mij werkt het ook goed met een condi build. Ik hoorde WP in z'n vid praten over een mesmer die 42 stacks confusion op lupicus had weten te krijgen met nog eens 30+ torment stacks. Heb die video niet kunnen vinden op youtube, maar lijkt me zeer interesant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Mesmer was de enige die ik niet heb getest, ele maar heel kort (kreeg ook niet bijzonder veel), maar hoorde al meerdere mensen ingame dat chronomancer in huidige staat bijna een vereiste gaat worden in parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
GW2 is free-to-play geworden en nog is het zo stil hier :O.

En natuurlijk de HoT releasedatum van 23 oktober. Ben zelf nog aan het twijfelen (omdat ik er weer zo veel tijd in ga steken :P), maar m'n handen jeuken wel }) .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:16:
GW2 is free-to-play geworden en nog is het zo stil hier :O.

En natuurlijk de HoT releasedatum van 23 oktober. Ben zelf nog aan het twijfelen (omdat ik er weer zo veel tijd in ga steken :P), maar m'n handen jeuken wel }) .
Over dat Free-To-Play: ik was er een beetje bang voor (young trolls are the worst!), maar als ik zo lees welke beperkingen er aan zitten, zal het voor kinderen (van elke leeftijd!) die willen trollen niet zo heel erg interessant zijn. Je kunt de markt niet echt verstoren (geen daily login rewards = geen laurels), geen map chat, niet iedereen zomaar kunnen whisperen (gold sellers...), geen extra goud in de economie (je kunt geen gems kopen en geen goud/items mailen).
Het ziet er goed uit en hopelijk reageert ANet snel op gaten waar ze absoluut niet aan gedacht hebben...

HoT: ik kan een dag ofzo spelen en dan ga ik een week weg :D Ik ben nog niet zo zeker van die nieuwe kaarten en die masteries die ik tot nu toe zelf geprobeerd heb, vind ik niet zo heel erg bijzonder, dus ik denk niet dat ik veel meer ga spelen dan dat ik nu doe. Er gaat natuurlijk wel gelijk een revenant gemaakt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb me voorgenomen de expansion niet te kopen tot ik 100% map completion heb (72% nu). Maar als living world season 3 de expansion vereist kan het wel heel verleidelijk worden om die voornemens te breken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb de expansion gisteren gekocht, inclusief de gems.
Vooral omdat ik zag dat het account bump pakket met oa de 2 bank tabs en 2 bag slots in de aanbieding was. Alleen krijg je de gems niet meteen, maar binnen 72 uur. Hopelijk is de aanbieding dan nog niet afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Williekeilen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:27:
Vooral omdat ik zag dat het account bump pakket met oa de 2 bank tabs en 2 bag slots in de aanbieding was. Alleen krijg je de gems niet meteen, maar binnen 72 uur. Hopelijk is de aanbieding dan nog niet afgelopen.
Tijdstip van aankoop is hetgeen wat telt.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NuCl3aR schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:18:
[...]

Tijdstip van aankoop is hetgeen wat telt.
Ik heb het idee dat je niet begreep wat Williekeilen vroeg :p
Williekeilen schreef op woensdag 02 september 2015 @ 08:27:
Ik weet niet hoe lang de aanbiedingen nu blijven, maar toen ik gisteren keek, waren de minis van eergisteren er ook nog. Er stond ook geen teller bij hoe lang ze nog aanwezig waren, en die is er zodra er minder dan 24 uur over zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

Nu ik gelezen heb dat deze game free-to-play wordt dacht ik verrek. Die game heb ik ooit gewonnen en geinstaleerd op mijn oude laptop waarop hij niet werkte. Nu ik sinds een week een nieuwe laptop heb is het misschien nog eens de moeite waard om dit te proberen. Vanmiddag/vanavond nog maar eens instaleren en opnieuw starten. Deze game he ik een half uur onspeelbaar gespeeld :P.

Wens me succes. Ik begin dus vanaf het begin of aan :P. Werkt deze game met servers? Zoja, op welke server moet ik dan zijn om bij de meeste nederlanders te zitten?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:00:
Nu ik gelezen heb dat deze game free-to-play wordt dacht ik verrek. Die game heb ik ooit gewonnen en geinstaleerd op mijn oude laptop waarop hij niet werkte. Nu ik sinds een week een nieuwe laptop heb is het misschien nog eens de moeite waard om dit te proberen. Vanmiddag/vanavond nog maar eens instaleren en opnieuw starten. Deze game he ik een half uur onspeelbaar gespeeld :P.

Wens me succes. Ik begin dus vanaf het begin of aan :P. Werkt deze game met servers? Zoja, op welke server moet ik dan zijn om bij de meeste nederlanders te zitten?
Er zijn servers, maar die zijn niet hard. Je kunt dus makkelijk met mensen van andere servers spelen. Behalve voor WvW. (Server vs Server vs Server) Daar kunnen de servers natuurlijk niet zomaar los gelaten worden :p De eerste vraag die je moet stellen is: ga ik WvW spelen, zo ja, dan zou ik naar een server gaan waar dan de meeste Nederlanders op zitten (als je dat tenminste wilt, ik ben expres niet naar de server gegaan waar toen de meeste Nederlanders heen gingen :p). Anders maakt het niet zo heel erg veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wailing_Banshee schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:18:
[...]

Er zijn servers, maar die zijn niet hard. Je kunt dus makkelijk met mensen van andere servers spelen. Behalve voor WvW. (Server vs Server vs Server) Daar kunnen de servers natuurlijk niet zomaar los gelaten worden :p De eerste vraag die je moet stellen is: ga ik WvW spelen, zo ja, dan zou ik naar een server gaan waar dan de meeste Nederlanders op zitten (als je dat tenminste wilt, ik ben expres niet naar de server gegaan waar toen de meeste Nederlanders heen gingen :p). Anders maakt het niet zo heel erg veel uit.
Buiten dat ik nog niet goed weet wat WvW inhoud wil ik het uiteraard zeker open houden dat ik dat ga spelen. Dus daar moet ik wel ff rekening mee houden. Moet ik dus een server zoeken waar wat Nederlandse Guilds zitten :)

EDIT: Ik lees dat Far Shiverpeaks toch een server is waar aardig wat nederlanders zitten

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 02-09-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:30:
[...]

Buiten dat ik nog niet goed weet wat WvW inhoud wil ik het uiteraard zeker open houden dat ik dat ga spelen. Dus daar moet ik wel ff rekening mee houden. Moet ik dus een server zoeken waar wat Nederlandse Guilds zitten :)

EDIT: Ik lees dat Far Shiverpeaks toch een server is waar aardig wat nederlanders zitten
WvW is een vorm van PvP (Player vs Player) en is World vs World vs World (dus eigenlijk is het WvWvW).

Hier heeft elke wereld zijn eigen "home map" en er is een gezamenlijke map waar elke wereld een hoekje heeft. De rest is gewoon een soort van landje-pik. Er zijn forten die ingenomen kunnen worden, voorraad kampen die nodig zijn om dingen te buien kun je buitmaken... En terwijl jij (en jij = jij en de rest van de server natuurlijk) bezig bent om iets in te nemen van die andere server, komt die derde server eraan en loopt er mee weg :D

Het kan leuk zijn, als je een beetje van PvP houdt, er kan strategie in zitten, maar ook gewoon brute kracht. Ik vind het persoonlijk een beetje helemaal niets :P

Maar inderdaad, Far Shiverpeak heeft veel Nederlandse guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Klink wel allemaal leuk vind ik :). Inderdaad zoals jij zegt wat ik me erbij voorstel. Server A is een battle aan het uitvoeren om Fort X met Server B. Server C komt net aanhuppelen als Server A en B weinig manschappen overhebben en nemen het fort in.

Al met al dalijk maar eens instaleren en proberen maar :). Hopelijk dat ik het wat ga vinden. Is het trouwens zo net als in WoW dat je steeds duurdere wapens kunt krijgen/vinden/craften en dat die ook voor redelijk wat goud/munteenheid verkocht worden?

[ Voor 33% gewijzigd door Oxigeon op 02-09-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:42:
Klink wel allemaal leuk vind ik :). Inderdaad zoals jij zegt wat ik me erbij voorstel. Server A is een battle aan het uitvoeren om Fort X met Server B. Server C komt net aanhuppelen als Server A en B weinig manschappen overhebben en nemen het fort in.

Al met al dalijk maar eens instaleren en proberen maar :). Hopelijk dat ik het wat ga vinden. Is het trouwens zo net als in WoW dat je steeds duurdere wapens kunt krijgen/vinden/craften en dat die ook voor redelijk wat goud/munteenheid verkocht worden?
Er zijn goedkope wapens en dure wapens. Maar dat heeft over het algemeen meer met uiterlijk te maken dan met stats. De wapens (en armor) met de beste stats kun je alleen craften (of toevallig vinden) en kun je niet verkopen (dit is ascended).

En dure items kun je ook vinden bij lagere levels. De duurste wapens die je kunt vinden bijvoorbeeld zijn de zogenaamde precursors (deze worden gebruikt als basis voor de duurste wapens in het spel: de legendaries), kun je gewoon krijgen (nou ja, gewoon, alleen als je zeer veel geluk hebt! er zijn nog genoeg mensen die in 3 jaar nog nooit een precursor hebben gekregen) als lvl2.

En er zijn natuurlijk ook wapens/armor/items die heel duur zijn omdat ze een stat hebben die mensen graag willen hebben... Of omdat ze gebruikt worden voor een bepaalde collectie (een zgn achievement).

Maar als je niet om looks geeft, kun je je redelijk makkelijk in goede dingen hijsen. En in tegenstelling van wat ik van WoW gehoord heb (ik heb alleen eens twee weken met zo'n gratis trial gespeeld) ben je heel erg snel max level. En blijf je altijd, dus ook in lvl1-15 kaarten! XP krijgen. Het is dus niet zo (net zoals Aion, wat ik wel behoorlijk wat gespeeld heb) dat het geen zin meer heeft om terug te gaan naar de begin kaarten zodra je lvl80 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Wailing_Banshee schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:11:
[...]

Er zijn goedkope wapens en dure wapens. Maar dat heeft over het algemeen meer met uiterlijk te maken dan met stats. De wapens (en armor) met de beste stats kun je alleen craften (of toevallig vinden) en kun je niet verkopen (dit is ascended).

En dure items kun je ook vinden bij lagere levels. De duurste wapens die je kunt vinden bijvoorbeeld zijn de zogenaamde precursors (deze worden gebruikt als basis voor de duurste wapens in het spel: de legendaries), kun je gewoon krijgen (nou ja, gewoon, alleen als je zeer veel geluk hebt! er zijn nog genoeg mensen die in 3 jaar nog nooit een precursor hebben gekregen) als lvl2.

En er zijn natuurlijk ook wapens/armor/items die heel duur zijn omdat ze een stat hebben die mensen graag willen hebben... Of omdat ze gebruikt worden voor een bepaalde collectie (een zgn achievement).

Maar als je niet om looks geeft, kun je je redelijk makkelijk in goede dingen hijsen. En in tegenstelling van wat ik van WoW gehoord heb (ik heb alleen eens twee weken met zo'n gratis trial gespeeld) ben je heel erg snel max level. En blijf je altijd, dus ook in lvl1-15 kaarten! XP krijgen. Het is dus niet zo (net zoals Aion, wat ik wel behoorlijk wat gespeeld heb) dat het geen zin meer heeft om terug te gaan naar de begin kaarten zodra je lvl80 bent.
Wat ik inderdaad gelezen heb op verschillende reviews (wat helaas allemaal al een paar jaar oud zijn en misschien niet meer goed, omdat veel is veranderd in de tussentijd) is dat je als level 60 terug kan gaan naar een level 1 gebied. En dat het evengoed moeilijk is om daar een enemy te slopen. Omdat die zich aanpassen naar je eigen level

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:19:
[...]

Wat ik inderdaad gelezen heb op verschillende reviews (wat helaas allemaal al een paar jaar oud zijn en misschien niet meer goed, omdat veel is veranderd in de tussentijd) is dat je als level 60 terug kan gaan naar een level 1 gebied. En dat het evengoed moeilijk is om daar een enemy te slopen. Omdat die zich aanpassen naar je eigen level
Nee, andersom. Jij past je aan hun level aan. Dus jij bent een lvl80 (max level) en je gaat naar een gebied waar lvl1 t/m 5 rond loopt, word je terug geschaald naar bijv. lvl6. Dus het gaat wel makkelijker om iets neer te slaan (je hebt ook al je skills natuurlijk, die je als echte lvl6 nog niet had), maar je kunt nog steeds dood als je niet op let (als jij als lvl6, met alles erop en eraan, aan alle kanten aangevallen wordt, continue van je voeten wordt getrokken/geduwd/gemept, wordt het wel lastiger om te blijven leven!) *

* dit gebeurt niet in lvl1t/m5 gebieden, maar in de iets hogere gebieden, tussen de 20 en 80, gaat het vast nog voorkomen dat je als lvl80 doodgaat omdat je niet zat op te letten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Wailing_Banshee schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:13:
[...]

Ik heb het idee dat je niet begreep wat Williekeilen vroeg :p
Ik dacht inderdaad aan iets anders. :p

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bedankt voor de info. Hier kan ik wat mee. Ik zal hem straks eens downloaden en kijken wat het wordt. Zal later op de avond even een verslagje maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Zat het nieuws later nog eens door te lezen, maar blijkbaar neemt arena dus ook de hele publishing over van ncsoft, dat had ik weer niet verwacht :P

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Oxigeon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:31:
Bedankt voor de info. Hier kan ik wat mee. Ik zal hem straks eens downloaden en kijken wat het wordt. Zal later op de avond even een verslagje maken :p
:) ik zie je wel ingame of wel in Far Shiverpeak [GoT]

kan iemand misschien TS updaten (F2P, megaserver, HoT, WvW, PVP)
SinergyX schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:25:
Zat het nieuws later nog eens door te lezen, maar blijkbaar neemt arena dus ook de hele publishing over van ncsoft, dat had ik weer niet verwacht :P
Oh, dat heb ik dan toch even gemist! Waar heb je dat gelezen?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan een nieuw character gestart op Far Shiverpeak. Heb net iets meer dan een uurtje gespeeld in de wereld van Tyria en level 5 bereikt. Heb voornamelijk wat hartjes volledig goud gemaakt in mijn starter zone (Village of Smokestead). Daar ook nog een vista gevonden en wat PoI gevonden. Verder is het eigenlijk op dit moment alleen nog maar wat poppetjes hakken zodat ik kan levelen. Het merendeel unlockt zich vanzelf als je levelt.

Een klein vraagje: Linksboven in beeld heb ik een leeuwtje staan met een rood uitroepteken. Als ik hierop klik kom ik in een soort van Auction House/Black Market terecht. Kan ik hier ten alle tijden spul etc kopen/verkopen? Het geld wat hiermee om gaat moet je dan bij het weegschaaltje afhalen? Of hoe gaat dit precies in zijn werk?

Oxigeon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:56:
Gisteren dan een nieuw character gestart op Far Shiverpeak. Heb net iets meer dan een uurtje gespeeld in de wereld van Tyria en level 5 bereikt. Heb voornamelijk wat hartjes volledig goud gemaakt in mijn starter zone (Village of Smokestead). Daar ook nog een vista gevonden en wat PoI gevonden. Verder is het eigenlijk op dit moment alleen nog maar wat poppetjes hakken zodat ik kan levelen. Het merendeel unlockt zich vanzelf als je levelt.
Ah, een Charr gemaakt ;D

En ja, dat is de beste manier van levelen (vind ik persoonlijk). Gewoon lekker meppen, je skills langzaam leren kennen, hartjes vullen, proberen bij vista's te komen en events mee te lopen.
Een klein vraagje: Linksboven in beeld heb ik een leeuwtje staan met een rood uitroepteken. Als ik hierop klik kom ik in een soort van Auction House/Black Market terecht. Kan ik hier ten alle tijden spul etc kopen/verkopen? Het geld wat hiermee om gaat moet je dan bij het weegschaaltje afhalen? Of hoe gaat dit precies in zijn werk?
Ja, dat is de Black Lion Trading Post. Je kunt ten alle tijden dingen verkopen, ophalen van het geld/items kan inderdaad bij die weegschaaltjes op de kaart (elke stad heeft er in ieder geval 1, sommige kaarten ook, en je hebt consumables waarbij je zo'n trader kunt oproepen en natuurlijk kun je altijd even naar de Mists of borderlands springen (de PvP of WvW kaarten), want daar heb je ze ook staan). En dat uitroeptekentje houdt in dat je iets hebt wachten wat je kunt oppikken.

• SinergyX
  • Nu online
Wailing_Banshee schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:30:
[...]

Oh, dat heb ik dan toch even gemist! Waar heb je dat gelezen?
http://massivelyop.com/20...renanet-base-on-the-moon/

Las al wat ophef rond de EULA waar NCsoft overal was verdwenen, dus daar kwamen tijdens pax wat vragen.
Since we were talking about the business model, I also asked about the rumors floating around regarding the change in the EULA. If you look closely, you might notice that all mentions of NCSoft have mysteriously disappeared. O’Brien shrugged that question off and said, “There is nothing tricky about that. ArenaNet is taking over the publishing of Guild Wars 2.”

At that point, Johanson jumped in to comment on another Reddit conspiracy, confirming that ArenaNet does in fact have a base on the moon and that all of ArenaNet’s employees will be relocating there with him.
https://www.diffchecker.com/bpigie8g
EULA in kwestie.

Niet dat het zo bijzonder is, A.net is gewoon eigendom van Ncsoft, maar hoorde toch wat positieve geluiden van mensen die de vroegere spellen speelden van NCsoft dat ze daar wel wat blij mee waren.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2015 09:33 ]

SinergyX schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:32:
[...]

http://massivelyop.com/20...renanet-base-on-the-moon/

Las al wat ophef rond de EULA waar NCsoft overal was verdwenen, dus daar kwamen tijdens pax wat vragen.
Leuke reactie van die Johanson... Ik denk dat ik bij Anet probeer te gaan werken, wil wel naar de maan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wailing_Banshee schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:38:
[...]

Leuke reactie van die Johanson... Ik denk dat ik bij Anet probeer te gaan werken, wil wel naar de maan :D
Maar je familie en je vrienden en frisse lucht? Plus de nazi's op dark side of the moon. Nee, de aarde thats where its at. Also video games.

Nu wat on topic, ik ben de laatste dagen op m'n warrior wat map completion aan het halen, ben begonnen in de low level zones. Man man wat zijn die vol met newbies. Toch wel mooi gezicht. Ook de berichten op reddit zijn overal positief. Ik denk dat "f2p" gaan voor gw2 een geniale zet is. Voor HoT moet je nog betalen, dus eigenlijk is het nog steeds "p2p" maar toch, goed bezig arenanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:53:
[...]

Maar je familie en je vrienden en frisse lucht? Plus de nazi's op dark side of the moon. Nee, de aarde thats where its at. Also video games.

Nu wat on topic, ik ben de laatste dagen op m'n warrior wat map completion aan het halen, ben begonnen in de low level zones. Man man wat zijn die vol met newbies. Toch wel mooi gezicht. Ook de berichten op reddit zijn overal positief. Ik denk dat "f2p" gaan voor gw2 een geniale zet is. Voor HoT moet je nog betalen, dus eigenlijk is het nog steeds "p2p" maar toch, goed bezig arenanet.
Het is zeker geen p2p, het is nog steeds b2p. En ja, ik vind het ook wel een goede zet. Er zijn praktisch geen beperkingen (eigenlijk alleen voor hardcore, maar die kopen het toch wel en gold sellers, maar dat is helemaal niet erg!), het kost alleen extra tijd om alles los te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:07:
[...]

Het is zeker geen p2p, het is nog steeds b2p. En ja, ik vind het ook wel een goede zet. Er zijn praktisch geen beperkingen (eigenlijk alleen voor hardcore, maar die kopen het toch wel en gold sellers, maar dat is helemaal niet erg!), het kost alleen extra tijd om alles los te spelen...
Met p2p (pay to play) bedoel ik dat je het spel moet kopen voordat je alles kan doen. Dus buy to play, maar anders verwoord. Ben wel blij dat HoT nog steeds betaald is, al is het voor de initiele cash voor Anet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
mediamarkt heeft een leuke actie 3 halen 2 betalen:
http://www.mediamarkt.nl/...9,2173569.html?langId=-11

als goed is wil er iemand met de actie mee doet. dus als hier 1 iemand mee wilt doen graag. €45*3/2=€29

over bestellen/betaling moeten er nog besproken.

mail icegodd@gmail.com

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
Ik wil wel. Maar werkt toch niet op pre orders. Maar anders wil ik meedoen.
icegodd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:41:
mediamarkt heeft een leuke actie 3 halen 2 betalen:
http://www.mediamarkt.nl/...9,2173569.html?langId=-11

als goed is wil er iemand met de actie mee doet. dus als hier 1 iemand mee wilt doen graag. €45*3/2=€29

over bestellen/betaling moeten er nog besproken.

mail icegodd@gmail.com

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
maartend schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:19:
Ik wil wel. Maar werkt toch niet op pre orders. Maar anders wil ik meedoen.

[...]
http://buy.guildwars2.com...html/pbPage.heartofthorns
**Learn more about the additional pre-purchase offer
Free character slot
If you registered your core Guild Wars 2 game before 23 January, 2015 and register a pre-purchase serial code for Heart of Thorns any time before the expansion is released, you’ll receive a free character slot! Once you apply a pre-purchase serial code, you’ll be eligible for the slot regardless of where you bought the core game.

If the serial code you used to register the core game came from a retail vendor (rather than buy.guildwars2.com or in-game) and was applied to your account between 23 January, 2015 and 16 June, 2015, you’ll also be eligible for a free character slot if you apply a Heart of Thorns pre-purchase serial code before the expansion release.

All accounts that become eligible by 9 July will have their free character slot applied by 10 July. Eligible accounts that are upgraded with a pre-purchase serial code after 10 July will receive their slots on a weekly basis after that.

Mediamarkt
KENMERKEN
.....
Pre purchase voordelen
Toegang tot alle BETA weekenden (eind juni, juli, aug)
Gratis Maguuma trailblazer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
Wat ik zei. Count me in. Heb gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde zelf graag een CE kopen, maar die is niet beschikbaar, dan is de UE een optie maar die heeft geen doosje, en wil graag een doosje voor bij mijn originele CE doos te zetten.

Gevolg is dat ik tot nu toe dus HoT nog helemaal niet heb gekocht. Daarom vroeg ik me af of iemand misschien de pre-purchase HoT bij Bol.com of de Media heeft gekocht maar verder geen interesse in het doosje heeft. En of hij dan het doosje voor een paar Euro van de hand wilt doen? Dan koop ik namelijk gewoon de UE en heb ik toch het doosje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ik werd vandaag getipt om ook eens Guild Wars 2 te proberen. Zit nu op Far Shiverpeak als Xorcmys (characternaam van wow gebruikt ;-) )
Eens kijken wat ik ervan vindt, ben zelf wow gewend.

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:36:
Ik werd vandaag getipt om ook eens Guild Wars 2 te proberen. Zit nu op Far Shiverpeak als Xorcmys (characternaam van wow gebruikt ;-) )
Eens kijken wat ik ervan vindt, ben zelf wow gewend.
Ik hoop dat je het leuk vind. Mocht je vragen hebben kun je ze altijd hier stellen. Mocht je een guild zoeken, [GoT] zit op Far Shiverpeaks, zie het roze vlak onderaan deze posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

RoseSolane schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:43:
[...]

Ik hoop dat je het leuk vind. Mocht je vragen hebben kun je ze altijd hier stellen. Mocht je een guild zoeken, [GoT] zit op Far Shiverpeaks, zie het roze vlak onderaan deze posts
Bedankt! heb me zelf aangemeld bij de Guild via de website. Moet wel zeggen dat ik best moet wennen aan het spel. Als ik het goed begrijp kun je die missies dus uitvoeren en hoef je ze niet terug in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:23:
[...]

Bedankt! heb me zelf aangemeld bij de Guild via de website. Moet wel zeggen dat ik best moet wennen aan het spel. Als ik het goed begrijp kun je die missies dus uitvoeren en hoef je ze niet terug in te leveren.
Klopt, eerst kreeg je een mail, nu gewoon een melding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik zag dat je ondertussen een in-game invite voor de GoT guild had, voel je vrij om dit soort vragen in de guild chat te posten, er zijn meestal wel mensen online die de antwoorden weten en deze ook met alle liefde willen delen :)

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:23:
[...]

Het kan wel de moeite waard zijn om even terug te gaan naar de NPC met dat hartje. (als je het daar over hebt!) Want als je het hartje vol hebt, wordt het een merchant die soms leuke dingetjes verkoopt.

Als je het over events hebt, daar komen soms ook merchants bij vrij die unieke dingen verkopen (bijvoorbeeld recepten voor crafting). Maar het is niet noodzakelijk voor de beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 07:49:
[...]

Het kan wel de moeite waard zijn om even terug te gaan naar de NPC met dat hartje. (als je het daar over hebt!) Want als je het hartje vol hebt, wordt het een merchant die soms leuke dingetjes verkoopt.

Als je het over events hebt, daar komen soms ook merchants bij vrij die unieke dingen verkopen (bijvoorbeeld recepten voor crafting). Maar het is niet noodzakelijk voor de beloning.
Ja dat had ik al wel gezien, is het hier ook zo dat de dingen die je nu krijgt eigenlijk nog niet zo boeiend zijn ivm laag level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:36:
[...]

Ja dat had ik al wel gezien, is het hier ook zo dat de dingen die je nu krijgt eigenlijk nog niet zo boeiend zijn ivm laag level?
Boeiend zijn wat betreft stats niet, maar er zitten soms wel wat unieke skins bij of gewoon grappige items. Zo heb je ergens een event vendor 'Fireheart Rise' eilandje rechts, die verkoopt een item of vuur harpies te spawenen.

Je hebt ergens een hearth vendor die verkoopt items die je een kleur geven (zoals de box-o-fun) er is een event vendor die verkoopt een item zodat je hartjes om je heen ziet.

Veel van dat soort dingen dus.

Inderdaad ook wat recepten maar geen hele belangrijke zover ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:36:
[...]

Naast de lijst van Devata zijn er ook zgn collector items. Deze zijn nodig voor collections (die kun je vinden in je achievements tab van je hero, ergens onderaan).

Dus niemand die het Pre-Purchase hoesje heeft maar niet hoeft en het me dus wel wilt verkopen?

Ze hadden natuurlijk ook gewoon een CE moeten uitbrengen. Al nemen ze vanaf dit jaar het uitgeven zelf in de hand (niet meer NCsoft) dus dan kan ik daar nog wel enig begrip voor opbrengen. Hopelijk krijgen we daar dan ook andere voordelen van.
Devata schreef op donderdag 10 september 2015 @ 08:35:
Dus niemand die het Pre-Purchase hoesje heeft maar niet hoeft en het me dus wel wilt verkopen?

Ze hadden natuurlijk ook gewoon een CE moeten uitbrengen. Al nemen ze vanaf dit jaar het uitgeven zelf in de hand (niet meer NCsoft) dus dan kan ik daar nog wel enig begrip voor opbrengen. Hopelijk krijgen we daar dan ook andere voordelen van.
Sorry, ik koop alleen CE's fysiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/sarcasme
Genieten jullie ook zo van het Modrem event.
/end sarcasme

Het eerste event dat ArenaNet maakt na de introductie van Play For Free zou toch een reclame moeten zijn voor wat ArenaNet kan. Dit event is dat duidelijk niet. Alle kennis die ze de afgelopen jaren hebben opgedaan negeren ze volledig bij dit event. Wat ik nog het ergste vind is dat ze het event promoten voor nieuwe spelers en dan geen XP geven. Waarom zou een nieuwe speler dit event doen als ze er 0 XP voor krijgen?

Voor nieuwe spelers die dit lezen: ArenaNet kan veel beter. Ze hebben de afgelopen jaren laten zien dat ze goede events kunnen maken en dat ze leren van de fouten van vorige events. Waarom ze dat in het Modrem event niet laten zien weet ik niet. Waarschijnlijk teveel focus op HoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee, ik wist niet eens dat er een nieuw event was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een website waar je erachter kunt komen waar bijvoorbeeld bepaalde verborgen items te vinden zijn die je nodig hebt voor de storyline.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:33:
Is er een website waar je erachter kunt komen waar bijvoorbeeld bepaalde verborgen items te vinden zijn die je nodig hebt voor de storyline.
Welke verborgen items bedoel je? Ik kan me niets herinneren in de Personal Story dat verborgen was. Nu heb ik maar 5 karakters dus ik heb niet alles gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoseSolane schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:38:
[...]

Welke verborgen items bedoel je? Ik kan me niets herinneren in de Personal Story dat verborgen was. Nu heb ik maar 5 karakters dus ik heb niet alles gespeeld.
Het vinden van bepaalde objecten op een feestje. Maar het ging mij meer om of er eigenlijk een website bestaat met alle informatie over de hearts en storylines. Zoals je dat ook in wow hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:40:
[...]

Het vinden van bepaalde objecten op een feestje. Maar het ging mij meer om of er eigenlijk een website bestaat met alle informatie over de hearts en storylines. Zoals je dat ook in wow hebt.
Je kan niet alles hier vinden maar toch erg veel.
http://dulfy.net/category/gw2/

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wiki van GW2 zelf is eigenlijk ook gewoon zeer duidelijk.

Vooral voor locaties van Hartjes/ PoI's / Vista's etc.

Om echte objectives te zoeken is Dulfy prima.

Ik ben eigenlijk van de week weer gaan spelen na 1,5 jaar. omdat vrienden van me bezig zijn met een casual raidteam te vormen (1 dag per week, waarschijnlijk zondag van 17:00 t/m 20:00 of 18:00 t/m 21:00)

Heb me totaal nog niet ingelezen in de prof changes. Maar heb wel gekozen om ranger te gaan spelen (gezien ik die nog niet op 80 heb :P). Iemand tips voor snel levelen? Is craften nogsteeds het snelste?

Al moet ik zeggen dat de story nogsteeds boeiend is, en met wat de living story heeft gedaan met sommige gebieden - is het waarschijnlijk ook verstandig niet te rushen.

Owe, en ik zou graag willen weten wat op het moment het snelste goud verdienen is. Zag in general SW... Maar heb geen idee waar dat voorstaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:49:
Owe, en ik zou graag willen weten wat op het moment het snelste goud verdienen is. Zag in general SW... Maar heb geen idee waar dat voorstaat :P
Is een gebied wat er met Living Story bij gekomen is. Staat voor Silverwastes.
Constant events of chestfarms in dat gebied waardoor je veel loot krijgt en dus veel goud kan verdienen.

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:49:
De wiki van GW2 zelf is eigenlijk ook gewoon zeer duidelijk.

Vooral voor locaties van Hartjes/ PoI's / Vista's etc.

Om echte objectives te zoeken is Dulfy prima.

Ik ben eigenlijk van de week weer gaan spelen na 1,5 jaar. omdat vrienden van me bezig zijn met een casual raidteam te vormen (1 dag per week, waarschijnlijk zondag van 17:00 t/m 20:00 of 18:00 t/m 21:00)

Heb me totaal nog niet ingelezen in de prof changes. Maar heb wel gekozen om ranger te gaan spelen (gezien ik die nog niet op 80 heb :P). Iemand tips voor snel levelen? Is craften nogsteeds het snelste?

Al moet ik zeggen dat de story nogsteeds boeiend is, en met wat de living story heeft gedaan met sommige gebieden - is het waarschijnlijk ook verstandig niet te rushen.

Craften levert nog steeds vrij veel XP op, maar is niet goedkoop. Ik level altijd door gewoon door de mappen te lopen. Hartjes en dynamic events doen, plantjes plukken, boompjes hakken, op rotsen te hakken. Je krijgt ook XP op voor alle gebieden die je ontdekt. Personal Story levert ook XP op. Niet rushen is volgens mij erg verstandig. GW2 is ook een leuke game als je nog niet level 80 bent.

The Silverwastes (SW) is een level 80 gebied, dus daar heb je nu nog niets aan. Daar verdien ik op dit moment inderdaad de meeste goud. Maar ik doe die map vooral om de laatste twee Legendary mobs te verslaan voor een achievement. Om de een of andere reden willen de twee mobs die ik nog nodig hebben niet tevoorschijn komen als ik er ben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:09:
/sarcasme
Genieten jullie ook zo van het Modrem event.
/end sarcasme

Het eerste event dat ArenaNet maakt na de introductie van Play For Free zou toch een reclame moeten zijn voor wat ArenaNet kan. Dit event is dat duidelijk niet. Alle kennis die ze de afgelopen jaren hebben opgedaan negeren ze volledig bij dit event. Wat ik nog het ergste vind is dat ze het event promoten voor nieuwe spelers en dan geen XP geven. Waarom zou een nieuwe speler dit event doen als ze er 0 XP voor krijgen?

Voor nieuwe spelers die dit lezen: ArenaNet kan veel beter. Ze hebben de afgelopen jaren laten zien dat ze goede events kunnen maken en dat ze leren van de fouten van vorige events. Waarom ze dat in het Modrem event niet laten zien weet ik niet. Waarschijnlijk teveel focus op HoT.
Ok, even zo'n map event "gespeeld". Ik ga naar zo'n plek die aangegeven staat, tegen de tijd dat ik er ben: event voorbij. Oh, dat sort events... Uiteindelijk nog een "reward" gekregen voor 7 events. Met name door hit and tag, gewoon omdat ik geen zin had om eindelijk een foe te hebben getarget die weggesmolten was voor dat ik maar 1 pijl kon afschieten (laat staan dat ik mijn greatsword kan gebruiken, wat mijn standaard wapen is voor dat character). Ben maar gaan harvesten voor de rest van dat half uur. Uiteindelijk 25 van die blooms gekregen waar je dus 0,0 iets aan hebt, tenzij je skins wilt kopen....

Ik ga er niet meer achteraan: geen XP reward, geen karma reward, alleen maar proberen de groep bij zien te houden en een event hopen te taggen... En zelfs die final reward is niet de moeite van dat half uur waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:25:
[...]

Ok, even zo'n map event "gespeeld". Ik ga naar zo'n plek die aangegeven staat, tegen de tijd dat ik er ben: event voorbij. Oh, dat sort events... Uiteindelijk nog een "reward" gekregen voor 7 events. Met name door hit and tag, gewoon omdat ik geen zin had om eindelijk een foe te hebben getarget die weggesmolten was voor dat ik maar 1 pijl kon afschieten (laat staan dat ik mijn greatsword kan gebruiken, wat mijn standaard wapen is voor dat character). Ben maar gaan harvesten voor de rest van dat half uur. Uiteindelijk 25 van die blooms gekregen waar je dus 0,0 iets aan hebt, tenzij je skins wilt kopen....

Ik ga er niet meer achteraan: geen XP reward, geen karma reward, alleen maar proberen de groep bij zien te houden en een event hopen te taggen... En zelfs die final reward is niet de moeite van dat half uur waard...
Mooie samenvatting van het event :)
Ik kreeg gisteravond geen reward. Kun je je voorstellen hoe ik toen dacht over dit event. Dat geen reward krijgen was een bug en als het goed is krijg ik alsnog 20+ blooms.

Ik vind het nog niet eens zo'n probleem dat je een middelmatige tot waardeloze beloning krijgt. Ik was wel weer eens toe aan een World Event. Maar dit event is zo slecht opgezet dat er niets aan is. En dan doet de slechte beloning wel pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:25:
[...]

alleen maar proberen de groep bij zien te houden en een event hopen te taggen...
Klinkt als Karka farming, wat 90% van de endgame is in GW2.. helaas is het precies waar het spel je voor trained, endgame alleen maar events chainen in de hoop goede spullen te krijgen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel had wow makkelijk kunnen verslaan met serieuze pve raids. Zit echt goed in elkaar. En de wereld heeft een mooiere textuur ten opzichten van vele concurrenten. Toch wel een goede zet om het f2p te maken. Anders had ik het waarschijnlijk niet gespeeld.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:41:
[...]

Klinkt als Karka farming, wat 90% van de endgame is in GW2.. helaas is het precies waar het spel je voor trained, endgame alleen maar events chainen in de hoop goede spullen te krijgen.
Als ze hadden gezegd: het totaal aantal events afgerond is de basis voor de reward, was het niet zo'n leech-fest geworden. Je hebt 30 minuten, je moet 20 events "afgerond" hebben voor de max reward. Je moet van X naar Y zien te komen. Dus je hebt zo ongeveer 1 minuut om een event van begin tot het eind af te ronden. Tenzij je leeched. Wat natuurlijk de enige manier is om die 20 tags te krijgen...

Ik heb uiteindelijk 2 rondes gedaan (1 op zaterdag, 1 op zondag) van elk 3 kaarten. Zodat ik die minis kon kopen. 5 events taggen en voor de rest iron en softwood verzamelen. Uiteindelijk wel een echte reward gekregen: 2 silver coins. Maar dat was natuurlijk puur RNG :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 80 geworden op mijn ranger! \o/
Eerste 20 levels was echt een kriem om te doen.. daarna ging alles uiteindelijk best vlot.

Van 50 naar 60 gecrafted en toen verder geleveld met zone completion etc.
Denk dat ik van 70 naar 80 binnen 2 uurtjes geregeld had, story is nogsteeds boeiend. En heb ik nog niet eens af.

Verder eigenlijk niks bijzonders gedaan - vanavond maar even een fractal boost regelen voor wat gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Heb nu 2 chars, een warrior en een necromancer. Moest erg wennen aan het feit dat je attack skills direct wijzigen wanneer je een ander type wapen pakt, dit maakt het erg flexibel hoe je wil spelen met je char. En moet zeggen dat bevalt me wel.

Alleen wilde ik met me warrior met 2 zwaarden/axen vechten maar merkte dat ik daarmee te weinig dmg deed. dus heb nu een two-handed hamer die veel meer dmg doet. Ben benieuwd of ik daar nog is vanaf stap. Let wel ben pas lvl 17, dus nog niet echt heel veel gezien van de wereld ;-) Vroeg me af hoe mensen dat op later lvl doen? Zal het gemakkelijk zijn om 2 goeie one-handed wapens te vinden die in de buurt komen van 1 one-handed hamer/sword?

Met mijn necromancer ben ik nog zoekende, hoe verhoud de weapon strengt met je dmg? Doet dat het überhaupt er wel toe? (bij Wow is dit niet het geval gaat alles op basis van intellect , bij een mage). En vroeg me ook af hoe het zit met minions. Die komen pas op hogere level zeker? Hebben jullie nog tips voor als je met necromancer speelt?

Nou goed genoeg om nog uit te zoeken, maar moet zeggen dat er genoeg inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:52:
Heb nu 2 chars, een warrior en een necromancer. Moest erg wennen aan het feit dat je attack skills direct wijzigen wanneer je een ander type wapen pakt, dit maakt het erg flexibel hoe je wil spelen met je char. En moet zeggen dat bevalt me wel.

Alleen wilde ik met me warrior met 2 zwaarden/axen vechten maar merkte dat ik daarmee te weinig dmg deed. dus heb nu een two-handed hamer die veel meer dmg doet. Ben benieuwd of ik daar nog is vanaf stap. Let wel ben pas lvl 17, dus nog niet echt heel veel gezien van de wereld ;-) Vroeg me af hoe mensen dat op later lvl doen? Zal het gemakkelijk zijn om 2 goeie one-handed wapens te vinden die in de buurt komen van 1 one-handed hamer/sword?

Met mijn necromancer ben ik nog zoekende, hoe verhoud de weapon strengt met je dmg? Doet dat het überhaupt er wel toe? (bij Wow is dit niet het geval gaat alles op basis van intellect , bij een mage). En vroeg me ook af hoe het zit met minions. Die komen pas op hogere level zeker? Hebben jullie nog tips voor als je met necromancer speelt?

Nou goed genoeg om nog uit te zoeken, maar moet zeggen dat er genoeg inzit.
Een hamer kan per hit misschien meer damage doen, maar is ook veel trager.
Stel: (fictieve nummers!) je doet 1000 damage in 1 hit. Maar voordat je de volgende hit kunt doen, ben je 2 seconde verder. Je doet dan dus 500 damage per seconde.
Of je doet 300 damage in 1 hit, maar dat wapen is sneller waardoor je na 1 seconde alweer een hit kunt doen. Je damage is dan 600 per seconde.
Wat dan belangrijk is, hoe lang kun je het volhouden? Ben je na 1 hit dood? Dan moet je zo snel mogelijk die foe neer krijgen zodat hij jou niet kan slaan. En is je burst damage (dus de damage die je per keer doet) belangrijk. Kun je het wel een paar hits uithouden? Dan kun je ook een mindere burst damage hebben en over tijd meer damage doen. Ik ben persoonlijk meer een van de damage over time (houd niet zo van die zogenaamde glass cannons: veel attack, maar absoluut geen defense)

Over de necro: ik gebruik geen minions, vind ze vreselijk. Ik ben meer van de condition damage dmv van wells.... (en ik vind de axe + focus heerlijk spelen :P)

Maar ik speel niet zoals andere denken dat het moet, efficiëntie kan mij niet zo heel veel schelen. Zoals ik van het weekend al zei in mijn guild: een bepaalde wapenset kan theoretisch perfect zijn, maar als je er niet mee uit de voeten kan, heb je er nog niets aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Wailing_Banshee schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:10:
[...]

Een hamer kan per hit misschien meer damage doen, maar is ook veel trager.
Stel: (fictieve nummers!) je doet 1000 damage in 1 hit. Maar voordat je de volgende hit kunt doen, ben je 2 seconde verder. Je doet dan dus 500 damage per seconde.
Of je doet 300 damage in 1 hit, maar dat wapen is sneller waardoor je na 1 seconde alweer een hit kunt doen. Je damage is dan 600 per seconde.
Wat dan belangrijk is, hoe lang kun je het volhouden? Ben je na 1 hit dood? Dan moet je zo snel mogelijk die foe neer krijgen zodat hij jou niet kan slaan. En is je burst damage (dus de damage die je per keer doet) belangrijk. Kun je het wel een paar hits uithouden? Dan kun je ook een mindere burst damage hebben en over tijd meer damage doen. Ik ben persoonlijk meer een van de damage over time (houd niet zo van die zogenaamde glass cannons: veel attack, maar absoluut geen defense)

Over de necro: ik gebruik geen minions, vind ze vreselijk. Ik ben meer van de condition damage dmv van wells.... (en ik vind de axe + focus heerlijk spelen :P)

Maar ik speel niet zoals andere denken dat het moet, efficiëntie kan mij niet zo heel veel schelen. Zoals ik van het weekend al zei in mijn guild: een bepaalde wapenset kan theoretisch perfect zijn, maar als je er niet mee uit de voeten kan, heb je er nog niets aan...
En dat laatste maakt denk ik dit spel juist leuk! Je hebt meer vrijheid hoe je wilt spelen, je zit niet vast aan een vaste wapenset. En sterker als ik het goed begrijp kun je over tijd ook nog wisselen. Het verhaal over verschil dmg/sec is duidelijk. Je zult de rest van je gear (speed, vitality enz) moeten aanpassen hierop. Alleen voor nu (lvl17) maakt het nog niet zo veel uit denk ik.

Ben erg benieuwd hoe het mij bevalt om met minions te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Minions zijn in de basis nog best redelijk (buiten dat de AI compleet retarted is), maar hoe hoger je komt, hoe slechter ze worden. Grootste probleem zit in de scaling van jouw stats naar je pet, of beter.. het gemis ervan. Jij kan je volgooien met toughness of vitality, maar dat gaat dus niet door naar je pets. Speel je in de style dat ze toch nonstop vervangbaar zijn, zijn ze nog wel handig, maar op datzelfde niveau zijn er andere necro specs die een stuk beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:18:
[...]

En dat laatste maakt denk ik dit spel juist leuk! Je hebt meer vrijheid hoe je wilt spelen, je zit niet vast aan een vaste wapenset. En sterker als ik het goed begrijp kun je over tijd ook nog wisselen. Het verhaal over verschil dmg/sec is duidelijk. Je zult de rest van je gear (speed, vitality enz) moeten aanpassen hierop. Alleen voor nu (lvl17) maakt het nog niet zo veel uit denk ik.
Je moet nu juist met zoveel mogelijk wapens spelen en kijken wat voor een soort warrior je bent. En tegen de tijd dat je rond de 70 bent eens gaan kijken wat je werkelijk wilt... (ik vind de levels tussen 70 en 80 het langzaamst gaan :p waarschijnlijk omdat ik dan lvl80 wil zijn :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:52:
Ik zeg niets over een warrior want die heb ik niet, maar over necromancer kan ik wel wat zeggen. Ik gebruik nog steeds minions ook al is dat niet de ideale manier om te spelen. Maar ik vind minions leuk dus ik gebruik ze. Minions activeer je door een utility skill te gebruiken. Het is al weer een tijdje geleden dat ik voor het laats een karakter geleveld heb, maar volgens de wiki unlocked de eerste skill op level 11, skill 2 op 15 en skill 3 op 19. Je hebt wel hero points nodig om de skill te unlocken. Nu ik dit alles opschrijf realiseer ik me weer hoeveel er veranderd is de laatste jaren :)

Verdere tips voor necromancer: Ik speel mijn necromancer met een staf en een dagger + warhorn. Ik vind axe + focus weer vreselijk spelen. Staf is handig om afstand te houden van de mobs, dagger doet veel meer damage, maar je staat wel met je neus op de mobs. Gelukkig heb je altijd nog je Death Shroud als een paniek button. Klik F1 en vlucht. Natuurlijk kun je Death Shroud ook offensief gebruiken, maar dat doe ik eigenlijk vrij weinig.

Wat betreft damage. Je weapon skills en je utility skills bepalen een deel van de damage die je doet. Dat is profession afhankelijk. De eigenschappen van je wapen bepalen een ander deel, maar ook wat de eigenschappen van je armor zijn. Dat deel is niet afhankelijk van de profession. Met behulp van runes (armor) en sigils (wapen) kun je nog meer invloed uitoefenen. Mijn advies voor wapen en armor is altijd om te beginnen met toughness en vitality. Als je nooit dood gaat kun je meer power en perception als stat gaan gebruiken. Maar andere spelers doen het precies andersom, die beginnen met power en voegen vitality en toughness toe als ze te vaak dood gaan. Nu kun je tijdens levelelen niet altijd kiezen wat de stats van je wapen zijn, tenzij je al aardig wat goud hebt verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

RoseSolane schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:58:
[...]

Ik zeg niets over een warrior want die heb ik niet, maar over necromancer kan ik wel wat zeggen. Ik gebruik nog steeds minions ook al is dat niet de ideale manier om te spelen. Maar ik vind minions leuk dus ik gebruik ze. Minions activeer je door een utility skill te gebruiken. Het is al weer een tijdje geleden dat ik voor het laats een karakter geleveld heb, maar volgens de wiki unlocked de eerste skill op level 11, skill 2 op 15 en skill 3 op 19. Je hebt wel hero points nodig om de skill te unlocken. Nu ik dit alles opschrijf realiseer ik me weer hoeveel er veranderd is de laatste jaren :)

Verdere tips voor necromancer: Ik speel mijn necromancer met een staf en een dagger + warhorn. Ik vind axe + focus weer vreselijk spelen. Staf is handig om afstand te houden van de mobs, dagger doet veel meer damage, maar je staat wel met je neus op de mobs. Gelukkig heb je altijd nog je Death Shroud als een paniek button. Klik F1 en vlucht. Natuurlijk kun je Death Shroud ook offensief gebruiken, maar dat doe ik eigenlijk vrij weinig.

Wat betreft damage. Je weapon skills en je utility skills bepalen een deel van de damage die je doet. Dat is profession afhankelijk. De eigenschappen van je wapen bepalen een ander deel, maar ook wat de eigenschappen van je armor zijn. Dat deel is niet afhankelijk van de profession. Met behulp van runes (armor) en sigils (wapen) kun je nog meer invloed uitoefenen. Mijn advies voor wapen en armor is altijd om te beginnen met toughness en vitality. Als je nooit dood gaat kun je meer power en perception als stat gaan gebruiken. Maar andere spelers doen het precies andersom, die beginnen met power en voegen vitality en toughness toe als ze te vaak dood gaan. Nu kun je tijdens levelelen niet altijd kiezen wat de stats van je wapen zijn, tenzij je al aardig wat goud hebt verzameld.
Ja ik heb al her en der zitten lezen dat voor necromancer dagger+focus of dagger+warhorn het meeste DPS geven. De staff wordt in main hand niet geadviseerd voor PVE, laat ik nu net daarmee rondlopen |:(

Misschien is die al wel bekend maar ik heb deze site gevonden om je build te bekijken:
http://en.gw2skills.net/editor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Moment dat ik deathstroud had en de juiste perks, ben ik meteen overgestapt, erg leuke variatie met leuke dps, en bizar te zien hoe lang je in leven kan blijven (DS wordt ook je panic button).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Nou weer ff met mijn necromancer gespeeld, nu met dagger en focus ;)
En mijn minions, hehe

Wat ik trouwens ook echt goed vind werken zijn die teleports, gaat lvlen ineens een stuk sneller. (Ff snel naar story instance bijv). Nou vroeg iemand mij in de guild om een teleport te linken, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op maandag 14 september 2015 @ 23:18:
Nou weer ff met mijn necromancer gespeeld, nu met dagger en focus ;)
En mijn minions, hehe

Wat ik trouwens ook echt goed vind werken zijn die teleports, gaat lvlen ineens een stuk sneller. (Ff snel naar story instance bijv). Nou vroeg iemand mij in de guild om een teleport te linken, hoe werkt dat?
shift + click op een poi (point of interest) of waypoint geeft hem als clicable item in je chat log.

En over staff necro, staff is erg handig als je moet vluchten... Snel wat wells leggen als je rent, en dan vooral de nr 5 (fear). En persoonlijk heb ik zoiets van: wie bepaald wat goed werkt voor mij? Misschien als je iets zo efficiënt mogelijk wilt doen (speedrunning van dungeons bijvoorbeeld), maar voor PvE? Wat je doet voor je plezier? Kies iets wat jij leuk vindt en niet wat iemand anders zegt wat je moet gebruiken...

Pagina: 1 ... 18 ... 35 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic