Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ah, ok, vandaar dat ik de MP stukken minder vindt dan de SP... Ik lees steeds dat de SP niet veel soeps is maar ik vond het prachtig terwijl de MP inderdaad veel lijkt op een kippenren. Iedereen doet maar wat en negeert elkaar compleet. Ze hollen allemaal linea recta naar dezelfde punten op de map, slachten elkaar af en beginnen weer opnieuw. Ik ben zelf ook een relatieve nieuweling (heb vroeger wel al MP gedaan) maar ik kijk tenminste nog om me heen waar iemand is of wacht met m'n auto of iemand wil instappen of ga flanken i.p.v. rechstreeks naar de tegenstander te hollen. Daarnaast voel ik me inderdaad aardig kansloos met m'n simpele geweertje tegenover het geweld van de mensen met veel unlocks.

Al met al vooralsnog eigenlijk geen ruk aan, dat MP... Geef mij maar SP. Maar ik blijf wel MP'en om te kijken of ik met meer unlocks een betere ervaring kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-06 00:49
Anoniem: 135195 schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:19:
Ah, ok, vandaar dat ik de MP stukken minder vindt dan de SP... Ik lees steeds dat de SP niet veel soeps is maar ik vond het prachtig terwijl de MP inderdaad veel lijkt op een kippenren. Iedereen doet maar wat en negeert elkaar compleet. Ze hollen allemaal linea recta naar dezelfde punten op de map, slachten elkaar af en beginnen weer opnieuw. Ik ben zelf ook een relatieve nieuweling (heb vroeger wel al MP gedaan) maar ik kijk tenminste nog om me heen waar iemand is of wacht met m'n auto of iemand wil instappen of ga flanken i.p.v. rechstreeks naar de tegenstander te hollen. Daarnaast voel ik me inderdaad aardig kansloos met m'n simpele geweertje tegenover het geweld van de mensen met veel unlocks.

Al met al vooralsnog eigenlijk geen ruk aan, dat MP... Geef mij maar SP. Maar ik blijf wel MP'en om te kijken of ik met meer unlocks een betere ervaring kan krijgen.
De M16A3 is al vrij in het begin voor beide facties beschikbaar (als medic) en dat is ook gelijk het beste allround wapen in de game.
Als je heavy barrel, foregrip en bijv. een kobra sight ervoor vrijgespeeld hebt zou je niet in het nadeel moeten zijn qua wapen. De M16A3 combineert weinig recoil, redelijk snelle RoF en een snelle reload tijd, en doet het daardoor erg goed als all-purpose wapen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

AdmiralSnipe schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:16:
[...]

De M16A3 is al vrij in het begin voor beide facties beschikbaar (als medic) en dat is ook gelijk het beste allround wapen in de game.
Als je heavy barrel, foregrip en bijv. een kobra sight ervoor vrijgespeeld hebt zou je niet in het nadeel moeten zijn qua wapen. De M16A3 combineert weinig recoil, redelijk snelle RoF en een snelle reload tijd, en doet het daardoor erg goed als all-purpose wapen.
Bedankt voor de tip! Ik zal eens kijken of ik die al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Is het raar dat ik na 841 uur nog geen enkele Javelin kill gemaakt heb? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-06 01:38
Ja, je hebt hem nog niet eens getest dus! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Ik heb 'm wel 3 minuten en 16 seconden beetgehad, en heb zelfs iets of iemand ermee geraakt want er staat een accuracy van 15% bij. :)
Er zijn trouwens 43 wapens waarmee ik minder dan 100 kills gemaakt heb, dus die kan ik nog wel eens gaan testen.

Ik probeer eerst even 100 service stars voor de scout heli te halen, dat zal niet heel lang meer duren.

[ Voor 18% gewijzigd door AdmiralSnipe op 13-11-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-06 11:49

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Zoals ook al eens is gezegd in het Arma 3 forum, ze zouden de toetsen van AA3 moeten implementeren in online games zoals dit. Dus je moet eerst bepaalde cursussen doen voordat je het mag (je moest zelfs korte colleges volgen over hoe te reviven), en als je een klasse wilde spelen (zeg sniper, WIN 1337!!1One) dan moet je eerst daar allemaal tests voor halen. En vaak mocht er uberhaubt maar 1 tot 2 snipers per team zijn. Maar goed, dat is dagdromen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-06 22:15

Christiano007

Ich bin der champion

Wat vinden jullie nou het fijnste wapen? Speel altijd support, lekker veel punten krijgen met simpel ammo droppen en bij goed gepositioneerde plekken kan ik constant naden :')

Vliegen is nog een ramp bij mij, net zoals zo'n beetje alle grote maps die ik speel. Amper kills ivm snipers oid.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik durf te stellen dat ik in mijn hele bf3 carriere niet meer dan op 1 hand geteld gekilled te zijn door snipers van daadwerkelijke sniper afstanden (dus iemand die met een SKS + holo in metro rondloopt tel ik niet mee). Snipers kun je zo ontzettend makkelijk surpressen of neerhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ircghost schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:21:
Ik durf te stellen dat ik in mijn hele bf3 carriere niet meer dan op 1 hand geteld gekilled te zijn door snipers van daadwerkelijke sniper afstanden (dus iemand die met een SKS + holo in metro rondloopt tel ik niet mee). Snipers kun je zo ontzettend makkelijk surpressen of neerhalen..
Met welk medium range wapen dan? Die niet enorm veel spray heeft (ik burst wel gewoon)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Maakt niet echt uit? Gewoon paar single shots in diens richting duwen, dan kruipt die naar beneden terwijl jij je weer snel verplaatst en dan is hij jou of al kwijt of focused hij op andere teamgenoten.

--
Of gewoon RPG in zijn hol schieten natuurlijk :+

[ Voor 12% gewijzigd door Ircghost op 13-11-2013 14:26 ]

• rolandos582
  • Laatst online: 20:07
Wat een heerlijk potje was dit, en spannend tot op de laatste seconde! :9~ http://battlelog.battlefi...how/1/71692739/353970329/

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Krijg je trouwens nieuwe wapens als je ook constant met 1 geweer speelt. Of upgrade je alleen?. Heb namelijk niet veel zin om met wapens te spelen waarvan ik denk dat het minder is.

Heb wel heel veel plezier van bf3, verrassend genoeg vaak bij de TEAM DM mappen die qua grootte medium zijn. Krijg soms het COD4 gevoel :p

• AdmiralSnipe
Christiano007 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:31:
Krijg je trouwens nieuwe wapens als je ook constant met 1 geweer speelt. Of upgrade je alleen?. Heb namelijk niet veel zin om met wapens te spelen waarvan ik denk dat het minder is.

Heb wel heel veel plezier van bf3, verrassend genoeg vaak bij de TEAM DM mappen die qua grootte medium zijn. Krijg soms het COD4 gevoel :p
Je krijgt nieuwe wapens door te ranken, dus maakt niet uit welk wapen je gebruikt.
Daarnaast zijn er een aantal wapens die je alleen kunt vrijspelen door Co-Op missies te halen.

• rolandos582
Heerlijk hoor, nog maar zo'n lekker potje.
http://battlelog.battlefi...how/1/71701900/353970329/

[ Voor 9% gewijzigd door rolandos582 op 14-11-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Zijn er nog veel tweakers die samen spelen?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Tjado schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:06:
Zijn er nog veel tweakers die samen spelen?
Is er geen tweakers server oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Haha daar had ik nog niet eens aan gedacht. Tijd niet gespeeld, maar lijkt me nu wel leuk om een beetje samen met anderen te spelen.

edit: gotbf3.nl is down :( helaas! zijn zeker verder naar BF4 ;)
er staan wel platoons in de startpost, maar geen idee of die nog actief zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Tjado op 17-11-2013 15:23 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 28-06 01:38
Tjado schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:21:
Haha daar had ik nog niet eens aan gedacht. Tijd niet gespeeld, maar lijkt me nu wel leuk om een beetje samen met anderen te spelen.

edit: gotbf3.nl is down :( helaas! zijn zeker verder naar BF4 ;)
er staan wel platoons in de startpost, maar geen idee of die nog actief zijn.
Is Bug geworden,

http://www.bug-community.com/

Maar hier speelt nu inderdaad iedereen BF4, zover ik weet echt niemand die nog BF3 speelt, dus je zult er niet zoveel aan hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
bal130 schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:25:
[...]

Is Bug geworden,

http://www.bug-community.com/

Maar hier speelt nu inderdaad iedereen BF4, zover ik weet echt niemand die nog BF3 speelt, dus je zult er niet zoveel aan hebben ;-)
Nog steeds, BF3 en member van BUG. BF4 is niet mijn ding, en ik wacht op mijn PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Pykow schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:40:
Te weinig tijd om terug te gaan naar BF3, terwijl er nog zoveel vrij te spelen is in BF4.
Wat nou als er niks vrij te spelen was in BF4, zou je dan nog teruggaan naar BF3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Als er hier nog wat BF3 spelers zijn die wat samen willen spelen laat het even weten! Beetje squad teamplay is namelijk leuker dan in je eentje rondrennen :D

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Tjado schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:09:
Als er hier nog wat BF3 spelers zijn die wat samen willen spelen laat het even weten! Beetje squad teamplay is namelijk leuker dan in je eentje rondrennen :D
Ik ben vaak op deze server te vinden als er genoeg mensen zijn. Dit is meestal in de middag / avond.
http://battlelog.battlefi...-7-1000-Tickets-No-Rules/

Leuk feitje, ik sta eerste op deze server qua rank. :)

Ook kun je me adden op Battlelog ; Rolandos582 of je vind me hier tussen :
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391985558891/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Heb bf3 net voor 11 euro gekocht na Ghosts te hebben verwijderd ($#%&*% spel)

Nog tips voor deze newb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Lekker zitten tankwh0ren net, alleen besloot er op een gegeven moment iemand m'n tank te jatten... zoals gewoonlijk.

http://battlelog.battlefi...how/1/71854488/336464702/

Ronde erna ging ook wel aardig, alleen strandden we in de tunnels omdat bijna niemand ging rushen.

http://battlelog.battlefi...how/1/71855472/336464702/

[ Voor 31% gewijzigd door AdmiralSnipe op 19-11-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:35:
[...]

Wat nou als er niks vrij te spelen was in BF4, zou je dan nog teruggaan naar BF3?
Ja dat zou ik zeker doen, omdat:
- Netcode in BF3 een stuk beter aanvoelt dan in BF4
- De gameplay sneller is en dat vind ik persoonlijk heel erg fijn
- Betere maps beschikbaar zoals Grand bazaar, Epicenter, Talah market, Seine crossing etc.
- Leuke domination map die echt lekker compact en klein zijn.
- TDM noshar canals is echt een geweldige map.
- Gebruik kunnen maken van snelle wapens met een rpm van 800+
- geen server crashes (krijg ik nog heeeeel af en toe)

ik speel nu BF4 omdat het nieuw is en er genoeg unlocks zijn om vrij te spelen.
Maar leg ik de twee games naast elkaar, dan raad ik tot dus ver iedereen aan om BF3 te gaan kopen ipv BF4. BF3 voelt gewoon veel soepeler aan, allemaal dezelfde mainguns op de tanks en niet dat de 1 sterkere canonen heeft dan de ander.out of ammo kunnen raken in voertuigen, waardoor je de snelheid van de game zo verschrikkelijk naar beneden haalt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• AdmiralSnipe
Leuk is dat, kan weer eens niet spelen omdat battlelog blijft aangeven dat ik de nieuwste plugin moet downloaden, terwijl ik dat al 5x heb gedaan...

• rolandos582
AdmiralSnipe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:21:
Lekker zitten tankwh0ren net, alleen besloot er op een gegeven moment iemand m'n tank te jatten... zoals gewoonlijk.

http://battlelog.battlefi...how/1/71854488/336464702/

Ronde erna ging ook wel aardig, alleen strandden we in de tunnels omdat bijna niemand ging rushen.

http://battlelog.battlefi...how/1/71855472/336464702/
Altijd maar weer hetzelfde, even repairen en ze springen er massaal in.
AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:58:
Leuk is dat, kan weer eens niet spelen omdat battlelog blijft aangeven dat ik de nieuwste plugin moet downloaden, terwijl ik dat al 5x heb gedaan...
Zo af en toe moet ik die inderdaad ook opnieuw downloaden, maar ik heb dit nog nooit zovaak gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
rolandos582 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:03:

Zo af en toe moet ik die inderdaad ook opnieuw downloaden, maar ik heb dit nog nooit zovaak gehad.
Die plugin doet soms best wel raar.
Heb nu al een aantal keer gehad dat het niet goed update waardoor Battlelog de update niet herkent.
Vaak lost het zichzelf op door een tijdje te wachten, want plugin verwijderen en opnieuw downloaden helpt (bij mij) vaak niet.
Gisteren na een uurtje wachten werkte het opeens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik ben sinds kort BF3 aan het spelen en vermaak me nog prima. Zolang ik over BF4 alleen maar negatieve verhalen hoor heb ik niet de minste behoefte om over te stappen.

Maar ik probeer nu al een tijdje de co-op missies te voltooien (om wapens vrij te spelen). Nadat de eerste level wel lukten, slaag ik er nu al weken niet meer in om met public matchmake een co-op spel op te zetten. Hij blijf hangen op 'waiting for other player'..

Iemand een idee?

Ps Is er BF3 community merkbaar rustiger geworden sinds de release van BF4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-06 08:57
Tanooki schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:14:
Ps Is er BF3 community merkbaar rustiger geworden sinds de release van BF4?
Ja absoluut. Heel veel servers zijn verhuisd naar BF4 en de servers die er nog zijn, zijn over het algemeen minder goed gevuld. Dat wil verder niet zeggen dat je helemaal niet meer kunt spelen, dat is nog prima te doen, zelfs de vele verschillende maps en gametypes zijn nog vrij goed te vinden ervaar ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Daarnaast lijkt het alsof teamplay nog verder te zoeken is dan eerst.
De meeste fanatieke Battlefield spelers zijn naar BF4 verhuisd waardoor je nu vooral humble bundle of andere beginners tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

De netcode in BF4 is om te huilen. Ik heb net letterlijk 100 kogels in iemand gepompt en hij draait zich om en schiet mij een keer dood met een pistool. Daarom is BF3 op dit moment beter om te spelen. Voor de rest blijft BF4 best een leuke spel.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Had al maanden de AEK niet meer aangeraakt maar nu weer eens uit de kast getrokken i.c.m. een suppressor in TDM.
Nu weet ik weer waarom dat m'n favoriete wapen was (al is hij wel generfed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Battlefield 3 is niet meer wat het geweest is.
Meestal zie je aardig snel of iemand hacked maar dit was wel heel erg obvious.
Gast maakte 1 hit kills van een metertje of 500 alsof het dagelijkse kost voor hem is (wat wss ook zo is...) en hij was niet dood te krijgen.
Zelfs 10 seconden lang met de minigun van een scout heli door hem heen maaien had geen zin.
Daarnaast was hij ook niet te kicken, er werden door de autoadmin zelfs anderen gekicked die boze woorden in de chat gooiden.
Uiteindelijk toch nog gewonnen, de hackers zullen niet zegevieren!!11!!!1!!

http://battlelog.battlefi...how/1/72341770/336464702/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ik vind dat er nog steeds aardig wat mensen spelen, nu speel ik voornamelijk TDM. Aangezien ik er weinig op bak bij grote mappen. Dit komt wel mede doordat er idd weinig teamplay is.

Maar is er nog een tweakers server of niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heliosnl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-02-2022
BF3 Topgear Machinima. :D
Ik heb dit nog opgenomen met fraps dus af en toe wel wat framedrops.
Wil in bf4 met shadowplay gaan werken. Ik heb alleen nog geen leuke ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Leuk gemonteerd, maar haalt het niet bij de BF2 versie en het origineel is gewoon de beste versie :D

Dat jeepje had al weet ik veel hoeveel keer neergeknald kunnen worden... weinig spannend aan ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 580283

Zijn er nog veel gamers die dit spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Anoniem: 580283 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:52:
Zijn er nog veel gamers die dit spelen?
± maand geleden nog even gespeeld maar de laatste tijd niet meer.
Dit topic is ook zo dood als een pier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik ben de brakke support zooo zat van EA/DICE dat ik BF3 onlangs gewoon heb verwijderd en eigenlijk alleen nog CS:GO speel, want daar is de support ongeveer 300% beter :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02:01

steveman

Comfortabel ten onder

Pffff! Kennelijk is er een of ander server managementtool stuk/offline. Bolt only servers zijn nu totale anarchie :'(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Zijn er nog leuke ranked servers met alle expension packs en veel variatie in maps en modes?

Heb neiging om zelf 1 te huren. Ik speel nog met plezier BF3. Men die lekker in een squad met voice chat wil zitten bij mij en mijn vriendin mag een PM sturen

[ Voor 33% gewijzigd door Gamebuster op 25-04-2014 12:13 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Laatst online: 19:48
Indien mensen in een team willen samenwerken dan kan je mij toevoegen: Ar4mis

Ik loop nog steeds in public in mijn eentje rond en dat is nogal saai. Mijn ervaring met battlefield 4 op de PS4 is dat het veel leuker is om met een groepje Tweakers rond te lopen.

Voeg mij gerust toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:17
BF3 nu gratis op Origin....

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Nice, even downloaden dan. Ik had hem al op PS3, dus had geen behoefte er nog eens voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prijskijker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06-07-2021
Gratis tot 3 juni. Hier te downloaden op de officiële site van orgin:
https://www.origin.com/nl...ase-game/standard-edition

edit: Helaas slechte downloadsnelheid van Origin, maximaal 3MB/sec.

[ Voor 17% gewijzigd door Prijskijker op 30-05-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-06 13:18
We hebben als clan nog 3 bf3 servers en zijn nog steeds actief in bf3, afgelopen zondag een fun war gehad
van de clan tegen de vrienden van de clan.

onze servers zijn:

http://battlelog.battlefi...EG-Conquest-FAST-VEHICLE/

http://battlelog.battlefi...tion-ALL-MAPS-600-ticket/

http://battlelog.battlefi...MLY-S3-Mix-Map-Best-Maps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
heh, en zo krijgt bf3 weer een boost in spelers
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y3Qu5tD15tvo6jrTcM6pKMsy/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Misschien BF3 maar weer eens opstarten...
Lekker newbies afknallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:14:
die knallen eerder jou af! iedereen loopt ineens met een cheat rond :O :|

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
beta-ark schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:16:
[...]

die knallen eerder jou af! iedereen loopt ineens met een cheat rond :O :|
Een maand geleden ofzo heb ik nog een paar potjes gespeeld en er liepen inderdaad een aantal hackers rond, ook echt dat je duidelijk kon zien dat ze aan het hacken waren.
Hacken zal wel makkelijker zijn zonder gebanned te worden nu de meeste grotere servers zijn geëmigreerd naar BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tsjah, nu maken mensen gewoon een nieuw account aan, halen gratis bf3 and hacken maar!
Als je dan gebanned wordt, is dat ook niet erg voor hen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-06 20:52
AdmiralSnipe schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:14:
Is ongelooflijk, heb vandaag 4 uur gespeeld op BF3 maps, vooral Caspian Border. Werkelijk 90% van de mensen online waren lvl 1-5, absolute noobs dus, heerlijk. Gewoon afknallen die handel, ook altijd voertuigen beschikbaar, vliegtuigen/heli's zoveel je maar wil.

En 0 hackers tgngekomen in 4 uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
guh, wou hem weer downloaden, maar na een paar GB zegt hij dat er een fout is met connecteren met downloadservers en kan niet meer verder downloaden.. al 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 16:26

immetjes

HIER is BERN-E

Downloaden gaat hier goed 12MB/s. Leuk om hem nu ook op m'n andere PC te installeren, kan ik samen met m'n zoon spelen zonder dat het me €19.95 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
100 000 players online nu op pc :o

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 01-06-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik moet zeggen dat ik BF4 eraf heb gegooid en BF3 ben gaan spelen nu ik hem gratis heb kunnen oppakken. Wat een zaadspel is 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 12:50

Gmount

Ecorunner lid

zijn er nog platoons waar ik bij kan?

Heb ook nogal wat problemen met opstarten, heb nu alleen nog maar een paar potjes multiplayer gedaan want singleplayer werkt niet :/

voeg me toe: Kyro500

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Wanneer blijft een tank/voertuig beschadigd worden? Want heb soms hem hersteld tot 60% ofzo, maar enkele seconden later gaat ie alweer achteruit. Erg frustrerend wanneer je onder vuur bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Satangel schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:39:
Wanneer blijft een tank/voertuig beschadigd worden? Want heb soms hem hersteld tot 60% ofzo, maar enkele seconden later gaat ie alweer achteruit. Erg frustrerend wanneer je onder vuur bent.
Als je hem na beschadiging repareerd moet je hem helemaal tot 100% repareren anders gaat die langzaam weer kapot.
Zorg altijd dat je 1 of 2 engineers in je tank hebt en rijd niet hard weg als ze je jouw repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
The Great HooD schreef op zondag 01 juni 2014 @ 16:56:
Ik moet zeggen dat ik BF4 eraf heb gegooid en BF3 ben gaan spelen nu ik hem gratis heb kunnen oppakken. Wat een zaadspel is 4.
Ik dacht net het omgekeerde, bf3 eindelijk kunnen downloaden en paar games gespeeld en moet zeggen dat bf4 echt op zoveel vlakken veel beter is..
allebei 200h+ playtime.

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 02-06-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 14:59
SmokingCrop schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:03:
[...]

Ik dacht net het omgekeerde, bf3 eindelijk kunnen downloaden en paar games gespeeld en moet zeggen dat bf4 echt op zoveel vlakken veel beter is..
allebei 200h+ playtime.
Heb precies hetzelfde Smoking. BF3 is superleuk om weer te spelen maar ik vind BF4 ook op veel vlakken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barturion schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:54:
[...]

Heb precies hetzelfde Smoking. BF3 is superleuk om weer te spelen maar ik vind BF4 ook op veel vlakken beter.
BF4 is (nu nog) voornamelijk beter in voertuig georiënteerde 64p Conquest.

Infantry gefocusde spelers komen er behoorlijk bekaaid vanaf in BF4, helemaal als je houdt van conquest small, rush of TDM. Daar zijn de maps en de gunplay veel minder, of misschien zelfs totaal niet, voor geschikt. In BF3 was de variatie veel groter tussen maps en had je denk ik meer keus om precies dát potje te spelen waar je op dat moment zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
NLsandman schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:24:
[...]

Als je hem na beschadiging repareerd moet je hem helemaal tot 100% repareren anders gaat die langzaam weer kapot.
Zorg altijd dat je 1 of 2 engineers in je tank hebt en rijd niet hard weg als ze je jouw repareren.
Thanks, irritant maar het is nu zo. Teamwork is altijd belangrijk, en zo'n dingen werken dat wel in de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:23:
[...]

Infantry gefocusde spelers komen er behoorlijk bekaaid vanaf in BF4, helemaal als je houdt van conquest small, rush of TDM. Daar zijn de maps en de gunplay veel minder, of misschien zelfs totaal niet, voor geschikt. In BF3 was de variatie veel groter tussen maps en had je denk ik meer keus om precies dát potje te spelen waar je op dat moment zin in hebt.
Ik speel nooit 64 man conquest :P
32 man obliteration/rush for the win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06 05:27

fynrd1

Fooled by Randomness

Damavand Peak Rush is ongeëvenaard

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
[...]

BF4 mist inderdaad goede city mappen zoals Bazaar en Seine waar je als infanterist lekker kan huishouden. De Dragon's Teeth dlc komt met 4 nieuwe city maps. Hopelijk zit daar iets tussen. Zolang er maar geen uitgestrekte vlaktes of te veel open delen zijn, want dat werkt voertuigdominantie in de hand en is funest voor de aanvallende partij in rush. En op roofcampers zit ook niemand te wachten, wat je veel ziet in Siege of Shanghai.

Oh, ik zie nu pas dat dit het BF3-topic is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Een potje domination vond ik goed te pruimen in de dlc van BF3.
In BF4 campen ze vaak aan de outskirts van de map, soms echt tegen de rode lijn aan.

Misschien ook maar gewoon 64 man conquest vermijden zoals smokingCrop, ook reden volgens mij waarom ik je toegevoegd had :)
Er komen vast wat potten aan.

Rush in BF3 was wel tof omdat je geen commander had, maar er zullen vast wat servers die zonder commander draaien in BF4. (althans mag ik hopen)

Naast alles is de gunplay anders, voelt mij persoonlijk beter aan in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 583896

Gisteravond ook maar weer eens gedownload, eens even kijken of we ons nog kunnen vermaken op dit spel .. vast wel :D

Sinds kort ook een nieuw pc, dus dat wordt helemaal leuk qua FPS, een veel betere ervaring dan mijn vorige pc gok ik zo, aangezien ik daarop BF3 nog geen 30 fps haalde volgens mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
[...]

Jep, de maps zijn zoveel beter imo. Heb het ook niet lang kunnen volhouden, moet ik wel toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-05 21:53
Ik weet niet of ik in het goede topic zit, maar...
Ik heb eergisteren BF3 gedownload op m'n laptop. Niet om het helemaal kapot te gaan spelen, maar gewoon om hem alvast te hebben als ik toch een nieuwe pc ga kopen ;). Maar nu wilde ik het spel dus openen en kreeg ik een foutmelding:
DirectX device creation error
Failed creating D3D device of at least version 10.0 on adapter "Intel(R) HD Graphics'' with driver "Unknown". Error is DXGI_ERROR_UNSUPPORTED ("Unsupported").

This is typically caused by not having the minimum required DirectX support in the GPU.
For NVIDIA GPUs, DirectX 10.o support is required.
For AMD and GPUs from ohter vendors, DirectX 10.1 support is required.
Ikzelf het natuurlijk al het een en ander lopen googelen.
Ik heb in dxdiag gekeken naar de DirectX versie en daar staat 11.1 (ik heb Windows 8.1). Ik heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, maar het mocht niet baten.
Waar zou dit probleem aan kunnen liggen.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor videokaart heb je ? Er staat Intel HD graphics.
Ik ga ervan uit dat je gewoon een AMD of Nvidia kaart erin hebt zitten en niet een Onboard (zoals op wat oude laptops, of de videochip uit de CPU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Sinds Aftermath, Armored Kill en Endgame on sale zijn atm, 3 euro per stuk op Origin, heb ik wat research gedaan. Aftermath lijkt me de beste voor mij, snelle maps gefocused op infantry.
Zou alleen nog willen weten hoeveel servers er nog zijn voor Aftermath, hoeveel mensen spelen dat nog? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een screenshot te trekken van de serverbrowser, waar ie gwn Aftermath aanduid & regio Europa (voor lag te voorkomen)

Bedankt!

PS: Heb B2K al, Close Quarters vorig jaar gratis gehad tijdens E3.

[ Voor 7% gewijzigd door Satangel op 04-06-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:29

Mud

Vorige week nog vlug BF3 gratis gedownload en geïnstalleerd. Ik moet zeggen, het zit veel beter in elkaar dan COD MW2 & Ghost(grafisch, de mappen, gamemodes)!

Snap alleen nog niet veel van de verschillende classes(welke tactiek gebruik je bij welke classe e.d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:15
Welkom n00bs :+ Speel nog steeds alleen maar BF3; voor mij was BF4 gewoon geen zinvolle stap, nadat na lancering zoveel problemen opdoken en mijn speeltijd zeer beperkt is hou ik het bij iets wat werkt en ik al kan :) Ms BF5 proberen als dat wat is, of BF4 als dat over een paar maanden ook gratis is ;)

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

fynrd1 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:29:
Damavand Peak Rush is ongeëvenaard
Eens en nu met al die nieuwe spelers kan je als ervaren speler weer power rush spelen, lekker flanken en al die mcoms in je eentje pakken :9 De helft van de spelers heeft geen enkel idee wat ze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Ik heb een vraag: is het het waard om de DLC packs of premium nog te kopen? Ik ga battlefield 4 tenminste niet kopen en blijf nog lang bij 3. Alleen ik vraag me af of die uitbreiding wel toegevoegde waarde heeft en de maps wel vaak gespeeld worden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
-per ongeluk iets gezegd-

[ Voor 88% gewijzigd door markdm op 10-06-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 08:26:
Ik heb een vraag: is het het waard om de DLC packs of premium nog te kopen? Ik ga battlefield 4 tenminste niet kopen en blijf nog lang bij 3. Alleen ik vraag me af of die uitbreiding wel toegevoegde waarde heeft en de maps wel vaak gespeeld worden.
B2K is goed, Close Quarters word nog veel gespeeld als ik zo in de serverbrowser kijk. Dan is Endgame ook wel leuk voor conquest. Als je toch blijft spelen dan is €10 het wel waard denk ik zo. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik heb dus premium gekocht en meteen gedownload, zoek ik vol verwachting een server met team deathmatch Close Quaters zijn er geen servers :(. Leuk vooruitzicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
TDM in closequarters is er naar mijn weten niet, gewoon closequarters domination spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Gisteren sinds tijden weer eens BF3 geïnstalleerd. Tot mijn grote verbazing heel veel servers met heel veel mensen, en een paar lekkere potjes 'Seine Crossing' gespeeld. Is BF4 dan zo slecht dat zoveel mensen nog BF3 spelen of komt dit doordat ze 'm gratis hebben weggegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:48:
Gisteren sinds tijden weer eens BF3 geïnstalleerd. Tot mijn grote verbazing heel veel servers met heel veel mensen, en een paar lekkere potjes 'Seine Crossing' gespeeld. Is BF4 dan zo slecht dat zoveel mensen nog BF3 spelen of komt dit doordat ze 'm gratis hebben weggegeven?
Ik ken behoorlijk wat mensen die terug zijn gegaan naar BF3, omdat ze een fan zijn van Battlefield, maar deeltje 4 echt verschrikkelijk vinden.

sommige zijn wel terug gegaan naar BF4, nadat ze de netcode hebben verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb zelf BF4 nog nooit geprobeerd, dus nog geen oordeel over kunnen vormen. Blij verrast dat er nog veel BF3 spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:48:
Beide en het versterkt elkaar. Gratis weggeven betekent veel spelers en met veel spelers is het weer aantrekkelijker om weer terug te komen naar BF3. BF4 heeft toch heel veel mensen enorm teleur gesteld. Zowel qua stabiliteit, bugs, netcode maar ook gewoon designkeuzes.

Er spelen ruim drie keer zoveel mensen BF3 dan BF4 op de PC de laatste anderhalve maand, dat zegt wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb voor de lol van het weekend BF3 weer geinstalleerd en man wat voelt dat spel een stuk meer solide aan dan BF4. Ik moet zeggen dat ik alle poeha en eye-candy van BF4 echt super vet vindt, maar als het gaat om goede gameplay ik toch liever BF3 speel.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Wanneer spawnen vehicles opnieuw? Kan het zijn dat dat varieert van server tot server, soms is het pas na 15 seconden, soms direct, ....

En is er een overpowered wapen bij de Engineer klasse, zoals de M16A3 te sterk is bij de Assault klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Satangel schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:40:
Wanneer spawnen vehicles opnieuw? Kan het zijn dat dat varieert van server tot server, soms is het pas na 15 seconden, soms direct, ....

En is er een overpowered wapen bij de Engineer klasse, zoals de M16A3 te sterk is bij de Assault klasse?
Is een server setting die elke server huurder zelf kan aanpassen.

Mijn beste wapen is g36c voor engineer maar kan ook goed killen met de g53, in mijn ogen is er
niet echt een engineer wapen dat er uit springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
En is er een manier om enkel de sensitivity in de jet te verhogen, of in de 1e positie van de tank?
Moet heel veel mijn cursor bewegen in een jet om loopings en zo te doen (ook al staat spatiebalk ingesteld als 'yaw up'), daar zou een hogere sensitivity welkom zijn.
Maar als ik in dan in andere vehicles zit, is het weer te hoog, waardoor ik veel mis.

Dus, is het mogelijk om in aparte vehicles een aparte sensitivity te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satangel schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:46:
En is er een manier om enkel de sensitivity in de jet te verhogen, of in de 1e positie van de tank?
Moet heel veel mijn cursor bewegen in een jet om loopings en zo te doen (ook al staat spatiebalk ingesteld als 'yaw up'), daar zou een hogere sensitivity welkom zijn.
Maar als ik in dan in andere vehicles zit, is het weer te hoog, waardoor ik veel mis.

Dus, is het mogelijk om in aparte vehicles een aparte sensitivity te hebben?
Nope, daar is het nodige over geb*tched in 2011 zonder resultaat. :/
Ik heb het zelf afgesteld voor de tank waardoor ik bijvoorbeeld geen minigun op een heli kan gebruiken. Ik raak werkelijk niks. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
DanielWW2 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:52:
[...]

Nope, daar is het nodige over geb*tched in 2011 zonder resultaat. :/
Ik heb het zelf afgesteld voor de tank waardoor ik bijvoorbeeld geen minigun op een heli kan gebruiken. Ik raak werkelijk niks. :P
Ik heb meer het probleem dat als ik mijn sensivity op chopper miniguns aanpas, ik dan veel raak, maar ik dan weer niet snel genoeg kan bewegen (bijv. als er een chopper achter me zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:01
Ik heb de laatste tijd veel problemen met het starten van bf3. Het heeft een tijd goed gewerkt, en nu niet meer. Wanneer ik een muli- player game start dan begint het laden en is mijn ssd rond de 80 a 90% bezig. Het aantal mb/s loopt op, maar daarna af tot uiteindelijke 2,5 mb/s terwijl de usage op 100% staat te draaien. Het lijkt erop dat battlefield niet goed doorlaad. Uiteindelijke stopt het laden en gaat het scherm weer terug naar Battlelog. Een verse installatie van de game heeft niet geholpen. Ik heb de ssd getest, en daar komen nog steeds hoge snelheden uit. Is er nog een oplossing voor dit probleem.

-Fixed door compabiliteit goed aan te zetten. Vind het wel raar dat dit moet om een game fatsoenlijk te kunnen laten draaien op Windows 8.1-

[ Voor 10% gewijzigd door harydoo op 29-06-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
harydoo schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:44:
Ik heb de laatste tijd veel problemen met het starten van bf3. Het heeft een tijd goed gewerkt, en nu niet meer. Wanneer ik een muli- player game start dan begint het laden en is mijn ssd rond de 80 a 90% bezig. Het aantal mb/s loopt op, maar daarna af tot uiteindelijke 2,5 mb/s terwijl de usage op 100% staat te draaien. Het lijkt erop dat battlefield niet goed doorlaad. Uiteindelijke stopt het laden en gaat het scherm weer terug naar Battlelog. Een verse installatie van de game heeft niet geholpen. Ik heb de ssd getest, en daar komen nog steeds hoge snelheden uit. Is er nog een oplossing voor dit probleem.
http://answers.ea.com/t5/...mp-PS3/m-p/286004#U286004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Zojuist ranked server met 40 slots "gehuurd". Nog aan't experimenten waar wat extra spelers op af komen, want mijn vriendin en ik alleen is wat eenzaam :P

http://battlelog.battlefi...1-49b2-9792-8fc91971e2f2/

[ Voor 39% gewijzigd door Gamebuster op 26-07-2014 21:38 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:58
Het kan aan mij liggen, maar valt jullie ook op dat er de laatste tijd nogal veel cheaters actief zijn in BF3? Vaak van Russische afkomst ook lijkt het. Meest vervelende zijn de aimbot-gasten wel vind ik: die lopen te maaien en zijn zowat onsterfelijk. Op sommige servers werkt het commando "!votekick <naam> <reden>" ook helemaal niet en wordt er nauwelijks iets door een admin gedaan.
Komt er nog eens een PunkBuster update die hier wat aan gaat doen?

• Vae Victus
  • Laatst online: 26-06 22:39

Vae Victus

Awesome God

Zijn er nog mensen die wat coop potjes met mij willen doen?
Dan kan ik de laatste paar unlocks daar vrij spelen.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Vicecomes/

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:28
Spelen veel mensen nog veel BF3 op de PC?
Want hij is in de aanbieding bij Origin, dus is het wel leuk zolang mensen het nog spelen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste