Ah, ok, vandaar dat ik de MP stukken minder vindt dan de SP... Ik lees steeds dat de SP niet veel soeps is maar ik vond het prachtig terwijl de MP inderdaad veel lijkt op een kippenren. Iedereen doet maar wat en negeert elkaar compleet. Ze hollen allemaal linea recta naar dezelfde punten op de map, slachten elkaar af en beginnen weer opnieuw. Ik ben zelf ook een relatieve nieuweling (heb vroeger wel al MP gedaan) maar ik kijk tenminste nog om me heen waar iemand is of wacht met m'n auto of iemand wil instappen of ga flanken i.p.v. rechstreeks naar de tegenstander te hollen. Daarnaast voel ik me inderdaad aardig kansloos met m'n simpele geweertje tegenover het geweld van de mensen met veel unlocks.
Al met al vooralsnog eigenlijk geen ruk aan, dat MP... Geef mij maar SP. Maar ik blijf wel MP'en om te kijken of ik met meer unlocks een betere ervaring kan krijgen.
Al met al vooralsnog eigenlijk geen ruk aan, dat MP... Geef mij maar SP. Maar ik blijf wel MP'en om te kijken of ik met meer unlocks een betere ervaring kan krijgen.