• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 22:19
wat moet origin laten dan?

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-05 13:06

Fonta

BuG Admin

Ik snap hem ook niet... Aan "help het werkt niet" hebben we helemaal niets...
Dit is trouwens ook niet het problemen topic.

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com

• wesleybor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 21:31
ja maar krijg er geen reactie. De servers willen niet joinen dat bedoel ik

PS hij werkt weer lang leve youtube YouTube: How to repair stuck on "Joining Server" Problem in Battlefield 3!

[Voor 55% gewijzigd door wesleybor op 30-09-2013 11:23]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-05 12:35
BF3 maar weer eens opgestart, na een paar keer de beta van BF4 geprobeerd te hebben.
BF4 loopt zelfs met alles op low niet soepel genoeg om een beetje fatsoenlijk te spelen.
Denk dat ik het eerst maar bij BF3 hou, dat loopt tenminste wel goed.

Damavand Peak was weer lekker spannend zonet, in de tunnel blies te tegenstander nog net een MCOM op terwijl er 8 tickets over waren en de laatste set MCOMs ging bij 15-20 tickets de lucht in.

http://battlelog.battlefi...how/1/70214179/336464702/

Het is hier trouwens wel een stuk rustiger nu de beta van BF4 uit is...

[Voor 6% gewijzigd door AdmiralSnipe op 06-10-2013 00:45]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:15
Ik net ook even geen zin in BF4, dus speelde eerst even alleen BF3 TDM en toen zag ik Admiralsnipe zoals wel vaker Damavand peak rush spelen wat betekent altijd pret :D
Dus eerst even tegen elkaar en toen joinde NL_marcel194_NL & Thommich mij. En toen met z'n allen een squad gemaakt en dat was helemaal plezierig. Waarbij Marcel toch wel on rampage was

Toen we nog tegen elkaar speelde.
http://battlelog.battlefi...how/1/70285515/363204797/

En toen deze met z'n allen, met onze pro chopper pilot AdmiralSnipe :D die even de zo mooie backfuck methode in de tunnel deed met chopper :)
http://battlelog.battlefi...how/1/70286714/363204797/

• AdmiralSnipe
bal130 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:22:
Ik net ook even geen zin in BF4, dus speelde eerst even alleen BF3 TDM en toen zag ik Admiralsnipe zoals wel vaker Damavand peak rush spelen wat betekent altijd pret :D
Dus eerst even tegen elkaar en toen joinde NL_marcel194_NL & Thommich mij. En toen met z'n allen een squad gemaakt en dat was helemaal plezierig. Waarbij Marcel toch wel on rampage was

Toen we nog tegen elkaar speelde.
http://battlelog.battlefi...how/1/70285515/363204797/

En toen deze met z'n allen, met onze pro chopper pilot AdmiralSnipe :D die even de zo mooie backfuck methode in de tunnel deed met chopper :)
Waren leuke potjes ja.
Die tunnel is vaak het knelpunt van de map maar met onze squad denderden we er aardig snel doorheen, en Marcel was idd aardig op dreef met z'n AS-VAL.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Eindelijk LKG servers up in Europa. Hoef ik niet meer op Amerikaanse servers te spelen
http://battlelog.battlefi...r-Maps-1000-Tic-FFaM-GER/

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

bal130 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:22:
Dat ziet er lekker gebalanceerd uit :o

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Ircghost
  • Laatst online: 16:53

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Gelukkig heb ik mij hier nog niet eerder hoeven te melden, maar nu moet ik er toch echt aan geloven. Ik speelde ongeveer een maand geleden toen ik in Florida zat nog gezellig een potje premium. Echter vandaag (sinds toen de eerste keer) heb ik volgens battlelog opeens geen premium meer. Je kunt op mijn origin account wel zien dat ik al achievements heb behaald voor premium.

Ik ben dus bang dat ze om een of andere reden denken dat ik premium niet legaal/proxy gehaald heb, wat dus niet het geval is... herkent iemand dit?

• AdmiralSnipe
Ircghost schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 20:27:
Gelukkig heb ik mij hier nog niet eerder hoeven te melden, maar nu moet ik er toch echt aan geloven. Ik speelde ongeveer een maand geleden toen ik in Florida zat nog gezellig een potje premium. Echter vandaag (sinds toen de eerste keer) heb ik volgens battlelog opeens geen premium meer. Je kunt op mijn origin account wel zien dat ik al achievements heb behaald voor premium.

Ik ben dus bang dat ze om een of andere reden denken dat ik premium niet legaal/proxy gehaald heb, wat dus niet het geval is... herkent iemand dit?
Heb net even gekeken, bij mij staat nog gewoon dat ik premium heb, het is dus geen f*ck up dat bij iedereen premium weg is ofzo.
Als je gewoon legaal premium aangeschaft hebt kun je wss het best even contact opnemen met de EA helpdesk, of een paar dagen wachten om te kijken of het dan nog zo is.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Ja natuurlijk al contact opgenomen, maar die reageren een stuk slomer dan de meeste lezers in dit forum. En als iemand het al heeft meegemaakt dan is dat natuurlijk handig voor mij :).

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 21:52

fynrd1

Fooled by Randomness

http://battlelog.battlefi...how/1/70505634/336110632/
Voor het eerst dat ik meer dan 110 kills in een game heb gemaakt. Helaas werd de pot een uur lang ontsiert door twee aimbotters, daardoor stonden we met de rug tegen de muur en 1200 tickets achter. Nadat de twee boefjes gekickt werden zijn we nog sterk terug gekomen, alleen op het laatst toch al onze vlaggen verloren :'(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:43
Had je geen doorlig plekken? 201 kill maken met een sniper, en een ronde van 2,5 uur, hoe houd je het vol.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NoFearCreations schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:40:
Had je geen doorlig plekken? 201 kill maken met een sniper, en een ronde van 2,5 uur, hoe houd je het vol.
Gewoon pauzes nemen ;)

Voor sommigen is dat daadwerkelijk leuk spelen. Ik snap het ook niet eigenlijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Snipers zijn gewent om te campen en nutteloos te zijn, ik denk dat dat de reden is dat ze het volhouden.
Hun IQ is nooit hoog genoeg om te begrijpen dat ze 2,5 uur van hun leven aan het verspillen zijn in het liggen op 1 plekje. Dit soort lui zijn zelfs trots op scores waar ze geen moeite voor hoeven te doen en puur alleen maar hoeven te mikken. iedereen met een laag IQ die 2,5 uur sniper speelt, kan meer dan 100 kills halen, daar is verder geen kunst aan.

Dat is het niveau van zulke snipers gewoon. niks persoonlijks, gewoon mijn mening op dit soort zielige lui.

[Voor 7% gewijzigd door Pykow op 14-10-2013 09:16]

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07-2021
Pykow schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:15:
[...]

Snipers zijn gewent om te campen en nutteloos te zijn, ik denk dat dat de reden is dat ze het volhouden.
Hun IQ is nooit hoog genoeg om te begrijpen dat ze 2,5 uur van hun leven aan het verspillen zijn in het liggen op 1 plekje. Dit soort lui zijn zelfs trots op scores waar ze geen moeite voor hoeven te doen en puur alleen maar hoeven te mikken. iedereen met een laag IQ die 2,5 uur sniper speelt, kan meer dan 100 kills halen, daar is verder geen kunst aan.

Dat is het niveau van zulke snipers gewoon. niks persoonlijks, gewoon mijn mening op dit soort zielige lui.
Ieder z'n ding toch? Zolang het halve team dat niet doet heb ik er geen problemen mee.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Kreeg net mail terug dat het probleem bij meerdere gebruikers speelt en dat ze er aan werken, sterker nog .. ze sloten meteen mijn ticket. Ok, nou chill... we zien het wel :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 00:10

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

speedyjules07 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:42:
Ieder z'n ding toch? Zolang het halve team dat niet doet heb ik er geen problemen mee.
Ik heb eigenlijk liever dat niemand in het team dat doet en de paar recons gewoon hun T-UGS + AS VAL op P90 of zo meenemen :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Dat is wat ik bij rush nog wel eens wil doen, als sniper met spawn en t-ugs en as-val of pdw op stap ^^

• bal130
http://battlelog.battlefi...how/1/70538269/363204797/

Potje hiervoor joinde ik team en moesten we aanvallen en was het een ramp...
We strandde toen bij 2de set mcom's...

Wou nog één potje spelen als defender en begon rampzalig t/m 4de set mcom's in tunnels. Wou daar gaan tankhoeren alleen werd de eerste spawn gestolen door een noob die zowat de tunnel uitrushte en ik dacht van sjonge jonge dit gaat niks meer worden. Toen opnieuw op tank gewacht en defensief bij de mcoms gaan defenden.(wel nog paar keer doodgegaan maar steeds op tankspawn gewacht.) ENNNNNN... we hebben het daar ~300 tickets volgehouden en kunnen winnen dus toch nog goed de avond kunnen afsluiten!

• AdmiralSnipe
bal130 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:27:

Wou nog één potje spelen als defender en begon rampzalig t/m 4de set mcom's in tunnels. Wou daar gaan tankhoeren alleen werd de eerste spawn gestolen door een noob die zowat de tunnel uitrushte en ik dacht van sjonge jonge dit gaat niks meer worden. Toen opnieuw op tank gewacht en defensief bij de mcoms gaan defenden.(wel nog paar keer doodgegaan maar steeds op tankspawn gewacht.) ENNNNNN... we hebben het daar ~300 tickets volgehouden en kunnen winnen dus toch nog goed de avond kunnen afsluiten!
Ben jij ook al zo'n Damavand Peak fan?? ;)
Toch vind ik de set MCOMs in de tunnel niet zo goed uitgedacht, als je als aanvaller verliest is het bijna altijd op dat punt van de map.
Als verdediger is het erg makkelijk om alle routes te blokkeren en daarnaast beschik je als verdediger ook nog over een tank waardoor het nog moeilijker wordt voor de aanvallers.
Ik denk dat het al een stuk gebalanceerder zou zijn als alleen het aanvallende team over een tank zou beschikken, of gewoon geen tanks op dat stuk maar alleen een scout heli en een humvee.

bal130 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:27:

ik had liever geen tanks in die map gehad, ik denk dat het dan een stuk leuker was geweest, maar zo denk ik erover. Waarom speelde je geen BF4 Beta gisteren :O was de laatste dag.

Vanavond weer Battlefield 3 spelen of GTA V (zit ik pas op 48%)
Gisteren na bijna 3 maanden een echte game avondje weer gehad en ongeveer 2,5 uur gegamed.
even wat domination en conquest gespeeld in BF4. Vanavond heb ik weer een vrije dag :D

• bal130
@admiral Ja sinds ik jou toen een paar heb gejoint vind ik het ook wel leuk geworden.
Was Tdm op neushaar beu gespeelt en cq ook maar saai dus toen maar damavand peak only rush gaan spelen. En als je dan ook nog eens met z'n tweeen of meer beetje goed bent & samenspeelt is helemaal leuk omdat meestal toch goed gaat en je kan winnen.

@Pykow vond Beta even leuk om te spelen en liep ook lekker alleen begon map saai te vinden en al helemaal als die toren omligt stomme stofwolken. En zag nut ook niet zo om nu al volop te spelen als je bij echte release toch vanaf 0 weer moet beginnen.
bal130 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:30:
@admiral Ja sinds ik jou toen een paar heb gejoint vind ik het ook wel leuk geworden.
Was Tdm op neushaar beu gespeelt en cq ook maar saai dus toen maar damavand peak only rush gaan spelen. En als je dan ook nog eens met z'n tweeen of meer beetje goed bent & samenspeelt is helemaal leuk omdat meestal toch goed gaat en je kan winnen.

@Pykow vond Beta even leuk om te spelen en liep ook lekker alleen begon map saai te vinden en al helemaal als die toren omligt stomme stofwolken. En zag nut ook niet zo om nu al volop te spelen als je bij echte release toch vanaf 0 weer moet beginnen.
Ach heb er zelf maar 8 uurtjes in gestoken in 2 weken tijd, dus dat is ook niet veel geweest

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

En ik heb weer premium, toch snel gefixed :).

• AdmiralSnipe
Ircghost schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:01:
En ik heb weer premium, toch snel gefixed :).
Kon je eigenlijk wel premium only servers joinen en stond er nog wel "premium prioritized queue" wanneer je stond te wachten om een server te joinen?
Of was gewoon je hele premium weg?
Nouja, leuk dat het weer terug is natuurlijk.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

Er waren voor mij 3 indicaties dat ik geen premium had;

1) Als ik een premium map opstartte dan kreeg ik de opmerking: install game

2) Wanneer ik dat wegklikte kreeg ik: you need premium, buy it here

3) Als ik in Battelog naar premium ging stond er: buy now ipv informatie.

Er was dus geen premium gelinkt aan mijn account

Anoniem: 398494

nero355 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:41:
[...]

Ik heb eigenlijk liever dat niemand in het team dat doet en de paar recons gewoon hun T-UGS + AS VAL op P90 of zo meenemen :)
En gelukkig bepaal jij niet hoe iemand speelt. Als iemand het spelletje gekocht heeft om in een potje van 5 uur als recon te spelen is dat zijn recht. Als je wilt dat er samengewerkt wordt moet je zelf maar een team samenstellen, in publieke matches moet je dat niet verwachten.

• nero355

nero355

Anoniem: 398494 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 01:14:
En gelukkig bepaal jij niet hoe iemand speelt. Als iemand het spelletje gekocht heeft om in een potje van 5 uur als recon te spelen is dat zijn recht. Als je wilt dat er samengewerkt wordt moet je zelf maar een team samenstellen, in publieke matches moet je dat niet verwachten.
Je voelt je zeker aangesproken :')

Maar maak je geen zorgen : Ik ram gewoon lekker op de Quit knop als mijn team opeens voor 95% uit Recon's bestaat die ietsje te vaak "Enemy at the wall" hebben gekeken ;)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-05 01:19
Anoniem: 398494 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 01:14:
[...]

Gelukkig is iedereen vrij om zijn eigen speelstijl te hebben, maar dat neemt niet weg dat dit een team spel is en dus de instelling van sommige mensen toch vrij bedroevend is. Als jij met voetbal achterin blijft hangen als verdediger en dus tegenstander geen buitenspel kan staan, dan denk ik dat jouw team ook niet heel erg blij met je is. Uiteraard niet 1:1 te vergelijken, maar dat je geen samenwerking hoeft te verwachten op een pub is ook niet altijd waar. Ligt maar net aan de server en uiteraard kan een squad met wat vrienden al een heel verschil maken. :)

• nero355

nero355

Xant0r schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:30:
Gelukkig is iedereen vrij om zijn eigen speelstijl te hebben, maar dat neemt niet weg dat dit een team spel is en dus de instelling van sommige mensen toch vrij bedroevend is. Als jij met voetbal achterin blijft hangen als verdediger en dus tegenstander geen buitenspel kan staan, dan denk ik dat jouw team ook niet heel erg blij met je is.
Mooie vergelijking d:)b
dat je geen samenwerking hoeft te verwachten op een pub is ook niet altijd waar. Ligt maar net aan de server en uiteraard kan een squad met wat vrienden al een heel verschil maken. :)
In de BF4 Beta was ik zo blij met een engineer die door VoIP zat te schreeuwen dat ik moest stoppen, zodat hij kan repairen dat ik heel vrolijk "THANK YOU!!! YOU ARE AWESOME!" terug heb geschreeuwd :D

Dus het kan wel! Ook in BF3 ook al hebben we geen VoIP :P

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-06 13:29
nero355 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 02:42:
[...]

Je voelt je zeker aangesproken :')

Maar maak je geen zorgen : Ik ram gewoon lekker op de Quit knop als mijn team opeens voor 95% uit Recon's bestaat die ietsje te vaak "Enemy at the wall" hebben gekeken ;)
je bedoeld zeker, enemy at the gates (met Jude Law) :*)

• nero355

nero355

Ja die inderdaad... wall, gates, gates of the wall... allemaal hetzelfde joh :+ Heb ik op VHS tape gekocht ooit toen DVD's nog niet bestonden of te duur waren :P

Dus ik dacht is ga eens kijken of ik mijn sh*tbucket nog kan halen. Ben bijna colonel 91.
Na een potje was ik er al weer klaar mee.

Ik ben gewoon zo klaar met dit spel. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• bal130
Yup ik ook redelijk snel als ik kd onder 2 haal l0l
bal130 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:54:
Yup ik ook redelijk snel als ik kd onder 2 haal l0l
Dat is het niet eens en het was meer dan 2.0 K/D. Niet dat K/D mij ook maar iets kan schelen...
Nee dit spel, ik ben er helemaal klaar mee.
-Je blijft heel vaak hangen achter niks.
-Suppression.
-Tac lights.
-Ziet er echt belachelijk slecht uit met de waardeloze colour filter.
-Dood gaan is totaal random.
-Wapen balans is gewoon slecht.
-Enemies die willekeurig blijven staan als ze dood zijn of gelanceerd worden.
-Een meter vallen en de helft van je health is weg.
-Audio bugs die nooit zijn gefixt.

Dit was het lijstje van irritaties van een game. Er is nog veel meer zoals OP jets, slechte mappen, slechte objective placement, campers, wookiez etc.

Toen ik eindelijk normaal de BF4 beta kon draaien voelde dat meer als een afgerond product dan BF3...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• bal130
Stoor me daar niet al teveel aan.

Speel zelf ook graag met m16a3/m416

En dan ook nog vaak Neushaar Tdm of damavand peak en als dan klote gaat en ik de hele tijd doodga dan is het meestal Alt F4 :+

• nero355

nero355

DanielWW2 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:06:
In BF4 ook :|
-Tac lights.
Vind ik stiekem heel erg leuk en in BF4 lijken ze weer de sterkte te hebben van de originele BF3 versie zeg maar wat ik echt beter vind :$
In BF2 wou ik ook altijd zo'n Tactical Light onder de 92FS :+
Bluefield 3 ja :+
Soms wel grappig om te zien als het bijvoorbeeld in het plafond is of zo :D
- Audio bugs die nooit zijn gefixt.
Fixed that for you :P

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Dat is het niet eens en het was meer dan 2.0 K/D. Niet dat K/D mij ook maar iets kan schelen...
-Suppression.
-Tac lights.

Dit was het lijstje van irritaties van een game. Er is nog veel meer zoals OP jets, slechte mappen, slechte objective placement, campers, wookiez etc.

Toen ik eindelijk normaal de BF4 beta kon draaien voelde dat meer als een afgerond product dan BF3...
Vond de beta best goed maar ben bang dat je op veel van je punten gewoon weer teleurgesteld gaat worden in BF4.

Het spel is bijv. veel te complex geworden met al die attachments die ook nog eens verschillende effecten zouden moeten hebben. Er gaat imo teveel ontwikkeltijd zitten in al die randzaken. Maar dat is iets wat al sinds BF1942 speelt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Help!!!! schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 04:39:
[...]

Vond de beta best goed maar ben bang dat je op veel van je punten gewoon weer teleurgesteld gaat worden in BF4.

Het spel is bijv. veel te complex geworden met al die attachments die ook nog eens verschillende effecten zouden moeten hebben. Er gaat imo teveel ontwikkeltijd zitten in al die randzaken. Maar dat is iets wat al sinds BF1942 speelt.
De beta was buiten die belachelijke fps onzin al een betere ervaring dan BF3. BF3 heb ik iets meer dan 450 uur gespeeld wat voor mijn doen gewoon veel is. BF3 releasde met belachelijk veel bugs en de BF3 beta was echt bagger. De BF4 beta had wat bugs die je kan verwachten maar de game functioneerde tenminste normaal toen de fps issues werden gepatcht. Dat kon je van BF3 niet zeggen waar je nog regelmatig door de grond zakte na de release. Dan werd er na de release nog een hele lading aan rotzooi in het spel gestopt zoals suppression, M26 dart bug, audio bugs, revive bug kwam erbij en het gaat maar door. DICE heeft volgens mij maar 5 keer geprobeerd om de TV missle te fixen wat ze nooit gelukt is. Oke, het leek ook niet te werken bij Gamescom maar ik zit toch nauwelijks in een heli.

Ze mogen best fouten maken zolang ze deze maar oplossen en dan binnen twee maanden. Het feit dat de PC beta 3 patches kreeg zegt al iets. Dan is er het hele PS4 en XBOX One die fatsoenlijk patchen ondersteunen en dan mag je er wel vanuit gaan dat er eens meer dan een keer per twee maanden een patch komt met de volgende DLC...

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

BF3 en windows 8.1 is niet helemaal de juiste combi heb ik het idee. Rare bugs, zoals FOV wat ineens verdwijnt, health wat niet hersteld.

Hier 0,0 issues met Windows 8.1 en BF3. Zeker zaken zoals health die niet aangevuld wordt lijkt me nou geen issue die met Windows 8.1 samen hangen.

• Ircghost

Ircghost

Moderator Spielerij

fynrd1 schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:24:
BF3 en windows 8.1 is niet helemaal de juiste combi heb ik het idee. Rare bugs, zoals FOV wat ineens verdwijnt, health wat niet hersteld.
Health die niet herstelt klinkt eerder als hardcore mode

• NoFearCreations
Ook weer een paar potjes gedaan met een maat, maar irriteer me nog steeds gruwelijk aan die verschrikkelijke balance plugins die de meeste servers draaien. Vrijwel geen enkel potje samen kunnen spelen, omdat je om een of andere bullsh#t reden weer niet kon switchen. Dat vond ik wel heerlijk in de bf4 beta, geen achterlijke server plugins.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Tsurany schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:57:
Hier 0,0 issues met Windows 8.1 en BF3. Zeker zaken zoals health die niet aangevuld wordt lijkt me nou geen issue die met Windows 8.1 samen hangen.
Ircghost schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:59:
[...]

Health die niet herstelt klinkt eerder als hardcore mode
Nee gewoon normale modus.. Misschien puur toeval

[...]

-Suppression.
-Tac lights.

ook moet je de admins niet vergeten die je steeds kicken wegens suspecting cheating, dat lijkt steeds erger te worden.
Ik irriteer me alleen aan de OP Jets, slechte admins en dat je regelmatig dood gaat terwijl je al om een hoekje bent, dit is in BF4 mij nog niet overkomen.

ik kijk nog erg uit naar de game, er is weer genoeg te doen.
de 800 uur die ik nu in BF3 heb zitten, ga ik waarschijnlijk niet meer halen.
als ik 2 avonden game in de week en geluk heb dat me packet loss of ping stabiel is, komen maar zelden voor de laatste maanden. Waarbij ook veel mensen al klaar zijn met GTA V, ben ik nog steeds niet klaar met het hoofdverhaal.

[Voor 3% gewijzigd door Pykow op 21-10-2013 09:40]

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:37
Nadat ik Windows 8.1 heb geïnstalleerd wordt ik iedere keer gekickt door punkbuster met de volgende reden:
RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe

Hebben meer mensen hier last van? Ik heb een update gedaan van punkbuster maar dat geeft hetzelfde resultaat.

• AdmiralSnipe
BrainBugs schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:13:
Nadat ik Windows 8.1 heb geïnstalleerd wordt ik iedere keer gekickt door punkbuster met de volgende reden:
RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe

Hebben meer mensen hier last van? Ik heb een update gedaan van punkbuster maar dat geeft hetzelfde resultaat.
Punkbuster opnieuw installeren??

• BrainBugs
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:37
AdmiralSnipe schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:15:
[...]

Punkbuster opnieuw installeren??
Ehh, dat heb ik geprobeerd. Althans ik heb punkbuster verwijderd en met pbsetup check for updates gedaan en dan krijg ik de melding dat alles up to date is :/

edit: problem solved. Install/Reinstall gedaan van de punkbuster service middels pbsvc.exe

[Voor 12% gewijzigd door BrainBugs op 21-10-2013 20:35]

Pykow schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:39:
[...]

ook moet je de admins niet vergeten die je steeds kicken wegens suspecting cheating, dat lijkt steeds erger te worden.
Ik irriteer me alleen aan de OP Jets, slechte admins en dat je regelmatig dood gaat terwijl je al om een hoekje bent, dit is in BF4 mij nog niet overkomen.
Weet je, ik ben pas een keer gekicked in de afgelopen 2 jaar. ;)
Ben kennelijk zo goed dat ik geen hacker kan zijn. :Y)

• AdmiralSnipe
DanielWW2 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:51:
[...]

Weet je, ik ben pas een keer gekicked in de afgelopen 2 jaar. ;)
Ben kennelijk zo goed dat ik geen hacker kan zijn. :Y)
Huh??
Maar dat kan toch niet??
Of heb jij een hack dat je niet gekicked kunt worden???

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 23:44
Nadat ik de BF4 beta gespeeld heb en die me tegenviel, ben ik terug BF3 beginnen spelen, nadat ik daar toch een maand of 5 niet meer aan gekomen was (zomer...).

Ik geniet er toch terug van. Ik speel wel enkel hardcore, zonde mini map, en zo heb ik het graag.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Gister weer het VOF probleem gehad, nu kwam ik erachter dat mijn 1e wapen onder de motorkap ineens veranderd in mijn tweede wapen. Alle wapens langs switchen loste het probleem op.

nero355 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:41:
[...]

Er zijn best wel veel servers met plug-ins waar geen of heel weinig snipers zijn toegestaan, het wordt opeens een heel ander spelletje en eerlijk gezegd, vele malen leuker!

De concentratie van spelers rond de objectives is ongekend en de spanning zit direct meer in de match. Het overgrote meerendeel van de gebruikers van bolt-actions zijn toch per definitie egoïstische einzelgangers zonder oog voor teamgenoten of objectives, liever kwijt dan rijk!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 12:23
Wanneer is de double XP in gegaan ?
Gisteren volgens mij nog niet.

http://battlelog.battlefi...how/1/70927839/172685289/

btw was het beste potje van de laatste 4 maanden.
200 tickets achterstaan, maar 1 vlag over hebben steeds en toch tijdens de laatste 80 tickets alle punten terug gepakt en gewonnen. We werden echt kai hard gedomineerd in het begin, er was geen teamwork.
Uiteindelijk was ik er echt klaar mee en maakte ik de ene kill naar de andere.
ik stond 5 - 8 na paar minuutjes. eindigend op 41 - 9, met 0x gerevived te worden.

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 12:23
22 hours ago
To warm up before the launch of Battlefield 4, you will now get double XP playing Battlefield 3. Starting 3PM UTC and runing for 120 hours, the XP boost will enable you to rank up faster in Battlefield 3. The double XP period is available for all players on all platforms, on all ranked servers, and on all maps and modes in Battlefield 3.
Sinds 22 uur geleden dus!

• nero355

nero355

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:03:
Er zijn best wel veel servers met plug-ins waar geen of heel weinig snipers zijn toegestaan, het wordt opeens een heel ander spelletje en eerlijk gezegd, vele malen leuker!

De concentratie van spelers rond de objectives is ongekend en de spanning zit direct meer in de match. Het overgrote meerendeel van de gebruikers van bolt-actions zijn toch per definitie egoïstische einzelgangers zonder oog voor teamgenoten of objectives, liever kwijt dan rijk!
Wat voor filter gebruik jij dan om die te vinden ?! Ik heb tot nu toe maar 1 of 2 servers kunnen vinden en één ervan is nu offline of draait een of andere suffe DLC die ik niet leuk vind -O-

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 18:34
http://youtu.be/OZaW0iFbF6Q?t=14m42s

Ik heb dit wel eens meegemaakt, misschien 3 maal in en uitstappen, maar zoiets op dat filmpje is wel heel extreem. Moest erom lachen :z

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 18:03
bal130 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:14:
En dan ook nog vaak Neushaar Tdm of damavand peak en als dan klote gaat en ik de hele tijd doodga dan is het meestal Alt F4 :+
De laatste tijd beperk ik mijn BF3 games ook bijna altijd tot Neushaar Canalen TDM, max 32 spelers en gewoon m'n ding doen. Is imo nog steeds een van de beste TDM maps, en blijft dus ook m'n favoriet :)

Vraag me af of BF4 iets gelijkaardigs gaat brengen, vond op Siege Domination wel leuk spelen, maar zelfs daar zaten er overal campers wat de map wel wat breekt ... :/

• nero355

nero355

rickyy schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:59:
http://youtu.be/OZaW0iFbF6Q?t=14m42s

Ik heb dit wel eens meegemaakt, misschien 3 maal in en uitstappen, maar zoiets op dat filmpje is wel heel extreem. Moest erom lachen :z
Dat is niet grappig : Dat is triest! Hij heeft een nade en doet er niks mee + NIEMAND in het team die hem helpt :/

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-06 21:47

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Kan iemand mij vertellen of BF3 na de release (door alle uitbreidingen en patches) nog zwaarder is geworden qua performance? Soms zie je dat spellen na een aantal patches grafisch beter worden maar ten kosten van de FPS.

TF2: [GoT]Netherlands

Bart1983 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:03:
Kan iemand mij vertellen of BF3 na de release (door alle uitbreidingen en patches) nog zwaarder is geworden qua performance? Soms zie je dat spellen na een aantal patches grafisch beter worden maar ten kosten van de FPS.
Nee de game is niet zwaarder geworden, er zijn inderdaad games die zwaarder zijn geworden zoals Team fortress 2 in de loop de jaren veranderde. zo kan ik vroegen met een nvidia GT8600 de game nog op High settings draaien en 1 jaar later, haalde ik maar net mid settings en kon ik beter op low settings spelen.

BF3 is niet veranderd in al die tijd, de zwaarst map is nog steeds Golf of oman die in de eerste DLC zat.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Klopt niet helemaal. BF3 is wel zwaarder geworden alleen de maps die grafisch beter zijn, zijn kleiner dan bijv Oman, dus in de praktijk merk je het niet of minder.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• SmokingCrop
  • Niet online
wow.. voor het eerst gebanned geweest van een server..
Op noshahr canals tdm 64 players ging ik gewoon flanken bij die treinen en schoot ik die campers een voor een dood met m'n sniper met een easy headshot en dat stom systeem dacht dat ik hackte, ze stonden allemaal stil te campen en hadden totaal niet door dat ik ze een voor een aan het dood doen was.. 8)7

"Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: SmokingCrop Auto-banned - hacking status 3"
"24/7 Rock n Roll (NOSHAHR EXTREME) 1000 Ticket" was de server

Zo'n typische noob admin die de regels veel te sterk instelt..

[Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 27-10-2013 21:16]

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Help!!!! schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:01:
^
Klopt niet helemaal. BF3 is wel zwaarder geworden alleen de maps die grafisch beter zijn, zijn kleiner dan bijv Oman, dus in de praktijk merk je het niet of minder.
Volgens mij krijg je exact dezelfde performance op Operation metro.
Kijk nieuwe maps is logisch. die zijn inderdaad grafischer geworden, maar ook weer kleiner.

BTW gisterenmiddag een mooi voorbeeld, waarom samenwerken zo goed kan werken:
http://battlelog.battlefi...how/1/71119437/172685289/

Fonta zorgde steeds voor een goede spawnpunt, hierdoor konden we alles van achteren afmaken.
Ze hadden een goede tank driver die steeds C vast hield, maar die konden wij mooi vermijden steeds.
oja en we speelde op BF4 niveau. we hadden een 5 mans squad xD

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:28

Christiano007

Ich bin der champion

Nu BF4 uit komt en ik wel weer een shooter zoek die met gemak op mijn laptop kan draaien (i7 2630QM, 6 GB, 540 GM video) kom ik op deeltje 3 uit. Is er veel verschil qua performance tussen deel 3 en 4?

Nu was ik zelf een groot fan van CoD4, hoe staat BF3 ten opzichte van CoD4?

[Voor 11% gewijzigd door Christiano007 op 31-10-2013 09:13]

Ter land, ter zee en in de kroeg

• NoFearCreations
Als je fan van COD bent, niet de Battlefield serie gaan spelen, of mischien alleen DM.

Alle mappen van COD, passen in 1 map van BF, dus je bent vaak wat langer bezig voordat je iemand tegenkomt. Als een kip zonder kop rondrennen/ramboën heeft geen nut. Je bent veel meer afhankelijk van je sqaudmates, kwa ammo en healt. Voertuigen zijn een groot gevaar als beginnende speler, want je hebt nog geen unlocks.

Ik was ook veelvuldig MW2 speler, tot ik BF3 probeerde. Sindsdien geen enkele COD titel meer aangeraakt, BF is zoveel mooier...

• bal130
Christiano007 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:04:
Nu BF4 uit komt en ik wel weer een shooter zoek die met gemak op mijn laptop kan draaien (i7 2630QM, 6 GB, 540 GM video) kom ik op deeltje 3 uit. Is er veel verschil qua performance tussen deel 3 en 4?

Ik heb ook die overstap gemaakt, en was redelijk snel gewent aan BF3.
De grote verschillen zijn natuurlijk de mapgrootte en het gebruik van voertuigen.
In BF3 kon je de mist nooit helemaal uitzetten waar je in Cod4 promod helemaal geen last van had.
Christiano007 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:04:

BF3 is een totaal ander plaatje dan CoD4 of uberhaubt een CoD game.
Waarbij je bij CoD nog meer kills krijgt, terwijl je al veel kills hebt gemaakt ( I dont get it)
krijg je bij BF3 geen beloning als je veel kills maakt.
Als je in CoD4 veel Headquarters hebt gespeeld, zal je Rush mode best wel leuk vinden.
Daarnaast heb je gewoon de vertrouwde TDM, waarbij de snelheid wel een stuk lager ligt dan in een CoD game.

Verder is het algemeen bekend dat BF3 een stuk tactischer is dan CoD. niet dat het zover gaat als een Arma, maar je moet toch wel even nadenken.

Onze stagair op de zaak speelt CoD en BF en vind BF nu beter.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Moet ik wel even vermelden dat ik BF1942 super vond :)

• goldenoldie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
Ik zit te denken om (voor het eerst sinds tijden) weer eens een fps te kopen. Ik ben alleen niet zo fanatiek en hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste dus dacht ik om BF3 i.p.v. BF4 te kopen. Als ik de reviews zo lees, is BF4 nou ook weer niet een totale nieuwe stukken betere versie en... BF3 is heel wat goedkoper. ;)

Mijn enige vraag is dan natuurlijk: wat is de verwachting wat betreft de toekomst van BF3...? Kan je verwachten dat BF3 binnen een maand compleet 'dood' is omdat iedereen is overgestapt naar BF4 of gaat BF3 nog wel een jaartje (of langer) mee?

Ik speel trouwens op de PC en BF4 schijnt nogal wat problemen te hebben: dan koop ik dus ook liever een oudere versie die 'tried and tested' is.

• Fzero
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-03-2019
J van E schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:12:
Ik zit te denken om (voor het eerst sinds tijden) weer eens een fps te kopen. Ik ben alleen niet zo fanatiek en hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste dus dacht ik om BF3 i.p.v. BF4 te kopen. Als ik de reviews zo lees, is BF4 nou ook weer niet een totale nieuwe stukken betere versie en... BF3 is heel wat goedkoper. ;)

Mijn enige vraag is dan natuurlijk: wat is de verwachting wat betreft de toekomst van BF3...? Kan je verwachten dat BF3 binnen een maand compleet 'dood' is omdat iedereen is overgestapt naar BF4 of gaat BF3 nog wel een jaartje (of langer) mee?

Ik speel trouwens op de PC en BF4 schijnt nogal wat problemen te hebben: dan koop ik dus ook liever een oudere versie die 'tried and tested' is.
Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken,die game wordt waarschijnlijk nog jaren lang online gespeeld.
Bedoel Battlefield 2 en BFBC2 worden ook nog steeds gespeeld.

• goldenoldie
Ok, dank je! Ja, als zelfs BF2 nog gespeeld wordt... En BF3 gebruikt ook al de Frostbite engine, begrijp ik, dus is alsnog aardig up to date, lijkt me. Nou, dan ga ik maar even 13,99 uitgeven vandaag. ;)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:36

scorpie

Supra Addict

BF 3 gebruikt wel Frostbite 2 en BF 4 Frostbite 3... Just so you know.. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• goldenoldie
O... maakt dat heeeeeeeel veel verschil? Wat ik lees over BF4 is dat het meer een soort van BF3.5 is... BF4 kost minstens 40 euro en dan is 14 euro voor BF3 toch wel een heel stuk goedkoper, vooral als je niet meer zo'n fanatieke gamer bent.

EDIT
Laat ook maar, heb BF3 al gekocht. Met nog wat kortingscodes en points kostte het spel maar 12,44. Da's nog leuk om te doen. BF4 koop ik later wel een keertje als dit erg bevalt. ;)

EDIT 2
En de key blijkt voor de Limited edition te zijn ook nog. Foutje waarschijnlijk, maar da's niet erg. ;)

[Voor 39% gewijzigd door goldenoldie op 02-11-2013 12:59]

Het is nu nog moeilijk te oordelen of BF4 beter of slechter is dan BF3 eigenlijk, maar voor 12,44 moet je hem zeker niet laten liggen.
Singleplayer kan je beter links laten liggen, daar is gewoon niks aan en veel bugs.
in BF4 is het verhaal wel iets beter uitgewerkt, maar ook uit te spelen in 3 uurtjes.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nu trek ik Bf 4 met ongeveer 25/30 fps. Is Bf 3 toch een stuk minder zwaar of valt dat wel mee in verhouding met bf4 ?

En is voor Bf de basis game voldoende of moet je alle uitbreidingen ook kopen voor leuke online game ?

• goldenoldie
Pykow schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:13:
Singleplayer kan je beter links laten liggen, daar is gewoon niks aan en veel bugs.
Ha, eerlijk gezegd heb ik vanmiddag meer dan dikke pret gehad met de SP van BF3... ;) Wel twee vastlopers gehad, maar het laatste checkpoint was gewoon steeds bewaard. Alleen al voor de SP was het die 12,44 meer dan waard!!!

Die Frosbite engine, al is het versie 2, is wel helemaal top, zeg...! Ziet er echt schitterend uit allemaal (helemaal als je een tijdje uit deze hoek van de gamingwereld bent geweest!) Ik ben er in ieder geval blij mee en heb de MP nog niet aangeraakt. ;)

[Voor 6% gewijzigd door goldenoldie op 02-11-2013 17:23]

• goldenoldie
Hm, de pret was van niet al te lange duur... Het spel loopt nu elke keer vast als ik de Guillotine missie wil laden... Krijg ik meteen na het tussenfilmpje een zwart scherm. Computer paar keer herstart en opnieuw geprobeerd: zwart scherm. Nieuwste nVidia driver voor m'n GTX580 is al geinstalleerd. Komt gewoon niet verder. Er is een of andere DirectX error maar die krijg ik niet in beeld omdat alles zwart blijft totdat ik BF3 quit via Taakbeheer. Balen.

Vervolgens MP geprobeerd: kom ik in een Rush game (je zal vast kunnen kiezen wat je wilt spelen, maar dat heb ik nog niet door...) en na zo'n 5 minuten loopt het spel weer vast. Zelfde error.

Hm... zal vast aan mij liggen anders speelden niet zoveel mensen dit spel, maar ik om nu in ieder geval geen steek verder.

Dat was dus iets van een kleine anderhalf uur lol voor 12,44.

[Voor 4% gewijzigd door goldenoldie op 02-11-2013 18:59]

• AdmiralSnipe
J van E schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:59:
Hm, de pret was van niet al te lange duur... Het spel loopt nu elke keer vast als ik de Guillotine missie wil laden... Krijg ik meteen na het tussenfilmpje een zwart scherm. Computer paar keer herstart en opnieuw geprobeerd: zwart scherm. Nieuwste nVidia driver voor m'n GTX580 is al geinstalleerd. Komt gewoon niet verder. Er is een of andere DirectX error maar die krijg ik niet in beeld omdat alles zwart blijft totdat ik BF3 quit via Taakbeheer. Balen.

Vervolgens MP geprobeerd: kom ik in een Rush game (je zal vast kunnen kiezen wat je wilt spelen, maar dat heb ik nog niet door...) en na zo'n 5 minuten loopt het spel weer vast. Zelfde error.

Hm... zal vast aan mij liggen anders speelden niet zoveel mensen dit spel, maar ik om nu in ieder geval geen steek verder.

Dat was dus iets van een kleine anderhalf uur lol voor 12,44.
Heb je al geprobeerd om DirectX opnieuw te installeren, of gewoon de hele game?
En het kiezen van bepaalde maps of gamemodes gaat via Battlelog, het browserscherm waar je terecht komt wanneer je de game opstart.
Hier kun je onder het tabje multiplayer > server broswer (misschien moet je nog op het +je klikken zodat de keuze opties verschijnen).
Hier kun je allemaal dingen zoals gamemode, mapvoorkeur en spelersaantal instellen.

• goldenoldie
Bedankt voor de MP tips! Wat betreft het vastlopen: ik heb een MSI GTX580 Twin Frozr II/OC maar het lijkt erop dat die OC niet lekker meer werkt: ik heb vanmiddag de specs opgezocht van een gewone GTX580 en mijn GPU 'underclocked' naar default specs: sindsdien is het spel niet meer vastgelopen...

Schijnbaar is dit het meest veeleisende spel (wat hardware betreft) dat ik tot nu toe gespeeld heb...?

Moet trouwens zeggen (maar dat kan ook komen doordat ik onderhand wat achter loop) dat de SP van BF3 er echt SUPER uitziet! Mooiste spel dat ik tot nu toe gespeeld heb! En trouwens, ik vind de hele SP ervaring ook meer dan prima. Heb voor mijn gevoel die 12,44 er nu al uitgehaald. ;)

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 11:26
Wacht maar tot je dan aan de MP gaat beginnen..... Leuke battles dan hoor, heb je vorige battlefields gespeeld? Dan zou ik lekker de conquest mode pakken en dan een bekende map uit een oudere Battlefield game (Wake Island ofzo), weet je tenminste wat je doen moet en kun je je weg een beetje vinden om in te komen.

Trouwens...weer eens wat anders he dan Trackmania met een stuurtje ;)

[Voor 10% gewijzigd door mach2 op 03-11-2013 16:00]

Hallo

• goldenoldie
Ja, ik heb BF1942 gespeeld en volgens mij heb ik BF2 ook nog wel eens gehad, maar dat is dus allemaal jaaaaaren geleden. Maar Wake Island ken ik nog wel dus ik zal die inderdaad eens gaan opzoeken: wel slim om op iets bekender terrein te beginnen.

Trackmania met een stuur, haha, dat waren nog eens tijden. Maar da's ook alweer jaren geleden, hoor! ;)

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Christiano007 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 13:48:
Nu trek ik Bf 4 met ongeveer 25/30 fps. Is Bf 3 toch een stuk minder zwaar of valt dat wel mee in verhouding met bf4 ?

En is voor Bf de basis game voldoende of moet je alle uitbreidingen ook kopen voor leuke online game ?
Bij mij is bf4 bijna een halvering in fps in tegenstelling tot bf3.

• goldenoldie
Spel loopt weer vast... Balen... Op zich nog steeds mooi en zo maar ja, als het vastloopt, heb je daar niet zoveel aan. Misschien moet ik de PC even uitzuigen en de fan op de GPU checken.

EDIT
O, hmpf, ik zie nu dat Inspector the underclock niet onthoudt en alles was dus weer OC'd. Schijnbaar hebben die vastlopers daar dan echt mee te maken! Voortaan dus maar elke keer de GPU underclocken en kijken of alles dan wel blijft werken!

[Voor 40% gewijzigd door goldenoldie op 03-11-2013 20:26]

• bal130
Anders zo eens googlen vind je misschien ook wat.

Ik heb toen der tijd m'n GTX 560 Ti moeten flashen (=BIOS updaten)?
Maar toen verder geen problemen meer gehad.
Heb dat toen ook zo op internet gevonden na een paar uur te googl'en :+

• goldenoldie
Ik google me al rot. ;) BIOS is up to date, zoals de rest ook. Het 'underclocken' lijkt toch de beste oplossing: zonet weer een klein uurtje kunnen spelen zonder vastlopers.

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 11:26
Misschien even MSI Afterburner erop en daar de standaard klokfrequenties instellen? Die met Windows laten starten, dan hoef je het in ieder geval niet steeds opnieuw te doen.

Hallo

• goldenoldie
mach2 schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:22:
Misschien even MSI Afterburner erop en daar de standaard klokfrequenties instellen? Die met Windows laten starten, dan hoef je het in ieder geval niet steeds opnieuw te doen.
Bedankt voor de tip, dat is misschien wel handig, alhoewel je via Inspector een snelkoppeling op je bureaublad kan maken met de OC (in mijn geval UC) instellingen: één klik en de GPU is ingesteld zoals ik het wil. Op zich ook wel handig want ik heb dit probleem alleen bij BF4 en op deze manier kan ik al mijn andere programma's wel op volle kracht draaien (alhoewel ik me afvraag hoeveel verschil die OC eigenlijk maakt…).
Pykow schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:29:
Wanneer ik mijn Videokaart overclock met MSI Afterburner, dan loopt BF3 altijd vast, dit probleem zit ook in BF4.
BF3 en BF4 vergen schijnbaar alles van de GPU… In mijn geval was de GPU dus wel factory OC'd en dat zou dan toch wel altijd moeten werken, zou je verwachten. Schijnbaar niet. Maar zoals ik al eerder zei is het geen groot probleem want BF3 loopt ook op lagere default GPU instellingen als een tierelier met alle opties op z'n hoogst. Ik ben allang blij dat ik nu weet wat de oorzaak is van die vastlopers en hoe ik ze kan voorkomen.

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nu ik een nieuwe pc heb kan ik BF4 full HD met 40/50 FPS op high spelen , dus BF3 is ook geen probleem.

Nu lees ik zo ontzettend veel klachten over de netcode (online spelen) , is BF3 online goed te spelen of is het daar ook 1 groot fouten festival?

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou ik heb gewoon de Premium Edition gekocht online bij /www.cjs-cdkeys.com voor iets meer als €19,-

Das 10 euro meer dan alleen het basis spel, we gaan het straks wel eens uitvinden of het allemaal leuk is en goed loopt :)

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben ik aan het spelen op een server word ik ineens gekickt. Stated reason: perm camp. Ik was totaal niet aan het campen en net voordat ik gekickt werd kilde ik de admin (voor de zoveelste keer). Ik join opnieuw vraag waarom ik wel ooit gekickt ben. Hij zegt dat ik aan het campen was. Ik zeg dat dat belachelijk is en dat hij normaal moet doen en bam ik ben gebanned. Kijk ik op zijn profiel heeft hij 2000(!) uur gameplay.

:') :r :X

Ryzen 3600 - GTX1060

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Nou voor het eerst online geweest, was een niet al te grote map (vliegbasis oid). Was wel weer tof :)

Zijn er nog goede servers als aanrader voor beginners?

• AdmiralSnipe
Gadverdegadver wat is het niveau snel naar beneden gegaan sinds BF4 uit is.
Belandde net ook weer in zo'n team, de ronde start en gelijk besluit er een malloot een humvee te pakken om er alleen in weg te rijden.
Vervolgens besluit 99% van het "team" een rots te knuffelen of broodjes poep te lucht in te schieten met hun mortars.
Een goede squad uitkiezen lukte ook niet omdat 99% dus lag te campen...
De Battlefield rivier heeft al het sediment in BF3 achtergelaten en is zelf verder gaan stromen, van mij mogen ze de BF3 multiplayer wel gaan uitbaggeren, wat een **** zooi.
[/rant]

• nero355

nero355

AdmiralSnipe schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 22:34:
Gadverdegadver wat is het niveau snel naar beneden gegaan sinds BF4 uit is.
Er zijn een heleboel nieuwe spelers bij gekomen en zonder de juiste unlocks kunnen die gewoon niet lekker mee doen + op 99% van de servers is het teamwork sinds de release echt 0,0 en weet de helft niet wat ze moeten doen heb ik het idee :/

Waar ik de laatste tijd vooral gek van word is trigger happy gunners in je tank die dus echt vanaf het moment dat ze instappen in de basis meteen richting alles wat ze kunnen zien gaan schieten ook al is de kans dat ze hun target raken -1 ongeveer en je dus al die tijd vrolijk op de minimap te zien bent :F Gelukkig hebben we ook nog het probleem dat niemand op zijn minimap kijkt dus dat heft de schade enigzins weer op :X

Idee voor BF5 : Een VERPLICHTE TUTORIAL die je MOET uitspelen inclusief test achteraf of zo, voordat je online mag })

• AdmiralSnipe
nero355 schreef op zondag 10 november 2013 @ 03:35:
[...]

Idee voor BF5 : Een VERPLICHTE TUTORIAL die je MOET uitspelen inclusief test achteraf of zo, voordat je online mag })
En wanneer je 'm binnen 3x niet haalt een permaban. ;)
Maar het lijkt er idd op dat bijna alleen de humble bundle spelers nog actief zijn op BF3, het teamwork was vandaag nog verder te zoeken dan voor de release van BF4...

[Voor 22% gewijzigd door AdmiralSnipe op 10-11-2013 03:45]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee