BF3 heeft vaak meer dan 15.000 spelers. BF4 heeft ongeveer twee keer zoveel spelers.
Ik kan battlefield 3 premium kopen voor 6,79 euro door de aanbeiding. Ik vraag mij af of het alsnog wel waard is. Zijn er nog genoeg spelers die ook de uitbreidingen spelen of valt het erg tegen?
@Fixus
als je kan laten zien dan zit ik eraan tedenken om een 3e acc voor mezelf te bezorgen (eerste premium acc)
en als je dan je naam even stuurt dan voeg ik je toe knallen we samen even een paar potjes?
mijn main acc: itsmeLUIGI1
-edit-
oops:
http://www.team-des-fra.fr/CoM/bf3.php?p=shizzlekabozzle
ben ik bovengemiddeld?
als je kan laten zien dan zit ik eraan tedenken om een 3e acc voor mezelf te bezorgen (eerste premium acc)
en als je dan je naam even stuurt dan voeg ik je toe knallen we samen even een paar potjes?

mijn main acc: itsmeLUIGI1
-edit-
oops:
http://www.team-des-fra.fr/CoM/bf3.php?p=shizzlekabozzle
ben ik bovengemiddeld?

[Voor 17% gewijzigd door maks11223344 op 26-01-2015 00:21]
Krijg ineens een update van 3,76GB voor BF3. Maar ik kan nergens een changelog vinden, iemand een idee?
AMD Ryzen 5800X3D / Asrock b450 fatality K4 / 32GB 3600mhz / 512GB 970 EVO M2 nvme + HDD's / GTX 1080 Ti
Raar. Hier niets gezien en zonet ook nog even op updates gecontroleerd, helemaal niets. Kan het me eigenlijk ook niet voorstellen dat het wel zo zou zijn.
BuG Community - Discord: discord.bug-community.com
Hmmm, das helemaal vreemd dan, kan er ook niks van terug vinden. Maar heb afgelopen week nog gespeeld, en vanacht toch echt een update voordat ik kon spelen. ?¿¿?
Ik zal dan wel op de één of andere manier de laatste patch opnieuw hebben gekregen, leek me ook al onwaarschijnlijk nu nog zo'n patch. En aangezien ik de enige lijk te zijn.
Ik zal dan wel op de één of andere manier de laatste patch opnieuw hebben gekregen, leek me ook al onwaarschijnlijk nu nog zo'n patch. En aangezien ik de enige lijk te zijn.
[Voor 37% gewijzigd door The Reeferman op 10-02-2015 23:45]
AMD Ryzen 5800X3D / Asrock b450 fatality K4 / 32GB 3600mhz / 512GB 970 EVO M2 nvme + HDD's / GTX 1080 Ti
Anoniem: 660696
Dit voegt niets toe en valt onder spam
[Voor 178% gewijzigd door Gropah op 08-03-2015 16:16]
Zit zelf op chrome 64 bit werkt prima.Sjah schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:54:
Iemand een oplossing voor me, dat Battlelog Game Launcher niet echt werkt met nieuwe Firefox 64bit?
I3 12100F | CM Hyper 212 BE | MSI MAG B660M Mortar WiFi DDR4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600 CL16 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD20EZRX 2TB | Antec Performance One P280 | Seasonic G-series 550 Watt PCGH
Dat werkt ook niet meer na de update van chrome 64bit beta.
HHmm, heb jij een 64 bit update geserveerd gehad vd BF site? . Hier niet, hij zegt make sure you dont use a 64bit browser. Maar volgens jou kan het dus wel...
Ok kom tot dit: http://forums.mozillazine...p?f=23&t=2885351&start=15
Een workaround die ik niet lust.
[Voor 16% gewijzigd door Sjah op 15-03-2015 22:49]
Excuses voor de eventuele verwarringSjah schreef op zondag 15 maart 2015 @ 22:39:
[...]
HHmm, heb jij een 64 bit update geserveerd gehad vd BF site? . Hier niet, hij zegt make sure you dont use a 64bit browser. Maar volgens jou kan het dus wel...
Ok kom tot dit: http://forums.mozillazine...p?f=23&t=2885351&start=15
Een workaround die ik niet lust.

Wist niet dat het om een browser-plugin ging

I3 12100F | CM Hyper 212 BE | MSI MAG B660M Mortar WiFi DDR4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600 CL16 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD20EZRX 2TB | Antec Performance One P280 | Seasonic G-series 550 Watt PCGH
Venice Unleashed is dit weekend 3 dagen in open beta.
http://veniceunleashed.net/
En de github https://github.com/EmulatorNexus/VeniceUnleashed/issues
http://veniceunleashed.net/
En de github https://github.com/EmulatorNexus/VeniceUnleashed/issues
[Voor 30% gewijzigd door BarryKohne op 10-05-2015 14:57]
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Zo close quarter servers zijn weer vrij van ddos aanvallen, 1,5 week werden all CQ domination
servers aangevallen en geen idee waarom.
servers aangevallen en geen idee waarom.
Van een duitse site waar iemand was opgevallen dat een BF3 singleplayer-missie van russische terroristen in Parijs zich afspeelde op 13 november (zelfde datum als de aanslagen van vorige week).
YouTube: Battlefield 3: Mission 6 (Commentary) - "Comrades" - [MAX] i7 @ 4.4 Ghz + 570 GTX Superclocked
http://www.battlefieldser...aris-und-der-13-november/
YouTube: Battlefield 3: Mission 6 (Commentary) - "Comrades" - [MAX] i7 @ 4.4 Ghz + 570 GTX Superclocked
http://www.battlefieldser...aris-und-der-13-november/
[Voor 8% gewijzigd door MadButcher op 17-11-2015 16:04]
brrrrrrr scary, toeval of op het idee gebracht door bf3.
Even dit topic schoppen, hij lijkt nogal dood. 
Ik ben ooit in een ver verleden bezig geweest met een BF3 montage maar heb deze nooit helemaal afgerond.
Nu m'n harddrive kuren vertoond en waarschijnlijk niet meer zo lang heeft, heb ik besloten om het project weer op te pakken. Het zou natuurlijk zonde zijn als dit allemaal verloren gaat want BF3 is wel een spel om te koesteren en er zijn nog GoT-ers geweest die hebben geholpen met de cinematics (nogmaals bedankt daarvoor
).
Hierbij dus een stukje nostalgie voor de liefhebber:

Ik ben ooit in een ver verleden bezig geweest met een BF3 montage maar heb deze nooit helemaal afgerond.
Nu m'n harddrive kuren vertoond en waarschijnlijk niet meer zo lang heeft, heb ik besloten om het project weer op te pakken. Het zou natuurlijk zonde zijn als dit allemaal verloren gaat want BF3 is wel een spel om te koesteren en er zijn nog GoT-ers geweest die hebben geholpen met de cinematics (nogmaals bedankt daarvoor

Hierbij dus een stukje nostalgie voor de liefhebber:
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Gaaf, oude herinnering, speel nu alleen nog maar close quarters of TDM.
Ik heb laatst ook weer een aantal potjes gespeeld. Wel jammer dat lang niet alle maps en game modes meer speelbaar zijn omdat de servers gewoon leeg zijn.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Beste tweakers,
Ik heb weer Battlefield 3 geïnstalleerd omdat ik even niets te doen heb.
Alleen krijg ik met geen mogelijkheid de game aan de praat.
Wat heb ik al geprobeerd?:
- game repareren;
- battlelog verwijderen via ccleaner;
- origin met administratie rechten starten;
- de savegame van BF3 verwijderen.
Maar niets helpt! Als ik op start game druk kom ik bij battlelog terecht. Dat was vroeger ook zo. Maar als ik op join server druk geeft ie aan "joining server". Maar het spel start niet. Start campaign werkt ook niet. Blijft ie haken op "starting campaign".
Wat kan er mis zijn? Noch met google chrome (mijn standaardbrower) noch met internet explorer werkt het.
- game repareren;
Maar niets helpt! Als ik op start game druk kom ik bij battlelog terecht. Dat was vroeger ook zo. Maar als ik op join server druk geeft ie aan "joining server". Maar het spel start niet. Start campaign werkt ook niet. Blijft ie haken op "starting campaign".
Wat kan er mis zijn? Noch met google chrome (mijn standaardbrower) noch met internet explorer werkt het.
[Voor 6% gewijzigd door turkeyhakan op 05-02-2016 11:48]
Ik had ook last van dit probleem. Op mijn nieuwe computer lukte het mij nooit om een server te joinen of het spel op te starten. Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd maar het werkte niet. Omdat ik BF3 toch maar soms speel heb ik niet meer geprobeerd, maar ik zou een antwoord wel fijn vinden.turkeyhakan schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:46:
Beste tweakers,
- game repareren;
Ik heb net ook de nieuwste drivers van mijn videokaart erop gezet. Mocht ook niet baten. Ik ben erg benieuwd naar een mogelijke oplossing.markdm schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:11:
[...]
Ik had ook last van dit probleem. Op mijn nieuwe computer lukte het mij nooit om een server te joinen of het spel op te starten. Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd maar het werkte niet. Omdat ik BF3 toch maar soms speel heb ik niet meer geprobeerd, maar ik zou een antwoord wel fijn vinden.
Ik weet al waardoor het komt. NPAPI (externe plugins) worden niet meer geaccepteerd door browsers. Hierdoor werkt BF3 niet meer. Hoe het met BF4 zit weet ik niet. Er is een optie om plug-in free te spelen, maar wanneer je deze voor BF3 aanvinkt, gebeurd er nog niets. Ik denk dat DICE te lui is om een update uit te brengen voor dit oude spel.
Ik heb het altijd op google chrome geprobeerd, zijn er dan wel andere browsers waar het wel bij werkt?turkeyhakan schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:46:
Ik weet al waardoor het komt. NPAPI (externe plugins) worden niet meer geaccepteerd door browsers. Hierdoor werkt BF3 niet meer. Hoe het met BF4 zit weet ik niet. Er is een optie om plug-in free te spelen, maar wanneer je deze voor BF3 aanvinkt, gebeurd er nog niets. Ik denk dat DICE te lui is om een update uit te brengen voor dit oude spel.
Ik heb een oude versie van Firefox gedownload. Daar werkt het ook niet meer. Geen idee waarom, maar het heeft iets met die nieuwe update te maken. Er zijn trouwens nog wel wat mensen die het spel spelen. Ik ben echt benieuwd hoe zij het spel aan de praat hebben gekregen (geen updates uitgevoerd misschien)?markdm schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:17:
[...]
Ik heb het altijd op google chrome geprobeerd, zijn er dan wel andere browsers waar het wel bij werkt?
Met de Venice-mod laten singleplayer-maps zich in multi-player spelen.
http://www.battlefieldser...l-im-multiplayer-spielen/
Misschien dit even proberen?turkeyhakan schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:46:
https://allinlearning.zen...After-Early-April-of-2015
Je ziet tijdens het jooinen bf3.exe niet gestart worden gok ik.turkeyhakan schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:21:
[...]
Ik heb net ook de nieuwste drivers van mijn videokaart erop gezet. Mocht ook niet baten. Ik ben erg benieuwd naar een mogelijke oplossing.
Toevallig ook naar Win10 geupgrade?
Had zelf een vergelijkbaar probleem en heb de bf3helper.exe (niet exacte naam, zit niet achter de pc) onder eigebschappen van administrator rechten voorzien.
Daarna werkte alles weer, ook voor bf4 in mijn geval.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Die mogelijkheid is later dat jaar volgens mij verdwenen. Dat las ik in ieder geval.Xant0r schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:48:
[...]
Misschien dit even proberen?
https://allinlearning.zen...After-Early-April-of-2015
Dat had ik al gedaan inderdaad maar helaas! Ach ja, Dice wil graag geld verdienen volgens mij. BF4 heb ik van de week maar gekocht en die werkt wel gelukkig.arjants schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:55:
[...]
Je ziet tijdens het jooinen bf3.exe niet gestart worden gok ik.
Toevallig ook naar Win10 geupgrade?
Had zelf een vergelijkbaar probleem en heb de bf3helper.exe (niet exacte naam, zit niet achter de pc) onder eigebschappen van administrator rechten voorzien.
Daarna werkte alles weer, ook voor bf4 in mijn geval.
BF3 zou gewoon moeten werken, genoeg in mijn lijst die hem nog dagelijks spelen.turkeyhakan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:19:
[...]
Die mogelijkheid is later dat jaar volgens mij verdwenen. Dat las ik in ieder geval.
[...]
Dat had ik al gedaan inderdaad maar helaas! Ach ja, Dice wil graag geld verdienen volgens mij. BF4 heb ik van de week maar gekocht en die werkt wel gelukkig.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Heb restitutie aangevraagd voor BF4 (goedgekeurd). Ga vandaag maar weer eens BF3 proberen. Hopelijk is het waar wat je zegt!fynrd1 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:32:
[...]
BF3 zou gewoon moeten werken, genoeg in mijn lijst die hem nog dagelijks spelen.
Ik krijg die venice unleashed mod niet aan de praat helaas. Zonder anti virus ook niet. Heb win 10 64. Moet ik een framework updaten oid?MadButcher schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 09:58:
Met de Venice-mod laten singleplayer-maps zich in multi-player spelen.
WTF? Ik wil nu voor het eerst Battlefield 3 spelen. Moet ik dat spel via een browser starten?!?! Echt... 

Dat is altijd zo geweest met BF3 en BF4. BF1 heeft gelukkig weer een in-game browser (net zoals BC2)Orac schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 21:41:
WTF? Ik wil nu voor het eerst Battlefield 3 spelen. Moet ik dat spel via een browser starten?!?! Echt...
Ik heb hier een BF3 dvd liggen. Deze heb ik geïnstalleerd en vast en zeker verzilverd.
Als ik het spel aan iemand anders weggeef.
Kan hij/zij het spel spelen?
En kan ik het spel nog spelen?
En zouden we tegelijk kunnen spelen?
Als ik het spel aan iemand anders weggeef.
Kan hij/zij het spel spelen?
En kan ik het spel nog spelen?
En zouden we tegelijk kunnen spelen?
speel de multi player nog wekelijks , genoeg redelijk volle servers
Zijn er nog tweakers die deze golden oldie nog spelen en een avondje samen willen knallen?
Tijd om bf3 maar weer eens te installeren.
Aankomende maandag 21dec komt Venice Unleashed uit.
https://community.veniceu...t/t/the-time-has-come/570
Aankomende maandag 21dec komt Venice Unleashed uit.
https://community.veniceu...t/t/the-time-has-come/570
Venice Unleashed is nu uit en oe de ervaring tot nu toe is fantastisch!
Custom, modded BF3 servers. Zonder blauwe waas, zonder map/rule restricies, in 30 / 60 / 120 tick servers, in-game server browser en nog veel meer.
https://veniceunleashed.net/
Zowel de oude beta accounts werken als het aanmaken van een nieuwe. Vereist wel een legale BF3 licentie trouwens.
Zal wel fiks wat uren maken komende dagen vrees ik, heerlijk de oude vanilla rush maps weer eens te spelen zonder louter Metro 24/7 40.000 ticket grind servers.
Custom, modded BF3 servers. Zonder blauwe waas, zonder map/rule restricies, in 30 / 60 / 120 tick servers, in-game server browser en nog veel meer.
https://veniceunleashed.net/
Zowel de oude beta accounts werken als het aanmaken van een nieuwe. Vereist wel een legale BF3 licentie trouwens.
Zal wel fiks wat uren maken komende dagen vrees ik, heerlijk de oude vanilla rush maps weer eens te spelen zonder louter Metro 24/7 40.000 ticket grind servers.

Lijkt me best tof dit. Hopelijk blijven er genoeg volle servers. Ik ga het vanavond eens proberen. Blauwe gloed weg halen lijkt me ook wel relaxt.
Nu een weekje er mee gestoeid en het heeft zeker veel potentie, alleen verchilt de ervaring wel extreem van server tot server.
Dat hele 30/60/120 tick server gebeuren zegt nog niet zoveel helaas, de kwaliteit van de server is veel belangrijker. Sommige 120 tick servers zijn nog echt een dia show qua hitreg.
Ook de server instellingen en maprotaties zijn nog niet echt lekker op elkaar afgestemd. Op menig server ga je van 64 player CQ large ineens naar een 64 man rush op een infantry map en 128 spelers of meer werken maar op een paar maps echt lekker, dat soort dingen. Ook werken niet alle mods nog even lekker en zijn lang niet alle servers gevuld.
Dat gezegd hebbende, als je eenmaal een goede server hebt gevonden of hebt weten te vullen (eenmaal met een man of 8 op een server gaat het hard), dan is het wel heel erg leuk weer. Toch wel genoeten op maps en modes die ik al lang weer vergeten was.
Als de opstartproblemen en schoonheidsfoutjes worden opgelost en de servers zich een beetje beginnen te settleën, dan zie ik mezelf dit wel blijven spelen van tijd tot tijd.
Dat hele 30/60/120 tick server gebeuren zegt nog niet zoveel helaas, de kwaliteit van de server is veel belangrijker. Sommige 120 tick servers zijn nog echt een dia show qua hitreg.
Ook de server instellingen en maprotaties zijn nog niet echt lekker op elkaar afgestemd. Op menig server ga je van 64 player CQ large ineens naar een 64 man rush op een infantry map en 128 spelers of meer werken maar op een paar maps echt lekker, dat soort dingen. Ook werken niet alle mods nog even lekker en zijn lang niet alle servers gevuld.
Dat gezegd hebbende, als je eenmaal een goede server hebt gevonden of hebt weten te vullen (eenmaal met een man of 8 op een server gaat het hard), dan is het wel heel erg leuk weer. Toch wel genoeten op maps en modes die ik al lang weer vergeten was.
Als de opstartproblemen en schoonheidsfoutjes worden opgelost en de servers zich een beetje beginnen te settleën, dan zie ik mezelf dit wel blijven spelen van tijd tot tijd.
Zo ik ben er ook even mee spelen, erg leuk. Speelde het eerder op de ps3, die prime key kwam toevallig erg goed uit.
Ook leuk, ik draai nu als testje een venice unleashed dedicated server op ubuntu 18.04 in een virtual machine op een synology ds918, de eenvoud waarmee ik (als hobby boer) dat opzette heb ik nog niet eerder mee gemaakt.
Voor de geïnteresseerde: De server heet The Alley 24/7, en draait 24/7 de map Seine Crossing team dm. (alley vernoemd naar het drukke steegje in deze modus waar alle actie centreert)
Ook leuk, ik draai nu als testje een venice unleashed dedicated server op ubuntu 18.04 in een virtual machine op een synology ds918, de eenvoud waarmee ik (als hobby boer) dat opzette heb ik nog niet eerder mee gemaakt.
Voor de geïnteresseerde: De server heet The Alley 24/7, en draait 24/7 de map Seine Crossing team dm. (alley vernoemd naar het drukke steegje in deze modus waar alle actie centreert)
De players base op venice unleashed valt mij wel iets tegen eerlijk gezegd. Eigenlijk zijn er van de +- 260 servers een stuk of 4 goed gevuld, dan zijn er nog een stuk of 4 servers gevuld met een man of 6 tot 8 en dan een 250 lege servers.
Ook jammer dat alles al meteen unlocked is, ik begrijp dat het voor de modmakers een hoop extra werk zou zijn om player progressie in te bouwen in de mod, maar dat haalt de fun er voor mij wel een beetje uit.
Het maakt wel dat ik liever het origineel op origin speel, daar begin ik namelijk ook op 0 (want destijds speelde ik het op de ps3) en heb ik wat te unlocken, doelen te halen.
In elk geval,
Ik heb 2 servers draaien op 60 hz, en zou het wel leuk vinden om 1 server vol te krijgen. Al was het alleen maar om te testen of en hoe mijn nas, netwerk en nieuwe glasvezel verbinding zich staande houden.
De servers heten:
Tweakers.net the Alley 24/7 fun server (seine crossing tdm)
en
Tweakers.net Damavand Peak 24/7 fun server (damavand tdm)
Ook jammer dat alles al meteen unlocked is, ik begrijp dat het voor de modmakers een hoop extra werk zou zijn om player progressie in te bouwen in de mod, maar dat haalt de fun er voor mij wel een beetje uit.
Het maakt wel dat ik liever het origineel op origin speel, daar begin ik namelijk ook op 0 (want destijds speelde ik het op de ps3) en heb ik wat te unlocken, doelen te halen.
In elk geval,
Ik heb 2 servers draaien op 60 hz, en zou het wel leuk vinden om 1 server vol te krijgen. Al was het alleen maar om te testen of en hoe mijn nas, netwerk en nieuwe glasvezel verbinding zich staande houden.
De servers heten:
Tweakers.net the Alley 24/7 fun server (seine crossing tdm)
en
Tweakers.net Damavand Peak 24/7 fun server (damavand tdm)
Ik kan op de gewone versie niet vu
Nog altijd back to karkand niet spelen .Ik heb daar de oplossing paar jaar geleden voor gevonden free plugin browser in settings uitvinken , maar als ik dit nu doe en save springt die gewoon weer op aan en ga het nog steeds niet wel spijtig ik speel BF3 alle dagen .
Nog altijd back to karkand niet spelen .Ik heb daar de oplossing paar jaar geleden voor gevonden free plugin browser in settings uitvinken , maar als ik dit nu doe en save springt die gewoon weer op aan en ga het nog steeds niet wel spijtig ik speel BF3 alle dagen .
Bij het upgraden naar de nieuwe EA App, ben ik de vriendenlijst even bij langs gegaan, een groot aantal Oriign accounts lijken gehackt, waaronder een aantal tweakers, misschien de moeite waard en nog mogelijk om je account weer veillig te stellen:
@Makkelijk Account heet nu 23ae2366a673d80
@AdmiralSnipe account heet nu 3249d609a81d41
Rienspy (weet niet je preciese Tweakers naam), maar account heet nu 46c1c736016264b9
@Bee.nl account heet nu 6e7794abf056ebbe
@bal130 account heet nu db74712c73680b5f
DKknife-ea account heet nu f7515bba6bcb7176
@Makkelijk Account heet nu 23ae2366a673d80
@AdmiralSnipe account heet nu 3249d609a81d41
Rienspy (weet niet je preciese Tweakers naam), maar account heet nu 46c1c736016264b9
@Bee.nl account heet nu 6e7794abf056ebbe
@bal130 account heet nu db74712c73680b5f
DKknife-ea account heet nu f7515bba6bcb7176
Ik speel Bf3 nog alle dagen, heb het op steam sales nog is gekocht voor 3.99 topspel speel wel het origineel.