- Pykow
- Registratie: Augustus 2007
- Laatst online: 31-05 12:19
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3: Aftermath (Code in a Box)
Battlefield 3 Premium
Battlefield 3 Premium Edition
Battlefield 3, End Game (Add-On)
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3 Back To Karkand
Battlefield 3 Close Quarters
Battlefield 3
Battlefield 3: Limited Edition
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
:strip_icc():strip_exif()/u/231654/crop5729a9b9d3ea3.jpeg?f=community)
Ich hoffe, wenn ich 31 bin ich immer noch cool bin und battlefield spiele

Op bolt only servers wordt nog wel eens een keer iets vriendelijks gezegd

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Anoniem: 109640
kom gewoon op http://battlelog.battlefi...how/1/68540582/186822634/Pykow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 09:24:
Al 2x gekicked van servers.
de eerste was met me tank toen ik 19 - 1 stond.
en gisteren toen ik met de MS870 Slugs 47-12. ik heb geen flauw idee waarom want het andere team had 1 sterkere speler als mij en spelers met ongeveer dezelfde scores.
Ze houden het nuke friendly

Dus je kan nog wel is team geswitch worden

- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
ik kan niet op banana republic meer komenAnoniem: 109640 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:08:
[...]
kom gewoon op http://battlelog.battlefi...how/1/68540582/186822634/
Ze houden het nuke friendly.. Dus ze geven het tegen team kans!
Dus je kan nog wel is team geswitch worden

Ik was bezig met de Service star , ik moest nog maar 10 kills, maar heb het wapen de hele ronde vast gehouden. blijkbaar konden ze het niet hebben. in de Banaan (golden) zei gang bij C naar B, had ik 6 kills allemaal met one hit kill xDNoFearCreations schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:49:
Omdat shotgun annoying as f#ck zijn, vermoed ik zo. En binnen een straal van 10/15 meter ook noskill vereisen. Tank snap ik dan weer niet, waarschijnlijk iets te vaak de admin gekilld ofzo
Nou of hij zat in de attack heli =XAdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 11:23:
Tank snap ik ook wel, waarschijnlijk wou de admin in de tank rijden en ging jij maar niet dood.
Ik had de attack heli 3x uit de lucht geschoten in nog geen 5 minuten tijd (fast vehicle spawn)
Vanaf de middelste vlag haalde ik hem 1x neer en daarna kwam die steeds op mij af, maar met wat skill driving *KUCHE* ontweek ik zijn raketten en toen kwam hij net te laag en was het boem !!! doei.
Hopelijk kan je in BF4 nog steeds heli's neer halen met een tank shell

oja BTW een jet had ook geluk dat rondje, die kwam heel erg laag, maar wel snel, maar ik miste hem met een haar na en raakje een lantaren paal ofzo iets net achter hem. had ik heb disabled, maar niet destroyed.
[Voor 65% gewijzigd door Pykow op 06-09-2013 12:36]
Nee kijk naar Tsu 57 kills met de spasNoFearCreations schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:49:
Omdat shotgun annoying as f#ck zijn, vermoed ik zo. En binnen een straal van 10/15 meter ook noskill vereisen. Tank snap ik dan weer niet, waarschijnlijk iets te vaak de admin gekilld ofzo

http://battlelog.battlefi...how/1/68510471/176614903/
Want dit is de ronde waarin pyk0w een ban/kick kreeg
[Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 06-09-2013 12:38]
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
lol wutPykow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:30:
[...]
ik kan niet op banana republic meer komendaar zit een SPM limiet van 800 in.

- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
ik zou de admin wel geraakt hebben ofzo xD die zooker had ik wel vaak en hij mij nooit, ook al stond die boven aan, misschien was hij wel de admin of vriendje van de admin.beuker19 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:37:
[...]
Nee kijk naar Tsu 57 kills met de spas
http://battlelog.battlefi...how/1/68510471/176614903/
Want dit is de ronde waarin pyk0w een ban/kick kreeg
Bedoel je http://battlelog.battlefi...er/Pyk0w/stats/172685289/ ?
Nee serieus het was mijn favourite server, altijd teambalance, maar opeens krijg ik een kick met score per minute is to high. en nu kom ik er niet meer op.
Ach het kicken hoort bij BF3 helaas. er was ook een keer een Battelfield friend editie erover over de bad admins

Heb soms ook me slechte potjes: http://battlelog.battlefi...how/1/68508095/172685289/
maar ja mtar op een grote map is heel erg dom xD maar ging voor de star en was me eerste potje na 1 week geen enkele shooter hebben aangeraakt.
Misschien moet je met de admin praten

[Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 06-09-2013 13:20]
- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
ik heb ook genoeg potjes met maar een SPM van 300 tot 500 erbij zitten, maar ook veel potjes boven de 1000. vooral de city maps en TDM zorgen voor een hoge SPM dus het zegt niet heel veel.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:20:
Hoe haal je 912 SPM T_T continu? krijg je dubbel XP of zo
Misschien moet je met de admin pratenze zijn wel aardig zolang je niet gaat ragen na een nuke !
ja ik zit ALTIJD in de actie, dus daarom spawnen heel veel mensen op mij en daarnaast wacht ik ook op mede spelers. met twee ben je sterker dan met 1.
die 912 is zonder enkele double XP event. Mijn internet was stuk toen het double XP was en vorige keer was ik met me vriendin een weekend weg

ach ja ik let er niet meer op, ik weet dat ik op de meeste servers altijd in de top 3 sta in mijn team (of ik moet met snipers bezig zijn of veel lag of heel laat joinen) en wat me score is, zie ik daarna wel weer.
Pykow is hardcore M16 gebruikerPykow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:34:
[...]
ik heb ook genoeg potjes met maar een SPM van 300 tot 500 erbij zitten, maar ook veel potjes boven de 1000. vooral de city maps en TDM zorgen voor een hoge SPM dus het zegt niet heel veel.
ja ik zit ALTIJD in de actie, dus daarom spawnen heel veel mensen op mij en daarnaast wacht ik ook op mede spelers. met twee ben je sterker dan met 1.
die 912 is zonder enkele double XP event. Mijn internet was stuk toen het double XP was en vorige keer was ik met me vriendin een weekend weg
ach ja ik let er niet meer op, ik weet dat ik op de meeste servers altijd in de top 3 sta in mijn team (of ik moet met snipers bezig zijn of veel lag of heel laat joinen) en wat me score is, zie ik daarna wel weer.

Jokes aside
Pykow, jij geeft overduidelijk er wel om want je zit op Teamspeak nog altijd heel hard te mekkeren dat je K/D en je SPM naar beneden gaat door "slecht team" of "slechte squad" of weet ik veel wat de boosdoener mag zijn...
[Voor 12% gewijzigd door w4v3g0d op 06-09-2013 13:38]
- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
Natuurlijk ben ik een hardcore M16A3 gebruiker joh, dat weet iedereen toch.
De M4A1 staat op de tweede plaatst met ook 100 stars en heb ik 38 uur minder mee gespeeld

ik heb 700 uur met andere wapens gespeeld.
Nope het is maar een spelletje jongens, lees mijn bericht terug paar pagina's terug.
Waarom zou ik me druk moeten maken, ik heb veel belangrijkere dingen in mijn leven erbij gekregen.
[Voor 19% gewijzigd door Pykow op 06-09-2013 13:46]
Oh ja natuurlijk TDM !Pykow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:34:
[...]
ik heb ook genoeg potjes met maar een SPM van 300 tot 500 erbij zitten, maar ook veel potjes boven de 1000. vooral de city maps en TDM zorgen voor een hoge SPM dus het zegt niet heel veel.
ik speel meestal lonewolf want ik vertrouw me teammates niet die me rug dekken

Trouwens de AEK-971 is echt wel beter dan de m16a3

PS een stats reset is niet eerlijk he !
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 06-09-2013 14:04]
Haha, z'n "echte" SPM zonder reset is 1000+Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:59:

- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
ik speel niet altijd lonewolf, maar scheelt niet heel veel qua SPM. soms is zelfs lonewolfen nog beter voor je stats dan met vrienden gamen.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:59:
[...]
Oh ja natuurlijk TDM !
ik speel meestal lonewolf want ik vertrouw me teammates niet die me rug dekken
Trouwens de AEK-971 is echt wel beter dan de m16a3
AEK-971 is sneller, maar niet beter dan de M16A3, omdat de recoil de andere kant opgaat en veel meer feedback heeft.
PS me stats reset geeft aan dat ik een SPM van 900+ heb, terwijl mijn normale staats op 1000+ zit.
alleen me KD is 2,88 (lang leven de sniper rifles die het onder de 3 houden) en mijn gemiddelde is 2,47 . dus dat scheelt ook niet zoveel.
Alles blijft stijgen, behalve win/lose ratio

Vanavond is mijn internet weer niet top, dus ga me lekker bezig houden met GTA, Sleeping dogs of appen met me vriendin en film kijken xD. Dit weekend ook weer geen tijd om te gamen xD
Je bent vader geworden??Pykow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:44:
[...]
Waarom zou ik me druk moeten maken, ik heb veel belangrijkere dingen in mijn leven erbij gekregen.
SPM hangt inderdaad erg af van de mode en maps waarop je speelt.Pykow schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:34:
[...]
Ik weet nog wel dat ik het eerste half jaar na release veel conquest op grote maps speelde en dan speelde ik voornamelijk ifantry i.p.v. altijd in een voertuig te zitten.
M'n SPM schommelde in die tijd om en nabij de 600.
Ik speel nu meer rush en TDM en daarbij merk je gewoon dat het vergaren van punten een stuk sneller gaat als je echt deelneemt aan de actie.
Ik heb nu denk ik wel een punt bereikt dat de SPM langzaam aan het stagneren is.
gaan ze bijv. helemaal bij de mcoms vandaan om op zoek te gaan naar een kill.
en de meeste potjes wordt je of vet ingemaakt, of je wint zonder moeite.
tuurlijk bij conquest zitten ook slechte speler, maar kun meer je eigen gang gaan en vlaggen capturen.
rond 2 mcoms vinden velen blijkbaar te lastig.
Dat is wel een nadeel van rush, er zijn vaak een paar spelers die proberen om een MCOM te armen of te verdedigen en de rest zit er wat achter te campen.PuckStar schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:42:
heb al meer dan een jaar geen rush gespeeld. nu weet ik weer waarom ik op een gegeven moment daarmee gestopt ben..............ik frustreer me namelijk teveel aan slechte spelers die niet de mcoms verdedigen of aanvallen.
tuurlijk bij conquest zitten ook slechte speler, maar kun meer je eigen gang gaan en vlaggen capturen.
Bij conquest is zo'n team trouwens ook niet fijn, je kunt wel vlaggen gaan cappen maar alleen lukt je dat nooit.
TDM rondes lijken meestal nog het meest gebalanceerd te zijn omdat je daar geen ticket drain hebt zoals bij conquest en het is niet fijn voor campers.
Zelfde reden ben ik ook gestopt met Rush, doe het zeer zelden nog wel eens maar dan alleen met 3 vrienden minimaal. In je eentje is Rush niet te doen, het is net wat je zegt of het is een rondje van 5 minuten alle stages door of naderhand zalfje smeren op die brandende poepert.PuckStar schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:42:
heb al meer dan een jaar geen rush gespeeld. nu weet ik weer waarom ik op een gegeven moment daarmee gestopt ben..............ik frustreer me namelijk teveel aan slechte spelers die niet de mcoms verdedigen of aanvallen.

Doe mij maar CQL, zelfs met 5 vlaggen tegen weet ik vaak genoeg wel de weg naar buiten te vinden en als het echt moet pak ik chopper of jet wel om beetje tegenstand te bieden. Bailen vanuit jet en squad laten spawnen wilt ook wel helpen, alleen als je met randoms speelt luisteren ze vaak niet. Ook niet als je van tevoren in team chat aankondigt dat je jetdrop gaat doen en squad moeten joinen als ze willen spawnen. Blijf ik nog ff rondvliegen wachten op squadjoins, dan mag je mazzel hebben als er 3 joinen (al dan niet automatisch door serverplugin bij nieuwe spelers

Daarom als het kan, speel ik gewoon liefst met squadmates die ook comms hebben. Scheelt hoop rage en gamed persoonlijk stuk prettiger!

- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
Haha nee ik ben nog geen vader, ik heb wel het object gevonden om er 1 te kunnen maken in de toekomstAdmiralSnipe schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:08:
[...]
Je bent vader geworden??
[...]
SPM hangt inderdaad erg af van de mode en maps waarop je speelt.
Ik weet nog wel dat ik het eerste half jaar na release veel conquest op grote maps speelde en dan speelde ik voornamelijk ifantry i.p.v. altijd in een voertuig te zitten.
M'n SPM schommelde in die tijd om en nabij de 600.
Ik speel nu meer rush en TDM en daarbij merk je gewoon dat het vergaren van punten een stuk sneller gaat als je echt deelneemt aan de actie.
Ik heb nu denk ik wel een punt bereikt dat de SPM langzaam aan het stagneren is.

Ervaring zorgt ook voor een hoge SPM, daarmee wil ik zeggen dat je weet waar de actie zich afspeelt.
doordat je inzicht getrained is in de game, krijg je veel snellere gameplay, meer kills per minuut en daardoor weer een hoge SPM.
Ik begon met 450 en een KD van 1,4 in januari 2011. nu zit ik dus op SPM van 1004 en KD van 2,43.
ook teamplay is erg belangrijk, gooi een medpack of ammobox in een groiepje, plaatst die t-ugs bij een vlag. revive en repair om andere mensen te helpen.
ook een tip, spawn engineer, plaatst wat mijnen en wanneer je dood bent pak je weer de repair tool. je mijnen blijven gewoon liggen en heb je dus een extra booby trap voor een tijdje en de vrijheid om iemand te repairen.
wat ik namelijk doe als ik begin met spelen is een potje zoeken wat al is begonnen, en al zo'n 100 of 150 tickets verloren heeft. als de 2 teams dan ongeveer gelijk staan ga ik joinen. Uiteraard kan het alsnog scheef gaan, maar zo is er een grotere kans dat het leuk is en blijft.
Bij Rush is het lastiger in te schatten of de game al balanced bezig is. Stel er zijn al 4 mcoms ontploft en het aanvallende team heeft nog 85 van de 150 tickets. Dat zegt vrij weinig.
Paar keer in een potje gezeten dat we als verdedigers nog 4 vijanden moesten neerhalen maar zij toch nog de tweede mcom konden opblazen. Tsja dan ga je dus verder naar de volgende mcoms en tickets weer op 100%.
CQL frustreerd soms ook, maar toch minder dan Rush. Daarentegen is Rush wel lekker vlot spelen, veel actie. Reviven kun je ook aardig wat punten mee halen. Dat gaat in BF4 wel veranderen.
Weet iemand of je in BF4 ook commander mode bij Rush hebt? wellicht dat dat wat helpt om squads wat te verspreiden over de map.
Spelen jullie nog wellis CTF of Gunmaster bijvoorbeeld?
Ik weet nog toen CTF uitkwam heb ik het ongeveer 10 potjes gespeeld, maar vond er weinig aan omdat iedereen dan met de andere vlag in de eigen base blijft rondhangen.
Gisteren sinds bijna 2 jaar weer Rush metro gespeeld, was wel een nostalgisch moment

Je hebt gelijk dat ervaring natuurlijk ook zorgt voor een hogere SPM, ik merk dat ik nu veel vaker midden in de actie zit dan een tijdje na release van de game.Pykow schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:32:
[...]
Ervaring zorgt ook voor een hoge SPM, daarmee wil ik zeggen dat je weet waar de actie zich afspeelt.
doordat je inzicht getrained is in de game, krijg je veel snellere gameplay, meer kills per minuut en daardoor weer een hoge SPM.
Ik begon met 450 en een KD van 1,4 in januari 2011. nu zit ik dus op SPM van 1004 en KD van 2,43.
ook teamplay is erg belangrijk, gooi een medpack of ammobox in een groiepje, plaatst die t-ugs bij een vlag. revive en repair om andere mensen te helpen.
Als je aardig wat tijd in een game hebt zitten ken je op een gegeven moment de punten in de maps waar de actie zich vaak afspeelt, je kent verschillende routes en daardoor verloopt de gameplay een stuk sneller.
Ik speel de later toegevoegde gamemodes eigenlijk nooit meer, maar dat had ik van tevoren al verwacht.PuckStar schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:19:
Spelen jullie nog wellis CTF of Gunmaster bijvoorbeeld?
Ik weet nog toen CTF uitkwam heb ik het ongeveer 10 potjes gespeeld, maar vond er weinig aan omdat iedereen dan met de andere vlag in de eigen base blijft rondhangen.
Bij release van een nieuwe gamemode speel ik het vaak een tijdje maar na een aantal weken heb ik het vaak al gezien en kom ik weer uit bij Rush, Conquest of TDM, dat blijft voor mij gewoon het leukst.
Veel toegevoegde gamemodes voelen ook een beetje gimmicky aan naar mijn mening, het is leuk om even uit te proberen maar het houdt me gewoon niet langer dan een week bezig.
Had zo een trailer van Battlefield 3 kunnen zijn. Persoonlijk vind ik het niet echt een Eind Filmpje.vinom schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:41:
Oh, hier is trouwens mijn allerlaatste Battlefield 3 video, enjoy as usual
[video]
Wel mooi gemaakt overigens.
Gewoon op de hoogste graphics zetten en dan ziet het er zeker zo mooi uit.NLsandman schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 20:07:
Als ik speel ziet het er nooit zo uit, mooi eind filmpje.
Thanks, video doet het erg goed. Staat nog altijd op nummer 1 op RedditNLsandman schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 20:07:

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Dyslectic history cynic
Ea showcase
Pc's
Dice
Battlefield 3
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Electronic Arts
Battlefield
Multiplayer
Shooter
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh jawel hoor. In het filmpje branden je ogen er ook uit als je in de zon kijkt.NLsandman schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 20:07:

Oh en dit was toch gemaakt met VeniceFX? Waarom zet je de colour correction niet uit voor z'n fimpje?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dramatisch einde voor een dramatische game. Mooi gemaakt.vinom schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:41:
[video]
Heb er vertrouwen in dat BF4 beter wordt. Hopelijk is die wel mijn geld waard.
http://battlelog.battlefi...KSHAFT93/stats/351804938/
Alsnog een hoop tijd in gepompt omdat er niks anders is.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
En dat is eigenlijk het enige dat ik mis in het filmpje, want alles is DICE-blauwvinom schreef op zondag 08 september 2013 @ 00:34:
Tevens is er nul komma nul colour correction gebruikt. Wat je ziet, zo ziet het spel er ook uit, althans bij mij.

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
http://battlelog.battlefi...how/1/68896879/270382331/
BuG Community - Discord: discord.bug-community.com
Zeker zeer zeldzaam met 59 tickets winnen in een 1500 ticket serverFonta schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:31:
Eindelijk weer eens potje wat de boeken in mag!
http://battlelog.battlefi...how/1/68896879/270382331/

Epic !
Hopen dat er straks meer zijn in BF4
- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
ik wil jullie pret niet drukken, maar ik ga er vanuit dat we in BF4 net zoveel poeprondjes krijgen als in BF3beuker19 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 01:10:
[...]
Zeker zeer zeldzaam met 59 tickets winnen in een 1500 ticket server![]()
Epic !
Hopen dat er straks meer zijn in BF4

ik verwacht ook meer baserapen (Lang leve de gunship)
Zul je toch houden mensen spelen nu om kills, niet meer om skill als ik bijv. 10-8 ga maar 10 heel mooie kills maak en een hoop support ed. doe wordt ik uitgemaakt voor noob door iemand die 20-5 gaat maar gwn loopt te baserapen, te veel kill-kindjes op fps nu. Echt erg er wordt ook steeds meer gekillstealed puur voor kills en teamwerk is ver te vinden.Pykow schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:48:
[...]
ik wil jullie pret niet drukken, maar ik ga er vanuit dat we in BF4 net zoveel poeprondjes krijgen als in BF3
ik verwacht ook meer baserapen (Lang leve de gunship)
Leuk voorbeeldje we staan voor met 800-400 ticks in domination, 3 tanks laten de vlag gecaptured worden om met zen 3e achter 1 tank aan te gaan, dat natuurlijk voor de rest van de match, we verliezen met enemy team nog 150 ticks left...
Ik speel zo veel mogelijk op servers met actieve admins en no-baseraping rules maarja dan krijg je dus de kill-kindjes.
Body mods don't determine skill
- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
Er zijn gasten die met 10-8 denken nuttig te zijn voor het team, maar inderdaad is dit moeilijk af te lezen.Dracyn schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:05:
[...]
Zul je toch houden mensen spelen nu om kills, niet meer om skill als ik bijv. 10-8 ga maar 10 heel mooie kills maak en een hoop support ed. doe wordt ik uitgemaakt voor noob door iemand die 20-5 gaat maar gwn loopt te baserapen, te veel kill-kindjes op fps nu. Echt erg er wordt ook steeds meer gekillstealed puur voor kills en teamwerk is ver te vinden.
Leuk voorbeeldje we staan voor met 800-400 ticks in domination, 3 tanks laten de vlag gecaptured worden om met zen 3e achter 1 tank aan te gaan, dat natuurlijk voor de rest van de match, we verliezen met enemy team nog 150 ticks left...
Ik speel zo veel mogelijk op servers met actieve admins en no-baseraping rules maarja dan krijg je dus de kill-kindjes.
kijk een chopper piloot staat soms ook maar 7 - 2 ofzo, maar is daarmee wel erg nuttig.
als je 10-8 sta en je staat in de top 5, dan kan je zeggen dat je nog redelijk nuttig bent geweest, maar sta je ergens rond plaatst 8 of lager, ja dan ben je een noob met zulke scores.
Kan je wel zeggen, ja gastjes met veel kills staan boven aan, maar dat is niet altijd waar.
We hebben member in onze BuG community die niet veel kills maken, maar toch in de top 5 eindigen, doordat ze ammo geven, je reviven, de voertuig repaird wanneer dit nodig is, zorgt voor een spawnbeacon op een goede plek, heel veel spotten, vliegen in de heli en de andere goed laten gunnen.
de score zegt meer dan je KD, alleen zonder mensen met een goede KD van boven de 2,5 ga je het heeel erg lastig krijgen
Het viel me op dat wanneer je vervolgens zo'n "out of bounds" veld in en uit gaat dat de kleuren dan weer terugkomen.
En daar kom ik nu pas achter...
Ja, waarom zou je dat probleem fixen he Dice, het is niet alsof het geen bekend probleem is en er 544 duizend topics over zijn gemaakt.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:10:
Er zit nog steeds zo'n nare bug in BF3 dat wanneer gerevived wordt in een zone die eerst out of bounds was, bijvoorbeeld nadat je team een set MCOMs opgeblazen heeft, dat je beeld dan grijs blijft.
Het viel me op dat wanneer je vervolgens zo'n "out of bounds" veld in en uit gaat dat de kleuren dan weer terugkomen.
En daar kom ik nu pas achter...
Nee EA, BF4 brengt meer geld op dan het fixen van BF3, daar doen we niks aan!
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
@vinom: Mooie video, mooie afsluiter!
Tadaaa
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
Electronic Arts
Dice
Shooter
Multiplayer
Battlefield 3
Battlefield
Games
Pc's
Ea showcase
Battlefield 3 Premium
Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
Overdrijven is ook een kunst zeg. Het is gewoon een commercieel bedrijf dat games maakt.Tr4il schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:43:
Het is inmiddels bekend dat EA het slechtste bedrijf van Amerika is, dus het verrast mij niet meer dat er niks gefixt word.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zag laatst een stukje van een interview met een DICE medewerker en daarin werd gevraagd op bepaalde dingen ook aangepast werden in BF4.
De medewerker antwoorde dat ze bij DICE heel erg naar de input van de spelers kijken en aan de hand daarvan dingen aanpassen in de game.
Hoe kan het dan dat er bijna 2 jaar na release nog steeds bugs in de game zitten die vaak genoeg aangekaart zijn??
is dat jouw mening? of is dat gebaseerd op feiten?Tr4il schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:43:
Het is inmiddels bekend dat EA het slechtste bedrijf van Amerika is, dus het verrast mij niet meer dat er niks gefixt word.
@vinom: Mooie video, mooie afsluiter!
EA maakt anders goed winst, dus zo slecht zou ik het niet noemen.
niet erg indrukwekkend. Had ik in een uurtje ook kunnen makenvinom schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 16:41:
[video]
[Voor 6% gewijzigd door White_Collar op 14-09-2013 18:04]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Ik zou zeggen begin gelijk mee dan kom ik over een uurtje terug en kijk wat je in elkaar gefrutseld hebtWhite_Collar schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:03:
[...]
niet erg indrukwekkend. Had ik in een uurtje ook kunnen maken

Op z'n minst een beetje onderbouwing met z'n uitspraak a.u.b.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Bugs fixen doet DICE inderdaad, maar als EA het belangrijker vind dat DICE zich bezig houd met DLC packs ipv fixen van meest vervelende bugs dan zou ik toch eerder neigen om EA de schuld te geven.AdmiralSnipe schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:07:
Die bugs fixen is meer werk voor DICE dan EA maar vooruit...
Ik zag laatst een stukje van een interview met een DICE medewerker en daarin werd gevraagd op bepaalde dingen ook aangepast werden in BF4.
De medewerker antwoorde dat ze bij DICE heel erg naar de input van de spelers kijken en aan de hand daarvan dingen aanpassen in de game.
Hoe kan het dan dat er bijna 2 jaar na release nog steeds bugs in de game zitten die vaak genoeg aangekaart zijn??
DICE is echt wel op de hoogte van alle bugs die er zijn, punt is alleen dat ze bepaalde dingen prioriteit geven en bepaalde bugs gewoon niet gamebreaking genoeg vinden en dus niet hoog op de prioriteit lijst staan.
DICE/EA hetzelfde bedrijf die 1,5 jaar nodig heeft gehad om een TV missile teamkill bug op te lossen, maar in halve dag tijd een TV bug oplost die 1 hit kill doet op alles na patch (niet bedoeld), omdat hele community in rep en roer was. Dat zegt voor mij genoeg

Doen ze iets een keer goed zit iedereen erover te zeuren en wordt het teruggedraaidXant0r schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 19:21:
DICE/EA hetzelfde bedrijf die 1,5 jaar nodig heeft gehad om een TV missile teamkill bug op te lossen, maar in halve dag tijd een TV bug oplost die 1 hit kill doet op alles na patch (niet bedoeld), omdat hele community in rep en roer was. Dat zegt voor mij genoeg

Vond ik zoo jammer

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ze mogen misschien wel een nieuwe variant van Capture The Flag maken waarbij je niet in de vijandelijke basis kan komen.
Ik vloog in een heli vlak langs een gebouw dat op dat moment aan het instorten was en opeens ontploft de heli, terwijl ik het hele gebouw niet eens aangeraakt had...
http://logix.bplaced.de/
http://www.twitch.tv/hankesnl
Die is erMadButcher schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:54:
Sinds vorig weekend zo'n 2000 uren erop zitten en met ruim 60 miljoen puntjes virtueel colonel service star 255 ben ik wel een klein beetje uitgekeken. Ik verheug me ook op nieuwe spelmodi in BF4.
Ze mogen misschien wel een nieuwe variant van Capture The Flag maken waarbij je niet in de vijandelijke basis kan komen.

Obliteration is in de plaats gekomen voor CTF omdat CTF niet precies is geworden dan hoe Dice het graag gewild zou hebben.
Tja, vroeger toen we CTF in UT en Quake speelden was dat eigenlijk wel een eis, want anders blijft het 0-0MadButcher schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:54:

Ze moeten wel iets tegen baseraping doen ja, maar hoe of wat geen idee, want vooral bij CTF is dat best moeilijk op te lossen met een doorzichtige muur of zo

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |
Er zijn nog steeds heel veel BF2 Vanilla servers dus ik zou me daar niet druk over makenNoFearCreations schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:49:
Ben benieuwd hoeveel servers er weg/over gaan als BF4 zometeen uit is. Hoop dat er nog wel wat fatsoenlijks over blijft.

Hehe, zou leuk zijn voor die laatste paar wapens extra : De mappen uit de DLC's vind ik eigenlijk totaal niet boeiend op de een of andere manier...Hoop ook dat tegen die tijd EndGame een keer gratis te krijgen is.
Kan iemand mij pointers geven voor settings waarmee ik dit zou kunnen bereiken? Of heeft iemand linkjes waar voor de dezelfde of similar setups tips gegeven worden. Ik ben bang dat mijn google skills niet meer zijn wat het geweest is

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik zou er rekening mee houden dat voetstappen in BF3 niet richtingsgevoelig worden overgebracht via geluid. Ik heb ook een dedi geluidskaart en een deftige headset, destijds aangeschaft omdat ik CS en Americas Army op competetiever niveau speelde. Hier werkte het geweldig, ik kon vanaf spawn horen waar iedereen heen liep. Zoals je zelf ook al aangeeft worden bijvoorbeeld schoten en voertuiggeluiden in BF3 wel positioneel gezien correct doorgegeven, maar nu ik erover nadenk hoor ik voetstappen altijd pas op het laatste moment en dan altijd uit dezelfde richting zo'n beetje.ye-roon schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:59:
Ik weet niet of het een probleem is, of meer een vraag naar een instelling. Maar ik zit met het volgende. Ik heb een Sennheiser PC360 headset. En een Asus Xonar Phoebus geluidskaart. Maar wat ik ook geprobeerd heb kwa ingame settings en soundcard specific settings. Ik krijg het maar niet voor elkaar dat ik goed voetstappen hoor. De positional audio is gewoon goed, ik hoor waar ieder schot vandaan komt, maar voetstappen zijn nog steeds bijna niet te horen. En dat is toch wel waar ik voor ging toen ik deze geluidskaart erbij kocht.
Kan iemand mij pointers geven voor settings waarmee ik dit zou kunnen bereiken? Of heeft iemand linkjes waar voor de dezelfde of similar setups tips gegeven worden. Ik ben bang dat mijn google skills niet meer zijn wat het geweest is
Disclaimer: dit is dus mijn persoonlijke ervaring en mogelijke verklaring voor het gemis. Ik breng dit niet als feit, slechts als speculatie.
Edit: Ik kan op het moment geen server joinen trouwens, overal errors bij connecten, heeft iedereen hier last van?
[Voor 20% gewijzigd door Snorro op 17-09-2013 11:32]
iemand anders problemen mee?
AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed
Mijn setup is een Asus Xonar DGX in combinatie met een Beyerdynamic 770 dt pro gesloten koptelefoon.ye-roon schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:59:
Ik weet niet of het een probleem is, of meer een vraag naar een instelling. Maar ik zit met het volgende. Ik heb een Sennheiser PC360 headset. En een Asus Xonar Phoebus geluidskaart. Maar wat ik ook geprobeerd heb kwa ingame settings en soundcard specific settings. Ik krijg het maar niet voor elkaar dat ik goed voetstappen hoor. De positional audio is gewoon goed, ik hoor waar ieder schot vandaan komt, maar voetstappen zijn nog steeds bijna niet te horen. En dat is toch wel waar ik voor ging toen ik deze geluidskaart erbij kocht.
Ik heb er ook lang mee moeten rommelen maar uiteindelijk kom ik voor het helderste en beste positionering uit bij in de Xonar instellingen de koptelefoon op >60 Ohm te zetten en de rest gewoon Hi-Fi. Alle surround onzin uit, vervolgens in BF3 Enhanced Audio uit en Hi-Fi output.
Wat en verademing, de positionele audio is beter dan met welke surround sound setting dan ook en ik hoor voetstappen door 2 verdiepingen heen zonder de audio belachelijk hard te zetten. (Bijvoorbeeld: bij Metro buiten hoor ik ze als ik bovenin zit het huisje binnenkomen en de trappen opkomen lopen. Ik hoor precies wanneer ze in schotsveld komen)
Snorro schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:29:
Ah, daar zullen dan vast tweaks voor bestaan, maar het zou mij niks verbazen als dat als valsspelen wordt beschouwd. Mocht dit niet het geval zijn dan ben ik ook benieuwd en zal ik ook s met die instellingen gaan spelen haha
Edit: Ik kan op het moment geen server joinen trouwens, overal errors bij connecten, heeft iedereen hier last van?
Dice is goed bezig zeg.. -.-beebie121 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:08:
ik krijg elke keer de melding Could not join server (1).
iemand anders problemen mee?
http://battlelog.battlefi...view/2832654624694388054/
al weer deze error: could not join server (1)
oplossing: jezelf aanmelden voor de beta editie van origin
[Voor 65% gewijzigd door spartacusNLD op 17-09-2013 18:21]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ik zat inderdaad net te browsen en verder te zoeken en kwam daar ook langs een topic (pagina 4 van google) waar iets stond over Hi-Fi. Gewoon geen surround opties gebruiken, maar alleen de Hi-Fi opties. Ik moet dan nog wel even zien waar ik binnen de Xonar opties een eigengemaakt profiel kan maken, in de dolby opties is dat goed te doen, maar nog niet gevonden dus. Ik zie wel als ik thuis benA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:08:
[...]
Mijn setup is een Asus Xonar DGX in combinatie met een Beyerdynamic 770 dt pro gesloten koptelefoon.
Ik heb er ook lang mee moeten rommelen maar uiteindelijk kom ik voor het helderste en beste positionering uit bij in de Xonar instellingen de koptelefoon op >60 Ohm te zetten en de rest gewoon Hi-Fi. Alle surround onzin uit, vervolgens in BF3 Enhanced Audio uit en Hi-Fi output.
Wat en verademing, de positionele audio is beter dan met welke surround sound setting dan ook en ik hoor voetstappen door 2 verdiepingen heen zonder de audio belachelijk hard te zetten. (Bijvoorbeeld: bij Metro buiten hoor ik ze als ik bovenin zit het huisje binnenkomen en de trappen opkomen lopen. Ik hoor precies wanneer ze in schotsveld komen)

Hoe heb jij de geluidskanalen staan?A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:08:
[...]
Mijn setup is een Asus Xonar DGX in combinatie met een Beyerdynamic 770 dt pro gesloten koptelefoon.
Gewoon op 2, of 6 zoals word aangeraden voor games. (is dus 8ch zie ik net

Ik heb net BF3 weer geinstalleerd, de meeste mensen waar ik wel eens mee speelde staan nog in mijn lijst op een paar na.
Ben in ieder geval van plan om nu weer een beetje de feel terug te krijgen omdat BF4 er redelijk snel aankomt.
Welcome back MoveS.J_84 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:29:
[...]
Hoe heb jij de geluidskanalen staan?
Gewoon op 2, of 6 zoals word aangeraden voor games. (is dus 8ch zie ik net)
Ik heb net BF3 weer geinstalleerd, de meeste mensen waar ik wel eens mee speelde staan nog in mijn lijst op een paar na.
Ben in ieder geval van plan om nu weer een beetje de feel terug te krijgen omdat BF4 er redelijk snel aankomt.

Ook voor ye-roon (het valt me nu pas op

In het Xonar Audio Center hoofdscherm 8 channels en bij analoog uit oortelefoon. en bij DSP mode Hi-Fi.

Zal het eens uitproberen met die settings, had het eerder altijd op 6ch en dolby aan staan.
Speelde veel Bo2 waar je misschien de voetstappen niet duidelijk hoorde, maar veel andere geluiden weer beter.
Is wel handig met SnD.
Heb paar potjes gedaan om in te komen, maar kwam hier ook al spammende shotguns met laser tegen in die cqc maps.
Kreeg wel even een Deja Vu gevoel met Bo2

Het blijft altijd wat vaag omdat je sowieso drie factoren hebtA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:08:
[...]
- Settings ingame (Surround, hifi etc)
- Settings in driver (Surround, hifi etc.
- Koptelefoon (Kan twee drivers hebben of meer dus normaal of surround) of Speakers 2.1 / 5.1 etc.
Indien je dus een normale koptelefoon (twee speakers/drivers) hebt en je wilt surround horen dan lijkt het niet logisch om 1 en 2 op surround te zetten. Hooguit 1 vd 2 maar moet je dus inderdaad zelf testen wat voor je het beste effect vind hebben.
Vond ook nog een aardige tip/topic hier: http://hardforum.com/showthread.php?t=1646540
"Whatever your audio solution is, be it dedicated sound card, external dac, whatever, make sure Windows or your audio control panel is set to 48KHz playback, which is the native format for BF3's audio. If you are all the way up to 96 or down to 44.1 the OS will resample the audio and you will get quality degradation. This is my experience with a VERY high end headphone and speaker setup. "
[Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 18-09-2013 13:11]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De cod-kindjes hebben bf3 gevonden...Heb paar potjes gedaan om in te komen, maar kwam hier ook al spammende shotguns met laser tegen in die cqc maps.
Kreeg wel even een Deja Vu gevoel met Bo2
Steeds meer shotguns overal terwijl ze in sommige situaties gewoon zwaar OP zijn maar andere situiaties ook gewoon normaal zijn, zelf gebruik ik soms een shotgun maar dat is meestal als de map en de match er na is.
[Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 18-09-2013 13:44]
Alle surround audio via headsets wordt virtueel opgewekt. 5.1 en 7.1 headsets met meerdere drivers etc is (hoofdzakelijk) een marketing gimmick. De afstand tussen de individuele drivers en tot je oor is simpelweg te klein voor je oor om richting te bepalen, het zijn de drivers die het surround effect creëeren. Een high-end stereo koptelefoon met een goede geluidskaart/dac heeft een vele malen betere surround sound dan welke Turlebeach etc. etc. headset dan ook met meerdere drivers in de schelp.Help!!!! schreef op woensdag 18 september 2013 @ 11:53:
[...]
Het blijft altijd wat vaag omdat je sowieso drie factoren hebtVolgensmij stuurt de gamesetting een bepaald geluid naar de driver die de driversetting er weer op los laat waarna het in je koptelefoon/speaker terecht komt.
- Settings ingame (Surround, hifi etc)
- Settings in driver (Surround, hifi etc.
- Koptelefoon (Kan twee drivers hebben of meer dus normaal of surround) of Speakers 2.1 / 5.1 etc.
Indien je dus een normale koptelefoon (twee speakers/drivers) hebt en je wilt surround horen dan lijkt het niet logisch om 1 en 2 op surround te zetten. Hooguit 1 vd 2 maar moet je dus inderdaad zelf testen wat voor je het beste effect vind hebben.
Vond ook nog een aardige tip/topic hier: http://hardforum.com/showthread.php?t=1646540
"Whatever your audio solution is, be it dedicated sound card, external dac, whatever, make sure Windows or your audio control panel is set to 48KHz playback, which is the native format for BF3's audio. If you are all the way up to 96 or down to 44.1 the OS will resample the audio and you will get quality degradation. This is my experience with a VERY high end headphone and speaker setup. "
BF3 heeft van zichzelf al heel goede surround audio effecten. Deze wil ik inderdaad 1-op-1 afgespeeld hebben en niet dat windows of mn geluidskaartdrivers daar achteraf nog effect op heeft.
Idd, daarom heb ik ook een goede stereo headset (Sennheiser PC 363D) aangeschaft.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:45:
[...]
Alle surround audio via headsets wordt virtueel opgewekt. 5.1 en 7.1 headsets met meerdere drivers etc is (hoofdzakelijk) een marketing gimmick. De afstand tussen de individuele drivers en tot je oor is simpelweg te klein voor je oor om richting te bepalen, het zijn de drivers die het surround effect creëeren. Een high-end stereo koptelefoon met een goede geluidskaart/dac heeft een vele malen betere surround sound dan welke Turlebeach etc. etc. headset dan ook met meerdere drivers in de schelp.
De meningen die ik lees verschillen anders nogal over de kwaliteit vd BF3 surround effecten.BF3 heeft van zichzelf al heel goede surround audio effecten. Deze wil ik inderdaad 1-op-1 afgespeeld hebben en niet dat windows of mn geluidskaartdrivers daar achteraf nog effect op heeft.
Doordat ik een tijdje terug een goede headset heb gekocht ben ik weer meer geinteresseerd in hoe ik de beste (surround/positionele audio) kwaliteit in BF3 kan krijgen.
Mijn conclusie is in ieder geval dat de verwarring vaak ook ontstaat doordat de hele keten onvoldoende duidelijk is. Stap 1 is de keten begrijpen en stap 2 is uiteindelijk toch ook zelf uitproberen wat voor jezelf het beste werkt.
Ga iig o.a. jouw instellingen ook eens proberen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb inderdaad iets te stellig geschreven dat de BF3 surround kwaliteit goed is, wat ik bedoelde is dat deze combinatie mij het beste, helderste en fijnste geluid geeft.Help!!!! schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:07:
[...]
Idd, daarom heb ik ook een goede stereo headset (Sennheiser PC 363D) aangeschaft.
[...]
De meningen die ik lees verschillen anders nogal over de kwaliteit vd BF3 surround effecten.
Doordat ik een tijdje terug een goede headset heb gekocht ben ik weer meer geinteresseerd in hoe ik de beste (surround/positionele audio) kwaliteit in BF3 kan krijgen.
Mijn conclusie is in ieder geval dat de verwarring vaak ook ontstaat doordat de hele keten onvoldoende duidelijk is. Stap 1 is de keten begrijpen en stap 2 is uiteindelijk toch ook zelf uitproberen wat voor jezelf het beste werkt.
Ga iig o.a. jouw instellingen ook eens proberen.
Maar ik heb ook van alles geprobeerd: virtueel grotere afstanden tussen voor/achter/links/rechts, bepaalde tonen versterken en andere afzwakken etc. etc. Er zijn zo verschrikkelijk veel instellingen mogelijk, op een gegeven moment zag ik ook het bos niet meer tussen de spreekwoordelijke bomen.
Mocht jij nog betere instellingen vinden, dan hou ik me warm aanbevolen en zal ik het zeker gaan proberen.
Zeker. Denk dat de keuze uiteindelijk wel heel persoonlijk is.
Wat ik nog vergeten was is dat er eigenlijk 4 componenten zijn:
- BF3 sound output
- Windows audio driver stack / settings
- Soundcard driver/settings
- Koptelefoon of speakers type
PC Specs
Voor zover ik weet niet. Ik was dat ook gewend in BF2, maar in BF3 zijn ze dat vergeten of zoAmanoo schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:36:
I het eigenlijk mogelijk om ervoor te zorgen dat je altijd de namen van je teamleden in beeld ziet, ongeacht of je op ze mikt of ze heel ver weg zijn of wat dan ook? Die driehoekjes als enige teken of iemand vriend of vijand is zijn maar lastig.

Anoniem: 428728
Zie bijna geen reacties meer namelijk hier .
- Tsurany
- Registratie: Juni 2006
- Niet online
⭐⭐⭐⭐⭐
Electronic Arts
Dice
Shooter
Multiplayer
Battlefield 3
Battlefield
Games
Pc's
Ea showcase
Battlefield 3 Premium
Pc-game
:strip_icc():strip_exif()/u/180748/avatar%2520nieuw%252060x60.jpg?f=community)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ben d'r ook klaar mee, Ik maak geen BF3 filmpjes meer nu, speel af en toe nog wat TDM en dat is het.Anoniem: 428728 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:55:
Ligt het aan mij of heeft iedereen een beetje genoeg ervan om over BF 3 in deel 9 te reageren ???
Zodra de beta op mijn PC staat is het bye bye Battlefield 3.
[Voor 7% gewijzigd door vinom op 24-09-2013 21:59]
- Pykow
Pykow Gaming | BuG
Battlefield 3 Premium
Uitbreiding
Ea showcase
Shooter
Battlefield 3
Multiplayer
Electronic Arts
Pc's
Dice
Ik kan weinig vertellen over Battlefield 3, ik zit al bijna 3 weken zonder GamePC.Anoniem: 428728 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 13:55:
Ligt het aan mij of heeft iedereen een beetje genoeg ervan om over BF 3 in deel 9 te reageren ???
Daarnaast heb ik het ook erg druk de laatste tijd om uberhaubt te kunnen gamen.
Druk op me werk, vriendin en voetbal.
Ook denk ik dat iedereen zit te wachten op BF4 en daardoor uitgekeken is op BF3.
De laatste tijd speelde ik al heel veel minder, omdat ik of een slechte wifi verbinding had of ik werdt gekicked als "cheater"
Probleem is origin, had ik ook.wesleybor schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:15:
Weet iemand wat er met orgin aan de hand is geen 1 server laad bij mij ??
Oplossing: gooi je origin in beta dan zou het gefixed moeten zijn, over hoe dat moet moet je even op google zoeken weet niet meer hoe ik dit heb gedaan

Succes!

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Laatst ook gehad (chrome?) even browsers restarten, als dat niet werkt pc restarten laatste optie ook weer origin in beta gooien. Lijkt erg veel bf3 fouten te fixen om een of andere reden.Carthrax schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:39:
Ik zou gisteren iemand helpen met de G3 te unlocken dmv coop, krijg ik in beeld je moet je plugin updaten. Had ik al lang geleden gedaan maar toch miepte hij daarover. Er stond heel mooi, uw plugin is up to date en daaronder u moet uw plugin bijwerken
hoe werkt dat danDracyn schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:24:
[...]
Probleem is origin, had ik ook.
Oplossing: gooi je origin in beta dan zou het gefixed moeten zijn, over hoe dat moet moet je even op google zoeken weet niet meer hoe ik dit heb gedaan.
Succes!

Tijdje rondgevlogen, stort ik neer... lopen... hey verrek, daar ligt een sniper! /me knife
En toen begon de caps-lock-powered cheaterbeschuldiging

Had ik ook toen ik een server wou joinen en sinds ik het niet eens was met de melding heeft een refresh van de pagina geholpen : Ik kon namelijk de tickets niet zien en daarna weer welCarthrax schreef op woensdag 25 september 2013 @ 10:39:
Ik zou gisteren iemand helpen met de G3 te unlocken dmv coop, krijg ik in beeld je moet je plugin updaten. Had ik al lang geleden gedaan maar toch miepte hij daarover. Er stond heel mooi, uw plugin is up to date en daaronder u moet uw plugin bijwerken

BF3 een tijd links laten liggen en ben er weer klaar mee.
Dank u