Ziggo Internet vragen & problemen topic deel III

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Net bericht van webcare twitter gehad, gaat dus om een test, en die gene die nu hogere upload hebben zouden bericht gehad moeten hebben(wat niet het geval is dus)

---------------------------------------------------
UPC Nederland ‏@UPC · 18m
View translation
@devilstrike1 Dat klopt. Hier zijn we mee bezig. De meeste `testers' zouden hierover geïnformeerd zijn. Hiervoor mijn excuses 1/2 ^MA

[ Voor 12% gewijzigd door devil-strike op 24-06-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
[b][message=42442106,noline]
View translation
@devilstrike1 Dat klopt. Hier zijn we mee bezig. De meeste `testers' zouden hierover geïnformeerd zijn. Hiervoor mijn excuses 1/2 ^MA
;(, opzicht hoeft het geen probleem te zijn. waarschijnlijk komt het ook uitiendelijk wel

[ Voor 10% gewijzigd door Simply1337 op 24-06-2014 10:21 ]

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

BikerOfAmsterda schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:05:
Ik heb een vraagje voor de gebruikers van alleen de UPC modem.

is de wifi bij jullie ook zo tergend langzaam? bekabeld krijg ik de volle snelheid (120/12) wat aanduidt dat de verbinding goed is, maar via wifi op al mijn apparaten (2 laptops,2 tablets, 4 phones) is de betreffende down snelheid 3mbit en de volle upload snelheid(12 mbit).

wifi staat op:
greenline N
WPA2
AES

of beter gezegd, maakt niet uit op welke stand ik het heb staan, het blijft 3mbit down. Ook heb ik de modem al enkele resets gegeven.

Waarom is mijn wifi snelheid zo ruk, ben zelfs blij als het 30-40 mbit zou aantikken, maar 3?

zou wifispots gebugd zijn?

Zelf had ik nog een D-Link DHP 1565 liggen(nog geen mogelijkhed voor DDWRT of open WRT), maat die is in de router functie(upc op bridge) en als AP heel onstabiel en regelmatig crasht het, maar via wifi haalt het wel tot 80mbit.

denk dat ik toch een andere router moet aanschaffen of zou upc een andere modem kunnen sturen?
Ander kanaal al geprobeerd? Klikt alsof de ether aardig vol zit ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:56

KL643

beeldaandemuur

devil-strike schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:20:
Net bericht van webcare twitter gehad, gaat dus om een test, en die gene die nu hogere upload hebben zouden bericht gehad moeten hebben(wat niet het geval is dus)

View translation
Duidelijk...bij mij namelijk in Haarlem nog steeds op 200/10 helaas.

Edit: Ben eigenlijk wel benieuwd naar de huidige (en nieuwe) prijzen van 200-10 (inclusief telefoon en tv).

[ Voor 7% gewijzigd door KL643 op 24-06-2014 11:39 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
MensionXL schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:08:
[...]

Ander kanaal al geprobeerd? Klikt alsof de ether aardig vol zit ;)
1 is overvol (+8)
6 2 stuks
8 paar
11 was leeg, daar staat hij ook.

maar welke kanaal hij ook staat, maakt niet uit. capt bij 3mbit down

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devil-strike schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:20:

View translation
Ik heb 120 / 6 Mbps en sinds vanmiddag 3 uur kreeg mijn modem een update en met de speedtest haal ik nu 120 / 12 Mbps, en weet van niets dus geen mailtje gehad.
Mag zo blijven van mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Laatst online: 08:56

KL643

beeldaandemuur

Volgens webcare (UPC forum) zou je een informatieve brief hierover gekregen hebben 8)7

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KL643 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:10:
Volgens webcare (UPC forum) zou je een informatieve brief hierover gekregen hebben 8)7
Heb ik dus niet gehad en ben duidelijk niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

Fijn hoor klanten die al jaren klant zijn worden weer eens vergeten #eikels

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Mensen ik heb een vraagje:

Is de volgende pingstatistiek normaal (iedere tick duurt een seconde)?
http://postimg.org/image/9m97euy97/

Ik heb zelf het idee dat deze waardes niet goed zijn maar ik weet het niet zeker. Hoe is jullie (deskundige) oordeel? Ik heb UPC hier al over benaderd en deze gaf aan dat ik mijn modem terug moest zetten naar fabrieksinstellingen. Echter heeft dit niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:29

B2

wa' seggie?

Pierre61 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:29:
Fijn hoor klanten die al jaren klant zijn worden weer eens vergeten #eikels
Inderdaad. Zelfs als je aangeeft over te willen stappen van 100/10 naar 200/20 kunnen/willen ze niks voor je doen. Hoe en waarom die testgroep is bepaald kunnen ze ook niet aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Downloadsnelheid verdubbeld (nu 60 denk ik, wordt 120) + myPrime voor 0,05 per maand extra, vanaf Augustus na nakijken van die mail.
Prima dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:27
UPC zakt weer een puntje in op de ranglijst wat mij betreft:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/30556334/2014-06-24%2021_19_35-Twitter%20_%20koenrijpkema_%20%40UPC%20aan%20dit%20experiment.%20Ik%20....png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Upc zal upc niet zijn om mij na 2dagen terug tezetten van 15mbit terug naar 10mbit/s, bij upc is het dus alweer augustus ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneK
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:53
devil-strike schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:04:
Upc zal upc niet zijn om mij na 2dagen terug tezetten van 15mbit terug naar 10mbit/s, bij upc is het dus alweer augustus ofzo.
Hmm...hier ook nog maar een keer getest (nog steeds in Haarlem ;-)

Speedtest.net wisselt een beetje kwa metingen, upload is nu rond de 16 Mbps.

Een 1 GB transfer naar een FTP server levert echter een steady datarate op van ~2.4 MByte/s,
overeenkomend met 20 Mbps. Het is hier dus nog geen augustus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Ze zullen wel bang zijn dat ik ga testen, wou vanochtend beginnen met 50GB teuppen naar me server omtekijken hoe stabiel upload is en blijft, maar dat gaat nu dus niet meer door(upc tebang dat het teveel gaat kosten ofzo :P )

Edit//

Werkt weer nu weer 15mbit/s up denk foutje in config file ofzo.

[ Voor 14% gewijzigd door devil-strike op 25-06-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Sinds gister wifispots aan het gebruiken.
Alleen heb ik zelf een Samsung S4, en ben ik volgens mij via de app secure connect, verplicht om een wachtwoord op mijn samsung s4 te zetten.

Is dit bij jullie ook zo, of kan ik het omzeilen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:19:
Sinds gister wifispots aan het gebruiken.
Alleen heb ik zelf een Samsung S4, en ben ik volgens mij via de app secure connect, verplicht om een wachtwoord op mijn samsung s4 te zetten.

Is dit bij jullie ook zo, of kan ik het omzeilen?
De app "secure connect" heb je totaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:17
Een vriend van me is sinds kort over op upc.
Daarbij gebruikt hij een HorizonBox. Deze is voor tv niet nodig omdat het digitale basispakket ongecodeerd is.
Er zijn nu echter problemen met de Horizonbox als modem; de portforwards werken niet. Ook schijnt de interface traag te zijn en sommige wijzigingen moeilijk te worden opgeslagen.

Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen met de Horizon? Ik ben zelf van mening dat hij beter een Cisco modem kan vragen, deze in bridge zetten en er een eigen router aan hangen. Is dat ook mogelijk bij upc?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie1 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:23:
Daarbij gebruikt hij een HorizonBox. Deze is voor tv niet nodig omdat het digitale basispakket ongecodeerd is.
Er zijn nu echter problemen met de Horizonbox als modem; de portforwards werken niet. Ook schijnt de interface traag te zijn en sommige wijzigingen moeilijk te worden opgeslagen.

Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen met de Horizon? Ik ben zelf van mening dat hij beter een Cisco modem kan vragen, deze in bridge zetten en er een eigen router aan hangen. Is dat ook mogelijk bij upc?
Dat is ZEKER mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 10:14

WeirdEye

Eindbaas

timmie1 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:23:

Waarom een Horizonbox als je daarover geen tv kijkt?

Je kan inderdaad om een los modem vragen naast de horizon, maar waarom dan niet alleen TV zonder digitale ontvanger+Internet ipv Horizon?

Horizon is inderdaad een drama met instellingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 21:44
UPC levert bij consumenten abonnementen geen Cisco modems meer. Deze mogen ook niet meer door monteurs geplaatst worden.

Je kunt inderdaad wel om een los modem vragen

Je krijgt dan de Technicolor TC7200 of Ubee EVW3226... Wat? UPC heeft toch geen Ubee modems? Jawel, deze zijn sinds kort bij UPC binnen en worden uitgeleverd als de voorraad TC7200 op is. Beide zijn uiteraard wel in bridge te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:17
WeirdEye schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:34:
[...]

Waarom een Horizonbox als je daarover geen tv kijkt?

Je kan inderdaad om een los modem vragen naast de horizon, maar waarom dan niet alleen TV zonder digitale ontvanger+Internet ipv Horizon?

Horizon is inderdaad een drama met instellingen....
Ze kregen bij hun bestelling van alles-in-één standaard een HorizonBox geleverd. Deze hebben ze naar mijn mening echter niet nodig. Ze kijken nooit naar aanvullende pakketzenders, interactief doen ze vlgs mij ook niet aan. Nu ze 2 dagen later al problemen met de Horizon krijgen, heb ik zoiets van "Laat gewoon een bridged modem neerzetten met een eigen router".

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

MediaZoo schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:13:
[...]

UPC levert bij consumenten abonnementen geen Cisco modems meer. Deze mogen ook niet meer door monteurs geplaatst worden.
Ik heb toch gewoon een Cisco modem hoor.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Als er een Cisco modem werkend bij een klant staat blijft deze ook gewoon staan. Deze zal ook niet op korte termijn vervangen worden. Het gaat om nieuwe modems en defecte Cisco modems, deze mogen niet meer vervangen worden voor Cisco modems ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye

WeirdEye

Eindbaas

Ze leveren tegenwoordig de Technicolor's. Ook deze kunnen in bridgemodus.
Met de Technicolor heb ik wel positieve ervaring over de routerfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Aha dat wist ik niet

[ Voor 14% gewijzigd door Pierre op 26-06-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye

WeirdEye

Eindbaas

Bestaande Cisco's blijven, tot ze stuk gaan, dan krijg je de technicolor. Dat is nu het enige modem wat ze nieuw uitgeven. Ze hebben dezelfde interface als de horizon, alleen wat andere kleurtjes.

Dingen zijn goed in te stellen, mocht je toch een eigen router willen, kun je hem zelf in bridge modus zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

En wat is de reden dat ze geen cisco meer leveren? Ding werkt overal perfect. De versie met en zonder router.

Al 2x kapotte technicolor meegemaakt...

Ubee nog meer ellende (ziggo gebruikers)....

weet nog goed uit tijd met zwaar internet pakket.

Thomson en Motorola. Motorola werkte perfect. Thomson kleine versie ramp viel keer op keer uit hoe meer bandbreedte je pakte. Grote versie thomson ging wat beter maar kon niet tippen aan Motorola.

Gaan ze weer terug naar de ellende?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeirdEye

WeirdEye

Eindbaas

Dat ze de Cisco niet meer leveren heeft volgens mij te maken met een contract tussen technicolor en UPC.
Cisco's worden op deze manier langzaam uitgefaseerd.

Zal wel met geld te maken hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Er spelen wel wat meer dingen met de Cisco's en consumenten firmware. En het heeft niet met contract te maken. Er worden europa wijd modems ingekocht voor alle librty global dochters. Zijn de modems op kijken ze weer naar de diverse leveranciers. Technicolor (Thomson) modems zijn inmiddels uit voorraad aan het raken. Ze hebben bij Ubee nieuwe modems ingekocht en deze gaan voor nieuwe klanten gebruikt worden. Zowel de Thomson TWG870 als Technicolor TC7200 blijven ook door monteurs gebruikt worden. De Cisco EPC 3208/3212 wordt niet meer geplaatst. Bij defecten worden alleen de TWG870 of TC7200 terug geplaatst. De Cisco EPC3925 wordt alleen geplaatst bij zakelijk en zakelijke storingen. Voor particulieren worden ook alleen de TWG870 en TC7200 gebruikt. Tot het moment uiteraard dat de Ubee modems ook door monteurs gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Nou ik heb een EPC3925, die is al een keer vervangen voor hetzelfde exemplaar. En ben geen zakelijke gebruiker, gewoon particulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Deze instructie is dan ook nog niet heel lang geleden zo uitgegaan naar de monteurs. Sinds een maand of 2 is dit de opzet van modem gebruik door UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Pierre61 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:52:
Nou ik heb een EPC3925, die is al een keer vervangen voor hetzelfde exemplaar. En ben geen zakelijke gebruiker, gewoon particulier.
Hier dezelfde, maar is nooit vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Zo vandaag aangesloten bij UPC en het internet werkt al perfect :)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3589048559.png

Alles in 1 power pakket heb ik met 120 Mb/s download en 6 Mb/s upload.

Ik zal nu draadloos instellen, maakt het nog veel uit als ik 2.4 of 5 GHz gebruik? Ik gebruik de Technicolor TC-7200 draadloze modem.

[ Voor 20% gewijzigd door WhySoSerious? op 27-06-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Helaas blijf ik na remote modem te hebben laten herstarten door me pa op 10mbit zitten. Maandag ff bellen vragen als ik tester kan zijn aangezien ik daar al meer keer geklaagd heb over upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious? schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:42:
Zo vandaag aangesloten bij UPC en het internet werkt al perfect :)
[afbeelding]
Alles in 1 power pakket heb ik met 120 Mb/s download en 6 Mb/s upload.

Ik zal nu draadloos instellen, maakt het nog veel uit als ik 2.4 of 5 GHz gebruik? Ik gebruik de Technicolor TC-7200 draadloze modem.
5 GHz is wel sneller maar heeft een veel kleiner bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:14:
[...]

5 GHz is wel sneller maar heeft een veel kleiner bereik.
En alleen nieuw spul/niet alles kan 5 Ghz aan.

5Ghz minder last van de rest met wireless. Pak de app chanalalyzer maar is zie hoe druk 2.4 is en goe rustig 5 is.

Ook zo iets raars bij technicolor waarom kan het niet 2.4 Ghz en 5Ghz.... stoort elkaar toch niet.

[ Voor 15% gewijzigd door RobbyTown op 27-06-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 09:51

DukeBox

loves wheat smoothies

RobbyTown schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:35:
En alleen nieuw spul/niet alles kan 5 Ghz aan.
Hoe bedoel je 'nieuw' ? Zowel IEEE 802.11b (2.4GHz) als IEEE 802.11a (5GHz) zijn vrijwel gelijktijdig als standaard benoemd (1999).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DukeBox schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:17:
[...]

Hoe bedoel je 'nieuw' ? Zowel IEEE 802.11b (2.4GHz) als IEEE 802.11a (5GHz) zijn vrijwel gelijktijdig als standaard benoemd (1999).
Maar lang niet alle hardware heeft daar ondersteuning voor.
Kijk eens naar je telefoon/tablet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:24:
[...]

Maar lang niet alle hardware heeft daar ondersteuning voor.
Kijk eens naar je telefoon/tablet bijvoorbeeld.
Mijn LG G2 mobiel heeft 5Ghz.

Mijn eigen Asus router ook.

Toch zit ik bijna altijd op de 2.4Ghz.

Dit IVM het betere bereik van 2.4Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
RobbyTown schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:11:
Helaas blijf ik na remote modem te hebben laten herstarten door me pa op 10mbit zitten. Maandag ff bellen vragen als ik tester kan zijn aangezien ik daar al meer keer geklaagd heb over upload.
Want ze hebben inderdaad niks beters te doen dan naar dit soort aanvragen te luisten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

kipusoep schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:32:
[...]

Want ze hebben inderdaad niks beters te doen dan naar dit soort aanvragen te luisten... |:(
Tegen klanten liegen wel. 2 weken terug laatste leer gebeld. Er komt geen verhoging en er is geen vraag naar hogere upload. In 1 week tijd totaal andere kant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
RobbyTown schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:23:
[...]

Tegen klanten liegen wel. 2 weken terug laatste leer gebeld. Er komt geen verhoging en er is geen vraag naar hogere upload. In 1 week tijd totaal andere kant uit.
En ik mag toch hopen dat je daar niet versteld van staat...? :X Die hogere upload is vast geen hoge nood en luisteren doen ze toch niet, maar succes ermee! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Oke,

Ik zal even inspringen.

Technicolor tc7200 is voor alsnog de standaard modem die je meegeleverd krijgt. (mits je een alles in 1 horizon box aangevraagd hebt als modem)

Internet langzaam? Zet je wifi spots eens uit.

Heb je nog een cisco? dat klopt, UPC vervangt geen goed werkende modems voor een nieuwe goedwerkende modem (kost extra geld, logisch lijkt me) als iets goed is, lekker laten staan toch?

quote:

-------------------------------------------------------
je kan bij de klantenservice om een "deconsolidatie" vragen. Dan krijg je naast de horizon box, een losse technicolor modem.

Ohja, Alleen de horizon kan 2,5/5Ghz naast elkaar draaien. De rest van alle losse wifi modems van upc kunnen dit NIET.

Zo, iedereen weer op de hoogte?

Next!!!
:+
*tellavist gaat weer aan het werk.

[ Voor 10% gewijzigd door tellavist op 09-07-2014 09:38 . Reden: typo ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Laatst online: 23:35
Is UPC aan het testen of zo?

Heb 50/2,5 Mb/s (goedkoopst mogelijke pakket, de upload was al effectief 3 Mb/s)

Nu heb ik ineens 5 Mb/s upload. Ik klaag verder niet hoor, het viel alleen op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
prOnorama2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 01:07:
Is UPC aan het testen of zo?

Heb 50/2,5 Mb/s (goedkoopst mogelijke pakket, de upload was al effectief 3 Mb/s)

Nu heb ik ineens 5 Mb/s upload. Ik klaag verder niet hoor, het viel alleen op. :)
nieuws: UPC verdubbelt uploadsnelheid sommige klanten tot 20Mbit/s -update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 22:08
RobbyTown schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:11:
dit zal niet lukken, ze hebben regio's uitgezocht die hier aan mee doen, woon je niet in die regio dan heb je pech en moet je gewoon afwachten.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Laatst online: 23:35
Aha OK. Wel raar dat ik dan bij de "lucky few" zit, maar misschien is het een bonus omdat ik al 10 jaar klant ben en onlangs een nieuw modem heb gekregen (oude hoefde ik niet eens terug te sturen zo oud was ie).

(De uploadsnelheden zijn ook niet echt meegegroeid met de downloadsnelheden door de jaren heen, volgens mij had ik ca.10 jaar geleden al 4 Mb/s down en 1 Mb/s up).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
prOnorama2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:15:
[...]

Aha OK. Wel raar dat ik dan bij de "lucky few" zit, maar misschien is het een bonus omdat ik al 10 jaar klant ben en onlangs een nieuw modem heb gekregen (oude hoefde ik niet eens terug te sturen zo oud was ie).

(De uploadsnelheden zijn ook niet echt meegegroeid met de downloadsnelheden door de jaren heen, volgens mij had ik ca.10 jaar geleden al 4 Mb/s down en 1 Mb/s up).
het is geen bonus ;)

het is regio gebonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razenko schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:25:
[...]
het is geen bonus ;)

het is regio gebonden
Die regio is dan wel erg groot als je leest dat mensen van Groningen tot Zeeland een hogere UP hebben, en beslaat dus volgens mij heel NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:46:
[...]

Die regio is dan wel erg groot als je leest dat mensen van Groningen tot Zeeland een hogere UP hebben, en beslaat dus volgens mij heel NL :)
ik zal het wel even voor je navragen hoe ze dat precies hebben gedaan,
laatste info die ik door heb gekregen van een ex collega is dat het regio gebonden is, dat dus niet iedereen er aan mee doet of mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razenko schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:01:
[...]
ik zal het wel even voor je navragen hoe ze dat precies hebben gedaan,
laatste info die ik door heb gekregen van een ex collega is dat het regio gebonden is, dat dus niet iedereen er aan mee doet of mee kan doen.
Uiteraard bepaalt UPC wie er mee doen, en ik ben 1 van de gelukkigen die nu 120 / 12 heeft _/-\o_ .
Afbeeldingslocatie: http://tmp.pc-freak.nl/test.png

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:27:
[...]

Uiteraard bepaalt UPC wie er mee doen, en ik ben 1 van de gelukkigen die nu 120 / 12 heeft _/-\o_ .
[afbeelding]
En aangezien ze jou nou monitoren op je upload gebruik, jaag die upstream bandwidth even maximaal AUB _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bunta schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:38:
[...]
En aangezien ze jou nou monitoren op je upload gebruik, jaag die upstream bandwidth even maximaal AUB _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Als iedereen die de hogere UP heeft in de testperiode regelmatig ff een paar GB up't, wie weet :)
Ik doe het iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik upload veel en vaak , maar ik zit niet bij de test groep.

Ik heb nu 10mb upload , maar 20mb upload gaat mijn leven veel makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:39:
Ik upload veel en vaak , maar ik zit niet bij de test groep.

Ik heb nu 10mb upload , maar 20mb upload gaat mijn leven veel makkelijker maken.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Volgens mij heeft het niks met de regio te maken

[ Voor 87% gewijzigd door tellavist op 09-07-2014 09:36 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellavist schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:31:
Over de upload snelheid... :+
Elke klant die 10mb upload heeft, haalt sowieso vaak 12mb (mits bekabeld)
Iedere klant die een CMTS cluster heeft wat eindigd op een 5 doet mee aan de 20mb upload test.
Dit is mee genomen in de nieuwe bootfile die UPC gestuurd heeft.

Hoe je dat kan checken moet even gegoogled worden. (ik kan alleen op tweakers en nu.nl op mijn werk.)

Maar het kan dus goed dat er in zowel amsterdam als leeuwarden testers zitten.
De test is namelijk nik haal bekabeld met regio verbonden.
Ik haal bekabeld maximaal 10mb , nooit 12mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:37:
[...]

Ik haal bekabeld maximaal 10mb , nooit 12mb.
Oke :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-02 21:45
huh? :? Internet komt toch binnen via de Coax en die moet op de UPC Modem worden aangesloten, dan kun je toch niet je eigen router gebruiken en de UPC modem in bridge mode? Is toch net andersom?

Wil iemand dit aub uitleggen?

Ik heb bij mij thuis, net andersom, of ik begrijp iets niet:

- Horizon box terug gestuurd en daarvoor een Cisco gekregen
- Cisco is mijn hoofd-router omdat ik daar dus Internet op krijg, wel een zuig WiFi bereik!
- TP-Link (met DD-WRT) is mijn (bekabelde) WiFi acces point op de bovenverdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Coax > cisco > eigen router

Dan zet je de cisco in bridge, en vervolgens wifi etc. Uit, dan kan je eigen router dat afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:48:

Dan zet je de cisco in bridge, en vervolgens wifi etc. Uit, dan kan je eigen router dat afhandelen.
Zo werkt het bij mij ook.

Ik kan mijn modem niet in bridge zetten ivm telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adis
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-02 21:45
Aha, ok, ik snap het. sorry was even confused. Je eigen router is dan de hoofdrouter die DHCP en alles doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
dutchgio schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:48:

Waarom kindje met badwater weggooien??

Als je dit zo doet heb je maar een enkele WiFi AP in huis (je eigen router), terwijl je net zo goed je eigen router als AP in kunt stellen en de WiFi van de Cisco als tweede AP ernaast kunt doen. Hoezeer het niet bepaald 's werelds beste AP is, is twee APs beter dan een.

Je zou dan trouwens bijv de eigen router voor zowel 2.4GHz als 5GHz kunnen gebruiken met de Cisco als 5GHz-only.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb het niet zo, maar dat is de 'gebruikelijke' manier om je modem in bridged te zetten.
Dat je m ook naast je eigen accespoint aan kan laten staan is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Iedere klant die een CMTS cluster heeft wat eindigd op een 5 doet mee aan de 20mb upload test.

Hoe je dat kan checken moet even gegoogled worden. (ik kan alleen op tweakers en nu.nl op mijn werk.)

De test is namelijk niet regio verbonden.
dat bedoelde ik dus!
thanks voor het duidelijk maken ;)
beetje verkeerd verwoord van mijn kant mbt het regio gebonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
dutchgio schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:18:
Ik heb het niet zo, maar dat is de 'gebruikelijke' manier om je modem in bridged te zetten.
Dat je m ook naast je eigen accespoint aan kan laten staan is een tweede.
Zoals mijn basisschoolleraar altijd zei: als de rest van de klas van de Willemsbrug springt, maakt dat het dan verstandig om er ook achteraan te springen? :z

Die volgens jou gebruikelijke manier is ongelofelijk verspillend van de mogelijkheden van de hardware die je hebt. Enige reden om dat te doen zou zijn als je specifieke issues hebt/features eist die de Cisco niet kan leveren. In alle andere gevallen halveer je daarmee je potentiele dekking. Minder slim dus ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
dion_b schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:31:
[...]

Zoals mijn basisschoolleraar altijd zei: als de rest van de klas van de Willemsbrug springt, maakt dat het dan verstandig om er ook achteraan te springen? :z

Die volgens jou gebruikelijke manier is ongelofelijk verspillend van de mogelijkheden van de hardware die je hebt. Enige reden om dat te doen zou zijn als je specifieke issues hebt/features eist die de Cisco niet kan leveren. In alle andere gevallen halveer je daarmee je potentiele dekking. Minder slim dus ;)
Baah ;)

[ Voor 44% gewijzigd door tellavist op 09-07-2014 09:23 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tellavist schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:34:
[...]
Edit* NEWSFLASH!

Zojuist te horen gekregen dat UPC voor alle internet klanten de upload snelheid 10:1 gaat uitrollen.
Heb je dus 200mb dan zal je 20mb UPload krijgen. 120=12 enz.

In batches/clustered worden bootfiles gestuurd richting de modems, je modem zal daarna automatisch resetten.

De uitrol start 8 Juli!

Veel plezier ermee! ;)
Ik begrijp hieruit dat de test afgeblazen wordt, heb je een officiële link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Baah ;)

Edit* NEWSFLASH!

Zojuist te horen gekregen dat UPC voor alle internet klanten de upload snelheid 10:1 gaat uitrollen.

In batches/clustered worden bootfiles gestuurd richting de modems, je modem zal daarna automatisch resetten.

De uitrol start 8 Juli!

Veel plezier ermee! ;)
En 50 = 5 dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er onduidelijk aan wat "tellavist" schreef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
Heheh, eindelijk. :)

Al zou het prettig zijn een officiële mail of link te zien hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
[...]

Baah ;)

Edit* NEWSFLASH!

De uitrol start 8 Juli!

Veel plezier ermee! ;)
Bron? als het HD is dan weten we al vaak genoeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

[...]

Baah ;)

Edit* NEWSFLASH!

De uitrol start 8 Juli!

Veel plezier ermee! ;)
Lol dan had de 'helpdesk' zich al maandag verlult :). Had iemand aan de lijn, hele verhaal hoe testers zijn gepakt. Waarom ik dus niet. Maar toekomst ivm in lijn van Ziggo 10:1 worden. Alleen wanneer was de vraag. Zo te zien zeer snel :).

Heb nu 150 dus word 15 en per 1 aug zal de uitrol voor 150 > 200 gaan dus dan heb ik 20 up. Veel positieve veranderingen in korte tijd. Eindelijk _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door RobbyTown op 03-07-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
@RobbyTown zoals ik net al zei van HD kan je neit uitgaan, bel je nog keer over zelfde vraag krijg je 100% weer andere verhaal, Ik geloof het pas als upc persbericht de deur uitdoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

devil-strike schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:00:
@RobbyTown zoals ik net al zei van HD kan je neit uitgaan, bel je nog keer over zelfde vraag krijg je 100% weer andere verhaal, Ik geloof het pas als upc persbericht de deur uitdoet.
Was niet echt de helpdesk. Iemand die iets meer rechten heeft dan HD (ben namelijk gebeld).

Maar zie liever bericht ook op Chelloo een bericht dat het echt is dat klopt meestal wel. UPC komt meestal na de release met een mailtje aanzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door RobbyTown op 03-07-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Ag we zien wel, zou iig mooi zijn dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
RobbyTown schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:48:
[...]

Lol dan had de 'helpdesk' zich al maandag verlult :). Had iemand aan de lijn, hele verhaal hoe testers zijn gepakt. Waarom ik dus niet. Maar toekomst ivm in lijn van Ziggo 10:1 worden. Alleen wanneer was de vraag. Zo te zien zeer snel :).
Als UPC de upload snelheid verhouding in lijn zou willen brengen met Ziggo (wat het voor de verlaging enige tijd geleden overigens al was), dan zou ik verwachten dat UPC deze "test periode" ook zou benutten om te testen met hogere upload modulatie instellingen. UPC heeft namelijk meestal net als Ziggo vier upstream kanalen per coaxsegment, maar gebruikt in tegenstelling tot Ziggo een lagere modulatie instelling voor de upstream kanalen wat een lagere capaciteit per upstream geeft die gedeeld moet worden door alle kabelmodems in het coaxsegment. Ziggo past namelijk 64-QAM toe bij de upstream kanalen, terwijl UPC blijft steken op 16-QAM en in sommige gevallen zelfs niet hoger komt dan QPSK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Er zijn delen van het netwerk waar UPC ook 64QAM toepast voor de upstream. Maar hiervoor is hogere kwaliteit van netwerk en verbindingen nodig. Hierin is UPC vollop aan het investeren op het moment. Dit zegt niet dat het netwerk slecht is. In tegendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
MediaZoo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:08:
Er zijn delen van het netwerk waar UPC ook 64QAM toepast voor de upstream.
Gezien de dumps van modem status pagina's van UPC klanten op diverse forums zijn die delen zeer schaars. Op het Chelloo forum had ik twee dumps gevonden waarvan in ieder geval bij één klant de modulatie later verlaagd is gezien een latere status dump van zijn hand.
Maar hiervoor is hogere kwaliteit van netwerk en verbindingen nodig. Hierin is UPC vollop aan het investeren op het moment. Dit zegt niet dat het netwerk slecht is. In tegendeel.
Schrijf je nu maar wat, want hier spreek je je zelf al tegen in je eigen bewoordingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
MediaZoo schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:08:
Hierin is UPC vollop aan het investeren op het moment. Dit zegt niet dat het netwerk slecht is. In tegendeel.
Volgens mij bedoeld hij dit ook niet te zeggen!
Jullie hebben allebei gelijk.

UPC en Ziggo hebben veel raakvlakken, beide investeren ze in verschillende dingen:
UPC Horizon - Ziggo's interactieve CI+

UPC had eerder 200mb dan ziggo
Ziggo had eerder WiFi spots

Ga zo maar door.

UPC en Ziggo kijken elkaars kunstjes gewoon goed van elkaar af. En uiteraard speeld de evt. fusie een grote rol hierin. Ze moeten wel veel gaan investeren/inoveren om bij de tijd te blijven.

Ik moet wel zeggen dat ik het super knap van Ziggo vind wat ze allemaal bedenken zonder een groot moederbedrijf achter zich te hebben staan, lees Liberty Global.

[ Voor 44% gewijzigd door tellavist op 09-07-2014 09:22 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
tellavist schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:22:
[...]

Wat de Bron betreft:
Ik ben zelf de bron, heb een interne mail hierover gekregen.
Deze mag ik uiteraard niet publiceren.
Persbericht volgt nog, dit zal als eerst op tweakers verschijnen.
De test blijft gewoon doorlopen. (zou raar zijn om eerst 10:1 te leveren, dit af te kappen en opnieuw te beginnen.)
Bij upc weet je het nooit natuurlijk :) maar we zien het dan wel loopt hier iig prima.

@Archie, ja hier is me upstream 2x qpsk en 2x 16qam, draait prima geen dippen ofzo gehad de afgelopen dagen.

[ Voor 4% gewijzigd door devil-strike op 04-07-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik kwam hier om te kijken waarom mijn upload is verdubbeld (10->20).

Yeah! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

De test is namelijk niet regio verbonden.
Ik heb dus geluk lijkt het! (Amsterdam oost)

[ Voor 57% gewijzigd door Agent-X op 04-07-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:07
WeirdEye schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:02:
Bestaande Cisco's blijven, tot ze stuk gaan, dan krijg je de technicolor. Dat is nu het enige modem wat ze nieuw uitgeven. Ze hebben dezelfde interface als de horizon, alleen wat andere kleurtjes.

Dingen zijn goed in te stellen, mocht je toch een eigen router willen, kun je hem zelf in bridge modus zetten.
Zakelijk krijg je nog steeds de cisco, vorige week 1 ontvangen.

Om mijzelf effe te quoten iemand ?
RenaldoN schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:07:
kan iemand mij uitleggen of het mogelijk is om bij een upc zakelijk abbonement achter de upc modem gebruik te maken van de fritzbox. wij hebben een fritzbox en deze handeld hier in huis het dect signaal en de voip telefonie af. deze kan dus niet weg want dan hebben we geen dect signaal meer. iemand ervaring met een fritzbox die de voip moet afhandelen achter een upc modemrouter combi ? gaat hier om een frtizbox 7390

[ Voor 36% gewijzigd door RenaldoN op 04-07-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
Upc geeft iig zijn voip gegevens niet af aan de klant, dus nee dit zal niet werken(voor voipbuster enzo zal dit een kwestie van gegevens invullen en gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtRi
  • Laatst online: 13-09 16:08
@RenaldoN.
Ik neem aan dat je de Fritzbox via de lan1-poort op je kabel-modem kan aansluiten, dan even de juiste config-opties aanvinken. De upc-telefonie kan je dan analoog via de FB (lifeline) laten lopen.
Heb je al eens in de manual gekeken?

zie ook: Fritzbox als DECT centrale gebruiken

[ Voor 14% gewijzigd door AtRi op 04-07-2014 21:26 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Bedankt voor de reacties. Gaat niet over upc telefonie. Hebben zelf een abbo bij budgetphone voor de telefonie. Fritzbox met de juiste gegevens instellen is geen probleem. Enigste probleem is dat de cisco het verkeer niet moet tegenhouden van de voip. Denk dat ik maar even met dmz ga stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
RenaldoN schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 21:35:
Bedankt voor de reacties. Gaat niet over upc telefonie. Hebben zelf een abbo bij budgetphone voor de telefonie. Fritzbox met de juiste gegevens instellen is geen probleem. Enigste probleem is dat de cisco het verkeer niet moet tegenhouden van de voip. Denk dat ik maar even met dmz ga stoeien.
Modem moet idd ook in bridge staan(als het een modem/router combi is) als je eigen router gebruikt, nu weet ik niet of dit bij cisco ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Kan bij alle upc devices. Enkele uitzonderingen moeten via de hd.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
devil-strike schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:37:
[...]

Modem moet idd ook in bridge staan(als het een modem/router combi is) als je eigen router gebruikt, nu weet ik niet of dit bij cisco ook kan.
Zakelijk abbo met 1 ip heeft geen mogelijkheid om de cisco in een bridge modus te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Nope, aangezien voor dat soort use case de 5-IP bedacht is.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
dion_b schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:03:
Nope, aangezien voor dat soort use case de 5-IP bedacht is.
vaste ip's kan je toch inkloppen in je router? waarna je iig weer verbinding hebt, upc kwam ook al daarmee, maar na mijn idee puur onzin, alle routers ondersteunen vaste ip's op wan.

dus modem in bridge en de settings in router zetten ip/gateway etc etc, modem krijgt toch altijd interne 10ip vanuit upc netwerk, of zie ik dit helemaal verkeerd?

[ Voor 18% gewijzigd door devil-strike op 05-07-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtRi
Volgens mij kan je een FB ook aansluiten in IP-client-mode dus achter een router-(modem). Dan gebruik je hem alleen voor je voip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
AtRi schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:33:
Volgens mij kan je een FB ook aansluiten in IP-client-mode dus achter een router-(modem). Dan gebruik je hem alleen voor je voip.
daar ben ik nu naar aan het kijken. wou hem als accespoint en voip gebruiken.
ga nu kijken of die dan alleen maar de voip gaat afhandelen en dan de cisco ook het wifi verkeer gaat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtRi
Volgens mij kan je hem dan ook als AP gebruiken, alleen zal dat ws een ander netwerk zijn als je Cisco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Goed nieuws dat de 20mb upload ook volgt voor de huidige 200/10 gebruikers!

Voor alle zekerheid even getest en helaas nog geen 20 geactiveerd hier in gelderland.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/3605610747.png

200 haal ik overigens net niet ivm wifi :). Wel erg blij met deze wifi snelheid overigens (asus RT66u) omdat we in deze tijdelijke huurwoning geen kabels kunnen aanleggen en ik toch redelijk ver van de meterkast af zit.

[ Voor 20% gewijzigd door Workaholic op 05-07-2014 13:21 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
AtRi schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:42:
Volgens mij kan je hem dan ook als AP gebruiken, alleen zal dat ws een ander netwerk zijn als je Cisco.
klopt. fritzbox is nu ook AP en inkomende gesprekken komen goed door.
uitgaande gesprekken werken niet. hebben 2 verschillende uitgaande sipproviders. provider 1 doet helemaal niks. provider 2 hoor ik de persoon die ik bel niet maar zij mij wel :? poorten al geforward maar of ik dit nu wel of niet doet veranderd niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 15:42

WCA

In apeldoorn nog geen uitgerolde 120/12, zodra het er is rapporteer ik het hier :)

Update: ik heb het modem even opnieuw gestart en krijg nu wel 9 à 10 mbit ipv 6

[ Voor 33% gewijzigd door WCA op 05-07-2014 16:33 ]

Share and Enjoy!

Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste