Goede morgen,
Ik heb problemen met ziggo horizon box (samsung) misschien dat iemand het zelfde probleem heeft.
Het lijkt erop alsof mijn horizonbox af en toe niets meer uit wil zenden.
Nou heb ik een nieuwe gekregen maar krijg steeds weer het verhaal terug.
Zit je een serie te kijken en ineens valt het beeld eerst 2 sec weg daarna valt het beeld weg en geeft mijn televisie de melding
"Geen signaal op "desbetreffende hdmi poort". maakt niet uit welke bij elke doet die dit )
(1) Controleer de kabel aansluitingen en de instellingen van uw bronapparataar.
(2) Druk op de afstandsbediening op source om het aangesloten bronapparaat te selecteren.
Nou lijkt mij optie 2 overbodig.
HDMI Kwaliteit op verschillende bronnen heb ik ook al geprobeerd.
De yyr.4.4.2 instellingen zeg maar.
Coax is vervangen verschillende hdmi kabels geprobeerd. Maar probleem blijft zich voor doen.
Heeft iemand dit voorval al eens meegemaakt of kan iemand mij hiermee helpen monteur komt ook langs van upc (ziggo ) maar die zal toch zeggen de box werkt dus kan ik niets veranderen.
Ik heb problemen met ziggo horizon box (samsung) misschien dat iemand het zelfde probleem heeft.
Het lijkt erop alsof mijn horizonbox af en toe niets meer uit wil zenden.
Nou heb ik een nieuwe gekregen maar krijg steeds weer het verhaal terug.
Zit je een serie te kijken en ineens valt het beeld eerst 2 sec weg daarna valt het beeld weg en geeft mijn televisie de melding
"Geen signaal op "desbetreffende hdmi poort". maakt niet uit welke bij elke doet die dit )
(1) Controleer de kabel aansluitingen en de instellingen van uw bronapparataar.
(2) Druk op de afstandsbediening op source om het aangesloten bronapparaat te selecteren.
Nou lijkt mij optie 2 overbodig.
HDMI Kwaliteit op verschillende bronnen heb ik ook al geprobeerd.
De yyr.4.4.2 instellingen zeg maar.
Coax is vervangen verschillende hdmi kabels geprobeerd. Maar probleem blijft zich voor doen.
Heeft iemand dit voorval al eens meegemaakt of kan iemand mij hiermee helpen monteur komt ook langs van upc (ziggo ) maar die zal toch zeggen de box werkt dus kan ik niets veranderen.