AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
En iemand toevallig een idee van een resolutietijd? Of workarounds?[...]
Bekend; wordt aan gewerkt bij Ziggo.
Bij zakelijk kan je zelfs kiezen tussen een vast contract of kortingJim423 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 22:35:Die snelheid haal je gewoon en volgens mij krijg je een compleet zakelijk pakket met na een jaar maandelijks opzegbaar. Bel ze anders gewoon even op.
Verwijderd
In zulke (sporadische) gevallen gebruik ik mijn Smartphone als Hotspot.Bowy3r schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:42:
[...]
En iemand toevallig een idee van een resolutietijd? Of workarounds?
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
[ Voor 98% gewijzigd door Kismodrx04 op 12-11-2015 15:02 ]
Verwijderd
Nee, bij mij staat "Beschikbaarheid systeem 87 dagen 08h:54m:19s"Bowy3r schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:31:
Andere mensen ook last van herstartende Technicolor modems met de STD6.02.24 firmware? Ik word er gek van, net afgesloten, maar werkt nauwelijks..
Telkens klapt me de verbinding eruit.
Hebben meerdere mensen hier last van?
Omgeving: Groningen.
Verwijderd
Ik kreeg van ziggo vanmorgen een brief met een waarschuwing over malware op mijn webspace.
Ten eerste gebruik ik geen webspace bij ziggo, ik heb een thuisserver met eigen domein.
Ten tweede komt de link die als kwaadaardig aangemerkt wordt niet uit m'n website maar uit de software die ik distribueer, het is namelijk een link die alleen door de software zelf gebruikt wordt indien de gebruiker wil updaten.
En dit snap ik niet goed want blijkbaar scannen ze *al* het verkeer wat naar mijn ip gaat, hoe komen ze anders bij een link *die alleen in software zit*? Wat is dit voor idoterie?
Natuurlijk heeft m'n software geen malware maar dit terzijde.
Hoe zit het met punt 2, wat gebeurt hier?
Verwijderd
Beste meneer Cremers,
Ons veiligheidssysteem heeft vastgesteld dat de website die je onderhoudt op webspace van ziggo kwetsbaarheden bevat.
url: http://[link naar de setup die alleen in de .exe zit!]
Wil je dit oplossen?
Wij vragen je om dit probleem zelf op te lossen, omdat wij geen ondersteuning bieden op de instellingen van deze website. Webspace is [blabla etc.].
Ik weet dat ze die webspace willen dumpen maar dat vind ik allemaal niet interessant. Ik vraag me af hoe ze aan die link komen die alleen in mijn .exe zit. Scannen ze soms alle http verkeer naar mijn ip op dergelijke links? Ik snap dus niet wat er gebeurt.
Verwijderd
Jaren geleden, er staat nog een hele oude setup.Jim423 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:13:
Je hebt nog nooit ingelogd op die webspace?
Die webspace komt het echt niet vandaan.
Die link wijst naar de setup.exe voor mijn software, en in die software zit die link, go figure, hoe komen ze bij die link.
Verwijderd
ik heb ziggo natuurlijk gemaild, nog niks gehoord.
Probleem is alleen dat het of intern of extern werkt.
Weet iemand of het mogelijk is om van intern naar het externe ip te connecten waardoor je via nat weer naar intern gaat?
Wel al dit gevonden maar heb geen ASA
https://supportforums.cis...sion/10807196/nat-hairpin
Maar intern geen connect. Wel als ik het interne ip opgeef.
Zie helaas ook geen optie om het te enablen.

Heb nu geen internet, toen bekeek ik deze pagina en zag ik dit. Gevalletje van modem kapot? Reboot mocht niet helpen...
Edit:
Een half uur na de reboot van het modem zijn de waardes ineens weer normaal...
[ Voor 20% gewijzigd door -Bas op 15-11-2015 10:05 ]
Verwijderd
Had ook enige tijd problemen met die versie. Dat uitte zich in kort verbreken van de verbinding, terwijl de modem zich opnieuw instelde. Sinds ca. 22 uur ben ik weer teruggezet op versie STD6.02.11. Prima, als dat de problemen verhelpt. Maar wat schetst mijn verbazing, de prutsers van Ziggo hebben de 2,4 GHz-wifi gewoon aangezet, terwijl ik de modemrouter in bridge heb staan (om goede reden) en de wifi uit wil hebben staan (er zijn teveel wifirouters op 2,4 GHz actief in mijn omgeving). Ik pleit voor afschaffen van de modemdwang in Nederland!Bowy3r schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:31:
Andere mensen ook last van herstartende Technicolor modems met de STD6.02.24 firmware? Ik word er gek van, net afgesloten, maar werkt nauwelijks..
Het vervelende is dat ik dat (het aanzetten van wifi) ook constateerde bij de vorige update (naar STD6.02.24), maar het toen wijtte aan mijn eigen onhandigheid (scrollwiel op de muis). Nu is die twijfel weggenomen. Ik ben niet blij.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2015 00:06 ]
Probleem opgelost. Ik kon alleen niet connecten met de host in de dmz vanuit intern op de dns naam/externe ip.slommer schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 10:42:
Ik heb een Cisco EPC3925 met intern een server. Nu heb ik aantal apps op me mobiel die connecten naar die server.
Probleem is alleen dat het of intern of extern werkt.
Heb nu een portforward op de cisco gemaakt naar een VM die via nfs de data gemount heeft van de server..
Omdat deze dus niet in de DMZ maakt het niet meer uit vanwaar ik connect en werkt het altijd.
Verwijderd
Net een nieuwe tv gekocht Samsung.
Ik zou graag de upc horizon box willen besturen met mijn Samsung afstandsbediening.
Heeft iemand een idee hoe dat moet? .
Verwijderd
Kan ik dan ook mijn Samsung smart en upc mee besturen? En welke Ab raad je mij aan?Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:00:
Koop een Logitech die kan elke andere AB vervangen. Andersom gaat niet werken.
Verwijderd
Op de site zie je precies wat ondersteund wordt en 1 mailtje naar Logitech Support en ze zorgen dat gewenste functie in jouw AB terecht komt. Instellingen van elke individuele AB staan in een database van Logitech en kunnen ze dus aanpassen waardoor na downloaded et in jouw AB zit.
I heb een interesse vraag:
Ik heb een 150/15 Mbit abbo van Ziggo en dat werkt prima.
Het Ziggo modem (TC7200) staat als bridge met mijn eigen router daarachter.
Nu valt mij op dat de Upstream kanalen in het modem niet gelijk zijn qua symbolenratio.
Kanaal 1 staat op 2560000 en kanaal 2-4 op 5120000. (ATDMA, vermogen 52.2 dBmv)
Dit kanaal ligt ook veel lager in frequentie (302 tegen 440-578)
Weet iemand waarom dit verschil er is ?
Ook ontgrendeld het eerste kanaal zich af en toe, maar daar heb ik verder geen last van in de zin van performance; alles full speed.
Maar ik weet gewoon graag alles
Peter
[ Voor 7% gewijzigd door pvkan op 22-07-2016 10:29 ]
Testen kost geld. Niet testen kost een vermogen.