Ongekend ... de accesoires voor de SGN3

Originaliteit en beschikbaarheid is een ander onderwerp, maar goed, de diversiteit aan accesoires voor de SGN3 begint nu door te sijpelen. Persoonlijk twijfel ik tussen draadloos opladen en Xtra batterij+oplader.
GsmArena's: Six-way camera shootout: Smartphone roulette artikel, toont dat de N3's camera op low-light gewoon niet mee kan met de andere high-End smartphones (Microsofts Nokia Lumia 1020, Sony Xperia Z1, LG G2, HTC One (Max uses the same cam) en Apple iPhone5S
(pre-iphone users; Great Timing) (Focus is on the NOTE 3, don't shoot the messenger Folks!).
Desalniettemin; als je alle voordelen en nadelen van alle competitors, simpelweg bij elkaar optelt (again how 2 compete with Microsofts Nokia Lumia 1020s 38MP ?) blijkt dat de SGN3 niet zo slecht scoort.
Wat de N3s camera betreft; Samsungs Galaxy N3 wordt -itt tot bvb. Microsofts Nokia Lumia 1020- niet vermarkt (lees: gepresenteerd/geadverteerd) als een camera-phone. Maar goed, je kunt er wel leuke plaatjes (en advanced video
4K, 1080p/60fps, 120fps/720p) mee schieten.
Altogether,
Second place ain't that bad 
Right ? Ik bedoel; de SGN3 heeft een innoverend (5,7") samOLED scherm
(Highest Brightness Ever, a close 2 100% RGB cover and FLAWLESS color reproduction ) en qua settings; meer mogelijkheden then any other LCD/oled Screen! los van de S-Pen en Features, meest geavanceerde Corning's minder reflecterende en flexible glas (check also mijn inzicht in Corning's
Gorilla Glass 4 [Samsung Galaxy Note 3] Ervaringen & Discussie). Corning heeft een
Strategische en Financiele overeenkomst met Samsung gesloten. Wat samOLED betreft; thanX 2 Cornings GG4, Future's Bright Folks.
Het nieuwe design, hoogwaardige en meest innoverende/geavanceerde SoC (big.LITTLE/Snapdragon 800), het hooggeavanceerde/innoverende scherm
de drukgevoelige S-Pen talloze features die je kunt gebruiken met de precieze pen, maken de SGN3 mijn inziens de slimste, meest Innoverende toestel 2Date. Samenvattend; The Note3 is the most avanced Smartphone Ever!
We duiken verder in SGN3 Features; check your Gear B4 diving Folks
Los van mijn lyrisch verslag; de
ATN Manager maakt de gear nog uitgebreider. Aangaande de Gear heeft Samsung
verschillende patenten aangeboden, die levensvatbaar en -Samsung kennende-
ver ontwikkeld (goed doordacht zijn) zijn om deze -nieuw ontwikkelde- flexible gears, in produktie te nemen.
Samsungs visie op flexiebele OLED schermen (artikel is'n update, de concepts zijn van rond 2010, keep scrolling down please

) is uiteraard nog het topje van de ijsberg.
Alhoewel Hardware Nooit een issue is (Bouwkwaliteit is super), Softwarematig moet er op verschillende niveaus (SoC-Provider, Google and Samsung) nog veel getweakt (geoptimaliseerd) worden.
Desalniettemin; The Note3 is Awesome. Samsung; They're Innovating ... Xtremely Fast ! I'm Xcited Folks
[
Voor 0% gewijzigd door
Verwijderd op 02-11-2013 23:46
. Reden: keep scrolling down please :) ]