Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:05

DON PAPA

Tweaker-fan

DrsBos schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:40:
[...]
Ik kan nergens in de voorwaarden lezen dat de cover bij 1 van de 'waar te koop'-winkels gekocht moet zijn.
In de voorwaarde staat: Zie www.samsung.com/nl/promotion voor de lijst met deelnemende winkels.
Echter, klikkend op die link zie ik geen lijst met winkels.
http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html

[ Voor 97% gewijzigd door DON PAPA op 17-10-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn of twijfel over de Galaxy Gear hier een review:
productreview: Samsung Galaxy Gear Zwart review door ictinteresse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gallant schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:50:
Bij mijn is de cameralens gebarsten. Dit lijkt spontaan zonder directe duidelijke aanlijding te zijn gebeurd. De barst is bovenaan begonnen en vandaar als een spinnenweb naar beneden gegaan. Ik hoop nu dat dit onder garantie gemaakt kan worden en dat dit geen bekende kwaal wordt van de Note 3. Iemand al meer gehoord van dit probleem met de Note 3?
Ik vraag me af waar die gespannen houding/angst onder tweakers vanaf komt. 1 toestel defect en gelijk de angst dat ze allemaal datzelfde probleem kunnen hebben. Of is het puur voor je eigen geruststelling: als er meer zijn ligt het niet aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 16:19
DrsBos schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 09:40:
[...]

Ik kan nergens in de voorwaarden lezen dat de cover bij 1 van de 'waar te koop'-winkels gekocht moet zijn. Ook MobielBereikbaar.nl vertelt mij dat ik gewoon de cashback kan krijgen. Heb inmiddels mijn documenten opgestuurd naar Samsung, hou jullie op de hoogte.

Edit: of het moet dit zijn: Zie www. voor de lijst met deelnemende winkels. Echter, klikkend op die link zie ik geen lijst met winkels. Ach, we gaan het zien!
Echter voor de telefoon zelf zit er wel restrictie op het EAN nummer: http://www.samsung.com/nl...h-retour/voorwaarden.html
dit is in ieder geval de reden dat ik niet me kan doen, natuurlijk is het het zelfde model maar dit is wel genoeg om niet mee te mogen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Volgens mij komt er ook een nieuwe update aan binnenkort: Als ik http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-N9005 mag geloven is N9005XXUBMJ3 de nieuwe build.

Edit: Ik ontvang zojuist een update, vanavond eens downloaden en installeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Vincent227 op 18-10-2013 11:59 ]

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb hem net ontvangen en is nu aan het installeren. Enige omschrijving is verbeterde stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leiden071
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
ook update binnen net geinstalleerd, laat het weten als er een verschil is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook binnen wacht nog even met installeren...
Helaas geen changelog te vinden.

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik kreeg zo juist de melding dat er een update beschikbaar is. Ik hem nog niet geïnstalleerd.
Vanavond maar eens doen.

Wel jammer dat ik mijn uptime dan moet resetten :P zit nu op 230 uur. Alleen opnieuw gestart na het inrichten en die update en daar na niet meer. Tot nu toe heerlijk stabiel.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Taro schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:41:
Ik gebruik de Note 3 nu een tijdje en ben zeer tevreden, maar: Ongeveer twee weken geleden drukte ik de aan-/uitknop aan de bovenkant van de knop in ipv in het midden en toen bleef de bovenkant van de knop achter/in de rand van de behuizing hangen. De onderkant van de knop ging wel terug in de normale stand, de knop stond dus zeg maar verticaal schuin op het toestel. Door de onderkant van de knop in te drukken schoot de bovenkant er ook weer uit. Sinds die tijd voelt de onderkant van de aan-/uitknop wat lam aan. Hij lijkt nu net als een volume knop zeg maar in het midden om te kunnen klappen, net alsof het veertje aan de onderkant van de knop niet meer goed werkt en aan de bovenkant nog wel. De knop steekt aan de onderkant ook minder ver uit het toestel als de bovenkant van de knop en geeft minder weerstand. Hoop dat iemand de uitleg begrijpt, anders teken ik het wel even met de pen :)

Heeft iemand anders dit ook al? De knop werkt nog, ik wil hem er niet voor laten opsturen, maar vroeg me af of ik de enige ben? Het lijkt op een ontwerp foutje.
Ik ben de enige dus? Nog niemand anders heeft een in de behuizing vastzittende aan-/uitknop gehad toen ze die aan de bovenkant van de knop indrukten?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:46:
[...]

Ik vraag me af waar die gespannen houding/angst onder tweakers vanaf komt. 1 toestel defect en gelijk de angst dat ze allemaal datzelfde probleem kunnen hebben. Of is het puur voor je eigen geruststelling: als er meer zijn ligt het niet aan mij.
En ook bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit forum! ;w

Waarom ik het meld is om te zien of er meerdere zijn met die probleem dat is het handige van een forum users unite. Zover ik het kan zien ben ik de einge dus dat zal wel meevallen gelukkig. Toch wel vreemd dat die gebarsten is mijn s1 heeft heel wat moeten doorstaan en dit is me nog nooit gebeurd dus vind het verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:23:
[...]

Ik ben de enige dus? Nog niemand anders heeft een in de behuizing vastzittende aan-/uitknop gehad toen ze die aan de bovenkant van de knop indrukten?
Ik heb hem van alle kanten ingedrukt en geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Gallant schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:44:
[...]

En ook bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit forum! ;w

Waarom ik het meld is om te zien of er meerdere zijn met die probleem dat is het handige van een forum users unite. Zover ik het kan zien ben ik de einge dus dat zal wel meevallen gelukkig. Toch wel vreemd dat die gebarsten is mijn s1 heeft heel wat moeten doorstaan en dit is me nog nooit gebeurd dus vind het verdacht.
Ik leg mijn note 3 wel altijd voorzichtig ergens neer(note 1 nooit) want ik ben bang dat hij anders ook gaat barsten, als ik hem ooit iets te hard neergooi op een harde ondergrond. Hij ziet er heel gevoelig uit, heb nu een sview cover en die bedekt hem gelukkig wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent227 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:53:
Volgens mij komt er ook een nieuwe update aan binnenkort: Als ik http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-N9005 mag geloven is N9005XXUBMJ3 de nieuwe build.

Edit: Ik ontvang zojuist een update, vanavond eens downloaden en installeren.
Heb nog geen melding gekregen... alleen de melding in Kies3, dat mijn apparaat geen softwareupgrade ondersteunt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:10:
[...]

Heb nog geen melding gekregen... alleen de melding in Kies3, dat mijn apparaat geen softwareupgrade ondersteunt?!
Alleen voor unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel is ook unbranded. Vorige week gekocht en kon direct via Kies3 een update ophalen.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
ik heb MJ3

[ Voor 200% gewijzigd door Alessandr0 op 18-10-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu MJ1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
  • Laatst online: 13:00
Ik heb ook de update vanmiddag gehad en zit nu ook op build nummer mj3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Heb nu ook MJ3, iemand al kunnen ontdekken wat er veranderd?

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Vraag ik me ook eigenlijk af wat er veranderd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb de update gelijk geïnstalleerd maar merk geen verschil.

Waar ik me wel aan geërgerd heb is die wifi instelling dat als je telefoon bepaald dat je wifi of Internet verbinding niet stabiel is ofzo hij ongevraagd gaat lopen wisselen en zelfs je wifi uitzet. Ik kon het eerst niet vinden maar nu het uit staat is het een stuk fijner.

[ Voor 69% gewijzigd door prutser001 op 18-10-2013 22:46 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga maandag wel even naar een Samsung service center om het probleem met Kies3/Updaten voor te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook sinds een paar dagen een trotse bezitter van een note 3.
IK heb hiervoor 2 jaar de note 1 gehad en ben al sinds dag 1 heel erg tevreden met de note serie, maar deze heeft echt een veel betere scherm en is ook veel sneller.
Bij de note 1 kon je de csc code veranderen door *#272 *imei # maar bij de note 3 lukt het me dit niet en ben al dagen op Google op zoek om het te vinden maar ik kan het niet vinden, kan iemand mij hierbij helpen.
IK kan ook niet updaten naar de nieuwe build, bij mij geeft kies dat ik de laatste firnware hebt maar dat is niet zo want ik heb N9005XXBMI7 en ik lees hier dat sommige mensen MJ3 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Samsung is bezig en bezig geweest om zoveel mogelijk dicht te timmeren, dus het feit dat je je csc niet kunt wijzigen verbaast me niks. Volgens Samsung zul je geduldig moeten wachten totdat de update voor je regio beschikbaar wordt gemaakt. Als je het daar niet mee eens bent zul je waarschijnlijk moeten rooten.

Is er iets bijzonders aan de update, want ik herinner me alleen de term "stability fixes". Dat kan net zo goed inhouden dat ze enkel de gaten dichtgetimmerd hebben waarmee je kunt rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:21:

[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:41:
Zijn er hier gebruikers met een S-View Cover voor de Note 3?
Ik heb er op moment een in bezit maar het valt mij op dat de deksel niet magnetisch sluit.
Hij blijft dus open staan. De deksel naar achter geslagen gaat prima en is zo goed te gebruiken maar dan sluit het helemaal niet meer. De deksel slaat dan helemaal open.
met magneet of clip was dit opgelost.

Hoort dit zo?
Heb ik hem dan steeds omgekeerd op tafel te leggen?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring en gedachten hier over.
Anders wordt het een andere ( betere case )
Ik heb hetzelfde issue met mijn S-View cover en heb besloten om hem terug te sturen.
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom Samsung niet een gaatje heeft gemaakt in de cover voor het notificatie lichtje. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "[Samsung Galaxy Note 3] Ervaringen & Dis..."
Dat gaatje begrijp ik ook niet.
Geeft hij geen notificatie via het schermpje?
Ik heb hem via wehkamp van wegen mijn 50 euro.
Verpakking was al open geweest en dubbel dicht geplakt. Vorige eigenaar was het er dus ook niet mee eens.

Op youtube zag ik duidelijk het magneet en werd ook verteld.
Misschien andere serie?

Het gaatje voor de notificatie kan er eventueel zelf ingemaakt worden., lijkt mij :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2013 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:05:
Verwijderd in "[Samsung Galaxy Note 3] Ervaringen & Dis..."
Dat gaatje begrijp ik ook niet.
Geeft hij geen notificatie via het schermpje?
Ik heb hem via wehkamp van wegen mijn 50 euro.
Verpakking was al open geweest en dubbel dicht geplakt. Vorige eigenaar was het er dus ook niet mee eens.

Op youtube zag ik duidelijk het magneet en werd ook verteld.
Misschien andere serie?

Het gaatje voor de notificatie kan er eventueel zelf ingemaakt worden., lijkt mij :)
Het scherm geeft wel een notificatie, maar alleen op het moment dat je een email/berichtje krijgt.
Voor een hoesje van 50 euro verwacht ik een gaatje voor dat notificatie lichtje en niet dat ik hem nog eens zelf moet gaan modificeren.
Het moge duidelijk zijn dat de designers van de Note 3 en de S-View cover niet hebben samengewerkt net zoals de marketing afdeling (accessoires die weken later pas beschikbaar zijn). Ik ga wel opzoek naar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Hij is toch gratis met cashback. Snap niet dat mensen zeuren. Boor zelf een gaatje of gebruik hem niet. En mocht je ooit je note 3 verkopen, dan kan je hem meegeven met je note 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 16:19
Niet iedereen heeft cash back en stel je wilt twee accessoire dan heb je er maar voor een cash back (ik heb bijvoorbeeld geen mogelijkheid om er aan mee te doen terwijl ik toch een note 3 in nederland gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:14
Zojuist een Note 3 bestelt, via een mooie provider aktie. Zal nog wel even duren voordat ik h'm heb (nummerovername etc...). Ben heel erg benieuwd als trouwe Apple aanhanger of Andoid i.c.m. Samsung mij net zo gaat bevallen. Na veel filmpjes en reviews gelezen te hebben ben ik er helemaal klaar voor.

Ik ga maar vast wat leuke/nuttige accessoires bestellen/kopen :) Nog leuke/nuttige tips?

[ Voor 13% gewijzigd door Crawl NL op 20-10-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:44:
Zojuist een Note 3 bestelt, via een mooie provider aktie. Zal nog wel even duren voordat ik h'm heb (nummerovername etc...). Ben heel erg benieuwd als trouwe Apple aanhanger of Andoid i.c.m. Samsung mij net zo gaat bevallen. Na veel filmpjes en reviews gelezen te hebben ben ik er helemaal klaar voor.

Ik ga maar vast wat leuke/nuttige accessoires bestellen/kopen :) Nog leuke/nuttige tips?
Ik ben ook een iphone gebruiker vanaf de eerste tot de 5s.
Het verschil in mogelijkheden is enorm !!!

En wat ik erg fijn vindt je kan en mag alles...
De grote ben ik nog niet helemaal uit......soms geen probleem soms weer wel een probleem..

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Ook de 2014 Note 10.1 heeft mogelijk een multitouch issue, alhoewel deze puur een software bug lijkt:

Multitouch problems on the Note 10.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Astennu schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:50:
Ik kreeg zo juist de melding dat er een update beschikbaar is. Ik hem nog niet geïnstalleerd.
Vanavond maar eens doen.

Wel jammer dat ik mijn uptime dan moet resetten :P zit nu op 230 uur. Alleen opnieuw gestart na het inrichten en die update en daar na niet meer. Tot nu toe heerlijk stabiel.
Ik heb de update nu twee kleine dagen draaien. Hij fixte het probleem dat ik had met screen ghosting. (als je ging scrollen werd de tekst vaag en paarsig van kleur).

Wel blij dat dat opgelost is :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Gisteren een kleine verassing,
na een spelletje de note3 aan de kant gelegd,
2 uur later pak ik hem weer op en...
"voer de gewenste taal in" huh fabrieks instellingen? en geheugenkaart totaal LEEG!

kan het zijn dat wanneer de pincode(toestel vergrendeling + kinderen) tig keer verkeerd word in gevuld alles gewist wordt?

[ Voor 5% gewijzigd door ijsbeer910 op 21-10-2013 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb de note 3 nu ongeveer twee weken. Ik heb hem niet in NL gekocht dus ik heb de N900 (met samsung CPU). Vind het tot nu toe een geweldig toestel, na 3 jaar niet ontevreden te zijn geweest met iPhone 4. Doorslaggevend was het grotere scherm. Als Apple iets met een groter scherm had uitgebracht, had ik die gekocht.

Maar nu ik eigenlijk voor het eerst een Android heb, vind ik het wel leuk dat je er weer lekker mee kunt prutsen, doet me denken aan de tijd dat ik een windows mobile telefoon had en elke week een andere ROM draaide.

Ik geef eerlijk gezegd niet zo veel om dat hele Knox gebeuren. Mocht de telefoon tijdens de garantie periode problemen geven zie ik dat dan wel weer.

Wat ik wel irritant vond was de gigantische hoeveelheid bloatware waarvan ik 95% echt nooit zal gebruiken. Heb de telefoon dus geroot en via Titanium Backup die zooi verwijderd. Wilde daarna iets totaal onbelangrijks terug zetten, gewoon om te kijken hoe zo'n restore werkt.... Toen ging het mis en kreeg ik allemaal errors. Blijkt dat Titanium Backup op het moment nog een probleem heeft met de Samsung Note 3. Er is een work-around maar indien je geen haast hebt kun je beter even wachten tot er een update van TB komt. Het back-uppen gaat prima maar bij de restore gaat het mis. Dan weten jullie dat.

Toen had ik dus een telefoon die werkte alsof hij windows millenium draaide :+
Dus toen heb ik besloten er een custom rom (Lidroid) op te zetten. Die draai ik nu een dagje en ben er tot nu toe dik tevreden over. Hij is sneller, batterij lijkt langer mee te gaan en heeft een aantal handige opties, met name de explorer die erin gebakken zit is de beste die ik ooit gezien heb op een telefoon. Directe toegang tot cloud storage, FTP servers etc. Bij de installatie kun je kiezen welke onderdelen je wel of niet wilt installeren. Maar of je wilt of niet, een gedeelte van de bloatware komt toch weer terug op je telefoon, dat vond ik wel jammer. Die gaat wel weer af, maar pas wanneer Titanium Backup voor 100% werkt. Ben voor het moment wel even klaar met factory resets e.d.

Vriend van me vroeg of ik beetje bij kon houden hoeveel tijd ik nou kwijt ben als iPhone gebruiker bij de overstap naar Android. Misschien voor meer hier mensen wel interessant. Ik denk als je geen problemen hebt met de standaard ROM en software, dan is het een kwestie van 1 a 2 uurtjes met de instellingen spelen want zoals eerder genoemd heeft de Note 3 ongelofelijk veel opties. Dan misschien nog 1 of 2 uur om al je programma's te downloaden en in te stellen en de telefoon een beetje 'in te richten'.

Wanneer je zoals ik geen Android kenner bent, maar je wilt er echt dieper in duiken (rooten, custom roms, etc). Dan is het behoorlijk wat lees en zoek werk, je moet echt goed weten wat je gaat doen want bij een foutje loop je het risico op een hele dure baksteen. Denk dat je in dit geval zo 15-20 uur verder bent (over de tijd van een week in mijn geval) voor je daar een beetje wegwijs in bent.

[ Voor 3% gewijzigd door martijn12345 op 21-10-2013 07:53 ]

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijsbeer910 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 07:19:
Gisteren een kleine verassing,
na een spelletje de note3 aan de kant gelegd,
2 uur later pak ik hem weer op en...
"voer de gewenste taal in" huh fabrieks instellingen? en geheugenkaart totaal LEEG!

kan het zijn dat wanneer de pincode(toestel vergrendeling + kinderen) tig keer verkeerd word in gevuld alles gewist wordt?
Ja dat kan zeker...

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

@ martijn12345 > Bedankt voor je uitgebreide verhaal, ik liep al een tijdje te twijfelen om mijn Note onderhanden te nemen. Maar ik laat hem nog maar ff factory, hij is mijn snel zat en ik laad hem 1 keer in de 4 dagen op, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. En die bloatware zal mij ook een worst zijn, hiervoor had ik een Iphone 4S 16GB waar ik zat aan had, nu heb ik een toestel van 32GB + 64GB SD dus laat die bloatware maar lekker staan denk ik dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:16
martijn12345 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 07:47:

Ik geef eerlijk gezegd niet zo veel om dat hele Knox gebeuren. Mocht de telefoon tijdens de garantie periode problemen geven zie ik dat dan wel weer.
Grappig, zo denk ik er dus ook over. :D
Ik gebruik momenteel de Omega ROM. Ook een aanrader. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
SkyThes schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:10:
[...]

Grappig, zo denk ik er dus ook over. :D
Ik gebruik momenteel de Omega ROM. Ook een aanrader. 8)
En wat is het voordeel tov de samsung rom?
Want ik moet zeggen dat dit mijn beste stock ervaring ooit is. Bij de Note 2 was die al goed en had ik maar kleine aanpassingen (kernel en een rom die gebaseerd was op stock)

Bij de Note 2 en de HD2 was het echt een noodzaak om naar custom te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Astennu schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

En wat is het voordeel tov de samsung rom?
Want ik moet zeggen dat dit mijn beste stock ervaring ooit is. Bij de Note 2 was die al goed en had ik maar kleine aanpassingen (kernel en een rom die gebaseerd was op stock)

Bij de Note 2 en de HD2 was het echt een noodzaak om naar custom te gaan :P
Het is puur het naar mijn wens maken van m'n telefoon. Stock zit er zoveel bende in die ik toch niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Het ging me inderdaad niet om de ruimte die de bloatware inneemt. En kwa snelheid, je kunt die applicaties ' disablen'. Maar ik kon het niet hebben dat Samsung mij die niet liet verwijderen wanneer ik dat wilde. Wanneer je zoveel geld betaald voor een telefoon,mag je dat toch zeker zelf weten :)

Ik heb de N900 versie, niet de in Nederland verkochte N905. Voor de 900 zijn er nog niet veel custom roms. Maar dat zal wel komen met de tijd.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:50:
Wanneer je zoveel geld betaald voor een telefoon,mag je dat toch zeker zelf weten :)
Ik ken nog wel een dure Telefoon waar je dat niet zelf mag weten... :) :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
SkyThes schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:31:
[...]

Het is puur het naar mijn wens maken van m'n telefoon. Stock zit er zoveel bende in die ik toch niet gebruik.
Klopt. Bij de Note 2 heb ik die er zelf uit gesloopt.
Maar bij de Note 3 vind ik de nieuwe Cam features wel prettig. En de S note bv ook. Dat soort zaken wil ik liever niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Die raak je ook niet kwijt met ROMS die specifiek voor deze telefoon zijn gemaakt. Het gaat is meer dat er twee keer text2speach op zit (1 keer google, 1 keer samsung) dan heb je Play Store en de Samsung Market. Dan heb je Story Album, Group Play die ik nooit zal gebruiken. S Voice hou ik dan maar voor de lol.En zo zitten er nog wel 7, 8 dingen op die ik nooit ga gebruiken. S Note en camera features zou ik zeker houden inderdaad.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:10:
[...]

Ben er achter gekomen dat mijn toestel (nieuw) geroot is naar een stock rom. Het blijkt een Vodafone Note3 te zijn... en bedankt hé telefoonwinkel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Darf schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:13:
[...]

Mja er zit dezelfde bel functie op minus de luidspreker en de microfoon, welke toch vrij slecht bruikbaar zijn in een auto, door geen noise suppression. Als je die functie wel zou gebruiken dan heeft je telefoon zelf alsnog toch betere audio kwaliteit, vooral in de auto. Daarbij is de Gear een stuk duurder en moet je die elke nacht opladen, wat toch volstrekt bizar is voor een horloge.
Ik heb de Gear nu in mijn bezit, maar de bel functie werkt juist super, ook in de auto. De mensen hebben niet eens door dat ik ze via mijn horloge aan het bellen ben, en als ik ze vraag hoe het klinkt krijg ik te horen heel goed. En het opladen elke nacht is ook niet waar, als ik het horloge gewoon normaal gebruik om de tijd te bekijken en af en toe een melding binnen te krijgen doe ik 3 a 4 dagen met een volle accu, en het opladen gaat binnen één uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:25:
[...]

Ik ben ook een iphone gebruiker vanaf de eerste tot de 5s.
Het verschil in mogelijkheden is enorm !!!

En wat ik erg fijn vindt je kan en mag alles...
De grote ben ik nog niet helemaal uit......soms geen probleem soms weer wel een probleem..

Edward
De grote is voor mij juist een van de speerpunten geweest om over te stappen. Ben meer op zoek naar de tabletervaring dan de telefoonervaring. Ik telefoneer nog maar zelden en was dus op zoek naar een compromis. Die ga ik vinden in de Note 3, althans dat hoop ik.

Ik krijg zojuist het bericht dat hij a.s. woensdag al wordt geleverd. Sinterklaas is vroeg dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste, ik ben nieuw hier dus sorry als dit verkeerd staat. ik heb een note 3 maar hij heeft tot nu toe nog geen enkele update gerkregen. kies 3, update, niets. update via gsm, niets. ...mijn huidige buildnummer is JSS15J.N9005XXUBMI7. toestel in unbranded aangekocht in Saturn in België. toestel is natuurlijk niet geroot of dergelijke.

wat moet ik nu doen die updates (MJ1 en daarna MJ3 dacht ik?) binnen te kunnen halen? alvast bedankt voor jullie antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste kefienator, mbt tot updates, "Geduld is een schone zaak". Voldoet je toestel niet als door Samsung omschreven, dan contact opnemen met je provider. Succes.

De Note3 owners zijn'r ondertussen wel achtergekomen dat het toestel met ontzettend veel innoverende features wordt geleverd. Verschillende persoonlijkheden, Verschillende features; Voor ieder wat wils!

Desalniettemin; kun je door aldie bomen (Lees: Samsungs Features) het bos niet meer zien, check dan
Top 20 Samsung Galaxy Note 3 Features.

Verschillende sites claimen dat de Note3 de Meest Geavanceerde Smartphone op dit moment is (2013). Njoy your most advanced smartphone ever, Folks. I'll soon 2 :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 01:35 . Reden: Neuh, geen reden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste, BB4E,

alvast bedankt voor je reactie.

dat de note 3 vol met bloatwa.. uhm, samsung features zit is mij al bekend. ik vroeg me gwn af hoe dit komt? en of er nog mensen zijn die nog geen update hebben gekregen. mijn provider contacteren zal niet veel helpen, het is een unbranded toestel. het gewone internationale model zoals de meetste hier.

je links zijn wel handig en bedankt om deze toe te voegen

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 01:32 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:31:
Beste, BB4E,alvast bedankt voor je reactie.
U'r welcome bro.
de note 3 vol met bloatwa.. uhm, samsung features zit is mij al bekend.
LOL
ik vroeg me gwn af hoe dit komt?
De concurrentie en drang om te innoveren, vernieuwen.
mijn provider contacteren zal niet veel helpen, het is een unbranded toestel
Provider; in de breedste zin van het woord, waar je het toestel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Weet iemand waar je online die Samsung Flipt wallet kan kopen?
Ik weet niet of het wat is maar heb toch die 50 euro cash back.

Ben aan het zoeken geweest maar tot nu toe alleen maar niet Samsung covers en wallets gezien. En daar kan je die actie niet voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Astennu schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:32:
Weet iemand waar je online die Samsung Flipt wallet kan kopen?
Hier bijvoorbeeld: Knaldeals.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ah super ik zal eens kijken of ze toevallig nog meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Pdashop.nl verkoopt ze ook

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik zie het ja. Alleen 10 euro duurder en niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Typhone verkoopt ze ook. En ze 'doen mee' met de cashback actie. Echter ook hier nog niet op voorraad.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Wit & zwart zijn nu ook op voorraad bij Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb em al besteld bij pdashop.
De winkel hoeft niet perse mee te doen aan de cache back. Je moet de bon en de streepjes code opsturen samen met het formulier met de gegevens van oa je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:48:
[...]

Ben er achter gekomen dat mijn toestel (nieuw) geroot is naar een stock rom. Het blijkt een Vodafone Note3 te zijn... en bedankt hé telefoonwinkel!!!
Ik laat inmiddels op de nota zetten dat het echt een unbranded toestel is. Ik heb het helemaal gehad met telefoonwinkels die toestellen als "unbranded" verkopen maar die dat in werkelijkheid niet zijn..met alle update gevolgen van dien.

ps. Hoe ervaren jullie de speaker kwaliteit van de Note 3? Ik heb de afgelopen dagen een keer mogen stoeien met zo'n nieuwe Note maar schrok behoorlijk van de belabberde geluidskwaliteit (schel en ook nog 'ns te zacht) Hebben de updates misschien op dit vlak een verbetering gebracht?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:53:
ps. Hoe ervaren jullie de speaker kwaliteit van de Note 3? Ik heb de afgelopen dagen een keer mogen stoeien met zo'n nieuwe Note maar schrok behoorlijk van de belabberde geluidskwaliteit (schel en ook nog 'ns te zacht) Hebben de updates misschien op dit vlak een verbetering gebracht?
Het geluid uit de speaker is zwak, in beide betekenissen. Dat ligt aan de constructie en is dus niet met software te verhelpen.

Dat het wel goed kan zie ik tegelijkertijd met de nieuwe Note 10.1. De speakers daar zitten een stuk ongunstiger dan bij het vorige model en klinken toch behoorlijk goed (als je je handen schelpt klinkt het zelfs minstens zo goed als met het oude model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Zijn er nog dingen die ik moet doen voor ik de Note 3 gebruik? Updates, patches, zaken deleten etc. Kan het beter vooraf vragen dan achteraf horen immers. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Kareem op 22-10-2013 20:29 ]

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een instelling mogelijk om fotos van interne geheugen automatisch naar de sd card te laten schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:50:
Is er een instelling mogelijk om fotos van interne geheugen automatisch naar de sd card te laten schrijven?
Ja, je moet even de settings vinden, daar staat de optie gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zit daar mijn probleem, ik kan die setting niet vinden..
Vandaar mijn vraag.
Ik zie dus iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Gewoon een paar keer op het wieltje klikken... (Er komt iedere keer een nieuw wieltje, je kunt ook via de menu toets...)

De juiste optie heet (in het Engels) Storage, en staat praktisch onderaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Ettepet op 23-10-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klik op het wieltje en daarna komen er geen wieltjes meer.
In het menu kom ik bij opslag (storage) en kan ik de inhouden bekijken, sdcard los koppelen of formateren. Deze optie meerdere keren al bekeken.
Maar ik begrijp dat volgens U daar ingesteld kan worden dat de foto's automatisch naar de sdcard gaan in plaats van het interne geheugen.
Die optie kan ik n.m.l. niet vinden.

Hebben we verschillende software of is het mijn dommigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Boven de rechterkolom staat weer een wieltje. Volgens een van de routes moest ik 3x op een (tand)wieltje klikken. Ik heb er verder niet op gelet, maar kreeg wel het idee dat het interface te ingewikkeld / onlogisch werkte daar. Überhaupt klikken bovenaan een kolom kwam vreemd op mij over, gezien wat het deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:28
Komt de note 3 nu standaard met draadloos opladen? Of moet je een Qi hoesje daarvoor aanschaffen?

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
maartentmm schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:21:
Komt de note 3 nu standaard met draadloos opladen? Of moet je een Qi hoesje daarvoor aanschaffen?
De note 3 kan niet standaard draadloos opladen, heb je een apart hoesje voor nodig (S view wireless charge cover, back cover of wireless charge kit). Volgens mij 'doen' ze ook mee met de cashback, alleen niet bij bovenstaande site.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Kareem schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:29:
Zijn er nog dingen die ik moet doen voor ik de Note 3 gebruik? Updates, patches, zaken deleten etc. Kan het beter vooraf vragen dan achteraf horen immers. ;)
Ik zou altijd even alle updates binnen halen. En zelf heb ik daar na een factory reset gedaan en toen pas alles ingericht. Dit is niet perse nodig Maar aangezien je dan toch amper iets ingericht hebt niet veel werk. Voor sommige updates wordt het wel aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Astennu schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:10:
[...]

Ik zou altijd even alle updates binnen halen. En zelf heb ik daar na een factory reset gedaan en toen pas alles ingericht. Dit is niet perse nodig Maar aangezien je dan toch amper iets ingericht hebt niet veel werk. Voor sommige updates wordt het wel aangeraden.
Je hebt na het inhalen van updates een factoryreset gedaan?

Hoe haal ik die updates trouwens binnen?

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBreQ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 06:33:
Ik klik op het wieltje en daarna komen er geen wieltjes meer.
In het menu kom ik bij opslag (storage) en kan ik de inhouden bekijken, sdcard los koppelen of formateren. Deze optie meerdere keren al bekeken.
Maar ik begrijp dat volgens U daar ingesteld kan worden dat de foto's automatisch naar de sdcard gaan in plaats van het interne geheugen.
Die optie kan ik n.m.l. niet vinden.

Hebben we verschillende software of is het mijn dommigheid?
Je moet bij de settings in de Camera app zijn, niet in de Android settings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Kareem schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:33:
[...]

Je hebt na het inhalen van updates een factoryreset gedaan?

Hoe haal ik die updates trouwens binnen?
Ja eerst alle updates binnen gehaald en geïnstalleerd en vervolgens factory reset gedaan.
Gewoon via instellingen over telefoon en dan bij software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacBreQ
Dit is de oplossing.
Achteraf begrijpelijk..

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

alesandro_46 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:29:
[...]

De note 3 kan niet standaard draadloos opladen, heb je een apart hoesje voor nodig (S view wireless charge cover, back cover of wireless charge kit). Volgens mij 'doen' ze ook mee met de cashback, alleen niet bij bovenstaande site.
Je kunt ook een Qi Internal Wireless Charging Adapter voor de Samsung Galaxy Note 3 halen, dan kun je het standaard hoesje gewoon blijven gebruiken. Je heb dan uiteraard nog wel een Qi Draadloze Oplaad Plaat nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alesandro_46 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 10:29:
[...]

In de Samsung actie voorwaarden staat nergens dat je bij de winkels die bij "Waar te koop" moet kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 05:26
Weet iemand hoe je in de standaard browser, wanneer je naar onder gescrold hebt, je met één druk op de knop weer bovenaan de pagina komt?

Met menu's is dat op de bovenkant van het toestel tikken, maar dit werkt niet in de browser bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Nou voor mij is het zeker: de Wifi-problemen die een aantal Note 3 gebruikers hebben ligt aan de gebruikte router. Nou ja, het ligt eigenlijk aan de chipset die Samsung koos in de Note 3, maar je kunt zeer waarschijnlijk d.m.v. het gebruik van een andere router het probleem verhelpen.

Ik had vanmiddag mijn (net op de markt verschenen) Asus RT68AC binnen en die werkt probleemloos met de Note 3 samen, zowel op 2,4GHz als op 5GHz. Mijn vorige router, een Sitecom WL-341 deed het daarentegen belabberd. Grappig om te zien dat de nieuwe router ook zorgt voor duidelijk hogere downloadsnelheden via een netwerkkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 21:19
Ik heb een maand met een note2 gelopen om te kijken of ik kon wennen aan het formaat na mijn S2. En dat beviel best, loop toch vaak met een jasje.

Gisteren de note3 gehaald: veel sneller, feller, allerlei handigheidjes zoals even trillen als je hem oppakt en je hebt iets gemist. Ligt beter in de hand, formaat nog steeds prima maar dan lichter.

Zometeen de nieuwe Spen trucjes maar eens gaan ontdekken.

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Laatst online: 20:18
Hoppa !!
Daar is ie dan weer :)
Na 3 weken spelen met de Note 3 .

Mijn uitgebreide Review van de Samsung Galaxy Note III.

In deze uitgebreide review bespreek ik mijn ervaringen met de Samsung Note 3 .

Ik heb het over het scherm,bouwkwaliteit,Software en doe een Nenamark benchmark test .

Daarnaast laat ik wat andere handige functies zien van de Galaxy Note 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, that's a Great Vid. Jouw toestel -de Note 3- werkt Soepel en Snappy.

Opbouwende kritiek; jouw duim- en pinknagel trekken teveel de aandacht.
De Focus zou op jouw "ophelderende" Note3 ervaring moeten liggen.

Besides that; ThanX voor je nederlandstalige, goed gearticuleerde en verhelderende Review, diquan2001.
Can't wait 2 get the most innovative smartphone (and Gear) Ever. Keep them posting, bro. Thumbs Up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Gisteren de Note 3 in ontvangst mogen nemen, eerste indruk is goed. Lekker zo'n groot scherm.
Ik heb gisteren ook MacOS Maverick geïnstalleerd en als ik de Note nu aan de iMac hang dan wordt hij niet in de finder herkend? Komt dit omdat er nog geen SD in kaart of is dit een ongemak nu van Maverick?

Ik ga er gemakshalve vanuit, dat ik data (muziek/video) via de finder met drag/drop kan installeren op de Note?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Crawl NL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 06:49:
Gisteren de Note 3 in ontvangst mogen nemen, eerste indruk is goed. Lekker zo'n groot scherm.
Ik heb gisteren ook MacOS Maverick geïnstalleerd en als ik de Note nu aan de iMac hang dan wordt hij niet in de finder herkend? Komt dit omdat er nog geen SD in kaart of is dit een ongemak nu van Maverick?

Ik ga er gemakshalve vanuit, dat ik data (muziek/video) via de finder met drag/drop kan installeren op de Note?
Je hebt Android File Transfer nodig:
http://www.android.com/filetransfer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barth1234
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-02-2024
Hallo allemaal,

Jullie hebben het allen over updates. Maar ik heb tot nu toe geen enkele update ontvangen. Waar kan dit aan liggen?

Ik heb het toestel vanuit een T-mobile winkel, heeft dit er iets mee te maken?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Grt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Laatst online: 20:18
Dat klopt .branded toestellen krijgen de updates later binnen.
Waarschijnlijk gaat tmobile Nog eerst de software aanpassen en dan vrijgegeven.
Barth1234 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:34:
Hallo allemaal,

Jullie hebben het allen over updates. Maar ik heb tot nu toe geen enkele update ontvangen. Waar kan dit aan liggen?

Grt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Barth1234 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:34:
Hallo allemaal,

Grt.
Branded..... Daarom wil ik dat soort toestellen nooit. Nog meer bloatware en later updates.
Je kan er natuurlijk wel een unbranded versie van de rom overheen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Thanks, ga ik vanavond meteen uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polm
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Iemand iets gemerkt van een fout in het scherm?
Ik heb er nu 2 gehad (beide terug gestuurd)
Op een bepaalde plek rechts van het scherm is er een dode plek ter grootte van een stuiver waar de pen niet reageerd.
2 toestellen bij verschillende winkels aangeschaft beide vertoonde dit euvel.
Samsung gebeld deze waren hier niet van op de hoogte.
vraag me af of iemand anders dit heeft.

1.Open met je pen een screenshot om te schrijven op het scherm.
2. kras allemaal lijnen van boven naar beneden of van links naar rechts,
3.er blijft een stuk onbeschreven over ter grootte van een munt.

Als dit zo is kun je hier moeilijk schrijven of je moet hard drukken.

Ben benieuwd naar jullie testje.

(even aangepast voor de duidelijkheid.)

[ Voor 8% gewijzigd door polm op 24-10-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen last van een 'dood' stukje scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polm
Gelukkig heb je er geen last van ik blijf het opmerkelijk vinden dat ik er 2 koop met 2x hetzelfde problem.
Wel het testje gedaan zoals ik schreef hoop ik .
Anders zou het je waarschijnlijk niet zijn opgevallen.

Ik kwam er per toeval achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getest zoals je aangaf. Komen beide toestellen van dezelfde winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polm
Nee niet van dezelfde winkel dat is het rare er aan
Ik twijfel nu om er opnieuw 1 aan te schaffen , snap je .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen probleem met het scherm
Anders had ik het al gemerkt bij het tekenen in Sketchbook.

Dat bij twee toestellen valt op.
Is het bij allebij op de zelfde plek op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
*weg* reageer inhoudelijk of reageer niet.

[ Voor 118% gewijzigd door RoD op 24-10-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polm
Nu opnieuw een nieuwe aangeschaft na uitgebreid getest te hebben in de winkel.
Deze vertoond het verschijnsel niet, dus erg blij nu.

Het was werkelijk te vreemd dat ik 2 tel: van verschillende shops heb gehad met het verschijnsel van een dode plek op het scherm.
Kan me voorstellen dat men moeite heeft dit te geloven daarom mijn vraag hier geplaatst, om te kijken of meerdere dit ondervonden.

Het reperatiecentrum in Tiel waar de 1e was heen gestuurd erkende dat er een probleem was met het scherm.

Dus kijk het ff na zou ik adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polm
*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 24-10-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polm
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:07:
Ik heb ook geen probleem met het scherm
Anders had ik het al gemerkt bij het tekenen in Sketchbook.

Dat bij twee toestellen valt op.
Is het bij allebij op de zelfde plek op het scherm?
Beide toestellen dezelfde plek iid.
Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste