De Note 3 is een erg mooie phone.
Persoonlijk vind ik hem het mooiste van die ik gehad heb en dat zijn er veel.
Behalve Windows (vanaf eerste versie) via OS van Apple naar Android.
Apple is een gesloten systeem en vind dat zij op dit moment verkeerd bezig zijn maar ik zie ook wel hun voordeel en dat is .... rust
Ik ging naar Android van wegen de mooie Note 3 en het open systeem van Android.
Het valt mij op dat de Android helemaal niet zo open is en dat er nogal veel, met grote regelmaat, gecontroleerd, aangepast wordt en dat vooral door de Big Boss Google.
Overbodige progjes kunnen niet worden verwijderd en als wel,... wordt het van afstand weer keurig terug op mijn mobiel gezet.
Google heeft een afstandbediening naar mijn eigen note 3 en daar heb ik niks over te vertellen..
... hoe open?? Niet voor de gebruiker.
Nu krijg ik een sms van google om toestemming te geven mijn telefoonnummer automatisch door te geven aan andere... vrienden?
Wat een bemoeing. Dat kunnen we zelf wel regelen. Google+ heb ik uit maar google vindt dit niet goed en schakelt het weer aan
...... enz...
Dit was een lange intro voor een korte vraag n.m.l.
Is er een mogelijkheid door b.v. Software, de baas te worden van mij eigen Note 3 ?
En dan doel ik niet op de Apple alhoewel.... als ze minimaal een gelijke aan de Note 3 hebben en niet die dwangmatigheid van Google, zal ik met veel plezier en hoge snelheid de verhuizing aan gaan.
Ik begrijp nu beter de gebruikers die van Apple komen naar Android en uiteindelijk weer terug gaan.
Ik hoop hier een goede oplossing tegen te komen en de verhuizing tegen te gaan. Tenslotte hebben ze aan de andere kant (nog) geen mogelijkheid voor een externe kaart.