Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met een simpel tekstverwerker dat wifi print aan kan?

Ik ben al dagen aan het zoeken maar helaas.
Op de Apple gebruikte ik NOTE en dat ging prima.
De S Note hier op de de N3 is te beperkt qua aantal karakters per regel en pagina's.

Ik heb niets met clouds maar wel een wifi printer die hier prima werkt met b.v. S Note en emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
is er ook een manier om in de camera app de full hd @60fps als default te selecteren? Als ik deze setting nu selecteer en dan de camera app afsluit staat deze weer op normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 14:40:
Heeft iemand ervaring met een simpel tekstverwerker dat wifi print aan kan?
Quickoffice is tegenwoordig van Google en Gratis. Quickoffice bevat ook een goede tekstverwerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Astennu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:44:
[...]

Filmpje van bv de Galaxy Round werkt hier prima.

Hebben de andere mensen hier trouwens ook een witte lader, kabel en headset bij hun zwarte telefoon gekregen?
Ja, persoonlijk geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Toch best wel redelijk wat mensen die problemen hebben merk ik: Multitouch problems on Note 3. Natuurlijk reageert niet iedereen, maar gezien de beperkte deelname hebben er toch erg veel dit probleem.

Edit:

Ik zie net dat Chainfire melding heeft gemaakt van deze issue in zijn openingspost voor het rooten van de Note 3: [SM-N900*] CF-Auto-Root. Netjes! :)

Edit 2:

Ik heb zojuist ook de testprocedure ge-update:

"A procedure to check whether you have the multitouch defect:

1. Download and run a multitouch testing app of good reputation (I tried both MultiTouch Test and MultiTouch Tester).
2. Put 2 (or more) fingers on the screen of your Note 3 in a horizontal line in landscape mode.
3. Move the fingers slightly about, trying to have both (all) in a straight horizontal line (still in landscape).
4. After only a bit of trying one (or more) detected fingers should disappear (become undetected) or ghost touch detections should appear.

In my case with only 2 fingers on the screen I can get the second one in an 'unstable' flickering state very easily. Also, with a little effort I can have 2 fingers on the screen with one detected, 3 fingers on the screen with none detected, etc."

[ Voor 75% gewijzigd door Ettepet op 11-10-2013 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds op zoek naar een redelijk simpel maar wel goede tekstverwerker die Wifi printen kan.

S Note doet het wel even prima maar die gebruikt achter schermen en print ze dus ook af. Ik wil het blanco want dit kost onnodig veel inktpotjes in mijn printer.

Is er een mogelijkheid om de achter schermen uit te schakelen?

Ik ben wat mijn wens naar tekst en (direct) naar Wifi print misschien te verwend Door de ipad en de iphone.
Maar wil aan de Note 3 genoeg hebben en niet nog een ipad er bij kopen.

polaris zegt dat het print maar doet het ook niet. Ziet wel de wiki printer maar krijg dan eeuwige geduld melding.

Kent iemand het probleem en weet de oplossing behalve terug naar de Apple. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:14:
Ik ben nog steeds op zoek naar een redelijk simpel maar wel goede tekstverwerker die Wifi printen kan.

S Note doet het wel even prima maar die gebruikt achter schermen en print ze dus ook af. Ik wil het blanco want dit kost onnodig veel inktpotjes in mijn printer.

Is er een mogelijkheid om de achter schermen uit te schakelen?

Ik ben wat mijn wens naar tekst en (direct) naar Wifi print misschien te verwend Door de ipad en de iphone.
Maar wil aan de Note 3 genoeg hebben en niet nog een ipad er bij kopen.

polaris zegt dat het print maar doet het ook niet. Ziet wel de wiki printer maar krijg dan eeuwige geduld melding.

Kent iemand het probleem en weet de oplossing behalve terug naar de Apple. :)
printershare, werkt hier prima, wifi printer of google cloud printers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ettepet schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:21:
Toch best wel redelijk wat mensen die problemen hebben merk ik: Multitouch problems on Note 3. Natuurlijk reageert niet iedereen, maar gezien de beperkte deelname hebben er toch erg veel dit probleem.

Edit:

Ik zie net dat Chainfire melding heeft gemaakt van deze issue in zijn openingspost voor het rooten van de Note 3: [SM-N900*] CF-Auto-Root. Netjes! :)

Edit 2:

Ik heb zojuist ook de testprocedure ge-update:

"A procedure to check whether you have the multitouch defect:

1. Download and run a multitouch testing app of good reputation (I tried both MultiTouch Test and MultiTouch Tester).
2. Put 2 (or more) fingers on the screen of your Note 3 in a horizontal line in landscape mode.
3. Move the fingers slightly about, trying to have both (all) in a straight horizontal line (still in landscape).
4. After only a bit of trying one (or more) detected fingers should disappear (become undetected) or ghost touch detections should appear.

In my case with only 2 fingers on the screen I can get the second one in an 'unstable' flickering state very easily. Also, with a little effort I can have 2 fingers on the screen with one detected, 3 fingers on the screen with none detected, etc."
Met 3 gaat hij vij snel verspringen. Ik weet niet hoe mijn Note 2 dat deed zal het vanavond eens testen.
Maar dus een gevalletje garantie claimen?

Het gebeurd wel alleen maar als ik me vingers naast elkaar/tegen elkaar aan houd. Als ik ze versprijd gaat het wel goed.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leiden071
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik merk serieus dat mijn batterij sneller opgaat na de laatste update van deze week. ik dacht de eerste dagen dat het wel bijkomt. Maar het is in ieder geval zeker verslechterd. Ik doe zeker niet meer met mijn toestel of ook geen nieuwe apps gedownload.

Heeft iemand anders dit ook opgemerkt. Het verschil is zo een 10 tot 15 procent per dag meer verbruik.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb vanaf dag 1 de update er al op staan. Ik vind het toestel niet echt lang mee gaan als ik hem vergelijk met mijn getweakte Note 2.

Die haalde 6-7 uur screen time tot 20% accu. Nu kom ik tot 4.

[ Voor 19% gewijzigd door Astennu op 11-10-2013 11:59 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leiden071
De update is begin deze week uitgekomen, had je je toestel gelijk op die dag al met de laatste update? Of heb je ook kunnen werken met de oudere software versie op de note 3. Zo ja, zie je daarin een verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:03
Astennu schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:59:
Ik heb vanaf dag 1 de update er al op staan. Ik vind het toestel niet echt lang mee gaan als ik hem vergelijk met mijn getweakte Note 2.

Die haalde 6-7 uur screen time tot 20% accu. Nu kom ik tot 4.
Gisteren had ik 15 uur het toestel van de lader. 5 uur en 20 minuten scherm aan. 2en half uur bellen.
Ik vind dat zelf echt een hele nette tijd.

Edit: dit icm de laatste update

[ Voor 3% gewijzigd door Michaelg op 11-10-2013 12:12 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Michaelg schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:11:
[...]

Gisteren had ik 15 uur het toestel van de lader. 5 uur en 20 minuten scherm aan. 2en half uur bellen.
Ik vind dat zelf echt een hele nette tijd.

Edit: dit icm de laatste update
Ik had bijna 4 uur in iets van 30 uur.
Maar mijn note 2 zat dan rond de 5,30 / 6 uur en 48 uur.

Mijn Note 2 kon bij heel light gebruik ook 7 dagen vol houden. Stil liggen 8 dagen mogelijk.

Jou tijd is zeker netjes maar het kan denk ik nog een stuk beter :)

[ Voor 6% gewijzigd door Astennu op 11-10-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja. Het scherm van de note 3 zal veel meer energie gebruiken dan van de n2. Ook verdenk ik al die Samsung troep ervan dat ze wat energie verspillen (onder Android system staan een aantal van die apps)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Als ik mijn toestel om 7:30 van de oplader haal, houdt me note 3 het 19 a 20 uur vol. Gebruik de note redelijk tot veel, waaronder internetten, emailen, whatsappen, gamen ( asphalt 8 als voorbeeld ).

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
nu 1d20h on battery (na wat dingen uit gezet te hebben en een aantal power saves aan). 28% google services (voornamelijk omdat ik mijn location history aan heb) 16% screen (2h21m).

Nog 37% remaining

Vind ik heel netjes eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leiden071
Niemand dus een verschil gemerkt met de oudere update en de laatste update voor de note3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
Leiden071 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:48:
Niemand dus een verschil gemerkt met de oudere update en de laatste update voor de note3?
Verschil dat ik merk is dat de interface sneller reageert dan de oude update, verder lijkt het minder ram te gebruiken.

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Michaelg schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:18:
Ja. Het scherm van de note 3 zal veel meer energie gebruiken dan van de n2. Ook verdenk ik al die Samsung troep ervan dat ze wat energie verspillen (onder Android system staan een aantal van die apps)
Dat is ook zo. Kun je zien met battery mix.
Mja zonder root kun je er weinig aan doen.

Facebook is ook echt een battery hog. Je wil je elke keer uitloggen anders trekt hij em leeg (ook al heb je sync enz uit staan)
Vincent227 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:52:
[...]

Verschil dat ik merk is dat de interface sneller reageert dan de oude update, verder lijkt het minder ram te gebruiken.
Ik vind nog niet alles helemaal soepel. En het scherm lijkt wat ghosting te hebben. Bij snelle bewegingen verkleurt de boel een beetje.

[ Voor 26% gewijzigd door Astennu op 11-10-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Astennu schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:31:
Met 3 gaat hij vij snel verspringen. Ik weet niet hoe mijn Note 2 dat deed zal het vanavond eens testen.
Maar dus een gevalletje garantie claimen?
Als het niet op een manier misgaat die je stoort dan zou je het kunnen negeren. Blijft enkel de situatie over van een volgende eigenaar.

Zover ik weet verkoopt Samsung dit toestel als 10-vinger Multi-touch. Als het al verkeerd gaat met 2 vingers is de kans dat er dingen misgaan bij het normale gebruik van je telefoon wel erg groot. Er blijft dan weinig over van een fijne gebruikerservaring in apps/spelletjes. Bij Touchwiz enz. kan het zijn dat je minder last hebt omdat je dit mogelijk alleen merkt bij vingers boven elkaar en dat doen de meeste Note 3 gebruikers waarschijnlijk niet vaak.
Het gebeurd wel alleen maar als ik me vingers naast elkaar/tegen elkaar aan houd. Als ik ze versprijd gaat het wel goed.
Bij mij gaat het al mis met 2 vingers verder dan anderhalve centimeter uit elkaar (=openingsgrootte tussen vingers). Als je dat niet hebt is het probleem kennelijk anders of minder erg.

[ Voor 11% gewijzigd door Ettepet op 11-10-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
Astennu schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:57:
[...]

Dat is ook zo. Kun je zien met battery mix.
Mja zonder root kun je er weinig aan doen.

Facebook is ook echt een battery hog. Je wil je elke keer uitloggen anders trekt hij em leeg (ook al heb je sync enz uit staan)

[...]

Ik vind nog niet alles helemaal soepel. En het scherm lijkt wat ghosting te hebben. Bij snelle bewegingen verkleurt de boel een beetje.
Soepel loopt het bij mij in iedergeval wel, moet wel zeggen dat ik nog wel smearing/ghosting heb al lijkt dit wel veel minder te wezen dan de oude update. Maargoed hoop dat samsung het fixt middels een update, dit was ook zo met de S4.

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ettepet schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

Als het niet op een manier misgaat die je stoort dan zou je het kunnen negeren. Blijft enkel de situatie over van een volgende eigenaar.

Zover ik weet verkoopt Samsung dit toestel als 10-vinger Multi-touch. Als het al misgaat met 2 vingers is de kans dat het misgaat wel erg groot en blijft er weinig over van een fijne gebruikerservaring in apps/spelletjes én bij gebruik van Touchwiz enz.

[...]

Bij mij gaat het al mis met 2 vingers verder dan anderhalve centimeter uit elkaar (=openingsgrootte tussen vingers). Als je dat niet hebt is het probleem kennelijk anders of minder erg.
Nee dan werkt het perfect. Ik kan er 4 ongeveer naast elkaar (krijg het niet pressies voor elkaar met een hand) en dan heen en weer gaan over het scherm. En dan verspringt hij helemaal niet

Met 8 naar elkaar toe bewegen werkt ook goed. Dus ik heb niet de problemen die jij hebt.
Vincent227 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:02:
[...]

Soepel loopt het bij mij in iedergeval wel, moet wel zeggen dat ik nog wel smearing/ghosting heb al lijkt dit wel veel minder te wezen dan de oude update. Maargoed hoop dat samsung het fixt middels een update, dit was ook zo met de S4.
Bij bepaalde Apps was het volgens mij niet helemaal soepel. Menu zo ver ik weet wel butter smooth (veel soepeler als mijn Note 2)
Ja zou best kunnen. Scherm aansturing wat versnellen of zo. Je ziet het in ieder geval goed bij de witte letters in het menu. Als je dan snel op en neer beweegt worden ze wat paarsig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

biesbosserweg schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:16:
[...]

printershare, werkt hier prima, wifi printer of google cloud printers
De printershare maakt een proefpagina maar geeft slecht voorbeeld.
Jammer dat ik geen eigen pagina mag/kan printen.

Aanschaffen is een oplossing maar kan niet met ideal betalen. Wel gedaan via V3 maar daar gaat het fout omdat mijn telefoonnr. Niet uniek is... (geen flauw idee).
Dat ging bij mijn apple wel veel eenvoudiger.

Dus ben nog even afhankelijk van gratis hulp ;)
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Ik krijg harde lagg wanneer ik mijn gallerij open. Hij blijft dan vast lopen, of het duurt soms 2 minuten tot ik de foto's kan bekijken?? Meer mensen hier last van? Met mijn note 1 nog nooit meegemaakt dit.

Ik heb trouwens de laatste update

[ Voor 20% gewijzigd door Alessandr0 op 11-10-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Komt doordat ie iedere keer weer verbinding gaat maken met bijvoorbeeld Google photos. Ik heb gelijk quickpic weer geïnstalleerd. Werd er ram liep van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Naar aanleiding van mijn mail aangaande de S-View cover kreeg ik het volgende antwoord:

"Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Enkel de onderstaande winkels nemen deel aan deze promotie:
http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd."

Waarschijnlijk dus geen cash-back voor mij. Heb er nog wel een mailtje achteraan gegooid dat het ze zou sieren als ze de cash-back toch uitkeren. Pas dus op waar je je accessoires koopt.

Edit: MobielBereikbaar.nl antwoordt naar aanleiding van mijn mail:
Geachte heer Bos,
Bedankt voor uw e-mail en uw bestelling. Wij doen inderdaad ook mee aan de Samsung Cash-back actie.
Wordt dus vervolgd...

[ Voor 16% gewijzigd door DrBos op 11-10-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Michaelg schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:50:
Komt doordat ie iedere keer weer verbinding gaat maken met bijvoorbeeld Google photos. Ik heb gelijk quickpic weer geïnstalleerd. Werd er ram liep van.
Hoe zet ik dat uit dat hij verbinding maakt met google photos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja Precies..... Als ik dat eens wist. Heb de synchronisatie met Google photos stop gezet. Maar nog steeds hou ik deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Michaelg schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:46:
Ja Precies..... Als ik dat eens wist. Heb de synchronisatie met Google photos stop gezet. Maar nog steeds hou ik deze problemen.
use a ultra high speed sd card an it will help with gallery speed. i have a 64gb sandisk that reads 50mb/s...

Ik heb een class4 card, mischien dat het daar aan ligt. Quick pic werkt trouwens wel snel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Hier een linkje naar de conclusies van een smartphone camera shootout op gsmarena:

http://www.gsmarena.com/s...hootout-review-998p10.php

De Note 3 komt vanwege de videokwaliteiten, panorama en HDR op plek 2 in een sterk veld.

[ Voor 3% gewijzigd door Ettepet op 11-10-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Ettepet, aangezien jouw toestel niet functioneerd als door Samsung geadverteerd, zou ik'm gewoon omruilen. Sure, waarschijnlijk ben je niet de enige met kinderziektes, Samsung kennende zullen verschillende updates elkaar snel opvolgen om het euvel snel te verhelpen. Desalniettemmin; je kunt wachten op de updates of een andere toestel uitproberen. Succes met je keuze.

Mijn regio wordt de hele dag al overschaduwd door donkere wolken, veel regen en wind. Moet ik me daar zorgen om maken ? Neuh; aangezien de donkere wolken boven Samsung veel onheilspellender zijn. In dat opzicht; I'll Take a RainyDay any Day (In stead off Samsung's Shit!).

Een "ShitStorm" van ongekende grootte trekt richting Samsungs "Regio-Slot" (The Shit is gonna Hit Sam…euh the fan).

Dit was uiteraard te verwachten. Samsungs regio-slot benadeeld een ontzettend grote (en sterk groeiende)groep van potentiele kopers. Dat Samsung het debacle (officieel) doodzwijgt en onjuiste verklaringen geeft is waarschijnlijk nog het meest frustrerende. Anyway, de angry meute heeft er nu genoeg van en laat van zich horen via oa de Duitse tak van Amazon.

Naar mijn mening een goede zaak, ik verwelkom deze actie. Samsung's attitude ... that's just Uncalled-for.

Hoe dan ook, ben benieuwd hoe Samsung op de Bad Vibes en de afwachtende houding van de potentiele klanten gaan reageren.

Wat ik mij afvraag:
1. Is er een bug in de Unlock code ? (m.b.t. Samsungs verklaring dat het toestel wereldwijd zou unlocken na activatie met een correcte regio sim).
2. T-Mobile Nederland zegt in een verklaring tegenover Tweakers, dat dit een volgende stap is van een trend die al enige jaren aan de gang is. Als 1 schaap over de dam is, dan volgt de rest vanzelf. M.a.w. is het aannemelijk, dat straks alle providers de roamingkosten droppen, waardoor het regio-slot een Non-issue wordt ?
3. Is het dan aannemelijk om te stellen dat Samsung hierop (onterecht) vooruitloopt en nog niets mag verklappen ? (verklaart het doodzwijgen).

Rare gang van zaken, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.Alhoewel ... ik kan geen plaatjes plaatsen. Tweakers redactie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Hoi BB4E, zoals je een eind terug al kon lezen kun je een geroote Note 3 niet ruilen of laten repareren. Ik ben bezig om te zien hoeveel mensen dit Multi-touch probleem hebben en -als mensen willen rooten- hen te waarschuwen eerst een test te doen, verder niet. Die zwarte wolken projecteer je zelf hierop. Ik ben wel zwaar kritisch over Samsung's rooting policy and regio-lock, net zoals de meeste mensen hier en op xda vermoed ik.

Over een ander onderwerp:

De nieuwe Note 10.1 bevalt me de afgelopen dagen zeer goed, beter dan de Note 3 (zonder bovengenoemd gedoe mee te tellen). Ik overweeg zelfs een review te plaatsen op Tweakers. Die zou/zal dan een héél stuk positiever zijn dan mijn 'gedwongen' test-panel review van de vorige Note 10.1. Het is het eerste Android tablet waar ik net zo'n positief gevoel over heb als ik heb over mijn huidige, geliefde iPad 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Alessandr0 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:10:
[...]

use a ultra high speed sd card an it will help with gallery speed. i have a 64gb sandisk that reads 50mb/s...

Ik heb een class4 card, mischien dat het daar aan ligt. Quick pic werkt trouwens wel snel _/-\o_
Ik gebruik geen externe SD. Dus dit gaat in mijn geval niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:16
Goed nieuws voor mensen die willen rooten zonder dat de knox indicator wijzigt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2479952

Alleen nog even wachten op de juiste versie voor onze telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperjoey
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:54
SkyThes schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:04:
Goed nieuws voor mensen die willen rooten zonder dat de knox indicator wijzigt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2479952

Alleen nog even wachten op de juiste versie voor onze telefoon. :)
Goed nieuws. Nu nog wachten op een versie die geen factory reset hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Het was te verwachten, rooten door een software glitch of een aanpassing van de System-partitie (zoals Chainfire al aangaf) omzeilt de detectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ettepet schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 05:11:
Hoi BB4E, zoals je een eind terug al kon lezen kun je een geroote Note 3 niet ruilen of laten repareren.
Dat Samsung de laatste weken "rare sprongen maakt" ben ik me bewust. Dat jouw toestel geroot is, is me onschoten. My Bad Ettepet.
De nieuwe Note 10.1 bevalt me de afgelopen dagen zeer goed, beter dan de Note 3 ... Ik overweeg zelfs een review te plaatsen op Tweakers.... Het is het eerste Android tablet waar ik net zo'n positief gevoel over heb als ik heb over mijn huidige, geliefde iPad 4.
Please Do.Ik zie graag de mogelijkheden t.o.v. i|Pad 4 vooral mbt tot de s-pen en het scherm. Thanks in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:40:
Ik zie graag de mogelijkheden t.o.v. i|Pad 4 vooral mbt tot de s-pen en het scherm. Thanks in advance.
Je krijgt gratis een "Galaxy" versie van Sketchbook Mobile, en Drawing Pad doet het. De Hello Crayon enz. apps doen het deels, maar zijn flink traag.

Als je vooral geïntereseerd bent in zakelijk gebruik ben ik de verkeerde persoon om dat aan te vragen. Mijn idee is dat Samsung die groep gebruikers er graag bij wil halen om een zo groot mogelijke markt te creeren. De voordelen van de tekenpen komen naar mijn mening vooral naar voren bij kinderen, tekenaars (hobbie / beroepsmatig) en het selecteren van zaken die met je vingers lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 16:19
Mijn note 3 binnen gekregen maar door dat de versie die ik besteld heb oorspronkelijk uit de baltische staten komt waarschijnlijk geen cashback op accessoire. Heb daar over nu een mailtje naar samsung gestuurd, zal eens updaten als ik wat terug hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met het gebruik van NFC met de Note 3? Ik ben benieuwd of er een manier is om met een tectile of tag te zorgen dat Bluetooth en GPS aan worden gezet. Lijkt me wel handig in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik gebruik de Note 3 nu een tijdje en ben zeer tevreden, maar: Ongeveer twee weken geleden drukte ik de aan-/uitknop aan de bovenkant van de knop in ipv in het midden en toen bleef de bovenkant van de knop achter/in de rand van de behuizing hangen. De onderkant van de knop ging wel terug in de normale stand, de knop stond dus zeg maar verticaal schuin op het toestel. Door de onderkant van de knop in te drukken schoot de bovenkant er ook weer uit. Sinds die tijd voelt de onderkant van de aan-/uitknop wat lam aan. Hij lijkt nu net als een volume knop zeg maar in het midden om te kunnen klappen, net alsof het veertje aan de onderkant van de knop niet meer goed werkt en aan de bovenkant nog wel. De knop steekt aan de onderkant ook minder ver uit het toestel als de bovenkant van de knop en geeft minder weerstand. Hoop dat iemand de uitleg begrijpt, anders teken ik het wel even met de pen :)

Heeft iemand anders dit ook al? De knop werkt nog, ik wil hem er niet voor laten opsturen, maar vroeg me af of ik de enige ben? Het lijkt op een ontwerp foutje.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Laatst online: 26-08 13:58
Ik heb vandaag over het multi-touch probleem gelezen en het getest. Bij 2 vingers kan ik het probleem al nabootsen. Balen zeg.. Volgens mij zijn er best veel mensen die het niet doorhebben voordat ze erover gehoord hebben. Kan me voorstellen dat bij gamen dit zich voor kan doen aangezien je vingers vaak in een rechte lijn staan. Kan iemand op tweakers hier een poll over maken oals op xda??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 22:40:
Heeft iemand al ervaring met het gebruik van NFC met de Note 3? Ik ben benieuwd of er een manier is om met een tectile of tag te zorgen dat Bluetooth en GPS aan worden gezet. Lijkt me wel handig in de auto.
Ja, Bluetooth kan wel, gps kan alleen als je root hebt.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ainu88 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:24:
Ik heb vandaag over het multi-touch probleem gelezen en het getest. Bij 2 vingers kan ik het probleem al nabootsen. Balen zeg.. Volgens mij zijn er best veel mensen die het niet doorhebben voordat ze erover gehoord hebben. Kan me voorstellen dat bij gamen dit zich voor kan doen aangezien je vingers vaak in een rechte lijn staan. Kan iemand op tweakers hier een poll over maken oals op xda??
Tja het ligt er aan hoeveel je multi touch gebruikt. Als ik kijk naar mijn jaar lang Note 2 gebruik heb ik het amper nodig gehad. Was 99,99% alleen maar met een vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
Hier ook even multi touch getest, kom niet verder dan 4 vingers.. Al is dit niet zo een heel groot probleem, aangezien ik tot op heden alleen maar 2 vingers gebruik en dat gaat tot zover goed.

Zal dit te fixen zijn middels software update?

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:53:
[...]

Tja het ligt er aan hoeveel je multi touch gebruikt. Als ik kijk naar mijn jaar lang Note 2 gebruik heb ik het amper nodig gehad. Was 99,99% alleen maar met een vinger.
Precies. Hier ook. Als Alshet niet aan de orde was gesteld hadden ik het nooit geweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Zojuist m'n Note geroot met behoud van KNOX aangezien de juiste files beschikbaar zijn op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2479952

Meteen de nieuwe MJ3 update geïnstalleerd en het is geen fullwipe dus alles is nog intact. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje :

Als ik aan het bellen ben dan hoor ik geregeld zo'n dubbel toontje op de achtergrond (klinkt net zoals je bijvoorbeeld ook hoort als er iemand anders belt en dat je gebruik kan maken van een wissel gesprek)

En nee er is geen ander gesprek ;)

Iemand dit ook of enig idee wat dit is en hoe ik ervan af kom ?

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:46:
Vraagje :

Als ik aan het bellen ben dan hoor ik geregeld zo'n dubbel toontje op de achtergrond (klinkt net zoals je bijvoorbeeld ook hoort als er iemand anders belt en dat je gebruik kan maken van een wissel gesprek)

En nee er is geen ander gesprek ;)

Iemand dit ook of enig idee wat dit is en hoe ik ervan af kom ?

Edward
elke minuut toevallig? Open telefoon app, menu knop, call settings, call alerts, minute minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hakki schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:03:
[...]

elke minuut toevallig? Open telefoon app, menu knop, call settings, call alerts, minute minder
Haha dat kan hem wel eens zijn inderdaad..
Dank je

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Misschien al vaker voorgekomen, maar ik lees her en der issues mbt tot multitouch van dit toestel. Hebben de huidige eigenaren dit al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Laatst online: 26-08 13:58
Kirretje schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:42:
Misschien al vaker voorgekomen, maar ik lees her en der issues mbt tot multitouch van dit toestel. Hebben de huidige eigenaren dit al getest?
Ja, dit is door meerdere gebruikers bevestigd. Vooral bij meerdere vingers, maar ook al bij twee vingers al is dit wel moeilijker na te bootsen met twee. Ze moeten bijna in een horizontale lijn staan en dan kan er 1 vinger verdwijnen of een derde vinger verschijnen. Bij gamen met twee trackpads links en rechts zou dit probleem in de praktijk voor kunnen komen imo. Mensen hopen dat het softwarematig opgelost kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta te trappelen om de Note3 aan te schaffen. De features zijn leuk, besides that, the Screen looks Mesmerizing, Beautiful. I love N3's samOLED. Mijn prioriteiten zijn High-End Pana Plasma (voor Panasonic de productie stil legt en de prijzen gaan stijgen) en high-End Receiver. De Note3 en Gear staan dus op de 3e plek.

Los van mijn prioriteiten, Samsung kennende, gaan ze waarschijnlijk nog verschillende versies van de Note serie presenteren. De galaxy round is een product van het INNOVATIEPROCES van Samsung mbt flexibele schermen en uiteindelijk innoverende producten en features, maar heeft geen s-pennetje

Ik geef het nog'n maandje om dan vervolgens de knoop door te hakken. Wat kleur betreft, kies ik voor contrasterend wit/zwart. Wat SoC betreft; aangezien (volgens geruchten)
Samsung bezig is met de ontwikkeling van de op de ARMs A50 series gebaseerde 64-bit 14nm “Exynos 6″ big.LITTLE SoC , ga ik op dit moment voor de N3 met Qualcomm's meest geavanceerde SoC.

Anyway, het doorontwikkelde samOLED scherm, geavanceerde features, camera, beeldscherm/onnodige bezel Ratio, wisselbare batterij/cover/sd-kaart en s-pen maken maakt de Note3 een uniek toestel.
Maar goed, deze specs battle tussen de OneMax, Note3, Oppo N1 en Xperia Z Ultra geven een beter beeld dan mijn opsomming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:14
Ik ben van plan over te stappen van een iPhone 4S naar een Note 3. Mijn ervaringen bij Apple zijn super alleen ik wil qua schermgrootte erop vooruit. Nu kan ik doorlopen met de 4S een een iPad Mini 2 aanschaffen maar ik wil graag naar 1 device, de Note 3 lijkt me wat dat betreft een goede keus. Klein en groot genoeg om als telefoon en tablet te gebruiken.

Ik heb nog een 2tal twijfels voor wat betreft de 'tablet' ervaring...

- Hoe is de ondertiteling bij Netflix? Bij de iPhone is deze namelijk dramatisch (althans voor mensen op leeftijd) :)
- Hoe werkt de app Appie op de Note in zijn algemeen, of kun je dan beter de website gebruiken? Is de website ervaring sowieso beter dan een app?

Graag hoor ik of iemand ervaring heeft met bovenstaande vraagjes. Ik heb eigenlijk nog maar een klein duwtje nodig om over te stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Note 3 is een erg mooie phone.

Persoonlijk vind ik hem het mooiste van die ik gehad heb en dat zijn er veel.

Behalve Windows (vanaf eerste versie) via OS van Apple naar Android.

Apple is een gesloten systeem en vind dat zij op dit moment verkeerd bezig zijn maar ik zie ook wel hun voordeel en dat is .... rust 

Ik ging naar Android van wegen de mooie Note 3 en het open systeem van Android.

Het valt mij op dat de Android helemaal niet zo open is en dat er nogal veel, met grote regelmaat, gecontroleerd, aangepast wordt en dat vooral door de Big Boss Google.

Overbodige progjes kunnen niet worden verwijderd en als wel,... wordt het van afstand weer keurig terug op mijn mobiel gezet.

Google heeft een afstandbediening naar mijn eigen note 3 en daar heb ik niks over te vertellen..

... hoe open?? Niet voor de gebruiker.

Nu krijg ik een sms van google om toestemming te geven mijn telefoonnummer automatisch door te geven aan andere... vrienden?

Wat een bemoeing. Dat kunnen we zelf wel regelen. Google+ heb ik uit maar google vindt dit niet goed en schakelt het weer aan

...... enz...

Dit was een lange intro voor een korte vraag n.m.l. :(

Is er een mogelijkheid door b.v. Software, de baas te worden van mij eigen Note 3 ?

En dan doel ik niet op de Apple alhoewel.... als ze minimaal een gelijke aan de Note 3 hebben en niet die dwangmatigheid van Google, zal ik met veel plezier en hoge snelheid de verhuizing aan gaan.

Ik begrijp nu beter de gebruikers die van Apple komen naar Android en uiteindelijk weer terug gaan.

Ik hoop hier een goede oplossing tegen te komen en de verhuizing tegen te gaan. Tenslotte hebben ze aan de andere kant (nog) geen mogelijkheid voor een externe kaart.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Het antwoord is: rooten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Idd rooten, heb nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij een goed antwoordt.
Ik heb nog nooit een geroot smartphone gezien laat staan gedaan.
Ik zal daar wat over gaan zoeken en lezen.
Is voor mij een nieuwe wereld en ben minder dan technisch. . :)

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:13:
Ik sta te trappelen om de Note3 aan te schaffen. De features zijn leuk, besides that, the Screen looks Mesmerizing, Beautiful. I love N3's samOLED. Mijn prioriteiten zijn High-End Pana Plasma (voor Panasonic de productie stil legt en de prijzen gaan stijgen) en high-End Receiver. De Note3 en Gear staan dus op de 3e plek.

Los van mijn prioriteiten, Samsung kennende, gaan ze waarschijnlijk nog verschillende versies van de Note serie presenteren. De galaxy round is een product van het INNOVATIEPROCES van Samsung mbt flexibele schermen en uiteindelijk innoverende producten en features, maar heeft geen s-pennetje

Ik geef het nog'n maandje om dan vervolgens de knoop door te hakken. Wat kleur betreft, kies ik voor contrasterend wit/zwart. Wat SoC betreft; aangezien (volgens geruchten)
Samsung bezig is met de ontwikkeling van de op de ARMs A50 series gebaseerde 64-bit 14nm “Exynos 6″ big.LITTLE SoC , ga ik op dit moment voor de N3 met Qualcomm's meest geavanceerde SoC.

Anyway, het doorontwikkelde samOLED scherm, geavanceerde features, camera, beeldscherm/onnodige bezel Ratio, wisselbare batterij/cover/sd-kaart en s-pen maken maakt de Note3 een uniek toestel.
Maar goed, deze specs battle tussen de OneMax, Note3, Oppo N1 en Xperia Z Ultra geven een beter beeld dan mijn opsomming :)
Deze is duidelijk een stuk minder
Phone Arena: Screen comparison: Galaxy Note 3 vs iPhone 5s and other flagships

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:49:
[...]

En volgens dezelfde Phone Arena behoort hij tot de beste
(http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-3-display-ranks-on-par-with-the-best-AMOLED-hugely-improved_id47877)

Edit: typo

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En plots was de Market van samsung zelf verdwenen uit Knox.
Daar ik (nog) niet mijn voordeel zie in Knox heb ik hem zichzelf laten verwijderen.
dat ging super snel maar zie nu dat deze Samsung Market ook van mijn prive gedeelte is verwijderd.
Is dit bij iemand bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Ik krijg de microfoontje niet weg uit de vergrendelscherm. Elke keer als ik op vergrendelscherm kijk staat er bovenaan een microfoon. Heb alles van s-voice en google voice en handsfree uitgeschakeld en toch zie ik hem nog. Iemand daar ook last van en weet waarvoor die is? En tips hoe te verwijderen?

[ Voor 9% gewijzigd door Alessandr0 op 15-10-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Welke beveiliging staat erop? Toevallig in s voice werken met spraak ingesteld?

Settings > My Device > Lock Screen > Wake up in lock screen (turn off)

[ Voor 31% gewijzigd door reyals op 15-10-2013 19:15 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
reyals schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:12:
Welke beveiliging staat erop? Toevallig in s voice werken met spraak ingesteld?

Settings > My Device > Lock Screen > Wake up in lock screen (turn off)
Thanks _/-\o_ Toestel heeft fucking veel opties, dacht dat ik alles al was nagegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:22

ja3

Ik heb mijn Note nu 2 weken en in vergelijking met mijn vorige iPhone (5) heb ik de volgende negatieve en positieve bevindingen:

Positief:
- Lekker groot & mooi scherm
- Automatische Dropbox integratie van foto's
- Google services werken sneller dan die van Apple. Mogelijk dat de servers van Google wat dichterbij staan.
- Batterijduur is echt top. Denk dat ik er bijna 2x zo lang mee kan doen dan met de iPhone.
- Betere controle over 3G/LTE dataverbruik door de diverse apps.

Negatief:
- Geluid uit speaker van lagere kwaliteit dan de iPhone
- Foto's die ik maak zijn van lagere kwaliteit (ook al zeggen reviews anders). Ik heb het idee dat dit vooral komt door de tragere scherpstelling waardoor foto's vaak minder scherp zijn en niet zo zeer door de kwaliteit van de sensor.
- Android (met hulp van Samsung) is toch echt wel een rommeltje te noemen qua interface.
- +/- 15 Samsung apps standaard geïnstalleerd waar ik echt niets aan heb.
- Ik mis nog een goede replacement voor Airplay.
- Ik zit met mijn vinger steeds op de back/menu knop. Misschien is dit nog wennen.

Verder moet ik zeggen dat ik android ook niet een super vrij besturingssysteem vind zoals ik vaak lees. De allereerste app die ik in de play store wou proberen (Airplay) gaf meteen al aan dat hij root toegang nodig had.

Samengevat ben ik er nog niet uit of het een blijvertje is maar teruggaan naar het kleine iPhone schermpje zie ik ook niet echt als een goede optie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:49:
Wat een flauwekulvergelijking is dat zeg. De Note 3 in Professional mode testen in plaats van Movie mode (zie review van Tweakers), geen contrast-vergelijking, geen bruikbaarheid bij invallend zonlicht, en alles als even belangrijk inschalen. Houdt het scherm van de Note 3 naast een willekeurig niet-Amoled scherm bij het afspelen van een filmpje en je zult zien hoe flets dat andere scherm oogt, en daarbij doel ik niet op oververzadiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:21
Ik ben ook een fan van Cyanogenmod, maar weet nog niet of ik het op mijn Note 3 zal installeren. Cyanogenmod mist namelijk de S-pen functies. Niet dat ik die veel gebruik, maar ik merk wel dat ik die steeds meer aan het gebruiken ben. Ik wacht overigens nog met rooten tot er meer roms beschikbaar zijn. Het zou anders mijn eerste android smartphone zijn die ik niet root :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Crawl NL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:01:
Ik ben van plan over te stappen van een iPhone 4S naar een Note 3. Mijn ervaringen bij Apple zijn super alleen ik wil qua schermgrootte erop vooruit. Nu kan ik doorlopen met de 4S een een iPad Mini 2 aanschaffen maar ik wil graag naar 1 device, de Note 3 lijkt me wat dat betreft een goede keus. Klein en groot genoeg om als telefoon en tablet te gebruiken.

Ik heb nog een 2tal twijfels voor wat betreft de 'tablet' ervaring...

- Hoe is de ondertiteling bij Netflix? Bij de iPhone is deze namelijk dramatisch (althans voor mensen op leeftijd) :)
- Hoe werkt de app Appie op de Note in zijn algemeen, of kun je dan beter de website gebruiken? Is de website ervaring sowieso beter dan een app?

Graag hoor ik of iemand ervaring heeft met bovenstaande vraagjes. Ik heb eigenlijk nog maar een klein duwtje nodig om over te stappen ;)
Appie geen idee, maar Netflix ondertiteling werkt prima! Heb er ondertussen bijna heel seizoen 1 van How I Met Your Mother op gekeken en het was allemaal perfect leesbaar. Beeldkwaliteit ook dik in orde trouwens. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Appie werkt ook prima! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:03

DON PAPA

Tweaker-fan

Ontwikkelaarsopties: Settings > Algemeen > Toestel-info > 6, 7 of 8 x snel op buildnummer te drukken...
Na een aantal keren krijg je een melding te zien.. vervolgens nog een paar keer drukken en de ontwikkelaarsopties verschijnt boven Toestel-info.

[ Voor 16% gewijzigd door DON PAPA op 15-10-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Air View werkt de vinger mode prima (bv. Met vergrootglas).
Maar met de pen werkt het niet zowel in de penmode als automatisch.
Heb ik een instelling over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Welk scherm modus hebben jullie hem staan? En wat raden jullie aan? Heb nu Dynamisch en hiervoor Adapt display maar zie bijna geen verschil. Helderheid op 60 procent

[ Voor 61% gewijzigd door Alessandr0 op 15-10-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic maar vanmiddag een mooie aanvulling gescoord op mijn note 3: de gear. De werkt prima met de note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Alessandr0 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:48:
Welk scherm modus hebben jullie hem staan? En wat raden jullie aan? Heb nu Dynamisch en hiervoor Adapt display maar zie bijna geen verschil. Helderheid op 60 procent
Lees de review van de Note 3 op de tweakers frontpage, daar wordt zeer uitvoerig ingegaan op de verschillende modes. Ik gebruik zelf Movie mode omdat de kleuren dan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb mijn witte Note 3 net een paar uurtjes en kan niets anders zeggen dan : GEWELDIG.

Het scherm is subliem, ik was al onder de indruk van mijn 'oude' (in eens dode?!?! en nu dus onderweg voor reparatie...) HTC One X maar dit is toch wel een vooruitgang, full HD super scherp, snel en kleurweergave is erg goed.

De performance is ook gewoonweg geweldig, even een paar simpele tests gedraaid, Epic Citadel op 1920x1080 'extreme quality' geeft een gemiddelde van 48fps wat ik erg indrukwekkend vind

Het 'multitasken' is werkelijk een openbaring, gewoon mail/website/note etc tegelijk open via 'pen gesture' en gewoon het 'open' laten van apps op de achtergrond itt mijn HTC welke elke keer alles leek te sluiten zodra ik de app verliet.

Wat ook leuk is is die dame die zich verstopt heeft, S Voice, als je vraagt 'are you horny' zegt ze 'no, but my surface is very smooth' .. Kortom stem herkenning is goed te noemen.

Moet wel wennen aan de 'besturing' en kennelijk zijn mijn kolenschoppen niet goed te registreren voor het 'air gesture' besturen/scrollen als ik aan het browsen. Met mijn 'ogen' besturen werkt weer wel redelijk goed.

Ik moet nog wachten op m'n hoesje/cover ding van samsung dan is hij compleet.

Heb uiteraard ook een aantal minpuntjes, vooral die nutteloze samsung apps. Heb al het 1 en ander uitgezet maar het zou leuk zijn als je die troep er gewoon af kon kieperen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Wat stel jij je telefoon gekke vragen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Sabre kernel gelashed, eindelijk undervolting Yay!
Oc naar 2.5ghz werkt ook stabiel naar heb hem liever stock :p

Te vinden in het T-Mobile variant forum op xda voor de geïnteresseerde. Werkt gewoon op de n9005. Wel ff een nandroid maken voor het geval dat :)

Wifi/telefoon etc alles werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alessandr0 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:48:
Foto mode klopt bij mij het beste.
Maar op automaat gaat het prima en maakt goede keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
  • Laatst online: 13:00
Zo ik ben eindelijk ook de trotse eigenaar van een Note 3! Kan wel opnoemen wat ik er allemaal fantastisch aan vind maar dan valt deze forum een beetje in herhaling :)

Ik vroeg mij meer af of de S View Covers al te bestellen zijn en wat de ervaring is van mensen met die cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:08
Heeft er al iemand ervaring met de Samsung cashback actie? Moeten zowel het toestel als accessoire bij een deelnemende winkel aangeschaft worden, of geldt dat alleen voor het accessoire?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wubinator schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:11:
Zo ik ben eindelijk ook de trotse eigenaar van een Note 3! Kan wel opnoemen wat ik er allemaal fantastisch aan vind maar dan valt deze forum een beetje in herhaling :)

Ik vroeg mij meer af of de S View Covers al te bestellen zijn en wat de ervaring is van mensen met die cover
Inderdaad heb ik de zelfde vragen. Heb hem nu 3 weken in het bezit maat nog steeds geen hoesje. Op coolblue, bol.com zijn ze er nog niet. Fysiek in de winkel kan ik ze ook niet vinden. Zwaar iritant zonder hoesje.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Alleen de accessoire moet gekocht worden bij een aangesloten winkel, meer informatie :
Ik quote :
De Samsung Galaxy Note 3 accessoires hoeven niet gelijktijdig gekocht te worden met de Samsung Galaxy Note 3, maar moeten wel allebei binnen de actieperiode vallen. Let op: een kopie van de Samsung Galaxy Note 3 aankoopbon en een kopie van het IMEI-nummer moet altijd worden meegestuurd.
http://www.samsung.com/nl...3-accessoire-cash-retour/

Hij is hier leverbaar :
http://www.mediamarkt.nl/...52,980923.html?langId=-11

[ Voor 35% gewijzigd door rolandos582 op 16-10-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
rolandos582 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:19:
Alleen de accessoire moet gekocht worden bij een aangesloten winkel, meer informatie :
http://www.samsung.com/nl...3-accessoire-cash-retour/

Hij is hier leverbaar :
http://www.mediamarkt.nl/...52,980923.html?langId=-11
Ik zie ook alleen die witte maar, alle andere kleuren zijn voor de galaxy s4, heb natuurlijk graag zelf weer de zwarte versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Wubinator schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:22:
[...]

Ik zie ook alleen die witte maar, alle andere kleuren zijn voor de galaxy s4, heb natuurlijk graag zelf weer de zwarte versie :)
Yep dat is inderdaad het probleem. Zelf ben ik ook opzoek naar de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdare
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:53
Net mijn s-view cover van ebay binnengekregen, blijkt er geen machneetje in te zitten :? Ontwaakt dus niet vanzelf en heb ook geen s-view functionaliteit.

Dan deze maar voor de bescherming totdat Samsung de orginele zwarte in de winkels legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Laatst online: 10-03-2022
Bij mijn is de cameralens gebarsten. Dit lijkt spontaan zonder directe duidelijke aanlijding te zijn gebeurd. De barst is bovenaan begonnen en vandaar als een spinnenweb naar beneden gegaan. Ik hoop nu dat dit onder garantie gemaakt kan worden en dat dit geen bekende kwaal wordt van de Note 3. Iemand al meer gehoord van dit probleem met de Note 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Samsung S-View cover (zwart of wit) hier nog een paar op voorraad: knaldeals.com

EDITE: Nu alleen nog in het wit op voorraad

[ Voor 29% gewijzigd door DON PAPA op 16-10-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik wil alleen geen S-Vieuw cover, ik wil een Wallet case.

Met die S-Vieuw cover maak je er een halve iPod van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Laatst online: 20-05-2024
ja3 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:19:
Ik heb mijn Note nu 2 weken en in vergelijking met mijn vorige iPhone (5) heb ik de volgende negatieve en positieve bevindingen:

Positief:
- Lekker groot & mooi scherm
- Automatische Dropbox integratie van foto's
- Google services werken sneller dan die van Apple. Mogelijk dat de servers van Google wat dichterbij staan.
- Batterijduur is echt top. Denk dat ik er bijna 2x zo lang mee kan doen dan met de iPhone.
- Betere controle over 3G/LTE dataverbruik door de diverse apps.

Negatief:
- Geluid uit speaker van lagere kwaliteit dan de iPhone
- Foto's die ik maak zijn van lagere kwaliteit (ook al zeggen reviews anders). Ik heb het idee dat dit vooral komt door de tragere scherpstelling waardoor foto's vaak minder scherp zijn en niet zo zeer door de kwaliteit van de sensor.
- Android (met hulp van Samsung) is toch echt wel een rommeltje te noemen qua interface.
- +/- 15 Samsung apps standaard geïnstalleerd waar ik echt niets aan heb.
- Ik mis nog een goede replacement voor Airplay.
- Ik zit met mijn vinger steeds op de back/menu knop. Misschien is dit nog wennen.

Verder moet ik zeggen dat ik android ook niet een super vrij besturingssysteem vind zoals ik vaak lees. De allereerste app die ik in de play store wou proberen (Airplay) gaf meteen al aan dat hij root toegang nodig had.

Samengevat ben ik er nog niet uit of het een blijvertje is maar teruggaan naar het kleine iPhone schermpje zie ik ook niet echt als een goede optie. :)
Hier ook een oud iPhone gebruiker. Het snelle typen ging me beter af in iOS maar misschien is dit nog gewenning verder ben ik het met al je punten eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wubinator
EJSEJS schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:37:
Samsung S-View cover (zwart of wit) hier nog een paar op voorraad: Knaldeals.com
Die staan niet bij de winkels waar samsung de cash back actie mee houdt: http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html

Ben trouwens ZEER tevreden met de accu. Na de eerste werkdag (waarbij heel wat collega's even de telefoon wilden testen) zit ik op 69% batterij niveau (na een nacht laden). 10u en 17 minuten aan met een screen time van 2u en 11 min.

Mijn oude S2 had nog maar ongeveer 15% batterij rond deze tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
EJSEJS schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:37:
Samsung S-View cover (zwart of wit) hier nog een paar op voorraad: Knaldeals.com
Ik heb hem daar maar besteld. Bewaar de cashback actie wel voor de wireless charger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:55:
[...]

Hier ook een oud iPhone gebruiker. Het snelle typen ging me beter af in iOS maar misschien is dit nog gewenning verder ben ik het met al je punten eens.
Sneller typen op een IOS ???
Zou maar eens wat tijd nemen en het gaan proberen met swypen want dat is echt wel sneller beloof ik je.

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
idutcher schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 16:55:
[...]

SwiftKey is alles wat je nodig hebt! Ik typ gewoon blind, mega snel. Fijne gestures. (wel op mijn note 2, maar dat terzijde)

[ Voor 5% gewijzigd door darkdesign op 16-10-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

rolandos582 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:41:
Ik wil alleen geen S-Vieuw cover, ik wil een Wallet case.
Hier kun je de wallet versie vinden: Original Samsung Galaxy Note 3 N9005 Flip Wallet Cover Case EF-WN900 schwarz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

Inderdaad heb ik de zelfde vragen. Heb hem nu 3 weken in het bezit maat nog steeds geen hoesje. Op coolblue, bol.com zijn ze er nog niet. Fysiek in de winkel kan ik ze ook niet vinden. Zwaar iritant zonder hoesje.
Heb er 1 bij mobilefun.nl besteld. Engelse firma met Nederlands verkoopkantoor. Zondag besteld, via birmingham dinsdag in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 23:12:
[...]

Heb er 1 bij mobilefun.nl besteld. Engelse firma met Nederlands verkoopkantoor. Zondag besteld, via birmingham dinsdag in huis!
Zonder cashback ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Volgens Coolblue komen ze in de loop van volgende week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 16:19
Zelfde geld als je hem bij prijsstunter besteld gezien die hem uit de Baltische staten importeren wat te zien is aan het feit dat het met een handleiding die enkel in het Ests Lets en Litouwens is.

Gelukkig had ik toch niet echt interesse in de officiële accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Ik kan nergens in de voorwaarden lezen dat de cover bij 1 van de 'waar te koop'-winkels gekocht moet zijn. Ook MobielBereikbaar.nl vertelt mij dat ik gewoon de cashback kan krijgen. Heb inmiddels mijn documenten opgestuurd naar Samsung, hou jullie op de hoogte.

Edit: of het moet dit zijn: Zie www.samsung.com/nl/promotion voor de lijst met deelnemende winkels. Echter, klikkend op die link zie ik geen lijst met winkels. Ach, we gaan het zien!

[ Voor 107% gewijzigd door DrBos op 17-10-2013 09:46 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 34 Laatste