Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Klopt. Daar doen ze wel mee.

Reactie wehkamp:
Wij doen helaas niet mee met de 50 euro accessoires cashback actie.

U kunt gaan naar www.samsung.com/nl/promotion en klikken op de betreffende promotie om de 100.- cashback aan te vragen.

Met die actie doen wij wel mee.

Heb bij MM oplader en extra batterij besteld. Had hem zaterdag binnen. Batterij heb ik reserve mocht de huidige versleten zijn. Oplader handig om 1 mee te kunnen slepen. De oplader die je los kan bestellen heeft in elk geval een iets langere USB kabel.

Info over cashback actie wat je allemaal moet opsturen (flink karwei):
Ingevulde cashback formulier (EAN codes producten invullen, voor overzicht zie: http://got.2510.nl/cashbacknote3.pdf mm heeft namelijk eigen artikel nummers dus niet echt handig terug zoeken)
Kopie aankoopbon accessoires
Kopie aankoopbon telefoon
Kopie IMEI nummer
Originele Streepjes codes van je accessoires

[ Voor 45% gewijzigd door RobbyTown op 10-12-2013 07:45 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasknobbel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-06 16:28
EJSEJS schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:51:
Ik heb hem er nu 1 maand op zitten en nog geen krasje te zien, en mocht hij wel ooit onder de krassen komen (wat ik niet denk) dan haal ik hem er af en plak ik er meteen een nieuwe op...
Mag ik vragen hoe de werking van het pennetje is? Merk je uberhaupt iets van een lag oid bij het werken met de Spigen tempered Glass screenprotector?

Ik heb 'r namelijk nu zo'n ding van 5 euro opzitten maar merk toch dat hij minder reageert , vooral met pennetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-06 12:38
kaasknobbel schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:49:
[...]

Mag ik vragen hoe de werking van het pennetje is? Merk je uberhaupt iets van een lag oid bij het werken met de Spigen tempered Glass screenprotector?

Ik heb 'r namelijk nu zo'n ding van 5 euro opzitten maar merk toch dat hij minder reageert , vooral met pennetje....
Toevallig gisteren een topic hierover doorgeworsteld op xda. Alles schijnt prima te blijven werken. Ik ga zelf nu ook een tempered glass oleophobic uitproberen. Geen spigen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:38

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
Ik heb de Note3 bijna niet gebruikt zonder Spigen tempered Glass screenprotector, dus kan niet echt een vergelijking maken. Maar het pennetje werkt prima met de Spigen tempered Glass screenprotector, ik merk niks van een lag oid eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik heb nu de note ongeveer 3 weken. En ik gebruik hem nog zonder screenprotector. Op mijn vorige telefoon had ik vaak krassen die alleen goed met kunstlicht te zien waren. Op de note heb ik nu één licht krasje die echt alleen in een bepaalde hoek is te zien.

Toch best wel apart glas. Want de krassen zijn dus niet zichtbaar tenzij je hem in die bepaalde schuine hoek houdt met een lamp erop.

Krassen op het plastieke zilvere gedeelte gaat wel snel.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:31
Ach, sleeve i.c.m. kantoorbaan en geen zandactiviteiten doen wonderen voor je telefoon. Ook niet in zakken met andere spullen als sleutels en munten helpen ook erg mee.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Senor Sjon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:26:
Ach, sleeve i.c.m. kantoorbaan en geen zandactiviteiten doen wonderen voor je telefoon. Ook niet in zakken met andere spullen als sleutels en munten helpen ook erg mee.
Klopt. Momenteel een kantoorbaan. Let er altijd op dat de telefoon in een lege zak doe. Maar somks krijg je dus toch krasjes.

Maar het voordeel is, is dat die krasjes in de olephobic laag komen en dus nauwelijks zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-06 12:38
Een 4200mah accu: http://www.ebay.nl/itm/42...ash=item4acd28d85b&_uhb=1

Te mooi om waar te zijn?

• Denzis
Het is heel goed mogelijk! Er bestaat ook een grotere batterij van een ander merk. Alleen de is rond de 100 euro.

Lijkt me wel ideaal 4200 mah

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-05 06:34

NLF

Iemand ervaring met galaxyhoes.nl? Gister Spigen case en screen protector gekocht voor mijn note 3.

Heb betaald maar geen bevestiging gekregen van verzending en nemen telefoon niet op en krijg geen reactie op mijn mail.

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
NLF schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:38:
Iemand ervaring met galaxyhoes.nl?

Heb betaald maar geen bevestiging gekregen van verzending en nemen telefoon niet op en krijg geen reactie op mijn mail.
Hier nog iemand met hetzelfde probleem: http://www.beslist.nl/s0000258067/

[ Voor 70% gewijzigd door DON PAPA op 12-12-2013 09:54 ]

• NLF

NLF

Ai.. ik heb inmiddels een mail dat het via de brief post is verzonden. Helaas nog niks ontvangen.

Had het liever via pakketpost gehad omdat het toch 50 euro is.

Op topic. Heb een Spigen net hybrid case besteld en een screen protector de ultra crystal

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-06 13:03
Heeft iemand al een goede car mount gevonden waar de note 3 inpast met flip cover??

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

MrDucky schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:06:
Heeft iemand al een goede car mount gevonden waar de note 3 inpast met flip cover??
Helaas niet, maar ik zou voor een universele gaan met losse oplader kabel. De houder groot genoeg pakken die verstelbaar is. Zoals: http://www.mobilefun.nl/2...oon-ventilator-houder.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
MrDucky schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:06:
Je heb kans dat hij hier inpast, die kun je namelijk verstellen: http://www.pdaplus.nl/nl/...479.html?___from_store=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

inmiddels mn Spigen Hybrid case en spigen crystal screen protector ontvangen.

de case maakt de telefoon wel wat zwaarder. maar voelt nu super degelijk aan.

screen protector ging echt makkelijk erop en heb 1 heeeel klein bubbeltje aan de zijkant van het scherm. Niet slecht voor een eerste keer!

laat best wel wat vinger afdrukken achter en zijn vrij lastig te verwijderen. maar zodra je het scherm aan hebt zie je dat niet. S-pen reageert nog exact het zelfde en reageert nog precies t zelfde wanneer je de pen boven het scherm houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
NLF schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:40:
inmiddels mn Spigen Hybrid case en spigen crystal screen protector ontvangen.

de case maakt de telefoon wel wat zwaarder. maar voelt nu super degelijk aan.

screen protector ging echt makkelijk erop en heb 1 heeeel klein bubbeltje aan de zijkant van het scherm. Niet slecht voor een eerste keer!

laat best wel wat vinger afdrukken achter en zijn vrij lastig te verwijderen. maar zodra je het scherm aan hebt zie je dat niet. S-pen reageert nog exact het zelfde en reageert nog precies t zelfde wanneer je de pen boven het scherm houd.
Goede combinatie he! Welke kleur heb je?

Ik heb ook de hybrid (zilver) en een glazen screenprotector. (Ebay 7 dollar zoek maar op tempered glass) de beste combi om je telefoon optimaal te beschermen zonder de bulk toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
NLF schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 09:40:
laat best wel wat vinger afdrukken achter en zijn vrij lastig te verwijderen.
Dat had ik in het begin ook met mijn Spigen screenprotector maar dat werd heel snel minder, net of er een laagje opzit wat er eerst even af moest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Denzis schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:01:
[...]

Goede combinatie he! Welke kleur heb je?

Ik heb ook de hybrid (zilver) en een glazen screenprotector. (Ebay 7 dollar zoek maar op tempered glass) de beste combi om je telefoon optimaal te beschermen zonder de bulk toe te voegen.
Hybrid slate! Erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:01

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vandaag de Brodit autohouder binnengekregen..Gelijk weer teruggestuurd..Ik had een Brodit voor mijn iPhone 5 en deze was met fluweel bewerkt, zodat de zijkanten die in de houder vallen, tegen het fluweel aankomen…

De Brodit voor de Note 3 is helemaal van plastic..Voelt ook hard aan..Ik kreeg hem met geen mogelijkheid goed erin, alleen met doordrukken..Brodit gebeld en met persoon aan telefoon even weer geprobeerd…Muurvast zit hij erin als je hem doordrukt en gaat er heel moeilijk uit…Ik heb aangegeven bang voor beschadigingen te zijn en hij zei, dat ik hem retour moest doen en dat ze hem dan gaan verwarmen om ruimer te maken?

Hier vertrouw ik ook niet op, dus een retourformulier ingevuld met de melding dat ik er geen vertrouwen in heb en mijn geld terug wil….

Jammer..Normaal is Brodit echt wel de expert op dit gebied…..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 23:14
Psst... tipje. Bestel op ebay gewoon een goedkope (6,90 incl. verzending) houder voor de Note3. Zuignap of luchtinlaatuitvoering maakt niet uit. Je gebruikt alleen de voorplaat, de schroefgaten vallen namelijk precies op de voor je voertuig op maat gemaakte "steunplaat". Brodit rekent 35 euro voor dat voorste stukje plastic. Al honderd euro bespaard op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Brodit is wel een beetje aan het afglijden imo. Met twee verschillende telefoons moet je toch een variabele houder hebben.

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Net een Zerolemon batterij inclusief case gekocht @ amazon.
10000 mah batterij en een hoes die een beetje lijkt op de otterbox defender.
voor de geinteresseerde http://www.amazon.com/Zer.../ref=cm_cr_pr_product_top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Ik had voor mijn vorige telefoon een 2meter lange USB kabel om op te laden. Nu heb ik eigenlijks geen lange USB kabel nodig voor de Note 3 omdat die toch langer dan een dag mee gaat ( van half 8 ochtends tot 1 uur snachts met nog 40 procent over. maaar nu lijkt het mij toch wel makkelijk voor zo nu en dan.

Kan ik gewoon een willekeurige 2 of 3 meter lange micro USB 3.0 kabel halen zonder al te veel verlies met opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Waarom speciaal een USB3 kabel om op te laden?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 195305 op 21-12-2013 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 505344

Anoniem: 195305 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 02:07:Waarom speciaal een USB3 kabel om op te laden?
Klopt idd. Opladen gaat, alhoewel ub3.0, niet sneller. Check o.a. dit bericht. Langs de andere kant is de Note3 rond 2u opgeladen. That shouldn't B a problem. Duurt dat alsno te lang voor je? What about this combo ? Voorkeur kabellengte vervalt dan qua prio's.

Heb laatst een ativ s gekocht (voor weinig geld) om meer inzicht te krijgen in WP8. Camera hardware button, is de enigste feature wat ik mis, in de Samsung's Note3. Anyway, laatst een (programmeerbare) Pressy gekocht voor €24,15 (incl. shipping 2 NL). Nu nog'n tempered glass Spigen ofzo) .... and I'm done with my Über Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Anoniem: 195305 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 02:07:
Waarom speciaal een USB3 kabel om op te laden?
Ik dacht juist dat het voor sneller laden zorgde, maar dat ligt dus puur aan de lader?

Daarbij is de meerprijs minimaal tegenover een normale kabel.

Daarnaast heb ik nog een plan om iets moois te maken in de toekomst, waardoor de USB kabel via een grote omweg aan wordt gesloten op mijn HTPC via een nachtkastje. dus dan is USB 3.0 zeker een voordeel voor bestand overdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

USB3 heeft als enige voordeel dat je sneller gegevens van en naar je Note3 kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NLF schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:07:
Daarnaast heb ik nog een plan om iets moois te maken in de toekomst, waardoor de USB kabel via een grote omweg aan wordt gesloten op mijn HTPC via een nachtkastje. dus dan is USB 3.0 zeker een voordeel voor bestand overdracht.
Ik weet niet welke TV je gebruikt, ik kan het hele internet en de inhoud van al mijn NASsen via mijn Note3 streamen op mijn Pana50/GT60. No Sweat. Kabeltje is niet nodig. Btw, ik stream alles via de N - standaard.
Daarnaast heb ik nog een plan om iets moois te maken in de toekomst,
Do not worry about the future. De AC standaard (ingebouwd in de Note3) zou 4k-8k resoluties moeten ondersteunen. Aanvullende info, ik sla alles op, op m'n Synology Cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 22:43
Iemand al een hoesje / rubbertje gevonden waar de note 3 met draadloze achterkant in past? nog steeds zoekende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

8ballvin schreef op maandag 23 december 2013 @ 18:19:
Iemand al een hoesje / rubbertje gevonden waar de note 3 met draadloze achterkant in past? nog steeds zoekende...
Ben er bang voor als je er 1 gevonden de krijgtm dan werkt dat draadloos laden niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Anoniem: 195305 schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:14:
USB3 heeft als enige voordeel dat je sneller gegevens van en naar je Note3 kan versturen.
Zeker weten? Ik zou toch zeggen opladen ook. S4 en note 2 opladers enzo hebben 5.0 volt. De note 3 heeft 5.3 volt die oplader durf ik niet voor de note 2 te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Anoniem: 505344 schreef op maandag 23 december 2013 @ 01:33:
[...]

Ik weet niet welke TV je gebruikt, ik kan het hele internet en de inhoud van al mijn NASsen via mijn Note3 streamen op mijn Pana50/GT60. No Sweat. Kabeltje is niet nodig. Btw, ik stream alles via de N - standaard.

[...]

Do not worry about the future. De AC standaard (ingebouwd in de Note3) zou 4k-8k resoluties moeten ondersteunen. Aanvullende info, ik sla alles op, op m'n Synology Cloud.
Nahja als die op dat moment aan het opladen is , is het een leuke bijkomstigheid dat ik ook meteen files kan overbrengen. Ik laat alles opslaan door dropbox, heb op het moment 76GB _/-\o_

Heb nog geen eigen ´veilige´ oplossing voor het backuppen voor mijn bestanden maar daar wordt aan gewerkt!

Maar terug komend op een langere USB kabel om op te laden.. Is er veel laadtijd verlies wanneer ik 2 meter kabel gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NLF schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:43:
[...]Nahja als die op dat moment aan het opladen is , is het een leuke bijkomstigheid dat ik ook meteen files kan overbrengen. Ik laat alles opslaan door dropbox, heb op het moment 76GB _/-\o_
Dat klopt, maar dan gaat je data alsnog via (het trage) USB2.0 snelheid verzenden. Je kunt dropbox ook op je PC/MAC installeren. Voordeel: alle data wordt meteen gesynct, and again ... je hebt geen kabeltje nodig om je "files over te brengen".
Heb nog geen eigen ´veilige´ oplossing voor het backuppen voor mijn bestanden maar daar wordt aan gewerkt!
Check ff de NASsen binnen "Pricewatch" en focus op cloud, als je niet al te veel ervaring hebt. Je kunt kiezen om je dropbox met een NAS te syncen of dropbox helemaal over te slaan en om je data meteen naar je NAS te syncen. Zoveel verschillende opties, check google.
Maar terug komend op een langere USB kabel om op te laden.. Is er veel laadtijd verlies wanneer ik 2 meter kabel gebruik?
Hoe langer de kabel, des te meer weerstand. Ik vermoed dat'r sprake is van"laadtijd verlies". Waarschijnlijk enkele minuten. Hoeveel ? I'm Xcited 2 find out, Please share youre Xperiences :) Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 22:43
RobbyTown schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:08:
[...]

Ben er bang voor als je er 1 gevonden de krijgtm dan werkt dat draadloos laden niet meer.
Draadloos laden werkt dan nog prima, ik heb er nu een 'normaal' rubbertje op, maar daar past de note 3 niet helemaal in. Hij laadt dan gewoon goed op, het ziet er alleen niet uit. Raar dat er niemand hoesjes uitbrengt voor gebruik met een draadloze achterkant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zelfde probleem had de S2 met de dikkere cover ook.

Ik lees weinig klachten over de draadloze achterkant tegenwoordig. Is ie eindelijk verbeterd? Want inmiddels is ie ook eindelijk voor de S4 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Anoniem: 505344 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 00:21:
[...]
Dat klopt, maar dan gaat je data alsnog via (het trage) USB2.0 snelheid verzenden. Je kunt dropbox ook op je PC/MAC installeren. Voordeel: alle data wordt meteen gesynct, and again ... je hebt geen kabeltje nodig om je "files over te brengen".

[...]
Check ff de NASsen binnen "Pricewatch" en focus op cloud, als je niet al te veel ervaring hebt. Je kunt kiezen om je dropbox met een NAS te syncen of dropbox helemaal over te slaan en om je data meteen naar je NAS te syncen. Zoveel verschillende opties, check google.

[...]
Hoe langer de kabel, des te meer weerstand. Ik vermoed dat'r sprake is van"laadtijd verlies". Waarschijnlijk enkele minuten. Hoeveel ? I'm Xcited 2 find out, Please share youre Xperiences :) Suc6.
Dropbox staat overal geïnstalleerd, maar vind ik minder prettig om mee te werken wanneer ik iets op de telefoon wil hebben. Ik wil binnenkort een HTPC en NAS/Mediaserver in 1 gaan bouwen waarbij ik misschien RAID ga gebruiken. Ik studeer IT dus heb wel enige ervaring wat betreft dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

8ballvin schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:28:
[...]

Draadloos laden werkt dan nog prima, ik heb er nu een 'normaal' rubbertje op, maar daar past de note 3 niet helemaal in. Hij laadt dan gewoon goed op, het ziet er alleen niet uit. Raar dat er niemand hoesjes uitbrengt voor gebruik met een draadloze achterkant. :(
Misschien dit wat? http://www.urbanarmorgear.com/products/aero-glxn3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:30
Kan ik deze auto lader gebruiken voor de note 3? http://www.wehkamp.nl/Rev...=6FI&ArtikelNummer=856932

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Zojuist voor niks naar de MM gereden voor een S-view cover.... ze hadden geen zwarte meer :(
Had nog een tegoedbon en VVV bonnen die ik hiervoor wilde gebruiken. Na nieuwjaar eff terug, want dan kwamen ze weer binnen. Ook op de site staan ze niet helaas.

Twijfelde nog over direct een Qi kit te kopen, maar gezien dit toch 2/3 keer langer duurt om te laden, laat ik dit toch nog even voor wat het is, vind het het extra geld nu niet waard.

[ Voor 11% gewijzigd door metallicattim op 31-12-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Er zijn 2 soorten S-view covers eentje die draadloos opladen meer mogelijk is en eentje waar het niet mee kan. Let hier op als je hem koopt. Heb zelf eentje gekocht zonder deze mogelijkheid omdat deze 17 euro goedkoper was en ik draadloos opladen iets te duur vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 17:21
lijkt me wel, specs voldoen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
Dacht het ook maar wilde even zeker zijn bedankt voor mee denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
De zwarte S-view covers zijn wel slecht leverbaar in winkels vind ik.... vraag me eigenlijk nog af waarom ik me moeite doe om een winkel in te lopen terwijl het online goedkoper en veel beter beschikbaar is.
Wacht nu al een week op een nieuwe levering ( heb nog VVV bonnen die hier handig voor zijn ), maar denk dat ik toch online ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
als je een beperkt budget bent en toch nieuwsgierig bent naar veel verschillende hoesjes kijk dan eens op aliexpress.com

Je kan hier veel imitatie Spigen cases vinden en op xda zijn er over het algemeen lovend over. je moet wel even een creditcard of 3vcard hebben.

Ik sta op het punt om

1 Neo Hybrid Slate Red
2 Slim Armor

en 1 rugged belt clip case te bestellen voor in totaal ongeveer 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Vandaag eindelijk na lang wachten onze S-View Covers gekregen van Amazon.de, 2 exact dezelfde besteld, maar zie dit Chinees mormel:

Afbeeldingslocatie: http://fotos.e30fansite.nl/S-ViewCover/S-viewcover-1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://fotos.e30fansite.nl/S-ViewCover/S-viewcover-2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://fotos.e30fansite.nl/S-ViewCover/S-viewcover-3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://fotos.e30fansite.nl/S-ViewCover/S-viewcover-4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://fotos.e30fansite.nl/S-ViewCover/S-viewcover-5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://fotos.e30fansite.nl/S-ViewCover/S-viewcover-6.JPG

Afbeeldingslocatie: http://fotos.e30fansite.nl/S-ViewCover/S-viewcover-7.JPG

Hij sluit niet goed af, de kwaliteit is beduidend minder ( zeg maar slecht ) dan die andere, stiksels hangen los, home-toets-inkeping is "anders", het speakergat is scheef, en als kerst op de taart: het Samsung logo op de achterkant staat er uit het midden en scheef op gedrukt :'(

Die gaat dus direct terug! Zo meteen een retourtje aanmelden. Balen, want wacht al sinds kerst.... ;(

Gelukkig is die van mijn vriendin wel mooi, sluit goed af en heeft geen mankementen.
Wel jammer dat door de S-View cover, NiLS notification nutteloos is geworden... :X ( ook als ik "Disable proximity sensor" aanvink... )

[ Voor 5% gewijzigd door metallicattim op 16-01-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik lees dit vaker, ook bij Qi adapters. Ze komen van dezelfde winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ja, 2 stuks via Amazon.de besteld ( via Amazon-link

Kom er net achter dat ie nóg een verrassing heeft, als ik de Note plat neerleg met de cover omgevouwen naar achter, springt ie op het S-venster... kan hem dus ook niet open neerleggen op tafel 8)7
Die van mijn vriendin doet dit niet.

[ Voor 37% gewijzigd door metallicattim op 16-01-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Waarschijnlijk een te sterke magneet. Gebeurt wel vaker dat ze dingen ongeveer namaken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Net het volgende besteld bij mobilefun:

Spigen SGP Neo Hybrid Case - Dante Red
Spigen SGP GLAS.tR SLIM Tempered Glass Screenprotector

De Note 3 komt helaas pas volgende week, maar dan heb ik de case en screen protector tenminste alvast klaar staan, kan de Note uit de doos meteen in hoes + protector - blijft ie mooi en krasloos. :D

Nu nog de motor houder aanpassen dattie straks ook daadwerkelijk past.
//sigh - daar gaat me vrije zaterdag :(

EDIT: Inmiddels de bevestiging gehad dat de Case is verzonden, de GLAS.tR niet. Had eigenlijk verwacht dat mobilefun zou bundelen, zeker vanuit de UK. =/
Ahwell.

EDIT 2:
Case is aangekomen *O*.
Niks gehoord over de screen protector -O-.
SMS van Vodafone dat ik mag verlengen *O*.
BelCompany medewerkster; "Ons systeem voor verlengingen doet het vandaag helaas niet. Kunt u volgende week terug komen? -O-

EDIT3:
Mail: Het product 41345, Spigen SGP GLAS.tR SLIM Tempered Glass Screenprotector voor Galaxy Note 3 is nog niet terug op voorraad en samen met de leverancier werken we hard om het zo snel mogelijk weer binnen te krijgen. Zodra het product wordt ontvangen in ons magazijn zullen we het verzenden en je hiervan op de hoogte brengen.
-O-

EDIT4:
tR SLIM is verzonden oOo

[ Voor 49% gewijzigd door GenjiBlade op 28-01-2014 15:05 . Reden: status bestelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:30
Kan iemand mij met zekerheid vertellen of deze blijft werken?

LINK

Betreft de Galaxy Note 3 Case Spigen Slim Armor View Smooth Black

Lijkt me een mooie cover maar als dat hele view gebeuren niet meer werkt omdat mijn toestel up-to-date is, dan bespaar ik me dat geld liever.

UPDATE: Gevonden: LINK

Maar nu had ik al een standaard Samsung flipcover (zonder view).
Ach mss later nog eens.

[ Voor 22% gewijzigd door Gadgeteer op 03-02-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189838

Heb ook enkele weken geleden een S-View Cover gekocht. Hoewel ik het een "strak" hoesje vind valt de functionaliteit mij zwaar tegen. Je moet 'm nu telkens openklappen om te zien of je wat gemist hebt en de opties van het S-View venster zijn wel heel erg beperkt. Samsung moet echt wat gaan doen aan de functionaliteit van het S-View venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Als ik dat hierboven zo lees, ben ik blij dat ik de standaard versie zonder window heb gekozen.

Toch overweeg ik ooit nog een luxe leren cover te kopen omdat ik het gevoel heb dat de flipcover maar matige bescherming biedt en ik een cover wil met iets meer uitstraling (ja ik weet dat het geheel dan iets dikker wordt.

Ik ben er echter nog niet helemaal uit welke cover het zal worden.
Ik zoek iets van bruin of zwart leer wat gewoon goed op maat gemaakt is (slechte chinese imitaties hoef ik niet).

Iemand van jullie ervaring met een bepaalde leren cover die goed bevalt?

[ Voor 44% gewijzigd door Gadgeteer op 12-02-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06 06:56
tja , tis net wat je van de viewcover verwacht , de belangrijkste reden dat ik de viewcover heb genomen is dat je heb dicht kan laten zitten als je gebeld word , het was idd nog mooier geweest als je vanaf de het venster ook iemand kon bellen en de notificaties kan zien . Kwa bescherming is het misschien niet de beste case , maar de halve centimeter overlap die de case heeft tenopzichte van de note 3 bied voor mij voldoende bescherming mocht ik hem dichtgeklapt laten vallen . moet er wel bij zeggen dat ik de magnetische clip van spigen er op heb zitten zodat ie ook goed dicht blijft zitten .

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/IMG-20140216-WA0024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/IMG-20140216-WA0025.jpg

Ik gebruik de viewcover trouwens ook soms als stand cover om video's te kijken , de ondergrond moet dan niet te glad zijn , maar het is mogelijk :)
Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/IMG-20140216-WA0027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/IMG-20140216-WA0028.jpg

In mijn zoektocht naar een autohouder voor mn noot zocht ik naar een mogelijkheid om de note inclusief viewcover te bevestigen , al snel bleek de keuze voor de note 3 minimaal en leek mn zoektocht te stranden , tot ik in de mediamarkt de Crab Supergrip zag liggen en deze uit probeerde wonder boven wonder paste mn Note inclusief de viewcover (naar achter opengeklapt ) er perfect in.

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/20140216_163624.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door indofk op 16-02-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb een Otterbox Defender voor mijn Galaxy Note 3, maar er zitten olievlekjes tussen de screenprotector en het plastic scherm van de Otterbox. Meer mensen hier last van, is het een bekend probleem?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:42
Ik had eventjes een vraagje
Ik heb afgelopen zaterdag mijn xperia z1 verkocht (wissel wel regelmatig)
En ben nu van plan om een note 3 te nemen nu had ik een vraag is die incompatibiliteit met die non official hoesjes al opgelost zo nee
Welk sview hoesje werkt wel nog gewoon maar 50€ voor een hoesje vind ik nogal extreem dus zou ik het liefst een goed werkende sview hebben liefst rond de 25€ dus enige suggesties of moet ik toch 50€ geven en de originele nemen

Heb ook al een xposed module gevonden die dit oplost maar ik ben van plan de gsm eerst een maandje of twee uit te proberen om er zeker van te zijn dat die niks heeft en indien wel hem nog kan opsturen voordat mijn knox counter begint te tikken
(Vergeef me de mogelijke typfouten ik zit te typen op het toetsenbord van een acer liqued s1 en is echt niet te doen)
Alvast bedankt

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 16:27

JeeVee

Mens agitat molem

Heb onlangs de originele S-View gekocht als aanbieding voor een aantrekkelijke prijs van €29,95 thuisbezorgd via Typhone. Op dit ogenblik zijn ze wat duurder €34,95. Kijk voor een overzicht op deze link.

De niet-originele hoesjes zijn ongeveer de helft qua prijs, maar werken bij gebruik van de KitKat-versie niet goed. Dit schijnt een bug ( ;) ) in de software te zijn. Voor zover ik weet is dit nog niet opgelost, wel zijn er gesprekken tussen Samsung en third party leveranciers om dit probleem te teckelen. Omzeil dit probleem door de originele accessores te kopen.

De versie met de mogelijkheid van draadloos opladen heb ik nog niet gezien in de originele Samsung-uitvoering en betaalbare prijs, wellicht nog even wachten. De extra S-View functionaliteit valt wat tegen, de Flip Wallet is voor rond de €25 verkrijgbaar en doet het goed. Met de originele Samsung Flip Wallet lijkt het geheel sterk op een agenda of notitieboekje. :Y

Update: het lijkt er op dat het probleem met de third party leveranciers wordt opgelost zie deze link op Sammobile.

[ Voor 31% gewijzigd door JeeVee op 19-02-2014 16:04 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
izzet3838 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:10:
Ik had eventjes een vraagje
Ik heb afgelopen zaterdag mijn xperia z1 verkocht (wissel wel regelmatig)
En ben nu van plan om een note 3 te nemen nu had ik een vraag is die incompatibiliteit met die non official hoesjes al opgelost zo nee
Welk sview hoesje werkt wel nog gewoon maar 50€ voor een hoesje vind ik nogal extreem dus zou ik het liefst een goed werkende sview hebben liefst rond de 25€ dus enige suggesties of moet ik toch 50€ geven en de originele nemen

Heb ook al een xposed module gevonden die dit oplost maar ik ben van plan de gsm eerst een maandje of twee uit te proberen om er zeker van te zijn dat die niks heeft en indien wel hem nog kan opsturen voordat mijn knox counter begint te tikken
(Vergeef me de mogelijke typfouten ik zit te typen op het toetsenbord van een acer liqued s1 en is echt niet te doen)
Alvast bedankt
Dit is zowel hier een poosje geleden, als in het Note3 topic al aangegeven (oa. door mijzelf) Samsung heeft direct na het negatieve nieuws dat bepaalde accessoires niet meer zouden werken, al aangegeven dat te zullen oplossen met een update. Of die update al is uitgerold weet ik niet.

Check even de links in de betreffende topics voor meer info of zoek even via Google zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Gadgeteer schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:54:
[...]

Dit is zowel hier een poosje geleden, als in het Note3 topic al aangegeven (oa. door mijzelf) Samsung heeft direct na het negatieve nieuws dat bepaalde accessoires niet meer zouden werken, al aangegeven dat te zullen oplossen met een update. Of die update al is uitgerold weet ik niet.

Check even de links in de betreffende topics voor meer info of zoek even via Google zou ik zeggen
Heb dezien toen ik deze morgen rond 1 uur thuiskwam dat ze men note 3 al hadden geleverd. :*)
Vind het een heel leuk toestel het scherm is echt een gigantish verschil met mijn voormalige z1
Probleem is dat ik de 4.4 update nog niet heb ontvangen zegt gewoon dat il de nieuwste software heb
Ik kan online niet vinden of de zogenaamde bug al is opgelost vomgens mij heeft samsung dit gewoon gedaan om meer originele covers te kunnen verkopen en gaan ze dat een tijdje laten liggen en dan oplossen want 1 week nadat de update uitkwam was er al een xposed module om deze "bug" te fixen maar ja dan moet je root hebben dus ik ga denk ik samsung gewoon geven wat ze willen en een case kopen
Of kun je bevestigen dat deze fout is opgelost?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
http://www.sammobile.com/...-accessory-compatibility/
Miss. Is dit interresant maar dan is de vraag wanneer wij deze gaan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
indofk schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:33:
moet er wel bij zeggen dat ik de magnetische clip van spigen er op heb zitten zodat ie ook goed dicht blijft zitten .

In mijn zoektocht naar een autohouder voor mn noot zocht ik naar een mogelijkheid om de note inclusief viewcover te bevestigen , al snel bleek de keuze voor de note 3 minimaal en leek mn zoektocht te stranden , tot ik in de mediamarkt de Crab Supergrip zag liggen en deze uit probeerde wonder boven wonder paste mn Note inclusief de viewcover (naar achter opengeklapt ) er perfect in.
Dat de cover steeds openspringt vanzelf wordt ik helemaal tureluur van... Als de Note valt vliegt de cover ook open, dus biedt dan weinig tot geen bescherming...
Ben daarom zeer nieuwsgierig naar die Spigen magneetclip, heb je daar meer info over?
Verder ben ik het eens dat er eigenlijk te weinig functionaliteit in zit... Vind het nog steeds jammer dat NiLS niet meer werkt met de S-view cover ;(

En die Crab Supergrip, klopt het dat die rond de 5 tientjes kost?

• izzet3838
metallicattim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:03:
[...]

Dat de cover steeds openspringt vanzelf wordt ik helemaal tureluur van... Als de Note valt vliegt de cover ook open, dus biedt dan weinig tot geen bescherming...
Ben daarom zeer nieuwsgierig naar die Spigen magneetclip, heb je daar meer info over?
Verder ben ik het eens dat er eigenlijk te weinig functionaliteit in zit... Vind het nog steeds jammer dat NiLS niet meer werkt met de S-view cover ;(

Die spigen clip is gewoon een magneetje 11 euro via amazon.de er is ook eentje voor 6 maar die is niet met prime dus daar zullen dan volgens mij allerleid kosten bijkomen

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06 06:56
metallicattim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:03:
[...]

Ik heb hem voor 25 euro bij de Mediamarkt in utrecht gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
indofk schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:56:
[...]

Ik heb hem voor 25 euro bij de Mediamarkt in utrecht gekocht
Ja ik had de verkeerde, was voor tablets... 25 euro is goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Na een tijdje de Spigen neo hybrid gebruikt te hebben wil ik graag de flip wallet van Samsung. Jammer dat de zwarte bijna niet leverbaar is bij fysieke winkels.

Vind via de post een beetje saai te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:33
Ik zoek een hoesje of pouch waarin ik mijn Note 3 inclusief de S view cover in kan doen. Iemand die een goede suggestie heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre_nr1 op 23-02-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:14
Sinds een paar dagen heb ik de Noreve Tradition Leather Case.
Niet de goedkoopste maar wel een hele mooie en als iemand een flip over case zoekt, een aanrader.
Hiervoor 2x een pdair hoesje voor de Note 3 gehad, maar daar braken binnen een no time stukjes vanaf, beetje klaar mee.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
NLF schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:40:
Na een tijdje de Spigen neo hybrid gebruikt te hebben wil ik graag de flip wallet van Samsung. Jammer dat de zwarte bijna niet leverbaar is bij fysieke winkels.

Is er een reden waarom je toch graag voor de flip wallet wilt gaan?

Ik ben namelijk misschien van plan om voor een Spigen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

Iemand enig idee waar ik de Spigen Magnetic Clip kan bestellen?
Wou het eerst bij spigen zelf doen maar 10 euro verzendskosten vind ik wel erg veel...
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/79T1V.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Laatst online: 15:49
Brantje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:16:
Iemand enig idee waar ik de Spigen Magnetic Clip kan bestellen?
Wou het eerst bij spigen zelf doen maar 10 euro verzendskosten vind ik wel erg veel...
[afbeelding]
Ik heb m hier vandaan.

Duurde 5 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Kypo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:18:
[...]

Ik heb m hier vandaan.

Duurde 5 dagen :)
Bedankt =).
Heb nu de officiële s-view cover. Jammer dat Nils er niet mee werkt >_<.
Iemand een idee hoe je een extra panel kan krijgen? (Waar je momenteel je muziek / nieuwe notitie etc kan kizen)
Heb de note 3 sinds zaterdag, en s-view vind ik juist handig voor notificaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Laatst online: 15:49
Brantje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Bedankt =).
Heb nu de officiële s-view cover. Jammer dat Nils er niet mee werkt >_<.
Iemand een idee hoe je een extra panel kan krijgen? (Waar je momenteel je muziek / nieuwe notitie etc kan kizen)
Heb de note 3 sinds zaterdag, en s-view vind ik juist handig voor notificaties...
Je kan helaas niets aanpassen daar :-( Wellicht dat er een keer een mod/hack komt op XDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Eventueel zou een optie kunnen zijn om S-view uit te zetten, en dan het gewone lockscreen te tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Brantje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:39:
Eventueel zou een optie kunnen zijn om S-view uit te zetten, en dan het gewone lockscreen te tonen?
Hoe doe je dat? Want dat zou op zich al werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

metallicattim schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:14:
[...]

Hoe doe je dat? Want dat zou op zich al werken!
Dat vraag ik me dus ook af, ik ben opzoek naar de activity die voor het s-view scherm zorgt.
Zodra ik die heb wil ik gaan kijken of ik met Xposed een hook kan vinden.
Mocht het werken, dan of ik Nils werkend kan krijgen met s-view =).

Helaas helpt google niet

edit:
Op XDA is er al wel een mod voor s-view voor de S4.

[ Voor 21% gewijzigd door Brantje op 25-02-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
NLF schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:40:

De gewone (zonder view) is in ieder geval best goed leverbaar, de versie met view weet ik niet. Kocht hem zelf in de Coolblue winkel in Groningen een tijdje terug, waren er meerdere op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Gadgeteer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:39:
[...]

De gewone (zonder view) is in ieder geval best goed leverbaar, de versie met view weet ik niet. Kocht hem zelf in de Coolblue winkel in Groningen een tijdje terug, waren er meerdere op voorraad.
Geen idee over nederland maar hier in belgië in de mediamarkt in hasselt heb ik hem vandaag nog gezien alle 2 de gewone wallet en de wallet met view

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

izzet3838 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:48:
[...]

Geen idee over nederland maar hier in belgië in de mediamarkt in hasselt heb ik hem vandaag nog gezien alle 2 de gewone wallet en de wallet met view
Met s-view is hij ook goed leverbaar, ik heb hem bij knaldeals vandaan, binnen 3 dagen in huis =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189838

Pierre_nr1 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:58:
Ik zoek een hoesje of pouch waarin ik mijn Note 3 inclusief de S view cover in kan doen. Iemand die een goede suggestie heeft?
Dus je zoekt een hoes voor een hoes? Ik denk dat dit een compleet nieuw marktsegment is waar je niet veel in zult vinden. Je zult denk ik op zoek moeten naar een pouch voor bijv. een 6+ inch toestel.

Even uit nieuwsgierigheid, waarom nog een hoes om een hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Anoniem: 189838 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:11:
[...]

Dus je zoekt een hoes voor een hoes? Ik denk dat dit een compleet nieuw marktsegment is waar je niet veel in zult vinden. Je zult denk ik op zoek moeten naar een pouch voor bijv. een 6+ inch toestel.

Even uit nieuwsgierigheid, waarom nog een hoes om een hoes?
Ik denk dat hij dat wilt omdat de sview niet zo zeer bescherming biedt tegen vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 11:44
Gezocht: appbouwers voor de Galaxy S5 en Galaxy Gear. Heb de eerste hands on ervaring van Nederland met de S5 en de nieuwe Galaxy Gear. Kijk hier voor meer info!

Update: de prijzen die Samsung uitlooft voor de apps zijn bekend. 10.000 euro voor de beste app voor de Galaxy Gear en 10.000 euro voor de beste Galaxy S5 app die gebruik maakt van de fingerprint sensor.

[ Voor 37% gewijzigd door zeef op 04-03-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

zojuist de zwarte flip wallet besteld voor mijn Note 3!

De spigen case vond ik toch niet zo.. telefoon werd zwaar en het scherm was ook niet beschermd. Daarnaast vind ik dat plastic erg lelijk terwijl de Note 3 van zichzelf erg mooi is :)

28 euro incl verzenden bij Azerty. Had nog 4 euro tegoed vanwege een eerdere bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Kocht deze touchscreen pen 2 in 1, merk Technofashion, bij de Action voor €0,95. Geen geld voor een pen die het heel goed doet op de Note 3 en ook nog heel goed schrijft op papier! De pen heeft een clip en is in meerdere kleuren verkrijgbaar. *O*

Afbeeldingslocatie: http://i1273.photobucket.com/albums/y413/JeeVee2/Pen_zps32bdaa21.jpg
Technofashion Touchscreen pen 2in1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 13:08

silitek

Tubes Only

S-view cover eraf gehaald ten eerste krijg ik een afdruk op mijn scherm ter hoogte overgang raampje.
En helaas niet de wireless charge functie aanwezig in de cover,. Nu ik zo'n QI wireless bezit, toch wel handig.
Alhoewel je de Note 3 exact moet plaatsen.

LUXURY NEO HYBRID SLIM SOFT SILICON CASE bestelt hoop dat dit ding werkt met de QI

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 26-03-2014 16:59 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
JeeVee schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:22:
*O* Kocht deze touchscreen pen 2 in 1, merk Technofashion, bij de Action voor €0,95. Geen geld voor een pen die het heel goed doet op de Note 3 en ook nog heel goed schrijft op papier! De pen heeft een clip en is in meerdere kleuren verkrijgbaar. *O*

[afbeelding]
Technofashion Touchscreen pen 2in1
Dit mist alles wat de S pen wel biedt.
Zo'n Action ding is leuk voor een goedkope budget tablet maar niet als serieus alternatief voor de S pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee

JeeVee

Mens agitat molem

Gadgeteer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Zo'n Action ding is leuk voor een goedkope budget tablet maar niet als serieus alternatief voor de S pen.
Nee werkt ook op andere tablets bijv. de iPad is dus multifunctioneel. Ik werk vaak met andere tablets en de pen schrijft erg goed, dus altijd bij (in) de hand. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:58
Erg goedkope gelcase: http://www.amazon.de/gp/aw/d/B00I8OZJRE . Heb hem zelf 14 april besteld en was vandaag binnen. Past prima, op de juiste plekken uitsparingen en voelt prettig aan.

Achterkant is een soort mat en stroef rubber terwijl de bovenkant glad en glimmend is.

Voor totaal €3,75 imo voorlopig veel prettiger dan een s-viewcase die ik erg onpraktisch vind in het dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:54
kabrok schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:37:
Net een Zerolemon batterij inclusief case gekocht @ amazon.
Inmiddels een paar maanden verder; nog steeds tevreden over de case?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
EJSEJS schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:15:
Vandaag de Spigen SGP GLAS.tR SLIM Tempered Glass Screenprotector binnen gekregen die ik had besteld bij mobilefun.nl. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een screenprotector ga gebruiken en was wel een beetje huiverig voor de montage (luchtbellen). Maar dit viel echt 100% mee, ik heb eerst een paar reviews bekeken op youtube en toen zelf aan de gang gegaan. En dat ging eigenlijk meteen in één keer helemaal goed en er is geen luchtbelletje of stofje te zien, wat mij betreft dus een aanrader deze screenprotector qua montage. Nu nog kijken wat deze in de toekomst brengt qua bescherming :)
De screenprotector zit nu bijna 1 jaar op mijn Note3 en ziet er eigenlijk nog net zo strak uit als bij de montage, er is werkelijk geen krasje op te vinden. Dus wat mij betreft is deze screenprotector echt een aanrader ondanks dat hij wel behoorlijk aan de prijs was/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Heb vorige week een nieuwe note 3 gekocht en volgens mij zit er al een screenprotector op. Van fabriek af. Bij de s4 is dit ook. Klopt dat? Hij zit er wel heel strak op en je moet wel heel goed kijken. Ik zie het eigenlijk alleen bij de homeknop.
Lijkt me dus niet dat ik er een glass protector op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Gadgeteer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Zo'n Action pen heb ik ook maar is lomp en onhandig bij gebruik op de note. Het is net zoals eerder werd opgemerkt.... leuk voor een Klasse C tablet, die van Cherry bijv.

Edit/
Vandaag voor mijn note 3 ook S cover en leren etui besteld, prijzen incl verzending!

Leren hoesje voor Note 3 neo
http://www.miniinthebox.c...07.html?litb_from=sysmail
11,51 €

S cover voor Note 3 neo
http://www.miniinthebox.c...90.html?litb_from=sysmail
incl software APP
15,35 €

[ Voor 39% gewijzigd door racinfo op 05-01-2015 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
racinfo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:43:
[...]
Zo'n Action pen heb ik ook maar is lomp en onhandig bij gebruik op de note. Het is net zoals eerder werd opgemerkt.... leuk voor een Klasse C tablet, die van Cherry bijv.

Edit/
Vandaag voor mijn note 3 ook S cover en leren etui besteld, prijzen incl verzending!

Leren hoesje voor Note 3 neo
http://www.miniinthebox.c...07.html?litb_from=sysmail
11,51 €

S cover voor Note 3 neo
http://www.miniinthebox.c...90.html?litb_from=sysmail
incl software APP
15,35 €
Je leren etui is gemaakt van PU leder -> imitatie leder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Gadgeteer schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:30:
[...]

Je leren etui is gemaakt van PU leder -> imitatie leder ;)
Ja.... en?

Liever van imitatieleer dan echt leder wat immers als nadeel het gewicht, zwakte en snellere vervuiling met zich meebrengt. En voor dat prijsje kun je toch moeilijk van miskoop spreken.

Maar het is besteld en uiteraard maak ik jullie deelgenoot van mijn bevindingen.
Let op, dit is wel de light (neo) uitvoering voor de Note 3 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
racinfo schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:40:
[...]
Ja.... en?

Liever van imitatieleer dan echt leder wat immers als nadeel het gewicht, zwakte en snellere vervuiling met zich meebrengt. En voor dat prijsje kun je toch moeilijk van miskoop spreken.

Maar het is besteld en uiteraard maak ik jullie deelgenoot van mijn bevindingen.
Let op, dit is wel de light (neo) uitvoering voor de Note 3 !
Mijn punt vooral omdat leer vaak sterker is dan het imitatiespul. Indien gewicht belangrijk is, dan beter weer geen leer inderdaad.

Ik ben zelf echter wel groot liefhebber van leer t.o.v. imitatie, alleen al door de uitstraling ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Northernstar1 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:38:
Heb vorige week een nieuwe note 3 gekocht en volgens mij zit er al een screenprotector op. Van fabriek af. Bij de s4 is dit ook. Klopt dat? Hij zit er wel heel strak op en je moet wel heel goed kijken. Ik zie het eigenlijk alleen bij de homeknop.
Lijkt me dus niet dat ik er een glass protector op kan zetten.
Op mijn note 3 (neo) heb ik geen enkel afdekplastic gezien.

[ Voor 83% gewijzigd door racinfo op 12-01-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Vandaag kreeg ik beide eerder bestelde mapjes voor mijn Note 3 binnen. Zowel het (kunst)lederen alsmede de goedkope S Cover.
Beide bevatten een kunststof omhulsel waarin de Note 3 (neo) perfect geklemd zit.
Bij de S Cover zat ook een barcode waarmee uit China de bijbehorende software app gedownload kon worden.
Na ingeven van het serie nummer werkte die meteen perfect.

De reden dat ik de S Cover meenbesteld had een dubbele reden, namelijk:
Het leren mapje heeft behalve de maginetische sluitingslip geen optie om de telefoon bij openklappen aan te laten.
Aldus bedacht ik dit te kunnen kombineren met het S Cover mapje.

Eerst uitgevogelt waar precies het magnetisch (sensor) gedeelte zat; dat bleek thv de 3.5mm hoofdtelef te zijn.
De S Cover heb ik niet gesloopt ter wille van het magneetje, dat hoefde niet want door een stukje magnetisch plakmateriaal van een oude sticker op de goede plaats in het kunst lederen mapje te plaatsen bereikte ik het gewenste doel, namelijk bij openen van het leren mapje dat de telef automatisch aan gaat.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13814150/DSCF5020.JPG

Overigens blijkt de software van het S Cover mapje hierbij WEL benodigd. Het magnetisch materiaal zit tussen het kunstlederen binnen vakje (zie pijl op bijgesloten foto).

Edit/
De bijbehorende software voorziet in zowel aan als ook het uitzetten van de telef bij sluiten van het mapje. Deze tijden zijn in de software traploos instelbaar.

Edit/2 (31 JAN '15)
Software die aan/uit regelde van de Note 3 weer verwijderd; ik weet niet waarom maar de software bleek mijn accu met 16% extra te belasten ook wanneer telef niet werd gebruikt.

Heb nu ipv die stroomslurper de app MagnetUnlocker geinstalleerd en daarvan alleen de Proximity sensor geactiveerd; deze verbruikt slechts 0.8 mA. Werkt Super, bij openen etui gaat ie meteen in hoofdscherm (geen lockscreen!) enig nadeel je moet het scherm nu wel handmatig UIT zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door racinfo op 31-01-2015 07:17 . Reden: Edit/2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:29
S cover gekocht met dat glazen schermpje, na 7 maanden niks meer van over. De gehele "spine" ervan heeft de toplaag los gelaten. Zowel de buiten als de binnenkant en ziet er dus niet meer uit. Helaas geeft Samsung aan "ach koop maar een nieuwe".

Dus helaas weg gegooid geld voor die 50 euro oid die het bij release was..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Ik overweeg een Qi wireless charger kit aan te schaffen; wanneer je de instructie volgt zou dit eenvoudig moeten werken, het dunne plaatje met de 2 contacten lip positioneren op de accu en de achter cover weer monteren.

Heeft iemand ervaring met dit systeem?
Tijdelijk kost het rond 14,- € en de oplaadplaat rond de 40,-

http://www.mobilefun.nl/4...samsung-galaxy-note-3.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik vind zojuist bij het opruimen een gloednieuwe backcover in zwart leer, iemand interesse daarin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zou ja kunnen zeggen, maar toen waren Samsungs dus nog redelijk hufterproof. :+ Na 3 jaar is er niks op te zien.

Pagina: 1 2 3 Laatste