Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
indofk schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:33:
moet er wel bij zeggen dat ik de magnetische clip van spigen er op heb zitten zodat ie ook goed dicht blijft zitten .

In mijn zoektocht naar een autohouder voor mn noot zocht ik naar een mogelijkheid om de note inclusief viewcover te bevestigen , al snel bleek de keuze voor de note 3 minimaal en leek mn zoektocht te stranden , tot ik in de mediamarkt de Crab Supergrip zag liggen en deze uit probeerde wonder boven wonder paste mn Note inclusief de viewcover (naar achter opengeklapt ) er perfect in.
Dat de cover steeds openspringt vanzelf wordt ik helemaal tureluur van... Als de Note valt vliegt de cover ook open, dus biedt dan weinig tot geen bescherming...
Ben daarom zeer nieuwsgierig naar die Spigen magneetclip, heb je daar meer info over?
Verder ben ik het eens dat er eigenlijk te weinig functionaliteit in zit... Vind het nog steeds jammer dat NiLS niet meer werkt met de S-view cover ;(

En die Crab Supergrip, klopt het dat die rond de 5 tientjes kost?

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:58
metallicattim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:03:
[...]

Dat de cover steeds openspringt vanzelf wordt ik helemaal tureluur van... Als de Note valt vliegt de cover ook open, dus biedt dan weinig tot geen bescherming...
Ben daarom zeer nieuwsgierig naar die Spigen magneetclip, heb je daar meer info over?
Verder ben ik het eens dat er eigenlijk te weinig functionaliteit in zit... Vind het nog steeds jammer dat NiLS niet meer werkt met de S-view cover ;(

Die spigen clip is gewoon een magneetje 11 euro via amazon.de er is ook eentje voor 6 maar die is niet met prime dus daar zullen dan volgens mij allerleid kosten bijkomen

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
metallicattim schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 22:03:
[...]

Ik heb hem voor 25 euro bij de Mediamarkt in utrecht gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
indofk schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:56:
[...]

Ik heb hem voor 25 euro bij de Mediamarkt in utrecht gekocht
Ja ik had de verkeerde, was voor tablets... 25 euro is goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

Na een tijdje de Spigen neo hybrid gebruikt te hebben wil ik graag de flip wallet van Samsung. Jammer dat de zwarte bijna niet leverbaar is bij fysieke winkels.

Vind via de post een beetje saai te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:26
Ik zoek een hoesje of pouch waarin ik mijn Note 3 inclusief de S view cover in kan doen. Iemand die een goede suggestie heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre_nr1 op 23-02-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:23
Sinds een paar dagen heb ik de Noreve Tradition Leather Case.
Niet de goedkoopste maar wel een hele mooie en als iemand een flip over case zoekt, een aanrader.
Hiervoor 2x een pdair hoesje voor de Note 3 gehad, maar daar braken binnen een no time stukjes vanaf, beetje klaar mee.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
NLF schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:40:
Na een tijdje de Spigen neo hybrid gebruikt te hebben wil ik graag de flip wallet van Samsung. Jammer dat de zwarte bijna niet leverbaar is bij fysieke winkels.

Is er een reden waarom je toch graag voor de flip wallet wilt gaan?

Ik ben namelijk misschien van plan om voor een Spigen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Iemand enig idee waar ik de Spigen Magnetic Clip kan bestellen?
Wou het eerst bij spigen zelf doen maar 10 euro verzendskosten vind ik wel erg veel...
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/79T1V.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:23
Brantje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:16:
Iemand enig idee waar ik de Spigen Magnetic Clip kan bestellen?
Wou het eerst bij spigen zelf doen maar 10 euro verzendskosten vind ik wel erg veel...
[afbeelding]
Ik heb m hier vandaan.

Duurde 5 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Kypo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:18:
[...]

Ik heb m hier vandaan.

Duurde 5 dagen :)
Bedankt =).
Heb nu de officiële s-view cover. Jammer dat Nils er niet mee werkt >_<.
Iemand een idee hoe je een extra panel kan krijgen? (Waar je momenteel je muziek / nieuwe notitie etc kan kizen)
Heb de note 3 sinds zaterdag, en s-view vind ik juist handig voor notificaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:23
Brantje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Bedankt =).
Heb nu de officiële s-view cover. Jammer dat Nils er niet mee werkt >_<.
Iemand een idee hoe je een extra panel kan krijgen? (Waar je momenteel je muziek / nieuwe notitie etc kan kizen)
Heb de note 3 sinds zaterdag, en s-view vind ik juist handig voor notificaties...
Je kan helaas niets aanpassen daar :-( Wellicht dat er een keer een mod/hack komt op XDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Eventueel zou een optie kunnen zijn om S-view uit te zetten, en dan het gewone lockscreen te tonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Brantje schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:39:
Eventueel zou een optie kunnen zijn om S-view uit te zetten, en dan het gewone lockscreen te tonen?
Hoe doe je dat? Want dat zou op zich al werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

metallicattim schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:14:
[...]

Hoe doe je dat? Want dat zou op zich al werken!
Dat vraag ik me dus ook af, ik ben opzoek naar de activity die voor het s-view scherm zorgt.
Zodra ik die heb wil ik gaan kijken of ik met Xposed een hook kan vinden.
Mocht het werken, dan of ik Nils werkend kan krijgen met s-view =).

Helaas helpt google niet

edit:
Op XDA is er al wel een mod voor s-view voor de S4.

[ Voor 21% gewijzigd door Brantje op 25-02-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
NLF schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 21:40:

De gewone (zonder view) is in ieder geval best goed leverbaar, de versie met view weet ik niet. Kocht hem zelf in de Coolblue winkel in Groningen een tijdje terug, waren er meerdere op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Gadgeteer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:39:
[...]

De gewone (zonder view) is in ieder geval best goed leverbaar, de versie met view weet ik niet. Kocht hem zelf in de Coolblue winkel in Groningen een tijdje terug, waren er meerdere op voorraad.
Geen idee over nederland maar hier in belgië in de mediamarkt in hasselt heb ik hem vandaag nog gezien alle 2 de gewone wallet en de wallet met view

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

izzet3838 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:48:
[...]

Geen idee over nederland maar hier in belgië in de mediamarkt in hasselt heb ik hem vandaag nog gezien alle 2 de gewone wallet en de wallet met view
Met s-view is hij ook goed leverbaar, ik heb hem bij knaldeals vandaan, binnen 3 dagen in huis =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:58:
Ik zoek een hoesje of pouch waarin ik mijn Note 3 inclusief de S view cover in kan doen. Iemand die een goede suggestie heeft?
Dus je zoekt een hoes voor een hoes? Ik denk dat dit een compleet nieuw marktsegment is waar je niet veel in zult vinden. Je zult denk ik op zoek moeten naar een pouch voor bijv. een 6+ inch toestel.

Even uit nieuwsgierigheid, waarom nog een hoes om een hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:11:
[...]

Dus je zoekt een hoes voor een hoes? Ik denk dat dit een compleet nieuw marktsegment is waar je niet veel in zult vinden. Je zult denk ik op zoek moeten naar een pouch voor bijv. een 6+ inch toestel.

Even uit nieuwsgierigheid, waarom nog een hoes om een hoes?
Ik denk dat hij dat wilt omdat de sview niet zo zeer bescherming biedt tegen vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:06
Gezocht: appbouwers voor de Galaxy S5 en Galaxy Gear. Heb de eerste hands on ervaring van Nederland met de S5 en de nieuwe Galaxy Gear. Kijk hier voor meer info!

Update: de prijzen die Samsung uitlooft voor de apps zijn bekend. 10.000 euro voor de beste app voor de Galaxy Gear en 10.000 euro voor de beste Galaxy S5 app die gebruik maakt van de fingerprint sensor.

[ Voor 37% gewijzigd door zeef op 04-03-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

zojuist de zwarte flip wallet besteld voor mijn Note 3!

De spigen case vond ik toch niet zo.. telefoon werd zwaar en het scherm was ook niet beschermd. Daarnaast vind ik dat plastic erg lelijk terwijl de Note 3 van zichzelf erg mooi is :)

28 euro incl verzenden bij Azerty. Had nog 4 euro tegoed vanwege een eerdere bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Kocht deze touchscreen pen 2 in 1, merk Technofashion, bij de Action voor €0,95. Geen geld voor een pen die het heel goed doet op de Note 3 en ook nog heel goed schrijft op papier! De pen heeft een clip en is in meerdere kleuren verkrijgbaar. *O*

Afbeeldingslocatie: http://i1273.photobucket.com/albums/y413/JeeVee2/Pen_zps32bdaa21.jpg
Technofashion Touchscreen pen 2in1

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

S-view cover eraf gehaald ten eerste krijg ik een afdruk op mijn scherm ter hoogte overgang raampje.
En helaas niet de wireless charge functie aanwezig in de cover,. Nu ik zo'n QI wireless bezit, toch wel handig.
Alhoewel je de Note 3 exact moet plaatsen.

LUXURY NEO HYBRID SLIM SOFT SILICON CASE bestelt hoop dat dit ding werkt met de QI

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 26-03-2014 16:59 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
JeeVee schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:22:
*O* Kocht deze touchscreen pen 2 in 1, merk Technofashion, bij de Action voor €0,95. Geen geld voor een pen die het heel goed doet op de Note 3 en ook nog heel goed schrijft op papier! De pen heeft een clip en is in meerdere kleuren verkrijgbaar. *O*

[afbeelding]
Technofashion Touchscreen pen 2in1
Dit mist alles wat de S pen wel biedt.
Zo'n Action ding is leuk voor een goedkope budget tablet maar niet als serieus alternatief voor de S pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Gadgeteer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Zo'n Action ding is leuk voor een goedkope budget tablet maar niet als serieus alternatief voor de S pen.
Nee werkt ook op andere tablets bijv. de iPad is dus multifunctioneel. Ik werk vaak met andere tablets en de pen schrijft erg goed, dus altijd bij (in) de hand. :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:50
Erg goedkope gelcase: http://www.amazon.de/gp/aw/d/B00I8OZJRE . Heb hem zelf 14 april besteld en was vandaag binnen. Past prima, op de juiste plekken uitsparingen en voelt prettig aan.

Achterkant is een soort mat en stroef rubber terwijl de bovenkant glad en glimmend is.

Voor totaal €3,75 imo voorlopig veel prettiger dan een s-viewcase die ik erg onpraktisch vind in het dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
kabrok schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:37:
Net een Zerolemon batterij inclusief case gekocht @ amazon.
Inmiddels een paar maanden verder; nog steeds tevreden over de case?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Topicstarter
EJSEJS schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:15:
Vandaag de Spigen SGP GLAS.tR SLIM Tempered Glass Screenprotector binnen gekregen die ik had besteld bij mobilefun.nl. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een screenprotector ga gebruiken en was wel een beetje huiverig voor de montage (luchtbellen). Maar dit viel echt 100% mee, ik heb eerst een paar reviews bekeken op youtube en toen zelf aan de gang gegaan. En dat ging eigenlijk meteen in één keer helemaal goed en er is geen luchtbelletje of stofje te zien, wat mij betreft dus een aanrader deze screenprotector qua montage. Nu nog kijken wat deze in de toekomst brengt qua bescherming :)
De screenprotector zit nu bijna 1 jaar op mijn Note3 en ziet er eigenlijk nog net zo strak uit als bij de montage, er is werkelijk geen krasje op te vinden. Dus wat mij betreft is deze screenprotector echt een aanrader ondanks dat hij wel behoorlijk aan de prijs was/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Heb vorige week een nieuwe note 3 gekocht en volgens mij zit er al een screenprotector op. Van fabriek af. Bij de s4 is dit ook. Klopt dat? Hij zit er wel heel strak op en je moet wel heel goed kijken. Ik zie het eigenlijk alleen bij de homeknop.
Lijkt me dus niet dat ik er een glass protector op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Gadgeteer schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Zo'n Action pen heb ik ook maar is lomp en onhandig bij gebruik op de note. Het is net zoals eerder werd opgemerkt.... leuk voor een Klasse C tablet, die van Cherry bijv.

Edit/
Vandaag voor mijn note 3 ook S cover en leren etui besteld, prijzen incl verzending!

Leren hoesje voor Note 3 neo
http://www.miniinthebox.c...07.html?litb_from=sysmail
11,51 €

S cover voor Note 3 neo
http://www.miniinthebox.c...90.html?litb_from=sysmail
incl software APP
15,35 €

[ Voor 39% gewijzigd door racinfo op 05-01-2015 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
racinfo schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:43:
[...]
Zo'n Action pen heb ik ook maar is lomp en onhandig bij gebruik op de note. Het is net zoals eerder werd opgemerkt.... leuk voor een Klasse C tablet, die van Cherry bijv.

Edit/
Vandaag voor mijn note 3 ook S cover en leren etui besteld, prijzen incl verzending!

Leren hoesje voor Note 3 neo
http://www.miniinthebox.c...07.html?litb_from=sysmail
11,51 €

S cover voor Note 3 neo
http://www.miniinthebox.c...90.html?litb_from=sysmail
incl software APP
15,35 €
Je leren etui is gemaakt van PU leder -> imitatie leder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Gadgeteer schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:30:
[...]

Je leren etui is gemaakt van PU leder -> imitatie leder ;)
Ja.... en?

Liever van imitatieleer dan echt leder wat immers als nadeel het gewicht, zwakte en snellere vervuiling met zich meebrengt. En voor dat prijsje kun je toch moeilijk van miskoop spreken.

Maar het is besteld en uiteraard maak ik jullie deelgenoot van mijn bevindingen.
Let op, dit is wel de light (neo) uitvoering voor de Note 3 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
racinfo schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:40:
[...]
Ja.... en?

Liever van imitatieleer dan echt leder wat immers als nadeel het gewicht, zwakte en snellere vervuiling met zich meebrengt. En voor dat prijsje kun je toch moeilijk van miskoop spreken.

Maar het is besteld en uiteraard maak ik jullie deelgenoot van mijn bevindingen.
Let op, dit is wel de light (neo) uitvoering voor de Note 3 !
Mijn punt vooral omdat leer vaak sterker is dan het imitatiespul. Indien gewicht belangrijk is, dan beter weer geen leer inderdaad.

Ik ben zelf echter wel groot liefhebber van leer t.o.v. imitatie, alleen al door de uitstraling ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Northernstar1 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:38:
Heb vorige week een nieuwe note 3 gekocht en volgens mij zit er al een screenprotector op. Van fabriek af. Bij de s4 is dit ook. Klopt dat? Hij zit er wel heel strak op en je moet wel heel goed kijken. Ik zie het eigenlijk alleen bij de homeknop.
Lijkt me dus niet dat ik er een glass protector op kan zetten.
Op mijn note 3 (neo) heb ik geen enkel afdekplastic gezien.

[ Voor 83% gewijzigd door racinfo op 12-01-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Vandaag kreeg ik beide eerder bestelde mapjes voor mijn Note 3 binnen. Zowel het (kunst)lederen alsmede de goedkope S Cover.
Beide bevatten een kunststof omhulsel waarin de Note 3 (neo) perfect geklemd zit.
Bij de S Cover zat ook een barcode waarmee uit China de bijbehorende software app gedownload kon worden.
Na ingeven van het serie nummer werkte die meteen perfect.

De reden dat ik de S Cover meenbesteld had een dubbele reden, namelijk:
Het leren mapje heeft behalve de maginetische sluitingslip geen optie om de telefoon bij openklappen aan te laten.
Aldus bedacht ik dit te kunnen kombineren met het S Cover mapje.

Eerst uitgevogelt waar precies het magnetisch (sensor) gedeelte zat; dat bleek thv de 3.5mm hoofdtelef te zijn.
De S Cover heb ik niet gesloopt ter wille van het magneetje, dat hoefde niet want door een stukje magnetisch plakmateriaal van een oude sticker op de goede plaats in het kunst lederen mapje te plaatsen bereikte ik het gewenste doel, namelijk bij openen van het leren mapje dat de telef automatisch aan gaat.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/13814150/DSCF5020.JPG

Overigens blijkt de software van het S Cover mapje hierbij WEL benodigd. Het magnetisch materiaal zit tussen het kunstlederen binnen vakje (zie pijl op bijgesloten foto).

Edit/
De bijbehorende software voorziet in zowel aan als ook het uitzetten van de telef bij sluiten van het mapje. Deze tijden zijn in de software traploos instelbaar.

Edit/2 (31 JAN '15)
Software die aan/uit regelde van de Note 3 weer verwijderd; ik weet niet waarom maar de software bleek mijn accu met 16% extra te belasten ook wanneer telef niet werd gebruikt.

Heb nu ipv die stroomslurper de app MagnetUnlocker geinstalleerd en daarvan alleen de Proximity sensor geactiveerd; deze verbruikt slechts 0.8 mA. Werkt Super, bij openen etui gaat ie meteen in hoofdscherm (geen lockscreen!) enig nadeel je moet het scherm nu wel handmatig UIT zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door racinfo op 31-01-2015 07:17 . Reden: Edit/2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
S cover gekocht met dat glazen schermpje, na 7 maanden niks meer van over. De gehele "spine" ervan heeft de toplaag los gelaten. Zowel de buiten als de binnenkant en ziet er dus niet meer uit. Helaas geeft Samsung aan "ach koop maar een nieuwe".

Dus helaas weg gegooid geld voor die 50 euro oid die het bij release was..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Ik overweeg een Qi wireless charger kit aan te schaffen; wanneer je de instructie volgt zou dit eenvoudig moeten werken, het dunne plaatje met de 2 contacten lip positioneren op de accu en de achter cover weer monteren.

Heeft iemand ervaring met dit systeem?
Tijdelijk kost het rond 14,- € en de oplaadplaat rond de 40,-

http://www.mobilefun.nl/4...samsung-galaxy-note-3.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik vind zojuist bij het opruimen een gloednieuwe backcover in zwart leer, iemand interesse daarin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
Ik zou ja kunnen zeggen, maar toen waren Samsungs dus nog redelijk hufterproof. :+ Na 3 jaar is er niks op te zien.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 2 3 Laatste