Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:06
Beste vrienden

In samenwerking met Samsung zijn we op zoek naar Tweakers die apps willen bouwen voor de nieuwe Samsung Gear 2, Gear Fit en Galaxy S5 in combinatie met de Finger Print functie. Deze nieuwe smartphone en smartwatches komen 11 april uit en om dat extra te ondersteunen is er de Samsung App Developer Challenge. Daarvoor zoeken we 10 Tweakers met de beste voorstellen voor een Gear app en/of Galaxy S5 app.

Wat gaan we precies doen? In dit topic beschrijf je je idee. Welke app zou jij willen en kunnen ontwikkelen? Je mag alleen meedoen of als team, dat staat volledig vrij. Wil je je idee liever niet in het openbaar delen? Stuur het dan per mail. Deze keer mogen de moderators voor de verandering ook meedoen. ;) Uit alle ideeën kiezen we woensdagmidag 5 maart de tien beste of meest belovende ideeën.

Deze tien personen en/of teams worden uitgenodigd voor de kick off-bijeenkomst op donderdag 6 maart, van 14:30 tot 17:30 in The Undercurrent te Amsterdam. Hier wordt uitleg gegeven over de Galaxy S5, de nieuwe Gears, over de SDK en er is gelegenheid om vragen te stellen. Uiteraard is het geheel omkleed met een hapje en een drankje. Er zijn dan ook diverse samples aanwezig, dus echte Gears om mee te spelen. En natuurlijk zie jij als een van de eersten in Nederland de Galaxy S5 in het echt.

Daarna heb je vier weken de tijd om je app te bouwen. In de eerste week van april komen we weer samen en kiest een jury de beste app. In deze jury zit in ieder geval iemand van Tweakers. Natuurlijk zijn er prijzen te winnen, Samsung looft twee keer 10.000 euro uit als prijzengeld. Een keer 10.000 euro voor de Gear app en een keer 10.000 euro voor de S5 Finger Print app. Zoals ze al zeiden, echt de moeite waard.

Dus, heb jij een goed idee voor een app voor de nieuwe Samsung Gear 2, Gear Fit of de Galaxy S5 in combinatie met Finger Print functie en kun je deze app ook ontwikkelen? Geef je op voor de Samsung Gear App Developer Challenge. Het zal zeker de moeite waard zijn. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 04-03-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 19:42:
Beste vrienden

In samenwerking met Samsung zijn we op zoek naar Tweakers die apps willen bouwen ...
Ik heb (waarschijnlijk) meer dan voldoende voorstellen dan Samsung -op dit moment- kan waarmaken ...ga dit uiteraard niet op'n site vermelden. Zoek dan nog liever direct contact op met Samsung.

Desalniettemin; een "Samsung App Developer Challenge" op Tweakers is uiteraard een geweldige initiatief. d:)b

Besides that; waarom geen "Samsung App Developer Challenge" voor Tizen ? Volgens (het kritische) arstechnica (op verschillende gebieden) een indrukwekkend OS. Herkenbaar (ivm. android) en daarmee voor iedereen gemakkelijk en vooralsnog uitdagend. I'm not a fan off iOS/WP/Android... om verschillende redenen.

Anyway; wat Samsung's verschillende gears betreft ... Nice; but not Xcited enough. Waarom geen verschillende (8+) modellen of Samsung's wearables ? Besides that: Samsung is, in tegenstelling tot de -vooral op software gerichte- concurrenten -Google, Apple, Microsoft- vooral op ontwikkeling van hardware gericht (maw Samsung heeft de hardware in eigen beheer en is niet afhankelijk van China/Foxconn); maw. Ze zijn in tegenstelling tot de concurrentie, wat achter op software development, maar belangrijker, ze erkennen dat en zijn nu, niet enkel Hardware ontwikkelaars, maar ook Software. Samsung zal zich verder ontwikkelen en mogelijk de grootste speler worden op verschillende markten. Zolang hard- en software feilloos werken ... Bring it on Samsung!

EYE-OPENER: Enable all your Gear's 4 Apple's iOS7, Samsung

Anyway, een pluim voor dit initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:44
Offtopic:
Sorry, maar je zegt nu dat Samsung al zijn spullen openbaar moet maken voor iOS7 van Apple????? serieus??

En jij denkt met je goed gedrag dat Apple hun zooi open gaat stellen voor Samsung ??

Ontopic:

Ik vind het een geniaal idee, ik heb alleen geen ervaring en tijd om hier aan mee te doen, ideeën zijn er wel genoeg haha!
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 02:02:
[...]
Ik heb (waarschijnlijk) meer dan voldoende voorstellen dan Samsung -op dit moment- kan waarmaken ...ga dit uiteraard niet op'n site vermelden. Zoek dan nog liever direct contact op met Samsung.

Desalniettemin; een "Samsung App Developer Challenge" op Tweakers is uiteraard een geweldige initiatief. d:)b

Besides that; waarom geen "Samsung App Developer Challenge" voor Tizen ? Volgens (het kritische) arstechnica (op verschillende gebieden) een indrukwekkend OS. Herkenbaar (ivm. android) en daarmee voor iedereen gemakkelijk en vooralsnog uitdagend. I'm not a fan off iOS/WP/Android... om verschillende redenen.

Anyway; wat Samsung's verschillende gears betreft ... Nice; but not Xcited enough. Waarom geen verschillende (8+) modellen of Samsung's wearables ? Besides that: Samsung is, in tegenstelling tot de -vooral op software gerichte- concurrenten -Google, Apple, Microsoft- vooral op ontwikkeling van hardware gericht (maw Samsung heeft de hardware in eigen beheer en is niet afhankelijk van China/Foxconn); maw. Ze zijn in tegenstelling tot de concurrentie, wat achter op software development, maar belangrijker, ze erkennen dat en zijn nu, niet enkel Hardware ontwikkelaars, maar ook Software. Samsung zal zich verder ontwikkelen en mogelijk de grootste speler worden op verschillende markten. Zolang hard- en software feilloos werken ... Bring it on Samsung!

Anyway, een pluim voor dit initiatief!

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 02:02:
[...]

Het idee blijft van jou. Ik kan me voorstellen dat je die idee liever niet in het openbaar post, ik zal morgen even een mailbox aanmaken zodat de ideeën daaraantoe kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furian88 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 09:45:
Offtopic:
Sorry, maar je zegt nu dat Samsung al zijn spullen openbaar moet maken voor iOS7 van Apple?????
Al zijn spullen? Je kan toch lezen (?!); er staat Gear's.
Out of the blue, Shocking, WTF, whut ... ?

Wat'n verbaasde reactie. Als Tizen wil groeien heb je een breed platform, gebruiksgemak, meerdere/compatibele apps een actieve community en goede marketing voor nodig.
Waarom zou je "potentiële" consumenten uitsluiten en daarmee een groei van een nieuwe OS bagatelliseren?
serieus??
Zo moeilijk is dat toch niet voor te stellen?
Samsung biedt je een wearable die zijn gelijke nog niet kent. Ik analyseer -(weliswaar) standalone- smartwatches sinds een kleine 5 jaar (heb hier nog steeds verschillende modellen liggen,
onder'n laagje stof ...). Hard- en software zijn -in tegenwoordige maatstaven gemeten- mbt scherm, gebruiksgemak en batterijduur, een aanfluiting (los van het ontwerp). Idea was good, but time wasn't right. Op dit moment zijn de hardware producers gefocust op zuinige/geoptimaliseerde apparatuur. Anyway; Samsung should make their technology, ready 4 everybody. :*) (Win-Win, Right?)
En jij denkt met je goed gedrag dat Apple hun zooi open gaat stellen voor Samsung ??
Waar leid je dat uit af?
My Note3 does just Fine. 8) Wat de iphone betreft; I'm Not Interested

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 02:46 . Reden: iphone?I Don't Care ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Er is een mailbox aangemaakt voor het geval dat je je idee niet in het openbaar wil delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 01:03:
[...]
Al zijn spullen? Je kan toch lezen (?!); er staat Gear's.
Out of the blue, Shocking, WTF, whut ... ?
Not gonna happen, misschien dat ze een App er voor maken, maar ook dat betwijfel ik, voor diepgaande integratie heb je beide partijen nodig, en Apple zit er zeker niet op te wachten om tijd te besteden om een Gear te ondersteunen.
Zo moeilijk is dat toch niet voor te stellen?
Samsung biedt je een wearable die zijn gelijke nog niet kent
Het is inderdaad nogal droevig gesteld met de wearable markt.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:51
Ik heb wel een leuk idee en zou graag mee willen doen:

Je hebt van Google zelf de officiële Google Authenticator app voor 2-staps authenticatie: Google Play: Google Authenticator

Deze zou ik dan namaken en beveiligen met de Finger Print service. Zodat niet iedereen die jouw telefoon vindt meteen bij al jouw gegevens kan. Op deze manier heb je toch weer een extra stukje veiligheid, en wordt het meer een soort 3-staps authenticatie. Het authentication algoritme is vrij te implementeren en is dus een prima mogelijkheid om een mooie app mee te maken. Eventueel zouden er ook andere 2-staps authenticatie protocollen ingebouwd kunnen worden voor andere websites, maar aanvankelijk alleen voor Google.

Dit idee zou ook nog uitgebreid kunnen worden op de verschillende wearables, door een authenticator app te maken die je op je Samsung Gear zou kunnen draaien. Op die manier hoef je niet meteen je telefoon erbij te pakken als je ergens op wilt inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Er zijn dus twee prijzen, voor een Galaxy S5-app en een Gear-app, maar deze apps moeten beiden gebruik maken van de Finger Print functie? Of kan de Gear app los daarvan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Chris7 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:53:
Er zijn dus twee prijzen, voor een Galaxy S5-app en een Gear-app, maar deze apps moeten beiden gebruik maken van de Finger Print functie? Of kan de Gear app los daarvan zijn?
Een prijs voor de Gear app en een prijs voor de Galaxy 5 app, mist deze gebruik maakt van de fingerprint scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Right ... Jailbroken iphone owners do Not Care.
misschien dat ze een App er voor maken, ....
Check topic.
voor diepgaande integratie heb je beide partijen nodig, ...
Jailbreakers don't respect apple's rules/boundaries.
... en Apple zit er zeker niet op te wachten om tijd te besteden om een Gear te ondersteunen.
Tuurlijk niet. Maar wat is hun alternatief ? Gebakken lucht?

Anyway; topic is duidelijk.
Het zou zomaar kunnen dat iemand een app ontwikkelt dat de Gear toegankelijk maakt (met alle functionaliteiten en updates) voor een (al dan niet) jailbroken iphone, easy. Weg met Hokjesdenken, da's ongezond.
Een innoverende, out of the blue, baanbrekend, grond-sidderende, simpele app. Da's goed voor de ontwikkeling van wearables en gezonde concurrentie. Dat Apple niet op zo'n app zit te wachten ... Again, besides apple, who cares? The iphone community (eventueel met jailbreak), samsung, Tizen, Consumenten, developers ... ? Samsung Gears are practical and aesthetically beautiful. Why shouldn't everbody Njoy?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 03:09 . Reden: Een innoverende, out of the blue, baanbrekend, grond-sidderende, simpele app. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09 18:10
Leuke challenge! De aanmelding last minute verzonden via de email, zeer benieuwd of het wordt geselecteerd en naar de andere ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:06

JJ93

Error 418

Damn ik zie dit topic helaas nu pas. Leek me erg leuk om mee te doen. Ik las er over op nu.nl en vond het al gek dat er niks te vinden was op Tweakers.

Ik heb zelf al tientallen Android apps ontwikkeld dus wat dat betreft zou het erg leuk zijn geweest. Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:13

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hallo mensen :w

Ik wacht nog steeds op de emulator, ik kan niet aan de slag!

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-08 10:36
ik heb wel een idee, maar hebgeen kaas gegeten van programmeren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pali
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-03 17:11
Bij ons op de zaak is de SDK inmiddels al even binnen, en deze week stond op de planning daadwerkelijk aan de uitwerking van ons idee te beginnen.
Echter krijgen wij het niet voor elkaar om een connectie te maken met de Gear emulator. Er zijn enkele honderden pagina's aan documentatie meegeleverd, maar over het gebruik van de emulator is geen woord gerept.
Ik heb hierover contact opgenomen met Rick, maar helaas wist deze hier verder niet al te veel van af. Inmiddels zijn er enkele posts over de Gear emulator verschenen op het Samsung Developers forum maar er is nog geen concreet antwoord gegeven. Is hier intern al iets meer over bekend?
Wij willen graag ons idee uitwerken voor deze wedstrijd maar dat is best lastig zonder een bruikbare koppeling tussen emulator/device en de Gear emulator ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 19:50
Zo makkelijk tegenwoordig. Hebben ze zelf geen creativiteit meer of tijd om iets nieuws te maken ?
Je geeft deze persoon 10K en gaat als bedrijf er zelf vandoor met 1 miljoen download a 10 cent.

Dit is altijd een win situatie voor degene die hem uitschrijft.

Ontwikkel hem dus zelf en zet hem op google play....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

freedzed6 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:49:
Zo makkelijk tegenwoordig. Hebben ze zelf geen creativiteit meer of tijd om iets nieuws te maken ?
Je geeft deze persoon 10K en gaat als bedrijf er zelf vandoor met 1 miljoen download a 10 cent.
Ik denk eerder dat Samsung het dan in hun "bloatware" gooit dan dat ze er geld voor gaan vragen. Daarnaast is dat natuurlijk ook afhankelijk van de licentie die aan de app gehangen wordt.
Dit is altijd een win situatie voor degene die hem uitschrijft.

Ontwikkel hem dus zelf en zet hem op google play....
Ik denk alleen wel, dat je wat lichtelijk (te) laat reageert... ;) De actie is al voorbij namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nee hoor ;)
Steeds maar uitstellen, binnenkort wordt er een nieuwe datum geprikt. Dit ivm problemen met de SDK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
En de uitslag is binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
De video kan niet gevonden worden.

Je filmpje staat waarschijnlijk nog niet openbaar ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Gleighton op 19-12-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nu zou 't moeten werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
en wat heeft de NOS ontwikkeld dan voor de Gear ? Want de hele video gaat over de S5 en eigenlijk fingerprints maar uiteindelijk blijkt de NOS ook iets gewonnen te hebben maar daar wordt letterlijk geen enkele woord aan vuil gemaakt ?
En om dan "beste developers van nederland" te gaan gebruiken, nee sorry, ze zullen zeker goed zijn maar wat is dan de maatstaf om bij de "beste developers van nederland" te horen ?
Voor de rest erg leuk zo'n challenge ! Leuke reclame voor Samsung en relatief erg goedkope apps (3 stuks voor 10.000 euro) kunnen scoren zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Een speedreader op de Gear voor nieuws van/via teletekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

TIGER79 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:53:
en wat heeft de NOS ontwikkeld dan voor de Gear ? Want de hele video gaat over de S5 en eigenlijk fingerprints maar uiteindelijk blijkt de NOS ook iets gewonnen te hebben maar daar wordt letterlijk geen enkele woord aan vuil gemaakt ?
En om dan "beste developers van nederland" te gaan gebruiken, nee sorry, ze zullen zeker goed zijn maar wat is dan de maatstaf om bij de "beste developers van nederland" te horen ?
Voor de rest erg leuk zo'n challenge ! Leuke reclame voor Samsung en relatief erg goedkope apps (3 stuks voor 10.000 euro) kunnen scoren zo ;)
NOS komt inderdaad niet aan bod verder in het filmpje en het gaat voornamelijk om de fingerprint scanner.. Beste developers is ook leuk om te gebruiken maar waarop dat berust is onduidelijk ja.

Verder een leuk filmpje, helaas de Challenge gemist. Ik zit overigens nu niet in Nederland dus ik weet ook niet hoe het dan allemaal verlopen was.

Smartwatches hebben de mogelijkheid om meerwaarde te bieden, maar tot nu toe ben ik nog niet erg onder de indruk. Toch ga ik waarschijnlijk de 2e generatie Moto 360 aanschaffen i.v.m. het ontwikkelen van Wear apps. De TI processor in de huidige versie is toch een afknapper, en geen NFC en geen ingebouwde GPS.

De Sony SmartWatch 3 heeft overigens wel goede hardware maar de plastic bandjes zijn enorm lelijk. Er schijnt wel een metalen band te komen dus wie weet wordt dat wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:32

lasharor

7 december 2004

Eigenlijk is er dus gewoon 3x hetzelfde ontwikkeld? Alleen maar vinngerscanner+wachtwoordkluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Als eigenaar van een S5 en eerste generatie Gear (v700), vraag ik me af in hoeverre deze apps ook beschikbaar komen voor de Gear 1 en niet alleen voor de nieuwere modellen

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

lasharor schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:57:
Eigenlijk is er dus gewoon 3x hetzelfde ontwikkeld? Alleen maar vinngerscanner+wachtwoordkluis.
Nee niet helemaal.
Er was S-Vault: een soort Lastpass maar dan met vingerafdrukscanner en ik ben benieuwd hoe ze hebben geïmplementeerd om in andere apps dingen in te vullen zonder een alternatief toetsenbord te bieden. Deze is best bijzonder, eerlijk verdiende hoofdprijs.
Verder had je een beveiligde 2FA-app, een soort Google Authenticator maar dan met vingerafdrukscanner erbij. Niet bijzonder op zich en vrij simpel te maken.

Ikzelf had ook een 2FA-app gemaakt, maar dan met koppeling in de browser zodat je in de browser kon klikken op "invullen van code voor xyz" en dat je op je toestel een popup kreeg of je dat wou accepteren. Deze heeft helaas ook niet gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

F.West98 schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:17:
[...]

Nee niet helemaal.
Er was S-Vault: een soort Lastpass maar dan met vingerafdrukscanner en ik ben benieuwd hoe ze hebben geïmplementeerd om in andere apps dingen in te vullen zonder een alternatief toetsenbord te bieden. Deze is best bijzonder, eerlijk verdiende hoofdprijs.
Verder had je een beveiligde 2FA-app, een soort Google Authenticator maar dan met vingerafdrukscanner erbij. Niet bijzonder op zich en vrij simpel te maken.

Ikzelf had ook een 2FA-app gemaakt, maar dan met koppeling in de browser zodat je in de browser kon klikken op "invullen van code voor xyz" en dat je op je toestel een popup kreeg of je dat wou accepteren. Deze heeft helaas ook niet gewonnen.
Je ziet vaak dat teams/bedrijven toch vaak winnen bij competities ook al is hun idee minder goed. Helaas. Ondanks het feit dat je als student ook prima de app kan realiseren en supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfader
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-09 22:11
JJ93 schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:11:
[...]

Je ziet vaak dat teams/bedrijven toch vaak winnen bij competities ook al is hun idee minder goed. Helaas. Ondanks het feit dat je als student ook prima de app kan realiseren en supporten.
Hi, ik zie dit topic nu pas, maar ik kan je vertellen dat wij (team S-Vault), geen bedrijf zijn. Dit was/is gewoon een hobbyproject van ons en ondanks dat de ontwikkeling nu tijdelijk zo goed als stil ligt, is de app nog steeds beschikbaar en zelfs uitgebreid met andere authenticatiemethoden (NFC en PIN-code). De app is in de play store overigens wel betaald op dit moment (in de samsung app store gratis), dit gaan we binnen 2 maanden aanpassen naar een in-app aankoop. Meer informatie over de app vind je op http://www.s-vault.nl

Maar goed, wij zijn dus 'gewoon' hobbyisten en vinden onszelf zeker niet de beste developers van Nederland! (wel de knapste :*)), denk dus niet dat je niet kunt winnen als er een challenge is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93

JJ93

Error 418

dfader schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:57:
[...]

Hi, ik zie dit topic nu pas, maar ik kan je vertellen dat wij (team S-Vault), geen bedrijf zijn. Dit was/is gewoon een hobbyproject van ons en ondanks dat de ontwikkeling nu tijdelijk zo goed als stil ligt, is de app nog steeds beschikbaar en zelfs uitgebreid met andere authenticatiemethoden (NFC en PIN-code). De app is in de play store overigens wel betaald op dit moment (in de samsung app store gratis), dit gaan we binnen 2 maanden aanpassen naar een in-app aankoop. Meer informatie over de app vind je op http://www.s-vault.nl

Maar goed, wij zijn dus 'gewoon' hobbyisten en vinden onszelf zeker niet de beste developers van Nederland! (wel de knapste :*)), denk dus niet dat je niet kunt winnen als er een challenge is!
Ik doelde met die comment ook meer op mijn eigen ervaringen dan deze challenge :+ Recent voorbeeld de Apps4NSW challenge. Op zich wel heel begrijpelijk dat er drie lokale bedrijven hebben gewonnen.. maar ze hebben alle drie de deadline niet gehaald.

Voor 1 februari 2015 moesten de apps in een of meer app stores staan. Nu een maand na de deadline nog steeds niet. Terwijl ik mijn app sowieso voor die deadline af had gehad met alle features. In de pitch van een bedrijf hadden ze een erg leuk idee maar de data die ze wouden gebruiken was nog helemaal niet beschikbaar.

Dus moeten ze eerst zelf al die data van de website gaan scrapen en een API maken o.i.d. of het door de overheid laten doen (duurt dus maanden). Maar ik was er bij deze challenge helaas niet bij dus kan ik ook niet oordelen ;)
Pagina: 1