Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
als je een stapje terug ga is het wel raar dat het daar staat?
Wel jammer dat ze die functie dan weggehaald hebben
Ja, maar de vraag is nu: Is het bij Spigen nu 8H of 9H?

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Misschien iets met mijn vingers....SkyThes schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:56:
En bij mij pas bij 7 vingers dus ik gok dat er iets niet goed zit bij die van jou..
[ Voor 12% gewijzigd door Ettepet op 06-10-2013 13:41 ]
Verwijderd
Inderdaad. Hier zelfde vastgesteldRuffzz schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 18:48:
Ik kom nog even terug op het fenomeen zwarte strepen op het scherm tijdens het maken van foto's in moeilijke lichtomstandigheden. Op XDA ben ik er achter gekomen dat dit alleen voorkomt wanneer je verbonden bent met een wifi netwerk. Dit blijkt inderdaad te kloppen.
Ik zou ze alle 2 kopenyasin76 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 00:08:
Ik weet nog nie of k de witte zou kopen of zwarte. Ik vind ze allebei wel iets hebben. Wat denken jullie?
Maar geen idee hoeveel waarde je eraan hecht de oplader + kabel is tegenwoordig wit.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Heb op deze korte termijn op xda 1 ander gevonden met dit defect, het zullen er vrijwel zeker velen meer zijn.Ettepet schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:02:
Ik krijg met MultiTouch testprogramma's al bij 3 vingers dat de derde frequent wegvalt, iemand anders die dit heeft gezien?
Vanaf 3 vingers op het scherm valt er bij het bewegen van je vingers regelmatig 1 weg. Met 4 vingers valt het veel meer op en verdwijnen er ook rustig 2.
[ Voor 3% gewijzigd door Wubinator op 07-10-2013 10:10 ]
Ik krijg 'm morgen binnen, zal mijn bevindingen delenWubinator schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:07:
Ik vroeg mij af of er al mensen zijn die de Note 3 S-View Flip Cover gebruiken en wat ze er van vinden. Wat ik me vooral af vraag is of het scherm goed reageert op de pen / vinger door het scherm heen en of de camera ook beter beschermd is met die cover.
Welke heb je besteld? Flip wallet? S-view? S-view met wireless?DrsBos schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:53:
[...]
Ik krijg 'm morgen binnen, zal mijn bevindingen delen
Twijfel zelf erg sterk.. Vroeger bij Note I en II steeds gewerkt met flipcover. Maar bij deze generatie vergroot dat het toestel meer dan vroeger (de hoeken komen verder dan toestel etc).
Ik twijfel om toch voor een wireless charger te gaan (makkelijker 's nachts ipv draadje sukkelen), toch tijd genoeg om trager op te laden dan.. Dit zal het toestel wel iets dikker maken.. twijfel blijft dan te gaan voor standaard cover met wireless optie of de s-view met wireless.. aangezien dit toch wel dure accessoires zijn, koop ik liever geen dingen die ik niet gebruik (al kan ik wel via distributeur wat goedkoper aankopen;))
Waar heb jij hem besteld?DrsBos schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:53:
[...]
Ik krijg 'm morgen binnen, zal mijn bevindingen delen
Vraag ik mij ook af, aangezien hij nog nergens op voorraad is
Trouwens mensen koop geen namaak sview cover, want die gaan niet werken.
Heb er al 2 moeten terugsturen
[ Voor 19% gewijzigd door Alessandr0 op 07-10-2013 14:36 ]
Note 3 heeft een chip die hem herkent, is dus anders dan de s4. Heb er 2 van ebay terug moeten sturen en eentje van amazon net ontvangen, en die werkt ook niet.W84 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:38:
Als je de goede koopt wel, werkt op de S4 ook prima. $8 op eBay.
Lieber kunde,
Wegen dem originalen Chip und Technik von galaxy note 3 ist es unmöglich, dass die Hülle von anderen Marken über die S-View Funktion verfügt.
[ Voor 39% gewijzigd door Alessandr0 op 07-10-2013 14:51 ]
Na eerste test blijkt dat de youtube-update weer werkt met scrapbook (link bewaren + video afspelen in scrapbook).
Verder denk ik ook een kleine update gezien te hebben in de gallerij. De map met alle foto's van de camera lijkt nu "ingezoomd" te zijn op foto's, terwijl ik vroeger dacht dat ganse foto vrijwel volledig zichtbaar was?! Is eigenlijk lastig nu, want je ziet gedeelte foto dat soms niks zegt over ganse foto en je dus niet direct ziet welke foto je zoekt.. Of heeft iemand deze ervaring al met voorgaande versie?
Edit: niet zo zeker meer van, is toevallig zo met enkele portrait foto's die ik als laatste getrokken had, terwijl ik meestal landscape foto's neem.. iemand anders met portrait foto's die bevindingen wil delen?
[ Voor 14% gewijzigd door Hakki op 07-10-2013 15:10 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Alessandr0 op 07-10-2013 19:10 ]
Was bij de HTC (One X) een instelling van een 'three-finger-swipe' omhoog om het beeld te 'throwen'Ettepet schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:02:
Ik krijg met MultiTouch testprogramma's al bij 3 vingers
dat de derde frequent wegvalt, iemand anders die dit heeft gezien?
Dacht toen ook van, wat is dit nou, maar er moet echt ergens een instelling zijn, waardoor je testje wel werkt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hmm... Heb op de Note 3 alleen nog maar een instelling gezien om 'em gevoeliger af te stellen (voor als je handschoenen aan hebt).CLB schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:11:
[...]
Was bij de HTC (One X) een instelling van een 'three-finger-swipe' omhoog om het beeld te 'throwen'
Dacht toen ook van, wat is dit nou, maar er moet echt ergens een instelling zijn, waardoor je testje wel werkt.
Ik kreeg het trouwens al voor elkaar om met 3 vingers op het scherm 2 aanraakplekken te laten verdwijnen. I.i.g. met de vingers in de lengterichting van het scherm. Ook kreeg ik ghost-aanraakplekken met 3 vingers op het scherm. Ik zal morgen contact opnemen met Samsung's helpdesk om te zien wat zij hiervan vinden.
Verwijderd
Volgens handleiding op de note 3 wordt het afgeraden om een screen protector te gebruiken.Laryx schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:00:
als het goed is komt mijn note 3 morgenmiddag. gelijk met een flip case en wat screen protectors. Maar zijn screen protectors eigenlijk nog wel nodig met al dat geharde krasvaste glas?
Dat zeiden ze bij de Note 2 ook.. Heb die er een jaar op gebruikt..Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 21:26:
[...]
Volgens handleiding op de note 3 wordt het afgeraden om een screen protector te gebruiken.
En nu weer eentje op de 3 geplakt:) werkt perfect!
Nee nog niet..jasperjoey schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:47:
Iemand al de update naar N9005XXUBMJ1 al gekregen?
ja:) niks echt op te merken..jasperjoey schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:47:
Iemand al de update naar N9005XXUBMJ1 al gekregen?
Behalve YouTube functionaliteit opnieuw actief in scrapbook (zie paar posts hoger)
---
Ik probeer Live Chat te starten met Samsung de halve ochtend maar dat vordert voor geen meter:
"U maakt verbinding met het LiveChat systeem. Als dit een paar minuten duurt, probeert u dan alstublieft opnieuw."
Na een keer of acht 5 tot 30 minuten wachten komt die melding toch anders over....
Ok dan, werkt het ook niet meer met een magneet dan of gewoon een combi met de chip?Alessandr0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:43:
[...]
Note 3 heeft een chip die hem herkent, is dus anders dan de s4. Heb er 2 van ebay terug moeten sturen en eentje van amazon net ontvangen, en die werkt ook niet.
Lieber kunde,
Wegen dem originalen Chip und Technik von galaxy note 3 ist es unmöglich, dass die Hülle von anderen Marken über die S-View Funktion verfügt.
Settings vergeleken maar bij mij krijg ik het niet werkend. Welke funtie of optie moet aan staan?
Ik kan wel sliden zonder scherm aan te raken, dus die optie is het niet.
Wat ik me afvraag is het volgende
Wanneer ik ben aangeslote via wifi springt hij trg naar edge/3g met de melding dat mijn wifi te traag is... kunnen we dit uitschakelen?
Je wifi is instabiel. Dit kan meerdere oorzaken hebben.yasin76 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:21:
Sinds gisteren ook een note 3 eigenaar.
Wat ik me afvraag is het volgende
Wanneer ik ben aangeslote via wifi springt hij trg naar edge/3g met de melding dat mijn wifi te traag is... kunnen we dit uitschakelen?
- Veel routers op dezelfde freqentie
- Instabiele internetlijn
- Veel verkeer over de router
- Etc. etc.
Je kan je Wifi uitschakelen?
Je kan je router opnieuw instellen?
Opnieuw je router opstarten?
Ik ben benieuwd heb ook een Note 1 gehad en nu een Note 2 in gebruik.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
op tabblad waar beschikbare wifi netwerken vermeld staan, naar extra opties dmv linker hardware knop, vervolgens optie geavanceerd en automatisch netwerkwissel uitschakelenictinteresse schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:31:
[...]
Je wifi is instabiel. Dit kan meerdere oorzaken hebben.
- Veel routers op dezelfde freqentie
- Instabiele internetlijn
- Veel verkeer over de router
- Etc. etc.
Je kan je Wifi uitschakelen?
Je kan je router opnieuw instellen?
Opnieuw je router opstarten?
De note 3 is gewoon een erg fijn toestel .
Ook had ik een iphone 5s maar heb deze weer verkocht omdat de note 3 voor mij toch meer waard is
Je moet hem ergens neerleggen, dan pas doet hij het(dus niet in je hand houden) dan met je hand boven de sensor zwevenRobbyTown schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:49:
Heeft iemand een idee welke setting het is als je hand boven scherm houdt (terwijl scherm zwart is) dat hij een klok toont en groot deel scherm zwart blijft.
Settings vergeleken maar bij mij krijg ik het niet werkend. Welke funtie of optie moet aan staan?
Ik kan wel sliden zonder scherm aan te raken, dus die optie is het niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Alessandr0 op 08-10-2013 18:28 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Alessandr0 op 08-10-2013 18:22 ]
Settings, device, lock screen, shortcuts (erop klikken, niet de schuiver verzetten)Alessandr0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:22:
Weet iemand hoe ik de apps op het vergrendelscherm die je als eerste ziet kan aanpassen.
ThanksHakki schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:24:
[...]
Settings, device, lock screen, shortcuts (erop klikken, niet de schuiver verzetten)
Bij mijn neefje wel. Maar niet bij mij.Alessandr0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:20:
[...]
Je moet hem ergens neerleggen, dan pas doet hij het(dus niet in je hand houden)
Heb je air gesture aangezet? instellingen-->bediening--->air gesture
[ Voor 9% gewijzigd door Alessandr0 op 08-10-2013 18:30 ]
JaAlessandr0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:29:
[...]
Heb je air gesture aangezet? instellingen-->bediening--->air gesture
Settings, controls, air gesture quick glance. Zeker eens op klikken ipv schuiven, dan zie je uitleg, opties en testmogelijkheid!
Apparaat op of tafel leggen en dan met je hand boven de voorkant zweven langzaam. Dan moet hij het doen
[ Voor 4% gewijzigd door Alessandr0 op 08-10-2013 18:31 ]
Juist. En die stond dus uit. Van de 4 opties stond daar alleen de 3de aan. ThnxHakki schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:30:
[...]
Settings, controls, air gesture quick glance. Zeker eens op klikken ipv schuiven, dan zie je uitleg, opties en testmogelijkheid!
Heb er 3 moeten terugsturen ook met magneetjes en ze doen het allemaal niet. Mischien dat er later wel eentje komt die het doet, maar tot nu toe nog niet meegemaakt. S4 had dit niet, maar met de note3 hebben ze dit strenger gemaakt.W84 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:19:
[...]
Ok dan, werkt het ook niet meer met een magneet dan of gewoon een combi met de chip?
Na totaal geen gehoor bij Samsungs 'Live Chat' vandaag en een verouderde productdatabase op hun website (nodig om een email te sturen) ben ik langs het hoofdkantoor van Samsung gegaan bij mij in de stad. Een vriendelijke juffrouw hielp me daar aan een service-nummer en die weer aan een service-center. Deze vriendelijke heren konden mij vertellen dat als Samsung Multi-touch claimt met meer dan 2 vingers, gegeven het defect dat ik hen liet zien Samsung daar zeker naar zou kijken. Toen ik hen op de hoogte bracht dat ik het toestel geroot had betrok de stemming enigszins omdat Samsung in dat geval (met de knox warranty flag gezet) het toestel direct weer terug zullen sturen en de fabrieksgarantie laten vervallen.
Ik ben in voor een avontuurtje maar zit niet te wachten op het ondergaan van een dergelijke procedure. Wel denk ik dat het verstandig is dat mensen voordat ze rooten iig controleren op o.a. dit probleem (slecht functionerende Multi-touch). Misschien dat hier melding van kan worden gemaakt in de openingspost.
Ik weet nog niet wat ik hiermee ga of kan doen, maar ik weet wel dat een vlaggetje inbouwen voor een zakelijke beschermingsfeature (knox) één ding is, om daarmee een hele groep enthousiaste telefoongebruikers in gijzeling te nemen is weer wat anders.
Ik persoonlijk heb een hekel aan afhankelijk makende features als 'cloud' e.d. en wil zelf graag mijn zaken regelen op een telefoon, en dat kon met Android. Ik heb 7 dagen in gijzeling geleeft van dat "knox warranty" vlaggetje. Toen duidelijk werd dat het lelijke verhaal van de regiobeveiliging waar bleek was voor mij de maat vol. Dat je dan de volgende dag een serieus defect aan je toestel ontdekt is gewoon KUT. Ik hoop dat er nog niet veel meer mensen geroot hebben en Multi-touch problemen blijken te hebben. Als ik vanavond tijd heb zal ik er nog een stukje over op xda zetten.
waarvoor gebruik je meer dan 2 vingers als ik vragen mag?Ettepet schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:43:
Multi-touch defect in Galaxy Note 3, het vervolg:
Na totaal geen gehoor bij Samsungs 'Live Chat' vandaag en een verouderde productdatabase op hun website (nodig om een email te sturen) ben ik langs het hoofdkantoor van Samsung gegaan bij mij in de stad. Een vriendelijke juffrouw hielp me daar aan een service-nummer en die weer aan een service-center. Deze vriendelijke heren konden mij vertellen dat als Samsung Multi-touch claimt met meer dan 2 vingers, gegeven het defect dat ik hen liet zien Samsung daar zeker naar zou kijken. Toen ik hen op de hoogte bracht dat ik het toestel geroot had betrok de stemming enigszins omdat Samsung in dat geval (met de knox warranty flag gezet) het toestel direct weer terug zullen sturen en de fabrieksgarantie laten vervallen.
Ik ben in voor een avontuurtje maar zit niet te wachten op het ondergaan van een dergelijke procedure. Wel denk ik dat het verstandig is dat mensen voordat ze rooten iig controleren op o.a. dit probleem (slecht functionerende Multi-touch). Misschien dat hier melding van kan worden gemaakt in de openingspost.
Ik weet nog niet wat ik hiermee ga of kan doen, maar ik weet wel dat een vlaggetje inbouwen voor een zakelijke beschermingsfeature (knox) één ding is, om daarmee een hele groep enthousiaste telefoongebruikers in gijzeling te nemen is weer wat anders.
Ik persoonlijk heb een hekel aan afhankelijk makende features als 'cloud' e.d. en wil zelf graag mijn zaken regelen op een telefoon, en dat kon met Android. Ik heb 7 dagen in gijzeling geleeft van dat "knox warranty" vlaggetje. Toen duidelijk werd dat het lelijke verhaal van de regiobeveiliging waar bleek was voor mij de maat vol. Dat je dan de volgende dag een serieus defect aan je toestel ontdekt is gewoon KUT. Ik hoop dat er nog niet veel meer mensen geroot hebben en Multi-touch problemen blijken te hebben. Als ik vanavond tijd heb zal ik er nog een stukje over op xda zetten.
Ok, zou niet mogen, maar in praktijk lijkt me dit een beperking waar je nauwelijks last van zal hebben?
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar als je ziet hoe makkelijk er aanrakingen spontaan worden vergeten door het touch-gedeelte van de Note 3 of er bij worden verzonnen dan ga ik dat de komende tijd zeker merken bij het spelen van een spelletje. Nou zijn er vast mensen die zo'n krachtige telefoon kopen voor de heb, maar ik vind af en toe een spelletje erop spelen leuk. Ook wed ik dat er véél meer mensen dit defect hebben en het alleen nog niet weten. Ik kan ook vrij overtuigend 5 vingers op het scherm zetten en alleen als ik oplet zie ik dat er soms vingers vergeten worden. Dat dat al gebeurt bij 3 en dat er ook rustig 2 kompleet vergeten zijn of er opeens 5 worden gedetecteerd dan is dat minder tof. Het leek minstens zo erg als een paar van de filmpjes die ik van de Nexus 7 heb gezien. De komende tijd zal uitwijzen hoe weid verbreid het Multi-touch probleem is.Hakki schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:46:
[...]
waarvoor gebruik je meer dan 2 vingers als ik vragen mag?
Ok, zou niet mogen, maar in praktijk lijkt me dit een beperking waar je nauwelijks last van zal hebben?
Dit is de omschrijving die ik vanochtend op xda heb gezet: (i.h. Engels)
"A procedure to check whether you have the multitouch defect:
1. Download and run a multitouch testing app of good reputation (I tried both MultiTouch Test and MultiTouch Tester).
2. Put 3 or 4 fingers on the screen of your Note 3 in a horizontal line in landscape mode.
3. Move the fingers about trying to have at least a couple in a straight horizontal line (still in landscape).
4. After a bit of trying one or several detected fingers should disappear (become undetected) or ghost touch detections should appear.
5. In my case I can have 3 fingers on the screen with only 1 or 2 detected."
Wel raar dat er dus dergelijke defecten zijn.
Ben overigens ook rooted.
[ Voor 7% gewijzigd door struukduuker op 08-10-2013 20:09 ]
heb het ook even getest.. Met 3 vingers kan ik het niet nabootsen, met 4 of 5 valt er na een tijdje bewegen soms wel eens 1 of 2 weg. Geen probleem voor mij:)Ettepet schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:28:
[...]
Dit is de omschrijving die ik vanochtend op xda heb gezet: (i.h. Engels)
"A procedure to check whether you have the multitouch defect:
1. Download and run a multitouch testing app of good reputation (I tried both MultiTouch Test and MultiTouch Tester).
2. Put 3 or 4 fingers on the screen of your Note 3 in a horizontal line in landscape mode.
3. Move the fingers about trying to have at least a couple in a straight horizontal line (still in landscape).
4. After a bit of trying one or several detected fingers should disappear (become undetected) or ghost touch detections should appear.
5. In my case I can have 3 fingers on the screen with only 1 or 2 detected."
En gsm's voor de "heb", spreken we dan niet over die appeltjes?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Kun je dan goed onder je vingers kijken? Want ik vond de cirkeltjes daar bijzonder klein...reyals schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:16:
Met de ontwikkelaars opties heb ik het probleem niet. Als ik daar aanrakingen aanzet blijft alles gewoon in beeld. Misschien dat die apps niet helemaal lekker werken met het touchscreen
[ Voor 6% gewijzigd door Ettepet op 08-10-2013 20:51 ]
Verder is er een app: AndroSensor, die nog veeel meer weer geeft, of weergeeft, lol.
Ik heb een beetje rond gekeken maar die dingen kosten snel 30-40 dollar inc shipping. Wel erg duur.reyals schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 23:29:
Heeft spigen ook: http://www.spigen.com/bra...emium-tempered-glass.html
@harveydwijs2 instellingen al eens bekeken? Dat staat bij dat het alleen werkt in email.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Filmpje van bv de Galaxy Round werkt hier prima.Ettepet schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:12:
Het gehaper met streaming van filmpjes op de tweakers frontpage is echt iets van de Note 3, met de nieuwe Note 10.1 heb je hier (met dezelfde NeoN-decoder) geen enkele last van. Niet op HW en ook niet op HW+, 1080p uiteraard.
Hebben de andere mensen hier trouwens ook een witte lader, kabel en headset bij hun zwarte telefoon gekregen?
[ Voor 12% gewijzigd door Astennu op 09-10-2013 09:07 ]
Ik zag klachten over de wifi-verbinding van de Note 3 op xda, waar niet iedereen last van bleek te hebben. Het kan zijn dat alleen een deel van de toestellen haperingen heeft. Ik heb me er nog niet verder in verdiept.Astennu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 08:44:
Filmpje van bv de Galaxy Round werkt hier prima.
Ik had dit ook. Dezelfde (witte) lader zit ook bij de nieuwe Note 10.1.Hebben de andere mensen hier trouwens ook een witte lader, kabel en headset bij hun zwarte telefoon gekregen?
Ah oke. Ik heb met 3G getest. Zal Wifi vanavond even proberen.Ettepet schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:11:
[...]
Ik zag klachten over de wifi-verbinding van de Note 3 op xda, waar niet iedereen last van bleek te hebben. Het kan zijn dat alleen een deel van de toestellen haperingen heeft. Ik heb me er nog niet verder in verdiept.
[...]
Ik had dit ook. Dezelfde (witte) lader zit ook bij de nieuwe Note 10.1.
Ah dan is het goed. Ik merkte wel dat hij op een normale USB2.0 lader echt voor geen meter oplaad. Mijn Note 2 is met een 1000mah lader zo vol. Deze wil alleen maar sel laden met de USB3.0 kabel?
Ik zal vanavond de USB3.0 kabel eens op de oude lader testen.
De note 2 had met sommige kabels ook een langere laadtijd. Maar de kabel die ik gister had was van de Note 2 zelf werkt normaal prima. Maar niet op de Note 3.
Ik zit nu op 81% met 1 uur 7 min scherm tijd. Ben begonnen met 98% gister nacht.Knamix schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:22:
Bij mij gaat de batterij niet echt bijster lang mee...
Zit nu op 3 uur schermtijd en 25%...
Ik heb ook het idee dat de idle drain vrij hoog is. Er zit veel bloatware op die op de achtergrond draait. Dus toch maar snel rooten en titanium backup er op zetten om het ea te verwijderen. Daarnaast kan ik dan Greenify gebruiken kan nu ook niet.
Mijn Note 2 met tweaks kon makkelijk 2 dagen halen. (Perseus kernel + OC en UV + Android Revolutions HD 19). Met heel licht gebruik (Veel stil liggen wel 3G enz aan en af en toe whatsapp checken) kon ik 7 dagen halen.
Dus over een tijdje als er goede kernels beschikbaar zijn maar eens de boel tweaken.
[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 09-10-2013 10:53 ]
Ik heb de S-View cover (wit) besteld bij mobielbereikbaar.nl (nette prijs ook, 49,95 inclusief verzenden). Ben er tevreden mee. Mooi synthetisch leren hoesje. Bij openen van de cover wordt de telefoon meteen ontgrendeld, bij het sluiten krijg je een handig menu met 2 schermen: de tijd en datum, en een scherm met camera, action memo en mp3 speler. Deze instellingen zijn tot op zekere hoogte te customizen. Zeker een aanrader!Alessandr0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:55:
[...]
Vraag ik mij ook af, aangezien hij nog nergens op voorraad is
Trouwens mensen koop geen namaak sview cover, want die gaan niet werken.
Heb er al 2 moeten terugsturen
Dat klopt
Ik vind 50 euro voor een hoesje echt zwaar overpriced als je ziet wat het op ebay kost.DrsBos schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:27:
[...]
Ik heb de S-View cover (wit) besteld bij mobielbereikbaar.nl (nette prijs ook, 49,95 inclusief verzenden). Ben er tevreden mee. Mooi synthetisch leren hoesje. Bij openen van de cover wordt de telefoon meteen ontgrendeld, bij het sluiten krijg je een handig menu met 2 schermen: de tijd en datum, en een scherm met camera, action memo en mp3 speler. Deze instellingen zijn tot op zekere hoogte te customizen. Zeker een aanrader!
Maar voor Samsung spul in NL is het netjes ja
Vooral als ze een "50 euro bonus"-actie hebben bij je foon.Astennu schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:20:
Ik vind 50 euro voor een hoesje echt zwaar overpriced als je ziet wat het op ebay kost.
Maar voor Samsung spul in NL is het netjes ja
http://www.samsung.com/nl...-retour/waar-te-koop.html
Zie algemene voorwaarden:
http://www.samsung.com/nl...h-retour/voorwaarden.html
Ettepet schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:47:
[...]
Vooral als ze een "50 euro bonus"-actie hebben bij je foon.
Bij typhone is hij 44,95 euro.Freaky Max schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:38:
Je krijgt helaas alleen geld terug bij winkels die op de deelneemlijst staan:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Alessandr0 op 09-10-2013 16:27 ]
Het retourbedrag is gelijk aan het aankoopbedrag van Samsung Galaxy Note 3 accessoires die op de factuur/kassabon staan vermeld. Het maximale retourbedrag is €50,-.
productreview: Samsung Galaxy Note 3 Zwart review door ictinteresse
Ik heb bij vraag en aanbod een advertentie geplaatst .
Super mooi en lichtgewicht ik gebruik deze zelf ook .
Wuttt!? Is dat zo? Ik was in de veronderstelling dat je die overal mocht halen, zolang het maar een originele samsung case betreft. Ga ze hier maar eens een mailtje over sturen om het zeker te weten...Freaky Max schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:38:
Je krijgt helaas alleen geld terug bij winkels die op de deelneemlijst staan:
[...]
Verwijderd
Nu heb ik sinds vandaag problemen met 3G.
1) Moet je altijd WIFI aan hebben om ook buiten de deur 3G te kunnen ontvangen?
2) Hoe zie ik dat ik 3G verbinding heb
2) Rechts boven in zal je dan 3g/h/4g hebben staan.
Verwijderd
dat heb ik dus niet staan. Zie alleen de Wifi iconEvil Genius schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:44:
1) Nee
2) Rechts boven in zal je dan 3g/h/4g hebben staan.
[ Voor 166% gewijzigd door Alessandr0 op 09-10-2013 22:06 ]
vanaf 98% begonnen. Up time:1 dag 7 uur en 26min
Screen time 3h 21min.
Ik het ook 3uur BT verbonden gehad met de car kit.
Het verbruik gaat opzich wel. Het meeste zit hem denk ik toch in het scherm en de SOC als je bv aan het internetten bent.
Hopelijk komt er snel een kernel die het mogelijk maakt de voltages en clocks van de CPU en GPU te regelen.
Nou lijkt dat misschien overdreven, maar het ziet er heel anders uit als je zelf rechtstreeks met de nieuwe harde opstelling van Samsung bent geconfronteerd. Ik durf te stellen dat de meeleunende houding van Samsung naar de modders/CM-community zijn langste dagen heeft gehad, en dat Samsung zich binnen niet al teveel tijd totaal niet meer druk wil maken over dat kleine groepje modders en "toestel kapotmakers". Hun huidige markt bestrijkt zo langzaam maar zeker 90-95% technisch onkundigen/ onwilligen die graag het toestel zo gebruikt als ie wordt afgeleverd. Een wereld die veel meer past bij de marketing- en directie-mensen waar het beleid van een modern bedrijf veelal grotendeels wordt bepaalt.
Het zou mij allemaal niets verbazen. Samsung is heel groot en het aantal "Tweakers" is relatief klein.
Het beste is denk ik je telefoon flashen naar een Custom rom met root. En geen samsung firmware meer gebruiken.
Op mijn Note 2 had ik gemodde Samsung firmware (Android Revolution HD) Dat werkte wel erg prettig. Ik downloade gewoon de AR HD updates en niets meer via samsung zelf. Sowieso krijgen landen als nederland relatief weinig updates. In andere landen komen er meer uit. AR HD19 was ook veel nieuwer dan wat wij hier hadden. Was veel sneller en zuiniger dan de nieuwste Samsung rom voor NL. Meeste kwam door aanpassingen van Samsung zelf.
In het begin kun je maar beter voorzichtig zijn met rooten en firmware. Even afwachten tot de kinderziektes er uit zijn. Dat heb ik bij de Note 2 ook gedaan. Ga ik nu ook doen.
Maar uiteindelijk wil ik wel root en een andere kernel zodat ik hem zuinig kan maken. Mijn Note 2 ging veel langer mee. Terwijl een stock Note 2 veel sneller leeg is dan een Stock Note 3
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware