Makkelijkste is denk ik je contacten naar Gmail (of Hotmail te syncen) en dan dat account op je telefoon toevoegen (en eventueel weer terug naar je telefoon syncen als je ze niet in dat account wil houden).GentiLi schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:43:
Ik heb een iPhone 6s Plus gekocht. Een week nu in bezit maar ik kan echt niet wennen. Ik wist wel dat de iOS beperkt was, maar zo beperkt...!
Ik heb besloten om hem weer terug te brengen en maar weer tot september met mijn geweldige Note 3 door te gaan en dan abonnementen verlegen met Note 6 weer. Jammer dat de 5 er niet is, echt jammer. Ik denk iig dat als iemand een tijdje een Note heeft gehad, wil niets anders hebben.
De enige nadeel van mijn Note3 is dat ie met de Outlook niet (meer) synchroniseert. Ik heb alle contacten van mijn toestel verloren en heb ze nu alleen op mijn PC, in de Outlook dus. Synchronisatie met de kabel werkt niet meer.
Iemand een idee/tip hoe ik dat moet doen? Behalve mijn 350 contacten weer handmatig één voor één er op te zetten natuurlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Blindfold op 23-12-2015 00:37 ]