Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Hier nog 1, als het ding dan nog zegt welke app het is...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Iemand al de nieuwe stabiliteit update binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 09:47
marcel23456 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:15:
Iemand al de nieuwe stabiliteit update binnen?
hier nog niet (PHN nederlandse unbranded versie). Ik wacht er ook op, ben vooral benieuwd naar de browser performance verbeteringen. Hoewel ik met chrome beta nauwelijks lag heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

Ik ben erg geintresseerd in de note 3.
Heb nu een s2.

In de winkel al een paar keer in mijn handen gehad en qua gevoel zit dat wel goed. Wel ben ik benieuwd hoe tweakers hier het ervaren om de note 3 mee te nemen in broekzak of iets dergelijks naar een feestje, avondje uit. Voelt hij dan niet te groot aan?

Verder ben ik benieuwd of er slechte ervaringen zijn met verbinden met bluetooth navigatie van garmin carminat tom tom in de auto.

Bedankt

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond trouwens een ontzettend gaaf youtube filmpje.
Alles geschoten met een note 3.
YouTube: DSLR Camera? or Samsung Galaxy Note III? You'll Be Shocked!

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 13:58
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:07:
Vraagje.

Heb nu een s2.

In de winkel al een paar keer in mijn handen gehad en qua gevoel zit dat wel goed. Wel ben ik benieuwd hoe tweakers hier het ervaren om de note 3 mee te nemen in broekzak of iets dergelijks naar een feestje, avondje uit. Voelt hij dan niet te groot aan?

Verder ben ik benieuwd of er slechte ervaringen zijn met verbinden met bluetooth navigatie van garmin carminat tom tom in de auto.

Bedankt

EJ
Het is wel een verschil met een s2. Ik kom ook van de s2 en bedienen met 1 hand als je lekker lui in je bed ligt kan je wel vergeten haha. Maar voor zulke momenten kan je een speciale swipe beweging maken en het scherm verkleint zich ongeveer 50% waardoor je overal bij kunt.
Als je hem wat losser in je handen legt kan je wel overal bij, maar dit vergroot het risico wel dat hij uit je handen glipt. Los hiervan boeit het me eigelijk niet zoveel of ik 1 of 2 handen nodig heb. Het verschil met een game of film kijken op zo'n mooi scherm is deze moeite echt wel waard.

In een broekzak past hij makkelijk. Hij is niets groter dan de note2 dus dat moet gewoon te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zup
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-12-2024

zup

RMX schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:35:
Ik zat ook een week te wachtten tot hij naar 550 zakte, maargoed nu toch maar besteld; Morgen in huis!
Als je naar de prijshistorie van de Note 2 kijkt staat hij waarschijnlijk over 2-3 weken op 550 euro!

Iemand ervaring met Qi charging? Ik zag zo'n Samsung S-View QI versie namelijk!
Yep
Laadt goed, compatibel met Qi laders, maar laadt ongelooflijk traag als je het met de standaard laadmethode vergelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-08 13:47
zijn er mensen hier die ervaring hebben met de volgende site uit amerika shop.brando.com, daar staat namelijk een hoesje voor mijn note 3 Power Jacket For Samsung Galaxy Note 3 - 3800mAh, prijs is 34 dollar.

in nederland is het hoesje alleen te bestellen via mobilefun, en die hadden er nog 1, maar de verzendprijzen van mobilefun zijn skyhigh, via dhl voor 11.95 euro, en dan konden zij niet garanderen dat het de volgende dag er zou zijn.

Ik heb verder heel tweakers en google enz uitgeplozen, maar ik heb geen ervaring met brando, wie oh wie maakt mij blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:20

DON PAPA

Tweaker-fan

witlox4098 schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:45:
in nederland is het hoesje alleen te bestellen via mobilefun, en die hadden er nog 1, maar de verzendprijzen van mobilefun zijn skyhigh, via dhl voor 11.95 euro, en dan konden zij niet garanderen dat het de volgende dag er zou zijn.
Je kan toch gewoon voor de optie "Verzending via Royal Mail International" kiezen bij mobilefun dat kost maar 2,99 euro, zo heb ik mijn screenprotector ook laten versturen en werkte prima. Duurde iets van 3 dagen voor ik het in huis had, maar dat maakte mij niet uit. Als je het uit Amerika laat komen kan het soms ook vrij lang duren voor je het binnen hebt met de douane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witlox4098
  • Laatst online: 07-08 13:47
Hoi dank je wel, maar bij mobilefun zijn die hoesjes veel duurder, het gaat mij om de site shop.brando.com
EJSEJS schreef op zondag 03 november 2013 @ 10:17:
[...]

Je kan toch gewoon voor de optie "Verzending via Royal Mail International" kiezen bij mobilefun dat kost maar 2,99 euro, zo heb ik mijn screenprotector ook laten versturen en werkte prima. Duurde iets van 3 dagen voor ik het in huis had, maar dat maakte mij niet uit. Als je het uit Amerika laat komen kan het soms ook vrij lang duren voor je het binnen hebt met de douane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ik heb mij afgelopen week kapot gelopen voor de orginele s-view cover, bel company, saturn mediamarkt, bcc noem alles maar op, niemand had hem in huis. Goed, nu op bestelling bij saturn en morgen komt die binnen voor 42.95. Wellicht duurder dan webwinkels maar er word zoveel gekloot met nephoesjes dat ik niet langer ga lopen kloten met online bestellingen.

Op marktplaats word je doodgegooid met zogenaamde s-view covers maar als je belt en je vraagt of er aan de binnenkant ijzeren pinnen te zien zijn word het ineens stil en is het antwoord nee, dus u verkoopt s-view terwijl dat helemaal niet gaat werken? en dan nog volhouden dat het wel gaat werken.

Nog ergelijker werd globe telecom in nieuwegein, langs geweest en daar en cover aangeschaft onder het mom van "gaat prima werken" trapte er nog in ook, natuurlijk thuis 0 s-view dus vlug weer terug, wilde die knakker mij en tegoedbon geven, yeah right...dacht het ff niet. na lang uitleggen dat dit niet kan toch m'n geld terug. Dus nu gewoon wachten tot morgen en dan hopelijk heeft saturn hem binnen...MET S-VIEW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:07:
Vraagje.

Heb nu een s2.

Bedankt

EJ
Hier nog een foto met een hoesje van de s2 en de note3 ter vergelijking:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/b8v32b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Laatst online: 21-08-2022
Hallo 'mede-Note3-liefhebbers',

ik heb een vraagje aan de reeds Note3 bezitters of mensen die problemen kennen met de Note3. Sinds afgelopen donderdag behoor ik ook tot beide groep(en). Ik heb namelijk een Note3 gekocht bij Phoneshop in Forepark, Den Haag en wil graag mijn ervaring delen. 's Avonds ging ik hem 'unboxen', en het viel me meteen op, dat desondanks de doos verzegeld was, er een paar behoorlijk 'vuile' vinger afdrukken zaten op de welbekende beschermfolie van het scherm vanuit de fabriek.
Ik had zoiets nog nooit gezien, maar dacht bij mezelf, dat is misschien overkomelijk...? Dacht dat ze in de fabriek handschoentjes dragen?

Toen ik even de instructieboekjes wilde doornemen, gewoon om even te kijken, viel het me op dat er helemaal geen Nederlandse boekjes bij zaten, maar dat alles in het 'Podręcznik' was. Toen ik op de doos op de buitenkant keek zag ik inderdaad alles in de Poolse taal was.
Ach ja, ik zag dat het een 'europejski' model was, dus besloot de Note3 aan te zetten. Weer Poolse taal. Begreep er helemaal niets van, maar wist hem wel op Nederlands te zetten... Opnieuw: uit en weer aan, en yes, gewoon Nederlands.

Toen ik de kwaliteit van het scherm even van dichtbij wilde bekijken, viel het me op dat de videoweergave, in vergelijking met mijn Note2 op sommige punten echt brak en belabberd is. En dan heb ik het over de donkere tinten in foto's en video's. Zelfs op YouTube filmpjes, ik zie dan rond de zwarte gebiedjes op foto's en filmpjes alsof er een cartoon layer overheen zit, dus echt lijkend op 16-bits kleuren. Beetje net als je vroeger, dat je heel erg op jpg-afbeeldingen inzoomde. Dan zag je ook de kleur gebieden bij elkaar zitten.

Ik heb het geprobeerd vast te leggen met een camera of foto toestel, maar je krijgt het echt niet goed te zien. Balen, want met het blote oog zie je het duidelijk. Op mijn Note 2 is de weergave van dezelfde content veel vloeiender en zie je geen 'zwarte en paarse' kleurgebiedjes rond zweven. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?

Ik heb lang gezocht op internet naar vergelijkbare problemen met de Note3, maar het lijkt er op dat dit probleem niet veel voorkomt. Wat ook erg opvallend is, is het volgende: als ik mijn Note3 recht voor me neerleg, en als het scherm dan uit is, en ik kijk schuin 'over het scherm heen' zie ik onder het glas dat het scherm ongeveer een cm. onder het 'Samsung' logo, bobbelt. Bobbelt? Ja, alsof er een flexibel lcd scherm onder het glas zit, wat niet helemaal glad getrokken is. Ik kan het niet platdrukken, als ik er voorzichtig druk op uitoefen.

Ik ga nou toch twijfelen, ben ik genept? Ik het een 'maandag-ochtend' product, dus pure pech? Of was het scherm al niet goed, en dacht de verkoper misschien dat ik het niet zou zien? Heb ik een fake Note3?

Begrijp me niet verkeerd, het is een subliem mooi toestel, maar ik heb er wel €622,= voor neergelegd, dan wil ik wel dat ie perfect is, toch? Morgen ga ik terug en zal deze issue aanvullen en jullie up-2-date houden. Als het me nog lukt, probeer ik het nog vast te leggen, maar dat gaat dus erg moeilijk.

Gijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik zou hem lekker terug brengen, en gewoon NL toestel met NL sticker op de doos eisen van de Phoneshop. En als ze die niet hebben hem gewoon ergens anders halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de s-view case voor mijn note 3.
Ik mis de mogelijkheden van de notation LED wat gaat blinken als er een mail of ander bericht is.
Als de case dicht is de led niet zichtbaar.ik wil daar een gat in maken.
zijn er misschien al gebruikers die het hebben opgelost?
ik vraag mij af wat ik het beste kan doen. Het lijkt hard plastic.

Overigens wel een gemis dat ze met deze led geen rekening hebben gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:47:
Ik gebruik de s-view case voor mijn note 3.
Ik mis de mogelijkheden van de notation LED wat gaat blinken als er een mail of ander bericht is.
Als de case dicht is de led niet zichtbaar.ik wil daar een gat in maken.
zijn er misschien al gebruikers die het hebben opgelost?
ik vraag mij af wat ik het beste kan doen. Het lijkt hard plastic.

Overigens wel een gemis dat ze met deze led geen rekening hebben gehouden.
Op [url="http://http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=46605740&postcount=305"]XDA[/url] heeft iemand de aanpassing gemaakt. De persoon in kwestie heeft ook een korte werkbeschrijving gemaakt.

Hopelijk helpt dit je verder.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx voor de tip.
Ik heb hem gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gies333,

Ik zou geen seconde twijfelen en het toestel terugbrengen. Nieuw NL toestel of geld terug. Het toestel wat je hebt ontvangen deugt gewoon niet. Het lijkt heel erg sterk op een toestel wat een keer is terug gebracht. Vandaag meteen melding maken en terug met die handel, daarvoor is het toestel gewoon te duur. Het hoeft overigens niet de fout van de Phoneshop te zijn, ze kunnen te goeder trouw een partij toestellen elders uit Europa (?) ingekocht hebben.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 10:44

nielsvv

100% Afol

Telkens ik wat download komt dit standaard in de 'download' map te staan. Maar weet iemand waarom deze bestanden automatisch ook in de map 'emulated' komen te staan?

Het vervelende hieraan is dat al mijn muziek bestanden dus dubbel staan in mijn afspeellijst.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:06
zet je een .nomedia bestand in dat mapje.. maar apart is het wel, gaat je ruimte 2x zo snel op

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
Dank jullie wel voor de reacties, ik ben teruggegaan naar de winkel. Hadden verder wel een goede service, verkoper nam ook de problemen met het toestel waar. Voor het einde van de week zou mijn phone klaar zijn met een nieuw scherm. Toestel omruilen zou volgens hun niet zo 'gemakkelijk' gaan volgens hun beleid.
Leentoestellen hadden ze op het moment even niet, maar wel een oude LG T300 Cookie Lite Zwart :+

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagemedium/1288087145.jpeg

Ik vroeg aan ze uit welke fabriek mijn Note3 kwam, maar dat wisten ze niet precies te zeggen. Ik had namelijk beetje gegoogled op I-mei nummer en daaruit kan je (bij sommige nummers) blijkbaar opmaken waar deze vandaan komt. Als het 7e en 8e nummer '00' is, blijkt je toestel uit de originele Samsung fabriek te komen en zou de kwaliteit zeer goed zijn? Lijkt mij persoonlijk allemaal een beetje sterk, die van mij heeft de nummers '05', waarvan niet duidelijk is waar vandaan dat zou moeten komen.

Verder zou ik via de website van Phoneshop kunnen kijken welke status de reparatie van mijn telefoon zou hebben, maar daarvoor moet je ooit eens eerder een order hebben geplaatst via hun. Ik stuur ze wel een mailtje met de vraag of ze even een inlog voor mij in het systeem kunnen zetten.

Keep u posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12-09 21:59
Zelf heb ik ook '05', maar dat zegt volgens mij helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Gies333 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:28:
Dank jullie wel voor de reacties, ik ben teruggegaan naar de winkel. Hadden verder wel een goede service, verkoper nam ook de problemen met het toestel waar. Voor het einde van de week zou mijn phone klaar zijn met een nieuw scherm. Toestel omruilen zou volgens hun niet zo 'gemakkelijk' gaan volgens hun beleid.
Nou dan hadden ze toch aan mij een verkeerde gehad, volgens mij zijn ze het zelfs verplicht om hem binnen 14 dagen terug te nemen. Je gaat toch niet akkoord dat een nieuw toestel gelijk gerepareerd moet worden :? Ik had echt geen genoegen genomen met een pools toestel, ik zou echt een NL toestel eisen met een NL sticker op de doos en een NL handboek & snelgids in de doos. En als ze die niet kunnen leveren dan gewoon geld terug en elders een NL toestel halen. Maar zeker geen genoegen nemen met een gerepareerd toestel voor zoveel geld...

Op hun website staat trouwens:

DOA
Helaas komt het een enkele keer voor dat een toestel bij ontvangst niet naar behoren blijkt te werken. Dit noemt men een DOA (Dead On Arrival). Mocht dit het geval zijn, dan kan het toestel omgeruild worden voor een ander exemplaar. U kunt het toestel dan voor omruiling insturen of langsbrengen. Het pakket wordt alleen omgeruild indien het toestel en bijbehorende accessoires in volledige nieuwstaat verkeren.

[ Voor 39% gewijzigd door DON PAPA op 05-11-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Hier moet je zeker geen genoegen mee nemen!
Vanavond komt de mijne binnen. Dankjewel PostNL voor het vertragen van de verzending met 2 werkdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een vreemd verhaal maar zelf zou ik dit niet nemen.
Phoneshop had gewoon een nieuwe te geven en voor die prijs een NL model.
Goed dat je het hier deelt want daar zal ik niet komen.
Ik hoop dat het voor jou snel en netjes wordt opgelost..
Maar een nieuw defect toestel naar reparatie kunnen ze beter later aanbieden voor een goedkope prijs met de melding dat het een repareerd exemplaar is...
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat een mooi toestel is dit zeg. Vandaag even bekeken bij de MM.

Kon m'n iPhone 5 in het scherm van de Note 3 kwijt :D Wat een verademing zeg qua grootte!

Denk dat ik maar weer eens Android ga proberen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Net op Tmobile. Een kleine update gekregen van 1.10 mb.
Stond iets bij van verbetering van de stabiliteit.Niet dus 8)7

Sinds die update krijg ik nu om de haverklap de informatie over preventie melding .

Hoe kan ik dit weer laten verdwijnen ??

[ Voor 40% gewijzigd door diquan2001 op 05-11-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
sinds vandaag heb ik ook het Knox schildje op mijn niet geroote note3. Clear cache + data + forcestop en een reboot helpt niet (uit de link die eerder gedeeld is). Ik kom er ook niet achter om welke app het gaat (tenzij het de knox manager zelf is).

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook dat Knox schildje.
Het is knduidelijk waar dit over gaat.
Ik heb gisteren de N3 twee keer in fabrieksstand terug gezet maar helpt niet.
Het is sinds laatste update.

Heb de 30 dagen pauze maar aangevinkt dan zie ik daarna wel weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmoel
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:06
same here, bij mij komt ie als ik wifi of vpn verbinding aanzet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
@EJSEJS en @miniad

update

Ik had Phoneshop dus een mailtje gestuurd met de vraag welke inloggegevens ik moest gebruiken, om mijn reparatiestatus kon inzien. Deze kreeg ik 2 minuten voordat ik vanmorgen aankwam bij de winkel. (dus niet binnen de beloofde 24 uur antwoord)

Ik had er inderdaad nog eens goed over na gedacht en ben het helemaal met jullie eens. Dus ik wilde alles teruggeven en vertelde dat ik toch maar van mijn aankoop af zie.

1) omdat ik € 622,= voor een kapot toestel veels te veel geld vind
2) ik ben een inwoner van Nederland en wil dus ook gewoon een Nederlandse versie van deze telefoon, van een Nederlands telefoonbedrijf.
3) door al deze omstandigheden ben ik het vertrouwen in dit bedrijf totaal kwijt
4) Het is te belachelijk voor woorden, dat ik iets koop voor veel geld, en het blijkt al kapot te zijn voordat ik überhaupt de doos had 'unboxed', en dat de telefoon gelijk gerepareerd moet worden. Bovendien kreeg ik dus een leen-toestel waar je helemaal niets aan heb. (ik bel namelijk niet met mijn telefoon ;) )

De Note 3 bestaat voor 75% uit beeldscherm, en deze was dus al kapot vóór de aankoop. Ik kocht deze telefoon juist voor het subliem mooie beeldscherm. Ik heb er lang voor moeten sparen.

Maar goed: Toen de medewerker mijn verhaal aan had gehoord, was het enige wat hij kon zeggen: "Tja, dat kan niet!"

(stilte)... Dacht dat ie een grapje maakte. Hij vertelde me dat het toestel al uit de originele verpakking is geweest, dat de verzegeling is verbroken, en dat het toestel al geactiveerd is geweest. Dus... kon het niet omgeruild worden. Maar dat wil ik ook helemaal niet, ik wilde gewoon mijn geld terug en zou ergens anders mijn telefoon wel kopen. Ik vroeg om een gesprek met iemand die verantwoordelijk is voor zulke situaties, maar verkoper zei dat hij dat zelf is. Dat schiet niet op.

Ik maakte een vergelijking, met het feit dat als je een splinternieuwe auto koopt, en je komt er achter dat het meest essentiële onderdeel kapot is, de motor, dan breng je hem toch ook niet naar de garage? Dan wil je toch gewoon een versie die wel perfect afgemonteerd uit de fabriek komt?
Verkoper vond dit allemaal onzin, en bleef bij zijn verhaal, hij probeert het zo 'goed' mogelijk op te lossen. Maar feit blijft dus dat ik geen 'gerepareerd' toestel wil. Ik wil mijn geld terug!

Ik heb niet veel ervaring met dit soort situaties, zou iemand mij kunnen adviseren? Please, ben echt gefrustreerd! |:( Moet ik Samsung bellen? Moet ik Q-Shops keurmerk benaderen? Zij verwijzen me weer door naar http://consumentenkoop.geschilonline.nl/ en zal een maand moeten wachten voordat ik hen kan inschakelen. Het indienen van een geschil via email is al €14,95

Pfff... Ik bel wel voor advies met mijn rechtsbijstandsverzekering.

Gies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Laatst online: 11-09 08:56
misschien beter om voor een paar tientjes meer bij een betrouwbaar bedrijf te kopen, bespaart je vaak een hoop rompslomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Gies333 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:41:
Maar goed: Toen de medewerker mijn verhaal aan had gehoord, was het enige wat hij kon zeggen: "Tja, dat kan niet!"

(stilte)... Dacht dat ie een grapje maakte. Hij vertelde me dat het toestel al uit de originele verpakking is geweest, dat de verzegeling is verbroken, en dat het toestel al geactiveerd is geweest. Dus... kon het niet omgeruild worden.
Dit is toch de grootste onzin, hoe moet je kunnen weten of het toestel het helemaal goed doet zonder het uit de originele verpakking te halen. Ze proberen nu dus zelfs onder hun eigen DOA uit te komen, echt weer een winkel die zijn eigen regels toe past hoe het hun zelf uitkomt...
Gies333 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:41:

Pfff... Ik bel wel voor advies met mijn rechtsbijstandsverzekering.
Als je die hebt zou ik die zeker ff bellen, die lossen dit probleem wel op voor je. Vaak is één telefoontje van hun kant naar de winkelier al genoeg.. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DON PAPA op 06-11-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
Hm, blijkbaar, StijnEC1. Dit bedrijf bestaat al 16 jaar, (zeggen ze) en lijkt verder in orde op alle vlakken. Ik koos er juist voor, om in een echte winkel te kopen in plaats van een webshop. Met dit soort dingen heb ik liever "persoonlijk" contact. Maar update: Gebeld met Samsung, zij zijn daar van mening dat het echt een DOA is. Hierop werd ik geadviseerd het reparartiebedrijf te bellen. Dynafix gebeld, en zij zijn het ook met me eens. Alleen als de telefoon onder de noemer 'DOA' valt, behoort de telefoonwinkel de telefoon om te ruilen. Dus daar raadden ze me aan om de Phoneshop te bellen en de reparatieorder 'om te laten zetten' in "DOA", want consumenten hebben die mogelijkheid niet, alleen de opdrachtgever, Phoneshop in dit geval.
Paar keer tussen genoemde instanties gebeld, nu even wachten op de manager van Phoneshop, die was met lunch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gies, ik kan je bij deze al wel verzekeren dat het bedrijf in kwestie geen poot heeft om op te staan. Zij leveren een toestel wat niet werkt, en daar heb jij enkel achter kunnen komen door het toestel daadwerkelijk te gebruiken. Het argument dat de seal verbroken is slaat dan ook als een tang op een varken, en wordt sowieso teniet gedaan door de wettelijk vastgelegde zichttermijn van 14 dagen.

Oveirgens, heb via Tweakers een Note 3 overgenomen van een maandje oud die ik morgen hoop te krijgen :) Ik heb echt veel zin om ermee te gaan spelen, wat een schitterend toestel!

Ook direct een mooie case besteld bij Spigen (die had ik ook voor m'n iPhone 5), die ik tegenkwam in dit topic. Champagne Gold, omdat het kan :+ http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=190943708014

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
@Las Vegas, dank jullie wel! Het probleem lijkt nu (enigszins) opgelost te zijn. Uiteindelijk wilde de manager van Phoneshop wel een mailtje sturen naar Dynafix met het verhaal. Fijn! Dus ik belde Dynafix weer om te vertellen dat de manager een mailtje zou sturen, zodat de order omgezet kon worden van reparatie-status naar DOA.
Medewerkster van Dynafix vertelde dat alleen een mailtje niet voldoende was, en dat de telefoon eerst afgemeld zou moeten worden, en opnieuw zou moeten worden geregistreerd met de noemer 'DOA'.

Dus ik Phoneshop weer gebeld, met de vraag of de manager telefonisch contact kon opnemen met Dynafix. Andere medewerker vertelde daar dat de manager alles zou regelen, en dat ik me verder geen zorgen hoefde te maken. (kortom: val ons niet meer lastig met je gezeik) Zo kwam het over in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is te hopen voor jou dat het supersnel wordt opgelost.
En voor Phoneshop geen beste beurt maar een goedmakertje doet soms wonderen.
Phoneshop hoort toch beter te weten.
Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:58:
Ik heb ook dat Knox schildje.
Het is knduidelijk waar dit over gaat.
Ik heb gisteren de N3 twee keer in fabrieksstand terug gezet maar helpt niet.
Het is sinds laatste update.

Heb de 30 dagen pauze maar aangevinkt dan zie ik daarna wel weer..
Dit probleem doet zich vaak voor met de nieuwe Note 3 had hetzelf ook. Ik heb een S4 zelfde probleem, meteen geroot en al die zooi van Samsung eraf gegooid. Draai nu op mijn S4 en Note 3 de laatste Omega rom superrrrrr. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gies333

Zover ik het weet zijn niet verplicht om het om te ruilen ze zijn verplicht om het weer werkend terug te geven. Dus als koop je een telefoon, doet het toestel voor de deur open ziet een defect, gaat terug dan kunnen ze gewoon moet terug naar garantie gaan zeggen.

En bedrijven die het wel meteen omruilen doen dat zelf, hun eigen garantie.

Dit weet ik 99% zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Voor de Galaxy Note 1,2 of 3 gebruikers... maken jullie nog gebruik van een tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:18:
@Gies333

Zover ik het weet zijn niet verplicht om het om te ruilen ze zijn verplicht om het weer werkend terug te geven. Dus als koop je een telefoon, doet het toestel voor de deur open ziet een defect, gaat terug dan kunnen ze gewoon moet terug naar garantie gaan zeggen.

En bedrijven die het wel meteen omruilen doen dat zelf, hun eigen garantie.

Dit weet ik 99% zeker
Ik weet zeker 1 telefoontje naar de cosumentenbond en het wordt opgelost.
Zeker voor een winkel als de Phone house is dit zeer negatieve reclame. Een telefoontje naar het hoofd kantoor is waarshijnelijk meer dan genoeg. Ik denk dat de verkoper in de winkel dan ook nog wel een gesprek zal krijgen. Dit kun je gewoon niet maken.
Ik heb afgelopen week mijn telefoon gehaald in een Vodafone winkel, maar ik sta erop zegel of niet geseald of niet. De verkoper maakt het doosje in de winkel open en ik wil zien dat het toestel aangaat en werkt. Niet meer als normaal voor zo'n duur artikel als een telefoon bijv.
Succes Gies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Pdashop doet dat een stuk handiger. Bij de mijne werkte de barometer niet, gewoon binnen 14 dagen omgeruild voor een nieuwe, zonder enige problemen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk iets vreemds aan mijn Note3. Als zit ik nog geen meter van de router af, dan geeft hij vaak maar 1 streepje WiFi ontvangst. Als ik hem uit en weer snel aan zet heb ik volgens het WiFi tekentje volop ontvangst. Snelheid blijft hetzelfde of ik nou 1 of meerdere streepjes ontvangst heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:09
T.E schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:22:
Voor de Galaxy Note 1,2 of 3 gebruikers... maken jullie nog gebruik van een tablet?
Nee, dat was ook 1 van de redenen om over te stappen van 3.5 inch (iphone 4S) naar een 5.7 inch. Heerlijk, precies goed voor mij :-)

Verstuurd vanaf mijn Note 3 ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Crawl NL op 06-11-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

reyals schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:45:
Pdashop doet dat een stuk handiger. Bij de mijne werkte de barometer niet, gewoon binnen 14 dagen omgeruild voor een nieuwe, zonder enige problemen
PDAShop is dan ook een hele grote speler op de online elektronica retail markt. Die zullen zich sowieso al niet snel inlaten met Poolse toestellen, en daarnaast is de klantenservice daar tip top geregeld.

Daarom is dat beetje meer betalen om die extra service te krijgen het vaak ook gewoon wel waard. Alhoewel ik zag dat het verschil qua prijs tussen Phoneshop en PDAshop wel érg groot is. Maar reviews lezen op Tweakers of elders op internet doet vaak wonderen. Zat goeie (kleine) zaken die niet moeilijk doen als je een DOA-toestel hebt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
pappaleone schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:23:
[...]

Ik weet zeker 1 telefoontje naar de cosumentenbond en het wordt opgelost.
Zeker voor een winkel als de Phone house is dit zeer negatieve reclame. Een telefoontje naar het hoofd kantoor is waarshijnelijk meer dan genoeg. Ik denk dat de verkoper in de winkel dan ook nog wel een gesprek zal krijgen. Dit kun je gewoon niet maken.
Ik heb afgelopen week mijn telefoon gehaald in een Vodafone winkel, maar ik sta erop zegel of niet geseald of niet. De verkoper maakt het doosje in de winkel open en ik wil zien dat het toestel aangaat en werkt. Niet meer als normaal voor zo'n duur artikel als een telefoon bijv.
Succes Gies
Dank je, maar vergis je niet. Het is 'Phoneshop' en geen 'Phone House'. Phoneshop heeft naar mijn weten 1 winkel, en die bevindt zich in Den Haag. Even ingelogd op Dynamic en waarschijnlijk heeft de Phoneshop contact gehad met hen. De reparatie is nog niet uitgevoerd, echter heb ik nog geen order wijziging binnengekregen. Nou maar even afwachten.

Kan niet wachten op de Note3 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
pappaleone schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:55:
[...]

Dit probleem doet zich vaak voor met de nieuwe Note 3 had hetzelf ook. Ik heb een S4 zelfde probleem, meteen geroot en al die zooi van Samsung eraf gegooid. Draai nu op mijn S4 en Note 3 de laatste Omega rom superrrrrr. :)
Wat me opvalt als ik naar m'n actieve applicaties bekijk is dat Samsung WatchON opnieuw gestart is en dan met name de service NotiRemoteService de tweede service van dit programma WidgetTimerService wordt niet opnieuw opgestart. Maar goed, lastig te achterhalen wat de exacte oorzaak is.

[ Voor 4% gewijzigd door Evil Genius op 06-11-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Gies333 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:29:
[...]

Dank je, maar vergis je niet. Het is 'Phoneshop' en geen 'Phone House'. Phoneshop heeft naar mijn weten 1 winkel, en die bevindt zich in Den Haag. Even ingelogd op Dynamic en waarschijnlijk heeft de Phoneshop contact gehad met hen. De reparatie is nog niet uitgevoerd, echter heb ik nog geen order wijziging binnengekregen. Nou maar even afwachten.

Kan niet wachten op de Note3 :9~
Oei klein foutje van mijn kant......ze lijken zoveel op elkaar.
In ieder geval vol houden en er bovenop zitten, net zo lang dat ze er ziek van worden.
Maar een goeie tip laat ze voortaan zelf de doos openmaken en het toestel aanzetten.
Dat sealen zegt ook niet alles, er zijn genoeg manieren om te sealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
Op xda melden zich al enkele mensen die geen multitouch glitches meer hebben na een ota update naar mj7. Hopelijk krijgt NL deze update ook snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

T.E schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:22:
Ik was zo slim om mijn Note 3 en iPad Air op dezelfde dag te bestellen...
Ben met beide blij, maar... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:09

Soullie

Planeshift

Ik was super tevreden met mijn Note 3, maar na 3 weken begon ik last te krijgen van random reboots die steeds vaker begonnen te komen.

Retour gestuurd naar coolblue ben benieuwd wat men met mijn klacht gaat doen, soms echt een halve dag niets en dan 2-3x per uur een reboot.

Toestel was/is niet geroot of gevallen of wat dan ook... naja dan maar ff weekje zonder telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Ainu88 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:31:
Op xda melden zich al enkele mensen die geen multitouch glitches meer hebben na een ota update naar mj7. Hopelijk krijgt NL deze update ook snel!
Dat multitouch issue valt beter mee te leven, dan met die irritante knox melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
reyals schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:54:
[...]

Dat multitouch issue valt beter mee te leven, dan met die irritante knox melding...
Als je de knox melding opent staat er onder "niet meer weergeven gedurende 30 dagen" vinkje bijzetten en opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

In de Tweakers review een minpuntje over dat de pen er niet goed uit/in ging.. Werkelijk nog geen 1 x last van gehad... Iemand die daar wel over gevallen is?

Welke apps vinden jullie het beste op de note werken? Nog aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Ik heb nu ook een Note 3, iemand hier al Root de la Vega gedaan? Werd je note leeg gegooid? KNOX 0x0?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:04:
[...]

Nee, dat was ook 1 van de redenen om over te stappen van 3.5 inch (iphone 4S) naar een 5.7 inch. Heerlijk, precies goed voor mij :-)

Verstuurd vanaf mijn Note 3 ;-)
Gisteren mijn tab, note 8.0 verkocht. Gebruik ik niet meer sinds note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soullie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:43:
Ik was super tevreden met mijn Note 3, maar na 3 weken begon ik last te krijgen van random reboots die steeds vaker begonnen te komen.

Retour gestuurd naar coolblue ben benieuwd wat men met mijn klacht gaat doen, soms echt een halve dag niets en dan 2-3x per uur een reboot.

Toestel was/is niet geroot of gevallen of wat dan ook... naja dan maar ff weekje zonder telefoon :(
Heeft meestal te maken met instabiele app. Iets nieuws er op gezet misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:09

Soullie

Planeshift

2xfactory reset gedaan en zelfs zonder extra apps gebeurde het.

Ook ging de telefoon als hij uit stond vanzelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Iemand soms een idee waarom alle bestanden op het intern geheugen gekopieerd worden naar de map 'emulated'? Al mijn albums staan om deze reden dubbel in mijn afspeellijst. Als ik een album knip naar een sd kaart verdwijnt deze ook uit de map emulated.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Iets met knox te maken wellicht? Vind het vooral frappant dat je bij updates van apps de melding krijgt dat je geheugen vol zit, of nog 1,5mb vrij hebt, terwijl je nog erg veel ruimte hebt volgens het systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sinds vandaag ook de Note 3 in mijn bezit, wat een genot zeg _O_ Dat scherm is werkelijk waar geweldig!

Ik kreeg wel in het begin steeds de melding dat een app onverwacht afgesloten moest worden ofzo, maar dat kon ik blijkbaar voor 30 dagen uitzetten oid :?

Anyway, niets dan lof so far. Het apparaat is razendsnel, en alles werkt feilloos. Enige minpunt wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat ik geen widgets kan gebruiken op m'n lockscreen i.c.m. een swipe pattern of toegangscode. Hopelijk fixen ze dat nog in een toekomstige update.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Die melding van preventie en 30dagen uitzetten van melding, had ik ook.. maar heeft zowat iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
Heeft iemand al een cashback formulier verzonden? Aan het begin staat een kopie van het imei nummer. Aan het einde staat het originele imei nummer versturen van je telefoon. Welke is het nou? Ik heb het dus niet over de sticker van de accesoire maar over de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdare
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:53
Ainu88 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:28:
Heeft iemand al een cashback formulier verzonden? Aan het begin staat een kopie van het imei nummer. Aan het einde staat het originele imei nummer versturen van je telefoon. Welke is het nou? Ik heb het dus niet over de sticker van de accesoire maar over de telefoon.
Opgestuurd met foto van de stikker van de verpakking. Stikker zelf kreeg ik er niet fatsoenlijk af en was al in 2 stukken na het openen van de doos. 1 november verstuurd maar nog geen reactie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys ik lees zo'n hoop problemen die note 3 zou hebben.
Kleine greep van xda : heel slecht geluid (zowel speaker als koptelefoon)(ben een audiofiel), slechte camera, artifacts op het scherm, bewegende homeknop, spontaan barsten in hoekje van scherm, barst in camera lens, multitouch problemen, KNOX, ondanks de snapdragon toch lag.
Toch wel een hoop problemen voor samsungs nieuwe flagship!
Ik weet het zo net niet meer, en ik wilde het toestel supergraag hebben.
Wie haalt me weer over?

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:04:
Kleine greep van xda : heel slecht geluid (zowel speaker als koptelefoon)(ben een audiofiel), slechte camera, artifacts op het scherm, bewegende homeknop, spontaan barsten in hoekje van scherm, barst in camera lens, multitouch problemen, KNOX, ondanks de snapdragon toch lag.
Wie haalt me weer over?

EJ
Heb je ook gelezen van al die mensen die geen issues hebben ??
Nee....o dat is waar ook die zullen niets op Forums zetten...

Met andere woorden het is wel redelijk gefilterd...

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:27:
[...]

Heb je ook gelezen van al die mensen die geen issues hebben ??
Nee....o dat is waar ook die zullen niets op Forums zetten...

Met andere woorden het is wel redelijk gefilterd...
Thx....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
hahaha idd!
klagers die kom je tegen, maar tevreden mensen hoor je niet zo snel ;)

Ik heb nu de Note3 zo'n 24uur en tot nu toe perfect! ;)

Er is soms misschien enig lag, maar dat ligt aan Touchwizz, die nogal "zwaar" of onefficiënt werkt..
Samsung heeft aangekondigd hier aan te gaan werken.

Ook zorgt Android 4.4 er voor, dat zelfs low-end smartphones met bijv 512mb geheugen. met 4.4 om kunnen gaan en dus is 4.4 lichter en dat bevorderd ook de snelheid

ook experimenteert Google met nieuwe "moter" van Android, ipv Dalvic, gaan ze ART gebruiken, wat ook weer snelheidswinst gaat opleveren.

Dus straks is zowel hardware als software top bij Samsung ;)

[ Voor 64% gewijzigd door SuperVeloce op 07-11-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Nou ik ben nog steeds tevreden met Mijn Note 3 hoor.

Nogmaals de review.
Mischien kan het jou toch weer overhalen..

Wie haalt me weer over?

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Nou of ik je over kan halen weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik uiterst te vrede ben over de Note3. Het enige min puntje vind ik ook de speaker van de Note3, maar het geluid via mijn (a-Jays Three) oordopjes vind ik wel weer zeer goed klinken. Alle andere punten die je aandraagt daar heb ik tot nu toe geen last van, wat mij betreft is de Note3 dan ook een aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:30
Wie haalt me weer over?

EJ
Nergens problemen mee, werkt perfect! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Laatst online: 11-09 08:56
stijnec1 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 08:31:
dit bericht is inmiddels achterhaald door vele gebruikers die in de praktijk een andere ervaring hebben. Heb zelf nog een US simkaart liggen, ga dit weekend eens testen of die wordt geaccepteerd
Heb getest met een usa ready sim. Sim wordt zonder problemen geaccepteerd door de telefoon, dat wil wil zeggen, de sim werkt niet in Nederland, maar ik hoef geen code oid in te voeren bij het aanzetten van de telefoon.
Waar ik wel achter kwam, is dat het verwijderen van de sim een heel lastig karwei is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperVeloce schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:10:
hahaha idd!
klagers die kom je tegen, maar tevreden mensen hoor je niet zo snel ;)

Ik heb nu de Note3 zo'n 24uur en tot nu toe perfect! ;)

Er is soms misschien enig lag, maar dat ligt aan Touchwizz, die nogal "zwaar" of onefficiënt werkt..
Samsung heeft aangekondigd hier aan te gaan werken.

Ook zorgt Android 4.4 er voor, dat zelfs low-end smartphones met bijv 512mb geheugen. met 4.4 om kunnen gaan en dus is 4.4 lichter en dat bevorderd ook de snelheid

ook experimenteert Google met nieuwe "moter" van Android, ipv Dalvic, gaan ze ART gebruiken, wat ook weer snelheidswinst gaat opleveren.

Dus straks is zowel hardware als software top bij Samsung ;)
Ik heb hem nu zo'n 4 weken en het is meest perfecte wat er is. Zelfs mijn tab verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
moet je nagaan dat die nog harder gaat vlammen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
de_jabberwock schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:07:
sinds vandaag heb ik ook het Knox schildje op mijn niet geroote note3. Clear cache + data + forcestop en een reboot helpt niet (uit de link die eerder gedeeld is). Ik kom er ook niet achter om welke app het gaat (tenzij het de knox manager zelf is).

Iemand tips?
Je zegt het zelf, op mijn niet geroote note 3.
Dus even rooten en het zwikje eraf gooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

reyals schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:57:
Iets met knox te maken wellicht? Vind het vooral frappant dat je bij updates van apps de melding krijgt dat je geheugen vol zit, of nog 1,5mb vrij hebt, terwijl je nog erg veel ruimte hebt volgens het systeem
Dit 'probleem' heb ik ook, maar blijkt dat het aan de app ES file manager ligt. Is op zich niet echt een issue, ookal zegt de melding dat je nog maar 1,XX MB over hebt is dat in werkelijkheid gewoon de ruimte die je bij Instellingen>Algemeen>Opslag ziet staan.
de_jabberwock schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:07:

Iemand tips?
Yup, zou van knox zelf zijn, maar er zou ook een verschil zijn tussen de app die je kan disablen en en de 'manager app' van knox (die je niet kan disablen op een unrooted note 3). Bij mij is de melding trouwens wel weg sinds dat ik S Health heb geupdated en de knox app heb gedisabled en cache daarvan geleegd.
Wie haalt me weer over?

EJ
Ik heb het Knox probleempje dus wel en ik moet ook zeggen dat het geluid uit de speaker niet top kwaliteit is. Prima verstaanbaar, maar ik heb beter gehad. Audio over headphone/(in)earplugs is gewoon zuiver. Al die andere dingen die je opnoemt ervaar ik niet.

Edit:
Multitouch issue blijk ik ook te hebben, maar pas als ik 4+ vingers gebruik. And let's be honest, wanneer heb je meer dan 2 vingers op het scherm...?

[ Voor 28% gewijzigd door Tyoi op 08-11-2013 01:33 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Wie haalt me weer over?

EJ
Sorry, ik herken geen 1 van je opgenoemde items, heb de note nu anderhalve week en werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Postte in verkeerde topic.

[ Voor 89% gewijzigd door Ettepet op 10-11-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij werkt ook prima.
Geen hardwareproblemen.
Lag is af en toe ff merkbaar maar lijkt mij oplosbaar met een update net als de knox foutmelding.
Hij is mooi van scherm en lekker snel.

Mijn enige (schijnbare) probleem is de privacy en soms zeer spontane ongewenste reclames.
Maar dat zal nog wel sterker worden in de toekomst.

Note 3 is wat mij betreft een aanrader maar uiteraard is er keuze zat... en ook daar zit er wel is iets tussen wat graag retour wil.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
WatchOn werkt hier opzich perfect met de UPC Horizon box maar bij de "Channel Guide", zeg maar de lijst met alle kanalen, missen 1 tm 10, dat zijn dus NL123 en RTL etc.

Rare is dat je bv. DWDD wel kan vinden als je er naar zoekt. Dus de info van de NL1-2-3 etc zit er wel in maar krijg de kanalen niet in de "Channel Guide" jammer genoeg.

Heb al aardig zitten zoeken maar nog niet gevonden waarom dit zo is.. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen,

bedankt voor alle reacties , stemt mij weer positief!!!

Mijn werkgever gaat hem bestellen, denk dat ie volgende week wel in huis zal zijn.
Ik laat dan ook even wat weten hier.

nogmaals bedankt voor alle input.

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

diquan2001 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:16:
Nou ik ben nog steeds tevreden met Mijn Note 3 hoor.

Nogmaals de review.
Mischien kan het jou toch weer overhalen..

[video]

[...]
Dude! Die nagels!

Verder wel interessante review tot nu toe. Even verder kijken.

edit: Die OTG-kabel (of zo), wordt die meegeleverd? En dat lettertype dat ik overal zie, is dat te wijzigen?

[ Voor 12% gewijzigd door Bart ® op 08-11-2013 16:54 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of ik de toename van het belvolume kan uitzetten...

Je kent het wel.. Eerst 2 seconde zacht en dan ineens hard.
Met name die 2 seconde zacht hoeft voor mij niet, maar kan niet vinden waar dat kan.

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 18:02:
Iemand enig idee of ik de toename van het belvolume kan uitzetten...

Je kent het wel.. Eerst 2 seconde zacht en dan ineens hard.
Met name die 2 seconde zacht hoeft voor mij niet, maar kan niet vinden waar dat kan.

Edward
Haha, ik wilde heel arrogant je even wijzen op die hele simpele functie, maar ik ben even op m'n plaats gezet, want ik kan hem ook niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Bart ® schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:43:
[...]

Dude! Die nagels!

Verder wel interessante review tot nu toe. Even verder kijken.

edit: Die OTG-kabel (of zo), wordt die meegeleverd? En dat lettertype dat ik overal zie, is dat te wijzigen?
die lettertype heb ik niet, ik heb gewoon "normale"
en zo'n otg kabel moet je zelf kopen, zit er niet bij

of gewoon otg adapter
Afbeeldingslocatie: http://image.allekabels.nl/image/1182817-0/usb-2.0-a-naar-micro-usb-b-usb-otg-adapter-otg-functie-on-the-go.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door SuperVeloce op 09-11-2013 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SuperVeloce schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 01:51:
[...]

die lettertype heb ik niet, ik heb gewoon "normale"
en zo'n otg kabel moet je zelf kopen, zit er niet bij

of gewoon otg adapter
[afbeelding]
Tnx voor de info!

edit: even gezocht, dit was zo ongeveer de goedkoopste die ik kon vinden:

http://dx.com/p/micro-usb...st-otg-adapter-pair-50774
- High quality Micro USB Host OTG adapter
- It's a standard USB Micro-B Host adapter, need your machine support USB host OTG function
- The Micro-B plug is for OTG device and also for power charge
- Package included 2 adapters

$1,96 (omgerekend circa €1,47) inclusief verzendkosten, voor twee van die adapters :D _O-

[ Voor 36% gewijzigd door Bart ® op 09-11-2013 08:21 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 16:19
Bart ® schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 07:57:
[...]

Tnx voor de info!

edit: even gezocht, dit was zo ongeveer de goedkoopste die ik kon vinden:

http://dx.com/p/micro-usb...st-otg-adapter-pair-50774
- High quality Micro USB Host OTG adapter
- It's a standard USB Micro-B Host adapter, need your machine support USB host OTG function
- The Micro-B plug is for OTG device and also for power charge
- Package included 2 adapters

$1,96 (omgerekend circa €1,47) inclusief verzendkosten, voor twee van die adapters :D _O-
Maar reken er rond deze tijd niet op dat die voor de kerst aan komt, het will nog wel eens lang gaan duren met de chinese post rond deze tijd.

Als je er snel een nodig hebt kan je hem altijd in nederland online bestellen of voor €8 bij de mycom of dixons halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blindfold schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 23:20:
[...]

Haha, ik wilde heel arrogant je even wijzen op die hele simpele functie, maar ik ben even op m'n plaats gezet, want ik kan hem ook niet vinden 8)7
Het ljkt erop dat je dit niet kan aanpassen..dat is jammer weer.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wie haalt me weer over?

EJ
Zelf heb ik nu sinds dag 1 een Note3, en ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben, de problemen die daar genoemd worden kan ik me niet in vinden. Tot nu toe heb ik nog nooit zo'n fijn toestel gehad. Ik heb al heel wat Android toestellen 'versleten' Nexus S/Nexus, HTC DHD, One-X, SGS4, en nu de Note 3. Ook is alleen mijn One-X echt kapot gegaan (is vervangen maar moet hem nog ophalen, wijnig haast mee nu ik de Note3 heb).

Het Geluid :

Eerlijk gezegt beter dan mijn One-X met die Beats rommel, hands free bellen is goed mogelijk en het geluid gaat ook goed hard.

De Camera :

Zeer goed, je moet een beetje met de settings friemelen want soms bakt de 'auto' functie er niet veel van, de foto's zijn helder overdag, soms wat pixelig als het donker is.
Video opnemen is bijzonder mooi zeker opnemen op 4K is echt een openbaring.

Scherm :

De One-X had een prachtig scherm, ook hoe het 'er op' leek te liggen was super, maar met de Note3 er naast is moeilijk het blijven beide prachtige schermen.
Artifacts heb ik niet gezien of waargenomen.

Multitouch problemen ben ik nog niet tegengekomen, geen barst in mijn camera lens, KNOX? zegt me niets, KNOX gebruik ik dus helemaal niet. Net nog de multitouch test gedaan en kan met jawel... 8 vingers op het scherm wiebelen en gaat allemaal goed.

Lag :

Welke lag? Op mijn One-X had ik weleens 'vertraging' als ik bij mijn apps wilde scrollen, of door de homescreens heen ging, nu nog geen last van gehad.
Wat niet is kan nog komen, ik heb er niet echt superveel op staan op dit moment alleen wat ik nodig heb en 3 of 4 spelletjes voor als ik me verveel.

Batterij :

Super, waar mijn One-X na +/- 10 uur gebruik, bellen/mailen/internetten, 'leveltje wegtikken' (spelletje dus) gewoon op 10% zat om een uur of 5-6 doe ik met mijn Note 3 VEEL meer.
Internetten, die 'news app' (onder home button) ik email veel meer, gebruik hem nu als muziek speler/Spotify in de auto via bluetooth wat super werkt btw (One-X lag aan de lader en liep alsnog leeg tijdens het luisteren) en af en toe een spelletje spelen zit ik soms nog over de 60% savonds om een uur of 11. Ik heb pas 1 keer meegemaakt dat hij onder de 30% zat om half 2 snachts.

Voor mij is de Note3 het beste toestel dat ik kan hebben, om nog maar te zwijgen over het 'multitasken' dit is werkelijk waar een wonder vergeleken met de One-X waar het gewoon niet mogelijk was. Ik denk dat je nu niet echt beter kan vinden als je een groot mooi scherm, goede accu en multitasken wilt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
10 vingers lukt ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 22:57
Een week geleden 2 galaxy note 3's gehaald bij de mediamarkt. Draadloze lader voor mij en s-cover voor mijn vrouw erbij.
Leuk toestel, bouwkwaliteit vind ik in orde en het beeldscherm is gewoon super in vergelijking met de note 2. Ik vind alleen de snelheid toch wel tegenvallen, heb mijn note 2 nog steeds in gebruik, maar vind die gewoon wat snappier, ondanks dat ik veel hogere benchmark scores haal met de note 3. Draai laatste stock rom.
Die van mijn vrouw laat ik gewoon stock. Die van mij wil ik rooten. En later eventueel een andere rom.
Welke root methode gebruiken jullie? Is de La Vega een goede?
Heeft er ook iemand ervaring met een wireless achterkant icm een siliconen / rubber case? De wireless achterkant is iets dikker dan de standaard achterkant. Een normaal hoesje past dan denk ik niet goed. Ook ervaringen met screenprotectors zijn welkom. Ik werk in een vieze omgeving dus is wel een must. Verder vind ik het een topding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

8ballvin schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:41:
Ook ervaringen met screenprotectors zijn welkom. Ik werk in een vieze omgeving dus is wel een must.
Ik gebruik nu deze screenprotector, hij is niet goedkoop maar bevalt echt super

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 10-11-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJBoek
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-03-2024
Goedemorgen,

Mijn Note 2 kon ik (als iemand mij belde) omdraaien en dan ging het toestel op "stil".
Deze functie kan ik op de Note 3 niet vinden.
Iemand een idee?

Groetjes PJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

PJBoek schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:23:Mijn Note 2 kon ik (als iemand mij belde) omdraaien en dan ging het toestel op "stil".
Deze functie kan ik op de Note 3 niet vinden. Iemand een idee?
Bedieningsbewegingen
Met eenvoudige bewegingen kunt u het apparaat gemakkelijk bedienen.
Voordat u bewegingen gebruikt, moet u controleren of de bewegingsfunctie is ingeschakeld. Tik
op het startscherm op Apps → Instellingen → Bediening → Bewegingen en sleep de schakelaar Bewegingen naar rechts. Tik vervolgens op Bewegingen en controleer of de functie Dempen/pauzeren aanstaat.

[ Voor 35% gewijzigd door DON PAPA op 10-11-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 16:19
Kom zelf niet verder dan 5 maar goed dat is ook best prima.

Weet trouwens iemand hoe je de full screen notificatie balk tijdelijk uit kan schakelen, ik vind hem zelf best handig maar als ik bepaalde full screen spelletjes speel gaat hij heel irritant per ongeluk open.

[ Voor 34% gewijzigd door qlum op 10-11-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
Aha! Ik kreeg eigenlijk sinds het begin de One-Handed operation (een handsmodus) al niet geactiveerd.Blijkt dat als je toegankelijkeheidsapplicaties gebruikt, dat het dan niet werkt. Als ik de service van Pebble en Pebble notifier aan heb staan, werkt het niet. Staan ze uit werkt het zeer goed.

Volgens een paar personen op XDA werkt dit in MJ6 wel, echter heb ik MJ3 nog (?) Hoe lang zal het ongeveer duren totdat wij hier die update ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
EJSEJS schreef op zondag 10 november 2013 @ 00:21:
[...]

Ik gebruik nu deze screenprotector, hij is niet goedkoop maar bevalt echt super
Hoi ik zag jou link voor de screenprotector, ik ben naar deze site gegaan maar zie dat ze 2 verschillende versies hebben van spigen. Welke heb jij precies?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb deze screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Heb zelf een muvit screen protector en ben niet echt tevreden over deze. Staat direct vol vinger afdrukken en is net iets te groot wardoor ik enkele luchtbellen heb aan de zijkant (opstaande rand).

Begrijp ik het goed dat de Spigen screen protector bestaat uit echt glas? Plakt 1 zijde dan van deze of hoe word deze op zijn plaats gehouden?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Hartelijk dank, was ook al bij deze shop uitgekomen.
Maar er is nogal moeilijk aan te komen. Zal ze morgern eens bellen. :)
Pagina: 1 ... 10 ... 34 Laatste