Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:20

DON PAPA

Tweaker-fan

nielsvv schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:05:
Begrijp ik het goed dat de Spigen screen protector bestaat uit echt glas? Plakt 1 zijde dan van deze of hoe word deze op zijn plaats gehouden?
Ja hij is van echt glas, en trekt zichzelf vacuüm lijkt het waardoor hij vast komt te zitten.
Ik weet alleen niet of het éénmalig is dat je dit kunt doen...

Hier is een filmpje hoe je de screenprotector aanbrengt: YouTube: GLAS.t Screen Protector Installation

[ Voor 5% gewijzigd door DON PAPA op 10-11-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 13:58
Heb zelf een muvit screen protector en ben niet echt tevreden over deze. Staat direct vol vinger afdrukken en is net iets te groot wardoor ik enkele luchtbellen heb aan de zijkant (opstaande rand).

Begrijp ik het goed dat de Spigen screen protector bestaat uit echt glas? Plakt 1 zijde dan van deze of hoe word deze op zijn plaats gehouden?
Heb zelf een muvit screen protector en ben niet echt tevreden over deze. Staat direct vol vinger afdrukken en is net iets te groot wardoor ik enkele luchtbellen heb aan de zijkant (opstaande rand).

ik heb ook een muvit. Past op de milimeter. Stroef in het begin na een dag goed. Voor bubbels moet je een beetje met plakband spelen. Als je het goed doet zie je hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:06
tex5 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:31:
WatchOn werkt hier opzich perfect met de UPC Horizon box maar bij de "Channel Guide", zeg maar de lijst met alle kanalen, missen 1 tm 10, dat zijn dus NL123 en RTL etc.

Rare is dat je bv. DWDD wel kan vinden als je er naar zoekt. Dus de info van de NL1-2-3 etc zit er wel in maar krijg de kanalen niet in de "Channel Guide" jammer genoeg.

Heb al aardig zitten zoeken maar nog niet gevonden waarom dit zo is.. Iemand?
is bij HTC One reeks ook

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Een nieuwe build lijkt eraan te komen, genaamd: N9005XXUDMJ7. Hopelijk wordt er in deze build het knox probleem opgelost.

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Vincent227 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:13:
Een nieuwe build lijkt eraan te komen, genaamd: N9005XXUDMJ7. Hopelijk wordt er in deze build het knox probleem opgelost.
Wat dacht je van rooten, binnen 1 minuut al die samsung crap weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Laatst online: 17-06 22:17
pappaleone schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:17:
[...]

Wat dacht je van rooten, binnen 1 minuut al die samsung crap weg. :)
Ook binnen 1 minuut je garantie weg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Alessandr0 schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:44:
[...]

Ook binnen 1 minuut je garantie weg :9
Nog nooit nodig gehad, maar veel mensen zijn alleen bang vanwege dat nokx gedoe.
Dat houdt dus in dat je niets leuks kunt doen, terwijl je met root alles kunt doen.
Maar ieder zijn meug, hier nergens meer last van draai Omega fast and smooth. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
pappaleone schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:50:
[...]

Nog nooit nodig gehad, maar veel mensen zijn alleen bang vanwege dat nokx gedoe.
Dat houdt dus in dat je niets leuks kunt doen, terwijl je met root alles kunt doen.
Maar ieder zijn meug, hier nergens meer last van draai Omega fast and smooth. :)
En we zitten hier natuurlijk op Tweakers! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik geleerd heb over de regionale Simlock op de Note 3
Zie hier mijn vraag en antwoorden van Samsung NL en DE:

Uw vraag
Mijn Note 3 loopt goed. Ben erg tevreden.
Volgende maand ga ik naar China en Japan (zakelijk en vakantie), en wil daar mijn Note 3 gebruiken. Ik heb nog locale Sim kaartjes van vroeger.
Nou zie ik dat de Note 3 misschien een Sim Lock heft. Mijn dealer zij dat, als ik de Note 3 in Nederland aktiveer, wat ik gedaan heb (KPN-Lycamobile), dat ik dan later een locale Sim overall kan gebruiken.
Nu zie ik berichten dta dat niet kan, en ik heb angst dat mijn Note 3 in China niet
werkt met mijn Chinese Sim. Ik will niet kapitalen uitgeven wanneer ik met mijn
Nederlandse Sim in Azie moet gaan roamen. Dat hoeft echt niet!!
Hoe kan ik dat oplossen:
1. Ik wil de Note 3 niet rooten, en dan met de _quotRegionLock Away_quot deblokkeren.
2. Ik will ook geen unlockcode in Rusland kopen
3. Ik wil wel een unlock code voor China en Japan van Samsung krijgen, mocht dat nodig zijn om daar met locale sim kaarten te bellen.

Ik hoop dat U mij daarmee kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

Rolf Schreiner
schreinerrolf@gmail.com
+31685017075

Geadviseerd antwoord
Geachte heer Schreiner,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Galaxy Note 3.

U geeft aan dat u een simlock op uw toestel heeft.

Samsung levert simlockvrije toestellen en providers zetten er een simlock op zodat klanten geen gebruik kunnen maken van andere netwerkproviders. De provider is ook de enige die de simlock kan verwijderen uit een toestel

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.

Met vriendelijke groet,

Kemal Taskiran
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.
T: 0900 – SAMSUNG (7267864)

==========================================================
Ihre Frage
My Note 3 is running fine. I am very happy with it.
Next month I will be traveling to China and Japan (business and pleasure), and I
want to use my Note 3 there. I still have some local Sim cards, from before, with
credit, and they are working fine.
But I now see that there may be a regional Sim Lock on the Note 3? However my dealer tells me, and also earlier reports from Germany on the XDA-developers forum, where Samsung in Germany has in fact unlocked a Note 3 for a customer (see attached file:
_quotSamsungGermany3.pdf_quot (see text inside red outline)) that once I activate my Note 3 locally (which I did in The Netherlands, KPN-Lycamobile), then I can use local Sim Cards from all other countries, including China and Japan.
However, I now see recent news that this may not be true, and that the Note 3 is
locked everywhere, except in its home area. If that is so, I do not want to spend
fortunes in roaming costs when I travel to Asia. That should not be necessary!!
How can I solve this problem, if in fact true?
1. I do not want to _quotroot_quot my Note 3, and unlock it using the _quotRegionLock Away_quot app, from ChainFire, available on Google Play
2. I do not want to buy an unlock code from www.puman.ru in Russia.
3. What I want is to get an unlock code(s) from Samsung, so that I can use my Note 3 in Japan and China.Same as you did for your Turkish customer in Germany.

I hope that you can help me with this? I have read that other customers in Germany were assisted satisfactorily by Samsung, to solve this problem. (see attached file above).

For your information, I am attaching the Note3Customer.pdf file for my Note 3, as well as the GT9100Customer.pdf for my Samsung Galagy S II (GT-9100), IMEI: 355310041023080. The S II is working fine with local Chinese Sim Cards (China Unicom). The Note 3, I do not yet know.

Sincerely,

Rolf Schreiner
schreinerrolf@gmail.com

Antwort des Beraters
Guten Tag Herr Schreiner,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Einige aktuelle Samsung Produkte sind ab sofort mit einer regionalen SIM-Karten-Sperre versehen. Das bedeutet, dass die Erstaktivierung bei Geräten, die in Deutschland erworben wurden, nur mit SIM-Karten von Mobilfunkanbietern aus Deutschland sowie aus der Europäischen Union und dem Europäischen Wirtschaftsraum (der „Region Europa") durchgeführt werden kann (genaue Länderauflistung auf der folgenden Seite).

Nach der Erstaktivierung in der vorgesehenen Region ist eine Benutzung von SIM-Karten ausländischer Provider nach wie vor uneingeschränkt möglich. Sollte ein in Deutschland erworbenes, jedoch bislang noch nicht in Betrieb genommenes Gerät im Ausland erstmals aktiviert werden, können Nutzer beim Samsung Service die SIM-Karte ihres Gerätes für die Region kostenlos freischalten lassen. Nutzer aktueller Samsung Geräte können diese gemeinsam mit ihrer SIM-Karte eines Mobilfunkanbieters aus der Region Europa auch weiterhin via Roaming-Dienst gegen entsprechende Roaming-Gebühren ihres Mobilfunkanbieters auf der ganzen Welt verwenden.

Praktische Anwendung

Welche Auswirkungen hat die regionale SIM-Karten-Sperre? • Diese Funktion sollte keine Auswirkungen auf die Leistungsfähigkeit des Gerätes und den Funktionsumfang haben.

Welche Auswirkungen hat die Sperre bei der Benutzung außerhalb Deutschlands? • Mit einer SIM-Karte aus Deutschland kann der Roaming-Service des Providers genutzt werden.

- Mit einer SIM-Karte aus einer anderen Region gilt:

- Wenn das Gerät in Deutschland mit einer deutschen SIM-Karte aktiviert und benutzt wurde, kann es ohne Einschränkung mit SIM-Karten aus anderen Regionen verwendet werden.

- Wenn das Gerät in der Herkunftsregion noch nicht aktiviert und benutzt wurde, kann die SIM-Karte zur Verwendung in einer anderen Region beim Samsung Service freigeschaltet werden.

Die regionale SIM-Karten-Sperre betrifft nur die folgenden Samsung Modelle, die ab Ende Juli 2013 hergestellt und mit einem entsprechenden Aufkleber versehen sind:

Samsung GALAXY S III, GALAXY Note II, GALAXY S4, GALAXY S4 mini und das GALAXY Note 3.

Geräte, die bereits von Samsung ausgeliefert wurden und sich in Lagern oder bereits bei Endkunden befinden, sind nicht betroffen.

Konkret besteht eine Funktionsfähigkeit der Geräte mit SIM-Karten von Mobilfunkanbietern aus folgenden Ländern:

Länder des Europäischen Wirtschaftsraums (EWR):

Österreich, Belgien, Bulgarien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Island, Irland, Italien, Lettland, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Norwegen, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Großbritannien, Schweiz, Kroatien Nicht-EU/EWR-Länder:

Albanien, Andorra, Belarus, Bosnien und Herzegowina, Mazedonien, Moldawien, Monaco, Montenegro, San Marino, Serbien und Vatikanstadt

Beispiel zur Erläuterung der regionalen Sim-Karten-Sperre vor Erstbenutzung:

- Erwirbt ein Nutzer ein Gerät in Deutschland und aktiviert das Gerät mit einer SIM-Karte eines deutschen Mobilfunkanbieters kann er das Gerät weiterhin via Roaming-Dienst gegen entsprechende Roaming-Gebühren des Mobilfunkanbieters auf der ganzen Welt verwenden. Eine Nutzung von SIM-Karten ausländischer Service-Provider ist nach Erstaktivierung in der vorhergesehen Region ebenfalls uneingeschränkt möglich.

- Erwirbt ein Nutzer ein Gerät in Deutschland und möchte es erstmals im außereuropäischen Ausland aktivieren, greift die regionale SIM-Karten-Sperre. In diesem Fall kann der Kunde mit dem Samsung Service Kontakt aufnehmen und eine Freischaltung der SIM-Karten-Sperre beantragen.

- Den Samsung Service in Deutschland erreichen Sie unter Telefon: 0180 667 267 864 (*0,20 €Anruf aus dem Festnetz und maximal 0,60 €Anruf aus dem Mobilfunk; aus dem Ausland abweichend. Servicezeiten: Montag bis Freitag: 08:00 – 20:00 Uhr, Samstag: 09:00 – 17:00 Uhr) oder unter:

http://www.samsung.com/de/info/contactus.html

Bei weiteren Fragen sind wir gern für Sie da.

Freundliche Grüße aus Schwalbach
Constantin Morgen

Samsung Electronics GmbH, 65824 Schwalbach,
Managing Director/Geschäftsführer: Dong-Min Kim,
Commercial Register/GerichtsstandKönigstein, HRB 4657,
WEEE Reg. No.: DE 57734404, USt.-ID: DE811710402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Uhm, even je post snoeien tot de kern in wellicht een quote? Misschien ook wat namen van helpdeskmensen weghalen? Het antwoord wat je hebt gehad is op keyword simlock+provider gekozen en heeft niets met de regiolock te maken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
EJSEJS schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:39:
[...]

Ja hij is van echt glas, en trekt zichzelf vacuüm lijkt het waardoor hij vast komt te zitten.
Ik weet alleen niet of het éénmalig is dat je dit kunt doen...

Hier is een filmpje hoe je de screenprotector aanbrengt: YouTube: GLAS.t Screen Protector Installation
Ik heb hem vandaag ook besteld, hij zou as woensdag geleverd worden. Ben heel benieuwd, ik had afgelopen week een protector bij phone house gehaald, rond de 7 euro. Wat een bagger, zit elke keer naar 5 minuten vol met vingers. En als je schuin op je telefoon kijkt zie je alle kleuren van de regenboog.
Als ik hem heb laat ik mijn bevinding hier achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Als ik zie hoe hard deze gast z'n best moet doen om het scherm kapot te krijgen, dan gaat de behoefte om een screen protector te kopen wel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Blindfold schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:44:
Als ik zie hoe hard deze gast z'n best moet doen om het scherm kapot te krijgen, dan gaat de behoefte om een screen protector te kopen wel weg.
[video]
Zou je het ook proberen????
Ik niet is mij die paar tientjes wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

pappaleone schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:54:
[...]

Zou je het ook proberen????
Ik niet is mij die paar tientjes wel waard.
Nee, dat zeker niet, maar vroeger had ik altijd screenprotectors en toen ben ik daar op een gegeven moment mee gestopt, want de kwaliteit was toch altijd net iets minder en het glas van de telefoons werd elke keer sterker, dus de laatste 2 telefoons (S2, S3) heb ik zonder cover screen protector gebruikt en het scherm is van beide nog prima.

Maar screenprotectors, en andere covers zijn erg goed voor je gemoedsrust en natuurlijk ben je helemaal blij als hij een keer valt en alles is nog goed, maar ik heb voor mezelf besloten dat ik m'n telefoon wel heel mooi kan houden door hem helemaal in te pakken, maar als ik dan uiteindelijk nooit de telefoon zelf kan zien omdat ie altijd ingepakt is, dan heb ik nooit echt van het uiterlijk van m'n telefoon kunnen genieten (da's dan natuurlijk meer de cover dan de screen protector).

M'n S3 is naar m'n vrouw gegaan en die gebruikt hem nu zonder cover en het valt me elke keer weer op hoe mooi ik hem eigenlijk vind en dan het zonde is dat ik hem altijd in een hoesje heb gestopt.

Dus met enige angst dat ie toch een keer hard gaat vallen ben ik dagelijks van het uiterlijk van m'n Note 3 aan het genieten en da's ook wel wat waard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Blindfold schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:08:
[...]

Nee, dat zeker niet, maar vroeger had ik altijd screenprotectors en toen ben ik daar op een gegeven moment mee gestopt, want de kwaliteit was toch altijd net iets minder en het glas van de telefoons werd elke keer sterker, dus de laatste 2 telefoons (S2, S3) heb ik zonder cover gebruikt en het scherm is van beide nog prima.

Maar screenprotectors, en andere covers zijn erg goed voor je gemoedsrust en natuurlijk ben je helemaal blij als hij een keer valt en alles is nog goed, maar ik heb voor mezelf besloten dat ik m'n telefoon wel heel mooi kan houden door hem helemaal in te pakken, maar als ik dan uiteindelijk nooit de telefoon zelf kan zien omdat ie altijd ingepakt is, dan heb ik nooit echt van het uiterlijk van m'n telefoon kunnen genieten (da's dan natuurlijk meer de cover dan de screen protector).

M'n S3 is naar m'n vrouw gegaan en die gebruikt hem nu zonder cover en het valt me elke keer weer op hoe mooi ik hem eigenlijk vind en dan het zonde is dat ik hem altijd in een hoesje heb gestopt.

Dus met enige angst dat ie toch een keer hard gaat vallen ben ik dagelijks van het uiterlijk van m'n Note 3 aan het genieten en da's ook wel wat waard :*)
Dat ben ik helemaal met jou eens, het is een mooi toestel dus mag het ook gezien worden.
Maar ik had al veel gelezen over dat merk spigen, dus probeer ik het ook maar een keer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb nooit hoesjes om mijn telefoon gehad, nooit protectors, en al tien jaar nooit iets gehad met mijn telefoons. Tot ik laatst mijn S2 voor de honderdste keer liet flikkeren en het scherm opeens toch gebarsten was.

Dus nu voor mijn aankomende Note 3 toch maar een flipcase aangeschaft. Toestel is me iets te duur om weer stuk te laten gaan.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Ik was al even aan het twijffelen voor de note 10.1. Uiteindelijk bedacht de Note 3 te gaan kopen. Ook al ben ik blij met mijn HTC One. Even gewacht tot de prijs een beetje ging zakken en vandaag maar de stoute schoenen aangetrokken en de Note 3 in huis gehaald.

Nu flink aan het uitvogelen hoe alles werkt.

Vraagjes:
1: Met welke movie player kan ik streamen vanuit mijn netwerk? Wil namelijk opgenomen tv uitzendingen vanuit mijn Humax recorder afspelen. Op de ipad heb ik dit voor elkaar, met een vlc programma. Maar heb er nu al tig geprobeerd uit de playstore maar ze hebben allemaal die functie niet.

2: als ik films nu op de note 3 zet... geen geluid, of beeld maar geen geluid.
Hoe krijg ik dit in orde dat het altijd werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Blindfold schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:44:
[video]
screenprotector, sticker of glas, is ook gewoon bullshit.. makkelijk geld verdienen voor verkopers, zo zie ik het

sinds ik smartphones heb, gorilla glass zit erop, heb ik nooit een enkel krasje gehad! ik heb 0,0 bescherming op m'n telefoon.
Wel heb ik een klein, bijna onzichbaar scheurtje helemaal aan zijkant van scherm One X gehad, maar die viel dan ook van 50cm op de grond

wanneer je een plastic folie of glas over je telefoon doet, krijg je inderdaad ook geen krasjes, maar wanneer je telefoon valt, kan je alsnog een barst(je) krijgen, ondanks een spigen glass protector of sticker..

een rubbere bumper om een telefoon heeft denk ik wel nut, vangt grootste klap op en voorkomt waarschijnlijk een barst(je(s)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
T.E schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:42:
Ik was al even aan het twijffelen voor de note 10.1. Uiteindelijk bedacht de Note 3 te gaan kopen. Ook al ben ik blij met mijn HTC One. Even gewacht tot de prijs een beetje ging zakken en vandaag maar de stoute schoenen aangetrokken en de Note 3 in huis gehaald.

Vraagjes:
1: Met welke movie player kan ik streamen vanuit mijn netwerk? Wil namelijk opgenomen tv uitzendingen vanuit mijn Humax recorder afspelen. Op de ipad heb ik dit voor elkaar, met een vlc programma. Maar heb er nu al tig geprobeerd uit de playstore maar ze hebben allemaal die functie niet.

er is toch ook een vlc player voor android? verder gebruik ik MX Player Pro en Dice, erg goed, allee weet ik niet of zij kunnen, wat jij beschrijft
en kwa geluid/beeld probleem, ligt dus aan codecs, maar met de 2 genoemde players van net, werkt alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SuperVeloce schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:24:
[...]

screenprotector, sticker of glas, is ook gewoon bullshit.. makkelijk geld verdienen voor verkopers, zo zie ik het

sinds ik smartphones heb, gorilla glass zit erop, heb ik nooit een enkel krasje gehad! ik heb 0,0 bescherming op m'n telefoon.
Wel heb ik een klein, bijna onzichbaar scheurtje helemaal aan zijkant van scherm One X gehad, maar die viel dan ook van 50cm op de grond

wanneer je een plastic folie of glas over je telefoon doet, krijg je inderdaad ook geen krasjes, maar wanneer je telefoon valt, kan je alsnog een barst(je) krijgen, ondanks een spigen glass protector of sticker..

een rubbere bumper om een telefoon heeft denk ik wel nut, vangt grootste klap op en voorkomt waarschijnlijk een barst(je(s)
Ik gebruik altijd sleeves. Ondertussen heb ik van alles gehad, maar dat bevalt toch het beste. Je hebt dan geen flapjes in de weg bij bellen of foto's maken. Ook kan ie zonder hoesje of bumper het makkelijkste in de autohouder voor navigatie.

Screenprotectors doe ik niet aan. Die zijn niet krasvast namelijk en geven een vals gevoel van veiligheid dat dat anders je scherm zou zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Zojuist 2 nieuwe updates binnen gekregen. Benieuwd of die irritante Knox meldingen weg zijn nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:52:
Zojuist 2 nieuwe updates binnen gekregen. Benieuwd of die irritante Knox meldingen weg zijn nu!
Wat is de laatste die je binnen kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Geen idee. Eerste was 127 MB en de andere 25 MB (Zoiets ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
doe eens bellen naar *#1234#

welke 3 dingen krijg je dan?

ik heb

AP: N9005XXUBMJ3
CP: N9005XXUBMJ2
CSC: N9005PHNBMJ3

[ Voor 9% gewijzigd door SuperVeloce op 12-11-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34

Vraagjes:
Met ES File Explorer kun je network drives benaderen. Ik gebruik MX Player Pro voor het streamen van de video. MX Player Pro kan dus zelf niet de network drive benaderen, maar vanuit ES File Explorer kun je MX Player Pro als standaard app voor het openen van video bestanden instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Vraagjes:

Wat Woutwout hierboven ook al zegt. ES file explorer, gebruiken en dan openen met MX Player (gratis, of Pro).

Ik raad je aan de codec pack voor MX Player ook te installeren, dan heb je waarschijnlijk ook geen problemen meer met je geluid en/of beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

SuperVeloce schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:29:
doe eens bellen naar *#1234#

welke 3 dingen krijg je dan?

ik heb

AP: N9005XXUBMJ7
CP: N9005XXUBMJ7
CSC: N9005OXADMJ4

Die irritante Knox melding is in ieder geval weg! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door RMX op 13-11-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
oh dan moet ik die ook krijgen.. heb ook unbranded

via telefoon en kies, krijg ik melding dat ik al nieuwste versie heb, MJ3 MJ2 MJ3

[ Voor 45% gewijzigd door SuperVeloce op 13-11-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Nu al 2 dagen bezig met het toestel om alles uit te vogelen. Zoveel meer opties dan mijn oude HTC One. Wel een flink groot toestel. Gelukkig doet de optie om het scherm te verkleinen de uitkomt! Echt ideaal. Kan dit ook met de 4S vraag ik me af?

Met welk programma, kan ik vanaf mijn note 3 in mijn Synology NAS films afspelen? Incl. ondertiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
T.E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:36:
Nu al 2 dagen bezig met het toestel om alles uit te vogelen. Zoveel meer opties dan mijn oude HTC One. Wel een flink groot toestel. Gelukkig doet de optie om het scherm te verkleinen de uitkomt! Echt ideaal. Kan dit ook met de 4S vraag ik me af?

Met welk programma, kan ik vanaf mijn note 3 in mijn Synology NAS films afspelen? Incl. ondertiteling?
je scherm verkleint? waarom heb je dan een grote telefoon gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Laatst online: 23:22
[b][message=41220654,noline]

De playstore staat vol met syno apps, ook DS video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:53
Net ook maar een note 3 besteld, probeer het al lang uit te stellen, maar nu hij onder de 600 euro kost en je nog is 100 euro terug krijgt kon ik het niet meer laten. Nu maar hopen dat hij morgen binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

thriller schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:01:
Net ook maar een note 3 besteld, probeer het al lang uit te stellen, maar nu hij onder de 600 euro kost en je nog is 100 euro terug krijgt kon ik het niet meer laten. Nu maar hopen dat hij morgen binnen is.
100 euro terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das lekker........ik maar 50 en alleen op accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Geld alleen voor deze:

Code
EAN
SM-N9005ZKEPHN
8806085777729
SM-N9005ZKETNL
8806085777255
SM-N9005ZKEVDF
8806085777217
SM-N9005ZWEPHN
8806085777712
SM-N9005ZWETNL
8806085777569
SM-N9005ZWEVDF
8806085777507

Mijne komt er in voor, heb 8806085777729

Ik heb de Note 3, wel via marktplaats gekocht, dus waarschijnlijk slim zijn naam en adres in te vullen, maar mijn e-mail en banknummer..

[ Voor 22% gewijzigd door SuperVeloce op 13-11-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

http://www.samsung.com/nl...-3-cash-retour/index.html

Cool deze actie was vandeweek nog niet.

Zou je beide acties kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
T.E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:02:

De Actie kan niet worden gecombineerd met andere Acties.
hmm shit.. alleen vanaf 11-11-2013 aankoopdatum

[ Voor 24% gewijzigd door SuperVeloce op 13-11-2013 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

:) maandag gekocht morgen ff gelijk insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
moet ik dus ff naar Telfort, om te vragen of ze een nieuwe factuur met juiste datum willen maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Verrot dat ze vroege vogels hiermee echt benadelen zeg. Zonde

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
100 Euro cashback. Hmmm, je zou bijna gaan denken dat de verkopen tegenvallen...... Wel erg lullig voor degene die de Note 3 voor 11-11 hebben gekocht.

Zou je nu van beide acties kunnen gebruikmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
nee je kan geen 2 acties doen..

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Ik hoop maar dat de note 3 is aangekocht bij een winkel die meedoet aan de '100 euro cashback' actie, want volgens mij geldt dat niet voor de meeste.

Ik denk dat alleen de duurste winkels meedoen. Dan heeft het dus ook geen zin om de telefoon daar te kopen, want dan ben je alsnog duurder uit.

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 09:09

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

T.E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:10:
:) maandag gekocht morgen ff gelijk insturen.
Welke winkel heb je gekocht en komen die codes overeen?

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

thriller schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:01:
Bij ekomobiel besteld? Ben benieuwd of de productcodes overeenkomen zo ja dan bestel ik hem ook :-)

• T.E

T.E

barcawinner schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:12:
[...]

Welke winkel heb je gekocht en komen die codes overeen?
Bij gsm winkel in venlo. (venlo-gsm of zoiets) Codes ga ik vanavond controleren telefoon lag bij mij thuis en was gisteravond bij mijn vriendin.

Het is te proberen.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Geld zeker niet als je je Note 3 met een abbo bij de Tmobile hebt gehaald ??

Laat maar zie het al had mijn toestel al op 27-09-2013 ;w

[ Voor 28% gewijzigd door diquan2001 op 14-11-2013 08:23 ]

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:47
RMX schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:07:
[...]

AP: N9005XXUBMJ7
CP: N9005XXUBMJ7
CSC: N9005OXADMJ4

Die irritante Knox melding is in ieder geval weg! _/-\o_
Heb ik nu ook.. Heb precies de indruk dat de gebruikte RAM na opstarten en met Apps in gebruik iets lager is..

Aan de andere kant, gisteren net na het installeren liep gsm niet vlot, liep uit zichzelf vast en deed automatisch reboot.. deze morgen ook 15 procent batterij kwijt (tov 2-3 procent normaal) en ik denk dat hij opnieuw uit zichzelf opgestart heeft.. Heb dus nog even mijn bedenkingen, hoop dat het hierbij blijft:) vlotheid is nu wel weer in orde!

• thriller
barcawinner schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:18:
[...]

Bij ekomobiel besteld? Ben benieuwd of de productcodes overeenkomen zo ja dan bestel ik hem ook :-)
nee bij belsimpel, hij komt vanmiddag binnen zal dan gelijk kijken of de codes overeenkomen.

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
@RMX

Jij hebt geen nederlands toestel dan of wel?
Volgens sammobile is UBMJ7 alleen beschikbaar voor de t-mobile versie in nederland maar dan heb je een andere CSC.

Volgens jou CSC heb jij een UK versie. vandaar dat Super Veloce en ik de update nog niet hebben.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

• abusimbal
  • Laatst online: 06-09 19:45
T.E schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:02:

Ik dacht even uit de boot te vallen, maar in België is er ook zo'n actie:
http://www.samsung.com/be...te3-galaxy-gear-cashback/

100€ cashback op Note 3 en 200€ op Note 3 + Gear.

Verwijderd

Nu de kunst om een splinternieuwe NL Note te bemachtigen via Marktplaats! Dan ga je na de cashback al gauw richting de 400,- en dat is wel heel veel waar voor je geld :)

Maar ja....wellicht heb je een slimme verkoper te pakken die van de actie afweet...en dit aankaarten wordt lastig.

• SuperVeloce
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:11:
Nu de kunst om een splinternieuwe NL Note te bemachtigen via Marktplaats! Dan ga je na de cashback al gauw richting de 400,- en dat is wel heel veel waar voor je geld :)

Maar ja....wellicht heb je een slimme verkoper te pakken die van de actie afweet...en dit aankaarten wordt lastig.
en op de factuur staat de naam, adres, 06, email etc van orginele koper... weet niet of Samsung moeilijk doet, wanneer je je eigen gegevens invult en die factuur erbij

Verwijderd

Klopt. Maar een toestel tweedehands overnemen is natuurlijk niet erg. Diefstal kan je ook uitsluiten want het is niet logisch dat je de factuur er dan ook bij hebt.

Ik heb ze net gemaild, even afwachten dus. Ben benieuwd. Ook met de vraag hoe dit gaat bij een overgenomen telefoon die bij verlenging is verkregen (waarvan de ean op de lijst staat).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 12:45 ]

• SuperVeloce
mijne is van 06-11.. 5 dagen te laat :(

• thriller
Heb de mijne binnen en het is geen actiemodel, jammer scheelt toch 100 euro

• RMX

RMX

MrDucky schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:30:
@RMX
Volgens jou CSC heb jij een UK versie. vandaar dat Super Veloce en ik de update nog niet hebben.
Heb inderdaad een UK versie. Besteld bij PhoneMarket, en geleverd met UK plug. Vandaar dat hij een paar euro goedkoper was

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Berichten over cashbacks en bestellingen zijn hier offtopic. Graag weer inhoudelijk over het toestel.

• T.E

T.E

Helaas ook geen actiemodel.

Staan trouwens erg goede tips op youtube. Typ Samsung Galaxy Note 3 tips en tricks!
Weetjes die ik anders nooit zelf zou vinden haha

• Alessandr0
Voor de mensen die net als ik eerst last hadden van een trage en vastgelopen galerij. Heb geen last meer van lagg en vastgelopen gallerij na de update. Heb QuickPic verwijdert en gebruik nu dus gewoon weer de stock gallerij van samsung en bevalt super(meer mogelijkheden).

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Iemand nog low light 60 fps filmpjes in de aanbieding?
(ja ik wil overgehaald worden) :D

I love watercooling

• SuperVeloce
diegene waarvan ik de note 3, ongeopend met factuur voor 490 heb overgenomen, heeft aan einde contract probleem.. hij had lease contract, en dus mag hij straks afkopen, aangezien hij telefoon niet kan inleveren :P

• Alessandr0
SuperVeloce schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:05:
diegene waarvan ik de note 3, ongeopend met factuur voor 490 heb overgenomen, heeft aan einde contract probleem.. hij had lease contract, en dus mag hij straks afkopen, aangezien hij telefoon niet kan inleveren :P
Dat is pas over 2 jaar 8)

• Garrett

Garrett

Watercooler

YouTube en 60 fps gaat (helaas) niet werken... maar toch bedankt voor de moeite.
Ik zoek meer iets wat te downloaden is als .mp4 oid...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 10:44

nielsvv

100% Afol

Gebruikt hier iemand zijn note (of andere smartphone) als nacht klok? Ik ben van plan om dit te gaan gebruiken samen met het dock, maar ben bang dat dit op de lange duur slecht gaat zijn voor mijn display.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Heel soms, dan gebruik ik dockclock als app. Die heeft als voorbeeld dat je de tijd door het beeld kan laten 'dansen' als een soort screensaver. Ik zou hem wel aan de lader zetten, want echt zuinig is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvv schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 01:57:
Gebruikt hier iemand zijn note (of andere smartphone) als nacht klok? Ik ben van plan om dit te gaan gebruiken samen met het dock, maar ben bang dat dit op de lange duur slecht gaat zijn voor mijn display.
Ik heb Air gesture aanstaan met Snelle weergave. Dus even met je hand voor de sensor bewegen en je krijgt de tijd e.d. te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvv schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 01:57:
Kan geen kwaad voor scherm, de tijd verspringt steeds over het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 09:47
krijg net een software update binnen...vorige versie was PHN MJ3. Ben benieuwd. Download nog bezig, 117mb via 3g aan het binnenhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
glenner schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:43:
krijg net een software update binnen...vorige versie was PHN MJ3. Ben benieuwd. Download nog bezig, 117mb via 3g aan het binnenhalen
ja ik ook bezig, zit/zat ook op MJ3,, word dan waarschijnlijk MJ7.. die in UK al uit was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad de MJ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
van:

naar:

AP: N9005XXUDMJ7
CP: N9005XXUDMJ7
CSC: N9005PHNDMJ4

zo ver ik kon vinden, beter connectiviteit, beter geluidskwaliteit, verbeterde stabiliteit en widget veranderd van kleur tijdens bellen.. bij dat laatste zet ik een vraagteken haha

[ Voor 54% gewijzigd door SuperVeloce op 15-11-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Laatst online: 26-08 13:58
Ook update binnen. Multitouch issues zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Wat ik heb begrepen zal de nieuwste update voor de Note 3 het volgende bevatten:

- Multitouch mogelijk opgelost, maar door vele op XDA bevestigd dat het opgelost is
- 4G activatie op het T-Mobile netwerk
- KNOX melding opgelost

[ Voor 5% gewijzigd door Vincent227 op 15-11-2013 15:01 ]

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Vincent227 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:00:
Wat ik heb begrepen zal de nieuwste update voor de Note 3 het volgende bevatten:

- Multitouch mogelijk opgelost, maar door vele op XDA bevestigd dat het opgelost is
- 4G activatie op het T-Mobile netwerk
- KNOX melding opgelost
+ galerij lagg opgelost
+ nieuw toetsenbord kleur(donkergrijs) + in landscape is hij nu iets kleiner.

[ Voor 10% gewijzigd door Alessandr0 op 15-11-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 09:47
Browser is nu ook veel vlotter, geen stotteringen meer en scrolt veel vloeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Wat voor hoes of wat ook hebben jullie en wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
T.E schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:45:
geen en bevalt me top! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik gebruik de cover van de Qi Wireless Charging Kit, zodat mijn toestel ook nog in de Brodit houder/lader in de auto past. En ik heb een Krusell Hector Mobile Case 5XL aan mijn riem om hem in op te bergen. En om te telefoneren gebruik ik 9 van de 10 keer mijn Gear watch, zodat mijn toestel gewoon de de case kan blijven. En dat bevalt mij prima...

[ Voor 17% gewijzigd door DON PAPA op 15-11-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
http://www.ebay.nl/itm/23..._trksid=p3984.m1497.l2649

http://www.ebay.nl/itm/38..._trksid=p3984.m1439.l2649

Heb ze net binnen en bevallen wel goed

[ Voor 5% gewijzigd door Alessandr0 op 15-11-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag de Note 3 in mijn handen gehad, ondanks dat je hem nu voor 525 euro kan krijgen koop ik hem niet, toestel voelt niet premium aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barcawinner schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:20:
Vandaag de Note 3 in mijn handen gehad, ondanks dat je hem nu voor 525 euro kan krijgen koop ik hem niet, toestel voelt niet premium aan..
Ik heb de Note drie nu een paar weken en de performance is geweldig (premium). Dat is voor mij het belangrijkst.
Functionaliteit is nummer 1. En hij ziet er, in vergelijking met mijn oude Note een stuk beter uit.
Ik heb de flipcover en telefoon in wit en ik ben super tevreden en trots op mijn Note 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
En dat kom je hier melden? :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Als je dit komt melden in een topic waar bijna iedereen juist heel te vrede is over de Note3, dan is het misschien wel handig om ook precies aan te geven wat er volgens jouw niet premium aan voelt. Is dit de buitenkant/afwerking van het toestel, de werking van het toestel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Misschien wil hij meer metaal zoals bij de HTC One of zo... dat maakt het toestel voor sommigen meer premium.
Als het goed is haal ik er van 't weekend 1, zal weer weer even wennen zijn zeg, 5,7" goeiedag :D

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
Garrett schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:00:
Als het goed is haal ik er van 't weekend 1, zal weer weer even wennen zijn zeg, 5,7" goeiedag :D
Hij is iets kleiner dan de 5,5'' Note 2 ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Alessandr0 op 15-11-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
EJSEJS schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:53:
[...]

Als je dit komt melden in een topic waar bijna iedereen juist heel te vrede is over de Note3, dan is het misschien wel handig om ook precies aan te geven wat er volgens jouw niet premium aan voelt. Is dit de buitenkant/afwerking van het toestel, de werking van het toestel ??
Denk dat het een troll is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

EJSEJS schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:53:
[...]

Hij ziet er heel gelikt uit: metallic randen, leerachtige achterkant. Maar wanneer je hem vast hebt voelt dat leer als een zacht plastic, en hij voelt erg licht wat je niet verwacht. En wat metallic lijkt blijkt in de praktijk geen metaal.

Dus hij ziet er wel premium uit, maar zo voelt hij niet, en dat doet af aan de gebruikservaring naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Misschien wil hij meer metaal zoals bij de HTC One of zo... dat maakt het toestel voor sommigen meer premium.
Dat zou heel goed kunnen, ik moet ook eerlijk toegeven dat sinds ik de back cover van de Qi Wireless Charging Kit & de Spigen GLAS.tR SLIM Premium Tempered Glass Screen Protector op mijn Note3 heb zitten, ik persoonlijk het toestel ook veel beter vind aanvoelen. Ik kan dat dus ook alleen de schuld geven aan de bijna 30 gram meer gewicht wat mijn toestel nu heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
SuperVeloce schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:08:
van:

naar:

AP: N9005XXUDMJ7
CP: N9005XXUDMJ7
CSC: N9005PHNDMJ4

zo ver ik kon vinden, beter connectiviteit, beter geluidskwaliteit, verbeterde stabiliteit en widget veranderd van kleur tijdens bellen.. bij dat laatste zet ik een vraagteken haha
Ik las op het XDA forum dat meerdere mensen klagen over een veel hoger 'battery drain' na de MJ7 update. Heeft iemand dat ook al ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de note 3 ruim 6 weken, na 3 "premium" htc one' s. Super tevreden nou. Bij htc viel niet mee om een exemplaar te vinden zonder hardware problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag van bol.com mijn Note 3 ontvangen. Zééér snelle levering, binnen 12 uur!!

Helaas moest ik 'm een paar uur later al weer inpakken. Bij het verwijderen van het achterklepje, voor het plaatsen van de batterij en de simkaart, viel het lenskapje er spontaan af. Het is met 4 metalen "flapjes" op het frame vastgezet waarna de flapjes aan de onderzijde naar de zijkant toe worden omgebogen. Bij het verwijderen van de achterklep heb ik absoluut geen geweld gebruikt (heb meer Samsung toestellen gehad). Terugplaatsen van het kapje lukte wel maar het bleef losjes in het frame zitten. Verlies onderweg wordt zo wel zeer waarschijnlijk.

Dit is absoluut geen "troll" post. Ik heb diverse Note's in diverse winkels bekeken alvorens tot aanschaf over te gaan. De Note die ik van bol.com ontvangen heb was absoluut nieuw maar moet aan een aantal kwaliteits checks ontsnapt zijn. Anders kan ik het niet verklaren dat er speling in de behuizing zit (ter hoogte van de volumeknop zat er beweging in rand), teveel speling in de homebutton, het lenskapje er af valt en het toestel een verre van rappe indruk maakt. Het scrollen tussen launcher schermen verliep vaak schokkerig evenals het scrollen in het adresboek en de agenda. Voor 699 (599 incl. cashback) had ik absoluut NIET het gevoel met een "premium" toestel te maken te hebben. Vervolgens baal je gewoon dat je de boel weer in kunt pakken en 's morgens vroeg weer op de fiets om het pakje weer bij de Appie af te leveren :(

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 06-09 19:45
Waar is hij te koop voor 525 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abusimbal schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:27:
[...]

na 100 euro cash back actie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

saturn.nl + samsung cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nog wat laten horen.....

De note 3 nu een paar dagen in gebruik. Wat een toestel zeg, werkelijk perfect. Geen multitouch problemen, goed geluid, supersnel, batterij die bij zwaar gebruik van 7 tot 23 meegaat, fantastisch scherm.
Had eerst mijn oude lader gebruikt maar dan laad ie echt traag. 7 uur laden 89%. Nu de lader gebruikt die erbij zit. Laadt supersnel nu, waarschijnlijk door de usb3 aansluiting.
Wikde het toestel eerst rooten met urdlv maar lukte niet, nu geroot met cfroot van chainfire. Jammer van mijn knox status, is nu 0x1. Maar denk dat het een kwestie van tijd is voor xda daar iets op gevonden heeft.

Kortom geen spijt van mijn Note 3.

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:21:
[...]

Ik heb nu de note 3 ruim 6 weken, na 3 "premium" htc one' s. Super tevreden nou. Bij htc viel niet mee om een exemplaar te vinden zonder hardware problemen
Heb jij gewoon veel pech gehad, ik heb kwa Android altijd HTC gehad, nooit problemen..
Nu via marktplaats ongeopende verpakking, Note 3 incl factuur, no problemos
[...]

Je kan em zelfs nieuw ongeopend via marktplaats kopen voor 500euro, inclusief factuur
er zijn zat mensen die hun abbo verlengen, note 3 erbij en gelijk door verkopen
Vraag erbij of verkoop datum vanaf 11-11-2013 is.. dan heb je Note 3 nieuw voor 400euro.

[ Voor 9% gewijzigd door SuperVeloce op 15-11-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:00:
Ik zou nog wat laten horen.....

De note 3 nu een paar dagen in gebruik. Wat een toestel zeg, werkelijk perfect. Geen multitouch problemen, goed geluid, supersnel, batterij die bij zwaar gebruik van 7 tot 23 meegaat, fantastisch scherm.
Had eerst mijn oude lader gebruikt maar dan laad ie echt traag. 7 uur laden 89%. Nu de lader gebruikt die erbij zit. Laadt supersnel nu, waarschijnlijk door de usb3 aansluiting.
Wikde het toestel eerst rooten met urdlv maar lukte niet, nu geroot met cfroot van chainfire. Jammer van mijn knox status, is nu 0x1. Maar denk dat het een kwestie van tijd is voor xda daar iets op gevonden heeft.

Kortom geen spijt van mijn Note 3.

EJ
standaard lader, laadt met 1A/uur, bijgeleverde met 2A/uur, via USB2 computer 0,5A en via USB3.0 aan computer, geen idee

die knox 0x1.. zou me niks verbazen als er een signed java card voor nodig is, die via otg kabel aan note 3 moet, dus zowel via hardware/software een reset... zoals een HTC One X (tegra3) ook zo moest, om aan s-off te komen

Pagina: 1 ... 11 ... 34 Laatste