Bij gebrek aan een Galaxy Gear ervaringen draadje;
Vandaag een belletje gehad van mn vaste Telecom zaak dat ik over een paar weken weer mag verlengen bij Vodafone.
Eigenlijk zat ik er best erg op te wachten. Mn oude Note 1 ben ik afgelopen september op Kos helaas kwijt geraakt (En daarmee succesvol bewezen dat de enige nadeel aan mijn Note toch mijn eigen nalatigheid was) waardoor ik sinds september 'vast' zat aan de iPhone4S van de zaak.
Opzich goede backup, heel stuk beter dan mijn nood Nokia 6310, maar als je de Note gewend bent dan voelt de iPhone toch aan als de Nokia 6310.
Dat ik een Note3 zou gaan halen, dat stond voor mij vast. De Note1 beviel me perfect, de Note2 van collega's zag er enorm mooi uit en had een aantal gave extra functies bij gekregen dus de Note 3 zou meteen al goed zijn.
De Gear? Eh... ander verhaal.
Hoog 'hebbe hebbe' factor bij aankondiging en release, maar daarna kwamen de reviews.
Al heel snel heb ik het uit mijn hoofd gezet en had ik me bedacht te wachten op de Gear 2 of vergelijkbaar apparaat.
Terug naar het belletje van vandaag.
De normale verkoop praatje en zooi te hebben aangehoord, verhalen gewisseld en nieuwe abbo/telefoon apart te hebben gezet voor de bewuste datum (Handig - hoef ik over een paar weken alleen te pinnen en kan ik weer naar huis) kreeg ik dit te horen; "Ohja - we hebben momenteel een actie en gezien je daar aanspraak op maakt; Je mag een Gear voor €80,-"
Wut? ._. €80,- ?
Nu ben ik dus weer aan het twijfelen gebracht.
Voor 80 eurie moet het toch wel te doen zijn? Zal thuis wel het één en ander uit moeten leggen als ik met nieuwe foon + nog eens een smartwatch aan kom zetten, maargoed, 80 euro is een stuk makkelijker uit te leggen dan 300.
(Laten we even het puntje negeren dat ik in eerste instatie €0,- uit wil geven en nu naar €80,- neig

)
Goed - terug naar de reviews.
Behalve hier en daar een comment hier en elders op het forum.
Af en toe een reactie op een 3 maanden oud review.
Een nieuws stukje over een update die alle notificaties unlocked..
Mis ik echt een heel groot stuk gebruikers input: "Hoe werkt de gear nu na een paar maanden en met de update?"
Is de gebruikers base voor de gear zo dermate klein dattie niet bestaat op internet of is de gear nu al oud nieuws en een apparaat om te vergeten?
Kortom; Issie die €80,- waard of moet ik em vooral uit mn hoofd zetten zoals ik eigenlijk deed?