Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Badie schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:21:
Aangezien de bijgeleverde usb kabel vrij kort is gebruik ik een usb verlengkabel. Echter laadt de telefoon nu langzamer op. Dit zal vast komen omdat de normale kabel meer vermogen levert.. Zijn er usb verlengkabels die het zelfde levert als de bijgeleverde kabel?
Wat dacht je van een USB3-verlengkabel?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2022
MaxLagerwey schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:52:
Hebben jullie er soms ook last van dat een notificatie van whatsapp later door komt ? Dus het bericht word bijv. 15:00 verstuurd maar ikzelf weet het pas 15:10.
Een enkele keer krijg ik een berichtje en dan kreeg ik pas een paar min erna een notificatie, heel irritant.
Een kameraad van mij heeft de note 1 en die heeft het ook. Soms het probleem maar soms gaat t uren lang goed en komen de notificaties meteen door.
1 iemand maar of nog meerdere dezelfde klacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
MaxLagerwey schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:16:
[...]

1 iemand maar of nog meerdere dezelfde klacht?
Hier ook weleens vertraging gezien van Whatsapp enl ik draai eigenlijk altijd vanaf dag 1 custom rom, maar ik heb die vertraging ook weleens gezien bij collega's die stock draaien.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Ah oke... vind het zelf behoorlijk irritant...
Ik hoop dat er een oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ik denk dat het eerder bij Whatsapp druk is met nieuwjaar e.d. Dat is niet specifiek Note3.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Senor Sjon schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:08:
Ik denk dat het eerder bij Whatsapp druk is met nieuwjaar e.d. Dat is niet specifiek Note3.
Heeft niets met nieuw jaar te maken. Een kameraad van mij heeft de note 1 nog en die heeft het ook. En ook al eerder afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:26
Ik heb er thuis last van als ik op wifi zit, maar dat is een bekend probleem met Ziggo Wifi.
Ik denk dat je probleem / vraag beter tot zijn recht komt in het Whatsapp topic.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje.. ik wil dolgraag een Note 3, maar wil wel de volgende dingen:

1.) Goede navigatie met offline functie (dus kaarten via wifi downloaden, en dan geen data verbruik meer. Op de 920 kan dit gewoon, dus in buitenland navigeren is heerlijk).
2.) Foto kwaliteit
3.) Goede youtube kwaliteit.. dat is op een Lumia dramatisch wegens gebrek aan app

En nee, ik ga hem niet rooten :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
lanerios schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:59:
Vraagje.. ik wil dolgraag een Note 3, maar wil wel de volgende dingen:

1.) Goede navigatie met offline functie (dus kaarten via wifi downloaden, en dan geen data verbruik meer. Op de 920 kan dit gewoon, dus in buitenland navigeren is heerlijk).
2.) Foto kwaliteit
3.) Goede youtube kwaliteit.. dat is op een Lumia dramatisch wegens gebrek aan app

En nee, ik ga hem niet rooten :p
1. Sygic
2. Foto kwaliteit is super. Kijk eens rond op het internet
3. Dat is overal hetzelfde dacht ik op android. Tuurlijk maakt het scherm een hele hoop goed van de Note 3, maar als de kwaliteit van de youtubevideo bagger is, zal de note 3 dat echt niet als HD weergeven.

Verder zie ik eigenlijk geen vraag van je, maar toch antwoord gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dat is waar over het laatste :) Lumia mist gewoon een native youtube app.. die van 3rd party zijn erg leuk, maar gewoon traag, en erg, erg irritant om mee te werken.

Navigatie, sygic klinkt goed! Ik ben Here Drive gewend, en dat is toch een aardig niveau :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Volg dit topic al een tijdje, en ik lees helemaal niets over de grote van t toestel. Is iedereen er zo tevreden mee? Past t makkelijk in de zakken?

De afmeting is nog t enige wat mij tegenhoud. Kom van een iphone 5.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb hem in een pouch in mijn broek- of jaszak. Toestel is erg plat, dus dat helpt een boel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
SgtElPotato schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:33:
Ik heb er thuis last van als ik op wifi zit, maar dat is een bekend probleem met Ziggo Wifi.
Ik denk dat je probleem / vraag beter tot zijn recht komt in het Whatsapp topic.
Heb het in het Whatsapp+ topic ook al aankaart idd.
Word er wel flauw van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
lanerios schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:30:
Dat is waar over het laatste :) Lumia mist gewoon een native youtube app.. die van 3rd party zijn erg leuk, maar gewoon traag, en erg, erg irritant om mee te werken.

Navigatie, sygic klinkt goed! Ik ben Here Drive gewend, en dat is toch een aardig niveau :)
Hier-en-daar stap ik even terug naar windows Phone om te kijken of het inmiddels wat veranderd is, maar het blijft qua software huilen met de pet op. Ook het niet kunnen gebruiken van 2 proggie's naast elkaar zoals bij de note 2/3 blijft gewoon iri :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eboellie schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:50:
... Zo! Sneaky NSA en de Koreaanse geheime diensten kunnen weer lekker aan de slag, of zijn al bezig. Ergens las ik dat de privacy dood is. Dat geldt zeker voor de Note 3, ongeroot. Knox en alleen Knox is voor mij een reden om iedereen te adviseren geen Note 3 te kopen.
Dude please B real! Alle Data (desktop, tv, laptop, tablet, mobiel ... enz) wordt onderschept en opgeslagen.
Ze kunnen het meteen filteren en je data (indien irrelevant) wissen, spaart ze meteen ook opslag uit. Maar, desalniettemin, prefereert "men" om alle data mbt jouw persoonlijkfeid op te slaan. Ongeacht vh besturingssyteem. Don't B naïeve!

About 20 years ago, after the term "new world order", the world changed. We zijn een nieuw tijdperk ingegaan waar de rechten vd individu niet meer gelden. Accept it or stay in denial. Make up your decision, Choose!

Ben niet meer gemotiveerd, om knox nog te analyseren (heb ik uiteraard wel gedaan), mijn bevindingen met "knox: white paper" hier nog te plaatsen. Volgens mj kun je't ook via samsung downloaden en ook hier

Laat me weten wat je ervan vindt, hoe vertaal jij de "KNOX; white paper"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Bart ® schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:16:
[...]

Wat dacht je van een USB3-verlengkabel?
8)7 laten we het er maar op houden dat ik te lui was om te zoeken... Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 00:32:
[...]

8)7 laten we het er maar op houden dat ik te lui was om te zoeken... Thx
Ik betwijfel het of je met een verlengkabel even snel kan laden. Een normale lange usb kabel laad ook trager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik overweeg een Note 3 met s-view flip cover en wil graag weten of er mensen zijn met deze combi die de Note 3 gebruiken voor navigatie in de auto. Heb je een speciale houder hiervoor of wissel je de s-view om met de reguliere achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ik heb een Samsung houder, universeel bruikbaar. Werkt goed, klap het scherm naar achteren en klem hem vast.

Edit: deze dus; http://www.pdashop.nl/pro...sal-vehicle-dock-kit.html

[ Voor 37% gewijzigd door reyals op 07-01-2014 18:10 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03-2020
even mijn verslag over de note 3 betreffende de accuduur, ik heb hem net 1 week en bevalt uitstekend voor wat ik er mee doe, met wifi altijd uit alles van google uit, ik internet er mee bel wel weinig, maar heb hem vanaf afgelopen donderdag 26-12-13 constant aan met nu nog 34% accuduur dit is veel langer dan met mijn sony experia T die ik hiervoor had, ook haalde ik zeer snelle waarden met Antutu zie mijn eerder post:

Antutu benchmark gedraaid, de eerste met energie besparing aan was 27549, energiebesparing uit ging in 35859 en daarna wifi uit + netwerk uit alles van google uit ging in 36232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:32:
Hoi allemaal,

Ik overweeg een Note 3 met s-view flip cover en wil graag weten of er mensen zijn met deze combi die de Note 3 gebruiken voor navigatie in de auto. Heb je een speciale houder hiervoor of wissel je de s-view om met de reguliere achterkant?
De Note3: Super! De S-View cover? Useless.. Het was dat er een cashback op zat, anders had ik de cover teruggebracht. Behalve de tijd heeft S-View amper nut.

Ik gebruik mijn telefoon ook voor navigatie, maar hij past niet makkelijk in een houder. Ik heb hem op het dashboard of de bijrijders stoel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
SuperVeloce schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 02:47:
[...]

Google Play: DashClock WhatsApp \[4.3+]

zo kan je nog meer extensions downloaden in play store
Ik gebruik nu NiLS Notifications Lock Screen en dat werkt echt perfect, kan ik zeker aanraden! Het is ook instelbaar hoeveel regels je per melding wilt laten zien, waardoor je vooral bij mails goed ziet of het de moeite waard is om te checken of niet ;)

Ik ben overigens zo tevreden over de Note 3 dat mijn vriendin er ook een heeft aangeschaft, die komt hopelijk deze week nog binnen :)

Als ik nog een paar puntjes van kritiek mag geven:
- In o.a. de videoplayer en op youtube kun je het geluid niet via het scherm bedienen ( iig niet zonder eerst de fysieke knop in te drukken waardoor het schuifje in beeld komt ). Dit vind ik vervelend omdat ik soms het scherm linksom en dan rechtsom kantel/vast heb en dan wel eens vaker naar de volumeknop het zoeken ben.

- De meegeleverde email app vind ik ook niet je-van-het omdat hij bijv. geen mails ( met hetzelfde onderwerp ) samenvoegt, daarnaast laden sommige mails ( bijv. de dagelijkse mail van iBood.nl ) halverwege het bekijken van het bericht vanzelf opnieuw, dan pas kan ik de hele mail scrollen. Heb nog geen zin gehad een andere mailapp te testen 8)7

- Ik heb een groot deel van mijn muziekcollectie op de geheugenkaart gezet en nu staat mijn hele Gallerij vol met mappen met albumcovers |:( Is het niet mogelijk om bepaalde mappen te selecteren die in Gallerij worden weergegeven, of andersom, mappen te negeren?

Maar dit alles zijn kleine ergernissen vergeleken met de voordelen van het prachtige scherm, de vette accu, gave filmcamera ( slowmotion rules! ), en het over het algemeen een super snel toestel.
De grootte van het toestel wen je ( ik tenminste ) heel snel aan en is helemaal niet storend. Al moet je soms wel ( ik met mijn kleine handen ) het toestel met 2 handen bedienen, maar dat vind ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

metallicattim schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:55:
Is het niet mogelijk om bepaalde mappen te selecteren die in Gallerij worden weergegeven, of andersom, mappen te negeren?
.nomedia

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Sahi_NL schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:03:
[...]

De Note3: Super! De S-View cover? Useless.. Het was dat er een cashback op zat, anders had ik de cover teruggebracht. Behalve de tijd heeft S-View amper nut.

Ik gebruik mijn telefoon ook voor navigatie, maar hij past niet makkelijk in een houder. Ik heb hem op het dashboard of de bijrijders stoel liggen.
Je kan ook opnemen met de S-View cover dicht en je ziet meldingen zonder het toestel op te hoeven pakken.
Het direct ontgrendelen vind ik ook wel handig! Amper nut vind ik dan ook overdreven, is de S-View cover te duur voor wat ie doet? Ja eigenlijk wel ( ook al is ie voor 33 euro te krijgen ), desondanks ga ik er binnenkort 2 bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik heb een bestandje op de SD card gezet met de naam 1.nomedia via dropbox, dan hernoemd naar .nomedia en geexporteerd naar de SD kaart, vervolgens Rescan SD Card geïnstalleerd en gestart en werkt perfect, thx!!

Eindelijk weer overzicht _/-\o_

-edit-
Het was weer te mooi om waar te zijn... hij verbergt nu dus alle media files, kan dus ook geen muziek meer luisteren haha. Heb het bestand maar verwijderd met ES File Explorer en gebruik nu Quickpic, daarmee kun je mappen negeren, werkt ook :)

[ Voor 60% gewijzigd door metallicattim op 07-01-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
metallicattim schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:55:

- De meegeleverde email app vind ik ook niet je-van-het omdat hij bijv. geen mails ( met hetzelfde onderwerp ) samenvoegt, daarnaast laden sommige mails ( bijv. de dagelijkse mail van iBood.nl ) halverwege het bekijken van het bericht vanzelf opnieuw, dan pas kan ik de hele mail scrollen. Heb nog geen zin gehad een andere mailapp te testen 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2enq7h5.png

Gewoon weergave optie op gesprekken zetten

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

metallicattim schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:21:
[...]

Ik heb een bestandje op de SD card gezet met de naam 1.nomedia via dropbox, dan hernoemd naar .nomedia en geexporteerd naar de SD kaart, vervolgens Rescan SD Card geïnstalleerd en gestart en werkt perfect, thx!!

Eindelijk weer overzicht _/-\o_

-edit-
Het was weer te mooi om waar te zijn... hij verbergt nu dus alle media files, kan dus ook geen muziek meer luisteren haha. Heb het bestand maar verwijderd met ES File Explorer en gebruik nu Quickpic, daarmee kun je mappen negeren, werkt ook :)
Ah :D. Niet aan gedacht dat dat ook je muziekbestanden onzichtbaar maakt :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Met jaarwisseling heb ik gefilmd op UltraHD 2160p en ben toch een paar kleine bugjes tegen gekomen.
Ene las ik hier al: Om de zoveel seconden zit hij opnieuw te focussen. Vooral als je later de opname terug ziet, ga je je er toch aan ergeren. Het is net of hij even in- en uitzoomt, terwijl het niet nodig was. De focus was oke.
Dan de geluid opname: zodra de opname start, gaat de eerste twee seconden het geluid niet goed opnemen.
Wij merkten dat met carbidschieten... Als je met 2 camera's filmt en je vergelijkt de geluidstracks met elkaar, dan loopt de Note3 niet direct strak mee. Dus van elke opname moet je de eerste twee seconden deleten :(
En er zou eigenlijk een mooie optie moeten bestaan voor windruis...
Die is er niet uit te krijgen, bestaat er voor de NoteIII niet een mooi bluetooth externe microfoon met windkap? Zou ideaal zijn als je buiten filmt.
Wat ik ook mooi vond, als je achteraf frame's uit de videostream haalt. Zijn soms berescherp.
Dus op moment van carbidschot heb je een mooie vlam uit de piepuh!
Check ons carbidschieten hier http://youtu.be/Ew6M66UqfWY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Bart ® schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:28:
[...]

Ah :D. Niet aan gedacht dat dat ook je muziekbestanden onzichtbaar maakt :P.
Ehmm ja, dacht dat het specifiek voor foto's was 8)7

Krijg nu overigens mijn muziek niet meer terug |:( Heb het .nomedia bestand uiteraard verwijderd en SD card rescan gedaan, maar de muziek en de gallerij komt niet meer terug...
Heb de GSM ook al gerestart, maar krijg ze niet meer terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Heeft er iemand hier ervaring met het bestellen van hoesje:
Spigen SGP Neo Hybrid Case voor Samsung Galaxy Note 3 - Dante Rood
Ik heb die besteld bij Mobilfun op 30 dec maar heb hem nog niet binnen.
Zou max 3-6 werkdagen duren. Komt uit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Nu weet ik hem niet meer uit het hoofd, had hem op de SGS3 staan, maar de Note moet nog.
Er zijn andere foto-bekijk programma's in de PlayStore.
Daar zie je standaard niks. Vervolgens kan je zelf weergeven welke mappen je wilt tonen in het foto overzicht.
Werkt stukken beter. Samsung galerij = drek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Ik gebruik al sinds de htc desire Quickpic. kan je zelf selecteren wat je wilt zien in je foto map. Zo staan standaard alleen me whatsapp en normale foto map zichtbaar in quickpic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:51
maffe schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:38:
Voorraadstatus is nu "Morgen verwacht". Zelf heb ik dit hoesje ook (maar wel andere kleur) en de bestelling is wel iets later binnengekomen, maar verder wel correct afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
metallicattim schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:34:
[...]

Ehmm ja, dacht dat het specifiek voor foto's was 8)7

Krijg nu overigens mijn muziek niet meer terug |:( Heb het .nomedia bestand uiteraard verwijderd en SD card rescan gedaan, maar de muziek en de gallerij komt niet meer terug...
Heb de GSM ook al gerestart, maar krijg ze niet meer terug :'(
Great... krijg de muziek echt niet meer terug....
Zojuist een test gedaan, als ik een map opnieuw erop kopieer, dan komt ie wel weer erbij te staan. Vermoedelijk "tast" .nomedia de bestanden definitief aan... Als ik een map VAN de SD kaart naar de PC kopieer en vervolgens weer naar de SD, dan blijft deze onzichtbaar.
Dus...... nog maar 25,6GB en 67 bands te gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 08:56
heb een probleempje met mijn agenda. Heb mn google agenda op al mijn apparaten gesynchroniseerd, maar als ik op mn note 3 een aanpassing doe aan een bestaande afspraak wordt deze vaak niet meegenomen.
Iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
stijnec1 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:05:
heb een probleempje met mijn agenda. Heb mn google agenda op al mijn apparaten gesynchroniseerd, maar als ik op mn note 3 een aanpassing doe aan een bestaande afspraak wordt deze vaak niet meegenomen.
Iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing?
Hier geen last van, je pakt wel het juiste account?
Standaard staat het vaak op My Calendar ipv je google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elahkneh
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 22:18
maffe schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:38:
Op dezelfde dag besteld , nog niet binnen hier . verwacht hem vandaag .
Ik laat even weten wanneer hij binnen komt ! :)

Afgeleverd :9

Is er al nieuws wanneer we een update naar kitkat krijgen?
Naar mijn idee moeten we veeeel langer met de batterij kunnen , langste tot nu toe 1d 19u _/-\o_

12 x 330WP | Oost/west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Elahkneh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:48:
[...]

Naar mijn idee moeten we veeeel langer met de batterij kunnen , langste tot nu toe 1d 19u _/-\o_
Bij mij wordt het juist telkens minder!

Kitkat komt als het goed is in februari.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
metallicattim schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:03:
[...]

Je kan ook opnemen met de S-View cover dicht en je ziet meldingen zonder het toestel op te hoeven pakken.
Het direct ontgrendelen vind ik ook wel handig! Amper nut vind ik dan ook overdreven, is de S-View cover te duur voor wat ie doet? Ja eigenlijk wel ( ook al is ie voor 33 euro te krijgen ), desondanks ga ik er binnenkort 2 bestellen :)
Die meldingen vielen mij dus zwaar tegen. Ik had verwacht ook e-mail inhoud (of in ieder geval het onderwerp) en Whatsapp etc te zien. Niets van dat alles helaas. Het hele schermpje is voor mij nu net zo handig als de notification led. Ik zie dat er iets is binnengekomen, maar niet WAT.

Dat de muziek controls niet werken op Spotify is voor mij ook een groot gemis. De lokale player gebruik ik niet.

Anyway, dit wordt meer een accessoire onderwerp zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Check deze app eens dan: NiLS Notifications Lock Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Wat ik persoonlijk vervelender vind is dat je geen lockscreen widget kunt gebruiken bij pin/wachtwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

metallicattim schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:33:
[...]

Great... krijg de muziek echt niet meer terug....
Zojuist een test gedaan, als ik een map opnieuw erop kopieer, dan komt ie wel weer erbij te staan. Vermoedelijk "tast" .nomedia de bestanden definitief aan... Als ik een map VAN de SD kaart naar de PC kopieer en vervolgens weer naar de SD, dan blijft deze onzichtbaar.
Dus...... nog maar 25,6GB en 67 bands te gaan :X
Kun je niet de map renamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 22:57
Ben nu een beetje aan het klooien met wat NFC tags. Is wel leuk om er mee te klooien en de boel te automatiseren. Zijn er hier meer mensen mee bezig en wat doe je er precies mee? Ik ben ook op zoek naar een modificatie voor de note 3 om NFC tags te lezen terwijl het scherm uit staat. Al op XDA gezocht maar kom er niet veel verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Ik gebruik nfc om mijn toestel via een tag in stille stand te zetten, met nood-nummers waarbij mijn telefoon wel over gaat (tasker) en dit schakelt om 6 uur weer uit. Verder nog in de auto om Bluetooth aan, wifi uit, navigatie te starten. En de switch daarbij om de nav te sluiten, Bluetooth uit, wifi aan en telefoon te locken. En dan nog een paar simpelere tags met wat switches.

Voor scherm uit kijk hier eens: https://www.google.com/ur...Z_WEos20usSCb65wgzQWNhAQg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Elahkneh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:48:
[...]

Afgeleverd :9

Heb hem nog steeds niet binnen...
En kunnen we aub Kitkat overslaan met z'n Exchange problematiek?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

DidierB schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 03:43:
Ik gebruik al sinds de htc desire Quickpic. kan je zelf selecteren wat je wilt zien in je foto map. Zo staan standaard alleen me whatsapp en normale foto map zichtbaar in quickpic..
Precies die bedoelde ik dus ook: Quickpic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Oja een ding nog. Eerder had ik altijd active Brodit houders in de auto die precies voor de telefoon gemaakt was. Elke keer hoesje er om weg, ding erin enz.
Sinds vandaag heb ik een passieve universele houder voor de Note.
Ik ben zeer tevreden, is precies goed af te stellen en kan de telefoon zo met hoes en al eruit pakken.
Ik zeg top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
Rhodan schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:17:
[...]

Hier geen last van, je pakt wel het juiste account?
Standaard staat het vaak op My Calendar ipv je google account.
dat is uiteraard gechecked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Toevallig custom of dingen bevroren?
Zelf draai ik Omega v6 met wat aanpassingen.
Syncs staan default?
Hier staan 2 Gmail accountsgesynced op Note 3, S3, Tablet en PC (Gmail), elke wijziging oid zijn bijna direct te zien bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
nee draai volledig orrigineel, ook niet geroot. Voor de duidelijkheid, het gaat niet zozeer om nieuwe kalender entry's maar meer om het wijzigen van bestaande items, deze wijzigingen worden dan niet gesyncd

[ Voor 63% gewijzigd door stijnec1 op 09-01-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
stijnec1 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:22:
nee draai volledig orrigineel, ook niet geroot. Voor de duidelijkheid, het gaat niet zozeer om nieuwe kalender entry's maar meer om het wijzigen van bestaande items, deze wijzigingen worden dan niet gesyncd
Net even geprobeerd, wel met wat vertraging (3 minuten +/-) maar geen probleem.
En de laatste 2 maanden weleens wat vaker wat gewijzigd vanaf de note en tot op heden geen gekke dingen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Bij gebrek aan een Galaxy Gear ervaringen draadje;

Vandaag een belletje gehad van mn vaste Telecom zaak dat ik over een paar weken weer mag verlengen bij Vodafone.
Eigenlijk zat ik er best erg op te wachten. Mn oude Note 1 ben ik afgelopen september op Kos helaas kwijt geraakt (En daarmee succesvol bewezen dat de enige nadeel aan mijn Note toch mijn eigen nalatigheid was) waardoor ik sinds september 'vast' zat aan de iPhone4S van de zaak.
Opzich goede backup, heel stuk beter dan mijn nood Nokia 6310, maar als je de Note gewend bent dan voelt de iPhone toch aan als de Nokia 6310.

Dat ik een Note3 zou gaan halen, dat stond voor mij vast. De Note1 beviel me perfect, de Note2 van collega's zag er enorm mooi uit en had een aantal gave extra functies bij gekregen dus de Note 3 zou meteen al goed zijn.

De Gear? Eh... ander verhaal.
Hoog 'hebbe hebbe' factor bij aankondiging en release, maar daarna kwamen de reviews.
Al heel snel heb ik het uit mijn hoofd gezet en had ik me bedacht te wachten op de Gear 2 of vergelijkbaar apparaat.

Terug naar het belletje van vandaag.
De normale verkoop praatje en zooi te hebben aangehoord, verhalen gewisseld en nieuwe abbo/telefoon apart te hebben gezet voor de bewuste datum (Handig - hoef ik over een paar weken alleen te pinnen en kan ik weer naar huis) kreeg ik dit te horen; "Ohja - we hebben momenteel een actie en gezien je daar aanspraak op maakt; Je mag een Gear voor €80,-"

Wut? ._. €80,- ?

Nu ben ik dus weer aan het twijfelen gebracht.
Voor 80 eurie moet het toch wel te doen zijn? Zal thuis wel het één en ander uit moeten leggen als ik met nieuwe foon + nog eens een smartwatch aan kom zetten, maargoed, 80 euro is een stuk makkelijker uit te leggen dan 300.
(Laten we even het puntje negeren dat ik in eerste instatie €0,- uit wil geven en nu naar €80,- neig :P)

Goed - terug naar de reviews.
Behalve hier en daar een comment hier en elders op het forum.
Af en toe een reactie op een 3 maanden oud review.
Een nieuws stukje over een update die alle notificaties unlocked..
Mis ik echt een heel groot stuk gebruikers input: "Hoe werkt de gear nu na een paar maanden en met de update?"
Is de gebruikers base voor de gear zo dermate klein dattie niet bestaat op internet of is de gear nu al oud nieuws en een apparaat om te vergeten?

Kortom; Issie die €80,- waard of moet ik em vooral uit mn hoofd zetten zoals ik eigenlijk deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
GenjiBlade schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:08:
Bij gebrek aan een Galaxy Gear ervaringen draadje;

Vandaag een belletje gehad van mn vaste Telecom zaak dat ik over een paar weken weer mag verlengen bij Vodafone.
Eigenlijk zat ik er best erg op te wachten. Mn oude Note 1 ben ik afgelopen september op Kos helaas kwijt geraakt (En daarmee succesvol bewezen dat de enige nadeel aan mijn Note toch mijn eigen nalatigheid was) waardoor ik sinds september 'vast' zat aan de iPhone4S van de zaak.
Opzich goede backup, heel stuk beter dan mijn nood Nokia 6310, maar als je de Note gewend bent dan voelt de iPhone toch aan als de Nokia 6310.

Dat ik een Note3 zou gaan halen, dat stond voor mij vast. De Note1 beviel me perfect, de Note2 van collega's zag er enorm mooi uit en had een aantal gave extra functies bij gekregen dus de Note 3 zou meteen al goed zijn.

De Gear? Eh... ander verhaal.
Hoog 'hebbe hebbe' factor bij aankondiging en release, maar daarna kwamen de reviews.
Al heel snel heb ik het uit mijn hoofd gezet en had ik me bedacht te wachten op de Gear 2 of vergelijkbaar apparaat.

Terug naar het belletje van vandaag.
De normale verkoop praatje en zooi te hebben aangehoord, verhalen gewisseld en nieuwe abbo/telefoon apart te hebben gezet voor de bewuste datum (Handig - hoef ik over een paar weken alleen te pinnen en kan ik weer naar huis) kreeg ik dit te horen; "Ohja - we hebben momenteel een actie en gezien je daar aanspraak op maakt; Je mag een Gear voor €80,-"

Wut? ._. €80,- ?

Nu ben ik dus weer aan het twijfelen gebracht.
Voor 80 eurie moet het toch wel te doen zijn? Zal thuis wel het één en ander uit moeten leggen als ik met nieuwe foon + nog eens een smartwatch aan kom zetten, maargoed, 80 euro is een stuk makkelijker uit te leggen dan 300.
(Laten we even het puntje negeren dat ik in eerste instatie €0,- uit wil geven en nu naar €80,- neig :P)

Goed - terug naar de reviews.
Behalve hier en daar een comment hier en elders op het forum.
Af en toe een reactie op een 3 maanden oud review.
Een nieuws stukje over een update die alle notificaties unlocked..
Mis ik echt een heel groot stuk gebruikers input: "Hoe werkt de gear nu na een paar maanden en met de update?"
Is de gebruikers base voor de gear zo dermate klein dattie niet bestaat op internet of is de gear nu al oud nieuws en een apparaat om te vergeten?

Kortom; Issie die €80,- waard of moet ik em vooral uit mn hoofd zetten zoals ik eigenlijk deed?
Eigenlijk hoort dit in het accessoires topic.

Maar anyway, naar mijn mening is hij zeker wel de 80 euro waard. Ik heb hem niet maar het is ook al een mooi horloge an sich. Als je horlogedrager bent tenminste.

Maar de vraag is, is het echt 80? of is het op de een of andere manier verwerkt in het nieuwe abonoment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Post je hele abonnement anders eens in het prijzen en levertijden topic. Ze hebben niet zomaar geld over en op de site van Samsung staat geen promotie.

Weet iemand waarom VDF wel een update al heeft naar MK9? De rest heeft MJ7.
http://www.sammobile.com/...-I9505&pcode=VDF#firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:39
Ik heb de Note 3 nu 3 maanden en ben er nog erg tevreden over. Toptoestel.

Ik heb wel 1 vraagje over de youtubeapp. Als ik filmpjes kijk via deze 'orginele' app dan vindt ik dat beeld niet vloeiend loopt, af en toe neem ik een stottering waar.

Als ik youtube filmpjes via de browser afspeel dan lopen deze wel gewoon vloeiend.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Voor mij was het antwoord volmondig ja. De gear moet je zakelijk zien, mensen die vaak onderweg zijn en even snel hun mail/whatsapp willen checken. het geluid als je met iemand belt is uitstekend te noemen. De batterijduur is awesome! 1 keer opladen en hij gaat met gemak 5 dagen mee. Voor de rest moet je in de gear geen heilige graal zien maar meer en aanvulling op de note 3.

Voor 80 Euro heb je er een koopje aan. Ondanks dat de gear word afgekraakt is er op marktplaats en levendige handel in de gadget. De aankoopprijs is +-260 euro, en 2de hands word er nog vrolijk 220 op geboden.

Kortom, (herhaling) ik zou het doen, je valt er geen buil aan, en indien je vaak onderweg bent is het en must. Geen geklooi met en mobiel aan je oor, geen gewroeter in je broekzak als je word gebeld, en, het is ook nog best en ooglijk ding ook. Samsung is druk bezig met update's dus ik vermoed dat het algehele gebruik nog wel beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:56

DON PAPA

Tweaker-fan

Persoonlijk ben ik heel blij met de gear en zou ook niet meer zonder willen.
Vooral het ff snel naar berichtjes kijken die binnenkomen en het automatisch ontgrendelen van de Note3 vind ik echt super. Ook het bellen werkt zeer goed wat ik eigenlijk niet had verwacht, kortom ik ben er zeer te vrede over en zou hem voor die 80 euro er zeker bij nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL
Zoals eerder forumleden ook al schreven (weliswaar met andere woorden :) ) Ik vind de Gear een Topproduct. Hardware is kwalitatief goed/duurzaam, mooi oled scherm en'n eyecatcher. Reviews zijn simpelweg slecht/kortzichtig/biased (check tweakers) of gebaseerd op beperkte functionaliteit/compatibiliteit.
Nou, de gear's software is in'n ware stroomversnelling terechtgekomen (lees: geen beperkte functionaliteit, sterker nog, de gear is nu letterlijk super- functioneel en handig) en ook compatibel met meerdere apparaten. Kortom een aanbieding voor €80 is a Great opportunity and NoBrainer. Suc6 met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Folks,
Ik ben niet happy dat mijn Note3 veel data (alle handelingen/toepassingen/apps/logs/audio/video ..., datum/tijd) verzameld/verzend (In Plain Text!!!) en de CPU/radio (in standby) constant stroom vreet. Da's ongewenst!

Als (voorlopig) simpelste oplossing (om data en SoC verbruik te beperken) heb ik gekozen om data op het toestel te encrypten (= coderen. Check: instellingen-->Algemeen-->Beveiliging-->Apparaat coderen).
Binnen een half uurtje was mijn toestel gecodeerd en zonder password niet te openen. Mijn toestel komt oorspronkelijk uit hongarije, op'n gegeven moment -na herstart- vraagt'ie om'n password en'n sim code, in't Hongaars (had evengoed chinees of russich kunnen zijn)! (alhoewel alles op NL stond). Maar goed, het wijst zich vanzelf aan. No issues here.

Meest opvallende side effect is: knox was verantwoordelijk voor een hoge SoC verbruik, piekte tot 37%, (alhoewel toestel uit) en gebruikte tss. 220 en 260MB RAM (again in standby). Op dit moment is de Soc minder dan max. 18% actief en slurpt knox ong. 100MB minder ram, batterij belasting lijkt nu nog minder te zijn. Da's op zijn zachtst gezegd "Opvallend".

Maar goed, ik ben Geen voorstander om je toestel te unlocken via biometrische gegevens (vinger-, Irisscanner, ...). Gevolg (vh coderen) is dat ik'n (zelf verzonnen) password van 11 karakters moet ingeven om gebruik te kunnen maken van mijn Note3. In de praktijk (98% ?) werkt dit goed, maar niet 100%. Hoe meer karakters je gebruikt, des te meer de kans dat je net de verkeerde karakter intikt (spelfout?).

Anyway, mijn punt is dat ik het "coderen" voorlopig wil analyseren en automatiseren via nfc.
maw, ik wil een complexe password ontwikkelen (opgebouwd uit -voor mijn part 1000 karakters) en opslaan op een/meerdere nfc tag's.
Voorlopig Niet te realiseren.

Om samen te vatten;
De Note3 Coderen en ontoegankelijk maken via een complexe wachtwoord, opgeslagen op een nfc tag, zodat ze wel data kunnen vergaren maar niet in Plain-Text kunnen opslaan/uitlezen. maw een simpele bump (ipv een telkens weer een complex wachtwoord in-/mistikken) op'n tag zou je toestel moeten unlocken. Klinkt dit interessant? FAIL.

Ik ga dit simpele maar effectieve (fingers crossed) concept testen. Het idee is er, ik hoop dat de Note3 community ook gaat testen (alles terugdraaien/decoderen van je Note3 is uiteraard geen probleem). Ben benieuwd naar jullie bevindingen.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 23:13 . Reden: Zoeken naar andere oplossingen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan er ook voor kiezen om geen gevoelige data op je telefoon op te slaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 17:11
Edit - Fout geplaatst

[ Voor 91% gewijzigd door virtualjoe op 10-01-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 02:21:
[...]

Ik betwijfel het of je met een verlengkabel even snel kan laden. Een normale lange usb kabel laad ook trager...
Nou dat kan ik je bij deze bevestigen. Ik heb een USB 3.0 verlengkabel gekocht maar dit laadt helaas net zo langzaam op als een USB 2.0 verlengkabel.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Badie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:30:
[...]

Nou dat kan ik je bij deze bevestigen. Ik heb een USB 3.0 verlengkabel gekocht maar dit laadt helaas net zo langzaam op als een USB 2.0 verlengkabel.... :X
Ik neem aan dat ie wel in een usb 3.0 poort zit (blauw) ?
Of is zo'n gele poort nu speciaal geschikt voor snel laden? Wie weet dat eigenlijk precies?
2 ampere moet ie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:01:
Je kan er ook voor kiezen om geen gevoelige data op je telefoon op te slaan? ;)
It's simply aint that simple :-( .Als je wilt kan ik hier een stukje log (opgeslagen data) plaatsen, om maar'n idee te krijgen vd omvang van mijn privacy inbreuk. Maar waar het op neer komt is: alle handelingen op mijn toestel worden tot op een seconde nauwkeurig, opgeslagen (Again, in plain text) en verwerkt. Apps openen/gebruiken, welke media afgespeeld is, bellen, chatten, mail, etc, etc, etc ... There goes my privacy!!!

Dat wetende/beseffende; foto's en/of filmpjes die ik maak van mijn 4 jarig dochtertje zijn niet bedoeld als inzage voor derden (dat geldt ook voor telefoongesprekken/chatinhoud ...).
Anyway, de data op mijn toestel is van Mij, in dat opzicht is het een inbreuk op mijn privacy. maw al mijn data is (privacy) gevoelig, een gedetailleerd verslag naar derden is Ongewenst.

Maar goed, mijn (persoonlijke) bevindingen plaatsen een domper op de sfeer in de Note3 toppic. Ik blijf zoeken naar oplossingen, maar ga voorlopig niets meer melden ivm KNOX, of het moet positief zijn :)
Njoy your Note3 and Gear Folks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 02:49:
Hi Folks,
Ik ben niet happy dat mijn Note3 veel data (alle handelingen/toepassingen/apps/logs/audio/video ..., datum/tijd) verzameld/verzend (In Plain Text!!!) en de CPU/radio (in standby) constant stroom vreet. Da's ongewenst!
Ben benieuwd waar die logs staan. Of moet je dan root toegang hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
maffe schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:33:
[...]

Ik neem aan dat ie wel in een usb 3.0 poort zit (blauw) ?
Of is zo'n gele poort nu speciaal geschikt voor snel laden? Wie weet dat eigenlijk precies?
2 ampere moet ie hebben.
Hij zit in de lader wat ik bij de Note kreeg. Ook in de USB 3.0 poort van mn computer wordt het niet sneller. Kan het aan de lengte van de kabel liggen? De verlengkabel is 3.5 meter. Met de originele lader er bij aan is het 4 meter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Badie schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Hij zit in de lader wat ik bij de Note kreeg. Ook in de USB 3.0 poort van mn computer wordt het niet sneller. Kan het aan de lengte van de kabel liggen? De verlengkabel is 3.5 meter. Met de originele lader er bij aan is het 4 meter..
4 meter (of meer) over 5v usb is echt enorm inefficiënt. De afstand tussen omvormer (de lader) en de telefoon hou je het liefst zo kort mogelijk. Maximaal n meter of 2. Heb een aantal laders en daar kom ik ook nooit boven de 2 meter draad, anders laad het altijd te sloom op.

Eventueel doe je hier (onderstaande) je note lader + standaard kabel in. Ziet er misschien iets minder uit, maar zorgt er wel voor dat je gewoon 2Ah krijgt over 2, 3, 5 of 10 meter als je de meters echt nodig hebt. ;). Omdat de note lader toch niet al te groot is zal je er weinig last van hebben als ie aan die kabel zit.

Afbeeldingslocatie: http://image.allekabels.nl/image/1077495-0/euro-verlengkabel-kleur-wit.jpg

Zelf gebruik ik deze 1,5Ah lader in combinatie met de standaard note kabel. In totaal 2 meter lang, maar zonder geklooi met verlengkabeltjes omdat je meteen een extra lader hebt waar alle usb kabels in kunnen.

(dus ook die van de note, vond het zonde om m niet te gebruiken, maar vond ook de draad te kort)

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 12-01-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
Hallo note 3 eigenaren.

Altijd een note 1 gehad en de overstap gemaakt naar de 3.
Bij mijn note 1 gebruikte ik de originele active carholder zodat als ik mijn
toestel in de houder plaatste deze in een zogeheten carmode gezet werd.

Nu heb ik gekozen voor een passieve universele houder maar mis de carmode.
Kan mij iemand vertellen of dit wel te activeren is ?

ik kan wel de handsfree mode vinden maar dit is volgens mij iets anders dan de
carmode.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

limboconnect schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:15:
Hallo note 3 eigenaren.
Wat doet het precies ?
Als je onder instellingen --> Bediening ... geen gelijkwaardige settings (eventueel via nfc tag in de auto) kunt instellen, dan zou ik o.a. Carma checken. Good luck.
BMTN schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:23:
[...]Ben benieuwd waar die logs staan. Of moet je dan root toegang hebben?
I shouldn't do it, but if you're persistent, you'll find the files anyway. Klik, Lees en Huiver (Geen root nodig): Mapje Samsung --> Mijn bestanden --> Alles --> Device storage --> (scroll down) mdm --> facetime ... and Njoy (Not really though).

Should Samsung Buckle Up 4 the Next ShitStorm ?! My Humble opinion? Yes!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 03:08 . Reden: Should Samsung Buckle Up 4 the Next ShitStorm ?! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
quote: Iedereen
Doen!
Bij deze. :)
Thuisfront was ook ontvankelijk!

Genji: Ik ga er een Smartwatch bij halen
Thuis: Ok.
Genji: Oh. Err. Ok!

Nu nog wachten tot de bewuste datum. In de tussentijd hou ik dit draadje keurig in de gaten voor tips.
Kan niet wachten om weer een Note in mn handen te hebben en weer bij m'n apps te kunnen.
Is een hoop wat ik heb gemist gedurende de verplichte iOS tijd.

Dashclock ziet er gaaf uit (Weet niet meer wie hem postte hier - maar bedankt!)

En binnenkort mn Sygic, Wekker, Geocache, notes, agenda e.d. allemaal terug <3

Mega offtopic;
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 01:49:
Xcuse me 4 my language. Engels is globaal de 2e taal. Ik communiceer globaal, maar om het "storend" aspect te verklaren, alhoewel ik NL'er ben; feit is dat ik Engels Denk. In mijn brein moet ik alles vertalen naar NL :( na'n aantal glaasjes rum kies ik voor't gemakkelijkste ...
m.a.w. Engels is voor mij (met al mijn taalfouten) gemakkelijker ... (12 jaar geleden, same issue with German).
Niet dat ik je persoonlijk aan wil vallen, maar ik vind het écht heel storend om engels danwel txtspk of zelfs engelse txtspk tussendoor te lezen.
Neem maar aan van iemand die een britse paspoort heeft; NL óf EN staat een stuk mooier, niet beiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 02:00:
[...]
Wat doet het precies ?

Toestel gaat naar een voor ingestelde profile zo zou ik het noemen.
- background verlichting blijft aan
- Caller-id wordt dan ook in landscape weergegeven.

[...]
Als je onder instellingen --> Bediening ... geen gelijkwaardige settings (eventueel via nfc tag in de auto) kunt instellen, dan zou ik o.a. Carma checken. Good luck.

Zal eens kijken

[...]

I shouldn't do it, but if you're persistent, you'll find the files anyway. Klik, Lees en Huiver (Geen root nodig): Mapje Samsung --> Mijn bestanden --> Alles --> Device storage --> (scroll down) mdm --> facetime ... and Njoy (Not really though).

Should Samsung Buckle Up 4 the Next ShitStorm ?! My Humble opinion? Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

In het bezit van een Europese note 3 , volgens mij pools maar kan ook hongaars zijn.. Nog geen update van de note 3 :) Ben heeeeeeel erg benieuwd naar de accuduur en performance op 4.4! Al heb ik niks te klagen met 4.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JNSchouten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 19:42
Update is binnen. Supersnel en witte icoontjes. En er lijkt ook wel meer helderheid in te zitten.

Nu maar lekker spelen en ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb update ook binnen OTA maar nog niet geinstalleerd. Heb Poolse Note 3. (XEO)
Update meteen naar 4.4.2.

Vraag: Werkt Exchange bij de nieuwe update?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
JNSchouten schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:27:
Update is binnen. Supersnel en witte icoontjes. En er lijkt ook wel meer helderheid in te zitten.

Het helpt als je vertelt welke versie je hebt qua land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
JNSchouten schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:27:

Zelf geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie mijn Note3 niet meer in 'Deze computer' staan als ik hem aansluit. Ook Kies3 blijft alleen maar op 'Verbinden' staan. Heb Kies3 al opnieuw usb drivers laten installeren, maar dit werkte ook niet...

PC draait op windows 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
MusicAddict schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:03:
[...]

4 meter (of meer) over 5v usb is echt enorm inefficiënt. De afstand tussen omvormer (de lader) en de telefoon hou je het liefst zo kort mogelijk. Maximaal n meter of 2. Heb een aantal laders en daar kom ik ook nooit boven de 2 meter draad, anders laad het altijd te sloom op.

Eventueel doe je hier (onderstaande) je note lader + standaard kabel in. Ziet er misschien iets minder uit, maar zorgt er wel voor dat je gewoon 2Ah krijgt over 2, 3, 5 of 10 meter als je de meters echt nodig hebt. ;). Omdat de note lader toch niet al te groot is zal je er weinig last van hebben als ie aan die kabel zit.

[afbeelding]

Zelf gebruik ik deze 1,5Ah lader in combinatie met de standaard note kabel. In totaal 2 meter lang, maar zonder geklooi met verlengkabeltjes omdat je meteen een extra lader hebt waar alle usb kabels in kunnen.

(dus ook die van de note, vond het zonde om m niet te gebruiken, maar vond ook de draad te kort)
Thx voor de uitleg. Ik moet helaas wel met verlengkabels werken omdat mijn lader net niet lang genoeg. De 4 meter is omdat ik hem ook wel eens door de kamer heen slinger als hij aan het infuus hangt. De verlengkabel wat je hier afbeeld is inderdaad een betere oplossing. Heeft het nog invloed op de batterij, altijd langzaam opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Senor Sjon schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:43:
[...]

Het helpt als je vertelt welke versie je hebt qua land.
Hoe kom je daar überhaupt achter? Ik heb een Oost-Europees toestel, maar geen idee welk land.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
*#1234# en dan CSC
N9005PHNDMJ4
N9005 = typenummer = Note 3 met Snapdragon en LTE
PHN = land/providercode. Nederlandse toestellen hebben PHN (generiek), VDF (Vodafone) of TNL (T-Mobile Nederland).
DMJ4 = firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat: N9005OXXENA5 na *#1234#
Dus zou landencode OXXE zijn.
Volgens Kies is mijn landencode XEO.
Er staat bij huidige en laatste firmware:
PDA:NA6 / Phone:NA2 / CSC:NA5 (XEO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Kan je nog steeds de landcode veranderen net zo als bij de note 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Volgens mij heb ik geen thermometer in m'n N3... Geen app die em fatsoenlijk kan uitlezen. Of hij pakt de batterijtemperatuur of hij wijkt 5 tot 7,5 graden hoger uit...
Ook geeft Android Sensor Box aan bij de temperatuur sensor: sorry your device does not support the sensor.
Mijn toestel komt van belsimpel.nl en is een Tsjechisch model uit Sri Lanka????
Iemand hetzelfde probleem ondervonden of doe ik iets verkeerd?

Edit:
Version:
AP: N9005XXUDMJ7
CP: N9005XXUDMJ7
CSC: N9005ETLDML1

[ Voor 11% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 13-01-2014 15:50 ]

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik. ZIe reactie
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:33:
Ik heb update ook binnen OTA maar nog niet geinstalleerd. Heb Poolse Note 3. (XEO)
Update meteen naar 4.4.2.

Vraag: Werkt Exchange bij de nieuwe update?
Ik vraag me alleen af waarom de kies code en de code via *#1234# verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Hm, hier meer info over de temperatuur sensor die niet aanwezig lijkt te zijn.
Hier nog meer, maar ik weet dus niet wat te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:56

DON PAPA

Tweaker-fan

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:53:
Ik zie mijn Note3 niet meer in 'Deze computer' staan als ik hem aansluit. Ook Kies3 blijft alleen maar op 'Verbinden' staan. Heb Kies3 al opnieuw usb drivers laten installeren, maar dit werkte ook niet...

PC draait op windows 8.1
Ik draai ook Windows 8.1 en bij mij staat de Note3 er nog wel gewoon, hij staat alleen nu tussen de mappen (zie screenshot) in plaats van bij de HD zoals in Windows7 het geval was.

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/856/p0x1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Vandaag iets raars met mijn Note... Ik luister in de auto altijd muziek via een aux kabel tussen radio en GSM en dit doe ik dus ook al sinds ik de note heb, eind december.
Vandaag echter na het aansluiten, hoor ik na het eerste nummer wat ik opgezet heb, alleen maar nog zachte fluittonen!
Als ik de radio uitzet en weer aanzet doet ie het weer, voor 1 nummer en dan beginnen de fluittonen weer. Zet ik hem dan weer uit/aan, dan speelt de Note alleen maar nog muziek af via de GSM speakers.

Na een paar keer proberen met vanalles wil hij nu helemaal niet meer, hoor alleen maar nog fluittonen als ik de Note aansluit en hij speelt alleen nog muziek via de speakers van de Note.
Sluit ik de iPhone aan, nergens last van, dus de radio/kabel zal het niet zijn.

Op het werk eff getest met een aux kabel op de computer en daar werkt ie gewoon naar behoren...

Iemand hier ook al eens last van gehad?

[ Voor 5% gewijzigd door metallicattim op 13-01-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metallicattim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:44:
Vandaag iets raars met mijn Note... Ik luister in de auto altijd muziek via een aux kabel tussen radio en GSM en dit doe ik dus ook al sinds ik de note heb, eind december.
Vandaag echter na het aansluiten, hoor ik na het eerste nummer wat ik opgezet heb, alleen maar nog zachte fluittonen!
Als ik de radio uitzet en weer aanzet doet ie het weer, voor 1 nummer en dan beginnen de fluittonen weer. Zet ik hem dan weer uit/aan, dan speelt de Note alleen maar nog muziek af via de GSM speakers.

Na een paar keer proberen met vanalles wil hij nu helemaal niet meer, hoor alleen maar nog fluittonen als ik de Note aansluit en hij speelt alleen nog muziek via de speakers van de Note.
Sluit ik de iPhone aan, nergens last van, dus de radio/kabel zal het niet zijn.

Op het werk eff getest met een aux kabel op de computer en daar werkt ie gewoon naar behoren...

Iemand hier ook al eens last van gehad?
Zit hij in je auto toevallig aan de lader ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Nee hij zit niet aan de lader.

Ik bedenk me nu wel dat ik met Adapt Sound heb liggen spelen, zou dat invloed kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metallicattim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:17:
Nee hij zit niet aan de lader.

Ik bedenk me nu wel dat ik met Adapt Sound heb liggen spelen, zou dat invloed kunnen hebben?
Durf ik niet te zeggen
Kabeltje etc. niet beschadigd of sluiting..
Vreemds dat hij het wel goed doet buiten de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Hmm, dan wacht ik even af of misschien nog iemand dit heeft ondervonden... iPhone deed het prima, dus kabel/radio lijken me niet de oorzaak. Heb het overigens diverse keren nog geprobeerd, maar bleef hetzelfde. Heb de Note ook nog opnieuw gestart, maar helaas.

Overigens nog iets, sinds een weekje gaat de accu echt beduidend minder lang mee, i.p.v. dat het scherm de grootste verbruiker is, is dit nu Android-systeem.
Hij staat nu 1d5u aan ( nog 10% over ) en Android-systeem heeft 4 uur CPU totaal verbruikt en 10:22 uur wakker blijven.

Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
DaViDoViTsCh schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:10:
Hm, hier meer info over de temperatuur sensor die niet aanwezig lijkt te zijn.
Hier nog meer, maar ik weet dus niet wat te doen...
Doet het gewoon...
https://www.dropbox.com/s...t_2014-01-13-20-12-55.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Waarmee is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:21
limboconnect schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:15:

Zelf ook een Note 3 met passieve houder en gebruik de Carmode. Ik gebruik EasyProfiles (betaalde versie) om dit te automatiseren: Als mijn telefoon connect met mijn Bluetooth van mijn auto gaat hij naar carmode, zet scherm helder, geen time-out op scherm uit, volume aangepast op de auto, etc.
Als EasyProfiles merkt dat de BT verbinding weg is alles weer terug naar de vorige instellngen, routeplanner uit en scherm uit en op slot zodat de telefoon zo in mijn broekzak kan.

Ik gebruik easyprofiles voor veel automatisering (shortcut om bijvoorbeeld 1 uur op stil te gaan voor een vergadering), Wifi en BT uit in de nacht, zachtere beltoon in de nacht, minder helder scherm. Je kan het net zo gek maken als je wilt!
Een gratis alternatief dat bijna hetzelfde kan (maar net niet) Llama.

Ik gebruik overigens de volgende houder in de auto:
http://www.rammount.com/P...s/tabid/4688/Default.aspx
Past net met de Spigen case. Houder is ook te koop in NL. Smartphones van klein tot groot passen er in. Mijn oude Defy met 3,7 inch scherm is zo'n beetje het kleinste wat past.

Groet, Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Werkt, maar ik zie een temperatuur van 26+ graden terwijl het 22 is.

Pagina: 1 ... 17 ... 34 Laatste