Weet iemand misschien dit.? Ik probeer Dashclock op mijn lockscreen te krijgen en hoewel het volgens het net simpel schijnt te zijn zie ik het lampie niet
Ze geven aan dat je naar je lockscreen moet swipen en dan linksboven moet gaan dan zou je dashclock kunnen toevoegen. maar ik krijg alleen maar mijn lockscreen als ik op de aan/uit knop druk. ik toets mijn pin in ( dat is mijn beveiliging ) en dan kom ik gelijk in de homescreen. Hoe kom je dan bij het lockscreen ?. Ik heb multi window aan in instellingen, ik zie de widgets in mijn widget menu en ik kan hem ook slepen naar mijn home menu maar dan komt het niet naar mijn lockscreen. heeft iemand de gouden tip ?
Als je je beveiliging uit schakelt, krijg je die optie. Dus zoals je al zei dat je bij je lockscreen moet swypen om te unlockenstraydog_50 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:14:
Weet iemand misschien dit.? Ik probeer Dashclock op mijn lockscreen te krijgen en hoewel het volgens het net simpel schijnt te zijn zie ik het lampie nietZe geven aan dat je naar je lockscreen moet swipen en dan linksboven moet gaan dan zou je dashclock kunnen toevoegen. maar ik krijg alleen maar mijn lockscreen als ik op de aan/uit knop druk. ik toets mijn pin in ( dat is mijn beveiliging ) en dan kom ik gelijk in de homescreen. Hoe kom je dan bij het lockscreen ?. Ik heb multi window aan in instellingen, ik zie de widgets in mijn widget menu en ik kan hem ook slepen naar mijn home menu maar dan komt het niet naar mijn lockscreen. heeft iemand de gouden tip ?
Instellingen > apparaat > vergrendelscherm > meerdere widgets
Je moet in de bovenste derde van je lockscreen naar links of rechts swipen dan kan je dashclock toevoegen.
Je moet in de bovenste derde van je lockscreen naar links of rechts swipen dan kan je dashclock toevoegen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat was de trick, kan alleen maar zeggenSenor Sjon schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:01:
Instellingen > apparaat > vergrendelscherm > meerdere widgets
Verwijderd
Come again ?????? (verwijzende naar het youtube filmpje)a program developed by the NSA 4 Samsung
Als je dat in het openbaar beweerd dan moet je dat ook onderbouwen. Dat doet'ie dan (jammergenoeg) niet. Als je zo'n stelling niet kunt onderbouwen met gezonde argumenten, is het evengoed BS!
Terugkomende op jouw KNOX verwijzing;Vincent227 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:53:Volgens mij komen de battery drains allemaal van samsung knox.. Die schijnt als je het toestel uitzet(slaap stand) onwijs veel CPU te vragen en als je je toestel ontgrendeld het helemaal weg valt. Check het onderstaande filmpje, dit heb ik namelijk ook wat deze man laat zien.
YouTube: Samsung KNOX Software is Spying on you and Draining Your Battery
Ik heb het scenario in het filmpje nagebootst (met "Usage Timelines") en idd, precies dezelfde beleving als de video in jouw link. Alhoewel het rammelt, zit 'r dus wel een kern van waarheid in. Update 1.60 was tenslotte een "beveiligingsbeleid", en dat zou naar KNOX kunnen linken.
Google pusht uiteraard hun apps .[Samsung doesn't like 2 being Pushed, hence: ...].Rhodan schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:41: ... Maar laatst had ik ook een drain met Google Keep en met de laatste update ...
Om nog een andere scenario te schetsen (los v.h. feit dat verschillende merken onder android 4.3 opvallend veel batterij issues hebben);
ik had een zeer vergelijkbaar probleem met Google+. Google+ was (nog) niet geactiveerd, maar bleek toch actief en'n slurper. Google+ gedeactiveerd en gecheckt of de app (tís eigenlijk geen app maar'n netwerk van verschillende google diensten die elkaar wakkerhouden) idd ge-killed was. Dat leek zo te zijn.
In o.a. applicatiebeheer kon ik zien dat'ie niet actief was. Na'n een tijdje stond'ie alsnog bovenaan: 2e plaats, als meest hypere process. Mijn aanname is: Google heeft Kitkat niet geoptimaliseerd om de hele nexus lijn te updaten, maar eerder omdat Jelly Bean de optimalisaties wel goed kon gebruiken. Maar goed, laten we nog ff verder analyseren voor we aannames als feiten gaan gebruiken.
Anyway, ik kan me de laatste restart niet meer herinneren, dus dat dan maar gedaan. Bovenstaande ben ik nu nog aan het analyseren. Als ik interessante data tegenkom dan meld ik me nog wel ff.
Verder; de grootste slurper blijkt (in mijn geval) "Mobiel standby" te zijn. Voor mij is dat opvallend want Google+ en Mobiel standby zijn me nog niet eerder opgevallen als notoire batterijslurpers.
Ik stream vaker dan dat ik bel of gebeld word. Wi-fi is (24/7 aan) met een accu verbruik van 2-3% te verwaarlozen, mobiel standby zou dus veel lager moeten zijn ...
Ik zit via Simyo op KPN. Mijn ervaring is dat KPN's netwerk een van de betere is en mijn Note3 Niet constant zou moeten scannen. Met ander woorden; een "zwak signaal" is niet het probleem.
Ik ga nog geen link leggen met KNOX, maar het is op zijn minst gezegd opvallend (hoge cpu belasting KNOX + hoge CPU belasting mobiel verkeer).
Aangezien ik nog geen 4G gebruik, heb ik (voorlopig) LTE uitgeschakeld. Voorlopig nog steeds last van drain, maar ik heb verschillende apps draaien om processen, cpu, enz in de gaten te houden.
Google+ lijkt in elk geval gestopt te zijn, scherm staat op dit moment op de 2e plaats, dat lijkt me wel logisch.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 01:12 . Reden: bleek/leek ]
Ik had een vraag m.b.t. de cashback actie.
Het gaat om een antwoordnummer, waarom zie ik toch in de voorwaarden staan dat de brief voldoende gefrankeerd dient te zijn ?
Zijn er mensen die deze brief niet gefrankeerd hebben maar toch hun cashback hebben gekregen ?
Het gaat om een antwoordnummer, waarom zie ik toch in de voorwaarden staan dat de brief voldoende gefrankeerd dient te zijn ?
Zijn er mensen die deze brief niet gefrankeerd hebben maar toch hun cashback hebben gekregen ?
Lies are obvious to read because the truth is already written
Ja ik heb hem ongefrankeerd verstuurd en heb 50 euro van de cashback actie inmiddels binnen.
[ Voor 27% gewijzigd door DON PAPA op 21-12-2013 14:12 ]
Ongefrankeerd idd. FYI ik had het geld binnen twee weken na de verzending.
https://www.youtube.com/@droommotor
Ok duidelijk! bedankt voor jullie antwoorden 
Nu even afwachten natuurlijk maar desalniettemin ben ik meer dan tevreden met het toestel en had ik hem ook wel aangeschaft zonder cashback
Nu even afwachten natuurlijk maar desalniettemin ben ik meer dan tevreden met het toestel en had ik hem ook wel aangeschaft zonder cashback
Lies are obvious to read because the truth is already written
Ik zie op pagina 1 bij de foto's ook alleen de achterkantjes/Dekseltje in vele kleuren afgebeeld.
Zijn deze ook los te bestellen? ik kom ze nergens tegen op sites.
Zijn deze ook los te bestellen? ik kom ze nergens tegen op sites.
2 maanden geleden de s-view cover besteld maar vergeten af te halen bij Saturn, Gisteren saturn ff aangedaan en alsnog opgepikt met wat lulwerk voor 28 Euro. Feit, wel geinig en het hoort wel beetje bij de note 3. Nu nog de gear op de kop tikken voor en leuk prijsje
Ik heb de note III sinds gisteren. Geweldig toestel! Batterij gaat lang mee. Nog 44% nu en dat bij games spelen en nachtje opstap en camera wat gebruikt. Google plan service verbruikt wel het meest 21%. Maar op de S3 had ik meer verbruik daarop. Dus klaag niet.
*knip* het is hier niet de bedoeling iets te koop aan te bieden.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 22-12-2013 21:52 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Wat heeft je doen besluiten weer terug te gaan naar de Dark Side?
Ok, ik heb geprobeerd de tips uit dit topic te lezen, maar sinds een paar dagen heb ik een serieuze battery drain. In 5 uur (op 5 minuten na niet gebruikt!) een drain van 100 -> 33. Volgens battery info alles door "Android system". Wifi staat uit. Advanced Task Killer staat aan.
Iemand een geniale tip?
Iemand een geniale tip?
[ Voor 5% gewijzigd door spaceboy op 22-12-2013 20:49 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
ik doe werkelijk 2 dagen met een batterij. Heb hem nu 2 weken. En geen enkel probleem met de apps.Rhodan schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:52:
[...]
Nu root ik altijd vanaf dag 1, maar kan je dingen niet uitzetten bij applicatie beheer?
Alleen worden ze niet weer actief als je opnieuw opstart?
Heb de Omega Rom v4.0 versie; heerlijk!!!!
las wel wat issues met de v5.0 dus daar wacht ik nog maar even mee
kijk hier eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2470441
Let op, neem dan wel de voorlaatste versie firmware XXUDMJ7 Android 4.3 (Date: 30/10/2013). Voor mij is deze heerlijk stabiel.
[ Voor 17% gewijzigd door eboellie op 22-12-2013 21:21 ]
Als je root, kun je ook een andere Rom gebruiken met bijbehorende tools, waar wel alle meuk ECHT vanaf kan. Zoek even op XDA, veel beschikbaar.Rhodan schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:52:
[...]
Nu root ik altijd vanaf dag 1, maar kan je dingen niet uitzetten bij applicatie beheer?
Alleen worden ze niet weer actief als je opnieuw opstart?
Ben geen expert op dit gebied, (naast een Ultimate10 was dit mijn 2de rootactie),
Puur voor het syncen straks op mijn werk en mijn thuis Apple producten….Mag ik hier nogwel een vraag stellen over de Note 3? Ik kan hem morgen wellicht ruilen, hoe maak ik hem leeg voor verkoop? Gewoon naar fabrieksinstellingen via de Tel? Apple moet via iTunes, maar bij Android is het gemakkelijk?Senor Sjon schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:40:
Wat heeft je doen besluiten weer terug te gaan naar de Dark Side?
Wil geen foto's van mijn kinderen en telefoonnummers etc achterlaten op de Note 3..Tof als iemand mij hier mee wil helpen?
Graag wat meer eigen inzet. Met een beetje eigen zoekwerk kun je hier prima een antwoord op vinden. Als je er niet uit komt kunnen we helpen, maar dit is niet de bedoeling.pdavie2311 schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:48:
[...]
Puur voor het syncen straks op mijn werk en mijn thuis Apple producten….Mag ik hier nogwel een vraag stellen over de Note 3? Ik kan hem morgen wellicht ruilen, hoe maak ik hem leeg voor verkoop? Gewoon naar fabrieksinstellingen via de Tel? Apple moet via iTunes, maar bij Android is het gemakkelijk?
Wil geen foto's van mijn kinderen en telefoonnummers etc achterlaten op de Note 3..Tof als iemand mij hier mee wil helpen?
Met die klote battery drain overweeg ik nu toch ook een root+rom. Kun jij de s-pen nog gebruiken?eboellie schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:19:
[...]
ik doe werkelijk 2 dagen met een batterij. Heb hem nu 2 weken. En geen enkel probleem met de apps.
Heb de Omega Rom v4.0 versie; heerlijk!!!!
las wel wat issues met de v5.0 dus daar wacht ik nog maar even mee
kijk hier eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2470441
Let op, neem dan wel de voorlaatste versie firmware XXUDMJ7 Android 4.3 (Date: 30/10/2013). Voor mij is deze heerlijk stabiel.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Sorry hoor….RoD schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:53:
[...]
Graag wat meer eigen inzet. Met een beetje eigen zoekwerk kun je hier prima een antwoord op vinden. Als je er niet uit komt kunnen we helpen, maar dit is niet de bedoeling.
Ik had onderstaand al gevonden, maar is het echt zo simpel?
Persoonlijke gegevens verwijderen van een Samsung Android smartphone:
Ga naar 'Instellingen'.
Kies 'Privacy'.
Klik op 'Fabriekinstellingen terugzetten'.
Edit…Ik vind dus niet fabrieksinstellingen terugzetten, vandaar mijn vraag…Ik zoek onder " beveiliging" …
Privacy vind ik niet….
[ Voor 12% gewijzigd door pdavie2311 op 22-12-2013 22:04 ]
Algemeen, back-up maken en terugzetten, standaardgegevens herstellen
[ Voor 15% gewijzigd door reyals op 22-12-2013 22:15 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Thanx!! Ik kan dan ook de 32 gb kaart gewoon laten zitten? Back up hoef ik niet te maken lijkt me..Staat wel aangehinkt…Nogmaals dank...reyals schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:15:
Algemeen, back-up maken en terugzetten, standaardgegevens herstellen
yep. Alle hardwarefuncties en bijbehorende software van de Note werken. Ik heb zelf alleen de S Healt uit, dus daar kan ik niet over oordelen.spaceboy schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:54:
[...]
Met die klote battery drain overweeg ik nu toch ook een root+rom. Kun jij de s-pen nog gebruiken?
Het enige dat nadelig werkt vind ik is dat de S Find nog steeds werkt op de Rom, zoals het origineel. Helaas. Had het liever helemaal uitgeschakeld gezien.
Lees je even goed in, dit koste mij eerlijk gezegd een dagje, maar dan heb je ook wat. Er zijn heel veel mogelijkheden, ook na de installatie.
De Omega Rom heeft eerlijk gezegd ook een tooltje (Via Omega Files Pro) die het je nog makkelijker maken om van alles te tweaken, maar afhankelijk van je kunnen, zou je ook prima zonder kunnen. Ik wil dan ook geen verkooppraatje houden
Hier ook een Omega fan en draai probleemloos de laatste versie.
S find is te bevriezen met Titanium Backup.
S find is te bevriezen met Titanium Backup.
Verwijderd
Hi Folks, LTE uitschakelen, Google+ uitschakelen en'n herstart lijkt bij mij de slurper te elimineren (ik hou het kort, maar dit is uiteraard geen gedetailleerde "How 2") 
Vandaag mijn Note3 weer aan de lader gehangen met een scherm-aan-tijd van 4u 36min. Dat is'n begin, maar volgens mij ligt de potentie veel Hoger. Vooral ook omdat ik apps geïnstalleerd heb die op de achtergrond nog steeds verschillende activiteiten monitoren (ook als het scherm uit is).
Desalniettemin, als ik het SoC verbruik zie, als de Note3 op stand by staat, is dat wel verontrustend. Gemiddeld 4-25% SoC belastende activiteiten, in rust ?! (geinstalleerde apps nemen daarvan 2-3% in rekening) ...
De hardware in de Note3 komt, simpelweg niet tot haar recht. Da's jammer... (Voorlopig). Maar goed, ik blijf me focussen op de details. Rooten blijkt o.a. KNOX niet te Killen. Please, Correct me If I'm Wrong.
By the way, Heb laatst een ativ s gekocht (voor weinig geld) om meer inzicht te krijgen in WP8.
Camera hardware button, is de enige feature wat ik mis, in de Samsung's Note3. Anyway, laatst een (programmeerbare) Pressy besteld voor €24,15 (incl. shipping 2 NL). Nu nog'n tempered glass Spigen ofzo) .... and I'm done with my Über Phone.
Vandaag mijn Note3 weer aan de lader gehangen met een scherm-aan-tijd van 4u 36min. Dat is'n begin, maar volgens mij ligt de potentie veel Hoger. Vooral ook omdat ik apps geïnstalleerd heb die op de achtergrond nog steeds verschillende activiteiten monitoren (ook als het scherm uit is).
Desalniettemin, als ik het SoC verbruik zie, als de Note3 op stand by staat, is dat wel verontrustend. Gemiddeld 4-25% SoC belastende activiteiten, in rust ?! (geinstalleerde apps nemen daarvan 2-3% in rekening) ...
De hardware in de Note3 komt, simpelweg niet tot haar recht. Da's jammer... (Voorlopig). Maar goed, ik blijf me focussen op de details. Rooten blijkt o.a. KNOX niet te Killen. Please, Correct me If I'm Wrong.
By the way, Heb laatst een ativ s gekocht (voor weinig geld) om meer inzicht te krijgen in WP8.
Camera hardware button, is de enige feature wat ik mis, in de Samsung's Note3. Anyway, laatst een (programmeerbare) Pressy besteld voor €24,15 (incl. shipping 2 NL). Nu nog'n tempered glass Spigen ofzo) .... and I'm done with my Über Phone.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 02:30 ]
Zou iemand hier meer info kunnen over geven? Ik zou heel graag alle dingen die ik nooit gebruik zoals chaton, plan kiosk enz.. kunnen verwijderen. Maar weet niet welke custom Rom enzvoort. en een guide zou handig zijn. Kan iemand helpen bij dit? Dat ik zeker iets vertrouwen kan gebruiken.eboellie schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:34:
[...]
Als je root, kun je ook een andere Rom gebruiken met bijbehorende tools, waar wel alle meuk ECHT vanaf kan. Zoek even op XDA, veel beschikbaar.
Ben geen expert op dit gebied, (naast een Ultimate10 was dit mijn 2de rootactie),maar mij is het gelukt.
Alvast ontzettend bedankt!
Zou zeggen, lees je eerst goed in over dit op bv XDA voor je er aan begint, maar is wel de moeite waardXstreamdigital schreef op maandag 23 december 2013 @ 04:59:
[...]
Zou iemand hier meer info kunnen over geven? Ik zou heel graag alle dingen die ik nooit gebruik zoals chaton, plan kiosk enz.. kunnen verwijderen. Maar weet niet welke custom Rom enzvoort. en een guide zou handig zijn. Kan iemand helpen bij dit? Dat ik zeker iets vertrouwen kan gebruiken.
Ik gebruik al een tijdje deze rom. Alle bloatware is er uit gehaald en draait super. Echt een aanrader.Xstreamdigital schreef op maandag 23 december 2013 @ 04:59:
[...]
Zou iemand hier meer info kunnen over geven? Ik zou heel graag alle dingen die ik nooit gebruik zoals chaton, plan kiosk enz.. kunnen verwijderen. Maar weet niet welke custom Rom enzvoort. en een guide zou handig zijn. Kan iemand helpen bij dit? Dat ik zeker iets vertrouwen kan gebruiken.
Meer info op XDA.
[ Voor 6% gewijzigd door Ruffzz op 23-12-2013 08:20 ]
looks interestingRuffzz schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:19:
[...]
Ik gebruik al een tijdje deze rom. Alle bloatware is er uit gehaald en draait super. Echt een aanrader.
Meer info op XDA.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
En hier nog een mooie rom.
Ik heb altijd Omega gedraaid zowel op mijn note 2 galaxy S3 en S4.
Nu naar de Bobcat rom gegaan in een woord super.
Het grafisch gebeuren van deze rom is heel mooi als je van kleuren houdt, plus batterij iconen en nog veel meer kan je zo instellen zonder elke keer te moeten flashen via cwm.
Ik was Omega fan maar dit is echt goed.
Hier de link http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2498687
Ik heb altijd Omega gedraaid zowel op mijn note 2 galaxy S3 en S4.
Nu naar de Bobcat rom gegaan in een woord super.
Het grafisch gebeuren van deze rom is heel mooi als je van kleuren houdt, plus batterij iconen en nog veel meer kan je zo instellen zonder elke keer te moeten flashen via cwm.
Ik was Omega fan maar dit is echt goed.
Hier de link http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2498687
[ Voor 9% gewijzigd door pappaleone op 23-12-2013 15:23 ]
Verwijderd
Voor degene die geen andere ROM wensen. Begin februari zal de note 3 op kitkat (4.4) gaan draaien. Zie hier.
Ik wil gewoon een Rom dat gewoon hard lijkt zoals de standaard Rom van de note 3. En met alles feature va de note 3. Enkel dat ik de paps chaton enzvoort kan verwijderen.
Gewoon rooten en dan de apps bevriezen of verwijderen met Titanium backup.
Hoi Note 3'ers….Ik heb geen Note 3 meer, ben weer terug bij mijn " oude " gewenning….Ik wil jullie danken voor de tips en hulp in die 2 weken tijd! De Note 3 is een geweldig toestel, alleen niet voor mij.
Gebruik hem nu een paar uur en kan nu al niet meer zonder. Vraag me alleen af hoe ik die temperatuurmeter, barometer en afstandsbediening aan de praat krijg. Ik heb zelf geen Samsung apparatuur maar wil toch de afstandsbediening gebruiken. Hoe heet die applicatie trouwens?
Leuk man gatheren
De afstandsbediening app van Samsung heet WatchOn. Deze app kun je gewoon gebruiken met een niet samsung apparaat.migros schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:50:
..... Ik heb zelf geen Samsung apparatuur maar wil toch de afstandsbediening gebruiken. Hoe heet die applicatie trouwens?
Ik heb nu zelf sinds een dag de note in gebruik en hij bevalt mij heel erg goed tot nu. Vooral de batterijduur is geweldig. Hij heeft nu na 7 uur screen-on time nog 24% over.
Google Play: Weather Stationmigros schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:50:
Gebruik hem nu een paar uur en kan nu al niet meer zonder. Vraag me alleen af hoe ik die temperatuurmeter, barometer en afstandsbediening aan de praat krijg. Ik heb zelf geen Samsung apparatuur maar wil toch de afstandsbediening gebruiken. Hoe heet die applicatie trouwens?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
SNS houd in dat je niet constant hoeft in te loggen per app die bijv. Facebook of Twitter gebruikt.. Sommige games enzo kun je inloggen met Facebook en moest je constant je gegevens invoeren, vul je het in bij SNS dan hoeft je dat niet te doen wordt automatisch gedaan.Martijn80 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:06:
[...]
Volgens mij is SNS iets van Samsung om de FB vrienden te kunnen synchroniseren met je contacten. Hetzelfde geldt als je de officiële Twitter app installeert.
Thx voor de uitleg! Ik vroeg me al af wat dat was, had het voor de zekerheid eff niet toegestaan.Verwijderd schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:14:
[...]
SNS houd in dat je niet constant hoeft in te loggen per app die bijv. Facebook of Twitter gebruikt.. Sommige games enzo kun je inloggen met Facebook en moest je constant je gegevens invoeren, vul je het in bij SNS dan hoeft je dat niet te doen wordt automatisch gedaan.
Ik heb sinds kerstavond ook een Note 3, echt een super geweldig toestel! Het scherm is fenomenaal, super snel/vloeiend en heerlijk dat je zoveel zelf in kunt stellen zoals je het zelf wil. Een verademing na een aantal jaar iPhone, die hoef ik dus nooit meer!
Wat me wel stoort is dat geregeld het Multi Window aan de linkerkant verdwijnt... Dan moet ik in het meldingenvenster Multi Window even uit en weer aanzetten en dan issie er weer.
En het openen van My Magazine bij het eenmaal drukken op de home knop is verdomd irritant als je gewend bent om die home knop voor alles te gebruiken
Verder echt niks op aan te merken! De bediening is even wennen, maar dat komt wel.
Wat ik ook nog niet gevonden heb is hoe je ervoor zorgt dat meldingen van o.a. FB/mail op je scherm komen ( dus dat je ze ziet zonder het scherm te hoeven ontgrendelen ).
[ Voor 6% gewijzigd door metallicattim op 26-12-2013 21:07 ]

Wat me wel opvalt is mij RAM-verbruik. Die is meestal rond 1GB verbruik. Maar schakelt ook heel vaak tussen 800MB of 1,30 GB terwijl ik even veel doe als anders.
Volgens de specs heeft de note 3, 3gb aan werkgeheugen. Als ik kijk zie ik 2.38 als beschikbaar, is dat bij jullie ook zo?
Verwijderd
Weet niet wat je precies bedoelt met multi windows maar als je wat lang op de backknop drukt kom je er ook in, en kun je weer verwijderenmetallicattim schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:02:
[...]
Thx voor de uitleg! Ik vroeg me al af wat dat was, had het voor de zekerheid eff niet toegestaan.
Ik heb sinds kerstavond ook een Note 3, echt een super geweldig toestel! Het scherm is fenomenaal, super snel/vloeiend en heerlijk dat je zoveel zelf in kunt stellen zoals je het zelf wil. Een verademing na een aantal jaar iPhone, die hoef ik dus nooit meer!
Wat me wel stoort is dat geregeld het Multi Window aan de linkerkant verdwijnt... Dan moet ik in het meldingenvenster Multi Window even uit en weer aanzetten en dan issie er weer.
En het openen van My Magazine bij het eenmaal drukken op de home knop is verdomd irritant als je gewend bent om die home knop voor alles te gebruiken
Verder echt niks op aan te merken! De bediening is even wennen, maar dat komt wel.
Wat ik ook nog niet gevonden heb is hoe je ervoor zorgt dat meldingen van o.a. FB/mail op je scherm komen ( dus dat je ze ziet zonder het scherm te hoeven ontgrendelen ).
Ik heb een probleem als ik de note 3 aan computer aansluit. Bij grote bestanden zoals de obb bestanden die ik heb van vorige gsm. Zegt de computer steeds na een tijdje dat de note 3 niet zo reageren kan ik hier iets aan doen?
Is bij alle Snapdragon Notes zo; ~0,6GB gereserveerd voor systeem gebeuren. De Exynos variant heeft dacht ik wel minder geheugen voor het systeem gereserveerd.marcel23456 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:29:
Volgens de specs heeft de note 3, 3gb aan werkgeheugen. Als ik kijk zie ik 2.38 als beschikbaar, is dat bij jullie ook zo?
Vind ik zelf overigens kinderachtig en ook onduidelijk om niet gewoon aan te geven dat "het systeem" zoveel gebruikt van die 3GB, maar goed Samsung doet wel meer raars... (hoest Knox bijvoorbeeld
Voor de Omega ROM gebruikers onder ons; hebben jullie sinds v6.0 ook meer last van battery drain? Hoewel de battery niet enorm snel leeg loopt, ervaar ik wel een grotere drain tijdens standby. Met v5.0 was dit ongeveer 1% per uur in standby (per nacht ongeveer 7-8%) en dat is nu verdubbeld.
Heb reeds het meeste gefreezed middels Titanium Backup dankzij de lijst van KeesStolk op XDA maar dit moet zeker beter kunnen...
Heb reeds het meeste gefreezed middels Titanium Backup dankzij de lijst van KeesStolk op XDA maar dit moet zeker beter kunnen...
Ha, dat is het truucje dus!! ThxVerwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:49:
[...]
Weet niet wat je precies bedoelt met multi windows maar als je wat lang op de backknop drukt kom je er ook in, en kun je weer verwijderen
Over de camera ben ik nog niet helemaal uit, foto's vind ik maar magertjes qua kwaliteit, maar de slow-mo functie is echt te gek!
Thanxs weet ik dat weer,Nivk schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 02:02:
[...]
Is bij alle Snapdragon Notes zo; ~0,6GB gereserveerd voor systeem gebeuren. De Exynos variant heeft dacht ik wel minder geheugen voor het systeem gereserveerd.
Vind ik zelf overigens kinderachtig en ook onduidelijk om niet gewoon aan te geven dat "het systeem" zoveel gebruikt van die 3GB, maar goed Samsung doet wel meer raars... (hoest Knox bijvoorbeeld)
Zijn er hier mensen met en gear? ik heb dat dingetje ook gekocht en volledig ge-upgraded maar ik zie nergens staat hoe je de whatsapp berichten pusht naar je gear. Moet je iets downloaden hiervoor? google is wat dit betreft summier hierover.
Zijn er meer die met de rabobank app nog geen acceptgiro's kunnen scannen?
12 x 330WP | Oost/west
Ik heb dit niet ervaren al ben ik meteen van 2.1 naar 6.0 gegaan overigens gebruikt die van mij meer op idle door wifiDeLyon schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:07:
Voor de Omega ROM gebruikers onder ons; hebben jullie sinds v6.0 ook meer last van battery drain? Hoewel de battery niet enorm snel leeg loopt, ervaar ik wel een grotere drain tijdens standby. Met v5.0 was dit ongeveer 1% per uur in standby (per nacht ongeveer 7-8%) en dat is nu verdubbeld.
[ Voor 3% gewijzigd door qlum op 27-12-2013 20:40 ]
Volgens mij is dat ook vanwege het RAM daar voor de GPU is gerserveerd.marcel23456 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:29:
Ik ben erg tevreden met de Note 3, komende van een Note 1. Allees de foto's bij weinig licht zijn niet zo goed. En ik vind de geluidskwaliteit van muziek over een (goede) koptelefoon nog onvoldoende. Dat laatste is nog wel te verbeteren als ik hem root, maar daar wacht ik nog ff mee tot ik zeker weet dat alles het goed doet en ik dus ook wat zekerder weet dat ik de garantie niet nodig heb.
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Open Gear Manager (versie 1.5.121601) op je Note3, dan klik je op Meldingen, dan onderin in de lijst op Meer meldingen, en dan kies je in de lijst voor de app Whatsapp[b][message=41492711,noline]
Zijn er hier mensen met en gear? ik heb dat dingetje ook gekocht en volledig ge-upgraded maar ik zie nergens staat hoe je de whatsapp berichten pusht naar je gear. Moet je iets downloaden hiervoor? google is wat dit betreft summier hierover.
Dat ligt aan die gare app, niet aan je toestel. Rabobank is zooo 2012...Elahkneh schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:25:
Zijn er meer die met de rabobank app nog geen acceptgiro's kunnen scannen?
Heb wel interesse in dit toestel, mede omdat Gsmarena de geluidsoutput als zéér goed beschouwde. Wat is er precies onvoldoende eraan? Want ik vind het erg belangrijk dat de kwaliteit goed is.Julian schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 22:01:
[...]
Volgens mij is dat ook vanwege het RAM daar voor de GPU is gerserveerd.
Ik ben erg tevreden met de Note 3, komende van een Note 1. Allees de foto's bij weinig licht zijn niet zo goed. En ik vind de geluidskwaliteit van muziek over een (goede) koptelefoon nog onvoldoende. Dat laatste is nog wel te verbeteren als ik hem root, maar daar wacht ik nog ff mee tot ik zeker weet dat alles het goed doet en ik dus ook wat zekerder weet dat ik de garantie niet nodig heb.
Dat was het dank. Vreemd, gisteren daar wel gekeken maar toen stond die lijst er nog niet, na jou bericht ineens wel. Hoe dan ook, opgelost. Vind het zeker de moeite waard deze gadget erbij te hebben, geen gekloei met in je broekzak graaien als er gebeld word maar gewoon met je handen aan het stuur een telefoontje plegen of ff snel je whatsapp checken.EJSEJS schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 23:11:
[...]
Open Gear Manager (versie 1.5.121601) op je Note3, dan klik je op Meldingen, dan onderin in de lijst op Meer meldingen, en dan kies je in de lijst voor de app Whatsapp
Muziek klinkt te 'plat', als ik het vergelijk met wat er uit mijn Squeezebox + Rotel RA-01 versterker komt. Die standaard is natuurlijk wel erg hoog. Ik heb hem niet vergeleken met andere mobiele apparaten. Ik gebruik een Sennheiser HD215 (over the ear) en Poweramp als muziekspeler. Ik heb uitgebreid gespeeld met de equalizer, tone control en de verschillende effecten die de standaard muziekspeler biedt. Ook heb ik de koptelefoon-tuning-procedure doorlopen (erg cool dat die erop zit trouwens).D-TECH schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:29:
[...]
Heb wel interesse in dit toestel, mede omdat Gsmarena de geluidsoutput als zéér goed beschouwde. Wat is er precies onvoldoende eraan? Want ik vind het erg belangrijk dat de kwaliteit goed is.
Ik had ook gelezen bij GSM-arena dat de output vrijwel perfect was, dus ik had hoge verwachtingen. Die werden helaas niet helemaal waar gemaakt.
Ik heb met de Note 1 gemerkt dat de geluidskwaliteit wel naar (voor mij) voldoende goed niveau getild kan worden door gebruik te maken van Viper4android, en dan de XHiFi-variant. Daar is wel root-toegang voor nodig.
Maar nogmaals, ik stel wel erg hoge eisen aan geluidskwaliteit!
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik kom er zelf niet uit, hopelijk weet iemand van jullie dit:
Ik wil graag dat meldingen ( FB/SMS/Whatsapp/Email etc ) op het vergrendelscherm zichtbaar zijn, dus zodra je de telefoon aanzet via bv. de homeknop, dat je dan direct de berichten ziet i.p.v. eerst te moeten ontgrendelen en het meldingenvenster naar beneden moet swipen.
Ik vind dit handiger omdat je dan in een oogopslag ziet of je moet ontgrendelen of dat het wel kan wachten.
Nu zie je alleen het blauwe lampje knipperen om er volgens achter te komen dat je weer eens een spammail hebt ontvangen
Is dat mogelijk met een Note?
Ik wil graag dat meldingen ( FB/SMS/Whatsapp/Email etc ) op het vergrendelscherm zichtbaar zijn, dus zodra je de telefoon aanzet via bv. de homeknop, dat je dan direct de berichten ziet i.p.v. eerst te moeten ontgrendelen en het meldingenvenster naar beneden moet swipen.
Ik vind dit handiger omdat je dan in een oogopslag ziet of je moet ontgrendelen of dat het wel kan wachten.
Nu zie je alleen het blauwe lampje knipperen om er volgens achter te komen dat je weer eens een spammail hebt ontvangen
Dashclock widget kan dat voor je

Zojuist de eerste alpha build met Cyanogenmod 11 even getest. Heerlijk soepel ben echt onder de indruk. Voelt zelfs vlotter aan dan een Nexus 5
Geen daily driver overigens. Voor meer info zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2588881
[ Voor 8% gewijzigd door Ruffzz op 29-12-2013 15:09 ]
Lightflow gebruiken, kan je meer kleurtjes(en geluidjes) gebruiken voor meldingen. Dus geel, paars, roze, oranje, wit, wat met de normale samsung standaard meldingsapp niet kan. Die heeft alleen blauw, groen en rood.metallicattim schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:57:
YouTube: Light Flow Android App for Custom LED Notifications on Samsung Galaxy S3
[ Voor 45% gewijzigd door Alessandr0 op 29-12-2013 17:31 ]
Het is een leuke feature dat je de ledkleuren kunt aanpassen, maar ik doel meer op een mogelijkheid om het daadwerkelijke bericht dat binnenkomt op het lockscreen te kunnen bekijken.Alessandr0 schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:27:
[...]
Lightflow gebruiken, kan je meer kleurtjes(en geluidjes) gebruiken voor meldingen. Dus geel, paars, roze, oranje, wit, wat met de normale samsung standaard meldingsapp niet kan. Die heeft alleen blauw, groen en rood.
YouTube: Light Flow Android App for Custom LED Notifications on Samsung Galaxy S3
Heb hem geprobeerd, maar is het toch niet helemaal. Hij geeft bij FB en E-mail bijv. alleen maar aan dat er een melding is en niet de inhoud van die melding ( heb preview aangevinkt ).reyals schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:06:
Dashclock widget kan dat voor je

Haha ja, dat blijkt wel....!Julian schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:25:
Maar nogmaals, ik stel wel erg hoge eisen aan geluidskwaliteit!
Ici kann uw Werbung staan
Google Play Store: Notification Lock Screen misschien?metallicattim schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:57:
Ik kom er zelf niet uit, hopelijk weet iemand van jullie dit:
Verwijderd
Je hoeft geen Xtra apps/widgets of dergelijke te installeren, deze feature is nml. al geïntegreerd in de Note3.metallicattim schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:57: ... Ik wil graag dat meldingen ( FB/SMS/Whatsapp/Email etc ) op het vergrendelscherm zichtbaar zijn, dus zodra je de telefoon aanzet via bv. de homeknop, dat je dan direct de berichten ziet i.p.v. eerst te moeten ontgrendelen en het meldingenvenster naar beneden moet swipen...
Verschillende mogelijkheden/opties. Check "Instellingen" --> Apparaat --> vergrendelscherm --> Opties voor vegen --> Meerdere Widgets. Add widgets 2 your lockscreen and ... add anything u Desire.
Go On, Tweak your Note3, as U like.
Dude Really? Da's appels en peren. (No DisRespect). Dat snap je te toch wel ?Julian schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:25:
[...]Muziek klinkt te 'plat', als ik het vergelijk met wat er uit mijn Squeezebox + Rotel RA-01 versterker komt ...
Ik denk dat de Note3 met Samsung's Exynos SoC (vanwege de Wolfson DAC) wat harder kan spelen en in staat is om hogere bitrates te produceren. maar goed, Het geluid vd Qualcomm Note3 ervaar ik als "niet slecht". Let me Xplain;
Ik luister zelden/nooit naar muziek (via mijn mobile). Stream wel vaker beeldmateriaal naar mijn Note3. Wat me opvalt is dat het geluid -bij filmpjes/docu's- Kraakhelder is. Gebruik zelden een koptelefoon, maar als ik m'n Sony MDR-V700 koppel, dan krijg ik'n vol en alsnog helder geluid (niet al te hoge tonen, heldere mid-tonen en alsnog de vibrerende lage tonen).
Another Plus, bij lage tonen vibreert (trilt) de de back-cover gezellig mee (Nee, Geen HardwareFailure mijn Note3 is Solid, as a Rock). Geeft de illusie ve ButtKicker. De lage tonen voegen een 4e dimensie (4D) toe. Hoe dan ook, het blijft'n Mobile (voor goed geluid heb je toch echt wel volume/inhoud nodig).
By the way; Thumbs Up 4 the Note3 Community. U Folks are Great!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 01:17 . Reden: 2 much Ron. ]
Haha ja dat snap ik wel ja, daarom noem ik het ook! Hoewel het niet helemaal appels en peren is natuurlijk. Het zijn gewoon DACs die een koptelefoon moeten aansturen. Als een iPhone het kan moet een Samsung het ook kunnen. En feit blijft dat er nog wel ruimte voor verbetering is qua geluidskwaliteit, zoals gezegd kan dat door installatie van viper4android, XhiFi-versie.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 02:01:
[...]
[...]
Dude Really? Da's appels en peren. (No DisRespect). Dat snap je te toch wel ? Ik denk dat de Note3 met Samsung's Exynos SoC (vanwege de Wolfson DAC) wat harder kan spelen en in staat is om hogere bitrates te produceren. maar goed, Het geluid vd Qualcomm Note3 ervaar ik als "niet slecht".
Doe nog steeds 2 dagen met zeer intensief gebruik met mijn note 3. Ik heb nu Omega v6.0 erop. Loopt als een trein. Ik had 1 bug (kan ik niet melden via XDA).DeLyon schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:07:
Heel riskant misschien maar ik heb ook een aantal permissies van een aantal apps verminderd. Sommigen moest ik na verloop van tijd weer aanzetten.
temperatuur, luchtvochtigheid en druk zien via: Google Play: Thermometer S4migros schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 23:50:
afstandsbediening gebruiken via: Google Play: Samsung WatchON (Video)
werkt goed op mijn Toshiba tv en LG dvd speler.
EDIT: jouw vraag was al beantwoord zie ik nu
[ Voor 5% gewijzigd door eboellie op 30-12-2013 13:57 ]
Dat WatchOn is wel aardig, maar waarom dat zo'n enorme lijst permissies nodig heeft? Ik heb hem daarom uitgeschakeld.
Nice! Voor E-mail en FB werkt het in ieder geval perfect! Exact wat ik zocht, thx voor de tip!
[ Voor 8% gewijzigd door metallicattim op 30-12-2013 17:41 ]
Ik gebruik binnen Dashclock de extensie Dashnotifiermetallicattim schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:53:
[...]
Heb hem geprobeerd, maar is het toch niet helemaal. Hij geeft bij FB en E-mail bijv. alleen maar aan dat er een melding is en niet de inhoud van die melding ( heb preview aangevinkt ).
[afbeelding]
Deze laat de notificatie zien zoals hij normaal in je notification bar staat en haalt hem ook weg uit je notification bar nadat je hem bekeken hebt.
Alle notificaties zie ik netjes met inhoud hiermee.
Persoonlijk vind ik het wel handig om 1 Widget te hebben met clock, kalender en notificaties op m'n lockscreen, dus je moet maar kijken wat het beste voor jou werkt. Succes!
[ Voor 10% gewijzigd door Blindfold op 30-12-2013 21:10 ]
Ik haak hier op in omdat de Samsung Gear (nog) geen eigen topic heeft. Vrijdag om 16.00 uur de gear gekocht, om 19.00 uur was die vol opgeladen en ik heb nog 10% over nu. Als we het over lange adem hebben dat heeft de gear het wel. Natuurlijk gebruik je zo'n ding niet echt intensief, maar Samsung zelf garandeerd 24 uur maar dan haal je makkelijk. Kortom wie nog interesse had in de gear maar twijfelde...ik zeg doeneboellie schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:20:
[...]
Doe nog steeds 2 dagen met zeer intensief gebruik met mijn note 3.
tevens iedereen fijn uiteinde en een getweakt 2014!
Allemaal leuk deze statistieken over de Note ( en Gear ) v.w.b. de accuduur, mijn Note 3 houdt het ook wel van 's morgens tot de volgende dag 's avonds uit bij intensief gebruik, maar toen ik mijn iPhone 4S net had, ging deze ook zo lang mee!
Ik vind het interessanter hoe de accu zich houdt na een jaar tijd!
Gelukkig kun je de accu van de Note vervangen i.t.t. de iPhone die na een jaar toch dagelijks opgeladen moest worden en het laatste half jaar soms wel al voor het avondeten
Kortom, eff afwachten dus hoe de accu zich houdt in de toekomst!
Ik vind het interessanter hoe de accu zich houdt na een jaar tijd!
Gelukkig kun je de accu van de Note vervangen i.t.t. de iPhone die na een jaar toch dagelijks opgeladen moest worden en het laatste half jaar soms wel al voor het avondeten
Kortom, eff afwachten dus hoe de accu zich houdt in de toekomst!
[ Voor 3% gewijzigd door metallicattim op 31-12-2013 00:07 ]
Mijn Kinetic horloge doet het anders al 11 jaar door alleen maar mijn pols te bewegen.marcel23456 schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:07:
[...]
Ik haak hier op in omdat de Samsung Gear (nog) geen eigen topic heeft. Vrijdag om 16.00 uur de gear gekocht, om 19.00 uur was die vol opgeladen en ik heb nog 10% over nu. Als we het over lange adem hebben dat heeft de gear het wel. Natuurlijk gebruik je zo'n ding niet echt intensief, maar Samsung zelf garandeerd 24 uur maar dan haal je makkelijk. Kortom wie nog interesse had in de gear maar twijfelde...ik zeg doen![]()
tevens iedereen fijn uiteinde en een getweakt 2014!
@ metallicattim
Iphone is prima hoor, alleen kan ik slecht tegen alle zaken die verplicht 'moeten'. Dat was ook mijn bezwaar bij de Note 3. Nu is de ROM vervangen.
Bij appel mag je niet aan de batterij komen, heb je geen usb, moet je iTunes, wat een ramp... Je moet zoveel zodat je een great product, veilig en commercieel o zo interessant hebt.
Doe mij maar vrijheid en dus een beetje meer onzekerheid.
even iets anders: ik heb een screendump van 77% batterij na bijna 24 uur gebruik, gedumpt op skydrive. Gisteren geladen, nog steeds lekker vol. Enig idee hoe ik die hier plaats?
Iphone is prima hoor, alleen kan ik slecht tegen alle zaken die verplicht 'moeten'. Dat was ook mijn bezwaar bij de Note 3. Nu is de ROM vervangen.
Bij appel mag je niet aan de batterij komen, heb je geen usb, moet je iTunes, wat een ramp... Je moet zoveel zodat je een great product, veilig en commercieel o zo interessant hebt.
Doe mij maar vrijheid en dus een beetje meer onzekerheid.
even iets anders: ik heb een screendump van 77% batterij na bijna 24 uur gebruik, gedumpt op skydrive. Gisteren geladen, nog steeds lekker vol. Enig idee hoe ik die hier plaats?
[ Voor 65% gewijzigd door eboellie op 31-12-2013 14:34 . Reden: leesbaarheid en foto plaatsing ]
Net twee van deze beasts gekocht... heeft iedereen uit de doos zo'n protective sticker op de camera lens zitten?
Ik heb namelijk op de ene wel en de andere niet... moet ik er dan van uitgaan dat ik een gebruikte telefoon heb gekregen of gewoon een fabrieks'fout'? Doosje was gewoon gesealed en alle andere stickers zaten er machine-nauwkeurig op.
Ik heb namelijk op de ene wel en de andere niet... moet ik er dan van uitgaan dat ik een gebruikte telefoon heb gekregen of gewoon een fabrieks'fout'? Doosje was gewoon gesealed en alle andere stickers zaten er machine-nauwkeurig op.
LOL heb hem al twee weken, zie je bericht en denk sticker bij de camera? Ik had dus inderdaad zo`n sticker zie ik nu pas.Kyo schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:49:
Net twee van deze beasts gekocht... heeft iedereen uit de doos zo'n protective sticker op de camera lens zitten?
Maar of je nu een gebruikte hebt, geen idee.
Misschien was het rolletje met stickers op.
Waarom schommelt de RAM-verbruik zo? Ene moment verbruikt hij 900MB RAM. en andere moment 1,3 GB RAM. Terwijl in beide situatie evenveel Apps open staat. Knox heb ik trouwens nog niet geinstalleerd.
Voor de stock gebruikers. Ik zag dat als je de home button even ingedrukt houd dat je ook kan zien welke programma's er mee opstarten bij en herstart. Bij mij stond het aardig vol met youtube, mx player, maps, en nog en paar die naar mijn idee dat helemaal niet hoeven te doen. Ik heb ze uitgeschakeld en de note herstart. Ik zit nu op 9 uur toestel aan en hij heeft van de 100% nog 96% over
misschien en goeie tip?
misschien en goeie tip?
Ik heb de laatste tijd wat raars, als ik bij batterij verbruik kijk staat er de laatste paar weken dat 'Android OS' de grootste verbruiker is, zoals vandaag na 11 uur 52 minuten op batterij en Android OS heeft 50% van mijn batterij verbruikt.
Ik heb geen idee hoe dat kan.
Ik heb geen idee hoe dat kan.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Zo eindelijk sinds maandag ook een note 3. Fijn snel toestel maar, ik wil samsung knox verwijderd hebben. Ik krijg soms van die beveiligingsmeldingen die kan je dan uitzetten voor 30 dagen maar ik wil knox er gewoon af hebben. Heb al op google gezocht en geprobeerd eerst te installeren en dan te verwijderen maar dit werkt niet. Heeft 1 van jullie een oplossing ?
Verwijderd
That's Not possible, simpelweg omdat knox onderdeel is vh systeem (lees: knox is geïntegreerd in verschillend systeemprocessen, die elkaar beinvloeden). maw een On/Off switch aint Possible.MaxLagerwey schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:43:
Zo eindelijk sinds maandag ook een note 3. Fijn snel toestel maar, ik wil samsung knox verwijderd hebben. Ik krijg soms van die beveiligingsmeldingen die kan je dan uitzetten voor 30 dagen maar ik wil knox er gewoon af hebben. Heb al op google gezocht en geprobeerd eerst te installeren en dan te verwijderen maar dit werkt niet. Heeft 1 van jullie een oplossing ?
Wat je wel kunt doen is oa Apps Ops Starter installeren om de bevoegdheden van verschillende apps te beperken (Yep, oa knox staat ook in het lijstje van "tweakbare" apps).
Ik heb (waar mogelijk) alle 'video/audio/call logs uitlezen' "vrijheden" (de mogelijkheid om gesprekken mee te luisteren en/of foto/video's te schieten met de frontcamera en call logs te analyseren -door WhoEver) uitgeschakeld.
Desalniettemin; ik heb geen beperkingen mbt gebruikerservaring met mijn Note3 (SuperFast en Best ScreenTechnology Ever!), en wat accu-beleid betreft, ondanks alle tweaks, heb ik'm gisteren -met nog 10% juice over) aangesloten, met een scherm-aan tijd van 7u 17m 34s. That ain't 2 Bad
Het mooiste resultaat (lees: wil je jouw Note3 volledig naar jouw behoefte's tweaken) bereik je uiteraard door jouw toestel te Rooten (check google/Utube, shouldn't take more than 5 min.)
Do Not worry and Njoy the advantages of your Über-Phone, there's a solution 4 Everything.
You don't Need 2 tweak your Note3, butt got a lot of opportunities, 2 Customize/Personalise/Tweak as you want.
Good luck and Njoy
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 02:08 . Reden: opportunities ]
Heb zelf anders toch gewoon nooit meer een Knox melding (of icoontje) meer gehad sinds ik het heb verwijderd en uitgezet, dat het vast wel ergens nog wel iets doet daar twijfel ik niet over Samsung kennende. Heb er verder dus geen last van en niks speciaals gedaan, nooit geïnstalleerd en in het instellingen menu uitgezet en verwijderd, werkte prima..
offtopic: BB4E waarom dat Engels er altijd tussen in je reacties? Niks persoonlijks maar het leest in mijn optiek enorm storend, vooral het taalgebruik. Vraag het me gewoon af, het gebruik er van voegt namelijk weinig toe.
offtopic: BB4E waarom dat Engels er altijd tussen in je reacties? Niks persoonlijks maar het leest in mijn optiek enorm storend, vooral het taalgebruik. Vraag het me gewoon af, het gebruik er van voegt namelijk weinig toe.
heb sinds 30-12-13 mijn samsung galaxy note 3 via Vianen telecom aan huis wel te verstaan, voor 439,
gehaald. Antutu benchmark gedraaid, de eerste met energie besparing aan was 27549, energiebesparing uit ging in 35859 en daarna wifi uit + netwerk uit alles van google uit ging in 36232, dus best wel goede scores. volgend dag opende ik Antutu en hij liep even helemaal vast, dit gebeurde ook op mijn tablet,in begin vreemd, inmiddels Antutu verwijderd. mooie en snelle telefoon op mijn vodafone 4G netwerk.
gehaald. Antutu benchmark gedraaid, de eerste met energie besparing aan was 27549, energiebesparing uit ging in 35859 en daarna wifi uit + netwerk uit alles van google uit ging in 36232, dus best wel goede scores. volgend dag opende ik Antutu en hij liep even helemaal vast, dit gebeurde ook op mijn tablet,in begin vreemd, inmiddels Antutu verwijderd. mooie en snelle telefoon op mijn vodafone 4G netwerk.
[ Voor 3% gewijzigd door alexanderjcs op 02-01-2014 06:54 ]
Vergeet de willekeurige hoofdletters niet.MusicAddict schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 03:35:
Cunning linguist.
Bedankt voor je reactie, ik heb die app er op gezet en de bevoegdheden uitgeschakeld eens zien of dit helpt. Rooten begin ik nog niet aan haha. Vind knox wel heel irritant maar goed t is een super telefoon de note 3. Nog 1 vraagje hebben jullie gewoon een foto van het imei nummer gemaakt op het doosje voor de cashback actie.?
Verwijderd
da's ook mijn ervaring.MusicAddict schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 03:35:
Heb zelf anders toch gewoon nooit meer een Knox melding (of icoontje) meer gehad sinds ik het heb verwijderd en uitgezet,..
Persoonlijk erger ik me meer aan google applicaties, maar idd. wat doet het precies ??? En oa voor mij, is dat een uitdaging.dat het vast wel ergens nog wel iets doet daar twijfel ik niet over Samsung kennende.
Xcuse me 4 my language. Engels is globaal de 2e taal. Ik communiceer globaal, maar om het "storend" aspect te verklaren, alhoewel ik NL'er ben; feit is dat ik Engels Denk. In mijn brein moet ik alles vertalen naar NLofftopic: BB4E waarom dat Engels er altijd tussen in je reacties? Niks persoonlijks maar het leest in mijn optiek enorm storend, vooral het taalgebruik. Vraag het me gewoon af, het gebruik er van voegt namelijk weinig toe.
m.a.w. Engels is voor mij (met al mijn taalfouten) gemakkelijker ... (12 jaar geleden, same issue with German).
Gebeurt vaak als ik een point wil maken, maar is hier idd. (met gelijkgestemden) vaak ongepast. I'm workin' on it. ThanX 4 pointing outI make the fucking Wooshnoise! ® schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 08:58:[...]Vergeet de willekeurige hoofdletters niet.
OT: ik heb naar mijn gevoel geen concessies gedaan wat betreft snelheid en gebruiksgemak van mijn Note3, maar de verschillende tweaks gaan hoogstwaarschiijnlijk voor'n lagere batterijverbruik bijdragen, resulterend (mix gebruik) in 6h 12m 36s scherm-aan-tijd, met nog 25% te gaan. Meld me nog wel ff als ik een nieuwe "piek"bereik mbt to accu/uithoudingsvermogen.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 03:24 . Reden: Bart ® I make the fucking Wooshnoise! ]
Google Play: DashClock WhatsApp \[4.3+]metallicattim schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:52:
[...]
Nice! Voor E-mail en FB werkt het in ieder geval perfect! Exact wat ik zocht, thx voor de tip!
zo kan je nog meer extensions downloaden in play store
[ Voor 7% gewijzigd door SuperVeloce op 03-01-2014 03:15 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Fijn hoor... Ben echt te spreken over de accu. Wil em wel rooten enbeetje aanklooien met voltages nog als dat mogelijk is. MIjn piek is 1 dag en 17 uur met 7uur scherm aan tijd. Moet beter kunnen heb ik het idee. En dan heb ik nog niet eens uitgebreid dingen uitgezet of zelfs software ervoor op gezet.Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 01:49:
OT: ik heb naar mijn gevoel geen concessies gedaan wat betreft snelheid en gebruiksgemak van mijn Note3, maar de verschillende tweaks gaan hoogstwaarschiijnlijk voor'n lagere batterijverbruik bijdragen, resulterend (mix gebruik) in 6h 12m 36s scherm-aan-tijd, met nog 25% te gaan. Meld me nog wel ff als ik een nieuwe "piek"bereik mbt to accu/uithoudingsvermogen.
Op m'n oude S3 gebruikte ik Stweaks en Greenify en kon er zo ook 48uur mee doen (met intensief gebruik) Nu heb ik dat standaard zowat al, dus ik denk wel dat ik het kan rekken tot misschien wel 72 uur
Ik ga er iig voor
Ici kann uw Werbung staan
Ik ben ook dik tevreden over de accuduur!

Ik heb hem normaal gebruikt, dat wil zeggen een aantal fotootjes gemaakt, bekeken, bewerkt, wat geïnternet, uurtje Angry Birds Go, veel mail checken, wahtsappen etc.
Dingen die ik heb gedaan om stroom te besparen:
- BT, GPS, Wifi standaard uit (Wifi alleen aan als ik er wat mee doe, thuis b.v.)
- Airgestures en nog een aantal van dat soort zaken uit
- Enkele apps uitgezet
- Trillen op 1 ms
Dingen die ik doe die wat meer stroom kosten:
- Scherm altijd op max brightness, opties voor automatisch aanpassen (o.a. in browser) uit
- IRC staat altijd aan. Sync overigens ook
- Smartstay aan
- Live achtergrond

Ik heb hem normaal gebruikt, dat wil zeggen een aantal fotootjes gemaakt, bekeken, bewerkt, wat geïnternet, uurtje Angry Birds Go, veel mail checken, wahtsappen etc.
Dingen die ik heb gedaan om stroom te besparen:
- BT, GPS, Wifi standaard uit (Wifi alleen aan als ik er wat mee doe, thuis b.v.)
- Airgestures en nog een aantal van dat soort zaken uit
- Enkele apps uitgezet
- Trillen op 1 ms
Dingen die ik doe die wat meer stroom kosten:
- Scherm altijd op max brightness, opties voor automatisch aanpassen (o.a. in browser) uit
- IRC staat altijd aan. Sync overigens ook
- Smartstay aan
- Live achtergrond
Hebben jullie er soms ook last van dat een notificatie van whatsapp later door komt ? Dus het bericht word bijv. 15:00 verstuurd maar ikzelf weet het pas 15:10.
Een enkele keer krijg ik een berichtje en dan kreeg ik pas een paar min erna een notificatie, heel irritant.
Een kameraad van mij heeft de note 1 en die heeft het ook. Soms het probleem maar soms gaat t uren lang goed en komen de notificaties meteen door.
Een enkele keer krijg ik een berichtje en dan kreeg ik pas een paar min erna een notificatie, heel irritant.
Een kameraad van mij heeft de note 1 en die heeft het ook. Soms het probleem maar soms gaat t uren lang goed en komen de notificaties meteen door.
[ Voor 9% gewijzigd door MaxLagerwey op 04-01-2014 20:54 ]
Verwijderd
Bedankt voor de 'App Ops Starter' app!Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 01:54:
[...]
That's Not possible, simpelweg omdat knox onderdeel is vh systeem (lees: knox is geïntegreerd in verschillend systeemprocessen, die elkaar beinvloeden). maw een On/Off switch aint Possible.
Wat je wel kunt doen is oa Apps Ops Starter installeren om de bevoegdheden van verschillende apps te beperken (Yep, oa knox staat ook in het lijstje van "tweakbare" apps).
Ik heb (waar mogelijk) alle 'video/audio/call logs uitlezen' "vrijheden" (de mogelijkheid om gesprekken mee te luisteren en/of foto/video's te schieten met de frontcamera en call logs te analyseren -door WhoEver) uitgeschakeld.
Desalniettemin; ik heb geen beperkingen mbt gebruikerservaring met mijn Note3 (SuperFast en Best ScreenTechnology Ever!), en wat accu-beleid betreft, ondanks alle tweaks, heb ik'm gisteren -met nog 10% juice over) aangesloten, met een scherm-aan tijd van 7u 17m 34s. That ain't 2 Bad![]()
Het mooiste resultaat (lees: wil je jouw Note3 volledig naar jouw behoefte's tweaken) bereik je uiteraard door jouw toestel te Rooten (check google/Utube, shouldn't take more than 5 min.)
Do Not worry and Njoy the advantages of your Über-Phone, there's a solution 4 Everything.
You don't Need 2 tweak your Note3, butt got a lot of opportunities, 2 Customize/Personalise/Tweak as you want.
Good luck and Njoy
Is het de moeite waard de laatste update van de Note 3 door te voeren?
Ik heb bij het activeren van mijn Note 3 (vers uit de verpakking) 'toegang tot mijn locatie geweigerd.
Nu dacht ik dat gewoon via instelling gewoon aan te kunnen vinken maar dat lukt me met geen mogelijkheid.
Zelfs de 'App Ops Starter' app van de Note 3 gehaald en opnieuw opgestart mocht niet baten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 00:27 ]
Verwijderd
That's the spirit. De Note3 heeft iid de potentie om nog efficienter met accuverbruik om te gaan. Lees maar verder.DaViDoViTsCh schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:00:
... Op m'n oude S3 gebruikte ik Stweaks en Greenify en kon er zo ook 48uur mee doen (met intensief gebruik) Nu heb ik dat standaard zowat al, dus ik denk wel dat ik het kan rekken tot misschien wel 72 uurIk ga er iig voor
Ik vond hetzo'n verademing om terug een android toestel te hebben, maar idd de laatste dagen is het mij ook opgevallen, had voordien geen enkel probleem met appen naar een android en/of ios toestel. Bij WP8 was het schering en inslag, whatsapp kreeg het maar niet voor elkaar om hun windows app te optimaliseren.MaxLagerwey schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:52
Hebben jullie er soms ook last van ... ?
Bedoel je 0016 mbt beveiligingsbeleid ? In principe is het altijd goed (ongeacht het OS) om je toestel up-to-date te houden. Zeker mbt tot beveiligingsbeleid. Maar in dit geval heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat het nietVerwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:59:
Is het de moeite waard de laatste update van de Note 3 door te voeren?
mbt onze beveiliging gaat ...(kom ik op terug). Laten we in elk geval 1 feit voor ogen houden. It's Sad But True, we worden met z'n allen in de gaten gehouden. Is het niet via onze TV's (check o.a. LG) danwel via GPS, openbare camera's, mobiele toestellen etc. etc. etc. Zelfs als je mobiel uitstaat, kan men "meeluisteren". Dat het ongewenst is, daar hebben ze lak aan. De spraakcontrole op de nieuwe Moto Vond ik aardig, maar goed, tijden veranderen en meningen ook.
SideNote; Ik heb mijn Mobiel Standby (modem activiteiten als mijn toestel op stand by staat), nog steeds niet onder controle
Maar terugkomende op je vraag: ik denk dat de grootste groep Note3 owners de update hebben geinstalleerd. Nobody died. Go 4 it.
Da's nieuw voor me, zou idd geen issue mogen zijn. Ik heb de sensors van mijn toestel ook moeten testen (weet niet meer welke app, weggooid), maar check je sensors om een hardware failure uit te sluiten. Software issue is easier 2 fix. Aangezien je toestel "vers uit de verpakking" is, wat doet een Fabrieksherstel ?Ik heb bij het activeren van mijn Note 3 (vers uit de verpakking) 'toegang tot mijn locatie geweigerd.
Nu dacht ik dat gewoon via instelling gewoon aan te kunnen vinken maar dat lukt me met geen mogelijkheid.
Verwijderd
Bedankt voor alle info, goed leesvoer!Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:14:
[...]
Bedoel je 0016 mbt beveiligingsbeleid ? In principe is het altijd goed (ongeacht het OS) om je toestel up-to-date te houden. Zeker mbt tot beveiligingsbeleid. Maar in dit geval heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet
mbt onze beveiliging gaat ...(kom ik op terug). Laten we in elk geval 1 feit voor ogen houden. It's Sad But True, we worden met z'n allen in de gaten gehouden. Is het niet via onze TV's (check o.a. LG) danwel via GPS, openbare camera's, mobiele toestellen etc. etc. etc. Zelfs als je mobiel uitstaat, kan men "meeluisteren". Dat het ongewenst is, daar hebben ze lak aan. De spraakcontrole op de nieuwe Moto Vond ik aardig, maar goed, tijden veranderen en meningen ook.
SideNote; Ik heb mijn Mobiel Standby (modem activiteiten als mijn toestel op stand by staat), nog steeds niet onder controleIk kan alle logs van al mijn activiteiten gewoon uitlezen. Als ik binnen het mapje "mdm" de .csv files open, kan ik zien dat ik (we?) haarscherp in de gaten word gehouden. Triest and on the other side, ik hou wel ve uitdaging. Zij vergaren data en ik (nu), ook. Heb'r geen moeite mee om dat binnen een openbare topic te melden. Anyhow, dit is nog steeds Note3 toppic en niet de "Geheime Inlichtingendienst" toppic, dus ik hou het kort.
Maar terugkomende op je vraag: ik denk dat de grootste groep Note3 owners de update hebben geinstalleerd. Nobody died. Go 4 it.
[...]
Da's nieuw voor me, zou idd geen issue mogen zijn. Ik heb de sensors van mijn toestel ook moeten testen (weet niet meer welke app, weggooid), maar check je sensors om een hardware failure uit te sluiten. Software issue is easier 2 fix. Aangezien je toestel "vers uit de verpakking" is, wat doet een Fabrieksherstel ?
Ik zal morgen mijn Note naar fabrieksinstelling terugzetten, eens zien of dat het e.e.a. oplost.
Kun jij wel je locatie uitvinken?
Verwijderd
Wat de Note3 betreft: ik heb goed nieuws ... en slecht nieuws
Wat zou ik als eerste mededelen ??? Wat? Eerst het goede nieuws? OK. Met mix gebruik (vooral veel "prullen"), streamen, appen, bellen, surfen etc. een nieuwe piek in accuverbruik (net geen 3 dagen):

Verwijderd
Geen enkel probleem. Sterker nog, ik heb een nfc tag aan de voordeur. Voor ik naar buiten ga, ff tikken en helderheid gaat naar 50%, mobiele dataverbruik springt aan, bluetooth en GPS (zet ik vaker ook meteen uit). No problem whatsoever, just a bump. Ik denk dat het wel goed komt met je Note3. Suc6.Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:45:
[...]Kun jij wel je locatie uitvinken?
Verwijderd
Mijn voorlaatste bericht laat in elk geval zien dat de Note3 op alle vlakken enorm veel potentie heeft. Dit is waarschijnlijk vloeken in de kerk, maar: Damn wat'n troep (achtergrondprocessen) met android/google :(((
Anyway, na het rooten ga ik verder aan de slag. Als je wilt fine-tunen moet je rooten. Dat gezegd hebbende; Ervanuitgaande dat de tweakers community niet de grootste groep is binnen de -veel grotere groep- happy Note3 owners: Tuurlijk hoef je niets aan je Note3 te tweaken/rooten/flashen als je dat niet wilt.
Om dan maar weer terug te komen op't minder goede nieuws;
Hardware --> Linux --> Android(ios en wp8 enz...) --> Samsung.
maw alle data wordt op servers opgeslagen, die hoogwaardig beveiligd zijn (encrypted). De beveiliging is "Hoogwaardig" omdat ze gebruik maken van geavanceerde door de NSA gepatenteerde(en analyseerbare) data.
Anyway; ik ben de knox White Paper aan het bestuderen, een "verdraaid" mooie uitleg van samsung.
Kan me voorstellen dat bedrijven (vooral in de USA) hier baat bij hebben. Wil hier (nog) geen harde conclusies plaatsen (I've made my mind up). Kan me wel voorstellen dat bedrijven hun data willen beschermen en via knox "elders" (uiteraard via de nsa) willen opslaan. Maar goed; voor de consument is'r geen enkele voordeel met knox. Er zijn meer dan voldoende apps die knox-consumer overbodig maken. Let's Dig Deeper ... ben geen redacteur, hoop dat iemand dit oppikt en een mooi verslag kan schrijven. De knox white paper kun je simpelweg downloaden (kan het laatste verslag van samsung ff niet terugvinden). Anyway, bovenstaande in'n een notedop (14 pgs.) I'll Be Back Folks.
Anyway, na het rooten ga ik verder aan de slag. Als je wilt fine-tunen moet je rooten. Dat gezegd hebbende; Ervanuitgaande dat de tweakers community niet de grootste groep is binnen de -veel grotere groep- happy Note3 owners: Tuurlijk hoef je niets aan je Note3 te tweaken/rooten/flashen als je dat niet wilt.
Om dan maar weer terug te komen op't minder goede nieuws;
Waar rook is, is vuur.Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 02:43:
[...]Come again ?????? (verwijzende naar het youtube filmpje)
Als je dat in het openbaar beweerd dan moet je dat ook onderbouwen. Dat doet'ie dan (jammergenoeg) niet. Als je zo'n stelling niet kunt onderbouwen met gezonde argumenten, is het evengoed BS!
Let me Xplain: KNOX is vanaf de hardware opgebouwd. It's simply aint just software. KNOX is geintegreed in alle lagen van je Note3.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 01:54:
[...]That's Not possible, simpelweg omdat knox onderdeel is vh systeem (lees: knox is geïntegreerd in verschillend systeemprocessen, die elkaar beinvloeden). maw een On/Off switch aint Possible.

Hardware --> Linux --> Android(ios en wp8 enz...) --> Samsung.
maw alle data wordt op servers opgeslagen, die hoogwaardig beveiligd zijn (encrypted). De beveiliging is "Hoogwaardig" omdat ze gebruik maken van geavanceerde door de NSA gepatenteerde(en analyseerbare) data.
Anyway; ik ben de knox White Paper aan het bestuderen, een "verdraaid" mooie uitleg van samsung.
Kan me voorstellen dat bedrijven (vooral in de USA) hier baat bij hebben. Wil hier (nog) geen harde conclusies plaatsen (I've made my mind up). Kan me wel voorstellen dat bedrijven hun data willen beschermen en via knox "elders" (uiteraard via de nsa) willen opslaan. Maar goed; voor de consument is'r geen enkele voordeel met knox. Er zijn meer dan voldoende apps die knox-consumer overbodig maken. Let's Dig Deeper ... ben geen redacteur, hoop dat iemand dit oppikt en een mooi verslag kan schrijven. De knox white paper kun je simpelweg downloaden (kan het laatste verslag van samsung ff niet terugvinden). Anyway, bovenstaande in'n een notedop (14 pgs.) I'll Be Back Folks.
"SideNote; Ik heb mijn Mobiel Standby (modem activiteiten als mijn toestel op stand by staat), nog steeds niet onder controle
Ik kan alle logs van al mijn activiteiten gewoon uitlezen. Als ik binnen het mapje "mdm" de .csv files open, kan ik zien dat ik (we?) haarscherp in de gaten word gehouden. "
Zo! Sneaky NSA en de Koreaanse geheime diensten kunnen weer lekker aan de slag, of zijn al bezig. Ergens las ik dat de privacy dood is. Dat geldt zeker voor de Note 3, ongeroot. Knox en alleen Knox is voor mij een reden om iedereen te adviseren geen Note 3 te kopen.
Zo! Sneaky NSA en de Koreaanse geheime diensten kunnen weer lekker aan de slag, of zijn al bezig. Ergens las ik dat de privacy dood is. Dat geldt zeker voor de Note 3, ongeroot. Knox en alleen Knox is voor mij een reden om iedereen te adviseren geen Note 3 te kopen.
Verwijderd
Dankje ben er inmiddels druk mee aan de slag.Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 02:01:
[...]
Geen enkel probleem. Sterker nog, ik heb een nfc tag aan de voordeur. Voor ik naar buiten ga, ff tikken en helderheid gaat naar 50%, mobiele dataverbruik springt aan, bluetooth en GPS (zet ik vaker ook meteen uit). No problem whatsoever, just a bump. Ik denk dat het wel goed komt met je Note3. Suc6.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 16:55 ]
Aangezien de bijgeleverde usb kabel vrij kort is gebruik ik een usb verlengkabel. Echter laadt de telefoon nu langzamer op. Dit zal vast komen omdat de normale kabel meer vermogen levert.. Zijn er usb verlengkabels die het zelfde levert als de bijgeleverde kabel?
Let op:
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware