Ook hier problemen met sd kaart na de update. Bij herstarten van note soms we 4 keer opnieuw om in te kunnen loggenSenor Sjon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:37:
SD kaartjes geven vaker problemen, soms na updates.
Volgende week ga ik mij ook de Note 3 in huis halen. Alleen zijn er paar dingen die mij storen. Zoals op de S3 die ik momenteel heb zal de Note 3 ook app's hebben zoals Chaton enz... is er een mogelijkheid om van zulke app's toch verwijderen? Of kan dit enkel via Custom firmware?
Daar naast mijn vriendin wil ook zo een. Maar dan een clone. (Kopie) iemand daar ervaring mee? Weten wel dat die stuk minder krachtig zijn enz..
Daar naast mijn vriendin wil ook zo een. Maar dan een clone. (Kopie) iemand daar ervaring mee? Weten wel dat die stuk minder krachtig zijn enz..
Ben ook wel benieuwd hoe ik al deze niet gebruikte zooi eraf kan gooien. Het moet elke week weer geupdated worden. Gek wordt je ervan. Een paar voorbeelden zijn; Chat on, Group cast, Google+, Play Music, Readers Hub, Hangouts, Samsung Link. Deze hebben vaak updates. Ik gebruik het niet eens...Xstreamdigital schreef op donderdag 12 december 2013 @ 02:07:Zoals op de S3 die ik momenteel heb zal de Note 3 ook app's hebben zoals Chaton enz... is er een mogelijkheid om van zulke app's toch verwijderen? Of kan dit enkel via Custom firmware?
Je kunt apps uitschakelen, krijg je ook geen updatemeldingen meer.Relative schreef op donderdag 12 december 2013 @ 02:19:
[...]
Ben ook wel benieuwd hoe ik al deze niet gebruikte zooi eraf kan gooien. Het moet elke week weer geupdated worden. Gek wordt je ervan. Een paar voorbeelden zijn; Chat on, Group cast, Google+, Play Music, Readers Hub, Hangouts, Samsung Link. Deze hebben vaak updates. Ik gebruik het niet eens...
Verwijderd
Inderdaad, SD kaart eruit en gelukkig geen problemen meer.
Mijn vader heeft ook een Note3 en na de update werkt ook zijn SD kaart niet meer...
Mijn vader heeft ook een Note3 en na de update werkt ook zijn SD kaart niet meer...
Ik zou deze liever willen verwijderen dan ze enkel kunnen uitschakelen. Het neemt toch alleen maar geheugen in voor niets.Domokun schreef op donderdag 12 december 2013 @ 02:29:
[...]
Je kunt apps uitschakelen, krijg je ook geen updatemeldingen meer.
Gewoon even rooten titanium backup installeren en je kunt alle meuk die je kwijt wilt verwijderenXstreamdigital schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:02:
[...]
Ik zou deze liever willen verwijderen dan ze enkel kunnen uitschakelen. Het neemt toch alleen maar geheugen in voor niets.
Ik hoor van een collega die ook een android toestel heeft, dat je maar 1 Gmail account kunt hebben op het toestel? Ik heb dus een Account aangemaakt voor de play store onder mijn eigen naam...
Nu kan ik dus niet de Gmail van mijn werkgever erop krijgen? Moet ik de mijne verwijderen en dan die van mijn werk aanmaken? Maar hoe zit dat dan met de play store?
Ik hoop echt dat iemand mij hier kan helpen om mijn werkmail/agenda op mijn Note te krijgen? Mijn dank zal groot zijn.....
Nu kan ik dus niet de Gmail van mijn werkgever erop krijgen? Moet ik de mijne verwijderen en dan die van mijn werk aanmaken? Maar hoe zit dat dan met de play store?
Ik hoop echt dat iemand mij hier kan helpen om mijn werkmail/agenda op mijn Note te krijgen? Mijn dank zal groot zijn.....
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Dat is echt bullshit. Ik heb ook gewoon 2 gmail-accounts gesynct.
Cunning linguist.
Je kan geloof ik maar 1 google play account instellen,pdavie2311 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:22:
Ik hoor van een collega die ook een android toestel heeft, dat je maar 1 Gmail account kunt hebben op het toestel? Ik heb dus een Account aangemaakt voor de play store onder mijn eigen naam...
Maar wel meerdere gMAIL accounts.
https://www.youtube.com/@droommotor
Waarom kan ik dan niet mijn Gmail voor werk instellen? Ik kom er verdorie niet uit....Echt een gemis..
Vraag het aan de ICT-afdeling van je werkgever? Zij beheren de boel.pdavie2311 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:40:
Waarom kan ik dan niet mijn Gmail voor werk instellen? Ik kom er verdorie niet uit....Echt een gemis..
Cunning linguist.
Misschien heeft het te maken met de standaard gmail instellingen. Probeer het eens via de E-mail en dus niet G-mail.pdavie2311 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:40:
Wellicht dat het met de verificatie te maken heeft.
Dit moet via gmail zelf gewoon werken( de app) Meerdere accounts eraan gelinkt en werkt als een treinictinteresse schreef op donderdag 12 december 2013 @ 12:36:
[...]
Misschien heeft het te maken met de standaard gmail instellingen. Probeer het eens via de E-mail en dus niet G-mail.
Wellicht dat het met de verificatie te maken heeft.
Misschien de app verwijderen en opnieuw installeren?
How are you doing?
Poeh wat een drama.
Van 100% naar 65 binnen 5 uur tijd zonder de telefoon te gebruiken.
Oorzaak : Android Systeem.
Ik ga mijn telefoon maar helemaal leegmaken en op de fabrieksinstellingen zetten.
Ik ga mijn telefoon maar helemaal leegmaken en op de fabrieksinstellingen zetten.
Dit komt door de playstore. Update verwijderen en dan is het tijdelijk goedDenzis schreef op donderdag 12 december 2013 @ 13:34:
Poeh wat een drama.
Even een hele domme vraag tussendoor....
Ik had een slide schermpje aan de linkerkant op mijn scherm met allemaal apps erin...Deze is nu weg?
Hoe krijg ik deze terug? O.a Gmail stond daarin...
Ik vind het niet tussen de instellingen/opties?
Ik had een slide schermpje aan de linkerkant op mijn scherm met allemaal apps erin...Deze is nu weg?
FF het back pijltje ingedrukt houden 
pdavie2311 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:11:
Even een hele domme vraag tussendoor....
Thanx!!!diquan2001 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:22:
FF het back pijltje ingedrukt houden
[...]
Trouwens...Heb mijn Gmail account verwijderd en weer een nieuwe proberen te maken van mijn werk, gaat niet lukken..Doet het nog steeds niet....Maar weer een ander onder mijn eigen naam aangemaakt, anders kom ik niet in de play store natuurlijk...
Weet iemand of het mogelijk is om die 'Finder' zoekfunctie uit te zetten op de Note 3? Door de menu-toets ingedrukt te houden verschijnt een zoekvenster. Helaas overschrijft deze functie dezelfde functie in Whatsapp...
En trouwens 'pdavie2311', heb je de e-mail app al geprobeerd ipv gmail?
Yep...B00st3r schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:36:
Weet iemand of het mogelijk is om die 'Finder' zoekfunctie uit te zetten op de Note 3? Door de menu-toets ingedrukt te houden verschijnt een zoekvenster. Helaas overschrijft deze functie dezelfde functie in Whatsapp...
Vraagt dan om POP3, IMAP of Exchange...Alledrie pakt ie niet....Waarom is er niet gewoon de app G-Whizz...Dat werkte perfect op mijn iPhone....
Hebben trouwens meer mensen last van een probleem met swype op het standaard samsung toetsenbord, dat hij de woorden 'ik' en 'door' altijd met een hoofdletter begint, ook in het midden van een zin? Behoorlijk irritant, als iemand een idee heeft hoe ik dat kan fixen dan hoor ik het graag!
Cunning linguist.
pdavie, probeer eens dit te doen:
Ga naar de Instellingen van je note (dus niet van de Gmail app). In de instellingen van de note ga je naar accounts. Hier kun je een account toevoegen. Kies een Google account, wat in feite hetzelfde is als een Gmail account. Voeg het Google (Gmail) account toe. Als dit is gedaan kun je bij de synchronisatieopties van dat Google account kiezen of je je Gmail wilt synchroniseren. Als dit nog niet gedaan is, vink deze optie dan aan. Als het goed is wordt het Google (Gmail) account dan toegevoegd aan de Gmail app.
Je hebt het over dat je je naam hebt ingevuld, maar je moet je emailadres invullen.
Ga naar de Instellingen van je note (dus niet van de Gmail app). In de instellingen van de note ga je naar accounts. Hier kun je een account toevoegen. Kies een Google account, wat in feite hetzelfde is als een Gmail account. Voeg het Google (Gmail) account toe. Als dit is gedaan kun je bij de synchronisatieopties van dat Google account kiezen of je je Gmail wilt synchroniseren. Als dit nog niet gedaan is, vink deze optie dan aan. Als het goed is wordt het Google (Gmail) account dan toegevoegd aan de Gmail app.
Je hebt het over dat je je naam hebt ingevuld, maar je moet je emailadres invullen.
[ Voor 7% gewijzigd door Daiov97 op 12-12-2013 14:55 ]
Ik kan dus niet mijn werkaccount toevoegen...Zo ver kom ik niet...Bij password zegt hij dat het niet overeen komt....Wat jij zegt, heb ik gedaan om een eigen account aan te maken onder mijn naam voor de play store...Dat lukt wel en dat loopt ook weer....Daimen schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:51:
pdavie, probeer eens dit te doen:
Bart, mischien heb je die woorden handmatig toegevoegd. Ik gebruik zelf het standaard toetsenbord van Samsung niet, dus ik weet niet of het daarbij uberhaupt mogelijk is. Maar misschien kun je ergens in de instellingen iets vinden over een woordenlijst?
Deze gegevens moet je aan je werkgever vragen hoe hij/zij deze beheert.pdavie2311 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:40:
[...]
Yep...
Vraagt dan om POP3, IMAP of Exchange...Alledrie pakt ie niet....Waarom is er niet gewoon de app G-Whizz...Dat werkte perfect op mijn iPhone....
Voor een ieder die nu gaat zeggen POP3/IMAP/Exchange, Nee.
Als zijn werkgever op hen eigen server pdavie2311 laat inloggen voor de mail gaat het dus anders.
Wat je ook kan doen, loop met je toestel naar de IT-afdeling van je werk en laat hen het instellen.
De app G-whizz heeft geen extra functionaliteiten als de standaard email app op android. (gauw vergeleken)
Verwijderd
Draait Gmail op het werk niet via Citrix?pdavie2311 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:06:
[...]
Ik kan dus niet mijn werkaccount toevoegen...Zo ver kom ik niet...Bij password zegt hij dat het niet overeen komt....Wat jij zegt, heb ik gedaan om een eigen account aan te maken onder mijn naam voor de play store...Dat lukt wel en dat loopt ook weer....
Ja daar zat ik ook al naar te zoeken. Niets te vinden.B00st3r schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:20:
Bart, mischien heb je die woorden handmatig toegevoegd. Ik gebruik zelf het standaard toetsenbord van Samsung niet, dus ik weet niet of het daarbij uberhaupt mogelijk is. Maar misschien kun je ergens in de instellingen iets vinden over een woordenlijst?
Cunning linguist.
Ik kom via de browser op mijn Note wel in mijn zakelijke mail...dan vraagt hij wel om de user id en vervolgens krijg ik een verificatiecode via sms om in te vullen en dan kom ik in mijn mail via de browser...
Maar wat juist zo leuk aan gwhizz was, is de pushfunctie...als ik mail krijg van klanten, dan komen die meteen binnen en kan ik snel schakelen...Dat mis ik...Nu moet alles via de browser en is niet handig...
Maar wat juist zo leuk aan gwhizz was, is de pushfunctie...als ik mail krijg van klanten, dan komen die meteen binnen en kan ik snel schakelen...Dat mis ik...Nu moet alles via de browser en is niet handig...
Hallo ...,
U heeft authenticatie in twee stappen ingeschakeld voor ....@gmail.com. We hebben een aantal suggesties om te garanderen dat u altijd toegang kunt krijgen tot uw account.
Wat u moet doen als een app niet meer werkt
Nu u authenticatie in twee stappen heeft ingeschakeld, kunt u problemen ondervinden bij het openen van uw account vanuit bepaalde apps, zoals:
'Mail' op iPhone, iPad of Mac;
Chatclients (zoals Adium).
U heeft een applicatiespecifiek wachtwoord nodig om uw apps weer te laten werken. Maak u geen zorgen. We genereren een wachtwoord voor u en u hoeft het niet te onthouden. Nu aan de slag.
Dus hierin zit jouw probleem: YouTube: Using 2-step verification
Geautoriseerde toegang tot uw Google-accountApplicatiespecifieke wachtwoorden
Sommige applicaties die buiten een browser werken, zijn nog niet compatibel met authenticatie in twee stappen en kunnen niet om verificatiecodes vragen, zoals:
AdWords EditorOudere Android-smartphonesMobiele app voor Google Voice op de iPhoneE-mailclients zoals Microsoft OutlookChatclients zoals Google Talk, AIM, enzovoortAls u deze applicaties wilt gebruiken, moet u eerst een applicatiespecifiek wachtwoord genereren. Vervolgens moet u dat wachtwoord opgeven in het wachtwoordveld van uw applicatie in plaats van uw normale wachtwoord. U kunt een nieuw applicatiespecifiek wachtwoord maken voor elke applicatie die een nodig heeft.
U heeft authenticatie in twee stappen ingeschakeld voor ....@gmail.com. We hebben een aantal suggesties om te garanderen dat u altijd toegang kunt krijgen tot uw account.
Nu u authenticatie in twee stappen heeft ingeschakeld, kunt u problemen ondervinden bij het openen van uw account vanuit bepaalde apps, zoals:
U heeft een applicatiespecifiek wachtwoord nodig om uw apps weer te laten werken. Maak u geen zorgen. We genereren een wachtwoord voor u en u hoeft het niet te onthouden. Nu aan de slag.
Sommige applicaties die buiten een browser werken, zijn nog niet compatibel met authenticatie in twee stappen en kunnen niet om verificatiecodes vragen, zoals:
AdWords EditorOudere Android-smartphonesMobiele app voor Google Voice op de iPhoneE-mailclients zoals Microsoft OutlookChatclients zoals Google Talk, AIM, enzovoortAls u deze applicaties wilt gebruiken, moet u eerst een applicatiespecifiek wachtwoord genereren. Vervolgens moet u dat wachtwoord opgeven in het wachtwoordveld van uw applicatie in plaats van uw normale wachtwoord. U kunt een nieuw applicatiespecifiek wachtwoord maken voor elke applicatie die een nodig heeft.
[ Voor 111% gewijzigd door reyals op 12-12-2013 20:44 . Reden: oplossing bijgevoegd ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Hierbij blijven alle opties van samsung zelf dan nog steeds werken??pappaleone schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:15:
[...]
Gewoon even rooten titanium backup installeren en je kunt alle meuk die je kwijt wilt verwijderen
Thanx!! Maar lukt me nog niet…Ik kan die 2-step authenticatie niet doen…Uw account wordt beheerd door bla, bla……reyals schreef op donderdag 12 december 2013 @ 20:30:
Hallo ...,
Waarom kan het wel op blackberry en iPhone? Die hebben mijn collega's…Dan toch puur om de app die er voor android niet is denk ik…Als ik dat had geweten, hmmmmm….
Al een applicatie specifiek wachtwoord aangemaakt zoals beschreven in de video? Daarmee al ingelogd?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Tot nu toe heb je het alleen gehad over dat het lukte met G-Whizz op iOS en met de browser op Android en dat is niet zo vreemd want G-Whizz (Google apps browser...) gebruikt natuurlijk ook gewoon de Google mobiele websites/webapps (dat zal die Blackberry dan ook wel doen). Probeer het eens even met de Gmail app van iOS.pdavie2311 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:36:
Waarom kan het wel op blackberry en iPhone? Die hebben mijn collega's…Dan toch puur om de app die er voor android niet is denk ik…Als ik dat had geweten, hmmmmm….
Gaat hier dus om Google Apps account en geen Google account? Waar jij niet de beheerder van bent?
Sinds gisteren overgestapt van een HTC One X naar een Note 3 en ik moet zeggen wat een verademing!
Qua brute kracht maakt hij mijn verwachtingen meer dan waar, dit had ik niet verwacht, zeker gezien de Tegra 3 toentertijd werd geprezen als een krachtpatser maar toch een beetje tegenviel in mijn ogen.
Qua brute kracht maakt hij mijn verwachtingen meer dan waar, dit had ik niet verwacht, zeker gezien de Tegra 3 toentertijd werd geprezen als een krachtpatser maar toch een beetje tegenviel in mijn ogen.
Lies are obvious to read because the truth is already written
Ik kom niet verder tot die 2 step authenticatie...Hoe dan wachtwoord aan te maken? Ik krijg ook niet dezelfde instellingen als in het filmpje als ik ingelogd ben via de browser...(misschien oud filmpje)reyals schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:39:
Al een applicatie specifiek wachtwoord aangemaakt zoals beschreven in de video? Daarmee al ingelogd?
Wat bedoel je met proberen via de iOs app? Op mijn Note? Heb geen iPhone meer, haha....Nivk schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 01:00:
[...]
Tot nu toe heb je het alleen gehad over dat het lukte met G-Whizz op iOS en met de browser op Android en dat is niet zo vreemd want G-Whizz (Google apps browser...) gebruikt natuurlijk ook gewoon de Google mobiele websites/webapps (dat zal die Blackberry dan ook wel doen). Probeer het eens even met de Gmail app van iOS.
Gaat hier dus om Google Apps account en geen Google account? Waar jij niet de beheerder van bent?
Ik weet niet hoe ik het moet noemen...Van ons werk zijn we dus overgestapt op Gmail...En dat account wordt beheerd door mijn werkgever...Wij halen onze mail binnen via dus de app G-whizz of via de browser zoals ik nu doe...Dit geldt voor de collega's die een Android hebben....
Ik laat nu mijn browser open staan en kan zo ook snel bij mijn mail/agenda, maar mis dus de Push functie en het gemak van de App...
Maar gebruiken jullie een @gmail.com adres voor werk of heb je wel het domein blabla@werkgever.nl? Volgens mij moet je hem gewoon bij email accounts toevoegen in het accounts gedeelte van de instellingen? Is het een soort exchange achtig iets?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wij hebben het domein——blabla@werkgever.com….Senor Sjon schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:32:
Maar gebruiken jullie een @gmail.com adres voor werk of heb je wel het domein blabla@werkgever.nl? Volgens mij moet je hem gewoon bij email accounts toevoegen in het accounts gedeelte van de instellingen? Is het een soort exchange achtig iets?
Exchange heb ik al geprobeerd onder Email een paar dagen geleden…Weet wel, als jullie het bij mij aan de praat krijgen, ik veel collega's blij kan maken, haha!!!
Het is dus een portal waar je op inlogt. En daarvandaan ga je verder naar je mail.pdavie2311 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:03:
[...]
Wij hebben het domein——blabla@werkgever.com….
Exchange heb ik al geprobeerd onder Email een paar dagen geleden…Weet wel, als jullie het bij mij aan de praat krijgen, ik veel collega's blij kan maken, haha!!!
Dat zou het zijn idd..Nu nog werkend krijgen via een App, of via een mail account kunnen toevoegen...Pierre_nr1 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:09:
[...]
Het is dus een portal waar je op inlogt. En daarvandaan ga je verder naar je mail.
Misschien is dit al een keer gesteld, maar hebben meer mensen last van 2x Android-systeem bij de batterijstatistieken? Het zorgt wel voor batterij drain in ieder geval.
Ook maar even over de batterij...mijne loopt best snel terug naar 60%...Maar dan gaat het heel langzaam. ..
Slecht vertaald door Samsung... 1 is Android system, 1 is Android os. (Taal op Engels zetten dan heten ze anders)Vincent227 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:42:
Misschien is dit al een keer gesteld, maar hebben meer mensen last van 2x Android-systeem bij de batterijstatistieken? Het zorgt wel voor batterij drain in ieder geval.
Die had ik donderdagavond al gehad. Ik weet alleen niet wat het inhoud. Iemand die het wel weet?
Krijgen jullie ook steeds een melding van google+ auto awesome oid?
Hij heeft het over het automatisch uploaden van je geschoten fotos naar je google+ account??
Ben bang dat straks iedereen mijn piemel ziet.
Hij heeft het over het automatisch uploaden van je geschoten fotos naar je google+ account??
revengeyo schreef op zondag 15 december 2013 @ 07:26:

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Het automatisch uploaden foto's naar google+ kun je uitzetten: Systeem instellingen -> Algemeen -> Accounts -> Google -> op je account klikken. Dan zie je alle synchronisatie opties van je Google account. Je kunt bij de laatste stap ook voor Google+ kiezen en daar de automatische back-up uitzetten.revengeyo schreef op zondag 15 december 2013 @ 07:26:
Je moet wel opletten, want één keer ergens achteloos doorklikken en je hebt Google+... Wat dat betreft is Google net een jengelend klein kind die overal maar blijft zeuren voor een dergelijk account.
Bedankt!Martijn80 schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:50:
[...]
Het automatisch uploaden foto's naar google+ kun je uitzetten: Systeem instellingen -> Algemeen -> Accounts -> Google -> op je account klikken. Dan zie je alle synchronisatie opties van je Google account. Je kunt bij de laatste stap ook voor Google+ kiezen en daar de automatische back-up uitzetten.
Heb het net uitgezet.
Ik had per ongeluk toestemming gegeven toen ik z'on notificatie kreeg van Google+
[ Voor 21% gewijzigd door revengeyo op 15-12-2013 16:43 ]
Beste tweakers,
Heb de afgelopen 3 dagen alle 58 pagina's gelezen! :-)
Ben namelijk ook van plan om me een Galaxy Note 3 aan te schaffen.
Voor mij zal dit even wennen worden daar ik sinds iPhone 3 ze allemaal heb gehad, inclusief nu de 5s, waar ik ook enorm tevreden over ben, maar als sinds iPhone 5 had ik gehoopt op een groter scherm (min 5 inch) en wil na 4 jaar eens wat anders proberen.
Enigste struikelblok dat ik nog heb is, dat die note 3 mss toch iets te groot zal zijn, daar ik voor men werk 12u per nacht moet autorijden en men smartphone steeds in men broekzak zit, lukt dit gemakkelijk met de note 3??
Wat raden jullie me aan, gaan voor de note 3 of mss nog even wachten op de s5?!?
En wat ik ook niet begrijp zijn de verschillende prijzen in de note 3. Bv hier in
Belgie kost die in mediamarkt en coolblue 749€ (-100€ cashback) nu. Maar er zijn andere winkels waar je die bv kunt kopen voor 559€??
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg Thiago
Voor mij zal dit even wennen worden daar ik sinds iPhone 3 ze allemaal heb gehad, inclusief nu de 5s, waar ik ook enorm tevreden over ben, maar als sinds iPhone 5 had ik gehoopt op een groter scherm (min 5 inch) en wil na 4 jaar eens wat anders proberen.
Enigste struikelblok dat ik nog heb is, dat die note 3 mss toch iets te groot zal zijn, daar ik voor men werk 12u per nacht moet autorijden en men smartphone steeds in men broekzak zit, lukt dit gemakkelijk met de note 3??
Wat raden jullie me aan, gaan voor de note 3 of mss nog even wachten op de s5?!?
En wat ik ook niet begrijp zijn de verschillende prijzen in de note 3. Bv hier in
Belgie kost die in mediamarkt en coolblue 749€ (-100€ cashback) nu. Maar er zijn andere winkels waar je die bv kunt kopen voor 559€??
Mvg Thiago
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Ik heb de Note nu bijna een week…Moest ook heel erg wennen, ook altijd iPhone gehad, t/m de 5….De iPhone pak je wel sneller uit je broekzak ben ik van mening…Wat ik nu doe, is de Note in mijn jaszak en kom ik ergens binnen, doe ik hem in mijn broekzak…Voor in de auto heb ik een Brodit autohouder bestelt, perfect!
Ik had precies hetzelfde met de iPhone..Vond dat daar de ontwikkeling stil stond/staat en wou ook een groter scherm en betere camera etc….Eerlijk gezegd nog steeds een beetje dubbel gevoel hoor..Mis soms mijn iPhone en dit weekend zelfs 1x gedacht, ik verkoop mijn Note en haal de iPhone 5s op…..(dit heeft uiteraard te maken met gewenning en altijd iOs te hebben gehad)…..
Ik had precies hetzelfde met de iPhone..Vond dat daar de ontwikkeling stil stond/staat en wou ook een groter scherm en betere camera etc….Eerlijk gezegd nog steeds een beetje dubbel gevoel hoor..Mis soms mijn iPhone en dit weekend zelfs 1x gedacht, ik verkoop mijn Note en haal de iPhone 5s op…..(dit heeft uiteraard te maken met gewenning en altijd iOs te hebben gehad)…..
Ik gebruik de telefoon als navigatie. Maar soms zit ie in mijn broekzak, andere keren in mijn jaszak. Merk er niet veel van eerlijk gezegd. Komt omdat ie plat is. Een Nokia 8310 bij wijze van spreke is veel dikker en voelde je veel sneller.
En als je 12 uur in de auto zit, dan kan je je telefoon ook wel in de armsteun o.i.d. leggen.
En als je 12 uur in de auto zit, dan kan je je telefoon ook wel in de armsteun o.i.d. leggen.
Kan iemand me vertellen hoe ik er achter kom welke app beide android-systeem en Android-OS in gebruik neemt? Dit zorgt voor enorme batterij drain namelijk. Als ik bijvoorbeeld, cpu spy gebruik, gaat de note 3 ook weinig tot niet in deep sleep.
Wordt er gek van.
Wordt er gek van.
Je werkgever moet een applicatie specifieke wachtwoord aanmaken zodat je jr mail in kunt stellen op je telefoon. Je kunt hiervoor niet je oude wachtwoord gebruiken die je had. Dit is zo omdat de gmail app (nog) niet met verificatie codes om kan gaan.pdavie2311 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:03:
[...]
Wij hebben het domein——blabla@werkgever.com….
Dus even bij de it afdeling op je werk een wachtwoord aan laten maken voor je telefoon, daarna kun je je mail gewoon weer uitlezen op je telefoon.
Zucht...
Ik heb precies hetzelfde.Vincent227 schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:55:
Kan iemand me vertellen hoe ik er achter kom welke app beide android-systeem en Android-OS in gebruik neemt? Dit zorgt voor enorme batterij drain namelijk. Als ik bijvoorbeeld, cpu spy gebruik, gaat de note 3 ook weinig tot niet in deep sleep.
Wordt er gek van.
Wat ik heb gedaan is:
(Bijna) alle google apps de updates verwijderd en uitgeschakeld via applicatiebeheer.
Google +
Google Play Store (update verwijderd alleen)
Google Magazines
Google Music
Google Play Services ( Update verwijderd en weer geherinstalleerd.)
Ik heb de drain als het goed is niet meer.
Volgens mij heeft Google ook de PlayServices nu weer verstopt in het Android OS om te voorkomen dat mensen massaal dit gingen wissen. Maar inderdaad, een dag en het toestel is een aardig eind leeg dankzij deze drain.
Kortom, het is dus niet de schuld van Samsung dit keer? Want ik zie dat er een nieuwe build aankomt, zal dit het probleem ook oplossen of is het aan Google om dit op te lossen d.m.v hun apps updaten?Denzis schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:15:
[...]
Ik heb precies hetzelfde.
Wat ik heb gedaan is:
(Bijna) alle google apps de updates verwijderd en uitgeschakeld via applicatiebeheer.
Google +
Google Play Store (update verwijderd alleen)
Google Magazines
Google Music
Google Play Services ( Update verwijderd en weer geherinstalleerd.)
Ik heb de drain als het goed is niet meer.
Is Google die dat moet doen. Zij hebben 4.3 en 4.4 een beetje gerushed en vallen telkens in hun oude fout door wakelocks en deepsleep bugs.
En waar vul ik dit wachtwoord in dan? Gewoon bij account toevoegen gmail, email adres ingeven, dan wachtwoord?SgtElPotato schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:59:
[...]
Je werkgever moet een applicatie specifieke wachtwoord aanmaken zodat je jr mail in kunt stellen op je telefoon. Je kunt hiervoor niet je oude wachtwoord gebruiken die je had. Dit is zo omdat de gmail app (nog) niet met verificatie codes om kan gaan.
Dus even bij de it afdeling op je werk een wachtwoord aan laten maken voor je telefoon, daarna kun je je mail gewoon weer uitlezen op je telefoon.
Die zij dan hebben aangemaakt?
Wellicht is het de combinatie van samsung en google. Geen idee.Vincent227 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:27:
[...]
Kortom, het is dus niet de schuld van Samsung dit keer? Want ik zie dat er een nieuwe build aankomt, zal dit het probleem ook oplossen of is het aan Google om dit op te lossen d.m.v hun apps updaten?
Iedergeval zijn de apps van google de oorzaak. Geen idee precies welke vandaar ik dat ik degene (die ik toch niet gebruik) uitgeschakeld heb.
Ja, want als ik het goed begrijp werken jullie met verificatie codes en dat word niet ondersteund op Android en sommige andere programmas. Voor dat soort programmas kun je speciaal een wachtwoord aan laten maken zodat je toch je mail daarop kunt ontvangen.pdavie2311 schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:53:
[...]
En waar vul ik dit wachtwoord in dan? Gewoon bij account toevoegen gmail, email adres ingeven, dan wachtwoord?
Die zij dan hebben aangemaakt?
Maar dat wachtwoord wat je dan krijgt vul je idd gewoon in bij wachtwoord.
Zucht...
Leuk extraatje trouwens. Als Note 3 gebruiker krijgen we een jaar gratis lang een premium abonoment op evernote! Dit wordt geactiveerd zodra je evernote opstart en de ''aanbieding'' accepteerd.
Oke, ga wat proberen. Wat ik overigens met "system monitor" app ben tegen gekomen is het volgende:Denzis schreef op maandag 16 december 2013 @ 10:05:
[...]
Wellicht is het de combinatie van samsung en google. Geen idee.
Iedergeval zijn de apps van google de oorzaak. Geen idee precies welke vandaar ik dat ik degene (die ik toch niet gebruik) uitgeschakeld heb.
Knox
ANT HAL service
Android-systeem
Welk alle 3 het zelfde geven wat betreft ram, cpu inhoudt. Denk dat ik knox eens verwijder, kijken of dit het probleem oplost.
Verwijderd
Je moet kopen waar je NU behoefte aan hebt. Van de S5 is vooralsnog niet veel bekend en wat wel bekend is, is een aanname. Daarnaast is de kans groot dat kort na de S5 de eerste geruchten komen over de Note 4Thiago schreef op zondag 15 december 2013 @ 23:48:
Beste tweakers,
Mvg Thiago
Daarom, kijk wat je nu nodig hebt op smartphone gebied en schaf dat aan. Ik zou naar een fysieke winkel gaan om daar met een Note 3 te spelen. Kijk of je er een beetje mee overweg kunt. Wellicht is het toestel inderdaad voor jou te groot. In de auto zou je 'm ook in een cardock kunnen doen.
De cash back actie is voor geselecteerde landen en geselecteerde serienummers. Veel, relatief goedkope, Note 3 toestellen zijn import toestellen. Helemaal niets mis mee...ze komen echter vaak niet in aanmerking voor een cash back en dan moet je stunten met de prijs. Voor regeliere winkels (met BE/NL toestellen) is de cashback actie reden om vooralsnog weinig aan de prijs te doen...dat neemt Samsung wel voor haar rekening en dus blijft daar de prijs relatief hoog.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2013 16:40 ]
Bedankt voor het melden! Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar had hier nog nergens een bericht over gezien. De Note3 leent zich erg goed voor Evernote, en ik was toch al van plan om mijn oude account weer eens af te stoffen.Denzis schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:05:
Leuk extraatje trouwens. Als Note 3 gebruiker krijgen we een jaar gratis lang een premium abonoment op evernote! Dit wordt geactiveerd zodra je evernote opstart en de ''aanbieding'' accepteerd.
Nadeel is dat de Note in de fysieke winkel totaal niet tot zijn recht komt. Geen enkele telefoon trouwens !Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:37:
[...]
Je moet kopen waar je NU behoefte aan hebt. Van de S5 is vooralsnog niet veel bekend en wat wel bekend is, is een aanname. Daarnaast is de kans groot dat kort na de S5 de eerste geruchten komen over de Note 4Op het moment dat je iets aanschaft staat er altijd wel iets beters op stapel. Je kunt dan nooit een keuze maken.
Daarom, kijk wat je nu nodig hebt op smartphone gebied en schaf dat aan. Ik zou naar een fysieke winkel gaan om daar met een Note 3 te spelen. Kijk of je er een beetje mee overweg kunt. Wellicht is het toestel inderdaad voor jou te groot. In de auto zou je 'm ook in een cardock kunnen doen.
De cash back actie is voor geselecteerde landen en geselecteerde serienummers. Veel, relatief goedkope, Note 3 toestellen zijn import toestellen. Helemaal niets mis mee...ze komen echter vaak niet in aanmerking voor een cash back en dan moet je stunten met de prijs. Voor regeliere winkels (met BE/NL toestellen) is de cashback actie reden om vooralsnog weinig aan de prijs te doen...dat neemt Samsung wel voor haar rekening en dus blijft daar de prijs relatief hoog.
Ik verwacht nou niet echt veel van de SGS5 eerlijk gezegd. Net als ik met de S2 >>> S4 toch een 'meh' gevoel kreeg. Voor die tijd was de S2 een veel grotere stap vooruit dan de S4, die vooral erg veel gimmicks kreeg en ik qua gevoelsmatige bouwkwaliteit minder vond dan de S2. Vooral de gladde achterkant was mij een doorn in het oog.
Ik heb dus de upgrade gedaan naar de Note 3 en dat bevalt prima. Weer een stroeve achterkant en lekker groot scherm. Geen tablet meer nodig.
Ik heb dus de upgrade gedaan naar de Note 3 en dat bevalt prima. Weer een stroeve achterkant en lekker groot scherm. Geen tablet meer nodig.
Hm heb de note 3 nu paar weken. De eerste 2 weken vooral heel tevreden geweest over de duur van de batterij. Kon bij normaal gebruik wel 36 uur mee doen. Nu gaat ie bij weinig gebruik binnen 11 uur leeg. Waar eerst het scherm de batterij het meeste aansprak is dat nu het 'Android-systeem' met maar liefst 75%.
Er is recent een beveiligingsupdate geweest... meer mensen met zelfde klacht?
Het valt me ook op dat de batterij minder lang meegaat en volgens mij komt dit door de laatste beveiligingsupdate, tenminste ik heb het gevoel dat de Note hierna wat minder zuinig omgaat met z'n energieHertog_Martin schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:19:
Hm heb de note 3 nu paar weken. De eerste 2 weken vooral heel tevreden geweest over de duur van de batterij. Kon bij normaal gebruik wel 36 uur mee doen. Nu gaat ie bij weinig gebruik binnen 11 uur leeg. Waar eerst het scherm de batterij het meeste aansprak is dat nu het 'Android-systeem' met maar liefst 75%.
Hier ook, zelfde probleem.Crawl NL schreef op maandag 16 december 2013 @ 20:14:
[...]
Het valt me ook op dat de batterij minder lang meegaat en volgens mij komt dit door de laatste beveiligingsupdate, tenminste ik heb het gevoel dat de Note hierna wat minder zuinig omgaat met z'n energie
Ik had ook na de Samsung update (niet de beveiligingsupdate) problemen met de batterijduur. Ik heb een aantal dingen geprobeerd, o.a. ook de updates van Google play services verwijderd en ik denk ook de updates van Google play store.
Maar ook heb ik het automatisch scannen naar openbare netwerken uitgezet en volgens mij was dat het probleem. Willen jullie dit ook eens proberen. Via instellingen / WiFi / "menu knop" / geavanceerd / Netwerk melding - uit vinken!
Ook heb ik nog iets van SNS (met een FB icoontje) uitgezet via applicaties, geen idee waar dat voor nodig is. Ik mis niets in facebook.
Mijn batterij gaat nu in ieder geval weer lang mee, krijg em niet meer leeg in één dag.
Maar ook heb ik het automatisch scannen naar openbare netwerken uitgezet en volgens mij was dat het probleem. Willen jullie dit ook eens proberen. Via instellingen / WiFi / "menu knop" / geavanceerd / Netwerk melding - uit vinken!
Ook heb ik nog iets van SNS (met een FB icoontje) uitgezet via applicaties, geen idee waar dat voor nodig is. Ik mis niets in facebook.
Mijn batterij gaat nu in ieder geval weer lang mee, krijg em niet meer leeg in één dag.
Verwijderd
Bij mij locatie services uitgezet. Op een hoop paginas op XDA is dat het probleem. Januari staat android 4.4 gepland. Moet waarschijnlijk een hoop oplossen.
Had ik inderdaad ook nog uitgezet!Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 23:30:
Bij mij locatie services uitgezet. Op een hoop paginas op XDA is dat het probleem. Januari staat android 4.4 gepland. Moet waarschijnlijk een hoop oplossen.
Denk eerder dat het waarschijnlijk opgelost wordt in de volgende buildnummers als ik de volgende site mag geloven: http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-N9005
Buildnummers:
N9005XXUDMK2 en N9005XXUDML2
Wie weet....
Buildnummers:
N9005XXUDMK2 en N9005XXUDML2
Wie weet....
Ik hoop dat ook de Multitouch bagger dan ten einde is.
Volgens mij is SNS iets van Samsung om de FB vrienden te kunnen synchroniseren met je contacten. Hetzelfde geldt als je de officiële Twitter app installeert.BMTN schreef op maandag 16 december 2013 @ 22:14:
Ik had ook na de Samsung update (niet de beveiligingsupdate) problemen met de batterijduur. Ik heb een aantal dingen geprobeerd, o.a. ook de updates van Google play services verwijderd en ik denk ook de updates van Google play store.
Zou ik dan sowieso niet gebruiken... dat syncen van fb contacten werkt niet lekker. Al je fb contacten worden tig x in je contacten gezet. Bij mij stonden ze er allemaal almeer dan 20x in. Heel snel weer uitgezet
Sinds vandaag ook 4G thuis, in Eindhoven. Was eerst alleen stukje in noord Eindhoven bij Esp, nu ook bij mij in de buurt. Wel de 800mhz band, want haal 18/18mbit. (Vodafone Red Super)
Pas in centrum Rotterdam getest, waar volgens mij de 1800 of 1900mhz gebruikt wordt, haalde ik 55/25mbit
Pas in centrum Rotterdam getest, waar volgens mij de 1800 of 1900mhz gebruikt wordt, haalde ik 55/25mbit
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik zie via Marktplaats veel UK note's 3 aangeboden, werken die eigenlijk gelijk met een nederlandse sim of moet je eerst de telefoon unlocken?
Samsung probeert mij te naaien, door te zeggen dat mijn toestel niet voldoet aan de promotie voor 50 euro retour op accessoires. Haha, heb gewoon een goeie IMIE nummer wat ook op hun site staat en een toestel van de phonehouse. Nummers kloppen, heb ze nogmaals een foto gestuurd met de IMIE nummer kijken wat ze nu zeggen.
edit
Hmmm, krijg opeens bericht dat het een foutje was van hun kant en ik het geld wel krijg. Bericht was nu binnen 1 uur
Normaal duurt het een paar dagen.
edit
Hmmm, krijg opeens bericht dat het een foutje was van hun kant en ik het geld wel krijg. Bericht was nu binnen 1 uur
[ Voor 20% gewijzigd door Alessandr0 op 19-12-2013 16:30 ]
Ik had de note al bij de introductie, toen weer weg gedaan, spijt dus nu weer en note 3. Snap die drain niet waar men het hierover heeft. Out of the box volledig ge-upgraded gaat die hier ongeveer 38 uur mee.
Ik moet wel zeggen..Ik raak steeds meer gewend aan de grootte van het scherm..Bedoel dan niet als ik hem in mijn broekzak draag, want daar moet ik nog wel aan wennen, maar als ik er mee aan het spelen ben of zo,…Net mijn plasma…Grootte went snel, haha….
Hier ook, zit nu op 19%, 3uur scherm aan, 37uurmarcel23456 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:39:
Out of the box volledig ge-upgraded gaat die hier ongeveer 38 uur mee.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
@ reacties hierboven; I'm sorry 2 dissapoint u folks, maar mijn Note3 is ook slachtoffer geworden van beveiligingsbeleid 1.60.
Anyway, vanmiddag 16.00 uur opgestaan , wil mijn notificaties checken, blijkt de batterij 0.0 juice over te hebben (als'n auto zonder brandstof) ?! Heb mijn toestel moeten aansluiten om te concluderen dat de batterij werd leeggezogen. Mijn conclusie is dat een (of meerdere) proces(-sen) (na beveiligingsbeleid 1.60) blijven loopen (lopen). Zelfs de beveiliging om accu niet leeg te kunnen slurpen (bij 2 of 4% automatische uitschakeling, om accu degradatie tegen te gaan) wordt omzeild en daarbij de accu helemaal leeggezogen.
That's a BUG!!!
Het vervelende is dat je die belastende processen niet kunt filteren, maar het meest vervelende is dat het proces van "operatie accu leeggslurpen" op verschillende momenten (random) kan plaatsvinden.
Ik weet niet of Google's rushed update's (om de nexus 5 te optimaliseren) hier roet in het eten gooit. Maar goed, de bal ligt bij samsung om google erop aan te spreken of zelf te optimaliseren.
Aangezien we in januari de update naar 4.4 mogen verwachten, is het laatste onwaarschijnlijk.
Let's wait and C.
Heb je wel/geen afwijkende accu resultaten ? Please keep posting.
Vincent227 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:02:Ik kreeg vandaag een pop-up, dat het beveiligingsbeleid is aangepast naar versie 1.60? Meer mensen deze melding gehad?
Vanmorgen om 07.00 uur gaan slapen(De Wereld Draait Door Folks, ook als we in NL slapen). Mijn Note3 had toen 2u 15m scherm aan met 32% accu juice over. Dat vond ik al verdacht, aangezien de SoC niet "overdreven" belast is geweest (foto's/filmpjes geschoten, streamen van pogoplug via Note3 naar Pana50gt60, appen, bellen, internet, ...).Hertog_Martin schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:19:Hm heb de note 3 nu paar weken. De eerste 2 weken vooral heel tevreden geweest over de duur van de batterij. Kon bij normaal gebruik wel 36 uur mee doen. Nu gaat ie bij weinig gebruik binnen 11 uur leeg. Waar eerst het scherm de batterij het meeste aansprak is dat nu het 'Android-systeem' met maar liefst 75%. Er is recent een beveiligingsupdate geweest... meer mensen met zelfde klacht?
Anyway, vanmiddag 16.00 uur opgestaan , wil mijn notificaties checken, blijkt de batterij 0.0 juice over te hebben (als'n auto zonder brandstof) ?! Heb mijn toestel moeten aansluiten om te concluderen dat de batterij werd leeggezogen. Mijn conclusie is dat een (of meerdere) proces(-sen) (na beveiligingsbeleid 1.60) blijven loopen (lopen). Zelfs de beveiliging om accu niet leeg te kunnen slurpen (bij 2 of 4% automatische uitschakeling, om accu degradatie tegen te gaan) wordt omzeild en daarbij de accu helemaal leeggezogen.
That's a BUG!!!
Het vervelende is dat je die belastende processen niet kunt filteren, maar het meest vervelende is dat het proces van "operatie accu leeggslurpen" op verschillende momenten (random) kan plaatsvinden.
Ik weet niet of Google's rushed update's (om de nexus 5 te optimaliseren) hier roet in het eten gooit. Maar goed, de bal ligt bij samsung om google erop aan te spreken of zelf te optimaliseren.
Aangezien we in januari de update naar 4.4 mogen verwachten, is het laatste onwaarschijnlijk.
Let's wait and C.
Heb je wel/geen afwijkende accu resultaten ? Please keep posting.
Als ik zo de paar laatste berichten lees over de batterij, ben ik blij dat ik custom draai en de nodige Samsung meuk heb bevroren.
Maar laatst had ik ook een drain met Google Keep en met de laatste update.
Bleef de halve syncen en zoop bijna 2% per uur mijn batterij leeg in standby, normaal zit in standby rond de 0.5%. Sync uitgezet van Keep en alles weer normaal. Of te wel, hoeft niet altijd aan de rom met standaard apps te liggen.
En wat de tijden voor scherm aan zijn, meestal +6 uur, hangt er sterk van af wat ik er mee gedaan hebt.
Veel bozen vogels, dan rond de 5 uur, maar gebruik ik hem veel voor bv video kijken, dan +8 uur.
Maar laatst had ik ook een drain met Google Keep en met de laatste update.
Bleef de halve syncen en zoop bijna 2% per uur mijn batterij leeg in standby, normaal zit in standby rond de 0.5%. Sync uitgezet van Keep en alles weer normaal. Of te wel, hoeft niet altijd aan de rom met standaard apps te liggen.
En wat de tijden voor scherm aan zijn, meestal +6 uur, hangt er sterk van af wat ik er mee gedaan hebt.
Veel bozen vogels, dan rond de 5 uur, maar gebruik ik hem veel voor bv video kijken, dan +8 uur.
Volgens mij komen de battery drains allemaal van samsung knox.. Die schijnt als je het toestel uitzet(slaap stand) onwijs veel CPU te vragen en als je je toestel ontgrendeld het helemaal weg valt. Check het onderstaande filmpje, dit heb ik namelijk ook wat deze man laat zien.
YouTube: Samsung KNOX Software is Spying on you and Draining Your Battery
YouTube: Samsung KNOX Software is Spying on you and Draining Your Battery
Hier idd precies hetzelfde probleem als in het youtube filmpje , knox niet geinstalleerd .
Bij actief amper cpu usage , in slaapstand 30 procent .
Hoe kom je van die meuk af zonder te rooten ?
12 x 330WP | Oost/west
Wat een oplichters bij Samsung. Overal adverteren dat je tot € 150,- terugkrijgt als je de Note 3 koopt en kom je op de site dan staat er bij de Accessoires promotie, als je het linkje registratie aanklikt, komt er een venster waarin staat dat als je van deze promotie gebruik maakt je niet gebruik kan maken van de € 100,- terug actie.
Dit is dus pure oplichterij.
Leuk man gatheren
Uhm... nee? Ze adverteren met 100 euro retour. Nergens staat 150.
Bij vele websites heb ik meerdere keren gezien dat ze € 150,- riepen. er zaten notabene twee stickers op mijn doos. De ene voor 50 euro en de ander voor 100 euro, is samen toch 150.
Anyhow, hoe krijg ik de playstore aan de praat op dit apparaat? Alle instellingen nagekeken, ik heb gewoon internet, dus daar ligt het niet aan. Ook heb ik een account aangemaakt en geactiveerd.???
Anyhow, hoe krijg ik de playstore aan de praat op dit apparaat? Alle instellingen nagekeken, ik heb gewoon internet, dus daar ligt het niet aan. Ook heb ik een account aangemaakt en geactiveerd.???
Leuk man gatheren
Volgens mij haal je zelf een aantal acties door elkaar, zo heeft Samsungmigros schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:15:
actie 1 = 50 euro retour op Accessoire
Actieperiode: 25-09-2013 t/m 31-12-2013
http://www.samsung.com/nl...-3-accessoire-cash-retour
actie 2 = 100 euro retour op een nieuwe Note3 (Juiste EAN nummer)
Actieperiode: 11-11-2013 t/m 31-12-2013
http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-cash-retour
actie 3 = 100 euro retour + flip case (ter waarde van 50 euro) (Note 3 i.c.m. een T-Mobile abonnement)
Actieperiode: 02-12-2013 t/m 31-12-2013
http://www.samsung.com/nl...e3-cash-retour-flip-cover
Al deze 3 acties zijn niet met elkaar te combineren...
Blijf het oplichting vinden, maar ja mijn mening!EJSEJS schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:46:
[...]
Volgens mij haal je zelf een aantal acties door elkaar, zo heeft Samsung
actie 1 = 50 euro retour op Accessoire
Actieperiode: 25-09-2013 t/m 31-12-2013
http://www.samsung.com/nl...-3-accessoire-cash-retour
actie 2 = 100 euro retour op een nieuwe Note3 (Juiste EAN nummer)
Actieperiode: 11-11-2013 t/m 31-12-2013
http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-cash-retour
actie 3 = 100 euro retour + flip case (ter waarde van 50 euro) (Note 3 i.c.m. een T-Mobile abonnement)
Actieperiode: 02-12-2013 t/m 31-12-2013
http://www.samsung.com/nl...e3-cash-retour-flip-cover
Al deze 3 acties zijn niet met elkaar te combineren...
Leuk man gatheren
Niet zo'n slimme mening danmigros schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:50:
[...]
Blijf het oplichting vinden, maar ja mijn mening!
Die van jouw ook niet! Niet eens zinnig.
Leuk man gatheren
Nu root ik altijd vanaf dag 1, maar kan je dingen niet uitzetten bij applicatie beheer?Elahkneh schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:53:
Hier idd precies hetzelfde probleem als in het youtube filmpje , knox niet geinstalleerd .
Alleen worden ze niet weer actief als je opnieuw opstart?

en 3uur10min screen on
dik tevreden dus
Die Google Play Services zou toch echt niet mogen voorkomen op je eerste scherm. Ik zou hiervan de updates toch maar eens verwijderen.SuperVeloce schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:48:
[afbeelding]
en 3uur10min screen on
dik tevreden dus
Doe dit in Instellingen Algemeen Applicatiebeheer Alles
[ Voor 7% gewijzigd door BMTN op 20-12-2013 20:05 ]
Google play services neemt volgens mij onder andere behoorlijk wat syncs voor zijn rekening.
Toen ze hem net hadden verzonnen, weleens bevroren, maar toen synchroniseerde mijn agenda niet meer, dit om maar wat te noemen.
En volgens mij heb je daar alleen updates van als je een firmware update hebt waar het in zit.
Toen ze hem net hadden verzonnen, weleens bevroren, maar toen synchroniseerde mijn agenda niet meer, dit om maar wat te noemen.
En volgens mij heb je daar alleen updates van als je een firmware update hebt waar het in zit.
Let op:
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware
Voor prijzen en levertijden: Samsung Galaxy Note 3 - Prijzen & levertijden
Voor accessoires: Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3
Voor (Custom) ROM's: [Samsung Galaxy Note 3] Custom ROM's & Custom Firmware