Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
Mag ik jou dan vragen wat je allemaal moet opsturen? en op de site moet je je registreren toch?
Gewoon het ingevulde formulier van de samsung site, de factuur van je provider voor de Note, de streepjescode van de accessoire en een kopie van het imei nr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net dat Samsung het geld al gestort had :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 23:30
Denzis schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:34:
[...]

Een voordeel van een echt nederlands toestel is voor mij gemoedsrust. Ik weet niet het voelt gewoon beter en bestel liever bij wehkamp dan bij een of andere vage telefoonaanbieder die importeerd.

Over de telefoon. Heb na een paar weken ngo geen spijt. Wel dingetjes gemerkt zoals de gap boven in het scherm maar het lijkt me normaal.
IK WIL ECHT NIET MEER TERUG naar een andere tel :+
Ik heb geen gaps hoor :P lijkt me net echt normaal. Foto? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Meulendijks89 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:18:
[...]

Ik heb geen gaps hoor :P lijkt me net echt normaal. Foto? 8)7
Zoals dit http://dl.xda-developers....4/2013-09-26_10.30.30.jpg

Niet mijn foto maar wel vergelijkbaar. Had ergens gelezen dat dit normaal is omdat het scherm uit moet kunnen zetten bij hitte.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Denzis schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:52:
[...]

Zoals dit http://dl.xda-developers....4/2013-09-26_10.30.30.jpg

Niet mijn foto maar wel vergelijkbaar. Had ergens gelezen dat dit normaal is omdat het scherm uit moet kunnen zetten bij hitte.
Foto werkt niet bij mij. Gaps zijn nooit normaal volgens mij. Bij mij is alles strak aan elkaar aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
[quote]Meulendijks89 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:11:
[...]

Foto werkt niet bij mij. Gaps zijn nooit normaal volgens mij. Bij mij is alles strak aan elkaar aangesloten.
[/quote :>

https://www.dropbox.com/s...s02xw/IMG_1542%5B1%5D.JPG

Zo iets! Ocd kckt weer in eerste kras gespot... Waar blijft me screenprotector!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Denzis schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:23:
[quote]Meulendijks89 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:11:
[...]

[/quote :>

https://www.dropbox.com/s...s02xw/IMG_1542%5B1%5D.JPG

Zo iets! Ocd kckt weer in eerste kras gespot... Waar blijft me screenprotector!
Niks mis mee als het zo is toch?
Ik heb geen screenprotector en heb nooit krassen op me scherm. Mijn note is helemaal krasvrij haha, weet niet hoe mensen het voor elkaar krijgen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Meulendijks89 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:43:
[...]

Niks mis mee als het zo is toch?
Ik heb geen screenprotector en heb nooit krassen op me scherm. Mijn note is helemaal krasvrij haha, weet niet hoe mensen het voor elkaar krijgen. :o
Nee idd niks mis mee. Maar het is een gap waar een papiertje inpast. Maar lijkt mij normaal.

Het is ene krasje die je alleen ziet als je er een lamp op houd. Die zijn niet te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd ook veeeeeeel last gehad van mijn batterij die snel leeg is. (terwijl ik hiervoor er bijna 2 dagen mee kon doen. Van alles geprobeerd. XDA tips nu aan het nalopen. Andere mensen die het hier voor elkaar hebben gekregen? Ben mijn toetsel dmt een tar bestand helemaal schoon aan het maken. Hoop dat dit het doet. Ik zie dat heeeel veel 4.3 toestellen hier last van hebben. En een hoop mensen (niet note eigenaren..) terug gaan naar 4.2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had er ook last van dat de batterij snel leeg was, vaak al binnen 1 dag. Nu kan ik 2 - 2,5 dag met de batterij doen, doordat ik de localisatie heb uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
MrDucky schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:50:
ik heb sinds vandaag in eens 4G internet in breda bij vodafone! dit terwijl het pas in 2015 zou moeten komen. opzich voor filmpjes kijken op mijn note III is 4g wel fijn.
Ben heel benieuwd, ik kom ook uit Breda maar zit momenteel in Thailand. Kom eind volgende week terug. Wel gedeelte zit jij in Breda? Ik in Noord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ik heb vooral last van Exchange services, maar dat komt weer omdat o.a. Vodafone hier al dagen geen mobiel internet op kantoor heeft. Vorige week had ik nog 4G, maar die heb ik al even niet meer gezien.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay112
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:11
Hallo,

Tijdens het bellen hoor ik steeds van die irritante piepjes.
Wie weet wat dit is en hoe je dit kunt uitschakelen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:56

DON PAPA

Tweaker-fan

jayjay112 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:04:
Hallo,

Tijdens het bellen hoor ik steeds van die irritante piepjes.
Wie weet wat dit is en hoe je dit kunt uitschakelen.
Beetje moeilijk inschatten wat je met irritante piepjes bedoeld, het zou een wissel gesprekken kunnen zijn. Dit kun je uitzetten door Telefoon > Oproepen-instellingen > Extra instellingen > Wisselgesprek uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Ik ga volgende week de Note 3 aanschaffen, verder heeft een vriend van me zijn Note 3 gisteren ontvangen, en moet daarbij opmerken dat hoesjes met een magneet erin de werking van de S-pen behoorlijk verstoren (dead-spots).

Hoe kan het dat de meeste hoesjes zelfs de officiële van Samsung een magneet bezitten terwijl deze de werking van je toestel nadelig beïnvloeden ??

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
.

[ Voor 100% gewijzigd door reyals op 06-12-2013 20:23 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSEJS schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:34:
[...]

Beetje moeilijk inschatten wat je met irritante piepjes bedoeld, het zou een wissel gesprekken kunnen zijn. Dit kun je uitzetten door Telefoon > Oproepen-instellingen > Extra instellingen > Wisselgesprek uitvinken
Haha had ik ook..
Is een tijd reminder... elke minuut hoor je dat kan je uitzetten..
Had dit ook al gevraagd eerder in dit forum..

Open telefoon app, menu knop, call settings, call alerts, minute minder

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
  • Laatst online: 05-09 01:12
Mijn s-view cover iig wel. Heeft een magneet in linksonderhoek van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
David Regeling schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:06:
Ik ga volgende week de Note 3 aanschaffen, verder heeft een vriend van me zijn Note 3 gisteren ontvangen, en moet daarbij opmerken dat hoesjes met een magneet erin de werking van de S-pen behoorlijk verstoren (dead-spots).

Hoe kan het dat de meeste hoesjes zelfs de officiële van Samsung een magneet bezitten terwijl deze de werking van je toestel nadelig beïnvloeden ??
Ik heb een sleeve met magneetsluiting. Als ik het toestel gebruik is de magneet er ver van vandaan, dus geen problemen hier. De MultiTouch ellende met spookvingers had ik al voordat ik het hoesje had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Senor Sjon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:25:
[...]

Ik heb een sleeve met magneetsluiting. Als ik het toestel gebruik is de magneet er ver van vandaan, dus geen problemen hier. De MultiTouch ellende met spookvingers had ik al voordat ik het hoesje had.
Het gaat echt puur om de S-pen, normale digitizer werkt gewoon (niet afhankelijk van magnetisch veld unlike de S-pen).

En de betreffende vriend waar ik het over had heeft hier al gereageerd (Da Syntax) en hij heeft wel degelijk een S-view cover hoesje met magneet

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Senor Sjon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:25:
[...]

Welke Sleeve heb je? Ik hoop dan eindelijk maandag mijn Note op te halen…Wil ook een sleeve, gezien ik de Note3 ook vaak in mijn autohouder moet plaatsen, moet dus gemakkelijk uit een sleeve kunnen…Heb ik met mijn iPhone 5 nu ook, bevalt prima...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Senor Sjon in "Accessoires voor de Samsung Galaxy Note 3"
Vooral de eerste van 20 euro heeft een erg mooie kwaliteit. Die tweede zal ik wel als reserve houden, aangezien de eerste suedeachtig is..

Bevalt prima en net even getest met de autodesk sketch app. Geen problemen met de stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay112
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:18:
[...]

Haha had ik ook..
Is een tijd reminder... elke minuut hoor je dat kan je uitzetten..
Had dit ook al gevraagd eerder in dit forum..

Open telefoon app, menu knop, call settings, call alerts, minute minder
Ja dat was hem ;)
Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Weet niet zeker of ik dit op de goeie plek zet, zo niet excuus!

Op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om de "on screen" video functies aan de praat te krijgen... Krijg het pop-up schermpje rechts onderaan niet te zien, kan ook niet in- en uitzoomen tijdens het afspelen van een video... Vergeet ik een instelling waarmee ik dit moet activeren? Heb al flink gezocht maar kan het niet vinden.... Alvast bedankt voor jullie reacties!

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

Ik ben sinds gister ook dus in het bezit van de mooie Note 3! waaaaaaaat een toestel :)

ben nog steeds bezig met instellingen en ik blijf mij verbazen over hoe goed de handschriftherkenning is!

heb een vraagje over de watch-on app, waarom ziet die geen RTL7 etc? wel discovery channel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dan het toestel via Odin naar android 4.3 JM7 geflasht. eerste paar uur deed "android systeem" op een laag pitje mee. en was het scherm (hoe het naar mijn gevoel hoort) de energie vreter.

Na vandaag een het toestel 11 uur en 30 min op de batterij hebben draaien is het toestel op 14%. Dit deed ie vroeger veel beter. Kennelijk hebben een hoop merken hier last van na de android 4.3 update. dus voor iedereen die tips heeft voor onze note 3. plaats ze graag ook hierbij met evt. uitleg hoe en wat.

Succes iedereen,

Ik ga even met de locaties instellingen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:32:Kennelijk hebben een hoop merken hier last van na de android 4.3 update.
Dat blijkt idd te kloppen.
Maar ik denk ook dat verschillende processen blijven "loopen" en daardoor voor een drain zorgen
en/of verschillende instellingen voor een issue kunnen zorgen. Check alvast of je via verschillende apps meer inzicht in jouw toestel kunt krijgen door o.a. de batterij-verbruik, achtergrondprocessen en incompatibele apps te monitoren. Als je je bevindingen dan hier plaatst, dan kan "de speld in de hooiberg" vast wel sneller gevonden worden.

Persoonlijk heb ik geen eigenaardige drains, maar ondervond wel een vertraging (idd dat was geen lag meer te noemen) van 3 sec. tijdens scherm rotatie. Alle sensors getest, het internet afgezocht, Niets. Op'n update wachten heeft geen zin aangezien het geen common issue is, retourneren heeft ook geen zin want geen hardware defect. Uiteindelijk alle settings nagelopen, en Hallelujah .... het was een setting binnen "slim sluimeren". Alhoewel slim sluimeren nog steeds aan staat, is de scherm rotatie weer irritant :) snel. Hetzelfde geldt voor mijn Note3, Pure Dynamite!

Om terug te komen op je verzoek;
dus voor iedereen die tips heeft voor onze note 3. plaats ze graag ook hierbij met evt. uitleg hoe en wat.
Ik denk niet dat'r algemene tips zijn om de batterijdrain, jouw (of iemand anders) Note3 direct kunnen helpen.Het is handiger om je achtergrondprocessen, geïnstalleerde apps en instellingen na te lopen. Ik vermoed dat dat sneller resultaat oplevert.
en was het scherm (hoe het naar mijn gevoel hoort) de energie vreter.
Dat wordt idd vaker gesteld, maar het is toch echt de SoC die de grootste happen uit een batterij neemt. Om een voorbeeld te geven; na een chat sessie van 2u 36m (100% scherm aan maar lage SoC belasting) had mijn Note3 nog 71% aan battery juice over. In theorie is het dus mogelijk om non-stop ruim 8u te kunnen chatten.
Ik heb GPS zelden aan staan (enkel om te navigeren).Volgens mij is de kans groot dat je daar idd wat winst kunt halen (vooral in combinatie met google apps) <--- Also a common issue between different brands.
Na vandaag een het toestel 11 uur en 30 min op de batterij hebben draaien is het toestel op 14%.
Da's belachelijk weinig. Mijn Note3 (sinds ong. een maand in bezit) draait gemiddeld 3-4 dagen per lading, dat resulteert in'n gemiddelde 4-6 uur Scherm-aan tijd.

Maar goed, je geeft aan dat je toestel geroot is, and again, batterijverbruik is heel persoonlijk.
Anyway wil je dat iemand meer inzicht krijgt in de verschillende batterij drains, dan lijkt het me verstandig om zoveel mogelijk informatie te geven. Scherm-aan tijd, GPS, Firmware, instellingen, root, rom, enz. .... om uiteindelijk een "gemene drainer" eruit te kunnen filteren. Jammer :), maar geen batterij drains hier, kan dus niet meteen bruikbare tips geven. Maar ben wel benieuwd of er idd een "gemene drainer" is. Ik hou het in de gaten en wil graag mijn steentje bijdragen.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 11:23
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:32:
Gisteren dan het toestel via Odin naar android 4.3 JM7 geflasht. eerste paar uur deed "android systeem" op een laag pitje mee. en was het scherm (hoe het naar mijn gevoel hoort) de energie vreter.

Na vandaag een het toestel 11 uur en 30 min op de batterij hebben draaien is het toestel op 14%. Dit deed ie vroeger veel beter. Kennelijk hebben een hoop merken hier last van na de android 4.3 update. dus voor iedereen die tips heeft voor onze note 3. plaats ze graag ook hierbij met evt. uitleg hoe en wat.

Succes iedereen,

Compleet eens met Badboy4ever.
Zelf Omega fan en met de laatste draait die prima met een prima batterij tijd.
Om wat te noemen, <0.5% batterij per uur verlies bij standby, films kijken, beetje mailen, surfen, FB, whatsapp etc, >8 uur screen on time.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay112
Het verwerken van een foto duurt ongeveer 3 seconden, is dit normaal voor de note 3?
Mijn oude note 2 had hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayjay112 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:34:
Het verwerken van een foto duurt ongeveer 3 seconden, is dit normaal voor de note 3?
Word de foto intern opgeslagen of op een SD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay112
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:36:
[...]

Word de foto intern opgeslagen of op een SD?
Sd of intern maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snatcher2
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 11:56
Sinds gisteren ook in bezit van een Note 3. met een sd kaartje erin. Weet iemand hoe je de standaard hoofddirectory kan aanpassen? Ik heb Zinio geactiveerd en wil mijn tijdschriften juist op mijn sd kaartje kwijt maar wat ik ook doe worden ze bijgeschreven op mijn interne harddisk en niet op mijn exsdkaart. Dit zou via een instelling moeten kunnen maar ik kan hem niet vinden....

iemand?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

jayjay112 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:34:
nachtmodus aan staan? dan heb je dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay112
NLF schreef op zondag 08 december 2013 @ 08:33:
[...]

nachtmodus aan staan? dan heb je dat ;)
Het heeft te maken met de slimme stabilisatie. :)

Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hi all,

Net mijn iPhone 5 verkocht en nu ga ik als Apple fan de overstap maken naar Samsung..Morgen ga ik kijken bij een Note 3 via MP…Toestel maandje oud en dus nog 2 jaar garantie via Samsung…Bon, alles erbij…

Nog tips waar ik op moet letten? Ik heb zelf een nanosim van mijn iPhone, ik kan deze dus niet in de Note 3 doen..Zowieso bij Vodafone winkel langs voor juiste formaat Sim, of bij de mediamartkt zo'n adapter halen, kost daar 5,99…

Verkoper zegt dat het een Nederlands toestel is, dit kun je checken via de firmware? Wellicht dat ik dat daar kan zien? Moet een aardig stukje rijden voor de Note, maar als ik daarmee een goede koop doe, mooi toch?

Heb er wel zin, groot scherm, veel mogelijkheden…..

[ Voor 16% gewijzigd door pdavie2311 op 08-12-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
pdavie2311 schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:06:
Hi all,

Net mijn iPhone 5 verkocht en nu ga ik als Apple fan de overstap maken naar Samsung..Morgen ga ik kijken bij een Note 3 via MP…Toestel maandje oud en dus nog 2 jaar garantie via Samsung…Bon, alles erbij…

Nog tips waar ik op moet letten? Ik heb zelf een nanosim van mijn iPhone, ik kan deze dus niet in de Note 3 doen..Zowieso bij Vodafone winkel langs voor juiste formaat Sim, of bij de mediamartkt zo'n adapter halen, kost daar 5,99…

Verkoper zegt dat het een Nederlands toestel is, dit kun je checken via de firmware? Wellicht dat ik dat daar kan zien? Moet een aardig stukje rijden voor de Note, maar als ik daarmee een goede koop doe, mooi toch?

Heb er wel zin, groot scherm, veel mogelijkheden…..
Als je eenmaal een groot scherm heb kan je niet meer terug! Wat is de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik moet er 480,- voor betalen…Is dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De barcodes van NL toestellen zijn als volgt:
SM-N9005ZKEPHN 8806085777729
SM-N9005ZKETNL 8806085777255
SM-N9005ZKEVDF 8806085777217

SM-N9005ZWEPHN 8806085777712
SM-N9005ZWETNL 8806085777569
SM-N9005ZWEVDF 8806085777507

PHN is generiek NL, TNL is T-Mobile en VDF is Vodafone. In 'Toestel-Info" zie je de huidige Firmware.
Bij Sammobile kan je je firmware opzoeken voor elk Samsung-toestel:
http://www.sammobile.com/...-N9005&pcode=PHN#firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Als ik de verkoper even vraag te kijken voor mij, waar moet hij dan kijken, kan hij het snel zien? Alvorens ik de lange rit maak morgen?

Edit…Aahh…Dus even bij toestelinfo kan hij het zien?

[ Voor 20% gewijzigd door pdavie2311 op 08-12-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De barcode van de verpakking zegt genoeg. De bovenste serie is zwart, de onderste drie wit.
SM-N9005 = code voor Note3 LTE. ZKE=zwart, ZWE=wit. Laatste drie zijn de landcode. Die kan je ook zien op mijn link.

Tik *#1234# in de dialer en kijk bij CSC. Daar zie je nu bij generiek NL: N9005PHNDMJ4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Trouwens..Ik had op mijn iPhone de App..G-whizz…Hier kon ik mijn Gmail van mijn werk en de daarbij behorende agenda beheren! Top was dat..Mijn Gmail wordt beheerd door mijn werkgever zeg maar…

Kan ik dat op de Note 3 ook door middel van deze App doen of anders? Mijn zakelijke email/agenda is zeer belangrijk voor mij op mijn smartphone…(werkgever moet nog steeds een fatsoenlijke tel regelen, haha)

Nogmaals…Ben een Android Noob, neem het mij niet kwalijk aub….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
pdavie2311 schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:29:
Ik moet er 480,- voor betalen…Is dat te doen?
Is ene prima prijs! Niet te duur maar ook niet verdacht goedkoop. Toch dik 70 Euro onder de nieuwprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 09:07:
[...]

Compleet eens met Badboy4ever.
Zelf Omega fan en met de laatste draait die prima met een prima batterij tijd.
Om wat te noemen, <0.5% batterij per uur verlies bij standby, films kijken, beetje mailen, surfen, FB, whatsapp etc, >8 uur screen on time.
Zat idd al te kijken naar een andere rom (Note 3 is van werk) dus laat ik dat nog maar even niet doen haha!

Eergisteren laatste firmware gedownload. Toestel compleet stock zonder root, daarnaast de locatie instellingen uitgeschakeld.

Gebruik: 08:00 toestel van de lader gehaald en om 04:00 thuis na het stappen nog op 42%. Zo ken ik me Note weer. Als goed is in Januari android 4.4 uit ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik twijfel steeds meer om wel de S view cover te kopen…Is dit het beste voor de Note? Media Markt heeft ze, wil eigenlijk gelijk eentje hebben, gezien beschadigingen etc…Wel handig de features die je erbij krijgt….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
pdavie2311 schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:37:
Trouwens..Ik had op mijn iPhone de App..G-whizz…Hier kon ik mijn Gmail van mijn werk en de daarbij behorende agenda beheren! Top was dat..Mijn Gmail wordt beheerd door mijn werkgever zeg maar…

Kan ik dat op de Note 3 ook door middel van deze App doen of anders? Mijn zakelijke email/agenda is zeer belangrijk voor mij op mijn smartphone…(werkgever moet nog steeds een fatsoenlijke tel regelen, haha)

Nogmaals…Ben een Android Noob, neem het mij niet kwalijk aub….
Gmail app zit er standaard op. De samsung kalender kan ook gmail e.d. bijhouden. Ik gebruik altijd sleeves of pouches. De rest vind ik te onhandig in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Senor Sjon schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:07:
[...]

Gmail app zit er standaard op. De samsung kalender kan ook gmail e.d. bijhouden. Ik gebruik altijd sleeves of pouches. De rest vind ik te onhandig in gebruik.
Ik normaal ook altijd een Sleeve hoor!! Nog even goed nadenken….Nog een vraag, hoop dat jij me kunt helpen? Ik heb uit mijn iPhone de nano sim..Deze gaat niet in de Note 3 passen..Nu kan ik bij de media markt een adapter kopen, maar lees daar soms geen goede dingen over…

Ik denk eraan om naar de Vodafone winkel te gaan en mijn nano sim te ruilen voor een versie die in de Note 3 past? Is dat de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:42:
Ik twijfel steeds meer om wel de S view cover te kopen…Is dit het beste voor de Note? Media Markt heeft ze, wil eigenlijk gelijk eentje hebben, gezien beschadigingen etc…Wel handig de features die je erbij krijgt….
Dacht ik ook. Nu na een week gebruik twijfel ik weer. Je kunt de notificatie led niet zien, lockscreen vervangers kun je niet goed gebruiken en het toestel wordt wel een tikkie dikker. Het klepje vind ik net zo vaak handig als onhandig. Voordeel is weer dat de camera lens niet langer in contact komt met de ondergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Koop dan de wireless back cover voor 25 euro bij Redcoon. Die is dikker en dus beschermt ie de lens. Nadeel is wel dat de afwerking niet gelijk is aan de standaard cover, terwijl beiden van Samsung komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Volgens mij zijn die laatste posts nogal accessoire-gericht. Heeft er iemand zijn Note3 al geroot door Djembey's MJ7-rom via odin te flashen? Zo ja, beviel het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Hoppa!
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img706/7825/8t2a.jpg
Maar dat kan beeeeter! Dit is 'out of the box' met auto sync. uit (alleen gmail en whatsapp en de standaard SMS krijg ik binnen)
Wil em rooten, greenify erop zetten en kijken of ik met de voltages kan spelen a la STweaks met iets...
Ik heb em uitvoerig getest met alle apps die ik heb, veel familyfarm gespeeld, youtube, mp3's, etc. Totaal 7 uurtjes scherm aan en dan dit als resultaat!
Zit potentie in dus :)

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heb hem!! Nieuw en geseald uit de doos en Nederlands toestel!! Straks even alles instellen…Mijn SIM zit er al in…Nog tips??

- Internetinstellingen Vodafone? Via site zegt ie, toestel niet gevonden, type..Hoe krijg ik dit zsm aan de praat? Wil graag whatsapp hebben ivm contact vrienden en familie….

- Homepage en pagina's ingesteld door Samsung ook niet echt wat…Hoe kan ik zelf bepalen wat er op mijn " springboard komt? Niet al dat Samsung Hub gedoe wat er nu staat?

-Gmail, mijn naam en wachtwoord ingegeven van werk, maar die pakt ie niet..Denk toch dat ik dat via de App G-whizz moet doen? Mijn Gmail account wordt beheerd door mijn werkgever…

Kortom, hoe kan ik even snel de eerste layout en instellingen goed krijgen voor het eerste gebruik van mijn Note 3? Internet en Email zijn even belangrijk…Ook mijn Ziggo en Hotmail….

Thanx alvast voor wie mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
pdavie2311 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:22:
Heb hem!! Nieuw en geseald uit de doos en Nederlands toestel!! Straks even alles instellen…Mijn SIM zit er al in…Nog tips??

- Internetinstellingen Vodafone? Via site zegt ie, toestel niet gevonden, type..Hoe krijg ik dit zsm aan de praat? Wil graag whatsapp hebben ivm contact vrienden en familie….

- Homepage en pagina's ingesteld door Samsung ook niet echt wat…Hoe kan ik zelf bepalen wat er op mijn " springboard komt? Niet al dat Samsung Hub gedoe wat er nu staat?

-Gmail, mijn naam en wachtwoord ingegeven van werk, maar die pakt ie niet..Denk toch dat ik dat via de App G-whizz moet doen? Mijn Gmail account wordt beheerd door mijn werkgever…

Kortom, hoe kan ik even snel de eerste layout en instellingen goed krijgen voor het eerste gebruik van mijn Note 3? Internet en Email zijn even belangrijk…Ook mijn Ziggo en Hotmail….

Thanx alvast voor wie mij kan helpen?
Gefeliciteerd! Waar heb je 'm uiteindelijk gekocht, en voor hoeveel?

Vodafone zou 'out of the box' moeten werken. Samsung heeft nogal wat bloatware in zijn firmware zitten, hoef je meestal niet al te blij mee te zijn. Maar smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Particulier, 525,- euro! Komt bij Phonehouse vandaan..Gesealed en al…

Ik wil in play store voor apps downloaden, maar heb dus geen internetverbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
pdavie2311 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:42:
Particulier, 525,- euro! Komt bij Phonehouse vandaan..Gesealed en al…

Ik wil in play store voor apps downloaden, maar heb dus geen internetverbinding?
Welke Firmware versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

N9005XXUDMJ7

Dat bedoel je? Hallo, ben een Android nood….Sorry….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
pdavie2311 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:29:
N9005XXUDMJ7

Dat bedoel je? Hallo, ben een Android nood….Sorry….
Ja, dat bedoelde ik. Is de nieuwste firmware in ieder geval.

Kan je wel met WiFi verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heb Wifi verbinding… heb Ook internet via wifi en net mijn hotmail en ziggo ingesteld..Alles werkt..Alleen als ik op play store druk blijft het rondje draaien en opent er niets?

[ Voor 3% gewijzigd door pdavie2311 op 09-12-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:39
als de telefoon van na 11-11-2013 is, kan je 100euro cashback doen ;) (tenzij verkoper zelf de actie heeft aangevraagd en zo dus 625 heeft ontvangen)

ik had mijne nieuwe, geseald en met bon, voor 480, maar mijne is van 6-11-2013, dus heb alleen de 50euro cashback op accessoires.

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je ziet ik heb mijn toestel ook stock. Alleen blijf ik het probleem aan houden dat "android system" energie blijft vreten. Scherm uiteindelijk totaal 3 uur aangehad, android systeem meer dan 5 uur van de tijd blijft ie doorlopen. Kwam al wat dingen tegen over wake lock problemen sinds MJ7

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/3466/8e0n.png

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/2719/q90i.png

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/4889/gbp1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:42:
Zoals je ziet ik heb mijn toestel ook stock. Alleen blijf ik het probleem aan houden dat "android system" energie blijft vreten. Scherm uiteindelijk totaal 3 uur aangehad, android systeem meer dan 5 uur van de tijd blijft ie doorlopen. Kwam al wat dingen tegen over wake lock problemen sinds MJ7
Installeer een app als BetterBatteryStats. Daarmee kun je meestal zien waardoor "Android systeem" zoveel batterij slurpt. Dan kun je er wellicht ook wat tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet dan de localisatie optie uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:42:
ik heb momenteel 43% batterij over, na 18uur van stroom, screen on 2u33min, spraak 2uur36min, android system 10%, locatieservice on

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Heb Play Store aan de praat…Bij Applicatiebeheer, bij alles, heb ik wat gewist, cache of zo en weer wat aan/uit gezet? Naja, ik heb het nu…Al gelijk weer Apps geïnstalleerd natuurlijk…Wat wel vreemd is, heb 2x Whatsapp erop staan? 1x op mijn " homescreen" en een keer op een andere pagina? Hoe kan dit?

Ook heb ik de widgets al kunnen verwijderen, gewoon in prullenbak gooien…Ik ga er vandaag verder mee stoeien, ook camera even testen en zo..Kom na een paar dagen wel met een review…Nu nog te vroeg? Ik hoor graag tips/trics om nog te installen/aan te passen bij mijn nieuwe Note?

Hier zitten de kenners, haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan een heel scherm vol whatsapp icoontjes maken :P
Je hebt de app drawer met alle apps en je hebt je startschermen die widgets e.d. gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
haha het is geen iphone waar al je apps op je startscherm komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

En als ik het icoontje van de eerste pagina verwijder, blijft die op mijn homepage wel staan?
Vreemd ja…Moet nog steeds even met Gmail van mijn werk aan de gang…Toch eerst maar G-Whizz erop zetten, dan ben ik eerst gered...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

pdavie2311 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:33:
En als ik het icoontje van de eerste pagina verwijder, blijft die op mijn homepage wel staan?
Vreemd ja…Moet nog steeds even met Gmail van mijn werk aan de gang…Toch eerst maar G-Whizz erop zetten, dan ben ik eerst gered...
Als je op je home screen bent kun je hem wel verwijderen

Wanneer je op apps klikt en daar verwijderd is ie echt weg weg. Ook in je app drawer kun je mappen aan maken.

Edit: autocorrect is vervelend.

[ Voor 3% gewijzigd door NLF op 10-12-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:33:
Waarom maak je niet gewoon een eigen account aan? Net zo makkelijk als je eens van toestel wisselt. Ook gaan aankopen niet in je werk-Gmail zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb al een eigen account aangemaakt van Gmail voor mijn aankopen, play store…Maar ik kan geen extra Gmail account toevoegen? Waar doe ik dat? Op de iPhone was het zo, als ik dat deed——>Uw Gmail account wordt beheerd door uw werkgever..Geef identificatiecode op…Vervolgens krijg ik via SMS een authenticatiecode die ik moet invoeren en ik heb dan mijn werkmail aan de praat…..

Dat deed ik met de App G-whizz..Maar deze vind ik niet in de Play Store…Via die App, had ik ook mijn agenda van werk erin..Top! Dat zoek ik nu ook op mijn Note…Wie heeft de gouden tip? Ik neem nu nog mijn iPad mee onderweg, wil alles op de Note kunnen doen…

Thanx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

probeer: Instellingen > tabblad Algemeen > Accounts > Account toevoegen > Google > Bestaand account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

NLF schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:13:
probeer: Instellingen > tabblad Algemeen > Accounts > Account toevoegen > Google > Bestaand account.
Dan loop ik vast op wachtwoord...ik kies voor bestaand account, dan mijn werk emailadres en vervolgens is het wachtwoord niet goed...die 100% wel goed is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

pdavie2311 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:18:
[...]

Dan loop ik vast op wachtwoord...ik kies voor bestaand account, dan mijn werk emailadres en vervolgens is het wachtwoord niet goed...die 100% wel goed is....
vreemd.. bij mij werkt het wel gewoon, heb het even vlug getest.

Let op hoofd en kleine letters etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vergeet niet...mijn werkgever beheerd mijn gmail...lees hierboven...Dat zou het zijn?
Dacht met android juist makkelijk te zijn..Google etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:33:
Vergeet niet...mijn werkgever beheerd mijn gmail...lees hierboven...Dat zou het zijn?
Dacht met android juist makkelijk te zijn..Google etc?
Kan je via een pc wel op je werk gmail inloggen dan? Dus via www.gmail.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Yep!! Net geprobeerd op mijn Macbook (sorry ;) …..Kom gelijk in menu——> External login via werkgever…
Zover kom ik niet op de Note...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:50:
Yep!! Net geprobeerd op mijn Macbook (sorry ;) …..Kom gelijk in menu——> External login via werkgever…
Zover kom ik niet op de Note...
Dan zit er nog een interface(extra stap) tussen voordat je je mai kan benaderen dus. Dat is de reden dat het niet lukt via je Note 3. Je zal dat met je werkgever af moeten tikken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vreemd..Op mijn iPhone 5 hoefde dat ook niet…Deed exact hetzelfde..Ik puzzel wel even door….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:17:
Vreemd..Op mijn iPhone 5 hoefde dat ook niet…Deed exact hetzelfde..Ik puzzel wel even door….
Het is inderdaad geen iPhone, wees maar blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Had zo'n reactie kunnen verwachten hier natuurlijk….;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ondanks dat ik hou van deze telefoon blijft android mij frustreren. Het is zo wisselvallig.

Had ik gisteren rond 2 uur in de middag 0600 van de lader gehaald nog 60 procent over.

Zit ik nu op op 75. Android Systeem is de grootste verbruiker. Het blijft wisselvallig dat android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb totaal geen problemen met het verbruik.

Staat nu op 66% na 1d 3u 38m 53s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Misschien offtopic, maar wat een rare constructie qua gmail voor je werk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:30:
Heb totaal geen problemen met het verbruik.

Staat nu op 66% na 1d 3u 38m 53s
Wat doe je er zo nu en dan mee?

Ik had gisteren een screen on tijd van 5 uur voordat hij onder de 10 procent kwam. Ik luister per dag ongeveeer 2 uur muziek. Kijk wat filmpjes.
Facebook, Whatsapp en brows veel.

(meeste op 3g)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
5 uur screentime is natuurlijk al een stuk meer dan bv de S2 die het na een uurtje of 2 wel voor gezien hield met de extended battery. En browsen is op één of andere manier het meest belastend voor een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Ik kreeg vandaag een pop-up, dat het beveiligingsbeleid is aangepast naar versie 1.60? Meer mensen deze melding gehad?

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincent227 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 14:02:
Ik kreeg vandaag een pop-up, dat het beveiligingsbeleid is aangepast naar versie 1.60? Meer mensen deze melding gehad?
Yep, vorige week al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb nu 2 maanden geleden een Galaxy Note 3 via Vodafone verlenging, maar helaas ondervind ik nu de laatste 2 weken veel problemen. Ik heb ongeveer 2 weken geleden een update uitgevoerd die ongeveer 200mb was als ik me goed herinner. Sinds de update heb ik veel crashes en mijn scherm gaat heel moeilijk aan, ik druk 1x op de aan/uit knop om de scherm te openen en het duurt wel 10 seconden tot dat hij aan gaat en soms helemaal niet dan moet ik de accu eruit halen en overnieuw opstarten. Mijn grootste probleem is de scherm. Soms gaat de scherm snel aan maar dan reageert de scherm niet , wat ik ook maar doe hij wilt echt niet reageren op iets. Toestel is nooit gevallen dus er is geen enkel schade, nooit custom firmware erop gezet. Ben ik de enige die dit probleem heeft na de update of is er iets mis met de toestel. Gelieve hulp.

Ik heb ook verzekering voor de toestel afgesloten maar achteraf blijkt het dat ze mij echt hebben genaa*d… Ik zou binnen 24uur een nieuw toestel krijgen als het aan de deur niet kan worden opgelost en nu blijkt het dat ik minimaal 2 weken moet wachten voor een reparatie en een leentoestel moet ik zelf regelen…

EDIT:
Extra problemen die ik ondervind naast de scherm probleem.

Na de update leest de toestel mijn 32GB SD kaart niet meer, hij vroeg 1x om formatteren na de update en sindsdien werkt hij niet meer. 9 van de 10x crashed de telefoon als ik camera open of als ik galerij in wilt gaan. Accu gaat veelste snel leeg. Ik heb nog de toestel 2 dagen terug compleet reset…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Via Odin en Sammobile een andere versie erop zetten i.p.v. Vodafone generiek? En scherm moet je soms even pinchen voor ie aangaat, is een bekende multitouch bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:00:
Via Odin en Sammobile een andere versie erop zetten i.p.v. Vodafone generiek? En scherm moet je soms even pinchen voor ie aangaat, is een bekende multitouch bug.
Kan je mij ergens naar toe wijzen om een start te maken, waar moet ik mee beginnen.
Het komt van Vodafone af, maar met opstarten krijg ik geen Vodafone logo te zien. Mijn vader heeft dezelfde toestel via T-Mobile en daar zie je de logo wel met opstarten.

EDIT:
Heb nu via Sammobile alleen een firmware voor T-mobile gevonden, die moet ik zeker niet erop zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan in principe via Odin elke variant erop zetten. En Vodafone gebruikt geen startup logo meer.
Welke firmware heb je? Tik eens in wat er bij CSC staat nadat je in de dialer *#1234# hebt bekeken?

Dit is generiek NL: http://www.sammobile.com/...-N9005&pcode=PHN#firmware . Erna moet je CSC aanpassen (mij nog niet gelukt op S4) of telkens via Sammobile updaten of teruggaan naar VDF firmwares, dan werkt updaten via Kies ook weer.

[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 11-12-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 16:41:
Je kan in principe via Odin elke variant erop zetten. En Vodafone gebruikt geen startup logo meer.
Welke firmware heb je? Tik eens in wat er bij CSC staat nadat je in de dialer *#1234# hebt bekeken?

Dit is generiek NL: http://www.sammobile.com/...-N9005&pcode=PHN#firmware . Erna moet je CSC aanpassen (mij nog niet gelukt op S4) of telkens via Sammobile updaten of teruggaan naar VDF firmwares, dan werkt updaten via Kies ook weer.
Dit is wat ik zie,
CSC : N9005PHNDMJ4

Als ik de CSC aanpas kan de garantie dan vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is algemeen NL versie. Eindigt de rest op MJ7? Dan heb je al de laatste versie. Heb je ook zonder SD kaart geprpbeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:41:
Dat is algemeen NL versie. Eindigt de rest op MJ7? Dan heb je al de laatste versie. Heb je ook zonder SD kaart geprpbeerd?
Klopt ze eindigen op MJ7, ik zal dalijk even zonder de SD kaartje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzis schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:36:
[...]

Wat doe je er zo nu en dan mee?

Ik had gisteren een screen on tijd van 5 uur voordat hij onder de 10 procent kwam. Ik luister per dag ongeveeer 2 uur muziek. Kijk wat filmpjes.
Facebook, Whatsapp en brows veel.

(meeste op 3g)
Scherm tijd 3,5 uur
Speel regelmatig '8 Ball Pool' en Rummyfight. Daarnaast zeer vaak emailen en op Facebook.
WiFi staat de hele dag aan.

Ik hield het eerst ook niet zo lang uit met de accu, maar sinds ik de localitie uit heb gezet, doe ik veel langer op een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:41:
Volgens mij lag het aan de SD kaartje, nu heb ik hem 30min eruit en ondertussen aantal keer 't scherm aan/uit en geen delay, scherm gaat gelijk aan. Hoop dat het daar aan lag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
SD kaartjes geven vaker problemen, soms na updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb het topic ff doorgezocht, maar kon niet 1,2,3 wat vinden over mijn ''probleem''. Ik kan mijn aan/uit knop bijna jockeyen, of er zit in ieder geval heel veel speling in. Hebben anderen dit ook?

Zelfde geldt overigens voor m'n volume knop. Als ik daarop druk voel je ook duidelijk wat speling.

Misschien zie ik spoken, of is het normaal, maar ik vind het wel enigszins irritant.

Hebben anderen dit ook?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen speling hier. Of ik ben er ongevoelig voor. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Ook geen speling, volume kun je wat op en neer bewegen maar dat lijkt me normaal voor een knopje :)

Mijn batterij stats: 66% over na 18 uur van de lader en een screen on tijd van 2 en half uur.

Over t algemeen is er van half 8 ochtends tot 1 uur nachts nog ongeveer 40 procent over met 4 a 5 uur scherm aan.

Ben zeker tevreden over de accuduur, zolang ik maar een hele dag alles kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 02-09 21:36
Hier ook niks van speling te vinden, werk erg slechte accuduur, maar dat ligt aan het bar slechte Wi-Fi bereik op de zaak. Dagje thuis met hetzelfde gebruik kost veel minder stroom.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1 ... 14 ... 34 Laatste