Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
alesandro_46 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:22:
[...]

Ik had ook last van de battery drain. Heb het uiteindelijk opgelost door de update te verwijderen (applicatiebeheer -> alles -> Google Play-services -> updates verwijderen).

Sindsdien komt Google Play-services niet meer voor in het batterij overzicht (waar deze voorheen bovenaan stond). Ben na het verwijderen nog geen beperkening tegen gekomen.

P.S. Indien nodig kan je hem via de play-store weer bijwerken naar de laatste versie
Klopt had ik ook. Maar is niet de bedoeling. Het begon bij mij pas raar te doen toen ik de wifi uitzette (omdat ik toch onderweg was) toen kwam ineens de battery drain naar boven.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Die battery drain van Google play store is wel op te lossen als je rooted bent.
Via de donated versie van greenify Kan je die service hibernate. Heb sinds ik dat gedaan heb echt een epic batterij leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
kabrok schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:09:
Die battery drain van Google play store is wel op te lossen als je rooted bent.
Via de donated versie van greenify Kan je die service hibernate. Heb sinds ik dat gedaan heb echt een epic batterij leven :)
Hoe epic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik ben van plan om mijn huidige T-mobile abonnement, 300min/1500mb 25 euro pm, te verlengen via pdashop. Om wat specifieker te zijn ben ik van plan om de volgende T-mobile abonnement te nemen:

MAANDELIJKSE KOSTEN
Volledige looptijd p/m
Stel Samen 1000 MB 2 jaar verlenging € 23,00
Stel Samen 300 minuten € 15,00
Totaal € 38,00
EENMALIGE KOSTEN
Samsung Galaxy Note 3: € 148,00

Of

MAANDELIJKSE KOSTEN
Volledige looptijd p/m
Stel Samen 2000 MB 2 jaar verlenging € 28,00
Stel Samen 300 minuten € 15,00
Totaal € 43,00
EENMALIGE KOSTEN
Samsung Galaxy Note 3: € 118,00

Ik hoor graag van jullie welke van de 2 een betere deal is.

Daarnaast zou ik graag willen weten of ik meteen de originele S View cover erbij moet kopen(11% bundelkorting) of dat jullie misschien een betere cover weten?

Alvast bedankt!

[ Voor 17% gewijzigd door Sniperc op 25-11-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:20

DON PAPA

Tweaker-fan

Sniperc schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:48:
Ik hoor graag van jullie welke van de 2 een betere deal is.
Dat kun je toch alleen zelf beslissen, hoe kunnen wij nu weten of jij aan 1GB of 2GB data verbruik in de maand genoeg hebt ?

Ik verbruik bijvoorbeeld nog geen 500MB in de maand aan mobile data (zit hoofdzakelijk op WiFi thuis/werk) dus heb meer dan genoeg aan 1GB per maand dus zou wel gek zijn als ik dan een 2GB abonnement zou nemen, en aan het eind van de twee jaar ook nog 90 euro meer kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Vannacht van de lader. Ging met 90 procent slapen om 11 uur. En werd vanmorgen om 5 uur wakker met 70 procent. Oorzaak was google play services met 40 procent.

Dus maar even de updates verwijderen en nu heet het Google Services. Hopen dat het verschil maakt. Nu weer even opladen op werk tot de 100.

( wat gaat dat langzaam zeg met een normale usb kabel zeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Naja ligt er aan hoe je het bekijkt. Voor mij is een dag al epic :p
Ben wel een redelijke power user die echt alles met zen foon doet :) dus de dag red ik er nu wel zeker mee. (overigens wel oced op 2.5 ghz met uv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mensen,

Ik heb een vraag die misschien lastig te beantwoorden is maar dacht hier ben ik aan het juiste adres:

Welke adapter zal beter beeld via HDMI :

De Samsung Smart dock : EDD-S20EWEG

of de HDTV Adapter :ET-H10FAUWEGWW

Alvast hartelijke bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Misschien kijk ik ergens overheen, maar ik krijg regelmatig een synchronisatiesymbool in de bovenste balk. Als ik deze 'naar beneden' trek staat er PSP synchronisatie.
Geen flauw idee waar dat van is. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeonJ69 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:53:
Misschien kijk ik ergens overheen, maar ik krijg regelmatig een synchronisatiesymbool in de bovenste balk. Als ik deze 'naar beneden' trek staat er PSP synchronisatie.
Geen flauw idee waar dat van is. Iemand suggesties?
Ik ben dit teken persoonlijk nog nooit tegengekomen heb je al in alle instellingen gekeken of een aansluiting van iets? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Inderdaad alles al nagekeken. Net snel een screenshot kunnen maken:
https://www.dropbox.com/s...s_2013-11-27-15-31-04.png

[ Voor 3% gewijzigd door LeonJ69 op 27-11-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Is het iemand ook opgevallen dat Android-systeem veel vraagt van de batterij?

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/2u9rehu.jpg

Wordt er niet echt vrolijk van...

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
Vincent227 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:24:
Is het iemand ook opgevallen dat Android-systeem veel vraagt van de batterij?

[afbeelding]

Wordt er niet echt vrolijk van...
Hebben veel Note 3 gebruikers last van, lees hier maar eens :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2538222

Er staan wat tips tussen om het op te lossen.

• Carmennn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-04-2024
Heeft iemand hier een tip voor een fijne, stevige (universele) autohouder waar de Note 3 in past? Ik zit al een tijdje te zoeken, maar de meeste zijn te klein, als er al afmetingen bij vermeld worden. Of je moet dingen op je telefoon gaan vastplakken en daar zit ik ook niet op te wachten eigenlijk.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Om even mezelf te quoten uit het S4 topic, die houder is ook geschikt voor de Note 2 en 3 qua breedte:
Senor Sjon schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:28:
[...]

De pest is dat Brodit geen houders meer maakt die je via USB aan de auto kan aansluiten. Het is of fixed of met adapter eraan.

Inmiddels gebruik ik de volgende combi:
Adapter naar Richter, schroefbaar op een ProClip
Houder met variabele breedte, geschikt t/m Note 2 qua breedte
ProClip ook via Amazon.de, kosten daar rond de 16 euro.

Zelf heb ik een pouch, de meeste hoesjes en bumpers zijn het net niet en bellen niet zo praktisch aan je oor.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 28-11-2013 14:44 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ik gebruik deze: http://www.pdashop.nl/pro...iversal-vehicle-dock.html

Destijds aangeschaft bij mijn s3... werkte toen goed, en nu voor de Note 3 ook heel goed te gebruiken. Ding is in elk geval erg degelijk, toestel hangt erg rustig in de auto, geen rare trillingen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Senor Sjon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:43:
De pest is dat Brodit geen houders meer maakt die je via USB aan de auto kan aansluiten. Het is of fixed of met adapter eraan.
[...]
Deze Brodit lader/houder is gewoon met USB: http://www.broditcenter.n...m=showItem&id=34290&mid=0

Maar als je een beetje handig bent kan ook de goedkopere Brodit houder/lader nemen, en de usb>sigplug kabel verwijderen en er een usb>usb kabel voor terug plaatsen (zit vast met twee schroefjes).

[ Voor 28% gewijzigd door DON PAPA op 28-11-2013 19:45 ]

• Señor Sjon
Die lader met losse usb kabel is er een tijd niet geweest. Belachelijke prijs trouwens.

• Carmennn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-04-2024
Hmm die houder van coolblue lijkt me wel wat, een laadfunctie is voor mij niet noodzakelijk aangezien laden in mijn auto zo langzaam gaat dat ik hem alsnog liever aan mijn battery pack hang. En met de goede accu van de Note 3 heb ik het vaak niet eens nodig om bij te laden in de auto. Bedankt voor de suggesties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
Weet iemand wat het verschil is tussen de officiele NL Note 3 en de EU versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbonnes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik heb sinds een week een Note3. Als ik deze aan de oplader hang, staat 's morgens het display aan. Dit wil ik niet, hij moet gewoon zwart blijven. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbonnes
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-11-2024
Misschien bij TomTom
Carmennn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:15:
Heeft iemand hier een tip voor een fijne, stevige (universele) autohouder waar de Note 3 in past? Ik zit al een tijdje te zoeken, maar de meeste zijn te klein, als er al afmetingen bij vermeld worden. Of je moet dingen op je telefoon gaan vastplakken en daar zit ik ook niet op te wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Toch maar een Note 3 aangeschaft ondanks de 'gele schermen' die ik bij MediaMarkt bij de demo modellen heb gezien. Gelukkig valt het allemaal mee.
Heb wel al een paar keer gehad dat mijn instellingen niet reageren, bijvoorbeeld als ik het volume probeer aan te passen. Vanochtend kreeg ik geen meldingsgeluiden, waarop ik probeerde de volume instellingen te wijzigen. Dat wilde dus niet lukken. Heb de Note herstart om het probleem op te lossen. Dat is dus nu al drie keer gebeurd in 3 dagen.
Is er trouwens een mogelijkheid om bel- en meldingvolume te koppelen? (Zonder gebruik van een aparte app dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Laatst online: 13-09 09:12
Samsung is maar druk bezig de Samsung galaxy note 3 te 'promoten' http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-125-euro-retour/ misschien voor mensen die nog twijfelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

wooow! goed bezig samsung! gratis 64GB Micro SD kaart direct in de winkel :)

helaas heb ik t geld nog niet.. zal wel volgende week worden dat ik de telefoon kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Niemand die mij verder een duw in de juiste richting kan geven?
LeonJ69 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:06:
Inderdaad alles al nagekeken. Net snel een screenshot kunnen maken:
https://www.dropbox.com/s...s_2013-11-27-15-31-04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Al gekeken wat er bij accounts staat wat die psp sync zou kunnen veroorzaken? Staat vast een vreemde app tussen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
reyals schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:47:
Al gekeken wat er bij accounts staat wat die psp sync zou kunnen veroorzaken? Staat vast een vreemde app tussen
Staat niets bijzonders in (het gebruikelijke Dropbox, facebook, etc).
Heb ook al mijn apps al gechecked uit de market, staat ook niets bijzonders tussen, en daarbij de laatste tijd niets nieuws geinstalleerd.
Snap er geen hout van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer je vinger eens op de tekst te leggen en even vast te houden, dat komt er waarschijnlijk in beeld wat de reden hiervan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Of in elk geval het knopje app info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Dat was de truc! Blijkt de app Adyen te zijn (gebruik ik voor pintransacties voor mijn bedrijf).
Die app is onlangs geüpdatet...
Dank voor de hulp!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:53
Heb opeens een gek probleem met mijn note, als ik op de home button druk gebeurt er niets, ik moet nu de app waar ik in zit echt afsluiten voordat ik iets anders kan doen.

Verder werkt mijn aan/uit knop niet, deze zet alleen het scherm uit, maar ik krijg niet de optie om de telefoon opnieuw op te starten.

iemand enig idee hoe dit kan komen en wat ik er aan kan doen? Ik dacht dus een restart, maar dat gaat dus niet (ik weet dat ik de batterij eruit kan halen, maar wil eerst een andere oplossing vinden)

EDIT: Oke eindelijk gevonden hoe ik hem kan restarten, nu werkt alles weer. Is dit een bug of heb ik op de een of andere manier de instellingen gewijzigd?

[ Voor 13% gewijzigd door thriller op 30-11-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:21
japiesa schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:14:
Samsung is maar druk bezig de Samsung galaxy note 3 te 'promoten' http://www.samsung.com/nl/promotion/note-3-125-euro-retour/ misschien voor mensen die nog twijfelden.
Ja leuk zo'n actie. Ik heb mijn geld van de accessoires actie nog steeds niet binnen :( . Dat terwijl ik begin oktober alle benodigdheden al naar Samsung gestuurd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn80 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:53:
[...]

Ja leuk zo'n actie. Ik heb mijn geld van de accessoires actie nog steeds niet binnen :( . Dat terwijl ik begin oktober alle benodigdheden al naar Samsung gestuurd heb.
Ik ook niet.... wie wel trouwens ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Ik ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shagie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-08 18:52
Ik ook nog niet.
Werd eerst ook afgekeurd omdat alles niet compleet was opgestuurd.
Terwijl dit wel zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
shagie schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:38:
Ik ook nog niet.
Werd eerst ook afgekeurd omdat alles niet compleet was opgestuurd.
Terwijl dit wel zo was.
Hoe kwam je daar achter dan? Via de mail ofzo ik heb ook formulieren opgestuurd maar vind het vreemd dat ik geen bevestiging of iets dergelijks krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavio
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 13:32
Ik heb de Brodit 511479 besteld.

http://www.pdaplus.nl/nl/...479.html?___from_store=nl

De meeste universele houders vind ik erg lelijk en met een case zit de telefoon er dan nooit echt strak in. Deze Brodit is instelbaar in de breedte en kan dus ook voor een Note 3 met case gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zo, note 3 eergisteren gekregen. Geroot, met Titanium Backup alle bloatware gefreezed. Kost wat tijd en moeite, maar dan is de telefoon ook echt helemaal perfect naar mijn wens.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 22:57
Welke methode heb je gebruikt om te rooten? En welke firmware had je er op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

8ballvin schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:47:
Welke methode heb je gebruikt om te rooten? En welke firmware had je er op staan?
http://www.ibtimes.co.uk/...-android43-cfautoroot.htm
Gewoon stock had en heb ik erop staan.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeps
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 12:24
l jaren heb ik Brodit in de auto maar omdat ik de Note 3 met case wil gebruiken lukt het niet meer met de perfecte Brodit houder. De universele is net niet groot genoeg.

Vandaag net deze besteld:
http://www.rammount.com/P.../tabid/142/Default.aspx#/
Ook in Nederland te krijgen.

Nu iedereen die mijn auto gebruikt een andere telefoon heeft zocht ik iets dat universeel was, niet met een zuignap werkt maar netjes op de brodit carmount kan die er lk in zit. Gok nu dus op Rammount.
Niet echt goedkoop helaas.
Zodra het geleverd is en in de auto zit laat ik van me horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hebben sommige mensen hier ook last van dat het touchscreen helemaal niet meer reageert? Even power button indrukken en dan kan je gewoon weer unlocken met een swipe en dan werkt ie weer. Lijkt mij een software glitch ergens, want heb dit nog nooit gehad met de S2 of S4.

Exact dit probleem dus: http://answers.yahoo.com/...qid=20131110215126AAmQfaA
en
http://androidforums.com/...touch-screen-problem.html

Toestel is helemaal geupdate en ik krijg met ~4-5 vingers ghost indrukken bij de MultiTouch Test. Maarja, ik gebruik er normaal maar twee. :P

[ Voor 37% gewijzigd door Señor Sjon op 02-12-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:52
Senor Sjon schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:42:
Hebben sommige mensen hier ook last van dat het touchscreen helemaal niet meer reageert? Even power button indrukken en dan kan je gewoon weer unlocken met een swipe en dan werkt ie weer. Lijkt mij een software glitch ergens, want heb dit nog nooit gehad met de S2 of S4.

Exact dit probleem dus: http://answers.yahoo.com/...qid=20131110215126AAmQfaA
en
http://androidforums.com/...touch-screen-problem.html

Toestel is helemaal geupdate en ik krijg met ~4-5 vingers ghost indrukken bij de MultiTouch Test. Maarja, ik gebruik er normaal maar twee. :P
geen last van en kan 10 vingers gebruiken

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat multitouch gebeuren vind ik niet zo boeiend. Het vastlopen van het touchscreen wel. Dat is gewoon erg irritant en komt $random voor. De enige manier waarop ik het vrij makkelijk over de zeik krijg is om widgets te blijven slepen naar het homescreen. De ene keer wel, de andere keer niet is mijn touchscreen 'gecrasht'. Ook bij de twee gelinkte gebruikers zie ik geen oplossing of vervolg staan.

Hmm, een Nederlander:
http://forum.xda-develope...?p=46530402&postcount=124

En dit zou weleens het probleem kunnen zijn:
http://forum.xda-develope...?p=46751670&postcount=163

Oftewel, er is een ghost touch actief waardoor mijn input als 2e input gezien wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 02-12-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Wow, wat een heerlijke telefoon is het! Ik kom van een HTC One X (las dat er meer zijn overgestapt) en ben helemaal verliefd op deze telefoon geworden. Heerlijk snel, super scherm, accu gaat ein-de-lijk een keer lang mee! Even zien of ik deze nu al ga rooten.. vind al die onzin apps van Samsung een beetje too much.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:59

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik zit er aan te denken om mijn iPhone 5 te ruilen/verkopen voor deze Note 3…Natuurlijk zit ik hier bij de die-hard fans en zijn de meningen niet echt eerlijk? Haha…Ik wil graag een groter scherm voor mijn tel, gezien ik met de nokia jeruzalem van mijn werk altijd bel, is mijn privé tel meer een zakcomputer dan een tel geworden…

Enige dat mij nog tegenhoudt is mijn Apple verzameling thuis waar mijn iPhone mee synct…(macbook en ipad)…

Raden jullie de overstap dan nog aan?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54
pdavie2311 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:14:
Ik zit er aan te denken om mijn iPhone 5 te ruilen/verkopen voor deze Note 3…Natuurlijk zit ik hier bij de die-hard fans en zijn de meningen niet echt eerlijk? Haha…Ik wil graag een groter scherm voor mijn tel, gezien ik met de nokia jeruzalem van mijn werk altijd bel, is mijn privé tel meer een zakcomputer dan een tel geworden…

Enige dat mij nog tegenhoudt is mijn Apple verzameling thuis waar mijn iPhone mee synct…(macbook en ipad)…

Raden jullie de overstap dan nog aan?
Ik kan het je van harte aanraden. Zit al vanaf het begin in de Note serie vastgeplakt omdat deze lijn toestellen uitbrengt naar mij wensen/eisen.

Als het je echt tegenhoudt dat je nog een macbook en Ipad heb staan, gooi je die ook de deur uit :9~
De Ipad zal je minder gebruiken als je een Note 3 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 10:44

nielsvv

100% Afol

Vandaag mijn otterbox defender case binnen gekregen. Had deze ook voor de S4. Toestel word wel een heel stuk groter, maar ligt zo veel beter in de hand tov de originele samsung flip cover (welke nu te koop staat btw).

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasknobbel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:51
Een vraagje, ik heb een note 2 en vandaag een Note 3 gekocht.

Nu is het onvermijdelijk dat ik alles over wil zetten uiteraard, van mijn apps tot aan alle pics e.d.

Nu hoorde ik dat dit via KIES kan, iemand enige ervaring hiermee of andere/snellere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
ictinteresse schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:07:
[...]

Ik kan het je van harte aanraden. Zit al vanaf het begin in de Note serie vastgeplakt omdat deze lijn toestellen uitbrengt naar mij wensen/eisen.

Als het je echt tegenhoudt dat je nog een macbook en Ipad heb staan, gooi je die ook de deur uit :9~
De Ipad zal je minder gebruiken als je een Note 3 hebt.
De iPhone is een lullig telefoontje vergeleken met de Note.
Ik heb zelf een surface tablet naast de note en sinds de aanschaf van de note twee weken geleden is de surface nog niet aangeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

kaasknobbel schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:20:

Nu is het onvermijdelijk dat ik alles over wil zetten uiteraard, van mijn apps tot aan alle pics e.d.

Nu hoorde ik dat dit via KIES kan, iemand enige ervaring hiermee of andere/snellere manieren?
Je pics staan natuurlijk in de cloud. Apps schijn je makkelijk te kunnen backuppen met Titanium backup, maar ik heb er zelf geen ervaringen mee.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Denzis schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:04:
[...]

De iPhone is een lullig telefoontje vergeleken met de Note.
Ik heb zelf een surface tablet naast de note en sinds de aanschaf van de note twee weken geleden is de surface nog niet aangeweest.
Haha..De iPad wordt nu veel gebruikt door mijn oudste dochter en door mij voor surfen op internet…
Ik hou deze wel, ook handig voor op vakantie etc…Alleen het formaat van de Note 3…Moet straks nog een nieuwe broek kopen, eentje met grote zakken nemen? Haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon

Je kan met Smart Switch oid de boel overzetten via NFC. Anders backup maken via KIES en backup terugzetten op je nieuwe telefoon. Vervolgens mapjes als Whatsapp geheel op je nieuwe toestel zetten om je historie te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
pdavie2311 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:28:
[...]

Haha..De iPad wordt nu veel gebruikt door mijn oudste dochter en door mij voor surfen op internet…
Ik hou deze wel, ook handig voor op vakantie etc…Alleen het formaat van de Note 3…Moet straks nog een nieuwe broek kopen, eentje met grote zakken nemen? Haha..
Het valt echt reuze mee. Eerste dag kreeg ik grapjes van oh het lijkt wel een tablet. totdat ik hem aan die mensen gaf. Toen vonden ze hem allemaal reuze licht en vonden ze het meevallen. Ik draag normale broeken op mijn werk en daar past hij altijd in. Binnenzakken van pakken jassen etc. ook geen probleem. Al moet ik wel zeggen dat dit de grens is.

Maar na een paar dagen was ik het al gewend en wil ik echt niet meer terug!

Android t.o.v. ios is dat je wel wat meer je tuintje schoon moet houden. Dus vergt wat meer onderhoud en je moet wel de boel in de gaten houden. Zo heb ik nu en dan batterydrains maar ach.

[ Voor 16% gewijzigd door Denzis op 03-12-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heee leven bij Samsung:

Beste Samsung Gebruiker,

Bedankt voor je registratie!

Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.

De promotie zal binnen 2 weken worden verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:09
Dat mailtje heb ik zojuist ook ontvangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:30
En ik heb dat mailtje ook ontvangen :) werd tijd ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:54

Je foto's, inhoudsbestanden, voorkeuren, contacten, berichten, muziek & video's etc. etc. kan je via kies overzetten.
Eerst oude toestel aansluiten via Kies, backuppen en dan Note 3 aansluiten via Kies en dan herstellen.

Je apps gaat via de google play store. Als je op je nieuwe toestel je gmail account instelt, vraagt de telefoon je of je de apps wilt installeren en de inhoud wilt overnemen van je oude toestel.

Zo verlies je dus eigenlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
Meulendijks89 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:53:
En ik heb dat mailtje ook ontvangen :) werd tijd ook...
Ik heb het mailtje ook ontvangen maar zoals ik begrijp gaat dit om de accessoire actie en nog niet om de 100 euro retour actie. Zou hier nog een andere bevestiging van komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat die pas later komt, omdat die actie ook later gestart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
japiesa schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:09:
[...]

Ik heb het mailtje ook ontvangen maar zoals ik begrijp gaat dit om de accessoire actie en nog niet om de 100 euro retour actie. Zou hier nog een andere bevestiging van komen?
Waren die acties te combineren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
Denzis schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:51:
[...]

Waren die acties te combineren dan?
Ik heb nergens kunnen vinden waarom dat niet zou kunnen. En ik heb van beide acties keurig alles opgestuurd dus zou moeten kunnen lijkt mij. Ik heb wel bewust de accessoire actie later opgestuurd. Ik heb uiteraard liever 100 euro retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Heb nu een Nexus 4, daarvoor Windows Phone gehad en heb nu ook een Surface tablet. Vind de Surface heel lekker werken (lekker soepel) maar ben bang dat de Note 3 niet zo soepel is. Vooral scrollen moet lekker vloeiend gaan.

Heb al een paar video's gekeken en daar ziet het er niet zo best uit (die video's van Scott Deagan)...

[ Voor 4% gewijzigd door D-TECH op 03-12-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
japiesa schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:56:
[...]

Ik heb nergens kunnen vinden waarom dat niet zou kunnen. En ik heb van beide acties keurig alles opgestuurd dus zou moeten kunnen lijkt mij. Ik heb wel bewust de accessoire actie later opgestuurd. Ik heb uiteraard liever 100 euro retour.
Bij de accessoire actie staat dit:
Deze Actie kan niet gecombineerd worden met andere acties.
Vandaar dat ik die nog niet heb ingestuurd. Ben wel benieuwd of ik de inruildeal nog kan doen. Is 325 retour op mijn S4. Dat toestel is echt met bakken tegelijk op marktplaats terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik had zelf een email gestuurd gisteren:

Naar aanleiding van uw vraag over een Samsung actie/promotie, hebben wij een reactie van de actieafdeling ontvangen.

Uw aanvraag is op 5 november 2013 afgerond en verwerkt. De cashback is naar het door u opgegeven rekeningnummer ************* overgemaakt. De opdracht hiervoor is op 3 december 2013 naar de bank verzonden. Wij adviseren u om uw afschriften vanaf bovengenoemde datum te controleren. Het tegenadres op uw afschrift zal gemarkeerd zijn als Desk Services B.V.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het telefoonnummer 0900 – SAMSUNG (7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sasmung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Ik heb een vraagje, als je de Note III Root, krijg je dan nog de updates van Samsung? En heeft het verder gevolgen voor de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Heb zelf nu ook een week of 2 de Note3 in bezit, prima toestel en ben er enorm blij mee. Heb alleen wel dat er bij volledig grijze (en soms ook bij blauw/wit) schermen van boven naar onder net van die 'banen' lopen waar het niet iets lichter of donkerder van kleur is dan de kleur die dan op het beeld is. In de facebook app valt het me ook soms op, als je dan naar links of naar rechts swiped.

Vaak als de helderheid onder de 50% komt dan begint het soms op te vallen. Heb m van iemand overgenomen met bon uiteraard dus kan er altijd iets mee doen, vraag me alleen af of er meerdere mensen van die issues hebben?

Kan in ieder geval niet wachten tot ik straks gta san andreas kan gaan doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kan je de naam weghalen Meulendijks? Zij heeft er verder niet zoveel mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Senor Sjon schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:01:
Kan je de naam weghalen Meulendijks? Zij heeft er verder niet zoveel mee te maken.
Heb het veranderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
D-TECH schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:10:
Heb nu een Nexus 4, daarvoor Windows Phone gehad en heb nu ook een Surface tablet. Vind de Surface heel lekker werken (lekker soepel) maar ben bang dat de Note 3 niet zo soepel is. Vooral scrollen moet lekker vloeiend gaan.

Heb al een paar video's gekeken en daar ziet het er niet zo best uit (die video's van Scott Deagan)...
De note 3 is veel soepeler dan de surface. Ik heb ze beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:09

Soullie

Planeshift

Soullie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:43:
Ik was super tevreden met mijn Note 3, maar na 3 weken begon ik last te krijgen van random reboots die steeds vaker begonnen te komen.

Retour gestuurd naar coolblue ben benieuwd wat men met mijn klacht gaat doen, soms echt een halve dag niets en dan 2-3x per uur een reboot.

Toestel was/is niet geroot of gevallen of wat dan ook... naja dan maar ff weekje zonder telefoon :(
Even hier op terugkomend ik heb 1 week geleden mijn toestel teruggekregen van coolblue, met de boodschap moederbord vervangen. Nu werkt hij weer prima.

Geen idee waar dit defecte moederbord vandaan kwam, altijd netjes met dit toestel omgegaan, niet gevallen of wat dan ook. Gevalletje pech denk ik.

Na een dikke week gebruik ben ik inmiddels weer helemaal gelukkig met mijn aankoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn80
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:21
Meulendijks89 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:32:
Ik had zelf een email gestuurd gisteren:

Naar aanleiding van uw vraag over een Samsung actie/promotie, hebben wij een reactie van de actieafdeling ontvangen.

Uw aanvraag is op 5 november 2013 afgerond en verwerkt. De cashback is naar het door u opgegeven rekeningnummer ************* overgemaakt. De opdracht hiervoor is op 3 december 2013 naar de bank verzonden. Wij adviseren u om uw afschriften vanaf bovengenoemde datum te controleren. Het tegenadres op uw afschrift zal gemarkeerd zijn als Desk Services B.V.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het telefoonnummer 0900 – SAMSUNG (7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Sasmung
Over de accessoires actie: ik heb vandaag een bevestiging e-mail van Samsung gekregen met de bevestiging dat ze alles in goede orde hebben ontvangen en dat ik binnen twee weken het geld gestort krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
nog even wachten:

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/l9q6wz6gf/Untitled.jpg

http://www.spigen.com/bra...case-slim-armor-view.html

[ Voor 33% gewijzigd door underworld202 op 03-12-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
Martijn80 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:52:
[...]

Over de accessoires actie: ik heb vandaag een bevestiging e-mail van Samsung gekregen met de bevestiging dat ze alles in goede orde hebben ontvangen en dat ik binnen twee weken het geld gestort krijg.
Je mag inderdaad maar met 1 promotie meedoen. Ik heb de mijne omgezet naar 100 euro retour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je toestel bij een verlenging hebt gekregen geld de cashback aktie dan ook? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Laatst online: 13-09 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:00:
Als je je toestel bij een verlenging hebt gekregen geld de cashback aktie dan ook? Weet iemand dit?
Vaak staat het erbij in de webshop of het toestel er nog voor in aanmerking komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualjoe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:28:
[...]

Vaak staat het erbij in de webshop of het toestel er nog voor in aanmerking komt.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Hebben er meer mensen last van knipperend scherm tijdens opladen? Kwam er gister avond achter.. Het scherm gaat spontaan aan en weer uit, aan en weer uit...

edit: na een reboot blijkt hij er mee te stoppen. Vreemd 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Badie op 03-12-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Morgen ga ik hem halen…De Note 3..iPhone verkocht…Nooit gedacht dat ik als Apple man naar Samsung zou gaan, haha…Wat is de ultieme hoes die ik moet kopen? Heb liefst een soort van Sleeve, dan heb ik altijd de telefoon " naakt " in handen bij gebruik…..

Edit..Ik haal hem via marktplaats, bon, alles erbij, 1 maand oud..

Deze wil ik kopen voor in mijn auto (werk als vertegenwoordiger) Iemand goede ervaringen mee? Heb nu een brodit voor mijn iphone en die is SUPER!! Zij maken echt goed spul!! De proclip voor mijn auto heb ik al, zit er al in, deze kan er zo op, scheelt weer...

http://www.broditnederlan...amsung_Galaxy_Note_3.html
Hiervoor is er een accessoires topic

[ Voor 49% gewijzigd door 13art op 04-12-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-TECH schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:10:

haha je bedoeld "The Verge Scroll Test"
Man die lui kan je niet serieus nemen..

Alles behalve apple is klote volgens hun,
Verder kan ik op de note 3 met 1 swype de hele pagina door scrollen.
Bij de iphone kan dit niet, wordt als het ware een beetje geremd..

In ieder geval is die Note 3 gewoon snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:58:
Morgen ga ik hem halen…De Note 3..iPhone verkocht…Nooit gedacht dat ik als Apple man naar Samsung zou gaan, haha…Wat is de ultieme hoes die ik moet kopen? Heb liefst een soort van Sleeve, dan heb ik altijd de telefoon " naakt " in handen bij gebruik…..

Edit..Ik haal hem via marktplaats, bon, alles erbij, 1 maand oud..

Deze wil ik kopen voor in mijn auto (werk als vertegenwoordiger) Iemand goede ervaringen mee? Heb nu een brodit voor mijn iphone en die is SUPER!! Zij maken echt goed spul!! De proclip voor mijn auto heb ik al, zit er al in, deze kan er zo op, scheelt weer...

Heb sinds vandaag de Samsung view cover met draadloze oplader. Ziet er mooi uit met dat schermpje (deels zelf in te richten) en makkelijk met laden.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 04-12-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiephoi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 14:02
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:00:
Jazeker! Ik heb net de bevestiging binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:29:
[...]

Heb sinds vandaag de Samsung view cover met draadloze oplader. Ziet er mooi uit met dat schermpje (deels zelf in te richten) en makkelijk met laden.
Is de S cover met de draadloos laden optie nou veel dikker als de s cover zonder de optie draadloos laden.
Ik had begrepen dat het nogal een verschil in dikte was.

Mvg ,

Edward

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 04-12-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

pdavie2311 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:58:Deze wil ik kopen voor in mijn auto (werk als vertegenwoordiger) Iemand goede ervaringen mee? Heb nu een brodit voor mijn iphone en die is SUPER!! Zij maken echt goed spul!! De proclip voor mijn auto heb ik al, zit er al in, deze kan er zo op, scheelt weer...

Ik heb dezelfde Brodit houder alleen dan met laad functie, en die bevalt echt super, maar ben ook niet anders gewend van Brodit moet ik zeggen..

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 04-12-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

EJSEJS schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:17:
[...]

Ik heb dezelfde Brodit houder alleen dan met laad functie, en die bevalt echt super, maar ben ook niet anders gewend van Brodit moet ik zeggen...
heb je met die houder geen probleem wanneer het raam nogal schuin is? de Samsung lader heeft een mooie arm.

Straks even mediamarkt bellen of ze de Note 3 op voorraad hebben en vanavond kopen:)

op de Website staat al 3 dagen, 1 tot 2 dagen levertijd voor de vestiging in Leeuwarden 8)7
Hiervoor is het prijzen en levertijden topic

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 04-12-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Even voor degenen die nog wachten op de cashback van Samsung. De mijne is binnen 2 weken binnengekomen. Het gaat hier welliswaar om de cashback van een Galaxy Tab 3 8 inch maar toch even het vermelden waard vond ik.

Blijkbaar kan het toch binnen 6 weken.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

NLF schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:34:
[...]
heb je met die houder geen probleem wanneer het raam nogal schuin is? de Samsung lader heeft een mooie arm.
Nee ik heb hem op het dashboard zitten zoals op deze foto, dus daar heb ik geen last van

[Afbeeldingslocatie: http://www.digitalsonline.nl/upl/fts/201304/1365538449.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door DON PAPA op 04-12-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

EJSEJS schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:50:
[...]

Nee ik heb hem naast de radio zitten dus daar heb ik geen last van

[afbeelding]
ik kan t zelfde helaas niet doen.. auto is niet van mij en ik rijd er zo nu en dan in. denk dat ik maar voor de originele Samsung houder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Over de cashback actie. Er staat bij de voorwaarde dat de brief voldoende gefrankeerd moet worden maar dat de brief wel hier heen moet.

Een antwoord nummer hoef je toch geen postzegels voor te gebruiken?

Samsung Note 3 100 euro promotie
Antwoordnummer 10016
6200 XP Maastricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Denzis schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:19:
Over de cashback actie. Er staat bij de voorwaarde dat de brief voldoende gefrankeerd moet worden maar dat de brief wel hier heen moet.

Een antwoord nummer hoef je toch geen postzegels voor te gebruiken?

Samsung Note 3 100 euro promotie
Antwoordnummer 10016
6200 XP Maastricht
Nee hoeft niet. gewoon zo opsturen, heb ik ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

*knip* dubbelposten is niet de bedoeling.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 04-12-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
NLF schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:22:
545 euro kost de telefoon nu, twijfel enorm om voor een europese telefoon te gaan of een nederlands toestel..
Met shopkorting.nl op de wehkamp site bestellen.

Kom je met cashback van samsung 100 en shopkorting cashback 225 in totaal op

554

Maar dan heb je wel een geheel nederlands toestel. Duurt wel iets langer voordat je geld terug krijgt. Maar goed het is het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hiephoi schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:30:
[...]

Jazeker! Ik heb net de bevestiging binnen.
Mag ik jou dan vragen wat je allemaal moet opsturen? en op de site moet je je registreren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Denzis schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:38:
[...]

Met shopkorting.nl op de wehkamp site bestellen.

Kom je met cashback van samsung 100 en shopkorting cashback 225 in totaal op

554

Maar dan heb je wel een geheel nederlands toestel. Duurt wel iets langer voordat je geld terug krijgt. Maar goed het is het waard.
126.68 euro korting totaal. nah wat is t voordeel van een echt nederlands toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Berichten over korting, cashback en aanverwante zaken graag in Shopping Forum, hier hoort het niet thuis.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 04-12-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff cashback actie zit er voor mij niet in, heb de note III op 3-11 gekocht en die actie geld pas vanaf 11-11, Balen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
NLF schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:53:
[...]

126.68 euro korting totaal. nah wat is t voordeel van een echt nederlands toestel?
Een voordeel van een echt nederlands toestel is voor mij gemoedsrust. Ik weet niet het voelt gewoon beter en bestel liever bij wehkamp dan bij een of andere vage telefoonaanbieder die importeerd.

Over de telefoon. Heb na een paar weken ngo geen spijt. Wel dingetjes gemerkt zoals de gap boven in het scherm maar het lijkt me normaal.
IK WIL ECHT NIET MEER TERUG naar een andere tel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Laatst online: 09-09 08:35
ik heb sinds vandaag in eens 4G internet in breda bij vodafone! dit terwijl het pas in 2015 zou moeten komen. opzich voor filmpjes kijken op mijn note III is 4g wel fijn.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

net besteld bij telecomlink dus verwacht de note 3 morgen :)

tot nu toe de Note 3 alleen even bij een VF winkel in mijn handen gehad dus ben benieuwd na hoe snel alles straks is! Hoop wel dat ik dit keer niet bezig hoef/ga met rooten en custom roms want ben daar wel even klaar mee.
Pagina: 1 ... 13 ... 34 Laatste