Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Lichaamswarmte beïnvloed het nogal, warmte van de accu en processor ook

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Hier ook gewoon altijd een (kleine) afwijking, al ligt je telefoon even een paar minuten dan klopt de temperatuur prima. Nu ook gewoon 21 graden dus dat geloof ik best.

Dat gaatje aan de rechterzijkant zitten (naast de tweede noise cancelling dacht ik?) de sensoren achter van de temperatuur en luchtvochtigheid, beetje warme adem er in en springt meteen naar 100% luchtvochtigheid en 30 graden voor als je foute readings krijgt. Misschien bedek je het wel oid.

Gebruik ook al tijden die weerstation app, meet zo nu en dan wel eens de luchtvochtigheid als ik last krijg van stofallergie.

Enige wat ik dan weer wel jammer vind is dat ze de fm radio er uit hebben gesloopt, doen ze er 100 en 1 er sensors in, moet dat weer ontbreken. (wat nog redelijk nuttig is imho) :+

[ Voor 13% gewijzigd door MusicAddict op 13-01-2014 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robosoft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 22:34
Ik overweeg om een note aante schaffen. Voordat ik dat doe wil ik eerst weten of er ervaringen zijn om de telefoon als modem te gebruiken. Dus echt als telefoonmodem, vanuit een applicatie een nummer draaien om in te bellen. Vroeger met de oude nokia's ging dat probleemloos.Ik heb al een beetje rondgekeken op het internet en al wat mogelijkheden gezien maar wat werkt echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Thnx voor de reacties.

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

Meulendijks89 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:22:
[...]

Knox is een nieuwe counter die "niet" te resetten zou zijn en als deze op 0x1 zou komen is je garantie vervallen |:( terwijl samsung zegt dat telefoons wel gerepareerd worden. Nu hoef ik niet persee een custom rom op me note 3 maar ik zou het ook niet erg vinden als al die rommel van samsung zelf eraf is. 8)7
Na heel veel lezen lijkt het er toch op dat @$@# Knox voorlopig erg goed verstopt zit dan wel ingebakken.
en misch wel niet te resetten is,of zelfs wel een Efuse is (stuk je flash wat maar 1x beschreven kan worden)
Ik had tot vandaag Knox warranty void:0
En das nu 1 dus volgens zeggen geen garantie meer :P
(mag inmiddels al weer verlengen dus boeie!)

Toch vraag ik me af wat ze bij een service center willen doen als je een compleet gefriede telefoon inlevert die niets meer doet.
Maar er verder gewoon erg netjes uit ziet,maar bv niet meer aan gaat of nooit meer aan zal gaan omdat er gewoon te veel electronica defect is dat het het repareren niet waard is. (soort van Emp probleempje)
Ik zelf denk dat ze hem gewoon swappen voor een andere?
Ja ik weet dat dit niet de bedoeling is en ben dit ook zeker niet van plan...
Het is enkel een hersen spinsel. })
Maar kan me voorstellen dat mensen dit nu doen om zo toch garantie te krijgen.
Hoe denken jullie hier over?
En wat zijn jullie meningen omtrent het geweldige samsung Knox?

Voor mij zelf stap ik over naar de nieuwe nexus.
Geen gezeur of gezeik als ik eens iets wil aanpassen of veranderen.
Dat houd dus wel in dat ik voorlopig bij samsung weg blijf ondanks dat ik altijd zeer tevreden was.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zat me zo te ergeren aan alle pre installed software dat ik hem na een aantal dagen gewoon geroot heb. Boeien dat Knox op 1 staat. Enige telefoon die ook ooit heb weg hoeven te brengen voor reparatie was een iPhone, dus ik waag het er wel op.

Sinds gisteren 4.4.2 erop gezet (download ergens van XDA) en loopt als een zonnetje. Batterij gebruik is een stuk verbeterd naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Senor Sjon schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:06:
*#1234# en dan CSC
N9005PHNDMJ4
N9005 = typenummer = Note 3 met Snapdragon en LTE
PHN = land/providercode. Nederlandse toestellen hebben PHN (generiek), VDF (Vodafone) of TNL (T-Mobile Nederland).
DMJ4 = firmware
Tnx! ETL, Tsjechisch dus :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
MusicAddict schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:22:
Hier ook gewoon altijd een (kleine) afwijking, al ligt je telefoon even een paar minuten dan klopt de temperatuur prima. Nu ook gewoon 21 graden dus dat geloof ik best.

Dat gaatje aan de rechterzijkant zitten (naast de tweede noise cancelling dacht ik?) de sensoren achter van de temperatuur en luchtvochtigheid, beetje warme adem er in en springt meteen naar 100% luchtvochtigheid en 30 graden voor als je foute readings krijgt. Misschien bedek je het wel oid.

Gebruik ook al tijden die weerstation app, meet zo nu en dan wel eens de luchtvochtigheid als ik last krijg van stofallergie.

Enige wat ik dan weer wel jammer vind is dat ze de fm radio er uit hebben gesloopt, doen ze er 100 en 1 er sensors in, moet dat weer ontbreken. (wat nog redelijk nuttig is imho) :+
Je zou ook zeggen dat de Note groot genoeg is om een ingebouwde antenne te hebben. Je moet altijd je oordopjes meeslepen als je de FM radio wil gebruiken. Maar van alle crap die Samsung inbouwd, snap ik het weglaten van de radio dan weer niet.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb update naar 4.4.2 OTA binnen gekregen en geinstalleerd.
Toestel lijk nog iets sneller te reageren.
Ook geen problemen met Exchange.

Wel een klein probleem met apex pro met de terugknop naar homescreen vanuit verschillende apps.
Bij gebruik terugknop gebeurt er niets, of verschijnt zwart scherm.
Via home knop wel weer terug in homescreen.

Met TW geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Ik heb de XEO KitKat via Odin geinstalleerd. Ging probleemloos, geen verlies van instellingen of data. Toestel lijkt iets sneller, over batterijgebruik kan ik nog niets zeggen.

Wel heb ik een paar dagen geleden last gekregen van een haperende nabijheidssensor. Scherm ging niet uit bij telefoneren en/of niet aan bij einde gesprek of van het hoofd af houden. Factory reset geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Via andere sites gezien dan meer mensen hier last van hebben en lijkt stofprobleem bij de sensor te zijn. Flink blazen tegen de speaker en headset aansluiting verhelpt het. Soms blijft het dan dagen weg, bij anderen zelfs enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Frank S schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:03:
Flink blazen tegen de speaker en headset aansluiting verhelpt het.
Opzich zou zoiets geen probleem moeten vormen maar je zou voor de zekerheid een sprayduster kunnen proberen. Kan vele malen harder blazen dan jouw longen dat kunnen en mits je het goed gebruikt krijg je ook geen vochtigheid erin. :)

Zelf eens kijken in je IT kasten op kantoor (staat meestal wel ergens - althans, wel in mijn IT kasten ;) ) en anders langs de vriendelijke ITer op werk/school lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
metallicattim schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:44:
Vandaag iets raars met mijn Note... Ik luister in de auto altijd muziek via een aux kabel tussen radio en GSM en dit doe ik dus ook al sinds ik de note heb, eind december.
Vandaag echter na het aansluiten, hoor ik na het eerste nummer wat ik opgezet heb, alleen maar nog zachte fluittonen!
Als ik de radio uitzet en weer aanzet doet ie het weer, voor 1 nummer en dan beginnen de fluittonen weer. Zet ik hem dan weer uit/aan, dan speelt de Note alleen maar nog muziek af via de GSM speakers.

Na een paar keer proberen met vanalles wil hij nu helemaal niet meer, hoor alleen maar nog fluittonen als ik de Note aansluit en hij speelt alleen nog muziek via de speakers van de Note.
Sluit ik de iPhone aan, nergens last van, dus de radio/kabel zal het niet zijn.

Op het werk eff getest met een aux kabel op de computer en daar werkt ie gewoon naar behoren...

Iemand hier ook al eens last van gehad?
Vanmorgen ook met de Note 3 van de vriendin getest en exact hetzelfde verhaal.
Hij herkent wel dat een accesoire aangesloten is, want als ik de radio uitzet terwijl de Note via de aux-kabel aangesloten is en de muziek via de GSM speakers speelt, stopt de muziek te spelen op de Note!

Ook met verschillende apps geprobeerd ( standaard muziekapp, spotify ). Zou toch wel heel erg balen zijn als ik eerst 2x de muziek opnieuw erop moet zetten ( het .nomedia debacle ) en dan geen muziek in de auto kan luisteren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Flink blazen tegen de speaker en headset aansluiting verhelpt het.
Ja lekker slim, lekker het vuiligheid er IN blazen. Beter pak je een stofzuiger ofzo, dat's wat ik doe!

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Galaxy Note 3 Case Neo Hybrid Dante Red eindelijk binnen vanuit Engeland. (duurde 3 weken)
Wat een pracht ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 01:31:...
By the way, Heb laatst een ativ s gekocht (voor weinig geld) om meer inzicht te krijgen in WP8.
Camera hardware button, is de enige feature wat ik mis, in de Samsung's Note3. Anyway, laatst een (programmeerbare) ...
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2hi2ixc.jpg
FunnyGrappig, dat Samsung op de 1 of andere manier toch de signalen vd consument oppikt. Dit is 1 van de featurestoepassingen van Samsung's KitKat -zichtbare- veranderingen (onderhuids heeft google/samsung tig van optimalisaties doorgevoerd).
Toegegeven, het is geen hardware-buttonknop (we moeten reëel blijven), maar in mijn geval (vooral ook met een lange passwordwachtwoord) om te unlocken (doe ik tegenwoordig met de smart pen, 100% trefzekerheid :) ) errrug handig.
Home buttontoets, camera toets (zonder te unlocken) en schieten maar. Met de ativ s (met hardware camera button) kon je binnen 2 sec. plaatjes schieten. AnywayMaar goed, ik vind het een mooie ontwikkeling.

I'm happyBen heel erg blij met de optimalisaties van KitKat, vooral ook dat Qualcomm hun SoC's heeft weten verder te ontwikkelen.

De -toekomstige- Snapdragon 805, heeft niet alleen een snellere/efficiëntere CPU/GPU(alhoewel krachtiger, alsnog zuiniger ), extra modem, maar de 805 SoC zorgt voor een ware revolutie binnen Android.
De grootste doorontwikkeling (qualcomm heeft het licht gezien) is nml. het werkgeheugen. Alles voor de 805 SoC was Dual Channel. Met Quad Channel (geen bottlenecks meer met het verwerken van data) zal de 805 voor een ware revolutie binnen Android (merkbare resultaten) ontketenen. Fingers Crossed !

I'm sorry folks, wat Engels/Nederlands betreft, ik kan gewoon niet snel genoeg schakelen :'(
Don't Like It ? Skip it!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 02:16 . Reden: 2 much Ron :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoe kan ik nu android 4.4 erop krijgen? Ik heb N9005XXUENA6_N9005OXXENA5_N9005XXUENA2_HOME.tar.md5 gedownload. Vanaf de Mega.nz-link op http://androidworld.nl/fo...na6-beschikbaar-leak.html

Maar daar staat niet hoe ik het moet installeren. Dat staat weer hier:
http://www.sammobile.com/...r-galaxy-note-3-sm-n9005/

- Add AP_N9005XXUENA6_340325_REV03_user_low_ship_MULTI_CERT.tar.md5 to AP
- Add BL_N9005XXUENA6_340325_REV03_user_low_ship_MULTI_CERT.tar.md5 to BL
- Add CP_N9005XXUENA2_REV03_CL1277177.tar.md5 to CP
- Add CSC_OXX_N9005OXXENA5_327209_REV03_user_low_ship_MULTI_CERT.tar.md5 to CSC

Maar ik heb dus niet vier verschillende bestanden, ik heb alleen N9005XXUENA6_N9005OXXENA5_N9005XXUENA2_HOME.tar.md5. Is dat genoeg? En zo ja, moet ik die dan toevoegen aan AP, BL, CP of CSC in Odin? Of moet ik toch echt die vier verschillende bestanden hebben? Voordat ik straks iets doe wat mijn telefoon sloopt :')

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Of is er nog weer een veel makkelijkere manier om 4.4 erop te krijgen :P

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In het custom rom topic staat een hele uitleg over hoe Odin werkt, waar je het kan krijgen en hoe je het moet installeren. Ook XDA staat een hele uitleg. En makkelijker dan flashen via Odin bestaat eigenlijk niet. Het is alleen jammer dat de sammobile downloadlinks allemaal zo verrotte traag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Nou ja, het flashen via Odin an sich snap ik wel. Alleen hoe weet ik of ik nu het juiste bestand heb, en in welk veld van Odin moet ik het toevoegen? Want op Sammobile is het inderdaad bizar traag, vandaar dat ik dat andere heb gedownload, maar daar zitten niet dezelfde bestanden in als waar Sammobile het over heeft...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Jij hebt zeker slechts 1 tar.md5 file? Die moet dan in AP.
Zorg wel dat je Phone Bootloader Update aangevinkt hebt. Doe je dat niet dan kom je in een bootloop.

Wel een kleine kanttekening. In 4.4.2 word je SD kaart praktisch nutteloos aangezien je enkel nog foto's kan opslaan. Dit is te verhelpen wanneer je geroot bent maar anders dus niet!!

[ Voor 36% gewijzigd door SkyThes op 15-01-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:05
Als je 1 bestand hebt, in AP plaatsen. Bootloader ook aanvinken en Start. That's all.....

ps, je kan NIET meer terug naar vorige versies vanwege de nieuwe bootloader

[ Voor 31% gewijzigd door Pierre_nr1 op 15-01-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
SkyThes schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:07:
Zorg wel dat je Phone Bootloader Update aangevinkt hebt. Doe je dat niet dan kom je in een bootloop.

Wel een kleine kanttekening. In 4.4.2 word je SD kaart praktisch nutteloos aangezien je enkel nog foto's kan opslaan. Dit is te verhelpen wanneer je geroot bent maar anders dus niet!!
En zelfs met root zijn er nog SD kaart problemen. Ik wacht dus nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
metallicattim schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:10:
[...]

Vanmorgen ook met de Note 3 van de vriendin getest en exact hetzelfde verhaal.
Hij herkent wel dat een accesoire aangesloten is, want als ik de radio uitzet terwijl de Note via de aux-kabel aangesloten is en de muziek via de GSM speakers speelt, stopt de muziek te spelen op de Note!

Ook met verschillende apps geprobeerd ( standaard muziekapp, spotify ). Zou toch wel heel erg balen zijn als ik eerst 2x de muziek opnieuw erop moet zetten ( het .nomedia debacle ) en dan geen muziek in de auto kan luisteren :'(
Ik gebruik mijn note 3 al vanaf november met aux-kabel en nog steeds geen problemen mee. Fiat standaard(blaupunkt) radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SkyThes schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:07:

Ik moet BL aanvinken, maar geen bestand selecteren?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Nee je moet het volgende vinkje aanvinken:

Afbeeldingslocatie: http://xda.mavaee.nl/images/odin.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyThes schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:56:

[afbeelding]
Ik heb dat niet aangevinkt, maar is niks mis gegaan dus weet niet of dat een noodzaak is hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-02 14:40
als ik de update van Polen installeer ontvang ik dan nog updates voor belgië of moet ik na de release op sammobile 4.4.2 voor belgie nog eens flashen via odin om dit te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvg schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:47:
als ik de update van Polen installeer ontvang ik dan nog updates voor belgië of moet ik na de release op sammobile 4.4.2 voor belgie nog eens flashen via odin om dit te kunnen?
Nee dan ontvang je de updates van Polen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:32:
[...]

Nee dan ontvang je de updates van Polen :)
en als ik nadien de 4.4.2 update download van belgie en deze opnieuw via odin flash? dan zit ik toch terug op belgië? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvg schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:33:
[...]

en als ik nadien de 4.4.2 update download van belgie en deze opnieuw via odin flash? dan zit ik toch terug op belgië? of niet?
Ja dan wel ja! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
ok:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SkyThes schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:56:

[afbeelding]
Ah duidelijk, bedankt!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Maar die download van Sammobile, dat is nog een testversie toch? Die update uit Polen is wel officieel? Is die al ergens te downloaden? Kan het niet vinden zo op Google...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:25:
[...]

Ik heb dat niet aangevinkt, maar is niks mis gegaan dus weet niet of dat een noodzaak is hoor
Als je enkel een tar file gebruikt moet je die zeker wel aanvinken. Er moet een nieuwe bootloader geflashed worden voor 4.4.2. Mocht je dat niet willen geloven dan moet je XDA maar eens bekijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Bart ® schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:16:
Maar die download van Sammobile, dat is nog een testversie toch? Die update uit Polen is wel officieel? Is die al ergens te downloaden? Kan het niet vinden zo op Google...
Dat is de XEO build: https://mega.co.nz/#!jZYk...NWeEn5FnY_0i9iFb23EGfg2Nk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Oh top, die heb ik binnen, tnx! En als ik die dus in AP toevoeg, Bootloader updaten aanvink, en dan flashen in download mode, dan raak ik niets kwijt qua foto's en dergelijke? Geen factory reset zeg maar?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Als het goed is niet maar ikzelf kopieer wel alle files van m'n interne SD kaart naar een laptop voordat ik flash. Just to be sure. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyThes schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:17:
[...]

Als je enkel een tar file gebruikt moet je die zeker wel aanvinken. Er moet een nieuwe bootloader geflashed worden voor 4.4.2. Mocht je dat niet willen geloven dan moet je XDA maar eens bekijken. :)
Ja heb een single tar file. Ik geloof je wel maar ik heb het niet aangevinkt en is niks mis gegaan. En als ik terug wil naar vorige versie dan gooi ik er een custom rom erop en dan 4.3 erop gooien. Niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SkyThes schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:48:
Als het goed is niet maar ikzelf kopieer wel alle files van m'n interne SD kaart naar een laptop voordat ik flash. Just to be sure. ;)
Ik heb geen SD-kaart :P
Voor mij zit er zat geheugen in het toestel zelf. Maar ik heb alles gebackupt met Titanium Backup. Foto's staan allemaal in de Dropbox. Vanmiddag dan maar eens kijken of het lukt met de update. Bedankt voor alle hulp! d:)b

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:24:
[...]

Ja heb een single tar file. Ik geloof je wel maar ik heb het niet aangevinkt en is niks mis gegaan. En als ik terug wil naar vorige versie dan gooi ik er een custom rom erop en dan 4.3 erop gooien. Niks mis mee :)
Wat ik zo lees op XDA werkt dat zo niet.
4.4.2 heeft de nieuwe bootloader nodig en het schijnt dat 4.3 niet op die bootloader draait.
Dus als je 4.4.2 nu draait, draai je de nieuwe bootloader.

[ Voor 5% gewijzigd door Rhodan op 16-01-2014 12:52 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Rhodan schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:51:
[...]

4.4.2 heeft de nieuwe bootloader nodig en het schijnt dat 4.3 niet op die bootloader draait.
Exact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
En zover ik weet, is er nog geen manier gevonden, als die er uberhaupt gaat komen, om een oude bootloader terug te zetten.
Maar wie weet vind een slimmerd op bv XDA wel een manier, time will tell.

[ Voor 23% gewijzigd door Rhodan op 16-01-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

En het werkt *O*
Nu nog uitzoeken hoe ik weer root krijg.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Bart ® schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:05:
En het werkt *O*
Nu nog uitzoeken hoe ik weer root krijg.
http://forum.xda-develope...hp?p=46098951&postcount=3
Hier zou je weer root mee moeten krijgen, pak wel de goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:51:
[...]

Zou best eens kunnen, maar dat vinkje had ik niet aangevinkt dat weet ik 100% zeker omdat ik dit toen nog niet wist. Maar toch bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Werkt als een tiet *O*.
Ben benieuwd hoe het nu met de batterij gaat, ik had ook last van die bug dat Android Service enorm veel slurpte. Hopelijk opgelost met 4.4 :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:16

GJA

Vreemd; ik merk dat ik met maps geen gps fix meer krijg; hij bepaalt locatie alleen adhv radiosignaal.
Navigon werkt echter perfect! Dus de GPS van de Note doet het wel. Iemand een idee?

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb datzelfde probleem met Flitsmeister. Kaart doet nauwelijks wat, maar als ik de kaart uitzet, dan zie ik wel gewoon de snelheid e.d. weer in beeld en pikt ie de GPS weer op. Wellicht geef ik Google niet genoeg rechten ofzo. Navigatie-apps werken voor de rest prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb een Samsung Note 3 en vind het een geweldig toestel. Wel heb ik een belangrijk probleem. Alleen met speaker kan ik nl een telefoongesprek voeren, anders hoor ik niets. Als ik zelf bel hoor ik ook de telefoon niet overgaan als de speaker uit staat. Weet iemand hoe dit komt en (nog belangrijker) hoe ik dit op kan lossen? Het helpt niet om tijdens een gesprek het volume op te schroeven (staat al hard). Ook ben ik al een keer teruggegaan naar fabrieksinstellingen, maar helaas. Hellup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:16

GJA

Senor Sjon schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:43:
Ik heb datzelfde probleem met Flitsmeister. Kaart doet nauwelijks wat, maar als ik de kaart uitzet, dan zie ik wel gewoon de snelheid e.d. weer in beeld en pikt ie de GPS weer op. Wellicht geef ik Google niet genoeg rechten ofzo. Navigatie-apps werken voor de rest prima.
En Maps werkt bij jou wel?
Ik zat zelf ook al aan rechten te denken maar binnen maps is alles gewoon aangezet.

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvg
ik heb een probleem met de officiele 4.4.2 update.

mijn exchange mail verbruikt ontzettend veel. ik heb na de update nog een factory reset gedaan

bijvoorbeeld: mijn batterij was om half 9 van de lader gehaald. om 19u45 was de batterij nog maar 15% en na een half uur zonder te gebruiken in mijn zak nog maar 1% en gloeiend heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:03:
'k Heb een Samsung Note 3 en vind het een geweldig toestel. Wel heb ik een belangrijk probleem. Alleen met speaker kan ik nl een telefoongesprek voeren, anders hoor ik niets. Als ik zelf bel hoor ik ook de telefoon niet overgaan als de speaker uit staat. Weet iemand hoe dit komt en (nog belangrijker) hoe ik dit op kan lossen? Het helpt niet om tijdens een gesprek het volume op te schroeven (staat al hard). Ook ben ik al een keer teruggegaan naar fabrieksinstellingen, maar helaas. Hellup!
Probeer even je oordopjes. Je kunt dan bepalen of dat wel werkt. Daarna oordopjes verwijderen. Dan wordt ook het schakelaartje die de normale speaker deactiveert weer geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
nielsvg schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:14:
ik heb een probleem met de officiele 4.4.2 update.

mijn exchange mail verbruikt ontzettend veel. ik heb na de update nog een factory reset gedaan

bijvoorbeeld: mijn batterij was om half 9 van de lader gehaald. om 19u45 was de batterij nog maar 15% en na een half uur zonder te gebruiken in mijn zak nog maar 1% en gloeiend heet.
Nou officieel? Alleen de Poolse versie is er nu. En als ik zo de problemen lees op XDA, dan lijkt het meer op een 'leaked' versie.

Kan verder niets zinnig zeggen over de Exchange problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van mijn eerdere beweringen ...
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:14:
[...] Zelfs als je mobiel uitstaat, kan men "meeluisteren". Dat het ongewenst is, daar hebben ze lak aan[...]
Omdat ik m'n Note3 wel vaker analyseer , weet ik dat'r minimaal 3 referenties zijn naar ANT. Aangezien de NSA een eigen ANT afdeling heeft (Toevallig? Tuurlijk niet!). Check:
NSA has complete control of your iPhone, can activate your microphone and camera without you knowing.
Voor diegene die de Engelse taal niet machtig zijn: de NSA kan je microfoon en camera -op afstand- activeren, meeluisteren en plaatjes schieten, zonder dat je het doorhebt! maw. Je hebt Geen privacy, je bent een ...

maw. bespreek je gevoelige informatie (???); Take your battery out of your Note3!

Naar aanleiding van eerder gelinkte artikel, uiteraard, alles wat refereerd naar "ANT" verwijderd. Alhoewel mijn batterijverbruik -in rust- minder lijkt te zijn (Baby steps) heb ik na verschillende tweaks wel het gevoel dat mijn Note3 in rust, de batterij minder belast. De (bewust geinstalleerde) achtergrondprocessen (ter analyse) slurpen nog steeds battery juice.

Kan nog geen concrete cijfers plaatsen. Verder is het me ook opgevallen dat de Note3, als je je toestel ong.'n uur aan de lader hangt, voor de accu leeg is, dat'ie dat Niet als een laadscylus ziet. maw
In theorie zou je je Note3 tussentijds kunnen opladen met een scherm aan tijd van verschillende maanden.

Verder kan ik ook melden dat de smart pen (buiten trefzekerheid met toetsenborden en/of superkleine links(op site's)) superhandig is. Ook met emails en bvb. tvgids app, om de inhoud te lezen, zonder te moeten doorklikken/terugklikken. Los daarvan is de handschriftherkenning op de Note3, gemakkelijk (als op papier) en vooral snel! Appen, notities maken, sketchen, whatever ... voor de praktische/creatievelingen onder ons, de smart pen is errug handig.
Het valt me ook op dat "s voice" heel erg gemakkelijk en praktisch is (en in 95% accuraat -Engels/amerikaanse fonetische uitspraken/verschillen daargelaten) navigeren, afspraken in de agenda maken, apps benaderen, googlen, enz ... (Okay again; t'is in't Engels).Dat in combinatie met de s pen maakt de Note3 de "Meest praktische toestel Ever!". Love my Note3,
Hate the Lack of my Privacy 8) :) ;( :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Ik heb de XEO KitKat via Odin geinstalleerd. Ging probleemloos, geen verlies van instellingen of data. Toestel lijkt iets sneller, over batterijgebruik kan ik nog niets zeggen.
Korte update na drie dagen op 4.4.2: deze versie is wat onstabieler dan 4.3. Ik heb als driemaal een spontane reboot gehad en sommige apps lopen regelmatig vast, m.n. S-Note, WeatherPro en Swiftkey. Accugebruik is wel wat beter, maar ik kan er nog geen cijfer aan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
Frank S schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:22:
[...]

Korte update na drie dagen op 4.4.2: deze versie is wat onstabieler dan 4.3. Ik heb als driemaal een spontane reboot gehad en sommige apps lopen regelmatig vast, m.n. S-Note, WeatherPro en Swiftkey. Accugebruik is wel wat beter, maar ik kan er nog geen cijfer aan hangen.
Ik heb een verse installatie gedaan en heb nog 0 reboots of vastlopers gehad. :)
Accuduur is na uitschakelen van Google Now iets beter dan 4.3

[ Voor 6% gewijzigd door SkyThes op 17-01-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:26
Iemand die toevallig tomtom gebruikt.
bij versie 1.3 West-Europa heb ik het probleem dat mijn beeldscherm in landscape mode
knippert.

Heb reeds een herinstallatie gedaan maar probleem blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

limboconnect schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:03:
bij versie 1.3 West-Europa heb ik het probleem dat mijn beeldscherm in landscape mode
knippert.

Ik gebruik Versie 1.2 (Kaart Europe v910.4963). Geen problemen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
spaceboy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:29:
[...]

Ik gebruik Versie 1.2 (Kaart Europe v910.4963). Geen problemen.
Oke ik kan natuurlijk niet terug naar versie 1.2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:11
knippert.

Ik heb er geen last van gehad, vandaag ook veel gebruikt en het is me niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
Peaky schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:46:
[...]

Ik heb er geen last van gehad, vandaag ook veel gebruikt en het is me niet opgevallen.
Moet wel even erbij vermelden dat ik Nova als launcher gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik gebruik ook Versie 1.3 met kaart W.Europa V920.5276 en heb nergens last van, vandaag nog de hele dag tomtom gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
knippert.

Heb dat ook. Zowel met de vorige kaart als de nieuwste. Vooral onderaan de kaart, alsof hij niet snel genoeg kan refreshen.
Moet zeggen dat ik me er niet zo aan stoor, zou wel netter zijn als alles 'glad' zou lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
LeonJ69 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:28:
[...]

Heb dat ook. Zowel met de vorige kaart als de nieuwste. Vooral onderaan de kaart, alsof hij niet snel genoeg kan refreshen.
Moet zeggen dat ik me er niet zo aan stoor, zou wel netter zijn als alles 'glad' zou lopen...
correct zoals je het omschrijft.
Maak jij gebruik van de stock launcher ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Nee, ik gebruik Aviate, super-launcher!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

Oke, ik zit met een probleem maar volgens mij ligt het niet aan de Note 3. Maar misschien ook wel, graag jullie oordeel voordat ik het ergens anders vraag op het forum.

Onlangs begon het spontaan dat de Note meldingen begon te geven over Wifi signaal onstabiel. De telefoon maakt als enigste gebruik van de Ziggo WIFI modem, alle andere apparatuur is aangesloten op een bedraad netwerk.

Ziggo even opgebeld omdat ik dacht dat het wel eens door de WIFI hotspot functie kan komen en dat de router daardoor overbelast raakt, dit is uitgezet maar helaas blijf ik problemen ondervinden.

Hebben jullie deze melding ook wel eens op de note 3? Snelheid, bereik en op andere netwerken is het probleem er niet, behalve op een druk wifi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
NLF schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 07:02:
Hebben jullie deze melding ook wel eens op de note 3? Snelheid, bereik en op andere netwerken is het probleem er niet, behalve op een druk wifi netwerk.
Uit een ander forum hebben ze er ook last van en onderstaande zou een oplossing kunnen zijn.

I contacted Samsung and they had me perform a cache reset that seems to have cleared up the intermittent unstable internet connection issues;

-Power the device off (remove and re-insert the battery).
-Press and hold the Volume Up key and the Home key, then press and hold the Power key.
-When the device vibrates; release only the Power key while still holding the other two keys.
-When the Android system recovery menu displays; release the Volume Up and the Home key.
-Navigate with the Volume keys to the "wipe cache partition" option and press the Power key to select.
-Wait for the cache is cleared. While reboot system now is highlighted, press the Power key and reboot the device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Gedaan en alvast bedankt. Ik laat wel weten of het heeft geholpen.

Ik had gister ook nog een certificering verlopen melding.. Werd uit mn eigen wifi gegooid. Nahja we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48

DON PAPA

Tweaker-fan

LeonJ69 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:28:
[...]

limboconnect schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:33:
[...]
correct zoals je het omschrijft.
Zou het niet aan jullie MicroSD kunnen liggen, dat die niet snel genoeg is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
NLF schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 07:02:
Oke, ik zit met een probleem maar volgens mij ligt het niet aan de Note 3. Maar misschien ook wel, graag jullie oordeel voordat ik het ergens anders vraag op het forum.

Onlangs begon het spontaan dat de Note meldingen begon te geven over Wifi signaal onstabiel. De telefoon maakt als enigste gebruik van de Ziggo WIFI modem, alle andere apparatuur is aangesloten op een bedraad netwerk.

Ziggo even opgebeld omdat ik dacht dat het wel eens door de WIFI hotspot functie kan komen en dat de router daardoor overbelast raakt, dit is uitgezet maar helaas blijf ik problemen ondervinden.

Heb ik hier ook wel eens, maar dan heb ik op dat moment ook daadwerkelijk niet bepaald snel internet, Caiway Ambacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
EJSEJS schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:02:

Zou het niet aan jullie MicroSD kunnen liggen, dat die niet snel genoeg is ?
Nee staat op intern geheugen van note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Voor diegene die interesse hebben, ik heb een korte beoordeling geplaatst over mijn ervaring met de note 3 tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:39
Gister 4.4.2 erop gezet, officiële rom die in Polen al uit is.

Merkbaar sneller :)
Echte grote verschillen zie ik verder niet, statusbar icons zijn wit, zoals batterij

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 02:48:
Naar aanleiding van mijn eerdere beweringen ...

[...]

Omdat ik m'n Note3 wel vaker analyseer , weet ik dat'r minimaal 3 referenties zijn naar ANT. Aangezien de NSA een eigen ANT afdeling heeft (Toevallig? Tuurlijk niet!). Check:
NSA has complete control of your iPhone, can activate your microphone and camera without you knowing.
Voor diegene die de Engelse taal niet machtig zijn: de NSA kan je microfoon en camera -op afstand- activeren, meeluisteren en plaatjes schieten, zonder dat je het doorhebt! maw. Je hebt Geen privacy, je bent een ...

maw. bespreek je gevoelige informatie (???); Take your battery out of your Note3!

Naar aanleiding van eerder gelinkte artikel, uiteraard, alles wat refereerd naar "ANT" verwijderd. Alhoewel mijn batterijverbruik -in rust- minder lijkt te zijn (Baby steps) heb ik na verschillende tweaks wel het gevoel dat mijn Note3 in rust, de batterij minder belast. De (bewust geinstalleerde) achtergrondprocessen (ter analyse) slurpen nog steeds battery juice.

Kan nog geen concrete cijfers plaatsen. Verder is het me ook opgevallen dat de Note3, als je je toestel ong.'n uur aan de lader hangt, voor de accu leeg is, dat'ie dat Niet als een laadscylus ziet. maw
In theorie zou je je Note3 tussentijds kunnen opladen met een scherm aan tijd van verschillende maanden.

Verder kan ik ook melden dat de smart pen (buiten trefzekerheid met toetsenborden en/of superkleine links(op site's)) superhandig is. Ook met emails en bvb. tvgids app, om de inhoud te lezen, zonder te moeten doorklikken/terugklikken. Los daarvan is de handschriftherkenning op de Note3, gemakkelijk (als op papier) en vooral snel! Appen, notities maken, sketchen, whatever ... voor de praktische/creatievelingen onder ons, de smart pen is errug handig.
Het valt me ook op dat "s voice" heel erg gemakkelijk en praktisch is (en in 95% accuraat -Engels/amerikaanse fonetische uitspraken/verschillen daargelaten) navigeren, afspraken in de agenda maken, apps benaderen, googlen, enz ... (Okay again; t'is in't Engels).Dat in combinatie met de s pen maakt de Note3 de "Meest praktische toestel Ever!". Love my Note3,
Hate the Lack of my Privacy 8) :) ;( :-(
Wellicht iets voor jou: De Blackphone

http://nl.hardware.info/n...utm_campaign=hardwareinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 02-09 15:57
Vandaag mijn Samsung S3 verkocht (250.- euro), Note 3 besteld (533.- euro), kan natuurlijk niet wachten. De Galaxy S3 is een geweldig toestel, eigenlijk mijn eerste SmartPhone die top was! Het grootste compliment wat ik altijd hoorde van *alle* iPhone gebruikers, is zijn sublieme foto kwaliteit!! De Note 3 doet weer een stukje beter. Maar de wereld gaat verderen ik ook :D

Mijn voordeel:

- Interne geheugen van 16 naar 32GB (het zou gewoon de standaard van vandaag moeten zijn)
- werk geheugen van 1 naar 3GB (met de laatste versie komt dit alleen meer tot zijn recht)
- groter scherm
- weer sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik de Note3 kocht, ben ik echt niet over 1 nacht ijs gegaan. Hoogste prioriteit is een samOLED scherm (ben heel erg benieuwd wanneer de -bij wijze van spreken om je heen gebogen 21:9, 30inch.+ OLED PCmonitoren op de consumenten markt gaan verschijnen). Verder is de look&Feel en hardware Top en ben ik happy met de meegeleverde Samsung features (waaronder oa S-Pen). De Note3 is'n weloverwogen keuze geweest. Kortom; No way dat ik voor (het concept, geeneens 'n prototype) de Blackphone ga. Maar goed; het concept is goed tot gammel en de vraag is of de Blackphone uberhaupt nog op de markt komt. Volgens mij niet.

Ben uiteraard op zoek naar oplossingen om mijn Note3 te beveiligen en mijn privacy terug te krijgen. Op googleplay (op zoek zijnde naar encryptie apps; wat'n teleurstelling!) was ik oa een Silent Circle app tegengekomen die refereerde naar hun site
Again; het concept kan uitgroeien maar is (alhoewel toekomstgericht) nogal gammel . Indien 1 vd partijen geen abonnement heeft op Silent Circle dan werkt de encryptie maar voor 50% (lees: 0%). maw Ik denk dat de Blackphone vooral onder aandacht wordt gebracht om het concept achter Silent Circle te promoten/onder aandacht te brengen. Dat is slim. Langs de ander kant mogen we de NSA niet onderschatten. Ze zijn al ruim 10 jaar gespecialiseerd om "random" data (op welke manier dan ook) te vergaren ... David vs Goliath ?
Anyway, mijn privacy beschermen met bestaande middelen ( dmv apps, rooten, 'n andere rom/kernel, ... ) blijkt nu, achteraf gezien, een vrij naïeve gedachte geweest te zijn :)

Desalniettemin; beste BMTN, bedankt voor't meedenken. Appreciated 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
SuperVeloce schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:54:
Gister 4.4.2 erop gezet, officiële rom die in Polen al uit is.

Merkbaar sneller :)
Echte grote verschillen zie ik verder niet, statusbar icons zijn wit, zoals batterij
Mijn WiFi is nu wel ineens niet goed meer...
Zowel 2,4 als 5,0Ghz, bij 5,0ghz gaat die van 30 naar 13mbit bij speedtest, waar ik normaal 110mbit haalde, zit 3m van m'n AC66U af..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Opnieuw opstarten? Als mijn Note 10-15+ dagen heeft aangestaan, dan heeft ie ook weleens moeite met wifi of GPS. Reboot fixt dat weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2022
Vraagje over 4g. Ik was net even in Arnhem en daar heeft Vodafone 4g dekking, maar er bleef gewoon h+ staan... Wat komt er bij jullie te staan als jullie 4g hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

4g uiteraard. Heb je wel een 4g abo? En dan nog, ik heb in Amsterdam ook niet altijd overal 4g. Zendmasten hebben niet onbeperkt bereik en capaciteit.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxLagerwey schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:17:
Vraagje over 4g. Ik was net even in Arnhem en daar heeft Vodafone 4g dekking, maar er bleef gewoon h+ staan... Wat komt er bij jullie te staan als jullie 4g hebben?
Bij mij in Amsterdam (T-Mobile) komt er LTE te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Natuurlijk heb ik een 4g abo haha :P
En waar ik in Arnhem ben geweest is 4g dekking dat had ik gecontroleerd.
Maar ik ben iets van 15 a 20 min in het dekkingsgebied geweest denk ik. Ik weet ook niet of je er langer voor moet zijn en dat je dan een sms krijgt met dat je 4g kan gebruiken in mijn woonplaats is er nog geen 4g namelijk.
Bart ® schreef op maandag 20 januari 2014 @ 14:21:
4g uiteraard. Heb je wel een 4g abo? En dan nog, ik heb in Amsterdam ook niet altijd overal 4g. Zendmasten hebben niet onbeperkt bereik en capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je krijgt bij Vodafone gewoon 4G in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Oke bedankt zal er volgende week op letten dan ben ik weer in Arnhem.
Maar krijg je nog een melding of iets dat je gebruik van 4g kan maken wanneer je dit nog nooit hebt gehad?
Senor Sjon schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:09:
Je krijgt bij Vodafone gewoon 4G in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MaxLagerwey schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:11:
Maar krijg je nog een melding of iets dat je gebruik van 4g kan maken wanneer je dit nog nooit hebt gehad?

[...]
Nee, gaat gewoon vanzelf. Net als 3G en H.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen losse melding gehad. Gewoon gebruiken. Speedtestje is wel grappig, vele malen sneller dan de ADSL lijn die ik thuis zou kunnen krijgen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
Let wel op dat Speedtest redelijk wat Mb's verstookt. Is wel leuk om iedere keer binnen 4G bereik te testen of het echt zo snel is, maar voor je het weet heb je een paar honderd Mb verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
SuperVeloce schreef op maandag 20 januari 2014 @ 07:44:
[...]

Mijn WiFi is nu wel ineens niet goed meer...
Zowel 2,4 als 5,0Ghz, bij 5,0ghz gaat die van 30 naar 13mbit bij speedtest, waar ik normaal 110mbit haalde, zit 3m van m'n AC66U af..
Daar had ik op XDA ook al meedere mensen over horen klagen. Het houdt mij nog even tegen om naar 4.4.2 te gaan. Ik draai nu 4.3 MK2, geroot en Knox 0x0. En ben daar tevreden over, alhoewel ik uiteraard best nieuwsgierig ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Ik heb men telefoon toen wel gebruikt maar hij ging bij mij in die 5 a 10 min niet naar 4g er bleef maar h+ staan. En de instelling staat op dat hij automatisch moet verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Laatst online: 14:02
Morgen ben ik ook een trotse eigenaar van een Note 3. Natuurlijk heeft die genoeg intern geheugen, maar omdat ik een 32 gb SD kaartje heb, ga ik die gebruiken.
Normaal gesproken is het het beste om deze op de telefoon zelf te formatteren, maar dat kan ook via de pc.
Nu komt de vraag, moet je deze formatteren naar Fat 32 of ntsf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Aloysxda schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:55:
Morgen ben ik ook een trotse eigenaar van een Note 3. Natuurlijk heeft die genoeg intern geheugen, maar omdat ik een 32 gb SD kaartje heb, ga ik die gebruiken.
Normaal gesproken is het het beste om deze op de telefoon zelf te formatteren, maar dat kan ook via de pc.
Nu komt de vraag, moet je deze formatteren naar Fat 32 of ntsf ?
Aan te raden is Fat32 of Exfat. NTFS wordt standaard niet herkend door de Note 3, daar heb je een app voor nodig, die trouwens wel in de Play store te downloaden is. ( Google Play: Paragon exFAT, NTFS & HFS+ )

Veel plezier met je Note 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Senor Sjon schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:23:
Opnieuw opstarten? Als mijn Note 10-15+ dagen heeft aangestaan, dan heeft ie ook weleens moeite met wifi of GPS. Reboot fixt dat weer.
nee helpt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
MaxLagerwey schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:11:

[...]
je moet ook aangemeld zijn op 4G netwerk bij Vodafone, als ze dat nog niet gedaan hebben, dan kan je er dus nog niet op, dus misschien moet je Vodafone bellen, om te vragen of het goed staat bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:09

Kevinr1989

I am the danger

Sinds afgelopen weekend een Samsung Note 3 in handen. Kom van een HTC One X af en moet toe geven dat het verschil tussen de twee toestel duidelijk te merken is. Qua performance, qua accuduur, qua scherm. Eigenlijk in bijna alles...

Helaas ervaar ik wel veel problemen met "crashes". Als ik wil whatsappen crasht hij en vraagt hij of ik rapport wil verzenden. Nou prima, rapport verzonden en dacht dat het daarmee wel gedaan zou zijn. Maar helaas, keer op keer crasht whatsapp...

Heb de cache als eens leeg gemaakt, heb "gedwongen stoppen" eens gedaan en heb zelfs de batterij eruit gehaald en opnieuw erin geplaatst. Het probleem blijft zich helaas voordoen...

Heeft iemand enig idee en/of tips die ik zou kunnen doen?

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxLagerwey
Ik zal als k volgende week weer in Arnhem ben het nog is testen. En anders maar ff langs Vodafone heen.
SuperVeloce schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 07:20:
[...]

je moet ook aangemeld zijn op 4G netwerk bij Vodafone, als ze dat nog niet gedaan hebben, dan kan je er dus nog niet op, dus misschien moet je Vodafone bellen, om te vragen of het goed staat bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Toch helaas vanacht weer Wifi netwerk onstabiel. Snelheid is wel goed, meteen gemeten met speedtest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:51
MaxLagerwey schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:41:
Ik zal als k volgende week weer in Arnhem ben het nog is testen. En anders maar ff langs Vodafone heen.

[...]
Staan de instellingen wel in orde?
Instelingen -> meer netwerken -> mobiele netwerken -> netwerkmodus lte/cdma/gsm
Dit was bij mij de beperkende factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:09

Kevinr1989

I am the danger

Bart ® schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:31:
Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren.
Heeft helaas niet gewerkt...
Vreemde is ook, ik krijg de melding en daarmee de vraag of ik een rapport wil versturen.
Maar op de achtergrond zie ik dan wel whatsappberichten binnen komen...

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
NLF schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:50:
Toch helaas vanacht weer Wifi netwerk onstabiel. Snelheid is wel goed, meteen gemeten met speedtest.
Vandaag toevallig aan het rommelen met 4.4.2 en alles draait netjes, maar wat me opviel is dat ik die kreet ook weer kreeg op het moment dat ik Kaspersky had geinstalleerd.
Maar Caiway is ook niet op zijn best.

Pagina: 1 ... 18 ... 34 Laatste