Dat dacht ik vroegah ook, maar ik betwijfel of dat zo is geweest en als het zo was dan is dat vast al even geleden.Astennu schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:01:
Blijkbaar. Voorheen kwam de eerste batch vaak uit dezelfde fabriek. Nja ik heb eigenlijk nooit problemen met C3D gehad.
witeken schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:59:
[...]
Paar dagen geleden op Tweakers was men nog aan het opscheppen dat de 290X zo (technisch) superieur was door de kleinere die size en hogere density. Zoals verwacht is de performance/watt, m.i. de beste maatstaf voor de kracht van een chip, niet echt om over naar huis te schrijven.

Zo raar lijkt het niet op Uber modus. Ding draait op 1GHz en dan doet die het aardig beter als een HD7970 GHz en zelfs beter als een standaard HD7970 die de GPU frequentie lager heeft staan. Lagere frequentie is altijd beter namelijk, als de R9 280X op 800MHz draaiende maximaal met een veel lagere spanning op de GPU dan had die natuurlijk een nog veel betere performance/watt gehad, maar op 1GHz doet die het helemaal niet raar.
Vergeleken met Titan en GTX 780 is het idd iets minder maar heel erg groot is het verschil nu ook weer niet.
[ Voor 3% gewijzigd door -The_Mask- op 24-10-2013 19:28 ]
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic