... and say goodbye to your warranty

Maar daar moet je als tweakert sowieso minder op doen.
Ik hoop dat het je lukt, ben benieuwd naar de precieze stappen.
Ik heb mijn binnengekomen M6 Pro inmiddels op RileyROM 1.8KK staan (met 12G user partitie) en dat voelt heerlijk. Meteen de laatste reboot-app versie 1.2.2 erop gezet zodat de 'recovery-loop' bij reboot naar recovery verleden tijd is
Maak eerdaags even wat uit-de-doos-pics. Eerste indruk van build-quality is goed, fijn ook die speakers aan de voorzijde! Ondertussen stukje bij beetje alle apps en widgets erop, games moeten later maar eens.
Een 32GB microSDHC van Kingston is onderweg, daar wil ik dan wat data op en backups etc.
Vergeleken met de
Kruidvat Prolite M906 9.7" IPS een verademing, zeg. Dit is wat die tablet had moeten zijn
Vragen voor nu:
1) wat is nu
de toegevoegde waarde om te werken met Titanium Backup Pro in vergelijking tot de TWRP recovery? Met mijn oude Kruidvat tablet trok ik met CWM gewoon een complete backup en na een nieuwe ROM ging de data terug of als er iets was de hele backup. Dan moet de partitie wel gelijk van grootte blijven meen ik maar verder dag dat weinig probs.
2) Kan ik eenvoudigweg de laatste img versie van TWRP v2.7.0.0 erin flashen of is die niet perse compatibel met de M6 Pro?
3) kan ik, en zo ja hoe, met een ppi-tool zelf makkelijk switchen naar 1600x1200 vanaf 2048x1536? Dat zal qua batterij-duur toch wel wat uitmaken, hoop ik dan...