Nee, heb ik ook al geprobeerd. De enig werkende oplossing was een kabel trekken en daar een Access point aan hangen. Dat scheelt enorm. Met een extender/repeater had ik maar iets van 5mtr ontvangst naar buiten toe, met die AP bijna 30. Nu kan ik tenminste in de tuin gewoon gebruik maken van Wifi. Maar ja, kabel trekken he?loneranger56 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:44:
Nog een vraag aan starcopy...
Je geeft aan dat ook jij niet erg te spreken over de wifi van die V8 modems van KPN.
Is het mogelijk om dit te verbeteren met die wifi repeaters die je in het stopcontact steekt en dat het bereik in de huiskamer dan drastisch verbeterd? Ik bedoel niet die semi draadloze stopcontact setjes maar die repeaters die zo rond de 25 euro zo nu en dan op de bekende aanbiedings sites worden aangeboden.
Of kun je beter een andere route aanschaffen, indien dit het geval is welke adviseer jij?
Die Extenders hebben ook nog een ander probleem. Je signaal wordt wel "verlengd", maar je snelheid gehalveerd. En hoe meer gebruikers, des te slechter de snelheid. Ik heb in totaal ruim 100 euro aan die dingen uitgeven, en het uiteindelijk pas opgelost met een AP van 30 euro.

Overigens staat in de OP van dit topic ook een Nederlandstalige flash hulp voor de KK 4.4 rom. Misschien kun je daar wat mee.