Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Net via g2play toch maar final fantasy 14 ARR gekocht, ben al jaren fan van de serie en nu toch maar de mmo variant uit gaan proberen. Lijkt me echt top. Ik zie dat veel tweakers naar de moogle server gaan, dan gaan we daar ook maar heen :p

Helaas werkt de early access key nog nergens, gelukkig ligt dat probleem niet alleen bij mijn key. Ik hoop dat het wel snel te downloaden is.. Toch fijn als je alles van te voren al klaar hebt staan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Ngangatar schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:15:
[...]

Gelukkig vermaak ik me nog prima met ouderwetse Hack & Slash actie in Path of Exile. Dus vanavond na het werk daar lekker in verder.
Same. Alleen is het opeens een stuk minder interessant en ben ik er vrij snel klaar mee.
Ga me vriendin maar ff vermaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Chester schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:04:
Kreeg net een mail van greenmangaming dat het te redeemen zou zijn, maar nog steeds een 'There was a problem. Please try again later' melding ;(
kijk even onder je Registered Games bij je account. Mijn FF stond er al wel tussen ondanks die foutmelding

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stoneyfrog schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:22:
[...]

Same. Alleen is het opeens een stuk minder interessant en ben ik er vrij snel klaar mee.
Ga me vriendin maar ff vermaken :P
Dat is geen MMO, dat telt niet ;)

En met maffe builds is het leuk hoor. Zo heb ik nu een char op lvl 79 gekregen met dual totem lightning warp build. Weergaloos :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ngangatar schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:43:
[...]

En met maffe builds is het leuk hoor. Zo heb ik nu een char op lvl 79 gekregen met dual totem lightning warp build. Weergaloos :).
massively multiplayer kan best lukken met ze vriendin hoor =p haha maar online wordt lastig

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ricmaniac schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:49:
[...]

massively multiplayer kan best lukken met ze vriendin hoor =p haha maar online wordt lastig
Webcam, dat probleem ook weer opgelost.

Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Ik heb helaas niet bijzonder veel kunnen spelen van het weekend (gezien Moogle dicht zat), hierdoor weet ik nog steeds niet echt wat ik wil spelen.

Zat eerst te denken aan summoner, maar gezien er ongeveer heel de stad vol stond met carbuncle mensen was ik het al weer snel zat.
Gezien het weer een echte trinity game wordt zal een DPS class weer lang moeten wachten tot een party (gok ik).

Misschien moet ik maar voor de warrior gaan (offensive tank), maar aan de andere kant, monk ziet er ook wel funky uit...

Misschien kan ik nog wat spelen op Gamescom...

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:22
Maxxus schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:03:
Ik heb helaas niet bijzonder veel kunnen spelen van het weekend (gezien Moogle dicht zat), hierdoor weet ik nog steeds niet echt wat ik wil spelen.

Zat eerst te denken aan summoner, maar gezien er ongeveer heel de stad vol stond met carbuncle mensen was ik het al weer snel zat.
Gezien het weer een echte trinity game wordt zal een DPS class weer lang moeten wachten tot een party (gok ik).

Misschien moet ik maar voor de warrior gaan (offensive tank), maar aan de andere kant, monk ziet er ook wel funky uit...

Misschien kan ik nog wat spelen op Gamescom...
DPS queues waren in het afgelopen beta weekend ca. 30 minuten. Dus zeer zeker enige tijd wachten. Maar heb erger meegemaakt. Hangt een beetje af van wat je acceptabel vind.

Als healer waren de queues ca. 2 minuten, als tank instant pops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik was hele weekend met groepje van 4 en ik was de tank en 1 is conjurer / WHM en inderdaad gewoon instant queues/ maarja met ze 4e is dat sowieso natuurlijk XD maar elke keer dat ik queuede als tank ookal was ik solo echt gelijk die dungeon :) maar dat is bijna in elke mmo als je tank bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ricmaniac schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:15:
ik was hele weekend met groepje van 4 en ik was de tank en 1 is conjurer / WHM en inderdaad gewoon instant queues/ maarja met ze 4e is dat sowieso natuurlijk XD maar elke keer dat ik queuede als tank ookal was ik solo echt gelijk die dungeon :) maar dat is bijna in elke mmo als je tank bent
Duurde als Ranger bij mij een minuut of 20 steeds. Net lang genoeg om me te laten vergeten dat ik ingeschreven was en dus verrast opkeek naar de screen message zodra de pop up er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ik heb nu een mail van SE binnen met de echte code (van early access) en download link van het spel. Nog maar een paar daagjes aftellen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Ik heb de ps3 ce besteld bij bol.
Ben benieuwd. Pc versie kan ik al spelen straks. Early access lig ik niet zo wakker van en de extraatjes wel. Vooral de dvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik had eerst de hard copy bij bolletje besteld maar uiteindelijk toch alleen voor de digital gegaan bij SE zelf, vanwege alle verwarring bij de leveranciers, zo leek het tenminste, maar bolletje doet het netjes zo te horen.

[ Voor 7% gewijzigd door Nightcrowy op 20-08-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik zit nog in mailwisseling bij bol.com, voor de early access code...

ze hadden eerst al gemail dat de pre-order bonus direct gestuurd zou worden op de datum van release, maar dan heb ik natuurlijk niks aan de early-access code ;)

Eens kijken of ze eruit komen, want het staat wel bij de product omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
RonnieB82 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:43:
Ik zit nog in mailwisseling bij bol.com, voor de early access code...

ze hadden eerst al gemail dat de pre-order bonus direct gestuurd zou worden op de datum van release, maar dan heb ik natuurlijk niks aan de early-access code ;)

Eens kijken of ze eruit komen, want het staat wel bij de product omschrijving.
Ik heb mijn preorder code vrijdag al ontvangen, met deze melding
Op de website staat vermeld dat wij de code op 19 augustus 2013 versturen. We hebben echter besloten u nu al van de code te voorzien.

U kunt de code vanaf 20 augustus 2013 inwisselen op http://preorder.eu.finalfantasyxiv.com/gb

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Heeft iemand een linkje van de download (client) zodat ik alles alvast kan downloaden enz voor de early access. In de mail die SE gestuurd heeft staat wel een link maar ik kom dan hier: http://eu.square-enix.com/en/home Daar hebben we dus helemaal weer niks aan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxus
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Voor de mensen die proberen te registreren, kwam dit tegen op reddit:

I know that a lot of people already know this, but there seem to be a number who don't so I just wanted to make this thread letting people know.
Here's a link to the FAQ page for the pre-order codes.
After redeeming your pre-order code, you will then receive an email with a 20-character alphanumeric Pre-order Bonus code.
Even if it has showed up under registered games in your profile (which is what seems to be causing this confusion), that doesn't mean your Early Access has been acknowledged. Keep your eye out on a message from SE or for further updates because you're not done yet.

PSN: MaxxusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ik heb hem door. Je moet nog maals die code eerst activeren die je toe gestuurd krijgt als je de eerste hebt geactiveerd. (link staat in mail) en daarna kun je de client downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Ik heb helaas nog niks ontvangen van SE zelf, meer mensen die bij de SE Store een pre-order hebben gedaan en nog geen mail hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
MarluXiaXl schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:29:
Ik heb helaas nog niks ontvangen van SE zelf, meer mensen die bij de SE Store een pre-order hebben gedaan en nog geen mail hebben ontvangen?
Even kijken heb je dit gedaan: http://preorder.na.finalfantasyxiv.com/us (inloggen code invullen) bij mij gaf die daar een fout maar ik kreeg snel daarna de mail van SE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

CristianSchriev schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:33:
[...]

Even kijken heb je dit gedaan: http://preorder.na.finalfantasyxiv.com/us (inloggen code invullen) bij mij gaf die daar een fout maar ik kreeg snel daarna de mail van SE!
No luck here...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Ngangatar schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:43:
[...]

Haha oke maar wel goeie tijdsbesteding totdat ik aan FF kan beginnen ;)
En iid, het is nog wel leuk maar toch.. meh. Heb een ranger op 83 en een lightning striker op 60 ofzo.
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:49:
[...]

Ngangatar schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:02:
[...]

Webcam, dat probleem ook weer opgelost.

Next!
LOL ik zal het aan dr vragen 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mn pre order gedaan via SE zelf.
Ook helaas nog niks ontvangen...
Zijn er mensen die via de officiële site wel al een code hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:40:
[...]

Ik heb ook mn pre order gedaan via SE zelf.
Ook helaas nog niks ontvangen...
Zijn er mensen die via de officiële site wel al een code hebben ontvangen?
Heb CE via officiële site gepreordered maar heb ook nog niks gezien... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ook via Officiele site. maar ik denk serieus dat het gekoppeld zit aan de account waar je het op heb gekocht.. en dat je niks hoeft te verzilveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ben ik de enige die het raar vind dat ik via g2play pre-order meteen codes krijg en na invullen een mail en jullie via officiële website en dan niets hebben gekregen :O beetje vreemd ...

Wat zit er in de CE eigenlijk (digitaal)?

En wat zijn de impressies van de mensen die met de beta's hebben mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
EU store hiero, ook nog steeds geen key :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
Chester schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:04:
Kreeg net een mail van greenmangaming dat het te redeemen zou zijn, maar nog steeds een 'There was a problem. Please try again later' melding ;(
same D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Geduld mensen :). Het is chaos op het moment.

Ik was zelf gestopt met proberen bleef alleen maar foutmeldingen krijgen en 10 min geleden kreeg ik een mail van SE met een code voor de PS3 versie en ik kreeg :

- Dezelfde client te downloaden als van de Beta 4.
- Early access werd toegevoegd aan me lijst van services.

( code gekocht van g2play )

Effe bewijs maken dat ik niet uit me nek lul ;).

Afbeeldingslocatie: http://img825.imageshack.us/img825/6402/8bn4.jpg

Ik kan niks beters maken. Doordat ik de beta al op 14 aug had gedownload staat alles op die datum gekoppeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Hunterrnl op 20-08-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CristianSchriev schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:46:
Ben ik de enige die het raar vind dat ik via g2play pre-order meteen codes krijg en na invullen een mail en jullie via officiële website en dan niets hebben gekregen :O beetje vreemd ...

Wat zit er in de CE eigenlijk (digitaal)?

En wat zijn de impressies van de mensen die met de beta's hebben mee gedaan?
impressies zijn geweldig ^_^ maar die kan je ook allemaal terug lezen op de laatste paar pagina's, je krijgt bij de CE de helmet of light, cougar mount, behemoth pakje voor je chocobo , en een companion volgens mij.. zoiets was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog 1 uurtje tot sony's persconferentie bij gamescom :) kijken wat ze ons laten zien over FFXV en Kingdom Hearts 1.5 HD , FFX-X2 HD en Kingdom hearts 3 ! :*) goed jaar voor Square Enix imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
CristianSchriev schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:33:
[...]

Ik kan niet eens inloggen, zal wel veels te druk zijn :p

Edit 2: ik kan inloggen. Maar als er wordt gevraagd om mijn code in te voeren heb ik al een probleem. Ik heb zo'n code helemaal niet :p

Edit:
Ricmaniac schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:56:
nog 1 uurtje tot sony's persconferentie bij gamescom :) kijken wat ze ons laten zien over FFXV en Kingdom Hearts 1.5 HD , FFX-X2 HD en Kingdom hearts 3 ! :*) goed jaar voor Square Enix imo :D
Ik wil al die titels zooooooo graag :D Ik ben vooral benieuwd naar FFXV, want ze gaan zijn dus van plan richting het KH combat systeem te gaan en de trailers zien er zo vet uit.

[ Voor 47% gewijzigd door MarluXiaXl op 20-08-2013 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
ik ga maar een nieuwe anime serie zoeken dan tot de 24e heb namelijk nog vakantie tot volgende woensdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perfectshot schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:58:
ik ga maar een nieuwe anime serie zoeken dan tot de 24e heb namelijk nog vakantie tot volgende woensdag :(
kijk "attack on Titan" (shingeki no kyojin) echt zwaar zieke anime! zijn pas 19 episodes van nu. echt keihard ik meen het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
daar ben ik al mee bij ;)

http://myanimelist.net/profile/Perfectshot

[ Voor 47% gewijzigd door Perfectshot op 20-08-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
soms is het beter om ff op andere gedachtes te komen toch? :) mja ik wil ff14 spelen. misschien een server transfer dat ik alsnog bij jullie op moogle kan komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 18:25
Wat ik wel jammer vond in phase 4 is dat mijn Goobbue mount nu achter een "Chocobo License" zit, terwijl mijn Legacy character deze Goobbue nog prima kon gebruiken in phase 3. In phase 3 beleef de toeter ook gewoon in mijn inventory en dat hebben ze nu ook veranderd. Nu komt alles in een "Mount" menuutje na het 1x gebruiken van de toeter die erna uit je inventory verdwijnt (echt 3x door me inventory zitten spitten of er die er toch nog ergens zat XD), maar vanuit dat mount menuutje kon ik hem dus ook niet gebruiken.

Heb toen toch maar even een GM berichtje gestuurd. Toeter hoorde dus te verdwijnen, maar hij wist niet zeker of die ook achter een Chocobo License hoorde, hij zou het doorsturen. Schiet ik helaas niet veel meer mee op, ding was vooral relaxed geweest in beta 4, nu toch al ver genoeg met story en quests dat die Chocobo License de 24ste al in mijn bezit is. Chocobo License in 1.0 had ik gewoon echt geen zin in, was me te saai, zelfs naar 30 levelen op een job voor een Goobbue vond ik al een ramp in 1.0, m'n voorhoofd staat nog in het bureau zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Heb de launcher nu wel, (100mb) kan het spel alleen niet verder downloaden.. Zegt dat ze bezig zijn. Dus zal wel zo zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Sir_Markus schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:58:
[...]

Ik heb mijn preorder code vrijdag al ontvangen, met deze melding

[...]
Ik heb mijn code nu ook gekregen, dus nu alleen nog proberen te reggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Nog niet ontvangen helaas, als ze eens wisten hoe gevoelig ik daar voor ben nu.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien, Registratie site werkt nog niet!

http://www.reddit.com/r/f...ntly_working_as_intended/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Kreeg net bij het inloggen dat ik acount gegevens toe moest voegen om verder te gaan, kwam ik met GEEN mogelijkheid omheen. Het ergste is dat mijn nickname constant aangaf dat hij bezet was, wat ook klopt, want dat is het account waar ik mee in logde ... Uiteindelijk de nick aangepast en in de account settings weer teruggezet, maar nu blijf ik de foute constant zien rechts boven ...

Ben wel een beetje picky dus ondanks dat ik gewoon met m'n oude naam kan inloggen, wil ik m'n account naam ook gewoon terug rechtsboven hebben staan ... Te debiel voor woorden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ugh... Ik wil ook weer gaan spelen maar SE maakt het me moeilijk. Heb mijn account details niet meer, en blijkbaar hebben ze deze ook nooit per mail gestuurd. Zit nu op hun support site, en ik moet op de knop "Update account details" klikken om mijn account details te wijzigen (ik ben automatisch ingelogd, blijkbaar staan de details nog wel op mijn PC). Nu kan ik die hele knop niet vinden... Iemand?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02
AHWolf schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:01:
Gewoon kopen via de website van SE Europe. Dat is wel degelijk de pre-order. Ook noemen ze nergens dat de actie alleen geld voor bestellingen vóór de 19de. Dat vermelden alleen de webwinkels als bol.com enzo. SE is nog goedkoper ook. Ik heb gisteren op de SE site besteld en de bevestigingsemail vermelde expliciet mijn recht op early acces.
Goeie tip. Ik had dan ook besloten vanavond FFXIV te kopen, maar helaas besluit de SE site anders. Ik kom met geen mogelijkheid meer op m'n account. Als ik naar de store ga en het spel koop word ik eerst doorgelinkt naar een pagina waar staat: "Drop in a few more details to complete your account". En als ik dat doe na een paar minuten de melding:

"Sorry, something went wrong. We have been notified about this issue and we'll have a look at it shortly. Please try again later."

Drukte op de site wellicht? Alles gaat wel ERGGGGG traag op het moment, zowel op IE als Chrome, en op de hoofdpagina kom ik al helemaal niet meer. Ah well... morgen nog maar een poging.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, de site is echt zo traag. Er gaat van alles fout op het moment.
Ik zie inmiddels al dat de sites doorlinken naar een maintenance pagina.

Try again tomorrow :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hehe, alsof het een voordeel is om op de 20e te registreren ipv op de 23e.

Nog niets in mijn mailbox maar ze zijn hard aan het werk neem ik aan om alle problemen op te lossen en sturen de codes pas wanneer ze er klaar voor zijn. De codes rondsturen terwijl ze problemen hebben vraagt alleen maar om meer problemen.

Een betere communicatie hieromtrent zou echter wel helpen, de communitymanager mag zichzelf na deze week flink achter de oren gaan krabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Volledig mee eens ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Blegh...

Dacht, laat ik vanochtend voor het werk maar proberen of het WEL lukt om FFXIV via de SE site te kopen. Ik kom een stuk verder. (ok, heb daarvoor wel cache van Chrome moeten wissen, waarschijnlijk was dit zelfs het probleem :+)

Alles ingevuld, billing address etc... ben er helemaal klaar voor dacht ik. Pakte m'n telefoon vast voor de iDeal betaling. KAN DAT NIET! Alleen creditcard, paypal etc. Beide heb ik niet, Paypal schijnt 3 dagen te duren voor de registratie compleet is en daarbij heb ik niet zo bar veel zin in Paypal.

Pffff... dan toch maar via Bol.com bestellen voor 5 Euro meer en dan maar hopen dat ik die Early Access ook daadwerkelijk krijg. Of heeft iemand een beter alternatief? ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Denman schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:19:
Blegh...

Dacht, laat ik vanochtend voor het werk maar proberen of het WEL lukt om FFXIV via de SE site te kopen. Ik kom een stuk verder. (ok, heb daarvoor wel cache van Chrome moeten wissen, waarschijnlijk was dit zelfs het probleem :+)

Alles ingevuld, billing address etc... ben er helemaal klaar voor dacht ik. Pakte m'n telefoon vast voor de iDeal betaling. KAN DAT NIET! Alleen creditcard, paypal etc. Beide heb ik niet, Paypal schijnt 3 dagen te duren voor de registratie compleet is en daarbij heb ik niet zo bar veel zin in Paypal.

Pffff... dan toch maar via Bol.com bestellen voor 5 Euro meer en dan maar hopen dat ik die Early Access ook daadwerkelijk krijg. Of heeft iemand een beter alternatief? ;)
Ja. GreenManGaming heeft hun 25% korting voucher verlengd t/m de 23e: http://blog.playfire.com/...cducks-riches-25-off.html

Die voucher is ook te gebruiken voor FFXIVARR.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Blegh...

Doe die Paypal inschrijving alsnog, volgende keer hik je anders weer tegen die 3-4 dagen aan.

Ik gebruik het nu een jaar of 6-7 en het is een prima betaalmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Als ik het dus even samenvat:

Mensen die op de website zelf hebben besteld (dit moest ik trouwens in het Duits doen, maar goed uiteindelijk wel gelukt); hebben momenteel alleen nog een bevestiging van de bestelling ontvangen, maar dus nog een early access code?

Ik heb deze althans nog zelf niet mogen ontvangen.

Vraag: gaan ze deze code nog verzenden of wordt het automatisch gekoppeld aan je account?

Alvast bedankt voor jullie wijze woorden ;-)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
Blegh...

Zelf heb ik hem hier besteld: http://gamecardwinkel.nl/...antasy-XIV-A-Realm-Reborn

Goede ervaring mee gehad in het verleden. Overigens heb ik de key nog niet ontvangen, maar ik ga er vanuit dat deze binnen is voor zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kronos1979 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:46:
Als ik het dus even samenvat:

Mensen die op de website zelf hebben besteld (dit moest ik trouwens in het Duits doen, maar goed uiteindelijk wel gelukt); hebben momenteel alleen nog een bevestiging van de bestelling ontvangen, maar dus nog een early access code?

Ik heb deze althans nog zelf niet mogen ontvangen.

Vraag: gaan ze deze code nog verzenden of wordt het automatisch gekoppeld aan je account?

Alvast bedankt voor jullie wijze woorden ;-)
Geen idee of men het nog gaat verzenden maar dat is wel de werkwijze welke beschreven staat in de mail welke je ontvangt na aanschaf.

Het voordeel van nog geen code hebben is dat je ook niet elke 5 minuten (of nog veel vaker) op die knoppen zit te bashen tot je code accepted wordt. Square zal deze pas verzenden zodra alles goed werkt is mijn aanname.

Het is nog lang niet de 24e, dus ff geduld nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Ngangatar schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

Geen idee of men het nog gaat verzenden maar dat is wel de werkwijze welke beschreven staat in de mail welke je ontvangt na aanschaf.
Die email die ik ontvangen heb na het bestellen (en betalen) was enkel een bevestiging met daarin de voordelen die de pre-order met zich meebracht. Alsmede een uitnodiging om me nog in te schrijven voor de beta. Trouwens was deze gehele email in het Duits.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asator
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik heb het spel via store van Square Enix zelf besteld. Om 04:00 de code ontvangen en net zonder problemen de code ingevoerd en mijn account geactiveerd voor de early access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er wordt aardig wat slowchat geplaatst; probeer het een beetje in toom te houden :) Berichten met slechts twee of drie woorden zijn vaak berichten die ook wel achterwege gelaten kunnen worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Kronos1979 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:03:
[...]

Die email die ik ontvangen heb na het bestellen (en betalen) was enkel een bevestiging met daarin de voordelen die de pre-order met zich meebracht. Alsmede een uitnodiging om me nog in te schrijven voor de beta. Trouwens was deze gehele email in het Duits.
Was dit via de Square Enix site?

@Asator: goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asator schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:07:
Ik heb het spel via store van Square Enix zelf besteld. Om 04:00 de code ontvangen en net zonder problemen de code ingevoerd en mijn account geactiveerd voor de early access.
hmm dat vind ik wel heel raar daan. ik heb nog steeds geen email ontvangen terwijl ik al heeel lang een pre-order had staan. :/ misschien toch maar een mailtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Ngangatar schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:22:
[...]

Was dit via de Square Enix site?

@Asator: goed nieuws.
Indien je naar de algemene site van Final Fantasy gaat en vervolgens op "pre-order now" button klikt kom je in een landenselectie scherm. Vanuit hier kun je dan Benelux klikken en vervolgens kom je dan op een site waar je het kunt bestellen bij Square Enix in het Duits.

Dus inderdaad via de officiële site.

Verder nog erg in twijfel welke class ik me op ga richten in het begin, ook verwarrend (maar daardoor ook fris) dat het dit keer anders werkt dan anders. Gaat mijn baas weer redelijk wat uurtjes kosten als ik me hier middels het forum aan het verdiepen ben in de ins & outs van het spel.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

hmm dat vind ik wel heel raar daan. ik heb nog steeds geen email ontvangen terwijl ik al heeel lang een pre-order had staan. :/ misschien toch maar een mailtje sturen
Er is een enkele mail uitgestuurd dusver, de meeste hebben echter nog niets ontvangen. Ik vermoed dat ze de codes in waves uitsturen om nog verdere overbelasting van de code redemption te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
ik heb besteld bij GMG ,de key werd direct na betaling verzonden.

Is er ergens een launcher die al kan beginnen met downloaden?

[ Voor 29% gewijzigd door Bajo op 21-08-2013 12:28 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Even een vraagje:

Ik heb in het verleden voornamelijk WoW (niet die-hard) gespeeld en Pristontale. Is het aan te raden om dit spel te gaan spelen? Ik heb ook Guild Wars 2 gespeeld maar dat vond ik een gigantisch ***-spel.

Ik zit op dit moment op mijn werk, dus ik ben alleen even niet in staat om filmpjes te bekijken.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je aan lvl 1 gear als je je starting gear verkocht hebt? Het oogt nogal knullig om in je nakie rond te sjouwen als je een nieuwe class/crafting ding aanleert

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
EricNL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:56:
Even een vraagje:

Ik heb in het verleden voornamelijk WoW (niet die-hard) gespeeld en Pristontale. Is het aan te raden om dit spel te gaan spelen? Ik heb ook Guild Wars 2 gespeeld maar dat vond ik een gigantisch ***-spel.

Ik zit op dit moment op mijn werk, dus ik ben alleen even niet in staat om filmpjes te bekijken.
Lastige vraag; wat trok je aan in bijv. een spel zoals WoW en wat waren de onderdelen binnen GW2 die je niet goed vond? Zonder een antwoord op die vragen kun je nooit van te voren bepalen of FF iets voor jou gaat zijn.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu net een minuut geleden mn code via SE zelf ontvangen.
Denk dat ze nu dus gaan beginnen met versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Potame schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:58:
Misschien een domme vraag, maar hoe kom je aan lvl 1 gear als je je starting gear verkocht hebt? Het oogt nogal knullig om in je nakie rond te sjouwen als je een nieuwe class/crafting ding aanleert
Je kan je starting gear opnieuw kopen in gridania, en anders de quests doen voor je nieuwe class, krijg je automatisch gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
rxs schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:16:
[...]

Je kan je starting gear opnieuw kopen in gridania, en anders de quests doen voor je nieuwe class, krijg je automatisch gear.
Ja maar dan loop je wel erg lang (zeker tot lvl 5) naakt rond. Weet je nog waar gridania je ongeveer die starting gear kunt kopen? (of hoe de vendor heet)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Bedankt voor de tips. Maar heb uiteindelijk besloten gewoon bij Bol.com te bestellen. Zag daar dat de pre-order ook van toepassing was en aangezien ik al een account heb lopen daar wel zo makkelijk.

Nu wachten tot ik m'n code binnenkrijg, vanaf zondagavond heb ik wat tijd, volgende week vakantie. Dus vanaf zondagavond er tegenaan :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Vlak naast de aetheryte crystal, staan twee vendors tegenover elkaar. Moet je degene die het dichts bijd de crystal staat hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potame schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:17:
[...]

Ja maar dan loop je wel erg lang (zeker tot lvl 5) naakt rond. Weet je nog waar gridania je ongeveer die starting gear kunt kopen? (of hoe de vendor heet)
je kan gewoon die starting gear kopen in elke hoofdstad bij een race gear vendor. in gridania zit die vvlakbij de grand company volgens mij maargoed weet ik niet zeker. als je gewoon een tijdje door de stad loopt en de vendors af gaat kom je ook vendors tegen die level 1-10 gear verkopen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:56:
Even een vraagje:

je kan eigenlijk ook nog geen filmpjes bekijken. alle beta fases tot nu toe was het verboden om beelden op te nemen en te plaatsen. is ook zo goed als niet gedaan.

Maar hoe het er zo uit ziet is denk ik zelf eerlijk gezegt dat je het niet zo leuk zal vinden =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 04-09 21:45
Kronos1979 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:59:
[...]

Lastige vraag; wat trok je aan in bijv. een spel zoals WoW en wat waren de onderdelen binnen GW2 die je niet goed vond? Zonder een antwoord op die vragen kun je nooit van te voren bepalen of FF iets voor jou gaat zijn.
Ik vond World of Warcraft juist leuk. De quest-line zat goed in elkaar en het verschil per gebied was goed. Guild Wars 2 daarentegen heb ik ook weinig kans gegeven omdat ik de structuur (de manier waarop Quests/Events werd aangeboden) wat lastig vond. Het komt misschien ook omdat ik het spel weinig kans heb gegeven omdat het me vanaf het begin af aan al niet trok. Ik heb het liever wat simpeler/overzichtelijker. Leuke quests doen, items farmen, XP grinden, skills verbeteren.

Grinden/Farmen vind ik juist weer één van de leukere dingen. Priston Tale bijvoorbeeld was eigenlijk niets meer dan grinden, en daar heb ik me behoorlijk mee vermaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 21-08-2013 12:35 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

pre-order code redemption
UPDATE7 - https://twitter.com/FF_XIV_EN
We have temporarily suspended the ability to redeem codes on the pre-order site while we continue to investigate the ongoing issues. As soon as we have more information to share, we’ll be sure to provide you with an update.
meer updates, hier: http://www.reddit.com/r/f...ently_working_as_intended

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
Man , als die zo door gaat met die early access codes. Dan word het wel een hele dooie boel online dit weekend. Ze hadden dit wel beter kunnen voorbereiden of eerder kunnen starten zoals in Japan. Het lijkt er wel op dat alles fout gaat bij SquareEnix EU/US. Bij Beta 4 was er ook alleen maar drama op de EU/US data centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Blij dat het voor mij zo goed als automatisch gaat als ik alle perikelen hierboven zo zie.
Gister even betaalgegevens ingeklopt en nu maar wachten tot zaterdag :(

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Major Carnage schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:36:
Blij dat het voor mij zo goed als automatisch gaat als ik alle perikelen hierboven zo zie.
Gister even betaalgegevens ingeklopt en nu maar wachten tot zaterdag :(
Met enkel betaalgegevens invoeren kom je er echter niet, je zult altijd nog de prelaunch codes in dienen te voeren. Ook als je het via de Square Enix shop zelf gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Laatst online: 06:12

NaWA

Hai, I Copy desu!

psychodude schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:39:
[...]

Met enkel betaalgegevens invoeren kom je er echter niet, je zult altijd nog de prelaunch codes in dienen te voeren. Ook als je het via de Square Enix shop zelf gekocht hebt.
Hoeft echter niet als je 1.0 legacy player bent.

Maar goed, ik ben ook een 1.0 legacy player en heb de ps3 versie preordered. Dus gisteren geprobeert die code erin te kloppen. Dat was nog niet zo makkelijk idd. Tijdens wat andere dingen door wat vaker op redeem code staan klikken en na een heleboel tries krijg ik eindelijk de page waar de PSN promotional code opstond. En 5 uur later ofzo pas de email met dezelfde gegevens.

Het is wel jammer dat ze me niet direct die psn code konden opsturen, dat leverde minder stress op die server op, en minder confusion waarom je op meerdere sites codes moest invullen en meerdere accounts moest aanmaken ervoor. Maar het zal wel makkelijker geweest zijn om allemaal dezelfde soort preorder codes te geven om die via de preorder site uit te branchen naar PC en PS3 codes.

Betalingsgegevens zouden nog goed moeten staan, zo nog eens even kijken. Als alles goed is zou ik nu wel 2 weken free gametime voor 1.0 player + 30 dagen voor PS3 versie moeten krijgen.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat blijft een punt waar square enix veel van kan leren ja. ook dingen zoals die beta client downloaden. deze fase ging het al iets makkelijker maar hiervoor zit je 3 of 4 verschillende sites af te speuren en te registreren voordat je wat bereikt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Nou goed dat ik de betaal informatie nog maar eens check dan.

Ik gebruikte voorheen de click and buy service, en jah die werkte voor mij perfect en heb ik verder nog nooit probs mee gehad.
Blijkbaar is deze service dus discontinued sinds vorige maand.

Verder geen eigen CC en dan sta je daar naar een schermpje van 7 verschillende CC's te kijken en geen verdere opties.

Dus nu van iemand zijn CC gegevens moeten gebruiken terwijl ze ook gewoon zoiets als.. paypal ofzo konden usen. Of denk ik nu te makkelijk?

Owhja, gamecards waren mogelijk, maar dan moet je die weer maandelijks gaan kopen... En als je een card voor 30 dagen haalt betaal je uiteraard meer dan de prijs die je normaal als legacy member maar hoeft te betalen.

o well.. /rant

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
NaWA schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:28:
Nou goed dat ik de betaal informatie nog maar eens check dan.

Ik gebruikte voorheen de click and buy service, en jah die werkte voor mij perfect en heb ik verder nog nooit probs mee gehad.
Blijkbaar is deze service dus discontinued sinds vorige maand.

Verder geen eigen CC en dan sta je daar naar een schermpje van 7 verschillende CC's te kijken en geen verdere opties.

Dus nu van iemand zijn CC gegevens moeten gebruiken terwijl ze ook gewoon zoiets als.. paypal ofzo konden usen. Of denk ik nu te makkelijk?

Owhja, gamecards waren mogelijk, maar dan moet je die weer maandelijks gaan kopen... En als je een card voor 30 dagen haalt betaal je uiteraard meer dan de prijs die je normaal als legacy member maar hoeft te betalen.

o well.. /rant
Je kan altijd nog met Crysta betalen , die je via UltimatePay kan kopen. Daar vallen IDEAL en Paypal ook onder. 1 euro is 100 Crysta en het word gewoon eraf gehaald als je de juiste hoeveelheid Crysta erop hebt staan. Dus misschien kan je zo nog je Legacy prijzen betalen :).

[ Voor 15% gewijzigd door Hunterrnl op 21-08-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

jah dat kan, als de UltimatePlay registratie niet ook een dikke faal was.

System error. Please try again. keer op keer als ik mijn registratie probeer te finalizen.

Als dat is hoe de site werkt dan laat maar weet je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunterrnl
NaWA schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:13:
jah dat kan, als de UltimatePlay registratie niet ook een dikke faal was.

System error. Please try again. keer op keer als ik mijn registratie probeer te finalizen.

Als dat is hoe de site werkt dan laat maar weet je wel.
Ja , ik had wel door dat het laden nu wel lang duurde. Misschien door alle chaos loopt alles als een stuk stront :s. Hopelijk werkt het snel voor je :D.

[ Voor 3% gewijzigd door Hunterrnl op 21-08-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Forum nameIngame NameJobServer
DawnNoMoreRisesDawn SolariaBlack MageMoogle
MarluXiaXlXion TwilightScholarMoogle
ChesterArayla DaenoraBardMoogle
NgangatarElderly FisherfellowBardMoogle
Ngangatar (2e char)Ngan GatarSummonerMoogle
NightcrowyEveristus CaesariesSummonerMoogle
SplendidSeloria DhaviWhite MageMoogle
PerfectshotJustum MistleteinScholarCerberus
thanicksLannister StarkDragoonMoogle
JvdMeulenYuroon MeulenThaumaturgeMoogle
MarcvzSelene WhiteBlack MageLeviathan
DembarSholto SoulurgeScholarMoogle
NaWAFlandre ScarletMonkExcalibur
detheavnY'uri RanashDragoonMoogle
AlexandervhHellbringer GreyGladiatorMoogle
RicmaniacSasuke UchihaWarriorMoogle
JouhkiMarique RavalynnWhite MageShiva
Sanny_83Chestnut WeedaGladiatorMoogle
HunterrnlMivau LawantalMonk/DragoonMoogle
MaxxusKitty KattSummonerMoogle
Major CarnageMaki KatoWarriorExcalibur
AppieNLDeecup DelightMonkExcalibur
GroenhouYalanna AnaryaBardShiva
psychodudeFornix AmygdalaPaladinOdin
gr33nSkylar GreenSummonerBalmung
............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Zojuist mail ontvangen van Square Enix met mijn Early Access Code. Heb deze direct via de website ingevuld en werkte zowaar in één keer.

Misschien zijn de problemen verholpen, ga je gang zou ik zeggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splendid schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:58:
Zojuist mail ontvangen van Square Enix met mijn Early Access Code. Heb deze direct via de website ingevuld en werkte zowaar in één keer.

Misschien zijn de problemen verholpen, ga je gang zou ik zeggen! :)
ik nog steeds niet lol. maargoed komt vast goed XD maar als ik hem donderdag nog niet heb in de avond begin ik me wel zorgen te maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ik vind het wel een beetje vreemd dat er nog steeds geen duidelijkheid is over de classes die benodigd zijn om een White Mage te worden. Meest voor de hand liggende zou Conjurer 30 icm Arcanist 15 zijn, echter in de beta (voor phase 4) was het Conjurer 30 met Gladiator 15, wat ik zeer onlogisch vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Klinkt niet eens zo ver gezocht vind ik. Het ligt denk ik aan de benadering. Als je een Gladiator puur als een melee class ziet, dan is het misschien wat onlogisch, maar als je een gladiator zit als iets wat andere mensen beschermt, dan ligt dat ook wel in lijn met een White Mage welke mensen beschermt dmv magie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Bol.com geeft aan dat de 23e de laatste codes worden verstuurd. Ik heb kans dat ik er nog eentje krijg.
Op=op. Maar het is wel heel erg onduidelijk.
Ach, geeneens tijd om early te spelen.

Bedacht me net dat ik de ps3 editie had gekocht voor mijn vrouw, dan kan ik die niet op mijn account registreren. >_< zien we wel weer hoop op losse codes voor de extraatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:59:
[...]

ik nog steeds niet lol. maargoed komt vast goed XD maar als ik hem donderdag nog niet heb in de avond begin ik me wel zorgen te maken haha
Zelfde hier, blijf nog wel regelmatig mijn mail checken. Hopenlijk verschijnt het snel. Het is jammer dat ze weinig duidelijkheid geven over wanneer we het wel kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
psychodude schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:59:
[...]

Zelfde hier, blijf nog wel regelmatig mijn mail checken. Hopenlijk verschijnt het snel. Het is jammer dat ze weinig duidelijkheid geven over wanneer we het wel kunnen verwachten.
Het is hier ook nog heel rustig op email gebied vanuit SE. Maar we wachten rustig af en heb ondertussen een heel aantal vids van Mister Happy zitten kijken. Zit een hoop info in die ik nog niet wist (en ben net halverwege ongeveer). Heb de guildhests bv in de beta volledig overgeslagen, maar lijkt me toch wel zeer leerzaam om te gaan doen. Nu alleen nog wat Guinea Pigs vinden voor een FFXIV noob tank :+

Be careful what you wish for; You just might get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Yay, het werkt eindelijk *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Mensen, iemand een idee misschien. Als je uiteindelijk early access allemaal geregeld hebt en dan de installer hebt en uiteindelijk het spel wilt starten (de installer was 100mb?) maar ik neem aan dat hij daar pas het echte spel moet gaan downloaden. Dit kan nog niet, is het de bedoeling dat iedereen dit pas om zaterdag gaat doen zodat alles weer lekker traag is en de helft van de dag makkelijk voorbij is? ik zie dit nu al tot een grote ramp uitlopen van SE..

Hopelijk gaat het wel goed komen want ik heb zin om het te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik hoopte eigenlijk dat de laatste client gebruikt kon worden. Weet ook niet of dat het geval is, maar dat zou voor velen grote downloads kunnen voorkomen, wat ook een voordeel is voor mensen die nog een hele client moeten downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

die pre-order BS?

Ik krijg ongeveer instant "Error 3: There was a problem. Please try again later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
Nu nog wachten op onze code voor de digital collector edition? in ieder geval weer een stapje dichterbij.

nieuw filmpje van mr.happy YouTube: FFXIV ARR: Ability Changes in Beta Phase 4
Pagina: 1 ... 10 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet