Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

enn... inmiddels is het bij mij ook gelukt om de Head-Start code te claimen.

voor iedereen die nog de client wil downloaden (onbekend of je kan inloggen): http://gdl.square-enix.com/ffxiv/inst/ffxivsetup.exe

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perfectshot schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:37:
Nu nog wachten op onze code voor de digital collector edition? in ieder geval weer een stapje dichterbij.

nieuw filmpje van mr.happy YouTube: FFXIV ARR: Ability Changes in Beta Phase 4
yup wacht nog op die code :)

had het filmpje gezien ja. in principe niet echt van belang voor mij want had helemaal geen ervaring met de stats voor fase 4 =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
hebben jullie trouwens de code ook in de mail gekregen? ik heb nog geen mail erover gehad zoals op de pagina was weergegeven. Ik heb dus een fotootje gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

ik had een fysieke redemtion code van Gamemania gekregen, deze zojuist redeemed.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Screenshots FTW :p Maar goed, ik heb eindelijk fatsoenlijk m'n early access code kunnen invoeren en de gekregen key meteen geredeemed.

Anyway, vrijdag vrij, dus genoeg tijd om me voor te bereiden voor de grote dag. Dus genoeg voedsel inslaan en zo om even flink te levelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Meh... ik moet vrijdag gewoon werken, 's avonds naar de IKEA en zaterdag ben ik niet eens thuis... lekker begin dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:46:
Screenshots FTW :p Maar goed, ik heb eindelijk fatsoenlijk m'n early access code kunnen invoeren en de gekregen key meteen geredeemed.

Anyway, vrijdag vrij, dus genoeg tijd om me voor te bereiden voor de grote dag. Dus genoeg voedsel inslaan en zo om even flink te levelen :D
Zaterdag though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:46:

Wat bedoel je precies met je early acces code kunnen invoeren en de gekregen key meteen geredeemed??

Ik heb nl ook een mail van SE gekregen met daarin mn early acces code. Ik heb deze ook gewoon in kunnen voeren, maar vervolgens geen key of wat dan ook gekregen...????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Daarom zeg ik ook, vrijdag is voorbereidingen treffen! :D

Over IKEA gesproken, het wordt tijd dat ik m'n rommel kamer maar eens omtover in m'n gamesroom. Het heeft geen zin op de laptop te blijven spelen zo vlak naast de ijskast ... Best funest icm stoppen met roken :p Ga dus vrijdag ook maar m'n tafel en puter maar eens opbouwen. Desktop staat stof te happen wat gewoon zonder is aangezien dat kreng beter is dan m'n laptop.

Iets meer ontopic: Ik ben de afgelopen paar dagen wat meer door de filmpjes van Mr Happy gegaan. Best wel een leuke source of info, vooral gezien ik eigenlijk nog vrij weinig meer heb gekregen hoe alles werkt :p
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:57:
Wat bedoel je precies met je early acces code kunnen invoeren en de gekregen key meteen geredeemed??

Ik heb nl ook een mail van SE gekregen met daarin mn early acces code. Ik heb deze ook gewoon in kunnen voeren, maar vervolgens geen key of wat dan ook gekregen...????
Ik kreeg een key te zien die ik kon redeemen voor m'n pre-order bonus: Mog Cap en een Caith Sith minion. (http://na.finalfantasyxiv.com/product/#reserveSpecialAnchor) Die krijg ik dan in game doorgestuurd naar m'n chars of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Head start codes komen in 2 vormen:

- fysiek (ga dan naar http://preorder.eu.finalfantasyxiv.com/ en volg de instructies)
- per mail van SE/de winkel waar je je copy gekocht hebt (volg dan de instructies in de mail)

na redemption van je code krijg je een nieuwe (dus tweede) code welke je moet ingeven als je inlogged in de game met headstart of op een website zodat je dit van te voren kan uitvoeren.

...
..
. profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenwood
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 17:15
detheavn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:14:
Ik hoopte eigenlijk dat de laatste client gebruikt kon worden. Weet ook niet of dat het geval is, maar dat zou voor velen grote downloads kunnen voorkomen, wat ook een voordeel is voor mensen die nog een hele client moeten downen :)
Zie onderstaand. Als je hebt meegedaan met de laatste Beta, zit je goed ;)

If you participated in the Final Beta test of FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn you will not need to download the game again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Yup, afgelopen weekend genoten van elke seconde. Geen errors of wat dan ook gehad, alleen 1 DC die geen gevolgen had :D Win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevke
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik heb aan één beta meegedaan en heb er wel lol aan gehad, ben alleen niet echt in een MMO sfeer wat betreft dungeons-rerunnen en grind-quests. Zouden jullie dit spel alsnog aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dawn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:04:

- fysiek (ga dan naar http://preorder.eu.finalfantasyxiv.com/ en volg de instructies)
- per mail van SE/de winkel waar je je copy gekocht hebt (volg dan de instructies in de mail)

na redemption van je code krijg je een nieuwe (dus tweede) code welke je moet ingeven als je inlogged in de game met headstart of op een website zodat je dit van te voren kan uitvoeren.

...
..
. profit!
Ik krijg gewoon geen mail. nu letterlijk al me vrienden IRL die heb gekocht hebben (veel later dan mij) hebben allemaal al die EA code. snap er echt helemaal niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:04:

...
..
. profit!
Ik heb net (naar mijn weten succesvol) mijn code "geredeemed". Echter heb ik geen tweede code ontvangen... Zeker dat dit altijd zo gaat? Of krijgen mensen deze ook weer later per mail toegestuurd?

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:27

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

nee je krijg nadat je redeemed gelijk het volgende scherm met de secondairy codes

Radical Birds

Verwijderd

Dan zal er bij mij ook wel wat fout zijn gegaan.

Spel via SE zelf gepreordered.
Vandaag mail met EA code ontvangen. (5 keer een combinatie van 4 letters/cijfers)
Deze ingevoerd en bevestiging in mn scherm gekregen.

GEEN 2de code.
heb maar een ticket gemaakt bij SE gewoon . maar zelfs daar komt het mailtje niet van binnen na een half uur. ik ga slapen en kijk of ik morgen wat heb en ben anders denk ik echt fucked ofzo :/

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:35:

Vandaag mail met EA code ontvangen. (5 keer een combinatie van 4 letters/cijfers)

GEEN 2de code.
Precies hetzelfde hier. Ik kreeg te zien dat ik de code succesvol heb redeemed en dat ik dus extra items krijg. Echter is er niks veranders bij mijn SE Account en services en heb ik geen mail ontvangen. Wat een gedoe allemaal.

edit: Ik zie hier en daar indicatie dat wat wij hebben goed is. De 20 cijferige code is voor de early acces en alle extra's. Je hoeft nu niks meer te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door MarluXiaXl op 22-08-2013 02:55 ]

• Frond0r
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:55:
[...]

Ik krijg gewoon geen mail. nu letterlijk al me vrienden IRL die heb gekocht hebben (veel later dan mij) hebben allemaal al die EA code. snap er echt helemaal niks van
Je bent niet de enige. Ik heb 'm via de SE website gekocht, maar tot op heden ook nog geen email gezien. Gelukkig nog ruim 48 uur te gaan, dus er kan nog een hoop veranderen

Be careful what you wish for; You just might get it!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik wacht ook nog, geen probleem, komt in orde.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• detheavn
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 00:35:

GEEN 2de code.
5 x 4 = 20 chars is bij mij de 2de code, de early access code via Bol.com was namelijk 6-3-6-3, dus 18 chars. Het lijkt er op dat het registreren van de early access + het redeemen van je items voor een bestelling bij SE anders is dan via een fysieke/web winkel.

Ik zie zelf ook geen manier om naderhand te checken wat voor pre-alert bonussen je unlocked hebt voor een spel. Enige waar ik terug kan vinden dat je FFXIV hebt geregistreerd is via: https://secure.square-enix.com/account/app/ en het reguliere profiel, maar daar staat dus geen Mog Cap en Caith Sith Minion bij :(

Dit is echt de meest onduidelijke (pre-)launch die ik ooit meegemaakt heb voor een spel, ook gezien omdat ze sinds kort pas hun hele site op de schop gegooid hebben... Magoe, het spel is het mij wel waard :p

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:12

NaWA

Hai, I Copy desu!

oei

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ik heb ook succesvol mijn code kunnen reedeemen. Kreeg eerst na aankoop een code met:
6 letters - 3 cijfers - 6 letters - 3 cijfers

Vervolgens kreeg ik erna een code met: 5x 4 cijfers

Deze heb ik weer kunnen reedeemen en nu is de early access en de 2 items Mog-Cap + Cait Sith Doll Minion (wat dat ook mogen zijn :) )

Lijkt er op dat ik er nu klaar voor ben. Helaas kan ik zondagavond pas voor het eerst gaan spelen.

• detheavn
Ik vind zo'n reclames er vaak echt gewoon een beetje cheap uitzien :p
Dan had ik liever gehad dat ze delen uit het intro filmpje lieten zien oid :)

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Als ik nu eens een email kreeg van SE met mn EA code... Mijn F5 key krijgt last van slijtage...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb vanmorgen mijn early access code mogen ontvangen. Verleden week de aanschaf gedaan via de SE shop voor de collectors edition en zojuist bericht gehad dat ik me kon registreren met de verstrekte code.

xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx

Op naar het weekend, al heb ik zaterdag waarschijnlijk geen tijd :).

Yes heb ook me code ontvangen vannochtend ^_^ maar hij zat in me spambox lol

Hele last is er van me schouders afgevallen hahaha

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 22-08-2013 10:54 ]

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 17:50
Jammer dat er nog steeds maintenance weergegeven wordt als je de launcher start.
Zometeen kan het pas gedownload worden, een uurtje zodra de servers online komen, hoop boze gezichten vermoed ik zo.

[ Voor 10% gewijzigd door Bajo op 22-08-2013 11:10 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• AHWolf
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:14
Ricmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:45:
Yes heb ook me code ontvangen vannochtend ^_^ maar hij zat in me spambox lol

Hele last is er van me schouders afgevallen hahaha
Wat is het afzenderadres van de EA code? Hotmail heeft zo zn eigen regels voor het tegenhouden van mail. mischien dat ik het email adres moet toevoegen aan de lijst met veilige afzenders.

• detheavn
Bajo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:58:
Jammer dat er nog steeds maintance weergegeven wordt als je de launcher start.
Zometeen kan het pas gedownload worden, een uurtje zodra de servers online komen, hoop boze gezichten vermoed ik zo.
Ik ga er vanuit dat dat gewoon betekent dat je client up-to-date is... Althans ... Dat hoop ik :)

• Bajo
detheavn schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

Ik ga er vanuit dat dat gewoon betekent dat je client up-to-date is... Althans ... Dat hoop ik :)
Ja zojuist de launcher gedownload van 109mb en gestart als administrator.
Hij maakt dan zo'n icoon aan op je bureaublad waarop ik dubbelklik, echter als de launcher gestart is verteld ie me dat er maintenance gaande is, dit gaf het gister ook al aan.

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Je kan hoogst waarschijnlijk pas updaten op het moment dat de servers online gaan. dus zaterdag de 24ste
AHWolf schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:01:

Wat is het afzenderadres van de EA code? Hotmail heeft zo zn eigen regels voor het tegenhouden van mail. mischien dat ik het email adres moet toevoegen aan de lijst met veilige afzenders.
noreply@xmail.eu.square-enix.com

[ Voor 61% gewijzigd door Ricmaniac op 22-08-2013 11:18 ]

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Nou ik heb hem kunnen redemen hoor, joepie!!!! zag de twee goodies ook voorbij komen inderdaad, dus 1x code en klaar is degene die het spel via SE hebben gekocht, relaxed.

Maar 1 vraagje nog, we hebben toch ook de mount en nog iets gekregen als goodie bij aanschaf van de CE?? Die zie ik nooit ergens verder benoemd worden of terug komen bij de registratie, hoe zit dit dan??

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:15

SilencerNL

No remorse

Ik heb de collectors edition van versie 1, en krijg dus automatisch toegang tot ARR... Echter kan ik nergens vinden waar ik mijn subscription weer kan activeren.

Iemand enig idee waar dit moet en of het uberhaupt nu al kan?

Edit: aah, waarschijnlijk wordt dit pas mogelijk na launch: http://lodestone.finalfantasyxiv.com/pl/envi/envi04.html

[ Voor 20% gewijzigd door SilencerNL op 22-08-2013 11:29 ]

Don't dream your life, live your dreams!

• Phoenix_the_II
SilencerNL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:19:
Ik heb de collectors edition van versie 1, en krijg dus automatisch toegang tot ARR... Echter kan ik nergens vinden waar ik mijn subscription weer kan activeren.

Edit: aah, waarschijnlijk wordt dit pas mogelijk na launch: http://lodestone.finalfantasyxiv.com/pl/envi/envi04.html
Voorheen deed je dit hiero: https://secure.square-eni...pp/svc/Login?cont=account

Waarschijnlijk wanneer het spel live is ook weer...

kan nu nog niet. maar het is gewoon op de square enix site

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Phoenix_the_II schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:32:
[...]

Voorheen deed je dit hiero: https://secure.square-eni...pp/svc/Login?cont=account

Waarschijnlijk wanneer het spel live is ook weer...
Ik zag iets op twitter staan van Zaterdag 11 AM onze tijd. Wat hebben ze met 11 uur bij SE :D ?
Beta`s starten om 11 uur en het nieuwe forum starte vandaag om 11 uur :p.

• Phoenix_the_II
Hunterrnl schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:34:
[...]

Ik zag iets op twitter staan van Zaterdag 11 AM onze tijd. Wat hebben ze met 11 uur bij SE :D ?

Beta`s starten om 11 uur en het nieuwe forum starte vandaag om 11 uur :p.
Dat is 18:00 in Japan, oftewel mooie tijd om je voorbereidingen van de dag aan te zetten en met z'n allen naar de kroeg te gaan. Tenminste, als je manager al naar huis is. :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Phoenix_the_II schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:36:
[...]

Dat is 18:00 in Japan, oftewel mooie tijd om je voorbereidingen van de dag aan te zetten en met z'n allen naar de kroeg te gaan. Tenminste, als je manager al naar huis is. :)
Die moet je gewoon meenemen....

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
de launcher update zojuist. ik moet nu inloggen wat erna gaat gebeuren, geen idee? Maar dat onderhoud bericht is weg in ieder geval.. :)

Wijziging:

Nu ik ingelogd ben (wat nog steeds raar is omdat overal dat one-time pass bijstaat, wat ik niet heb.. maar je het ook echt niet in hoeft te voeren) is hij nu al bezig met downloaden van het spel. (7334,70MB's) :D Alles klaar voor zaterdag bij mij dus :P

[ Voor 50% gewijzigd door CristianSchriev op 22-08-2013 12:31 ]

• Bajo
CristianSchriev schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:29:
de launcher update zojuist. ik moet nu inloggen wat erna gaat gebeuren, geen idee? Maar dat onderhoud bericht is weg in ieder geval.. :)

Wijziging:

Nu ik ingelogd ben (wat nog steeds raar is omdat overal dat one-time pass bijstaat, wat ik niet heb.. maar je het ook echt niet in hoeft te voeren) is hij nu al bezig met downloaden van het spel. (7334,70MB's) :D Alles klaar voor zaterdag bij mij dus :P
Echt goed van ze, nu snel downloaden voordat de rest het doorheeft :)

• Phoenix_the_II
Is het al zaterdag? :X

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Bajo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:52:
[...]

Haha dat kan soms uitlopen tot een ramp, maar ik download gewoon op de volle snelheid van mijn internet. Hopelijk ook voor de rest. Ik vind het trouwens toch netjes dat ze enkele dagen van te voren de install helemaal klaar zetten zodat je daar zaterdag niet mee zit.. :)
alsnog zou ik als ik jullie was gewoon rustig doen zaterdag en geen gekke dingen uithalen zoals je wekker zetten om 11 uur want sowieso dat er problemen gaan zijn het eerste uur XD gewoon lekker uitslapen en niet stressen (al weet ik dat ik zelf ook ga stressen haha XD!)

• Perfectshot
CristianSchriev schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:00:
[...]

Haha dat kan soms uitlopen tot een ramp, maar ik download gewoon op de volle snelheid van mijn internet. Hopelijk ook voor de rest. Ik vind het trouwens toch netjes dat ze enkele dagen van te voren de install helemaal klaar zetten zodat je daar zaterdag niet mee zit.. :)
is niks meer dan normaal toch? als je het allemaal zo soepel mogelijk het feestje wil laten draaien kun je beter dit soort factoren al vantevoren opgelost hebben voor ons als spelers. :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb zaterdag andere dingen te doen en tja, de eerste uurtjes ga ik waarschijnlijk missen. Maar ik maak me er niet heel erg druk om, precies om de reden welke jij omschrijft.

Zondag zou ik anders vinden :).

Daarna nog een weekje werken en daarna 3 weken vakantie, dan zal er wel het een en ander gelevelled gaan worden.

• Hunterrnl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 20:35
Bajo schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:52:
[...]

Jij bent ook 1 van de weinige die het download ;).Je zei toch dat je net pas de Launcher had geinstalleerd ? Wij hebben die GBtjes al binnen door Beta 4 ;p. We wachten alleen nog op de volgende update.

*update*
Hmm apart , na het inloggen krijg ik nu alleen maar *unable to complete version check*
Weet de reden al , kreeg net een email van SE binnen. Verdacht gedrag op me account... na lekker dat net voor de release van de game.

Blijkbaar kan ik early access al niet meer op de PC spelen. Alleen op me PS3 ziet die hem nou :'(

[ Voor 44% gewijzigd door Hunterrnl op 22-08-2013 14:27 ]

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Hunterrnl schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:09:
[...]
Jij bent ook 1 van de weinige die het download ;).Je zei toch dat je net pas de Launcher had geinstalleerd ? Wij hebben die GBtjes al binnen door Beta 4 ;p. We wachten alleen nog op de volgende update.
Er is wel een update voor de launcher die wij nog moeten downloaden, maar toch hoop ik dat wij ook wat anders moeten downloaden. In de vorm van een patch want je gaat me niet vertellen dat alle problemen enkel op de server gefixed hoeven te worden

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Bedankt :) Ik zat ook al te zoeken hoe dat voor ex FFXIV spelers in zijn werk ging. Zaterdag dus weer activeren, ga ik morgen de boel lekker downloaden. Zal ik ook maar een character op Moogle aanmaken!

Hop hop:

Forum nameIngame NameJobServer
DawnNoMoreRisesDawn SolariaBlack MageMoogle
MarluXiaXlXion TwilightScholarMoogle
ChesterArayla DaenoraBardMoogle
NgangatarElderly FisherfellowBardMoogle
Ngangatar (2e char)Ngan GatarSummonerMoogle
NightcrowyEveristus CaesariesSummonerMoogle
SplendidSeloria DhaviWhite MageMoogle
PerfectshotJustum MistleteinScholarCerberus
thanicksLannister StarkDragoonMoogle
JvdMeulenYuroon MeulenThaumaturgeMoogle
MarcvzSelene WhiteBlack MageLeviathan
DembarSholto SoulurgeScholarMoogle
NaWAFlandre ScarletMonkExcalibur
detheavnY'uri RanashDragoonMoogle
AlexandervhHellbringer GreyGladiatorMoogle
RicmaniacSasuke UchihaWarriorMoogle
JouhkiMarique RavalynnWhite MageShiva
Sanny_83Chestnut WeedaGladiatorMoogle
HunterrnlMivau LawantalMonk/DragoonMoogle
MaxxusKitty KattSummonerMoogle
Major CarnageMaki KatoWarriorExcalibur
AppieNLDeecup DelightMonkExcalibur
GroenhouYalanna AnaryaBardShiva
psychodudeFornix AmygdalaPaladinOdin
gr33nSkylar GreenSummonerBalmung
Snappie88SnappieBlack MageMoogle
............

[ Voor 75% gewijzigd door Snappie88 op 22-08-2013 14:14 ]

Surfin' paradise!

Ik twijfel nog steeds met wat ik nu echt wil doen XD of ik nu als ik inlog me conjurer ga levelen om toch paladin te worden (GLA is al 20) of gewoon doorga met marauder/ warrior (MRD ook al 20) . Want MRD, GLA wordt warrior hoogst waarschijnlijk maar om Paladin te worden moet je GLA + CNJ hebben

• Perfectshot
zouden ze server transfers doen denken jullie?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Haha, het is ook overal hetzelfde.

Mijn wens/keuze was bard te worden. Ik moet echter flink wennen aan het char en op lvl 15 ben ik er nog niet helemaal uit. Vooral niet omdat achteruit kiten niet werkt omdat na een paar meter de mob al invulnerable is en wegrent. En domweg blijven staan als ranger hoort niet. (vind ik).

Summoner vind ik wel leuk maar ik wil ook Lancer nog proberen en marauder. De laatste is echter tanking en dat heb ik wel gehad inmiddels in WoW.

• Phoenix_the_II
Ricmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:03:
alsnog zou ik als ik jullie was gewoon rustig doen zaterdag en geen gekke dingen uithalen zoals je wekker zetten om 11 uur want sowieso dat er problemen gaan zijn het eerste uur XD gewoon lekker uitslapen en niet stressen (al weet ik dat ik zelf ook ga stressen haha XD!)
Dat zeg je nu wel tegen ons, je wilt gewoon dat zodat je kan inloggen @ 11u :). 200% Zeker dat iedereen die het kan ook gewoon om 11u die login boss probeerd neer te halen :)

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

Aangezien mijn char nog maar level 7 is, ga ik opnieuw beginnen op Moogle:

Forum nameIngame NameJobServer
DawnNoMoreRisesDawn SolariaBlack MageMoogle
MarluXiaXlXion TwilightScholarMoogle
ChesterArayla DaenoraBardMoogle
NgangatarElderly FisherfellowBardMoogle
Ngangatar (2e char)Ngan GatarSummonerMoogle
NightcrowyEveristus CaesariesSummonerMoogle
SplendidSeloria DhaviWhite MageMoogle
PerfectshotJustum MistleteinScholarCerberus
thanicksLannister StarkDragoonMoogle
JvdMeulenYuroon MeulenThaumaturgeMoogle
MarcvzSelene WhiteBlack MageLeviathan
DembarSholto SoulurgeScholarMoogle
NaWAFlandre ScarletMonkExcalibur
detheavnY'uri RanashDragoonMoogle
AlexandervhHellbringer GreyGladiatorMoogle
RicmaniacSasuke UchihaWarriorMoogle
JouhkiMarique RavalynnWhite MageShiva
Sanny_83Chestnut WeedaGladiatorMoogle
HunterrnlMivau LawantalMonk/DragoonMoogle
MaxxusKitty KattSummonerMoogle
Major CarnageMaki KatoWarriorExcalibur
AppieNLDeecup DelightMonkExcalibur
GroenhouYalanna AnaryaBardShiva
psychodudeFornix AmygdalaPaladinOdin
gr33nSkylar GreenSummonerBalmung
Snappie88SnappieBlack MageMoogle
SilencerNLAlaena WyethThaumaturgeMoogle
............

• detheavn
Ik blijf voorlopig nog als Lancer -> Dragoon. Denk niet dat het veel zin heeft om zo vroeg al meteen alles om te gooien. Daarnaast lijkt mij de Dragoon ook gewoon cool (KAAAIIIN!!!) :p

Ik heb in de vroege beta wel Gladiator gespeeld en ook de conjurer even geprobeerd, maar ik wil mezelf er een beetje in uitdagen om nu iets te spelen wat ik nog niet gedaan heb. Dat had ik bij WoW op een gegeven moment ook. Altijd DPS of tank, dus na een volledige reroll een anderhalf jaar puur en alleen gaan healen.

Ik vind een beetje afwisseling ook heel belangrijk in een spel en vind het principe dat iedereen alles kan ook iets verfrissends (ook al was dat bij een paar van de single player FF spellen ook zo) voor een MMO. Dit perst je character ook niet in 1 of 2 rollen.

Wat ik me wel af vraag: Tot in hoeverre is het een goeie zet om vroeg te gaan craften? Ik ga er vanuit dat je zonder crafting professions ook gewoon je end game gear krijgt en what not? :)

• SilencerNL

SilencerNL

No remorse

detheavn schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:13:
...
Wat ik me wel af vraag: Tot in hoeverre is het een goeie zet om vroeg te gaan craften? Ik ga er vanuit dat je zonder crafting professions ook gewoon je end game gear krijgt en what not? :)
Voor mij maakt het niet zo heel veel uit of het nou goed is voor end game of niet. Vaak gebruik ik het craften als een variatie als ik het questen en grinden even zat ben...

detheavn schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:13:
als het goed is is high level crafting in deze game bedoeld om goeie shit te kunnen maken ook ;p niet alleen om zomaar voor erbij te doen

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Hallo allemaal vanuit Frankrijk. Ik zie dat het topic steeds drukker word. Ik ga waarschijnlijk paladin.

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Hoi iedereen,

Ik was op zoek naar een nieuwe MMO, en FF ziet er best wel cool uit. Heb alleen een vraagje(s).
~ Is er een monthly subcription nodig, of is het net als GW2. Buy to play?
~ En als je niet echt thuis bent in de de FF genre zal je er dan wel iets van snappen, qua storyline/RP?

• JvdMeulen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:58
Elcappucino schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:32:
Hoi iedereen,

Ik was op zoek naar een nieuwe MMO, en FF ziet er best wel cool uit. Heb alleen een vraagje(s).
~ Is er een monthly subcription nodig, of is het net als GW2. Buy to play?
~ En als je niet echt thuis bent in de de FF genre zal je er dan wel iets van snappen, qua storyline/RP?
Om FF XIV ARR te spelen moet je wel per maand gaan betalen. Dit kost volgens mij 10,99EUR per maand.

Je kan gewoon beginnen met XIV zonder ook maar 1 van de andere delen gespeeld te hebben. Zo ver ik weet hebben alle FF games weer een ander verhaal wat bijna niks met elkaar te maken heeft. Je komt alleen in de meeste FF games steeds weer wat bekende dingen tegen zoals namen van skills, chocobos, crystals, etc.
Oke ik moet zeggen dat ze de support wel goed geregeld hebben. ik had gister avond een ticket aangemaakt en heb nu al gewoon goed antwoord en ben erdoor geholpen. iig geen automatische kut mail waar je niks aan heb =p

• Elcappucino
  • Laatst online: 31-07-2024
JvdMeulen schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:57:
[...]

Om FF XIV ARR te spelen moet je wel per maand gaan betalen. Dit kost volgens mij 10,99EUR per maand.

Je kan gewoon beginnen met XIV zonder ook maar 1 van de andere delen gespeeld te hebben. Zo ver ik weet hebben alle FF games weer een ander verhaal wat bijna niks met elkaar te maken heeft. Je komt alleen in de meeste FF games steeds weer wat bekende dingen tegen zoals namen van skills, chocobos, crystals, etc.
Ahh ik zie het ook staan in de TS. Wel jammer zeg, wil het niet wagen om het uit te proberen en dan het niks vinden. Toch altijd weer raar dat de EU prijzen duurder zijn dan de US prijzen. _/-\o_

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Perfectshot schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:44:
zouden ze server transfers doen denken jullie?
Ik verwacht dat deze er uiteindelijk wel gaan komen ja.

• Perfectshot
gwn weer zoeken naar de goedkoopste seller voor playtime en hier posten :)

• detheavn
Thanks for pre-ordering FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn!

Your pre-order code has been redeemed successfully.
Here is your early access code for the Windows PC version of the game:

XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX

Input this code, when prompted, after logging in to the game for the first time.
Wait wat? Nog een code? Staat deze los van de pre-order perks zoals de mog cap en cath sith die ik al redeemed heb? :)

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

nope,
die 20-code IS voor je perks :)

te gebruiken bij headstart, of, als in je in de link eronder klikt, meteen te verzilveren.

Dawn schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:57:
nope,
die 20-code IS voor je perks :)

te gebruiken bij headstart, of, als in je in de link eronder klikt, meteen te verzilveren.
wat zijn de perks?

of bedoel je gewoon die CE items? zoals die mount enzo

• JvdMeulen
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:58
Volgens mij is het zo dat de eerste code ervoor zorgt dat je je pre order bonussen krijgt, de cap en de pet. En de code die je daarna krijgt kan je gebruiken voor je headstart. (Of het is precies andersom :P)

De items van de CE zal je pas krijgen zodra je je code daarvan hebt gekregen. Wat in ieder geval op de dag van release is als je via bol.com hebt besteld.
JvdMeulen schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:23:
Volgens mij is het zo dat de eerste code ervoor zorgt dat je je pre order bonussen krijgt, de cap en de pet. En de code die je daarna krijgt kan je gebruiken voor je headstart. (Of het is precies andersom :P)

De items van de CE zal je pas krijgen zodra je je code daarvan hebt gekregen. Wat in ieder geval op de dag van release is als je via bol.com hebt besteld.
ik heb 1 code ingevult en heb het allebei nu ^_^

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

JvdMeulen schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:23:
exact andersom idd =)

6-3-6-3 = head-start
4-4-4-4-4=pre-order bonussen (cap & pet)

• detheavn
Please wait until the start of the early access period or official launch to access the game.
Ik weet het SE ... Ik kan het alleen niet laten te checken :'(

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Topicstarter
Voor de mensen die twijfelen hier staat de info die je moet weten als je FF ARR gekocht hebt in de EU SE store. Waar het dus op neer komt is dat het bij EU vanuit SE anders geregeld wordt. Je krijgt via je mail direct de 20-cijferige code en die is voor zowel de extra's als de headstart ;)

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Elcappucino schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:35:
[...]

Ahh ik zie het ook staan in de TS. Wel jammer zeg, wil het niet wagen om het uit te proberen en dan het niks vinden. Toch altijd weer raar dat de EU prijzen duurder zijn dan de US prijzen. _/-\o_
Je krijgt wel 30 dagen gratis playtime als je de game koopt. Als het dan nog niets is besluit je gewoon om te stoppen.

Anyway, gezien dat er een launcher update was. Gelijk ook even de PS3 aangezet en de accounts gelinked.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.waajen/FFXIV/FFXIV_options.jpg
Ziet er naar uit dat ik wel goed zit nu.

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• AppieNL
  • Laatst online: 20:34
Elcappucino schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:35:
[...]

Uh... tenzij je Legacy bent (9.99 euro en 9.99 dollar) zijn de EU prijsjes zowaar eens goedkoper, zelfde abo als het 10.99 euro abo is in de USA $12.99.
Dawn schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:43:
[...]

exact andersom idd =)

6-3-6-3 = head-start
4-4-4-4-4=pre-order bonussen (cap & pet)
ik kreeg toch echt gewoon dit: Here is your early access code for the Windows version of the game:
XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX

20 cijfers voor headstart =p

nog maar 2 daagjes :D dan gaan we helemaal los ^_^

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ricmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:12:
[...]
ik kreeg toch echt gewoon dit: Here is your early access code for the Windows version of the game:
XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX

20 cijfers voor headstart =p

nog maar 2 daagjes :D dan gaan we helemaal los ^_^
Ik Quote Marlu;
MarluXiaXl schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:51:
Voor de mensen die twijfelen hier staat de info die je moet weten als je FF ARR gekocht hebt in de EU SE store. Waar het dus op neer komt is dat het bij EU vanuit SE anders geregeld wordt. Je krijgt via je mail direct de 20-cijferige code en die is voor zowel de extra's als de headstart ;)
;) :)

• Frond0r
  • Niet online
NaWA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:54:Anyway, gezien dat er een launcher update was. Gelijk ook even de PS3 aangezet en de accounts gelinked.

[afbeelding]
Ziet er naar uit dat ik wel goed zit nu.
Ik heb ondertussen ook de key gekregen, maar heb bij lange na niet zoveel opties toegevoegd gekregen aan m'n account. :? Heb via SE de Digital CE besteld (en deze staat ook onder mijn SE account, maar kreeg nergens te zien dat Helm of Light, Baby Behemoth etc toegevoegd werd. Alleen de preorder bonussen: Cait Sith Doll en Moogle Cap

Is nog ergens terug te zien wat er nu precies aan je account gelinkt zit? Ik zie op https://secure.square-enix.com/account/app/svc/accffxiv alleen maar dat "Code registration currently unavailable" is en dat onder "Active Service Accounts" alleen "FINAL FANTASY XIV" staat.

Anders toch maar eens een ticket openen . :X

Frond0r schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:20:
[...]
Ik heb ondertussen ook de key gekregen, maar heb bij lange na niet zoveel opties toegevoegd gekregen aan m'n account. :? Heb via SE de Digital CE besteld (en deze staat ook onder mijn SE account, maar kreeg nergens te zien dat Helm of Light, Baby Behemoth etc toegevoegd werd. Alleen de preorder bonussen: Cait Sith Doll en Moogle Cap

Is nog ergens terug te zien wat er nu precies aan je account gelinkt zit? Ik zie op https://secure.square-enix.com/account/app/svc/accffxiv alleen maar dat "Code registration currently unavailable" is en dat onder "Active Service Accounts" alleen "FINAL FANTASY XIV" staat.

Anders toch maar eens een ticket openen . :X
als je inlogt op http://eu.square-enix.com/en/home kan je rechtboven naar my profile gaan en zie je welke versie aan je account gekoppeld zit.. bij mij staat er FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Collector's Edition

• Frond0r
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:22:
[...]

als je inlogt op http://eu.square-enix.com/en/home kan je rechtboven naar my profile gaan en zie je welke versie aan je account gekoppeld zit.. bij mij staat er FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Collector's Edition
Die staat er bij mij ook. Maar toen ik de code inwisselde een uurtje geleden kreeg ik niet zo'n uitgebreid overzicht te zien zoals NaWA. Als ik het me goed herinner (had screenshot moeten nemen :'( ) stond er alleen in het bovenste scherm FFXIV ARR - Windows en bij "service options to be added" hetzeflde als bij NaWA: Cait Sith Doll en Moogle Cap.

Toen jij 'm inwisselde kreeg je toen te zien dat alle CE items ook toegevoegd werden?

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Ik denk dat als je de copy van je game binnen krijgt op de 27'ste dat daar de gamekey inzit die je moet reggen en dan zullen al die items er wel bij zitten.

Je regged nu alleen de preorder code.

Bij mij staat dat er allemaal al in omdat ik die gamekey al in 2010 geregged heb.

• Frond0r
  • Niet online
NaWA schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:32:
Ik denk dat als je de copy van je game binnen krijgt op de 27'ste dat daar de gamekey inzit die je moet reggen en dan zullen al die items er wel bij zitten.
Ik krijg geen copy binnen, want heb de Digital CE versie gekocht in de SE store. Geen Hardcopy.
Denk dat ik eerst maar eens wat ga SE forum snuffelen

• Perfectshot
Ricmaniac schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:22:
[...]

ik heb ook de collectors gekocht maar bij mij staat dat er niet hoor

• Nightcrowy
Nee het was mijn vraag ook al een paar pagina's terug, maar mijn vraag telde niet mee boehoe.... ;)
Geintje hoor, maar vraag het me wel nog steeds af, je ziet constant die twee goodies terug komen, maar bij aanschaf werd er toch echt over 4 goodies gesproken waaronder de enige die er toe doet bij mij en dat is de mount!!, Waar is ie dan???? :)

• Frond0r
  • Niet online
Perfectshot schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:35:
[...]

ik heb ook de collectors gekocht maar bij mij staat dat er niet hoor
Bij mijn SE profile staat:

Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/290/m3he.png

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Nightcrowy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:43:
Nee het was mijn vraag ook al een paar pagina's terug, maar mijn vraag telde niet mee boehoe.... ;)
Geintje hoor, maar vraag het me wel nog steeds af, je ziet constant die twee goodies terug komen, maar bij aanschaf werd er toch echt over 4 goodies gesproken waaronder de enige die er toe doet bij mij en dat is de mount!!, Waar is ie dan???? :)
Is de mount niet onderdeel van de CE? ja dus...
als zo, dan hoeft deze niet los gelist te staan onder service account.
ennn.... gezien ik dinsdag pas mijn doodje kan gaan halen kan ik je nog niet meer zeggen dan dit.

..

The special digital collector's edition of FF14: AAR will get ALL the standard edition pre-order bonuses (early access, mog cap, caith sith doll pet), 30 day game time and these additional goodies:
  • Helm of Light: exclusive helmet for digital CE owners
  • Baby Behemoth Minion: summon this mini-Behemoth pet
  • Coeurl Mount: free mount to ride through Eorzea
  • Behemoth Barding: way better than horse armor, exclusively for your Chocobo

• Perfectshot
Idd what dawn zegt. maar ik wil men spulletjes hebben ik deed het sowieso voor die mount :>. Kheb ticket gemaakt naar SE en GMG dus we shall see what happens

[ Voor 26% gewijzigd door Perfectshot op 22-08-2013 20:07 ]

• Phoenix_the_II
Hmm..

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=657017

Misschien de 2de openings post hiermee vullen? :) Ziet er goed gedaan uit, welke credits geven naar hun daar...

Edit: laat maar, ziet er (*^!$ed up uit te klein om te lezen enzo...

[ Voor 17% gewijzigd door Phoenix_the_II op 22-08-2013 20:28 ]

• Dembar
  • Laatst online: 06-12-2024
Voor mensen die 1.0 versie hebben is dit wel handig misschien

ide for figuring out what you are for FFXIV!

I notice a lot of folks, including myself are questioning when and where and how and what access I have to FFXIV in the coming days. So I'm going to address Early Access, Subscription and Release.

Step 1:

Figure out what type of account you are:

A. I'm a new account. I've never played a FF Online game ever before.
B. I bought FFXIV 1.0 but never used the activiation code. I have a Square-Enix Account
C. I bought FFXIV 1.0, activated the code but I didn't actually get a subscription.
D. I bought and played FFXIV 1.0 with a subscription for 3 months.
E. I have played the Beta for FFXIV:ARR

Instead of trying to figure out if you have Early Access or Legacy here is what each of the above have access to. Figure out which one you are.

A. If you are a new account and you have pre-ordered:

You have early access to FFXIV on August 24th, 2013 at 2:00 PDT [-8 GMT] (Time is not confirmed. Based on previous start times)
You will have 30 days of free play until you need to pay. The game launches on August 27th. You will have 30 days until you will need to choose a 30 Day, 60 Day or 90 Day subscription.

B. I bought FFXIV 1.0, but the activation code for the game and/or CE perks was never actually activated.
You do not have Early Access.
Your account techinically doesn't have FFXIV associated to it.
Activating your 1.0 codes on your account will not provide Early Access..
You do not need to purchase FFXIV:ARR. Simply activate your current code for access to the client for download. (PC)

I bought FFXIV 1.0, activated the code but I didn't actually get a subscription.
You are not Legacy/Legacy Campaign by definition.
You don't have Early Access.
You do not need to purchase FFXIV:ARR to play on Launch.

D. I bought and played FFXIV 1.0 with a subscription FOR 3 MONTHS. Since you had an actual subscription that you paid for, you are technically a Legacy Player by SE definition.
You are Legacy / Legacy Campaign
You have access to Early Access.
You have access to Legacy Perks.

E. I have played the Beta for FFXIV:ARR
You do not have Early Access.
You will need to purchase the game.

Battletag Vakasha#2284

• Phoenix_the_II
Dembar schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:30:
Voor mensen die 1.0 versie hebben is dit wel handig misschien

*snip*
Of handiger te begrijpen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R8XbEQy.jpg

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb nog geen Early Access code toegestuurd gekregen, en het is niet dat ik me zorgen begon te maken maar voor de zekerheid toch even op de Bol.com site nagelezen:

Verlengd: Reserveer VOOR 23 augustus Final Fantasy XIV en krijg vanaf 24 augustus al toegang tot de game met de early access code + 2 DLC codes. De Early Access code + DLC codes worden op 23 augustus verstuurd voor 17.00 per email!

Ziet er naar dat ze sowieso pas de 23e gaan versturen. Ik wacht morgen dus nog lekker even af :)

Heb zin in zondagavond! Kan ik ook beginnen :D

Join het GoT Pulse-Team!

• Frond0r
  • Niet online
Nightcrowy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:43:
Hetgene wat ik tot dusver op het FFXIV forum hierover heb kunnen terug vinden zijn meerder posts waarin meestal dit antwoord naar voren kwam:
this is only for preordered items. The CE items will not come untill the 27th, and is linked to you account profile.

If you ordered from SE store, dont worry, game should already be added.
If you ordered from another retailer, you get 2 keys, 1 game key and 1 preorder key
Ik zal het wel zien. In ieder geval begint mijn 3 weken vakantie morgenmiddag ±15:00 uur, dus zal tijd genoeg krijgen om te gamen :*)
Phoenix_the_II schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:20:
Hmm..

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=657017

Misschien de 2de openings post hiermee vullen? :) Ziet er goed gedaan uit, welke credits geven naar hun daar...

Edit: laat maar, ziet er (*^!$ed up uit te klein om te lezen enzo...
Ik heb van deze url toch maar even bookmark gemaakt. Thanks for the info

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik heb nog een v1 account maar ik zie nergens meer bij mijn games de oude ce staan. moet ik die opnieuw registeren ofzo?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Phoenix_the_II
2nd post (http://gathering.tweakers...bookmark/1555764/40610199) is aangepast met het NeoGAF guide'je. Heb manier gevonden om het toch redelijk in beeld te brengen :)

• detheavn
Helaas in het Engels? Ik ben blij dat het niet in het Frans is of zo :p

Maar dat is echt een mooie post van die heren daar. Ik heb 'm los nog eens opgeslagen :D

• Nightcrowy
Thanx voor alle antwoorden en tegelijk top om te zien hoe compleet het zooitje is bij aanschaf op hun site zelf, toch wel een goede keuze gemaakt gelukkig.

Can't wait another day.... dan gewoon nog twee pfff.... ;)

• NaWA

NaWA

Hai, I Copy desu!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/38y8eYw.jpg?1

mensen die de game besteld hebben krijgen dus nog een code waarin alle andere goodies zullen zitten.

Pagina: 1 ... 11 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet