Hardcore gamen doe ik sowieso niet meer echt. Wat dat betreft is XIV echt wel een hele verbetering ten opzichte van XI. Even inloggen, half uurtje tot een uurtje spelen en weer wat anders doen.Grumpmeister schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 15:02:
[...]
Ik ken het, ik blijf wel subbed maar ik speel het ook in zo'n golfbeweging. Tussendoor probeer ik nog speedruns te leren, wat games casual te spelen, etc. Etc. En dan moet ik ook aandacht aan m'n vrouw en hond geven (al speelt m'n vrouw nu ook). Dus hardcore doorspelen zit er niet in.
Dan kan je dus net zo goed met ShB weer starten, dan knaagt het nu in ieder geval niet dat je MOET spelen. Dat is ook iets wat de producer altijd zegt, neem ook lekker je tijd voor andere games. Dit hoeft niet het enige te zijn wat je doet.
In XI was het: "LFP aanzetten, 30 minuten wachten, de boot net missen, 20 minuten wachten en na een uur en een kwartier na inloggen eindelijk wat kunnen levellen."
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra