Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:12:
zo tijd hier niet geweest lol
Maar goed
Ik heb sinds kort met een paar vrienden een Discord server gestart
waar we met alleen nederlands sprekende mensen (uit diverse FC/servers) trials/raid groepen maken zo dat er ook mensen hun mount/glamour kunnen krijgen aangezien wij gek werden van random groepen die na 1 fail rage quite en de groep uit elkaar ligt. en ook omdat we nooit echt kans hadden om extreme trials/raids te oevenen om te clearen.
Dus ons discord ziet er zo uit
- Farm groepen (alleen extreme/savage dingen maar wel alles van dat dus ook ponies van 2.0 bijvoorbeeld)
- Training groepen (om trials/raids te leren)
- Events zijn altijd meestal in de avond van 20:00 tot 22:00
- Events worden gemaakt 1 week van te voren zo dat je jou optijd kan opgeven om mee te gaan (let op als je niet mee kan geef het optijd door zo dat we vervanging kunnen regelen)
- alle events kan je zien in ons agenda
- Als er een event is gemaakt wordt er in de PF een party gemaakt met password zo dat mensen kunnen joinen (van cross server)

- Oude content wordt unsync gedaan meestal
Er zitten wel wat strenge regels aan vast
- je moet voice chat in als je mee gaat (i.v.m communicatie bij training groep)
- je mag niet rage quite als het niet in 1 keer lukt (geld vooral bij training events)
- de Discord is bedoelt om elkaar te helpen niet te gebruiken als "ik heb me item doei"
- Als je aan een event mee doet wordt ook verwacht dat je echt tot het einde blijft (meestal 2 uur max)
Op dit moment zijn we birds aan het farmen maar de Alexander raid savage gaan we zoiezo doen staat in ons planning maar daar voor komt eerst nog een training groep om hem te leren clearen ^^ aangezien niet iedereen hem nog heeft gecleard (wel unsync).
Aangezien wij geen random mensen willen van google in ons Discord kan ik geen invite link posten hier.
je kan wel een pm naar me sturen zo dat ik je een invite kan sturen als je er bij wil
We zijn pas gestart dus nu zitten er alleen mensen van Phoenix in maar na deze post komen er dus ook andere mensen bij van andere servers (hoop ik

) let wel op je moet in een EU server zitten aangezien er nog steeds geen na/jp/eu combo mogelijk is