Baldrak schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:01:
Goedemorgen,
Sinds ongeveer een jaar heb ik weer ingelogd, en ik heb geen idee waar ik de draad weer op kan pakken. Sowieso ben ik aardig roestig, maar het wennen aan rotaties en zo komt vanzelf wel weer. Ik vraag me meer af waar ik het beste kan beginnen om weer een beetje terug in het spel te komen. Ik kwam er achter dat mijn FC uit elkaar gevallen is, dus van die kant is het wat lastig om hulp te krijgen

De laatste keer dat ik gespeeld heb was 3.2 net uit. Ik heb een lvl 60 Summoner met ilvl 201.
- Wat is tegenwoordig een normaal ilvl voor een casual non-savage raider?
- Hoe kom ik het makkelijkste aan nieuwe gear, nog steeds dungeon roulette voor tokens of zijn er makkelijkere manieren?
- Is de Anima Weapon quest al eenvoudiger en/of minder een grind geworden dan in 3.2? En is het nu nog de moeite om ermee te beginnen? Volgens mij ben ik nog crystals aan het verzamelen met fates...
i250-260 is een normaal level nu, de hoogste dungeons droppen i245. De alexander normal raids droppen tokens voor i250 gear en the scripture gear is i260 (scripture zijn de tokens van roulettes, dungeons, raid etc.). Alexander savage geeft i270 gear, maar dat is niet meer casual
Makkelijkste zal zijn gewoon je normale roulettes doen voor scripture tokens, de laatste alex standaard raids voor wat i250 gear, Palace of the Dead voor een wapen.
- De eerste paar stappen van de relic zijn makkelijker gemaakt. De crystals zou je nu voor elkaar moeten hebben in een uur of 3-4.
- De dungeons erna zijn gewoon wat dungeons, nooit moeilijk geweest.
- De items voor de i210 stap zijn goedkoper geworden en je hebt er maar de helft voor nodig. Scheelt aanzienlijk.
- De 5 items voor de i230 stap zijn ondertussen ook goedkoper geworden, hoewel je er nog steeds 5 van nodig hebt. Er is hier wel een wekelijkste quest voor, dus in 5 weken ben je klaar. (Of je koopt ze met lore tomestones, maar die kun je beter vast uitgeven aan de volgende stap)
- De i240 stap is nog niet makkelijker gemaakt en zal dan ook veruit de meeste tijd gaan kosten op dit moment, hierdoor weet ik niet of het de moeite waard is nu om het af te maken of om te wachten tot patch 3.55, aangezien deze stap dan makkelijker gemaakt wordt.
- De i260 stap is als je alleen de dagelijkse en wekelijkse quests doet 3 weken aan tijd. (dagelijkste expert roulette en wekelijkste leveling roulette)
- De huidige stap i270 is net 2 weken oud en daarvoor mag je licht gaan farmen.
En dat is de anima relic in het kort
Wat je FC betreft, ik weet niet op welke server je zit. Maar je bent altijd welkom in onze FC op Zodiark.
Living Dreams <ALIVE>