Haha, precies mijn gevoel in m'n eerste dungeon. Ik speel dan alleen GLA en ik ben inmiddels PAL. Om de een of andere manier leek mij tanken met een Axe nou niet het beste idee
Maar wat psycho al zegt, veel high levels hebben beide tank classes en nu met HW gaan ze waarschijnlijk voor alle 3 op max. Ik moet eerlijk zijn, dat is ook mijn plan

Gister voor het slapen gaan nog even youtube gebrowsed op Dark Knight skills e.d. Als ik het zo begrijp is het gewoon een paladin, maar dan met een 2hander. Plus je aoe agro skill doet damage. Ondanks het tanken met een 2handed sword, yes puleaze. Lijkt me zeer fijne class om te spelen. Maja, voor nu eerst maar is paladin naar 50/60 halen.
Ik ben nu level 38 en loop nog steeds iets van 7 levels voor op de main quest. Ik ben nu in Costa del Sol en zag dat deze quest me naar een dungeon leidt, maar ik was moe dus die doe ik vanavond wel. Ook ben ik volgens de game geen newb meer, m'n greenbean icon is verdwenen

dit is verdwenen na 40 uur ingame op dat character. Levelen gaat zo snel nu. Wat ik begreep is dat de main quest nu 2x zoveel exp geeft als voorheen, dit klopt ook als ik de quest opzoek op consolegamers wiki, de exp die daar vermeld staat is precies de helft van wat ik krijg. Oh, ik gebruik die wiki alleen om te zien of ik sidequests unlock na een main quest, dat zijn namelijk de enige die ik doe, alle andere quests laat ik schieten. Erg lastig voor OCD persoon als ik
Leukste dungeon tot nu toe: Haukku Manor. Heerlijke sfeer, goede muziek(jammer dat die uit gaat during battle). Leuke boss fights.
Iusedto schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:44:
Het was zeker pittig ja. Er gebeurd zoveel als je het voor de eerste keer doet, hehe
Tweede dungeon ook getanked. Paar wipes maar dat was omdat de DPS continue pulde. Was echt waardeloos.

Yup die heb ik ook al genoeg gehad. Vooral dps in de catagorie: "Legolas" je kent ze wel de typische archer die ten tijde van lotr allemaal Legolas of een variatie daarop als naam hadden. Het verste target aanvallen in plaats die het dichtst bij is, het target waar ik nog geen agro op had. Dan vervolgens gebruik ik me taunt(40 sec cooldown) en inplaats van stoppen met aanvallen zodat ik de agro kan terug pakken, NOPE, sterkste aanval er tegen aan. En dan op mij gaan zeiken dat ik de aggro niet heb. Goed, die mensen waarschuw ik dus nu 1 keer, daarna zoeken ze het zelf maar uit.
Nog een sterk verhaal. Ik deed gisteren Haukka Manor, dit is een level 30ish dungeon. Mijn character was 36. Ik activeer Sword Oath(zeg maar de "dps" stance van de PAL). Alle 3 die idioten(waarvan er 1 een machinist en 1 een astrologist was en dus al minstens een level 50 char moeten hebben) zeggen: ACTIVEER SHIELD OATH!!! Dus ik zeg: Shield Oath is een level 40 ability, ik ben level 36 plus we zijn downgraded naar level 31. Ik had het dus sowieso niet kunnen gebruiken. Vervolgens was natuurlijk alles wat ik deed verkeerd. Maar ach, dat heb je in alle mmo's.