Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Misschien dat iemand het hier weet want ik kan het online niet echt vinden (Google, Reddit, SE website).

Heb zojuist mijn normale expansion key ontvangen. Deze moet volgens de omschrjving ingevuld worden op sqex.to/register.. Daar staat hij nu ook netjes bij naast ARR... Maar als ik kijk op de mogstation staat er bij Heavensward nog steeds geen "vinkje".

Doe ik ergens iets fout of zit hier een vertraging in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohius
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik ben lui (en het netwerk hier vindt die link niet leuk) dus heb ik het gewoon ingevuld op de Mogstation bij die grote gele balk/knop die bovenaan staat op de pagina met je accountoverzicht en dat ging gewoon goed. Ik zag direct resultaat dus ik ga er een beetje vanuit dat de Mogstation gewoon langzaam is. Ik zou vanavond nog eens kijken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mohius schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:30:
Ik ben lui (en het netwerk hier vindt die link niet leuk) dus heb ik het gewoon ingevuld op de Mogstation bij die grote gele balk/knop die bovenaan staat op de pagina met je accountoverzicht en dat ging gewoon goed. Ik zag direct resultaat dus ik ga er een beetje vanuit dat de Mogstation gewoon langzaam is. Ik zou vanavond nog eens kijken eigenlijk.
Die knop heb ik dus ook als eerste geprobeerd maar daar werkt de code niet, hij past ook niet (velden komen niet overeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:38
Brummetje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:21:
Misschien dat iemand het hier weet want ik kan het online niet echt vinden (Google, Reddit, SE website).

Heb zojuist mijn normale expansion key ontvangen. Deze moet volgens de omschrjving ingevuld worden op sqex.to/register.. Daar staat hij nu ook netjes bij naast ARR... Maar als ik kijk op de mogstation staat er bij Heavensward nog steeds geen "vinkje".

Doe ik ergens iets fout of zit hier een vertraging in ?
Mogelijk net als bij prelaunch codes nog eens inloggen op sqex.to/register om een nieuwe code te verkrijgen, deze vervolgens invoeren in mogstation? Ben zelf nog niet thuis, dus weet het niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

psychodude schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:31:
[...]

Mogelijk net als bij prelaunch codes nog eens inloggen op sqex.to/register om een nieuwe code te verkrijgen, deze vervolgens invoeren in mogstation? Ben zelf nog niet thuis, dus weet het niet 100% zeker.
Waar zou ik deze "nieuw" code moeten krijgen dan nadat ik dat invul? Ik zie namelijk Heavensward daar bij op mijn profiel erbij maar daar blijft het ook bij zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohius
Eerst een andere vraag, heb jij gespeeld tijdens de Early Access voor Heavensward? Anders zou het namelijk wel eens een Early Access code kunnen zijn. Voor de Early Access kreeg je een code die je weer, via een website van SE, moest omzetten in een Early Access code. Die Early Access code moest dan weer worden ingevoerd op de Mogstation en dan kon je gebruik maken van de Early Access. Tijdens de Early Access kreeg je direct een Early Access code die je moest invoeren op de Mogstation. Voor de PS3/4 versie dien je echter deze code niet in te voeren via de Mogstation maar via de PSN store op je PS3/4 (kies de redeem code optie).

Vandaag kreeg ik een serial number voor de official release en die kon ik gewoon invullen op het mogstation. Dat is een code met 4x4 karakters/letters.

[ Voor 6% gewijzigd door Mohius op 23-06-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mohius schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:40:
Eerst een andere vraag, heb jij gespeeld tijdens de Early Access voor Heavensward? Anders zou het namelij die code wel eens kunnen zijn. Eerst kreeg je een code die je dan weer, via een website van SE, moest omzetten in een early access code en dan moest je die Early Access code invoeren op de Mogstation en dan kon je gebruik maken van de Early Access. Tijdens de Early Access kreeg je direct een Early Access code die je moest invoeren op de Mogstation. Voor de PS3/4 versie dien je echter deze code niet in te voeren via de Mogstation maar via de PSN store op je PS3/4 (kies de redeem code optie).

Vandaag kreeg ik een serial number voor de official release en die kon ik gewoon invullen op het mogstation. Dat is een code met 4x4 karakters/letters.
Ja ik heb gespeeld tijdens de Early Access en de code hiervoor had ik al eerder ontvangen.

Edit: Zojuist SE via de Live chat gesproken en de key die ik heb gehad (18 lang) is alleen voor het toevoegen van een "plaatje" aan je profiel. Ik vermoed dus dat G2Play.net of de verkeerde code's heeft verstuurd of nog bezig is met alles versturen en dat de echte code er nog aan komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Brummetje op 23-06-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohius
Het enige dat ik zo kan bedenken is dat SE per bulk Heavensward code toevoegt aan accounts om eventuele problemen met de Mogstation te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet waar je gekocht heb brummetje maar ik heb het bij G2play gehad en toevallig krijg ik net me code pas binnen .. ik had blijkbaar ook alleen nog maar de EA aan me account toegevoegd. Dus het kan zo maar zijn dat je het nog moet ontvangen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Brummetje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:41:
[...]

Ja ik heb gespeeld tijdens de Early Access en de code hiervoor had ik al eerder ontvangen.

Edit: Zojuist SE via de Live chat gesproken en de key die ik heb gehad (18 lang) is alleen voor het toevoegen van een "plaatje" aan je profiel. Ik vermoed dus dat G2Play.net of de verkeerde code's heeft verstuurd of nog bezig is met alles versturen en dat de echte code er nog aan komt.
Ik heb via bol.com besteld, in het doosje van Heavensward zitten een tweetal codes. Eén vrij duidelijk, de code welk verwijst naar sqex.to/register voor het worden van een Square Enix member (oninteressant), en één andere code, op een blaadje met wat Franse tekst (achterzijde van NL installatie instructie) in het klein, de werkelijke code.

Mogelijk heeft G2Play.net dat over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik kreeg vandaag toevallig een pakje met de ps4 versie van SE binnen voor mijn vrouw. Ik heb zelf de code van SE voor de pc collectors gekregen via de mail vanochtend. Dus lekker goed getimed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja heb mijne nu redeemed die ik vandaag van g2play heb gehad, Moest in de mog station en daar heb je een grote knop bij account services waar staat : Register the expansion

Me fantasia vial gebruik om naar Au'Ra te veranderen ... twijfel of ik er goed aan heb gedaan hahah

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 23-06-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:12:
Me fantasia vial gebruik om naar Au'Ra te veranderen ... twijfel of ik er goed aan heb gedaan hahah
Hehe, kan altijd nog een nieuwe kopen om weer terug te gaan :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Heb een fantasia gebruikt om male mi qote te worden voor het trouwen. :p

Nu alleen nog plannen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keys moet je invoegen in mog station dat sqex.to/register code is inderdaad alleen voor square enix site (dus niet voor het spel account en heeft totaal niets te maken met het spel) de code bestaat uit 5 rijtjes van 4 letters/nummers dus 20 caracters

En voor de ps3/4 users die moeten een 12 delige code invoegen in ps store app en kan niet via de mog station

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ok, de mac port is werkelijk een bagger port. blijft totaal geen performance over en ook nog eens instabiel. alsnog maar de uitbreiding voor windows gehaald en dan maar op bootcamp blijven.
heb wel een refund gevraagd bij square, benieuwd hoe ze daar mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 15:38
gnauw schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:47:
ok, de mac port is werkelijk een bagger port. blijft totaal geen performance over en ook nog eens instabiel. alsnog maar de uitbreiding voor windows gehaald en dan maar op bootcamp blijven.
heb wel een refund gevraagd bij square, benieuwd hoe ze daar mee omgaan.
Specs van je Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
imac I7 3,4Ghz
24Gb intern
1Tb fusion drive
GTX680MX

zou ruim voldoende zijn, geeft in bootcamp iig veel betere performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jesus wat is The Bismark kut zeg, Ik ben gewoon 12 keer gewiped totaal en nog steeds niet gehaald... er is gewoon te weinig dps lijkt het wel. En elke keer dat je queued mag je vervolgens het gevecht weer uitleggen omdat meer dan de helft nieuw is :P is 1 a 2 keer niet een probleem maar 5 keer wordt het toch wel irritant als je het dan vervolgens ook maar niet haalt.

Uiteindelijk half uur later nog maar eens gequeued, weer even alles uitgelegd en toen zomaar in 1 keer gehaald :) is wel echt super vet gemaakt imo

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 24-06-2015 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:18

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ben nu lvl 49 en de main quest kan ik dus over een half balkje xp afronden - dan wordt het denk ik toch HW erbij kopen ;-) en dit alles op die 8 euro die ik voor reborn betaald heb (par dagen trail + 30 dagen free bij reborn). Jammer dat je bij HW geen dagen erbij krijgt (of wel?) dan is dit het leukste/langste en goedkoopste spel dat ik in jaren heb gespeeld. Gisteren wezen vissen en koken - wist niet dat ik daar een avond mee kon vullen ;) Maar ondanks dat je de dobber niet ziet, is de fishlog/bait en dat je ook nog gear hebt (coole kleren en hengels) nog best leuk!

Btw die Mac Client is volgens mij gewoon de windows client in een wine jasje. En als ik de WineDB moet geloven, speelt de windows client ook prima (gold status) op wine voor OSX, dus ik zou het gewoon bij windows licenties houden, en dan de client is in Wine proberen (is toch gratis). Ik ga dat iig eerdaags is testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CT schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:24:
Ben nu lvl 49 en de main quest kan ik dus over een half balkje xp afronden - dan wordt het denk ik toch HW erbij kopen ;-) en dit alles op die 8 euro die ik voor reborn betaald heb (par dagen trail + 30 dagen free bij reborn). Jammer dat je bij HW geen dagen erbij krijgt (of wel?) dan is dit het leukste/langste en goedkoopste spel dat ik in jaren heb gespeeld. Gisteren wezen vissen en koken - wist niet dat ik daar een avond mee kon vullen ;) Maar ondanks dat je de dobber niet ziet, is de fishlog/bait en dat je ook nog gear hebt (coole kleren en hengels) nog best leuk!

Btw die Mac Client is volgens mij gewoon de windows client in een wine jasje. En als ik de WineDB moet geloven, speelt de windows client ook prima (gold status) op wine voor OSX, dus ik zou het gewoon bij windows licenties houden, en dan de client is in Wine proberen (is toch gratis). Ik ga dat iig eerdaags is testen.
De main quest op level 50 duurt helaas nog wel even hoor :P daar ben je zo nog wel wat avondjes zoet mee haha, maar daarna moet je sowieso heavensward kopen :D

Opzich zal je niet teveel problemen ervaren om door de content te lopen van level 50 main scenario omdat ze het zo hebben aangepast dat je er allemaal gear voor krijgt waardoor je gelijk alle content kan doen als je er aan komt.

Maar bij heavensward zit geen speeltijd helaas nee :P , ja gathering en crafting classes in FFXIV kunnen erg veel tijd in beslag nemen en dat vind ik geweldig, ondanks dat ik weinig van die classes hoog heb omdat k het dus te veel tijd in beslag vind nemen vind ik het geweldig dat het zo werkt. Zo heb ik respect voor de mensen die dat zo hoog hebben geleveld of alles max hebben, er is geen 1 game waar ik crafting zo intressant vind dan in deze game omdat je er ook echt wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Nou, gisteravond was een productieve avond... Van 24 naar 25. Ik heb alleen maar main quest gedaan en had het gevoel een singleplayer game te spelen. Ik was er wel klaar mee na tijdje, ga hier heen doe 1 ding, ga weer terug, ga daar heen doe 1 ding, ga weer terug. Zo veel heen en weer rijzen, das toch niet tof?

Anyways, ik heb gister de drie "facties" aangehoord en heb de beslissing welke "grand company" ik zal joinen even over de nacht heen getrokken. Ik neig naar de flame dudes zodat ik in Uldah blijf, maar die pirate dudes zijn ook wel okay. I mean, pirates, cant go wrong with pirates.

Ik had gelezen dat het verstandig was om snel naar die grand company quest te gaan vanwege bepalde tokens of zo, dus vandaar dat ik me daar op gefocussed heb.

Gister ook Ifrit verslagen, Wel okay gevecht, maar leek veel te simpel. Kan ook zijn omdat er volgens mij een zooi high levels bij me waren. Vraagje voor de tanks hier: kan je die arcing flame breath dodgen? Of moet je die gewoon soaken?

Ook een 4de dungeon unlocked, een quest die me daar heen stuurde. Is dat hoe je alle dungeons unlocked? Een quest die je er heen stuurt? Of kan je er ook gewoon langs lopen e voila?

Ik heb ook de level 25 GLA quest gedaan, je moet toch een crazy cat lady vechten. Eerste keer ging ik ineens snoei hard dood. 2de keer wat minder hard, 3de keer had ik haar. Wat me opviel is dat de derde keer ik zo'n 25% meer hp had dan normaal, is dat omdat ik een naap ben en de game je dus een edge geeft?

Die fantasia, wat doet dat precies? soort van race change? Kan je dan ook je naam aanpassen? Krijgt iedereen dat die HW aanschaft? Related: Ik zag screenshot op reddit van een Kain mini. I need that so much!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:47:
Jesus wat is The Bismark kut zeg, Ik ben gewoon 12 keer gewiped totaal en nog steeds niet gehaald... er is gewoon te weinig dps lijkt het wel. En elke keer dat je queued mag je vervolgens het gevecht weer uitleggen omdat meer dan de helft nieuw is :P is 1 a 2 keer niet een probleem maar 5 keer wordt het toch wel irritant als je het dan vervolgens ook maar niet haalt.

Uiteindelijk half uur later nog maar eens gequeued, weer even alles uitgelegd en toen zomaar in 1 keer gehaald :) is wel echt super vet gemaakt imo
Bismarck is daarin niet de enige trial. Roulette plaatste mij gisteren in Vishap. Man o man, wat een drama was dat. Uiteindelijk maar de 30 min penalty verkozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

ye-roon schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:39:
Nou, gisteravond was een productieve avond... Van 24 naar 25. Ik heb alleen maar main quest gedaan en had het gevoel een singleplayer game te spelen. Ik was er wel klaar mee na tijdje, ga hier heen doe 1 ding, ga weer terug, ga daar heen doe 1 ding, ga weer terug. Zo veel heen en weer rijzen, das toch niet tof?

Anyways, ik heb gister de drie "facties" aangehoord en heb de beslissing welke "grand company" ik zal joinen even over de nacht heen getrokken. Ik neig naar de flame dudes zodat ik in Uldah blijf, maar die pirate dudes zijn ook wel okay. I mean, pirates, cant go wrong with pirates.

Ik had gelezen dat het verstandig was om snel naar die grand company quest te gaan vanwege bepalde tokens of zo, dus vandaar dat ik me daar op gefocussed heb.

Gister ook Ifrit verslagen, Wel okay gevecht, maar leek veel te simpel. Kan ook zijn omdat er volgens mij een zooi high levels bij me waren. Vraagje voor de tanks hier: kan je die arcing flame breath dodgen? Of moet je die gewoon soaken?

Ook een 4de dungeon unlocked, een quest die me daar heen stuurde. Is dat hoe je alle dungeons unlocked? Een quest die je er heen stuurt? Of kan je er ook gewoon langs lopen e voila?

Ik heb ook de level 25 GLA quest gedaan, je moet toch een crazy cat lady vechten. Eerste keer ging ik ineens snoei hard dood. 2de keer wat minder hard, 3de keer had ik haar. Wat me opviel is dat de derde keer ik zo'n 25% meer hp had dan normaal, is dat omdat ik een naap ben en de game je dus een edge geeft?

Die fantasia, wat doet dat precies? soort van race change? Kan je dan ook je naam aanpassen? Krijgt iedereen dat die HW aanschaft? Related: Ik zag screenshot op reddit van een Kain mini. I need that so much!
Ifrit normal is voor mij een tijd geleden, maar volgens mij kan je die flame breath wel dodgen. (al weet ik dat niet 100% zeker)

Zet Ifrit op focus target (sowieso altijd doen bij bosses), en zodra je hem die flame breath ziet casten, snel door hem heen lopen, zodat je achter hem komt. (als het goed is draait hij tijdens het casten niet meer mee)
Zorg als tank er uiteraard voor dat ifrit altijd met zijn rug naar je andere party members staat. (dat is ook bij de meeste bosses gewenst)

Ifrit normal is inderdaad niet zo moeilijk, er zijn nog niet zoveel mechanics... (ook omdat je rond dat level nog niet veel skills hebt)
Dat word uiteindelijk wel een stukje pittiger, wacht maar tot je bij de extreme primals komt ;)

Dungeons unlocken gaat altijd via een quest, meestal via main story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
ye-roon schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:39:

De main story line is in het begin van het spel inderdaad niet heel spectaculair. Eind level 40 begint er meer spanning in het verhaal te komen naar mijn mening. Ook dan blijft het altijd nog betrekkelijk veel heen en weer reizen, maar zijn de cutscenes in ieder geval interessant.

Fantasia potions laten je je character looks veranderen. Hieronder vallen inderdaad o.a. race. Een name change valt er niet onder, die kun je apart aanschaffen indien je wenst. De fantasia potion bij HW zit in de CE (upgrade), als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup Ifrit normal is easy as f*ck , en wat je zegt; kan zijn dat je nu ook wat hogere levels bij je had die gedownscaled zijn. Maar wat Psycho ook zegt het wordt later pas intressanter. de main sotry quest blijft veel heen en weer lopen, maar daarom is het ook leuk om die main story wel te volgen want het verhaal is gewoon goed wat in de game zit. Als je zo levelt via de quests richting 50 kan ik me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je een single player game speelt maar dat verdwijnt straks echt wel. Het nadeel wat jij denk ik ook hebt is dat je pas net begon met spelen; "niemand" heeft daar meer wat te zoeken op precies die plekken waar jij dan nu loopt voor de quest :P

Fantasia potion is inderdaad een race change om je character opnieuw te customizen. Die krijg je bij de Digitale Collectors Editie van heavensward (of de echte CE) hetzelfde geld volgens mij voor die cain minion, maar die cain minion kan ook zijn dat het een pre-order minion was, maar dat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohius
De Kain minion is inderdaad een pre-order minion. Best mogelijk dat als je het nu aanschaft je als nog een Kain minion krijgt. Bovendien verschijnt die minion vanzelf op de Mog station voor een paar euro als je heel graag die ene minion wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ricmaniac schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:30:
Yup Ifrit normal is easy as f*ck , en wat je zegt; kan zijn dat je nu ook wat hogere levels bij je had die gedownscaled zijn. Maar wat Psycho ook zegt het wordt later pas intressanter. de main sotry quest blijft veel heen en weer lopen, maar daarom is het ook leuk om die main story wel te volgen want het verhaal is gewoon goed wat in de game zit. Als je zo levelt via de quests richting 50 kan ik me voorstellen dat je het gevoel hebt dat je een single player game speelt maar dat verdwijnt straks echt wel. Het nadeel wat jij denk ik ook hebt is dat je pas net begon met spelen; "niemand" heeft daar meer wat te zoeken op precies die plekken waar jij dan nu loopt voor de quest :P

Fantasia potion is inderdaad een race change om je character opnieuw te customizen. Die krijg je bij de Digitale Collectors Editie van heavensward (of de echte CE) hetzelfde geld volgens mij voor die cain minion, maar die cain minion kan ook zijn dat het een pre-order minion was, maar dat weet ik niet meer zeker.
Oh nee, het is niet het probleem dat ik daar in m'n eentje loop, in tegendeel, er lopen veel mensen rond. Maar het is vooral de verhaal stukken waar je alleen met een groep npc's in een ruimte bent. Dan is half voiceacted en andere helft niet, het haalt me er een beetje uit. Voor de voice acted stukje zou ik graag een optie hebben waar de dialoog automatisch doorgaat, want npc zegt iets. stil. oh ja wacht, moet klikken. Counter intuitive imho. De optie om het te skippen vind ik prima, maar niet dat dit verplicht is.

Fantasia potion, tja, interesant, al heb ik een paar van die au ra gezien, niet mijn ding overal hoorns. Zou eerder dan nar Elezen gaan of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 11:52
Zet sowieso dat voice acting in op Japans. Of als je lekker (fout) mee wil brullen op Duits.

Ifrit lvl 20 is nu easy inderdaad, destijds was het echter horror. Wipe na wipe.
Net als met andere dungeons, waar je eerst voorzichtig was is het nu gewoon: "Pull everything and clusterfuck it"

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:14

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Fantasia potion is ook de eerste Veteran reward: http://na.finalfantasyxiv..._service/veteran_rewards/

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohius
Helaas vind ik de Engelse voice acting nog steeds tenenkromend, zelfs nu ze van een aantal characters de voice actors vervangen hebben. Ik blijf gewoon bij de Japanse voice acting. Ik klik wel door de vertalingen heen (zelfs als die altijd de volledige informatie geven die de Japanners wel krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Voice acting staat inderdaad op Japans. Die engelse voice acting gingen me oren gewoon van bloeden.

Wel grappig dat die order waar Thancred lid van is Order of the Rose noemen in het engels. Maar de Japanse naam: Akastuki. Ik was direct: Oh yeah, Naruto's enemy! Also je kan dus zowel de ninja's als de pirates joinen(rode grand company).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mohius schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:54:
De Kain minion is inderdaad een pre-order minion. Best mogelijk dat als je het nu aanschaft je als nog een Kain minion krijgt. Bovendien verschijnt die minion vanzelf op de Mog station voor een paar euro als je heel graag die ene minion wilt hebben.
Kain minion zit alleen in de collectors editon de chocobo koriertje was een pre order minion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu al 3 dagen amper tot niet kunnen spelen. Merk dat ik verslaafd ben, begin zowat te trillen joh haha :P Joke

Maar wil wel echt graag weer even spelen om max level te worden met Ninja (bijna 58 nu), dan wat 60 quests doen en dan twijfel ik even of ik toch machinist ga proberen of eens heel wat anders en Astrologist ga levelen.

Zijn er hier mensen die al een craft of gather richting 60 hebben gelevelt ? Daar twijfel ik ook nog tussen of ik nu misschien wat sneller me crafts max ipv dat ik weer een half jaar tot jaar later dan de rest pas craft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ricmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:26:
Zijn er hier mensen die al een craft of gather richting 60 hebben gelevelt ? Daar twijfel ik ook nog tussen of ik nu misschien wat sneller me crafts max ipv dat ik weer een half jaar tot jaar later dan de rest pas craft :P
Nog niet. Ben van plan eerst PLD en DKN af te ronden tot 60, daarna mijn 3 gathering classes tot 60 te brengen. Raid priority :p.

Qua tijd zal het levelen van alle classes tot 60 overigens meevallen naar mijn idee. Ik verwacht ergens rond de jaarwisseling er wel klaar mee te zijn. Een stuk sneller dan alle classes tot 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Pff all die praat over PLD DKR naar 60, gathering profs naar 60, level 28! thats where it's at b*tches!

Anyways, dat ben ik dus nu. Gisteren m'n Grand Company gejoined. Gelukkig had ik die nieuwe dungeon nog niet gedaan, voor mij nieuw dan, halahala-something, daar mocht ik namelijk direct een zooi dingen killen voor extra tickets. Daarna daily low level gedaan voor die tickets, kreeg natuurlijk weer die dungeon, maar boeiend. Ik heb iig me chocobo nu :D Ik zag dat ik inmiddels weer op 2k tickets zat, vanavond maar ff een level 28 zwaard kopen, althans, ik dacht dat het mogelijk was een level 28 zwaard te kopen :)

Vraag over GC, heeft zin om daar snel in te ranken? Binnen die eerste 4 ranks zit je in dezelfde groep kwa gear, zelf zou ik eerder m'n gear zoveel mogelijk upgraden en daarna pas ranken.

Nog andere vraag, dungeons, welke levels zijn ze en hoe unlock je ze? Er is daar vast een interwebz pagina van. Ik heb het nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:01

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:04:
Pff all die praat over PLD DKR naar 60, gathering profs naar 60, level 28! thats where it's at b*tches!

Anyways, dat ben ik dus nu. Gisteren m'n Grand Company gejoined. Gelukkig had ik die nieuwe dungeon nog niet gedaan, voor mij nieuw dan, halahala-something, daar mocht ik namelijk direct een zooi dingen killen voor extra tickets. Daarna daily low level gedaan voor die tickets, kreeg natuurlijk weer die dungeon, maar boeiend. Ik heb iig me chocobo nu :D Ik zag dat ik inmiddels weer op 2k tickets zat, vanavond maar ff een level 28 zwaard kopen, althans, ik dacht dat het mogelijk was een level 28 zwaard te kopen :)

Vraag over GC, heeft zin om daar snel in te ranken? Binnen die eerste 4 ranks zit je in dezelfde groep kwa gear, zelf zou ik eerder m'n gear zoveel mogelijk upgraden en daarna pas ranken.

Nog andere vraag, dungeons, welke levels zijn ze en hoe unlock je ze? Er is daar vast een interwebz pagina van. Ik heb het nog niet kunnen vinden.
Dungeons unlock je bijna allemaal via main story, er zijn een aantal die wel side quests zijn.

Hier zie je ze allemaal en ook met de quests erbij: http://ffxiv.consolegameswiki.com/wiki/Dungeons

Je kan beter niet je seals wasten aan een level 28 zwaard, een wapen krijg je toch wel. Cap van seals is 50k ofzo dus je kan ze beter gewoon sparen tot je max GC rank bent en dan hogere items kopen als je dat wilt :p en bijvoorbeeld companions of housing items, die kosten veel seals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ricmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:12:
[...]

Dungeons unlock je bijna allemaal via main story, er zijn een aantal die wel side quests zijn.

Hier zie je ze allemaal en ook met de quests erbij: http://ffxiv.consolegameswiki.com/wiki/Dungeons

Je kan beter niet je seals wasten aan een level 28 zwaard, een wapen krijg je toch wel. Cap van seals is 50k ofzo dus je kan ze beter gewoon sparen tot je max GC rank bent en dan hogere items kopen als je dat wilt :p en bijvoorbeeld companions of housing items, die kosten veel seals.
Thanks, al is mijn cap nu 10k of zo :) zal vast meer worden met hogere ranks. Zit alleen even op "previous quest" te klikken voor de eerste volgende dungeon waar ik in zou kunnen, de tering wat een hoop quests moet ik nog voordat ik daar ben. Ik denk dat ik me maar volledig ga focussen op de main story, die quests geven een flinke bak exp en ik loop nu toch al 8 levels voor op de main quest. Samen met hunting log moet ik het wel redden voorlopig. De andere quests gewoon laten voor levelen van subclasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat ik me maar volledig ga focussen op de main story, die quests geven een flinke bak exp en ik loop nu toch al 8 levels voor op de main quest.
Moet je sowieso doen, puur om de reden dat je daar dus veel mee unlocked en het geeft lekker veel EXP en vaak ook nieuwere gear. Main story is in principe altijd main focus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ricmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:42:
[...]

Moet je sowieso doen, puur om de reden dat je daar dus veel mee unlocked en het geeft lekker veel EXP en vaak ook nieuwere gear. Main story is in principe altijd main focus
Mja dat is het ook, maar ik loop nu wel erg voor tbh. Terwijl ik echt al 2 avonden echt 100% daar op focussed ben.

Ik maak op level 30 wel kleine detour om Paladin te unlocken. Daarna snoeihard weer verder. Ook daily low level en daily guildhest zijn nu nice gezien ik er van die GC tickets voor krijg. De exp is ook nice. Al word het komende dagen wat minder gamen, me moeder heeft nieuw huis en moet haar helpen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohius
Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:34:
[...]

Kain minion zit alleen in de collectors editon de chocobo koriertje was een pre order minion
Ah ok. Duidelijk. Ik heb dat verschil niet gezien aangezien ik de PC de CE heb en voor de PS4 de normale PS4 versie. Aangezien alle items over all characters verdeeld worden heb ik niet gemerkt dat ik op de PS4 die items normaal niet zou krijgen aangezien de PS4 versie geen CE is. Bedankt voor de melding. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik zie dat er een nieuwe recruit a friend is. Geld dit nou ook als je al mensen ge invite had? Heb er namelijk 2 die met mijn invite spelen en maandelijks betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:12:
Ik zie dat er een nieuwe recruit a friend is. Geld dit nou ook als je al mensen ge invite had? Heb er namelijk 2 die met mijn invite spelen en maandelijks betaald hebben.
Edit : Henri zegt het :P laat ik dan maar geen mogelijke leugens de wereld in verpreiden =p

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 25-06-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:15
Ja, het werkt met terugwerkende kracht las ik.

Op dit plaatje kan je het ook zien.
http://imgur.com/BEX9ZrX

"Previously recruited friends and their subscription lenghts will count towards these rewards"

[ Voor 68% gewijzigd door Henri_G op 25-06-2015 11:22 ]

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat ik me wel afvraag is in hoeverre dit doorgezet word, als in: als ik nu 30dagen koop en dat 3 keer doe, krijgt degene die mij gerecruit heeft dan de 90dagen reward? Of geld dat alleen bij 90dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
ye-roon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:27:
Wat ik me wel afvraag is in hoeverre dit doorgezet word, als in: als ik nu 30dagen koop en dat 3 keer doe, krijgt degene die mij gerecruit heeft dan de 90dagen reward? Of geld dat alleen bij 90dagen?
Hij krijgt dan de rewards voor 90 dagen, het gaat om de totale subscription time die jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Via Steam kost de uitbreiding 35 euro terwijl de basis game plus expansie bij G2play 28 euro kost.
Apart :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dat is wel netjes. Bij WoW is hetvolgens mij gebaseerd op het type subscription (1, 3, 6, 9, 12 maanden). Dat het hier totaal is is erg mooi.

Nu zelf nog iemand recruiten ^^ Ik ga namelijk zo veel tijd spenderen aan het maxen van alle tank classes, fishing, cooking, armor, blacksmith, omg i need moar time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:38:
Dat is wel netjes. Bij WoW is hetvolgens mij gebaseerd op het type subscription (1, 3, 6, 9, 12 maanden). Dat het hier totaal is is erg mooi.

Nu zelf nog iemand recruiten ^^ Ik ga namelijk zo veel tijd spenderen aan het maxen van alle tank classes, fishing, cooking, armor, blacksmith, omg i need moar time.
Doe je best :D , Give me the chocobo feathers ! :D hahah, als ik jou was zou ik gewoon gelijk 150 dagen halen joh :9

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 25-06-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Henri_G schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:17:
Ja, het werkt met terugwerkende kracht las ik.

Op dit plaatje kan je het ook zien.
http://imgur.com/BEX9ZrX

"Previously recruited friends and their subscription lenghts will count towards these rewards"
Ok cool! Maar wanneer krijg je die rewards dan met terug werkende kracht? Nog niets ik me mail gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
Ryatzu schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:38:
[...]

Ok cool! Maar wanneer krijg je die rewards dan met terug werkende kracht? Nog niets ik me mail gehad :)
Dit vond ik op de "recruit a friend" page van FF xiv

"Certain rewards will be delivered after July."

Dus waarschijnlijk rond augustus of eind juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ricmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:27:
Klopt, in de liveletter zeiden ze dat die RAF rewards in juli of vlak erna kwamen. ik wil echt 15 chocobo feathers voor die Twintania mount
Hmm die mount is inderdaad vet ja, ik las wel dat er waarschijnlijk een eind datum komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:29:
[...]

Hmm die mount is inderdaad vet ja, ik las wel dat er waarschijnlijk een eind datum komt?
Ja volgens mij wel eind juli, maar dat ik alleen voor de invites. maar de subcription rewards gaan vervolgens wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
Kan je ook ergens zien hoeveel dagen de friend, die je een recruitmentcode hebt gestuurd, heeft gesubscribed?

Dan kan ik misschien al hopen op de Mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Wat is het voordeel voor degene die een friend invite krijgt ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:59:
Wat is het voordeel voor degene die een friend invite krijgt ?
a "Friendship Circlet" - Increases EXP earned by 20% when level 25 and below
- Aetheryte Ticket x 99
- new emote: Fist Bump (/fistbump, /brofist)
- 10 Silver Chocobo Feathers (Trade to NPC for special items.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hmmm, dat is redelijk.
Had net een free trial gestart maar die is over nu.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
Ik stuur je anders wel een code via een PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gaat via een nieuw email adres denk ik ?
Kan ik een nieuwe aanmaken, game plus expansie kopen via g2play voor 28 euro
Hmm, ik ben helaas vanavond niet online maar ik ga wel even mijn vrouw "overtuigen" :X

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
Je kan hem gebruiken op de account die je nu al hebt, zolang je nog geen subscription tijd hebt gekocht.
Je moet het dan via de Mog-station invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:21:
Hmmm, dat is redelijk.
Had net een free trial gestart maar die is over nu.
Heb je net een pm gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry maar Gil online kopen is tegen de regels van de game. Dat kunnen wij hier niet "aanmoedigen" of "supporten"

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 25-06-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Waarom zou je gil kopen?
IMO een slechte manier om aan je cash te komen (+ dat het officieel niet mag)...
Ingame zijn meer dan genoeg mogelijkheden om aan geld te komen, momenteel zit ik op 3.100.000 gil, en heb geen idee waar ik het aan uit moet geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:09
RonnieB82 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:26:
Waarom zou je gil kopen?
IMO een slechte manier om aan je cash te komen (+ dat het officieel niet mag)...
Ingame zijn meer dan genoeg mogelijkheden om aan geld te komen, momenteel zit ik op 3.100.000 gil, en heb geen idee waar ik het aan uit moet geven ;)
Geef maar hier ;)

Anyway, ik vind het vreemd dat ze dat op G2Play aanbieden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ryatzu schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:03:
[...]

Heb je net een pm gestuurd.
Beetje in de catagorie "onder de gordel" deze. Henri stelt het voor, legt het uit en jij stuurt hem de code..

Anyways, back to the topic at hand. Geld kopen? really? Dan haal je toch alle fun er uit. Plus dat hoe meer mensen die doen, hoe meer de markt verzadigraakt en hoe meer arme chineesjes geen plezier hebben in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
ye-roon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:40:
[...]
Beetje in de catagorie "onder de gordel" deze. Henri stelt het voor, legt het uit en jij stuurt hem de code..
Iedereen mag me een code sturen hoor maar ik bepaal altijd zelf nog welke ik gebruik. Ben een grote kerel dus dat komt wel goed :)

Daarnaast moet ik nog de uitbreiding kopen en de grootste taak is mijn vrouw mee krijgen, hehe

Gisteren met mijn stomme kop 30 dagen WoW genomen om die nieuwe patch te spelen.
Wat een slechte beslissing is dat geweest zeg |:( , of wat is WoW achteruit gegaan .

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:46:
[...]

de grootste taak is mijn vrouw mee krijgen, hehe
Been there, Tried it, and failing massively. Helpt ook niet dat me vriendin uberhaupt niets gamed behalve Mobile games als Candy crush.

Maar zou het zooo tof vinden samen met me vriendin zoiets te doen :P ze heeft er de PC voor maar zal het nooit gebruiken daarvoor. ;( ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 25-06-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:46:
[...]

Iedereen mag me een code sturen hoor maar ik bepaal altijd zelf nog welke ik gebruik. Ben een grote kerel dus dat komt wel goed :)

Daarnaast moet ik nog de uitbreiding kopen en de grootste taak is mijn vrouw mee krijgen, hehe

Gisteren met mijn stomme kop 30 dagen WoW genomen om die nieuwe patch te spelen.
Wat een slechte beslissing is dat geweest zeg |:( , of wat is WoW achteruit gegaan zeg.
Het klopt dat jij degene bent die dat bepaald. Maar dat veranderd niet wat ik van de actie vind. Het feit dat jij kiest welke je gebruikt is alleen maar goed.

Haha, m'n teamleider heeft een week vrij genomen voor 6.2. Ik heb WoD nog wel gespeeld, op zich best veel. Maar de interresse was toch wel erg snel weg. Denk niet dat ik nog ga spelen, hooguit om keer flying to unlocken(freaking 19 dagen), waarom ze het achter een achievement muur hebben geplakt snap ik niet. Maja genoeg over het verleden.

Je vrouw mee krijgen? Speelt ook WoW neem ik aan? Kan ze niet mee kijken en dan denken: wow, dit ziet er tenminste uit als een OMG MOOGLES ARE SO CUTE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ricmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:51:
[...]
Maar zou het zooo tof vinden samen met me vriendin zoiets te doen :P ze heeft er de PC voor maar zal het nooit gebruiken daarvoor. ;( ;(
Mijn vrouw speelt 1 spelletje op haar Ipad en dat is het, dus ik ken je gevoel .

Ach Ric, anders trek ik wel een jurkje aan, doe een hoog stemmetje na en dan gaan we samen gamen :P

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:55:
[...]

Mijn vrouw speelt 1 spelletje op haar Ipad en dat is het, dus ik ken je gevoel .

Ach Ric, anders trek ik wel een jurkje aan, doe een hoog stemmetje na en dan gaan we samen gamen :P
Cool, kunnne we tenminste trouwen in game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ricmaniac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:56:
[...]

Cool, kunnne we tenminste trouwen in game :D
Pfft, eerst een aanzoek en een ring

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
RonnieB82 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:26:
Waarom zou je gil kopen?
Nutkin :9. Maar inderdaad, gil in dit spel is bijzonder eenvoudig te verkrijgen. Zit momenteel op 37 miljoen gil, mijn vriendin zit op 54 miljoen gil. En binnen mijn FC ligt het vermogen van de 10 rijkste gecombineerd op meer dan 500 miljoen gil momenteel.

Verkrijgen van gil is eigenlijk bijna niets anders dan een kwestie van tijd. Uitgaven zijn er vrijwel niet. Goede bronnen van inkomsten:

- Sell runs
- Spirit bonding
- Gathering
- Crafting (m.n. food + pots zijn redelijk gemakkelijk en safe)

En initieel kun je ook altijd nog denken aan voltooien van challenge logs en daily roulettes indien je echt geen gil hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
ye-roon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Anyways, back to the topic at hand. Geld kopen? really? Dan haal je toch alle fun er uit. Plus dat hoe meer mensen die doen, hoe meer de markt verzadigraakt en hoe meer arme chineesjes geen plezier hebben in dit spel.
Zoals hij zelf al zegt, hij bepaald zelf welke code hij gebruikt. Ik hielp hem alleen op weg, na de pm zag ik pas dat Henri ook een pm had gestuurd. Het was netter geweest als Henri alles had uitgelegd behalve de voordelen die invoerder van de code heeft. (Zoals het gratis krijgen van een mount etc die de verzender van de code krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Gil kopen in FFxiv is inderdaad nogal overbodig. In het begin lijkt het lastig om rond te komen (hoi teleports..) echter zal je al snel merken dat met wat creatief denken er goed te verdienen is.
Zo kun je natuurlijk alles via de AH kopen, of je kijkt even rond en ziet dat die npc iets verderop het voor de fractie van de AH prijs verkoopt.

Daarbij.. kijk eens de reports terug van de updates.. en dan kopje "RMT actions". Square Enix is harder met de banhammer dan mew was tijdens operatie "Even de LS kuisen" ^^;;

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Poekie McPurrr schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:49:
Gil kopen in FFxiv is inderdaad nogal overbodig. In het begin lijkt het lastig om rond te komen (hoi teleports..) echter zal je al snel merken dat met wat creatief denken er goed te verdienen is.
Zo kun je natuurlijk alles via de AH kopen, of je kijkt even rond en ziet dat die npc iets verderop het voor de fractie van de AH prijs verkoopt.

Daarbij.. kijk eens de reports terug van de updates.. en dan kopje "RMT actions". Square Enix is harder met de banhammer dan mew was tijdens operatie "Even de LS kuisen" ^^;;
Overbodig? je bedoelt dat het keihard verboden is en dat je hiermee juist de game kapot maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Voor de moogleaars. Er komt een keer een bruiloft aan. Waarschijnlijk 14 december of in die buurt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Laatst online: 30-08 22:16
ye-roon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:11:
[...]

Mja dat is het ook, maar ik loop nu wel erg voor tbh. Terwijl ik echt al 2 avonden echt 100% daar op focussed ben.

Ik maak op level 30 wel kleine detour om Paladin te unlocken. Daarna snoeihard weer verder. Ook daily low level en daily guildhest zijn nu nice gezien ik er van die GC tickets voor krijg. De exp is ook nice. Al word het komende dagen wat minder gamen, me moeder heeft nieuw huis en moet haar helpen en zo.
Dat probleem heb ik ook. Ik ben een conjurer lvl 25 nu (zoiets, let er niet echt op). Maar omdat ik dungeons leuk vind lvl ik daar veel te hard. En als healer zijn de dungeons ook instant. Nu dus weer bezig met een inhaalrace van de MQ en heb gister pas de GC gejoined. Nu weer een paar dagen amper tijd om te spelen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Ryatzu schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:03:
[...]

Overbodig? je bedoelt dat het keihard verboden is en dat je hiermee juist de game kapot maakt.
Er zijn wel meer dingen keihard verboden en toch doen we het. Die gil-buyer denkt enkel "hey, nu kan ik wel die toffe dure dingetjes op de AH kopen!". Mijn post was enkel bedoeld om het effect erna voor die buyer te schetsen: Gefeliciteerd, je account is onherroepelijk weg. Bedankt voor de tijd die je erin gestoken hebt en oh ja, daar in dat hoekje mag je uithuilen. ;w

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-1
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 21:44
Net Heavensward aangeschaft voor de PS4. Ik had het spel al uitgespeeld (main scenario & lvl50 op pc & ps3). Toch zie ik geen nieuwe quest voor mijn karakter? Ik krijg ook geen nieuwe xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Heb je dat gevecht op de brug tegen die grote draak, en de urenlange cutscenes erna ook gedaan?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JC-1
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 21:44
Nee, maar ik heb het spel een hele tijd geleden al uitgespeeld. Niet dat je ooit gedaan kan hebben met zo'n spel, maar dit zegt me niets.
Laatste main scenario quests die ik zie is "The Ultimate Weapon" & "Laying the Foudation". Ik ben lvl 50 BRD. Ik ben ondertussen al naar Camp Dragonhead geweest maar daar is er geen nieuwe missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
JC-1 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:53:
Nee, maar ik heb het spel een hele tijd geleden al uitgespeeld. Niet dat je ooit gedaan kan hebben met zo'n spel, maar dit zegt me niets.
Laatste main scenario quests die ik zie is "The Ultimate Weapon" & "Laying the Foudation". Ik ben lvl 50 BRD. Ik ben ondertussen al naar Camp Dragonhead geweest maar daar is er geen nieuwe missie.
Ik weet niet wat op de PS4 de eventuele shortcuts zijn. Maar open je journal. Ga naar complete. En kijk onder main scenario quests. Wat is de laatste main scenario quest welk als complete staat? Dan kunnen we je wat gemakkelijker helpen met het vinden van je volgende quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JC-1 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:53:
Na ultimate weapon zijn er nog veel quests bij gekomen, die moet je eerst allemaal afmaken voordat je verder kan, ik vermoed dat jou main scenario weer begint in The waking sands in Vesper Bay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Hmm, zeg ik tegen mijn vrouw dat ik online wil trouwen met een man ...vind ze het goed en mag ik de game kopen :? 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:42:
Hmm, zeg ik tegen mijn vrouw dat ik online wil trouwen met een man ...vind ze het goed en mag ik de game kopen :? 8)7
Ach ze denkt, liever virtueel dan in het echt toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Waarschijnlijk :)

Vraagje, de CE van Heavensward is die "handig" ?
Bestaat uit :
Baron Circlet & Baron Earrings

Chocobo Chick Courier

Exclusive In-Game Flying Griffin Mount

Dark Knight Cecil-themed Baron Helm

Wind-up Kain

Fantasia
This mysterious potion grants you a single opportunity to edit your character's appearance.

Ennuh, "Note that the 30 day free trial period will not be counted as part of subscription length. (Purchasing subscription days using a game time card, however, will allow subscription days to be immediately accumulated)"

[ Voor 22% gewijzigd door Iusedto op 25-06-2015 20:42 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:30:

Bestaat uit :

Chocobo Chick Courier

Wind-up Kain

Fantasia
This mysterious potion grants you a single opportunity to edit your character's appearance.

Ennuh, "Note that the 30 day free trial period will not be counted as part of subscription length. (Purchasing subscription days using a game time card, however, will allow subscription days to be immediately accumulated)"
Hangt er volledig van af of je geïnteresseerd bent in vanity items. Dat is namelijk het enige extra wat je krijgt. En de fantasia potion om éénmalig je character race en looks te kunnen veranderen op het moment dat jij dit wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
En die flying mount dan ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Is ook slechts vanity. Je krijgt in je main story quest ook toegang tot een flying chocobo. De CE flying mount stelt je ook niet eerder in staat tot vliegen dan de story quest flying mount. Dus als je een griffioen wilt, dan kun je de CE (upgrade) aanschaffen. Indien je een chocobo of andere flying mounts ook prima vindt, dan is de CE niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Denk dat ik dan de basis game plus kale expansie koop

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:30:

Bestaat uit :

Chocobo Chick Courier

Wind-up Kain

Fantasia

Die Baron Circlet & Earrings + Chocobo Chick zijn volgens mij enkel voor pre-orders. Dus die zijn nu niet meer geldig. Althans, dat was toen ik hem van Steam kocht.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-09 10:44
Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 21:16:
[...]

Denk dat ik dan de basis game plus kale expansie koop
Voor 15 euro kan je altijd nog een CE upgrade kopen voor ARR "of" HW.
En als je ze allebei wilt voor 25 euro. ( Via mogstation )

Gisteren zelf de 50 aangetikt met mijn laatste craft profession (Alchemist).
Ook Botanist naar 50 & Mining naar 40 kunnen brengen. Paar dungeons kunnen doen en mijn enigste Combat profession naar level 48 getild (White mage). Hopelijk kan ik voor mijn vakantie nog een deel van HW zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Heb beide gekocht maar na installatie etc was het al middernacht en ben ik naar bed gegaan, mede omdat Moogle dicht was en je er geen char kon maken

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
flash2adv schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 05:45:
[...]

Ook Botanist naar 50 & Mining naar 40 kunnen brengen. Paar dungeons kunnen doen en mijn enigste Combat profession naar level 48 getild (White mage). Hopelijk kan ik voor mijn vakantie nog een deel van HW zien. :)
Netjes!
In welke crafting classes wil je je gaan specialiseren?
Als je wilt kan ik wel de dungeons voor je tanken wanneer je die voor de mainstory moet gaan doen.
Moet je het maar even laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Laatst online: 14:09
flash2adv schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 05:45:
[...]

Voor 15 euro kan je altijd nog een CE upgrade kopen voor ARR "of" HW.
En als je ze allebei wilt voor 25 euro. ( Via mogstation )

En als je een 2e tank nodig hebt weet je me te vinden ;)

Hopelijk tik ik dit weekend nog lvl 60 aan ik ben erg benieuwd naar de 60 content.
Pagina: 1 ... 66 ... 85 Laatste

Let op:
Offtopic en slowchat wordt nergens op tweakers gewaardeerd, hier dus ook niet