Leuk dat ze je de duty finder leren gebruiken, maar overdrijven kan ook
Ben lekker aan het levelen op mijn archer, inmiddels toch alweer bijna 45. Had zelfs iets hoger kunnen zijn. Maar besloot even de conjurer te maken. Ik vind het zielig als een andere speler ko op de grond ligt en ik kan niet even helpen. Dus nu kan ik raise en cure doen op mijn archer.
Maar terugkomend op mijn openingszin.
Voor de mainquest moet ik als dps een groep vinden voor Thousand Maws of Toto-Rak.
Dan maar wat hunting logs doen. Oeps. De nrs 14 en 15 op de lijst zitten in Sunken Temple of Qarn, zucht.
Heb gelukkig nog wat te doen voor grand company. Nee, het is niet waar. Volgende kleren kan ik halen als ik chief serpent sergeant ben. Maar voor die promotie moet ik via de duty finder Dzemael Darkhold succesvol afronden.
Op zich zijn dungeons best leuk om te doen. Maar net zoals bij de meeste mmorpg's zijn de lontjes blijkbaar erg kort. Iemand gaat een keer dood of dc-ed, waardoor er een wipe volgt. Heb je er altijd bij die klagen en de groep verlaten onder het mom van noobs. Dat is dubbel frustrerend omdat je dus die dungeon af moet ronden om verder te kunnen. En het is toch al snel 30 minuten of meer wachttijd voor je als dps-er een groepje hebt gevonden. Je bent afhankelijk van andere spelers om verder te kunnen komen en dat kan best frustrerend zijn
Maar ja, fates zijn ook leuk. Hoop alleen niet dat de vereiste om straks The Machinist te kunnen aanmaken vereist dat ik de main quest af heb, want ik verwacht dat alleen de main quest nog de nodige duty finder dungeons met zich zal meebrengen